Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Πριν το βάψιμο θα χρειαστεί να κανω καποιες αλλαγες στην θέση του ντεπόζιτου καυσιμου καθως και στις τρύπες στήριξης της βασης του κινητήρα μιας και για μια ακόμη φορά άλλαξα γνώμη σχετικα με τον κινητήρα που θα του φορέσω. Η ιδέα της κουκουνάρας δεν είναι καλή μιας και θα πρέπει να βάλω μεγάλη προπέλα σε σχέση με το μέγεθος του μοντέλου. Οι δυο επιλογές που έχω είναι είτε ένας OS 91 FS η ένας
Laser 80. Αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι η θέση του καρμπιρατέρ σε σχέση με το ντεπόζιτο. Φαίνεται πως η OS είναι λίγο καλύτερη επιλογή....από την άλλη η Laser χωρά σχεδόν ολόκληρη μέσα στο cowl, δίνοντας ένα πιο scale αποτέλεσμα. Ο OS πιο ελαφρύς και αρκετά δυνατός ο Laser γυρνά μεγαλύτερες προπέλες. Θα δούμε......
Αυτά μέχρι τώρα.
Εύχομαι σε όλους καλό Πάσχα με υγεία και ευτυχία.
Laser 80. Αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι η θέση του καρμπιρατέρ σε σχέση με το ντεπόζιτο. Φαίνεται πως η OS είναι λίγο καλύτερη επιλογή....από την άλλη η Laser χωρά σχεδόν ολόκληρη μέσα στο cowl, δίνοντας ένα πιο scale αποτέλεσμα. Ο OS πιο ελαφρύς και αρκετά δυνατός ο Laser γυρνά μεγαλύτερες προπέλες. Θα δούμε......
Αυτά μέχρι τώρα.
Εύχομαι σε όλους καλό Πάσχα με υγεία και ευτυχία.
- Συνημμένα
-
- IMG_5200.JPG (221.84 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Καλησπέρα.
Πίσω στην κατασκευή και πάλι.
Διαμόρφωσα ξανά τον χώρο του ντεπόζιτου, με αντικειμενικό σκοπό να το τοποθετήσω χαμηλότερα και σε σχέση με το καρμπυρατέρ του κινητήρα. Για αυτόν τον λόγο ο Laser δεν μπορεί να τοποθετηθεί και έτσι ο OS είναι μονόδρομος. Η βάση που κρατά το ντεπόζιτο στην θέση του είναι αφαιρούμενη και υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθεί και η μπαταρία πάνω από αυτό. Η βάση ενισχύθηκε με carbon και εποξική και από τις δύο πλευρές.
Πίσω στην κατασκευή και πάλι.
Διαμόρφωσα ξανά τον χώρο του ντεπόζιτου, με αντικειμενικό σκοπό να το τοποθετήσω χαμηλότερα και σε σχέση με το καρμπυρατέρ του κινητήρα. Για αυτόν τον λόγο ο Laser δεν μπορεί να τοποθετηθεί και έτσι ο OS είναι μονόδρομος. Η βάση που κρατά το ντεπόζιτο στην θέση του είναι αφαιρούμενη και υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθεί και η μπαταρία πάνω από αυτό. Η βάση ενισχύθηκε με carbon και εποξική και από τις δύο πλευρές.
- Συνημμένα
-
- 5.jpg (115.23 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- 4.jpg (122.66 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Μετά και αφού μέτρησα, τοποθέτησα την βάση στήριξης του κινητήρα.
Δοκιμαστικά τοποθέτησα τον κινητήρα και την εξάτμιση(turbo header).
Η μετάδοση της κίνησης από το σέρβο στο καρμπυρατέρ θα γίνει με bell crank 90 μοιρών, τοποθετημένο πάνω στην βάση του κινητήρα.
Δοκιμαστικά τοποθέτησα τον κινητήρα και την εξάτμιση(turbo header).
Η μετάδοση της κίνησης από το σέρβο στο καρμπυρατέρ θα γίνει με bell crank 90 μοιρών, τοποθετημένο πάνω στην βάση του κινητήρα.
- Συνημμένα
-
- 2.jpg (108.74 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- 1.jpg (106.15 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Τέλος τοποθέτησα δίπλα το cowl για να δω ξανά εάν ο κινητήρας έχει τοποθετηθεί σωστά ως προς το μήκος...
Το cowl θα πρέπει να διαμορφωθεί διαφορετικά...αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα...
Το cowl θα πρέπει να διαμορφωθεί διαφορετικά...αλλά αυτό δεν είναι πρόβλημα...
- Συνημμένα
-
- 3.jpg (199.28 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
........<++><++>
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Οι εργασίες συνεχιστhκαν στο cowl. Επειδή άλλαξα κινητήρα έπρεπε να δημιουργηθούν νεα ανοίγματα. Ήμουν τυχερός διότι η κουκουνάρα, βάση της οποίας είχα κάνει τα ανοίγματα ήταν πολύ βολική.
Έτσι με το ντρεμελ άνοιξα ένα καλό άνοιγμα για τον OS και ένα επιπλέον για την βελόνα κλπ. Μετά το τρίψιμο έγινε μια δοκιμαστική εφαρμογή. Τα σημεία στήριξης είναι στην ώρα 12 & 6 με δυο βίδες το κάθε ένα. Επειδή το cowl είναι μεταλλικό θα προσθέσω δυο ακόμη στην ώρα 3&9 περίπου.
Έτσι με το ντρεμελ άνοιξα ένα καλό άνοιγμα για τον OS και ένα επιπλέον για την βελόνα κλπ. Μετά το τρίψιμο έγινε μια δοκιμαστική εφαρμογή. Τα σημεία στήριξης είναι στην ώρα 12 & 6 με δυο βίδες το κάθε ένα. Επειδή το cowl είναι μεταλλικό θα προσθέσω δυο ακόμη στην ώρα 3&9 περίπου.
- Συνημμένα
-
- ζερο 6.jpg (127.92 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- ζερο 5.jpg (173.31 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- ζερο 1.jpg (181.48 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Τα ανοίγματα πλευρικά από τα cowl flaps πιστεύω ότι θα δίνουν μια καλή ροή αέρα που σε συνδυασμό με το άνοιγμα γύρω από τον κινητήρα θα κρατάνε την θερμοκρασία σε κανονικά επίπεδα.
- Συνημμένα
-
- ζερο 4.jpg (114.09 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- ζερο 3.jpg (108.43 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Φυσικά το cowl θα πρέπει να ξαναβαφτεί. Αυτό θα γινόταν έτσι και αλλιώς μιας και το χρώμα δεν ήταν το σωστό αλλά και γιατί ξέχασα να κάνω weathering.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Μια ωραία ταπούλα για την επάνω τρύπα θα ήταν ότι πρέπει Τα λαστιχάκια διελεύσεως θα ήταν μία ωραία λύση http://www.benos.com.gr/e-Shop/Molded-Rubber-Products/Rubber-Grommets/RG-04.aspx
Τα βρίσκεις στα ηλεκτρολογικά και στα ηλεκτρονικά καταστήματα.
http://www.benos.com.gr/e-Shop/Molded-Rubber-Products/Rubber-Grommets.aspx
Τα βρίσκεις στα ηλεκτρολογικά και στα ηλεκτρονικά καταστήματα.
http://www.benos.com.gr/e-Shop/Molded-Rubber-Products/Rubber-Grommets.aspx
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Ωραία ιδέα Αντώνη.
Έλεγα να χρησιμοποιήσω αυτό το άνοιγμα για το μπουζί ώστε να είναι πιο εύκολη η πρόσβαση.
Έλεγα να χρησιμοποιήσω αυτό το άνοιγμα για το μπουζί ώστε να είναι πιο εύκολη η πρόσβαση.
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Καλό απόγευμα σε όλους.
Προχωρώντας λιγάκι την κατασκευή, τοποθέτησα τη ντιζα του γκαζιού . Χρησιμοποίησα ένα bellcrank, βιδωμένο επάνω στην βάση του κινητήρα, σε τρύπα που ήδη υπήρχε, για να αποφύγω την μεγάλη καμπύλη στην ντίζα. Η μια άκρη είναι ήδη συνδεδεμένη στο σέρβο και δουλεύει καλά....Το δεύτερο τμήμα θα ολοκληρωθεί με την οριστική τοποθέτηση του κινητήρα αμέσως μετα το βάψιμο...
Προχωρώντας λιγάκι την κατασκευή, τοποθέτησα τη ντιζα του γκαζιού . Χρησιμοποίησα ένα bellcrank, βιδωμένο επάνω στην βάση του κινητήρα, σε τρύπα που ήδη υπήρχε, για να αποφύγω την μεγάλη καμπύλη στην ντίζα. Η μια άκρη είναι ήδη συνδεδεμένη στο σέρβο και δουλεύει καλά....Το δεύτερο τμήμα θα ολοκληρωθεί με την οριστική τοποθέτηση του κινητήρα αμέσως μετα το βάψιμο...
- Συνημμένα
-
- IMG_5481.JPG (100.22 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Στην συνέχεια ασχολήθηκα με τα πολυβόλα της ατράκτου.
Αρχικά χρησιμοποιώντας αλουμινοταινία, διαμόρφωσα το ορατό τμήμα πριν το cowl.
Αρχικά χρησιμοποιώντας αλουμινοταινία, διαμόρφωσα το ορατό τμήμα πριν το cowl.
- Συνημμένα
-
- IMG_5472.JPG (117.73 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Μετά χρησιμοποιώντας πλαστικό σωλήνα από ντίζα, ένα χάλκινο σωληνάκι και ένα μικρό κομμάτι ντίζας, έφτιαξα το ορατό κομμάτι του πολυβόλου. Με ένα κολλητήρι άνοιξα τρύπες περιφερειακά στο πλαστικό κομμάτι και τέλος τα κόλλησα το ένα μέσα στο άλλο με εποξική για μετάλλο.
μετά σειρά είχε τρίψιμο, primer , τρίψιμο και βάψιμο με gun metal και βερνίκι....
μετά σειρά είχε τρίψιμο, primer , τρίψιμο και βάψιμο με gun metal και βερνίκι....
- Συνημμένα
-
- IMG_5476.JPG (85.65 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
…..αφού στέγνωσαν καλά, άνοιξα τρύπες και τα τοποθέτησα δοκιμαστικά. Θα κολληθούν όταν τελειώσει το βάψιμο….Να και δυο φωτο με και χωρίς cowl.Στο πραγματικό ζέρο τα πολυβόλα έβαλαν μέσω του cowl και φυσικά της προπέλας...
Η περιοχή θέλει λίγο τριμάρισμα πριν το βάψιμο, που είναι το επόμενο στάδιο...
Η περιοχή θέλει λίγο τριμάρισμα πριν το βάψιμο, που είναι το επόμενο στάδιο...
- Συνημμένα
-
- IMG_5479.JPG (90.46 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
-
- IMG_5478.JPG (104.11 KiB) Προβλήθηκε 70 φορές
- sukhoi.su29
- Δημοσιεύσεις: 3434
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 22, 2010 8:51 am
- Τοποθεσία: Μαραθώνας
Απάντηση: Κατασκευη ZERO A6M3 type 22 της Marutaka
Φοβερό γίνεται , η γνωστή ζόρικη μαύρη "μούρη" ....άντε καί να το δούμε στον αέρα.
Δυο γιαπωνέζοι μαζί με του apersid στον αέρα .....ώωχχ πώς θα κρατήσουμε τον τρελλαμένο γάτο δεν ξέρω.
Δυο γιαπωνέζοι μαζί με του apersid στον αέρα .....ώωχχ πώς θα κρατήσουμε τον τρελλαμένο γάτο δεν ξέρω.