SDX 50
SDX 50
Σημερα ηταν ετοιμο και σεταρισμενο και δοκιμαστηκε φυσικα απο τον Heli Doctor Γιαννη Αντωνιαδη ,επι τη ευκαιρια να του πω και ενα μεγαλο ευχαριστω για την πολυτιμη βοηθεια του, γιατι χωρις αυτον θα ημασταν πολυ πισω. οι πρωτες εντυπωσεις καλες ,βεβαια μονο hover διοτι πρεπει να στρωσει και ο κινητηρας. τα skid δεν μου αρεσαν πολυ αλλα ευτυχως ειναι κατι που αλλαζει ευκολα. Το setup ειναι - os hyper 50 ,mp5 CY ,Radix 600mm , GY 520-ds0606 σερβο ουρας,3 Hitec 6965ΗΒ cyclic , hitec 325ΗΒ γκαζι .
Απάντηση: SDX 50
blackbird έγραψε: ↑Σημερα ηταν ετοιμο και σεταρισμενο και δοκιμαστηκε φυσικα απο τον Heli Doctor Γιαννη Αντωνιαδη ,επι τη ευκαιρια να του πω και ενα μεγαλο ευχαριστω για την πολυτιμη βοηθεια του, γιατι χωρις αυτον θα ημασταν πολυ πισω. οι πρωτες εντυπωσεις καλες ,βεβαια μονο hover διοτι πρεπει να στρωσει και ο κινητηρας. τα skid δεν μου αρεσαν πολυ αλλα ευτυχως ειναι κατι που αλλαζει ευκολα. Το setup ειναι - os hyper 50 ,mp5 CY ,Radix 600mm , GY 520-ds0606 σερβο ουρας,3 Hitec 6965ΗΒ cyclic , hitec 325ΗΒ γκαζι .
+(*)+(*)+(*)
- Συνημμένα
-
- DSC00618.JPG (88 KiB) Προβλήθηκε 141 φορές
Απάντηση: SDX 50
καλοριζικο φιλε μου καλες πτησεις..!
Απάντηση: SDX 50
Ειπα κι εγω να παρω 50αρι με αξιωσεις και πηγαινοντας κοντρα στο ρευμα της εποχης και τις αγορας που βριθει με καινουργια μοντελα, αγορασα απο τον Γιαννη (http://www.myhelis.com
) το SDX. Με πηρε δυο μερες να το συναρμολογησω (αυτο που μου αρεσει με την Hirobo ειναι οτι ολο το ελικοπτερο ειναι βιδες) και 3 μερες να στησω τα ηλεκτρονικα και την κεφαλη.
Μοτερ χρησιμοποιησα το OS 50 με εξατμιση align.
Σερβο 6975ΗΒ στο κυκλικο και 6965ΗΒ στο γκαζι. BLS251 ουριτσα με σπαρτιατη γυροσκοπιο. Multigov κυβερνητη και AR7100 heli δεκτη. 2 στοιχεια Α123 χωρις σταθεροποιητη.
Η κεφαλη για αρχη στηθηκε οπως δειχνει το εγχειριδιο και δεν μπηκαν καθολου βαρη στα paddles. 11-0-11 μοιρες για αρχη και 7 μοιρες κυκλικο.
Πλστικα φτερακια ουρας που περιεχονται στην συσκευασια και SAB 600 κυρια.
Πρωτες εντυπωσεις:
Με τις stock ρυθμισεις της κεφαλης ειναι απιστευτα σταθερο ακομα και χωρις βαρη στα paddles και μαζι αρκετα γρηγορο στο κυκλικο του. Εχει εξαιρετικη ευσταθεια και πορεια στην πτηση. Σε αυτο παιζουν ρολο και τα αρκετα μεγαλα οριζοντια και καθετα σταθερα.
Θελοντας να το πεταω περισσοτερο ακροβατικα και να αρχισω να μαθαινω 3D, εχω ανοιξει τις τρυπες στο καθετο σταθερο για να βοηθησει τις μανουβρες με πιρουετες. Αλλαχθηκε η εξατμιση με μια Hatori 50NS 3D γιατι η Align κραταγε το μοτερ τη στιγμη που ξεφορτωνε ο δισκος. Αλλαξα θεση στα mixing arms για 13-0-13 και 9 μοιρες κυκλικο. Flybar ratio στο 1:1 και κρατατε Τουρκοι τα αλογα.
Θα δειξει σημερα.
Επεται συνεχεια κυριοι, καλη σας ημερα.
Παω να πεταξω.
) το SDX. Με πηρε δυο μερες να το συναρμολογησω (αυτο που μου αρεσει με την Hirobo ειναι οτι ολο το ελικοπτερο ειναι βιδες) και 3 μερες να στησω τα ηλεκτρονικα και την κεφαλη.
Μοτερ χρησιμοποιησα το OS 50 με εξατμιση align.
Σερβο 6975ΗΒ στο κυκλικο και 6965ΗΒ στο γκαζι. BLS251 ουριτσα με σπαρτιατη γυροσκοπιο. Multigov κυβερνητη και AR7100 heli δεκτη. 2 στοιχεια Α123 χωρις σταθεροποιητη.
Η κεφαλη για αρχη στηθηκε οπως δειχνει το εγχειριδιο και δεν μπηκαν καθολου βαρη στα paddles. 11-0-11 μοιρες για αρχη και 7 μοιρες κυκλικο.
Πλστικα φτερακια ουρας που περιεχονται στην συσκευασια και SAB 600 κυρια.
Πρωτες εντυπωσεις:
Με τις stock ρυθμισεις της κεφαλης ειναι απιστευτα σταθερο ακομα και χωρις βαρη στα paddles και μαζι αρκετα γρηγορο στο κυκλικο του. Εχει εξαιρετικη ευσταθεια και πορεια στην πτηση. Σε αυτο παιζουν ρολο και τα αρκετα μεγαλα οριζοντια και καθετα σταθερα.
Θελοντας να το πεταω περισσοτερο ακροβατικα και να αρχισω να μαθαινω 3D, εχω ανοιξει τις τρυπες στο καθετο σταθερο για να βοηθησει τις μανουβρες με πιρουετες. Αλλαχθηκε η εξατμιση με μια Hatori 50NS 3D γιατι η Align κραταγε το μοτερ τη στιγμη που ξεφορτωνε ο δισκος. Αλλαξα θεση στα mixing arms για 13-0-13 και 9 μοιρες κυκλικο. Flybar ratio στο 1:1 και κρατατε Τουρκοι τα αλογα.
Θα δειξει σημερα.
Επεται συνεχεια κυριοι, καλη σας ημερα.
Παω να πεταξω.
- Συνημμένα
-
- SDX 010.jpg (91.29 KiB) Προβλήθηκε 141 φορές
-
- SDX 008.jpg (93.35 KiB) Προβλήθηκε 141 φορές
-
- SDX 006.jpg (92.02 KiB) Προβλήθηκε 141 φορές
-
- SDX 004.jpg (75.01 KiB) Προβλήθηκε 141 φορές
-
- SDX 003.jpg (73.31 KiB) Προβλήθηκε 141 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 707
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: SDX 50
Οπα!! Πριν πας να πετάξεις έχε υπόψη ότι, το σερβό που έχεις βάλει στην ουρά είναι μόνο για 4.8βολτο σύστημα, τη στιγμή που μια Α123 δύο στοιχείων δίνει τάση αντίστοιχη ενός 6βολτου συστήματος. Βάλε λοιπόν ένα step down ανάμεσα σε δέκτη και γυροσκόπιο ώστε η αλυσίδα γυροσκόπιο σερβό να τροφοδοτείται με τάση κάτω από 5.8 βολτ αλλιώς μπορεί να κάψεις το σερβό της ουράς και το ελικόπτερο να στίψει τα ρούχα.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: SDX 50
Φιλε μου Κωστα αυτη ειναι η μαγεια της Spektrum. Εχει δεκτη για οτι θες. Ο συγκεκριμενος (AR7100) εχει ενσωματωμενο σταθεροποιητη για τα καναλια του γκαζιου και της ουρας στα 5.2 βολτ. Ειναι για ελικοπτερα και μονο. Αν θες εχει και bypass εξοδους οποτε δινεις στα τελευταια οσο και στα υπολοιπα, δλδ. την ταση της μπαταριας.
Στα περι πτησης τωρα.
Με την Hatori χρειαστηκε να ανοιξω την μεγαλη 10 λεπτα. Το μοτερ εχει καλυτερο κρατημα στις στροφες και δεν φαινεται να γονατιζει τοσο ευκολα οσο με την προηγουμενη. 2011 στροφες στο στροφειο με κυβερνητη. Με τελικη 8.75 μας δινει 17600 στο μοτερ. Ακριβως μεσα στην δυναμη του.
Ειδωμεν.
ΥΓ. Κωστα εχεις δικιο για την παρατηρηση σου γιατι ειχα κανει λαθος στο μοντελο του δεκτη. Το διορθωσα!
Στα περι πτησης τωρα.
Με την Hatori χρειαστηκε να ανοιξω την μεγαλη 10 λεπτα. Το μοτερ εχει καλυτερο κρατημα στις στροφες και δεν φαινεται να γονατιζει τοσο ευκολα οσο με την προηγουμενη. 2011 στροφες στο στροφειο με κυβερνητη. Με τελικη 8.75 μας δινει 17600 στο μοτερ. Ακριβως μεσα στην δυναμη του.
Ειδωμεν.
ΥΓ. Κωστα εχεις δικιο για την παρατηρηση σου γιατι ειχα κανει λαθος στο μοντελο του δεκτη. Το διορθωσα!
Απάντηση: SDX 50
Στο sdx εδώ και 3-4 Κυριακές μου κάνει ένα τρέμουλο στην ουρά δλδ στη αρχή είχα το gain 100% έτρεμε λίγο την βάζω στο 94% μια χαρά την επόμενη όταν πήγαινα πορεία γρήγορα μου το έκανε πάλι το τρεμούλα το κατέβασα στο 84% μια χαρά στη άλλη πάλι το ίδιο το κατέβασα στο 74%
Κάθε Κυριακή δλδ το κατεβάζω και 10%
Τι μπορεί να φταίει
Κάθε Κυριακή δλδ το κατεβάζω και 10%
Τι μπορεί να φταίει
Απάντηση: SDX 50
Χαρη χαιρε,
φαινεται να εχεις πολυ gain. Τι τ/κ εχεις και τι ποσοστο? Τι γυροσκοπιο; Τι φτερα στην ουρα; Αποσταση μπαλιτσας απο το κεντρο του σερβο; Ποσες στροφες στο στροφειο; Οταν στριβεις με πολλα χλμ. χειροτερευει;
φαινεται να εχεις πολυ gain. Τι τ/κ εχεις και τι ποσοστο? Τι γυροσκοπιο; Τι φτερα στην ουρα; Αποσταση μπαλιτσας απο το κεντρο του σερβο; Ποσες στροφες στο στροφειο; Οταν στριβεις με πολλα χλμ. χειροτερευει;
-
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 31, 2008 8:05 pm
Απάντηση: SDX 50
pani έγραψε: ↑Χαρη χαιρε,
φαινεται να εχεις πολυ gain. Τι τ/κ εχεις και τι ποσοστο? Τι γυροσκοπιο; Τι φτερα στην ουρα; Αποσταση μπαλιτσας απο το κεντρο του σερβο; Ποσες στροφες στο στροφειο; Οταν στριβεις με πολλα χλμ. χειροτερευει;
τ/κ futaba 9c και τωρα ειμαι γυρω στο 64% gyro gy520 και servo 9254 και μου δημιουργει παλι προβλημα.
Τα tail blades ειναι carbon 92mm. Η μπαλιτσα απο το κεντρο του servo ειμαι 16,7mm (οπως ελεγε το manual του ελικοπτερου). Δεν εχω δοκιμασει να στριψω με πολλα χλμ. Οταν μου κανει το προβλημα, το σταματαω και αμεσως προσγειωση.
Οι στροφες μου; Ειναι γυρω στις 1500-1700 το λεπτό.
Απάντηση: SDX 50
Χαρη,
το εγχειριδιο λεει 13.5 χιλιοστα και οχι 16.7. Επισης τα 92 ειναι μεγαλα φτερακια για πισω. Πρεπει να εχουμε υπ' οψη μας οτι σε ολα τα ελικοπτερα σημασια εχει η συνολικη διαμετρος του δισκου και οχι τα φτερα. Η Hirobo στο SDX φοραει την ουρα του Turbulence. Γι αυτο και δινει μικρα φτερα 82 χιλ. Μεγαλωνοντας τον δισκο και την αποσταση της μπιλιας στην ουσια εχεις προφορτισει το συστημα μηχανικα με μεγαλο gain. Εξ ου και σου κανει wag συνεχεια.
Δυο λυσεις.
1. Βαζεις τα μαμα πλαστικα φτερακια και φερνεις την μπιλια στα 13.5 χιλιστα απο το κεντρο του σερβο
2. Μειωνεις το gain στο 35% (ναι) και αρχιζεις εκει. Πετας και βλεπεις. Στην 9C σου το gyro να ειναι σε AVCS mode και 35%. Οχι Normal. Επισης η επιλογη Γυροσκοπιου ναι ειναι στο GY.
Ενημερωσε.
το εγχειριδιο λεει 13.5 χιλιοστα και οχι 16.7. Επισης τα 92 ειναι μεγαλα φτερακια για πισω. Πρεπει να εχουμε υπ' οψη μας οτι σε ολα τα ελικοπτερα σημασια εχει η συνολικη διαμετρος του δισκου και οχι τα φτερα. Η Hirobo στο SDX φοραει την ουρα του Turbulence. Γι αυτο και δινει μικρα φτερα 82 χιλ. Μεγαλωνοντας τον δισκο και την αποσταση της μπιλιας στην ουσια εχεις προφορτισει το συστημα μηχανικα με μεγαλο gain. Εξ ου και σου κανει wag συνεχεια.
Δυο λυσεις.
1. Βαζεις τα μαμα πλαστικα φτερακια και φερνεις την μπιλια στα 13.5 χιλιστα απο το κεντρο του σερβο
2. Μειωνεις το gain στο 35% (ναι) και αρχιζεις εκει. Πετας και βλεπεις. Στην 9C σου το gyro να ειναι σε AVCS mode και 35%. Οχι Normal. Επισης η επιλογη Γυροσκοπιου ναι ειναι στο GY.
Ενημερωσε.
Απάντηση: SDX 50
Δημητρη χαιρε,
Η NS ειναι λιγο πιο ευαισθητη στη ρυθμιση. Α, αλλαξα και μοτερ γιατι θελω να βαλω το OS στο 600 που το εκανα flybarless. Απ' ολες τις 50αρες που εχω δοκιμασει και στον OS και στην YS (Align, Outrage, MP5, Hatori) βγαζει την περισσοτερη δυναμη. Εχει ενα κακο. Δεν δουλευει καλα στις μεσαιες. Αλλα δεν την θελουμε γι αυτο, σωστα; Δεν εχω πιασει στα χερια μου την Α395 ακομα αλλα που θα μου παει...
Η NS ειναι λιγο πιο ευαισθητη στη ρυθμιση. Α, αλλαξα και μοτερ γιατι θελω να βαλω το OS στο 600 που το εκανα flybarless. Απ' ολες τις 50αρες που εχω δοκιμασει και στον OS και στην YS (Align, Outrage, MP5, Hatori) βγαζει την περισσοτερη δυναμη. Εχει ενα κακο. Δεν δουλευει καλα στις μεσαιες. Αλλα δεν την θελουμε γι αυτο, σωστα; Δεν εχω πιασει στα χερια μου την Α395 ακομα αλλα που θα μου παει...
Απάντηση: SDX 50
pani έγραψε: ↑Χαρη,
το εγχειριδιο λεει 13.5 χιλιοστα και οχι 16.7. Επισης τα 92 ειναι μεγαλα φτερακια για πισω. Πρεπει να εχουμε υπ' οψη μας οτι σε ολα τα ελικοπτερα σημασια εχει η συνολικη διαμετρος του δισκου και οχι τα φτερα. Η Hirobo στο SDX φοραει την ουρα του Turbulence. Γι αυτο και δινει μικρα φτερα 82 χιλ. Μεγαλωνοντας τον δισκο και την αποσταση της μπιλιας στην ουσια εχεις προφορτισει το συστημα μηχανικα με μεγαλο gain. Εξ ου και σου κανει wag συνεχεια.
Δυο λυσεις.
1. Βαζεις τα μαμα πλαστικα φτερακια και φερνεις την μπιλια στα 13.5 χιλιστα απο το κεντρο του σερβο
2. Μειωνεις το gain στο 35% (ναι) και αρχιζεις εκει. Πετας και βλεπεις. Στην 9C σου το gyro να ειναι σε AVCS mode και 35%. Οχι Normal. Επισης η επιλογη Γυροσκοπιου ναι ειναι στο GY.
Ενημερωσε.
ευχαριστω δοκιμαζω αυτα που μου ειπες και τα ξαναλεμε
Απάντηση: SDX 50
περιμενουμε νεα σου!