Σελίδα 3 από 9

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 28, 2012 8:53 am
από ΑνδρεαςΛ
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ............. αν θα βάλω αερόφρενα και ανασυρόμενο τροχό Τα γουστάρω και τα δύο αλλά σκέπτομαι το έξτρα βάρος Τη μία λέω να το κάνω καθαρό χωρίς μοτέρ αερόφρενα ,τροχό μα όλο βρίσκω δικαιολογία να τα βάλω όλα


Καλή αρχή....

Το εξτρά βάρος είναι γύρω στα 60-80γρ. αν θα βάλεις μοτέρ έτσι κι αλλιώς.

Το δικό μου ζυγίζει 970γρ με όλα μέσα.

Προσεκτικά στα αερόφρενα γιατί έκαψα 3 σερβο μέχρι να τα ρυθμίσω. Χρειάζονται πολύ μικρή κίνηση, γύρω στις 45 μοίρες.

Πριν τα συνδέσεις στον δέκτη, μειώνεις κινήσεις (Travel adjust) από +-100% σε +-20% και μετά ρυθμίζεις προς τα πάνω.

Το ένα σερβο θα πρέπει να είναι αντεστραμμένο.

Επίσης, κατά τη μεταφορά, ενδέχεται να βγει η κόκκινη ντίζα από το αερόφρενο και την επόμενη φορά που θα ενεργοποιήσεις το φρένο, να μπλοκάρει και να σπάσουν τα γρανάζια...... Το έπαθα και αυτό.

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 28, 2012 8:54 am
από ΑνδρεαςΛ
Πρέπει να βρούμε μια λύση για σύνδεση των σερβοκαλωδίων από τα φτερά.

Όπως είναι έτσι χύμα είναι πολύ χρονοβόρο.

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 28, 2012 10:27 am
από nickboul
ΑνδρεαςΛ έγραψε: Πρέπει να βρούμε μια λύση για σύνδεση των σερβοκαλωδίων από τα φτερά.

Όπως είναι έτσι χύμα είναι πολύ χρονοβόρο.


Γιατί δεν δοκιμάζεις με multiplex βύσμα;

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 28, 2012 12:12 pm
από Αντώνης Κριτζάς
το βάρος του συστήματος τροχού μαζί με αερόφρενα και servos (13γρ) είναι 140γρ
Βάλε μοτέρ ,spiner ,prop ,esc και 2200 μπαταρία πάμε κοντά 400γρ extra βάρος (σχεδόν το μισό μοντέλο!!!)
Αν ήταν μοντέλο για θερμικά δεν θα το συζητούσα
Το μοτέρ το θέλω οπωσδήποτε για να πετώ από πεδιάδα αφού θυσίασα το EGP για να πάρω το swift (καταραμένη κρίση)
Πιθανό ο τροχός θα μείνει έξω γιατί έχω και αμφιβολίες για την αξιοπιστία του μα και την χρήση εφόσον δεν πρόκειται να κάνω αερορυμούλκιση αφού θα έχω μοτέρ

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τρί Αύγ 28, 2012 9:54 pm
από Αντώνης Κριτζάς
.........εκεί που άρχισα να παίρνω αποφάσεις εμφανίστηκε άλλο θέμα και μάλιστα πολύ σοβαρό
Δεν υπάρχει χειρότερος τρόπος να ανακαλύπτεις κατασκευαστικό λάθος σε κάποιο μοντέλο από μία άσχημη πτώση
Σήμερα το απόγευμα με σχετικά χαλαρές καιρικές συνθήκες πετούσαμε το μοντέλο του Ανδρέα και μάλλον το ματιάσαμε Κάποια στιγμή πάνω σε μία σχετικά ήρεμη βύθιση το φτερό δίπλωσε και το πανέμορφο μοντέλο έσκασε κάτω με σημαντικές ζημιές (φώτο στην συνέχεια)

Με ον Ανδρέα ξέπνοο από την κατάβαση - ανάβαση και εμφανώς στεναχωρημένο είδαμε άμεσα το πρόβλημα
Η πρώτη εκτίμηση όταν έπεφτε ακόμη το μοντέλο ήταν ότι έσπασε βέργα όμως όταν το είδαμε από κοντά είδαμε ότιη βέργα ήταν μια χαρά αλλά είχε σκίστει το λεπτό φτερό στη φωλιά της βέργας με αποτέλεσμα να να βγεί έξω ........έτσι το φτερό δίπλωσε αφού δεν υπήρχε κάτι να το κρατά

Για να μη κουράζω όταν έφτασα στο σπίτι έψαξα καλά το δικό μου και έκανα τις εξής διαπιστώσεις
Το πολύ λεπτό φτερό δεν έχει αρκετό υλικό για να αντέξει τις δυνάμεις που ασκούνται στο σημείο
Βασικός παράγοντας η πολύ κοντή βέργα Αν ήταν μακρύτερη και προχωρούσε μέχρι την μέση του φτερού η δύναμη θα μοιραζόταν στο μοχλικό που δημιουργείται

Στην αρχή αναφέρθηκα για κατασκευαστικό λάθος μα τώρα γράφω για λάθος υπολογισμό στην μελέτη
Να όμως που δεν φτάνει μόνο ένας παράγοντας για να γίνει ζημιά
Στις φώτο θα δείτε ότι κάποια κατασκευαστική λεπτομέρεια στην διαδικασία παραγωγής έχει ήδη δημιουργήσει πρόβλημα συνοχής υλικού στο σημείο που περνά η βέργα

Οι φώτο από το δικό που βγήκε χθες από το κουτί

Ηδη γίνονται οι πρώτες σκέψεις για να ξεπεραστεί το πρόβλημα Δεχόμαστε και ιδέες

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2012 2:18 am
από King Kostas
Αντώνης Κριτζάς έγραψε:
Ηδη γίνονται οι πρώτες σκέψεις για να ξεπεραστεί το πρόβλημα Δεχόμαστε και ιδέες


Φίλε, το διάβασα με προσοχή.

Αυτό που σκέφτηκα σε πρώτη φάση είναι ότι θα προσπαθούσα να βρω τρόπο να κολλήσω την βέργα στο φτερό με epoxy 5min. οπότε θα αφαιρούσα ανά 5cm το λεπτό υλικό της φωλιάς και θα έριχνα και από εκεί epoxy και μετά θα σκέπαζα με νήματοταινία

Δεν ξέρω βέβαια αν η τετράγωνη βέργα από carbon δένει και τα 2 φτερά όπως και αυτή του easy glider.

Αλλά ακόμα και έτσι να είναι, στο μέσο της συνολικής της απόστασης, θα την έκοβα και θα έβρισκα carbon δοκάρι στην διάσταση της εσωτερικής τετράγωνης διαμέτρου της βέργας για να περνά μέσα από την διαιρεμένη βέργα.

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2012 8:14 am
από ΑνδρεαςΛ
Κάποιες φωτογραφίες μετά το ατύχημα...

Έχω στείλει φωτογραφίες στον Μινγκ και περιμένω την απάντηση του. Νομίζω καλό είναι να περιμένουμε με την άποψη του.

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2012 8:46 am
από RedCharly

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2012 8:49 am
από ΑνδρεαςΛ
Η άμεση απάντηση του Ming.....

Μήνυμα 1ο

Dear Sir
Thank you very much for your report.
First I think 25km/h wind is little bit high for foamy glider, plus you should put more glue show on the photo as bellow, both size of the spar not just the bottom.

As you know, if you pull elevator very fast on the bottom during loop, all glider can be broke wing.
This is a foamy glider anyway....

Μετάφραση..

Αγαπητέ κύριε,
Ευχαριστώ πολύ για την αναφορά.
Κατ' αρχήν νομίζω ότι 25χλμ/ω είναι λίγο πολλά για ένα φοαμένιο ανεμόπτερο. Επίσης πρέπει να μπει περισσότερη κόλλα στα πλαινά της βέργας και όχι μόνο από κάτω.

Όπως ξέρεις αν τραβήξεις elevator πολύ γρήγορα, πολλά ανεμόπτερα μπορούν να σπάσουν φτερό. Είναι απλά ένα φοαμένιο...

Η δική μου άποψη είναι ότι όντως δεν έβαλα αρκετή κόλλα. Αυτή ήταν και η αρχική διάγνωση όλων μας. Μετά από αρκετή σκέψη, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ενδυναμωθεί το σημείο που δείχνει ο Αντώνης πιο πάνω.

Αν δεν βγει η τετράγωνη βέργα και είναι κολλημένη πολύ καλά τότε το σημείο αυτό δεν παίρνει φόρτο. Αν ξεκολλήσει η τετράγωνη τότε ότι και να έχουμε εκεί, θα το ρημάξει η μόχλευση.

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2012 9:09 am
από petrosp
Σπύρο γεία σου! Μπορείς σε παρακαλώ να μου στείλεις το Link του Ιαπωνοκινέζου!!!!!! σε παρακαλώ. Ευχαριστώ, και για την ωραία συντροφιά στην Πεντέλη.

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2012 10:00 am
από RedCharly
Πετρο να εισαι καλα και χαρηκα για την γνωριμια αλλα και για τις γνωσεις που μοιραστηκες μαζι μας

Το λινκ ειναι αυτο http://www.windrider.com.hk/


Ραντεβου στο βουνο

Σπυρος

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2012 10:38 am
από Αντώνης Κριτζάς
Ανδρέα ακόμη και αν ήταν πολύ καλύτερα κολλημένη η τετράγωνη βέργα θα είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα Η τετράγωνη βέργα βρίσκεται εκεί για να συμβάλει στην ακαμψία του φτερού Ακριβώς αυτή η ακαμψία είναι που στέλνει όλες τις δυνάμεις στην βέργα της δίεδρου (mainspar)
Αυτή πάλι θα έβγαινε από το αυλάκι αφού δεν θα είχε υλικό να την συγκρατήσει
Στο easyglider υπάρχει μόνο αυτή και όλοι ξέρουμε ότι αντέχει σε πολύ ποιο δυνατούς ανέμους και αρκετά G .............ας είναι φοαμένιο όπως και πολλά άλλα που έχουμε δοκιμάσει

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2012 10:39 am
από ΑνδρεαςΛ
Η άτρακτος φτιάχτηκε....:D

Λίγο πιστολάκι λίγη CA ήρθε σχετικά καλά. Όχι όμως στα υψηλά στανταρτ του Αντώνη Κ....

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2012 10:46 am
από Αντώνης Κριτζάς
μερικές φώτο για καλύτερη κατανόηση απο αυτούς που δεν το έχουν δει απο κοντά

Απάντηση: Windrider Swift S1 2.2m EPO Glider

Δημοσιεύτηκε: Τετ Αύγ 29, 2012 2:43 pm
από HeliWizard
Ανδρεα ........ ενα ειναι το σιγουρο .......... οτι ο Αντωνης θα το φτιαξει τελεια και θα ειναι και καλυτερο απο καινουργιο ! ! ! ! ! ! ! :>)

Υ.Γ. Αφου με το καλο τελειωσει η επισκευη ..........τοτε στειλε του Κινεζου φωτο , να δει πως γινονται τα μοντελα αφου επεμβει ο Α.Κ. :D