e-hawk 1500 Thunder Tiger κατασκευή - παρουσίαση
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: e-hawk 1500 Thunder Tiger κατασκευή - παρουσίαση
το επόμενο βήμα ήταν η προσαρμογή των servo στα φτερά
Αφού καθάρισα τα servocover από τα περιττά πλαστικά ....τύλιξα με ταινία χάρτου 2-3 βόλτες το κάθε servo και το κόλλησα με ca πάνω στο servocover
Αυτή είναι μια πρακτική που κάνω συχνά σε μικρά servo τα οποία κολλούν πολύ σταθερά Αν κάποια στιγμή χρειαστεί κάνω μία τομή στην ταινία και παίρνω το servo στο χέρι χωρίς προσπάθεια
Αφού καθάρισα τα servocover από τα περιττά πλαστικά ....τύλιξα με ταινία χάρτου 2-3 βόλτες το κάθε servo και το κόλλησα με ca πάνω στο servocover
Αυτή είναι μια πρακτική που κάνω συχνά σε μικρά servo τα οποία κολλούν πολύ σταθερά Αν κάποια στιγμή χρειαστεί κάνω μία τομή στην ταινία και παίρνω το servo στο χέρι χωρίς προσπάθεια
- Συνημμένα
-
- P150911_20.35_[01].jpg (88.58 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P150911_20.35.jpg (94.83 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: e-hawk 1500 Thunder Tiger κατασκευή - παρουσίαση
Τοποθέτησα τα πηδάλια στην θέση τους με τους μεντεσέδες mylar που περιέχονται στο κίτ.........
........έκοψα προσεκτικά το monocote και προσάρμωσα τα μπαλσινα δοκαράκια που θα στηρίξουν τα servos
Κατόπιν ξανασιδέρωσα την επικάλυψη και βίδωσα πάνω τους τα servos
Για να περάσω το καλώδιο έκανα μία μικρή τρύπα στο πλάι και με την βοήθεια μιας ψιλής ντίζας τα τράβηξα μέχρι την οπή εξόδου που από πριν δημιούργησα
........έκοψα προσεκτικά το monocote και προσάρμωσα τα μπαλσινα δοκαράκια που θα στηρίξουν τα servos
Κατόπιν ξανασιδέρωσα την επικάλυψη και βίδωσα πάνω τους τα servos
Για να περάσω το καλώδιο έκανα μία μικρή τρύπα στο πλάι και με την βοήθεια μιας ψιλής ντίζας τα τράβηξα μέχρι την οπή εξόδου που από πριν δημιούργησα
- Συνημμένα
-
- P150911_20.58.jpg (93.26 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P150911_23.10.jpg (94.14 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P150911_23.09.jpg (93.53 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P150911_23.08.jpg (90.58 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: e-hawk 1500 Thunder Tiger κατασκευή - παρουσίαση
..........:?Zπερασμένη η ώρα αλλά αφιέρωσα μερικά λεπτά για να ετοιμάσω και την ουρά
Φυσικά και δεν κόλλησα την μπούμα Αυτό θα γίνει μετά απο την τοποθέτηση του φτερού
Φυσικά και δεν κόλλησα την μπούμα Αυτό θα γίνει μετά απο την τοποθέτηση του φτερού
- Συνημμένα
-
- P160911_02.01.jpg (95.72 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P160911_02.00_[01].jpg (93.77 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P160911_02.00.jpg (93.35 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P150911_23.46.jpg (100.45 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Απάντηση: e-hawk 1500 Thunder Tiger κατασκευή - παρουσίαση
χμμμμμ! Απ΄οτι βλέπω θα πεταξει το ΣΚ!! +(*)
Απάντηση: e-hawk 1500 Thunder Tiger κατασκευή - παρουσίαση
Mogolos έγραψε: ↑χμμμμμ! Απ΄οτι βλέπω θα πεταξει το ΣΚ!! +(*)
...σιγά μην δεν πέταγε...κρατιέται ο Κ.Α...? :D
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: e-hawk 1500 Thunder Tiger κατασκευή - παρουσίαση
τηλεφωνική επικοινωνία ΧΤΕΣ...
-Ελα ρε, θα το εχεις ετοιμο το ΣΚ?
-Μπααα, δεν προλαβαίνω, γυρίζω 10 το βράδυ στο σπίτι
:D
-Ελα ρε, θα το εχεις ετοιμο το ΣΚ?
-Μπααα, δεν προλαβαίνω, γυρίζω 10 το βράδυ στο σπίτι
:D
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: e-hawk 1500 Thunder Tiger κατασκευή - παρουσίαση
είχα σκοπό να κάνω μερικά πραγματάκια ακόμη και έλεγα να το κάνω με το πάσο μου Αλλα αυτός ο αέρας με έχει τρελλάνει και λέω να πετάξω το ΣΚ
Εχω και αλλο ένα θέμα ..........Οταν αρχίσω μια κατασκευή πρέπει να τελειώσω γρήγορα για να φύγει ο χαμός απο την μέση γιατί θα πέσει παντόφλα
Εχω και αλλο ένα θέμα ..........Οταν αρχίσω μια κατασκευή πρέπει να τελειώσω γρήγορα για να φύγει ο χαμός απο την μέση γιατί θα πέσει παντόφλα
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: e-hawk 1500 Thunder Tiger κατασκευή - παρουσίαση
σήμερα γύρισα νωρίς και έπιασα δουλειά για να κάνω πτήση αύριο
Τοποθέτησα το μοτέρ και την προπέλα με το spiner Ο άξονας του μοτέρ απέκτησε δοντάκια με την βοήθεια του dremel
Τριμάρισα το servotray ,τοποθέτησα τα servos της ουράς και όλα μαζί κολλήθηκαν στην θέση τους
Αυτή είναι και η προτεινόμενη τοποθέτηση απο την κατασκευάστρια αλλα έχει ενα μειονέκτημα Αν η κόλλα τρέξει πάνω στα στα servo όπως έγινε στην περίπτωση μου τότε θα είναι δύσκολο να γίνει αλλαγή τους
Τοποθέτησα το μοτέρ και την προπέλα με το spiner Ο άξονας του μοτέρ απέκτησε δοντάκια με την βοήθεια του dremel
Τριμάρισα το servotray ,τοποθέτησα τα servos της ουράς και όλα μαζί κολλήθηκαν στην θέση τους
Αυτή είναι και η προτεινόμενη τοποθέτηση απο την κατασκευάστρια αλλα έχει ενα μειονέκτημα Αν η κόλλα τρέξει πάνω στα στα servo όπως έγινε στην περίπτωση μου τότε θα είναι δύσκολο να γίνει αλλαγή τους
- Συνημμένα
-
- P160911_22.04_[01].jpg (89.92 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P160911_22.04.jpg (91.62 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P160911_21.56_[01].jpg (90.08 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P160911_21.56.jpg (88.97 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: e-hawk 1500 Thunder Tiger κατασκευή - παρουσίαση
.....εδώ ήταν που έκανα το λάθος
Πριν βάλω το servotray έπρεπε να τρυπήσω και να τοποθετήσω τα blid nuts στην άτρακτο Εγώ το έκανα ανάποδα και πραγματικά με παίδεψε πολύ γιατι μετά δεν είχα χέρι
Άλλο πρόβλημα είναι ότι τα blind nuts έπρεπε να τα καρφώσω σε ένα κομμάτι ξύλο που έχει το κίτ Πολύ δύσκολο και στο τέλος έσπαγε Καλύτερη λύση θα ήταν να τα στερεώσω με έποξυ πάνω στην άτρακτο Τώρα έχω θέμα γιατί το ένα χάλασε και πρέπει να βρω άλλο
Πολύ προσοχή θέλει στο τρύπημα για την στερέωση του φτερού ώστε να βγει κάθετο με την μπούμα Μέτρημα και πάλι μέτρημα, σημάδεμα...... και μετά τρύπημα
Μόλις μπεί σωστά το φτερό δίνουμε μεγάλη προσοχή στην σωστή θέση του V tail
Το μοντέλο είναι πλέον σχεδόν έτοιμο για πτήση
Πριν βάλω το servotray έπρεπε να τρυπήσω και να τοποθετήσω τα blid nuts στην άτρακτο Εγώ το έκανα ανάποδα και πραγματικά με παίδεψε πολύ γιατι μετά δεν είχα χέρι
Άλλο πρόβλημα είναι ότι τα blind nuts έπρεπε να τα καρφώσω σε ένα κομμάτι ξύλο που έχει το κίτ Πολύ δύσκολο και στο τέλος έσπαγε Καλύτερη λύση θα ήταν να τα στερεώσω με έποξυ πάνω στην άτρακτο Τώρα έχω θέμα γιατί το ένα χάλασε και πρέπει να βρω άλλο
Πολύ προσοχή θέλει στο τρύπημα για την στερέωση του φτερού ώστε να βγει κάθετο με την μπούμα Μέτρημα και πάλι μέτρημα, σημάδεμα...... και μετά τρύπημα
Μόλις μπεί σωστά το φτερό δίνουμε μεγάλη προσοχή στην σωστή θέση του V tail
Το μοντέλο είναι πλέον σχεδόν έτοιμο για πτήση
- Συνημμένα
-
- P170911_01.29.jpg (90.92 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P170911_01.24.jpg (96.17 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P170911_00.37_[01].jpg (94.88 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P170911_00.37.jpg (93.22 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: e-hawk 1500 Thunder Tiger κατασκευή - παρουσίαση
......έτσι νόμιζα
Δοκιμάζοντας το μοτέρ διαπίστωσα ότι κάτι το εμπόδιζε να γυρίσει ελεύθερα΄>:(
Το τί ήταν το ανακάλυψα όταν το άνοιξα
Ένα κομμάτι μέταλλο είχε μπει μέσα και το ταλαιπωρούσε ΄
Ήταν ένα δοντάκι από το blind nut που είχε κοπεί και κόλλησε στους μαγνήτες>F<
Μετά την επισκευή έγιναν οι απαραίτητες ρυθμίσεις του πομπού με ενεργοποιηση της μίξης για το v tail και τα ξεχωριστά κανάλια των dualaileron
Δοκιμάζοντας το μοτέρ διαπίστωσα ότι κάτι το εμπόδιζε να γυρίσει ελεύθερα΄>:(
Το τί ήταν το ανακάλυψα όταν το άνοιξα
Ένα κομμάτι μέταλλο είχε μπει μέσα και το ταλαιπωρούσε ΄
Ήταν ένα δοντάκι από το blind nut που είχε κοπεί και κόλλησε στους μαγνήτες>F<
Μετά την επισκευή έγιναν οι απαραίτητες ρυθμίσεις του πομπού με ενεργοποιηση της μίξης για το v tail και τα ξεχωριστά κανάλια των dualaileron
- Συνημμένα
-
- P170911_01.25.jpg (91.82 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Απάντηση: e-hawk 1500 Thunder Tiger κατασκευή - παρουσίαση
Πολύ ωραία παρουσίαση που προσωπικά μου έδωσε αρκετές ιδέες. Καλοπέταχτο να 'ναι...@P@
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: e-hawk 1500 Thunder Tiger κατασκευή - παρουσίαση
ευχαριστώ!!
......και δύο πρωινές πρίν βάλω τα αυτοκόλλητα (Επιτέλους φάνηκε το χρώμα του γιατί με το κινητό την νύχτα έμοιαζε κόκκινο)
Το βάρος του βγήκε στα 445 gr χωρίς μπαταρία ενώ ο κατασκευαστής αναφέρει 600 gr Πιθανο να είναι το βάρος πτήσης με μπαταρία
Το μοντέλο ζυγίζει πολύ σωστά με μία μπαταρία απο lama 800 ma 2σελλη ,ενώ με μία 1300 ma 3σελλη είναι ελαφρά μπροστόβαρο με όλα τα βάρη κάτω απο το φτερό και την μπαταρία όσο ποιο πίσω γίνεται
......και δύο πρωινές πρίν βάλω τα αυτοκόλλητα (Επιτέλους φάνηκε το χρώμα του γιατί με το κινητό την νύχτα έμοιαζε κόκκινο)
Το βάρος του βγήκε στα 445 gr χωρίς μπαταρία ενώ ο κατασκευαστής αναφέρει 600 gr Πιθανο να είναι το βάρος πτήσης με μπαταρία
Το μοντέλο ζυγίζει πολύ σωστά με μία μπαταρία απο lama 800 ma 2σελλη ,ενώ με μία 1300 ma 3σελλη είναι ελαφρά μπροστόβαρο με όλα τα βάρη κάτω απο το φτερό και την μπαταρία όσο ποιο πίσω γίνεται
- Συνημμένα
-
- P170911_09.24.jpg (96.4 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P170911_09.22.jpg (95.31 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: e-hawk 1500 Thunder Tiger κατασκευή - παρουσίαση
.......μετά από μια "άτυχη" στιγμή το μοντέλο έπαθε ολική καταστροφή
Το λάθος δικό μου και παρά του ότι συχνά λέω να μη πετάμε όταν κάτι δεν πάει καλά εγώ το έκανα και την έκανα
Σπασμένη άτρακτος σε πολλά σημεία όπως και στο μέρος που ενώνει η άτρακτος με τη μπούμα
Πανιά λοιπόν τριψίματα στοκαρίσματα και βάψιμο με νέα χρώματα Χρονοβόρα διαδικασία αλλά το αποτέλεσμα βγήκε καλό και τώρα η άτρακτος δείχνει ένα κομμάτι
Το φτερό μου είχε ολοκληρωτική καταστροφή αλλά η λύση βρέθηκε σε ένα φτερό του lotus με πολύ λιγότερες ζημιές οι οποίες με αρκετή δουλειά ήταν επισκευάσιμες Αντικαταστάθηκαν αεροτομές και μερικά τμήματα του φτερού Μετά την ολοκλήρωση περάστηκε νέα επικάλυψη oracover που έδεσε το φτερό πολύ καλύτερα
Έγιναν φωλιές για servos στο νέο φτερό και μαζί με τον Γιάννη (mogolos) περάσαμε τα νέα servos βιδωμένα σε καπάκια
Το λάθος δικό μου και παρά του ότι συχνά λέω να μη πετάμε όταν κάτι δεν πάει καλά εγώ το έκανα και την έκανα
Σπασμένη άτρακτος σε πολλά σημεία όπως και στο μέρος που ενώνει η άτρακτος με τη μπούμα
Πανιά λοιπόν τριψίματα στοκαρίσματα και βάψιμο με νέα χρώματα Χρονοβόρα διαδικασία αλλά το αποτέλεσμα βγήκε καλό και τώρα η άτρακτος δείχνει ένα κομμάτι
Το φτερό μου είχε ολοκληρωτική καταστροφή αλλά η λύση βρέθηκε σε ένα φτερό του lotus με πολύ λιγότερες ζημιές οι οποίες με αρκετή δουλειά ήταν επισκευάσιμες Αντικαταστάθηκαν αεροτομές και μερικά τμήματα του φτερού Μετά την ολοκλήρωση περάστηκε νέα επικάλυψη oracover που έδεσε το φτερό πολύ καλύτερα
Έγιναν φωλιές για servos στο νέο φτερό και μαζί με τον Γιάννη (mogolos) περάσαμε τα νέα servos βιδωμένα σε καπάκια
- Συνημμένα
-
- P121111_21.32_[01].jpg (91.37 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P121111_21.32.jpg (89.41 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P111111_21.37_[01].jpg (90.52 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P111111_21.36.jpg (92.93 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P111111_21.37.jpg (92.83 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: e-hawk 1500 Thunder Tiger κατασκευή - παρουσίαση
Αυτή την φορά υπήρξε μία αλλαγή
Δεν έβαλα το δεύτερο servo για το ruder αλλά ένωσα τις ντίζες σαν Υ και χρησιμοποίησα όλο το servo arm μόνο για elevator αφού τώρα είχα τον χώρο που χρειαζόταν Έτσι δεν θα έχω την περιορισμένη κίνηση από κομμένα servo arm που δημιούργησαν και το ατύχημα
Κατόπιν έγιναν και κάποιες αισθητικές παρεμβάσεις και το μοντέλο είναι έτοιμο για πτήση
Μπορεί να κόστισε παραπάνω (κοντά στα 50 ευρώ με τα νέα υλικά και χρώματα) και αρκετές ώρες δουλειά αλλά άξιζε τον κόπο γιατί αυτό το μοντελάκι μου αρέσει
Με την βαρύτερη επικάλυψη και τά extra υλικά το μοντέλο πήρε μερικά γραμμάρια και τώρα είναι στα 480 gr χωρίς μπαταρία (590 με 1500ma)
Δεν έβαλα το δεύτερο servo για το ruder αλλά ένωσα τις ντίζες σαν Υ και χρησιμοποίησα όλο το servo arm μόνο για elevator αφού τώρα είχα τον χώρο που χρειαζόταν Έτσι δεν θα έχω την περιορισμένη κίνηση από κομμένα servo arm που δημιούργησαν και το ατύχημα
Κατόπιν έγιναν και κάποιες αισθητικές παρεμβάσεις και το μοντέλο είναι έτοιμο για πτήση
Μπορεί να κόστισε παραπάνω (κοντά στα 50 ευρώ με τα νέα υλικά και χρώματα) και αρκετές ώρες δουλειά αλλά άξιζε τον κόπο γιατί αυτό το μοντελάκι μου αρέσει
Με την βαρύτερη επικάλυψη και τά extra υλικά το μοντέλο πήρε μερικά γραμμάρια και τώρα είναι στα 480 gr χωρίς μπαταρία (590 με 1500ma)
- Συνημμένα
-
- P201111_09.09.jpg (92.78 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P201111_09.03.jpg (96.54 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- P141111_22.50.jpg (93.68 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: e-hawk 1500 Thunder Tiger κατασκευή - παρουσίαση
To e-hawk 1500 έχει πετάξει ήδη στο βουνό με συνθήκες αρκετού αέρα αλλά και με σχετική άπνοια
Μπορώ να πω ότι πετά καταπληκτικά
Είναι φιλικό, χωρίς να επιφυλάσσει εκπλήξεις, συγχωρεί λάθη και για το μέγεθος του πιάνει πολύ καλά τα θερμικά
Με 3σελλη 1500αρα το μοτέρ που δίνει μαζί (πολύ αθόρυβο!)το κάνει πύραυλο και από εκεί που θα φτάσει θα αργήσει να κατέβει Είναι γρήγορο και αυτό το βοηθά να αλλάζει θέση ταχύτατα μέχρι να βρούμε το επόμενο θερμικό
Η rg 15 αεροτομή του εκτός των άλλων μας χαρίζει και ένα ενδιαφέρον σφύριγμα στα γρήγορα περάσματα
Σίγουρα είναι μία πολύ καλή επιλογή για το ποσό που κοστίζει σε σχέση με τον ανταγωνισμό
Για τους ψαγμένους θα πω ότι αξίζει ο κόπος να αλλαχθεί το μαμίσιο monocote με oracover Τώρα το μοντέλο είναι ποιο δεμένο και ανθεκτικό στις συναντήσεις του με κλαδάκια και λοιπά καλούδια του βουνού
Μπορώ να πω ότι πετά καταπληκτικά
Είναι φιλικό, χωρίς να επιφυλάσσει εκπλήξεις, συγχωρεί λάθη και για το μέγεθος του πιάνει πολύ καλά τα θερμικά
Με 3σελλη 1500αρα το μοτέρ που δίνει μαζί (πολύ αθόρυβο!)το κάνει πύραυλο και από εκεί που θα φτάσει θα αργήσει να κατέβει Είναι γρήγορο και αυτό το βοηθά να αλλάζει θέση ταχύτατα μέχρι να βρούμε το επόμενο θερμικό
Η rg 15 αεροτομή του εκτός των άλλων μας χαρίζει και ένα ενδιαφέρον σφύριγμα στα γρήγορα περάσματα
Σίγουρα είναι μία πολύ καλή επιλογή για το ποσό που κοστίζει σε σχέση με τον ανταγωνισμό
Για τους ψαγμένους θα πω ότι αξίζει ο κόπος να αλλαχθεί το μαμίσιο monocote με oracover Τώρα το μοντέλο είναι ποιο δεμένο και ανθεκτικό στις συναντήσεις του με κλαδάκια και λοιπά καλούδια του βουνού
- Συνημμένα
-
- IMG_3571.JPG (69.39 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- IMG_3569.jpg (15.2 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- e-hawk 1500 (2).jpg (27.92 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
-
- e-hawk 1500.jpg (99.21 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές