mastoras έγραψε: ↑Φίλε Τρύφων, οφείλω να ομολογήσω ότι και εμένα, αλλά και αρκετούς φίλους αερομοντελιστές μας θύμωσες αρκετά >:(
Λυπάμαι αλλά δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου.
mastoras έγραψε: ↑
Σεβαστή η άποψη σου μεν, αλλά μπερδεμένη . Έγινες κατανοητός (περίπου) στο τελευταίο σου μήνυμα, που αφήνει ακόμα περισσότερες αιχμές, πχ κατηγορίες αερομοντέλων, "κρίση", κτλ.
Μην ξεχνάμε ότι ο Γιώργος Κανδυλάκης, είναι ένας από τους επίσημους κριτές στους Ελληνικούς αγώνες scale, και όποια αναφορά σου σε αυτόν, σκοπό έχει να υπονομεύσει την αξιοπιστία της κρίσης των Αγώνων.
Και αυτό κατ' εμε δεν είναι καθόλου σωστό !!!!!
Ούτε εδώ νομίζω οτι έχεις δίκιο. Σε κανένα μου μήνυμα δεν μίλησα για αγώνες. Αντιθέτως είπα όπως και αναφέρω και τώρα οτι δεν είναι σωστό σε συζητήσεις μοντελιστών που κατασκευάζουν διαφορετικές κατασκευές να υποτιμούν τις κατηγορίες στις οποίες δεν συμμετέχουν!!! Απλά καθαρά και ξάστερα!! Τώρα το πού βλέπεις εσύ αιχμές δικές μου για τους αγώνες ειλικρινά δεν μπορώ να το καταλάβω....Εν αντιθέσει με κάποιους άλλους που αφήνουν αιχμές και προσπαθούν να υπονομεύσουν ορισμένες κατηγορίες (και τους υποστηρίζεις κιόλας!).
mastoras έγραψε: ↑
Ας έρθουμε τώρα στην λέξη scale. Τι σημαίνει scale ? Λογικά θα μπορούσα να πω ότι είναι "κατασκευή υπό κλίμακα" Ως προς το θέμα το κατά πόσο ρεαλιστικό είναι ένα μοντέλο,
οι μοναδικοί άνθρωποι που θα μπορούσαν να κρίνουν σωστά και να μας απαντήσουν, είναι οι στατικοί μοντελιστές.
ΛΑΘΟΣ!!!! Για να κρίνεις σωστά μια "ΙΠΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΛΙΜΑΚΑΣ" δεν θα την κρίνεις μόνο στο στατικό κομμάτι της. Αυτή η κρίση είναι το 50%....Το άλλο 50% είναι το πτητικό κομμάτι...(μιας και τα αεροπλάνα πετάνε κιόλας)...θα πρέπει να κατέχεις διαφορετική τεχνογνωσία μιας και στους αγώνες (μάλλον σε αυτό αναφέρεσαι) οι κριτές πρέπει να κατέχουν και την τεχνογνωσία και την εμπειρεία της πτήσης (στην κατηγορία που ειδικεύονται..)..
mastoras έγραψε: ↑
Γι' αυτό άσε κατά μέρος την κριτική σου για τα μοντέλα χαρτοπετσέτας, γιατί εάν αρχίσουμε να μιλάμε για εκτρώματα τύπου scale που έχουμε δει κατά καιρούς στα μοντελοδρόμια....παντού.......θα γελάει και το παρδαλό κατσίκι :D
Ο καθένας πορεύεται όπως νομίζει. Εγώ δεν μίλησα αφηρημένα...Ασφαλώς κάτι μπορεί να το φτιάξει κάποιος και να είναι άψογο και κάποιος άλλος να το κάνει έκτρωμα....Η δυνατότητες όμως που δίνει ένα 2μετρο R/C σε σχέση με ένα μικρό των 200γραμμαρίων στον μέσο μοντελιστή είναι πολύ περισσότερες για να έχει καλλίτερο scale αποτέλεσμα. ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!!!!! Τώρα αν δεν το καταλαβαίνεις ..Απλά λυπάμαι!!!
mastoras έγραψε: ↑
Όσο για την arf κατηγορία, συμφωνώ ότι όποιο σχόλιο κατά αυτής, είναι κατακριτέο. Η ARF κατηγορία σε επίπεδο αγώνων, είναι σαν την δική μας κατηγορία των αρχαρίων στην F3C GR-A και πρέπει να υπάρχει.
Δεν μιλάω για αγώνες. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχεις αυτή την εμμονή..!
Καθε Σ/Κ στα μοντελοδρόμια και στις αλάνες γίνονται αγώνες;;;
Πετάνε όμως κατά 90% ARF μοντέλα όλων των κατηγοριών!!!
Δηλαδή αυτοί που πετάνε τα Σ/Κ δεν είναι μοντελιστές;;;; Επειδή πετάνε ARF;;;;
Οι εταιρείες δηλαδή που πριν 20 χρόνια προσέφεραν τα εμπορεύματά τους 95% κατασκευή (κιτ) και 5% ARF ενώ τώρα προσφέρουν 99% ARF και 1% ΚΙΤ κάνουν λάθος;;;;
Φίλε καλό είναι να μην βλέπουμε το δέντρο και να χάνουμε το δάσος.
Δεν απαξίωσα τον φίλο σου τον Κανδυλάκη. Απλά αυτό που σας λέω απο την αρχή είναι το "Έκαστος στο είδος του..."
Όσο για σένα φτιάξε ένα 2μισάμετρο ARF (πχ. P-51 FIBER CLASSICS) για να δείς πόσα στάδια κατασκευής έχει και πόσα προβλήματα θα πρέπει να λύσεις μέχρι να φτάσεις στο στάδιο της πτήσης!!!!
Καλές πτήσεις
Τρύφωνας