Καμουφλάζ - scale details VQ P-40
Απάντηση: Καμουφλάζ - scale details VQ P-40
Σε ευχαριστώ πολύ για τον κόπο που έκανες για να μας ενημερώσεις για τα χρώματα και τα υπόλοιπα. Μόνο μία διευκρίνηση. Το βερνίκι που αναφέρεις είναι κάποιας συγκεκριμένης εταιρείας; Το αναφέρω αυτό γιατί κάποτε έκανα το ίδιο σε κάποιο αεροπλάνο αλλά το βερνίκι μου το έκανε χάλια και δέν ξέρω τι εφταιξε. Τα χρώματα ή το βερνίκι. Ευχαριστώ.
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Καμουφλάζ - scale details VQ P-40
Δυστυχώς την μάρκα του βερνικιού δεν την συγκράτησα - το αγοράζω σε σπρει που το φτιάχνουν επί τόπου οπότε στο δοχείο του σπρει δεν αναφέρει την μάρκα του περιεχομένου.
Αν σε ενδιαφέρει να σου στείλω σε πμ το τηλέφωνο του μαγαζιού για να ρωτήσεις.
Πάντως χρυσός κανόνας είναι ότι κάθε νέο συνδυασμό χρωμάτων - βερνικιού τον δοκιμάζουμε πριν τον εφαρμόσουμε στο μοντέλο. Επίσης πριν το βερνίκι τα χρώματα πρέπει να έχουν στεγνώσει τελείως (π.χ. 2 ημέρες για enamels) και οι επιφάνειες να είναι εντελώς καθαρές διότι ότι ατέλεια υπάρχει θα "σφραγιστεί" με το βερνίκι.
Αν σε ενδιαφέρει να σου στείλω σε πμ το τηλέφωνο του μαγαζιού για να ρωτήσεις.
Πάντως χρυσός κανόνας είναι ότι κάθε νέο συνδυασμό χρωμάτων - βερνικιού τον δοκιμάζουμε πριν τον εφαρμόσουμε στο μοντέλο. Επίσης πριν το βερνίκι τα χρώματα πρέπει να έχουν στεγνώσει τελείως (π.χ. 2 ημέρες για enamels) και οι επιφάνειες να είναι εντελώς καθαρές διότι ότι ατέλεια υπάρχει θα "σφραγιστεί" με το βερνίκι.
Απάντηση: Καμουφλάζ - scale details VQ P-40
Αν θέλεις μπορείς να αναφέρεις τα τηλέφωνα του μαγαζιού για το βερνίκι στο thread * μαγαζιά που μας εξυπηρετούν στον μοντελισμό * γιατί αυτό ενδιαφέρει αρκετούς απο εμάς.
Το thread είναι αυτό..... http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=1270
Το thread είναι αυτό..... http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=1270
Απάντηση: Καμουφλάζ - scale details VQ P-40
w1ndsurfer έγραψε: ↑Δυστυχώς την μάρκα του βερνικιού δεν την συγκράτησα - το αγοράζω σε σπρει που το φτιάχνουν επί τόπου οπότε στο δοχείο του σπρει δεν αναφέρει την μάρκα του περιεχομένου.
Αν σε ενδιαφέρει να σου στείλω σε πμ το τηλέφωνο του μαγαζιού για να ρωτήσεις.
Πάντως χρυσός κανόνας είναι ότι κάθε νέο συνδυασμό χρωμάτων - βερνικιού τον δοκιμάζουμε πριν τον εφαρμόσουμε στο μοντέλο. Επίσης πριν το βερνίκι τα χρώματα πρέπει να έχουν στεγνώσει τελείως (π.χ. 2 ημέρες για enamels) και οι επιφάνειες να είναι εντελώς καθαρές διότι ότι ατέλεια υπάρχει θα "σφραγιστεί" με το βερνίκι.
Δεν χρειάζεται να πάτε στο συγκεκριμένο μαγαζί, αν και ο συγκεκριμένος που λέει ο Νίκος είναι πολύ καλός στη δουλειά του, κυρίως στην αναπαραγωγή ενός χρώματος απο ένα δείγμα που θα του πάς. Το συγκεκριμένο βερνίκι είναι βερνίκι μάτ ή γυαλιστερό ανάλογα, πολυουρεθάνης με σκληρηντή και το προμηθεύεσθε απο οποιοδήποτε μαγαζί φτιάχνει χρώματα αυτοκινήτων. Ωστόσο δε μπορεί να διατηρηθεί για πολύ καιρό, δηλαδή πρέπει να καταναλωθεί το πολύ μέσα σε μια εβδομάδα απο την ημέρα που θα φτιαχθεί γιατί λειτουργεί μέσα ο σκληρηντής, βέβαια εάν το βάλετε μέσα στο ψυγείο μπορεί να διατηρηθεί και για 15 μέρες. Μπορείτε να το προμηθευτείτε και χωρίς σκληρηντή εάν θέλετε για επιφάνειες που δεν καταπονούνται πολύ απο καύσιμα ή ο,τιδήποτε άλλο μπορεί να χαλάσει το χρώμα και αυτό το βερνίκι δε χαλάει ποτέ μέσα στο μκουκάλι του.
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Καμουφλάζ - scale details VQ P-40
Χθες πήρα μερικες φωτο σε εξωτερικό χώρο για να φανεί το καμουφλάζ και το weathering
- Συνημμένα
-
- IMG00310-20120604-1042.jpg (94.74 KiB) Προβλήθηκε 43 φορές
-
- IMG00309-20120604-1042.jpg (96.32 KiB) Προβλήθηκε 43 φορές
-
- IMG00308-20120604-1042.jpg (93.71 KiB) Προβλήθηκε 43 φορές
-
- IMG00307-20120604-1041.jpg (94.27 KiB) Προβλήθηκε 43 φορές
Απάντηση: Καμουφλάζ - scale details VQ P-40
Φίλε Νίκο το έκανες σκέτη κούκλα!!! Καμία σχέση με πριν. Μπράβο και πάλι μπράβο, χαίρομαι με ανθρώπους με υπομονή και δημιουργικότητα! Περιμένουμε κι άλλες φωτός να το θαυμάσουμε!!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Καμουφλάζ - scale details VQ P-40
Το επόμενο θέμα είναι η διατήρηση του cowl χωρίς τρύπες και η ψύξη του κινητήρα.
Κατασκεύασα χιτώνιο ώστε ο αέρας που μπαίνει στο cowl από την εισαγωγή να κατευθύνεται στην κεφαλή και την εξάτμιση.
Η εξάτμιση θα είναι όλη μέσα στο cowl και με μια μικρή επέκταση από σιλικόνη θα βγαίνουν τα καυσαέρια.
Τέλος χρησιμοποίησα και γρίλλια (louvre) γα καλύτερη απαγωγή του θερμού αέρα.
.
Κατασκεύασα χιτώνιο ώστε ο αέρας που μπαίνει στο cowl από την εισαγωγή να κατευθύνεται στην κεφαλή και την εξάτμιση.
Η εξάτμιση θα είναι όλη μέσα στο cowl και με μια μικρή επέκταση από σιλικόνη θα βγαίνουν τα καυσαέρια.
Τέλος χρησιμοποίησα και γρίλλια (louvre) γα καλύτερη απαγωγή του θερμού αέρα.
.
- Συνημμένα
-
- IMG00336-20120611-2011.jpg (93.39 KiB) Προβλήθηκε 43 φορές
-
- IMG00335-20120611-2010.jpg (95.47 KiB) Προβλήθηκε 43 φορές
-
- IMG00323-20120605-2029.jpg (91.11 KiB) Προβλήθηκε 43 φορές
-
- IMG00320-20120605-2028.jpg (90.86 KiB) Προβλήθηκε 43 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Καμουφλάζ - scale details VQ P-40
Δούλεψα και τα φτερά: τρίψιμο, αστάρωμα, panel lines και πριτσίνια
.
.
- Συνημμένα
-
- IMG00341-20120612-0837.jpg (95.62 KiB) Προβλήθηκε 43 φορές
-
- IMG00340-20120612-0836.jpg (94.37 KiB) Προβλήθηκε 43 φορές
-
- IMG00334-20120608-0742.jpg (94.35 KiB) Προβλήθηκε 43 φορές
-
- IMG00331-20120606-0839.jpg (94.97 KiB) Προβλήθηκε 43 φορές
Απάντηση: Καμουφλάζ - scale details VQ P-40
...φίλε Νίκο καλησπέρα...
...με τις μέχρι τώρα παρουσιάσεις σου (F4U κ' P40) μας εκπλήσσεις ευχάριστα κ' εγώ προσωπικά χαίρομαι ιδιαίτερα που κάποιοι μοντελιστές όπως εσύ πέρα απο το μεράκι κ' τις γνώσεις έχουν κ' τον χρόνο να φτιάχνουν άλλοι λίγο, άλλοι πολύ, μικρά 'αριστουργήματα'...
...θα ήθελα όμως να ρωτήσω τα εξής :
Φιλικά,
Νίκος
...με τις μέχρι τώρα παρουσιάσεις σου (F4U κ' P40) μας εκπλήσσεις ευχάριστα κ' εγώ προσωπικά χαίρομαι ιδιαίτερα που κάποιοι μοντελιστές όπως εσύ πέρα απο το μεράκι κ' τις γνώσεις έχουν κ' τον χρόνο να φτιάχνουν άλλοι λίγο, άλλοι πολύ, μικρά 'αριστουργήματα'...
...θα ήθελα όμως να ρωτήσω τα εξής :
- αυτό το μικρό 'horn' κοντά στο ακροπτερύγιο σε τι εξυπηρετεί...μου διαφεύγει κάτι..?
- τι σκέλη (ποιάς εταιρίας) προσγείωσης προτίθεσαι να τοποθετήσεις στο μοντέλο κ' με τι struts..?
- απο τι υλικό είναι το χιτώνιο ..?
- οι περσίδες είναι η μοναδική έξοδος του αέρα ..?
Φιλικά,
Νίκος
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Καμουφλάζ - scale details VQ P-40
Κλασική πατέντα το horn στο ακρο-πτερύγιο...το βάζω και εγώ σε μοντέλα που είτε ο ουραίος είτε ο ριναίος τροχός "κόβει" πολύ οπότε κάποιες φορές το ακρο-πτερύγιο βρίσκει στο έδαφος λόγο βίαιης στροφής.. συνήθως στο τέλος του διαδρόμου εάν έχω κατέβει άτσαλα και με σχετικά μεγάλη ταχύτητα...
Ωραία δουλειά.
Ωραία δουλειά.
Απάντηση: Καμουφλάζ - scale details VQ P-40
Μια παρατηρηση...
η εισαγωγή αερα θα πρέπει να ειναι 1/3 με 1/4 σε μεγεθος απ΄οτι η εξαγωγή.
Οι γριλιες που εχεις βάλει ειναι ωραιες, αλλα πιστευω πώς θα σου "αναψουν" το μοτερ.
ps: Καταπληκτική δουλεια
η εισαγωγή αερα θα πρέπει να ειναι 1/3 με 1/4 σε μεγεθος απ΄οτι η εξαγωγή.
Οι γριλιες που εχεις βάλει ειναι ωραιες, αλλα πιστευω πώς θα σου "αναψουν" το μοτερ.
ps: Καταπληκτική δουλεια
Απάντηση: Καμουφλάζ - scale details VQ P-40
Mogolos έγραψε: ↑Μια παρατηρηση...
η εισαγωγή αερα θα πρέπει να ειναι 1/3 με 1/4 σε μεγεθος απ΄οτι η εξαγωγή.
Οι γριλιες που εχεις βάλει ειναι ωραιες, αλλα πιστευω πώς θα σου "αναψουν" το μοτερ.
ps: Καταπληκτική δουλεια
Συμφωνώ, νομίζω οτι δε θα σου εξασφαλίζει επαρκή ροή αέρα
Απάντηση: Καμουφλάζ - scale details VQ P-40
Εφόσον έχει κάνει "baffle" και ψύχει κατ'ευθείαν την κεφαλή και έχει κάνει έξοδο χαμηλής πίεσης δε θα έχει πρόβλημα! Πολλές φορές ο κανόνας του 1:3 δεν ισχύει, αν η είσοδος και έξοδος δεν είναι σημεία υψηλής και χαμηλής πίεσης!
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Καμουφλάζ - scale details VQ P-40
Το άρθρο-reference του Pe Reivers http://www.prme.nl/forum/viewtopic.php?t=148
συμφωνεί με τον DjBac ότι η διαφορά πίεσης είναι καλύτερη από μεγάλες τρύπες στον πάτο του cowl (δείτε τα σχήματα).
Υπάρχει άνοιγμα στο πίσω μέρος του cowl το οποίο δεν καλύπτεται από το φτερό, θα βάλω το πυρόμετρο και προσέχω στις πρώτες πτήσεις και αν χρειαστεί μπορώ να κόψω και το ξύλινο πλαίσιο ώστε να είναι ακόμη πιο μεγάλη η έξοδος.
Η γρίλλια είναι από μαλακό αλουμίνιο και είναι βοηθητική, αν χρειαστεί βέβαια μπορεί να αφαιρεθεί και να μείνει το άνοιγμα.
Επίσης μπορώ να φτιάξω ένα έξτρα χιτώνιο κάθετα σαν στεφάνι γύρω από την κεφαλή ώστε ο αέρας να αναγκάζεται να περάσει από τα πτερύγια της κεφαλής και να ψύχει.
συμφωνεί με τον DjBac ότι η διαφορά πίεσης είναι καλύτερη από μεγάλες τρύπες στον πάτο του cowl (δείτε τα σχήματα).
Υπάρχει άνοιγμα στο πίσω μέρος του cowl το οποίο δεν καλύπτεται από το φτερό, θα βάλω το πυρόμετρο και προσέχω στις πρώτες πτήσεις και αν χρειαστεί μπορώ να κόψω και το ξύλινο πλαίσιο ώστε να είναι ακόμη πιο μεγάλη η έξοδος.
Η γρίλλια είναι από μαλακό αλουμίνιο και είναι βοηθητική, αν χρειαστεί βέβαια μπορεί να αφαιρεθεί και να μείνει το άνοιγμα.
Επίσης μπορώ να φτιάξω ένα έξτρα χιτώνιο κάθετα σαν στεφάνι γύρω από την κεφαλή ώστε ο αέρας να αναγκάζεται να περάσει από τα πτερύγια της κεφαλής και να ψύχει.
- Συνημμένα
-
- IMG00342-20120612-1921.jpg (89.89 KiB) Προβλήθηκε 43 φορές
-
- IMG00343-20120612-1922.jpg (93.44 KiB) Προβλήθηκε 43 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Καμουφλάζ - scale details VQ P-40
King Kostas έγραψε: ↑Κλασική πατέντα το horn στο ακρο-πτερύγιο...το βάζω και εγώ σε μοντέλα που είτε ο ουραίος είτε ο ριναίος τροχός "κόβει" πολύ οπότε κάποιες φορές το ακρο-πτερύγιο βρίσκει στο έδαφος λόγο βίαιης στροφής.. συνήθως στο τέλος του διαδρόμου εάν έχω κατέβει άτσαλα και με σχετικά μεγάλη ταχύτητα...
Ωραία δουλειά.
Και επίσης φάνηκε πολύ χρήσιμο το χορν όταν κάποτε μου έφυγε το ένα strut στον αέρα και προσγειώθηκα με ένα σκέλος ... φαγώθηκε το μισό χορνάκι αλλά ούτε γρατζουνιά στο φτερό !