Η νέα σειρά κινητήρων της Thunder Tiger
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιουν 06, 2008 6:41 pm
Ο Redline-53H είναι δίχρονος κινητήρας της νέας σειράς Redline της Thunder Tiger που προορίζεται για 50 ελικόπτερα όπως ο Raptor 50.
Τα επίσημα χαρακτηριστικά δωσμένα απο την Thunder Tiger είναι:
Displacement(c.c./cu.in.) = 8.27/0.529
Bore(mm/in) = 22.5/0.886
Stroke(mm/in)= 21.8/0.858
Practical rpm range = 2000-21000
Output bhp/rpm = 2.1/17000
Weight (gram/oz) = 380/13.40
Τα νεα γνωρίσματα του κινητήρα είναι:
1) το ολοκαίνουργιο καρμπυρατέρ σε σχήμα κεφαλής το οποίο στερεώνεται ασφαλώς με δύο βίδες πάνω στον στροφαλοθάλαμο. Ανάμεσα τους χρησιμοπείται μονωτής θερμότητας που βοηθά στην διατήρηση σταθερής θερμοκρασίας του καρμπυρατέρ σε διάφορες συνθήκες. Έτσι επιτυγχάνεται ακρίβεια στην ροή του καυσίμου ή με άλλα λόγια καλύτερη απόδοση.
2) το XC2 που επικαλύπτει το πιστόνι και το εσωτερικό του κινητήρα. Το XC2 είναι ένα στρώμα υψηλής σύνθεσης φτιαγμένο με νανοτεχνολογία που συμβάλει στην μακροζωία του κινητήρα.
3) το ειδικό σταυρωτό σχέδιο που είναι χαραγμένο στο εσωτερικό τοίχωμα του κινητήρα με μοναδικό σκοπό την μείωση των τριβών.
4) ο ανοδειωμένος συσωρευτής θερμότητας(κεφαλή ή ψύκτρα) που εχει υποστεί ειδική επεξεργασία ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή αποβολή θερμότητας.
5) ο RL-53H χρησιμοποιεί το δικό του μπουζί ονομαζόμενο ως R3 που εμπεριέχεται στην συσκευασία. Φυσικά λειτουργεί πολύ καλά και με το γνωστό OS 8, αλλά η Thunder Tiger εγγυάται καλύτερη απόδοση με το R3.
Το αποτέλεσμα των παραπάνω αλλά και πολλών άλλων είναι ο RL-53H(1η εικόνα) να παράγει υψηλή δύναμη και ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών.
Η Thunder Tiger σχεδίασε 2 εξατμίσεις ειδικά για αυτόν το κινητήρα.
1) την Redline HI-FLOW 3D Pipe η οποία αυξάνει σημαντικά την ροπή απο τις 12000 στροφές και πάνω. Είναι ιδανική για extreme 3D και,
(2η εικόνα)
2) την Smoothy Pipe με την οποία επιτυγχάνεται γραμμικότερη αντίδραση στο άνοιγμα του γκαζιού ενω παράλληλα αυξάνεται η ιπποδύναμη.
(3η εικόνα)
Και οι δύο εξατμίσεις είναι φτιαγμένες ετσι ώστε να υπάρχει ομαλή ροή αέρα που βοηθά στην παραγωγή ισχύος και ροπής. Επίσης παρουσιάζεται σταθερή υποπίεση αέρα που βοηθά στην ομαλή λειτουργία του κινητήρα σε όλες τις στροφές.
Στις οδηγίες περιλαμβάνονται λεπτομερώς οι διαδικασίες <<στρωσίματος>> τoυ κινητήρα και οι μετέπειτα ρυθμίσεις.
Έμπειροι μοντελιστές αλλά και τα στοιχεία υποδεικνύουν την υπεροχή του κινητήρα έναντι του OS 50 Hyper. O RL-58H κοστίζει 172$ σε μερικά sites του εξωτερικού. Δηλαδή 144 ευρώ περίπου!!!
Τέλος η Thunder Tiger ανακοίνωσε οτι είναι ο πρώτος της νέας σειράς Redline και οτι διάφοροι κινητήρες ακόμα θα είναι διαθέσιμοι σε μικρό χρονικό διάστημα.
Τα επίσημα χαρακτηριστικά δωσμένα απο την Thunder Tiger είναι:
Displacement(c.c./cu.in.) = 8.27/0.529
Bore(mm/in) = 22.5/0.886
Stroke(mm/in)= 21.8/0.858
Practical rpm range = 2000-21000
Output bhp/rpm = 2.1/17000
Weight (gram/oz) = 380/13.40
Τα νεα γνωρίσματα του κινητήρα είναι:
1) το ολοκαίνουργιο καρμπυρατέρ σε σχήμα κεφαλής το οποίο στερεώνεται ασφαλώς με δύο βίδες πάνω στον στροφαλοθάλαμο. Ανάμεσα τους χρησιμοπείται μονωτής θερμότητας που βοηθά στην διατήρηση σταθερής θερμοκρασίας του καρμπυρατέρ σε διάφορες συνθήκες. Έτσι επιτυγχάνεται ακρίβεια στην ροή του καυσίμου ή με άλλα λόγια καλύτερη απόδοση.
2) το XC2 που επικαλύπτει το πιστόνι και το εσωτερικό του κινητήρα. Το XC2 είναι ένα στρώμα υψηλής σύνθεσης φτιαγμένο με νανοτεχνολογία που συμβάλει στην μακροζωία του κινητήρα.
3) το ειδικό σταυρωτό σχέδιο που είναι χαραγμένο στο εσωτερικό τοίχωμα του κινητήρα με μοναδικό σκοπό την μείωση των τριβών.
4) ο ανοδειωμένος συσωρευτής θερμότητας(κεφαλή ή ψύκτρα) που εχει υποστεί ειδική επεξεργασία ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη δυνατή αποβολή θερμότητας.
5) ο RL-53H χρησιμοποιεί το δικό του μπουζί ονομαζόμενο ως R3 που εμπεριέχεται στην συσκευασία. Φυσικά λειτουργεί πολύ καλά και με το γνωστό OS 8, αλλά η Thunder Tiger εγγυάται καλύτερη απόδοση με το R3.
Το αποτέλεσμα των παραπάνω αλλά και πολλών άλλων είναι ο RL-53H(1η εικόνα) να παράγει υψηλή δύναμη και ροπή σε όλο το φάσμα των στροφών.
Η Thunder Tiger σχεδίασε 2 εξατμίσεις ειδικά για αυτόν το κινητήρα.
1) την Redline HI-FLOW 3D Pipe η οποία αυξάνει σημαντικά την ροπή απο τις 12000 στροφές και πάνω. Είναι ιδανική για extreme 3D και,
(2η εικόνα)
2) την Smoothy Pipe με την οποία επιτυγχάνεται γραμμικότερη αντίδραση στο άνοιγμα του γκαζιού ενω παράλληλα αυξάνεται η ιπποδύναμη.
(3η εικόνα)
Και οι δύο εξατμίσεις είναι φτιαγμένες ετσι ώστε να υπάρχει ομαλή ροή αέρα που βοηθά στην παραγωγή ισχύος και ροπής. Επίσης παρουσιάζεται σταθερή υποπίεση αέρα που βοηθά στην ομαλή λειτουργία του κινητήρα σε όλες τις στροφές.
Στις οδηγίες περιλαμβάνονται λεπτομερώς οι διαδικασίες <<στρωσίματος>> τoυ κινητήρα και οι μετέπειτα ρυθμίσεις.
Έμπειροι μοντελιστές αλλά και τα στοιχεία υποδεικνύουν την υπεροχή του κινητήρα έναντι του OS 50 Hyper. O RL-58H κοστίζει 172$ σε μερικά sites του εξωτερικού. Δηλαδή 144 ευρώ περίπου!!!
Τέλος η Thunder Tiger ανακοίνωσε οτι είναι ο πρώτος της νέας σειράς Redline και οτι διάφοροι κινητήρες ακόμα θα είναι διαθέσιμοι σε μικρό χρονικό διάστημα.