Easy Glider - Μοτοανεμόπτερο
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Easy Glider - Μοτοανεμόπτερο
Easy Glider Electric Multiplex.
Το απόλυτο ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Για τα υλικό που χρησιμοποιεί η Multiplex (elapor),έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν από τις παρουσιάσεις των Easy star
, και TwinStarΙΙ
.
Το Elapor λοιπόν ίσως προσθέτει λίγο περισσότερο κόστος στα μοντέλα της εταιρείας από τη μια, όμως από την άλλη είναι πραγματικά η «χαρά» του μοντελιστή. Κατασκευαστικά η Multiplex έχει δώσει πολλές φορές εξετάσεις και τις έχει περάσει με επιτυχία.
Το συγκεκριμένο πάντως δε μπορεί κάποιος να το χαρακτηρίσει πολύ «ακριβό».
Η τιμή του στη χώρα μας κυμαίνεται μεταξύ των 90-100 euro, όμως η χαρά που προσφέρει είναι βεβαιωμένα πολύ μεγαλύτερη της αξίας του!
Το Easy Glider είναι ανθεκτικό, σπάει δύσκολα, αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες, κολλιέται εύκολα με CA και αν χτυπηθεί ή προκληθούν λακούβες και παραμορφώσεις με βραστό νερό επανέρχεται στην αρχική του μορφή (!) (και άλλα πολλά όμορφα!)
Το απόλυτο ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Για τα υλικό που χρησιμοποιεί η Multiplex (elapor),έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν από τις παρουσιάσεις των Easy star
, και TwinStarΙΙ
.
Το Elapor λοιπόν ίσως προσθέτει λίγο περισσότερο κόστος στα μοντέλα της εταιρείας από τη μια, όμως από την άλλη είναι πραγματικά η «χαρά» του μοντελιστή. Κατασκευαστικά η Multiplex έχει δώσει πολλές φορές εξετάσεις και τις έχει περάσει με επιτυχία.
Το συγκεκριμένο πάντως δε μπορεί κάποιος να το χαρακτηρίσει πολύ «ακριβό».
Η τιμή του στη χώρα μας κυμαίνεται μεταξύ των 90-100 euro, όμως η χαρά που προσφέρει είναι βεβαιωμένα πολύ μεγαλύτερη της αξίας του!
Το Easy Glider είναι ανθεκτικό, σπάει δύσκολα, αντέχει σε υψηλές θερμοκρασίες, κολλιέται εύκολα με CA και αν χτυπηθεί ή προκληθούν λακούβες και παραμορφώσεις με βραστό νερό επανέρχεται στην αρχική του μορφή (!) (και άλλα πολλά όμορφα!)
- Συνημμένα
-
- Easy Glider2.jpg (43.69 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
-
- Easy Glider1.jpg (28.61 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Το Easy Glider είναι ένα ηλεκτρικό ανεμόπτερο με άνοιγμα φτερών που αγγίζει τα 180cm και με μήκος ατράκτου που φτάνει τα 111cm περίπου.
Το βάρος του σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι περίπου στα 900 γραμμάρια, αλλά μπορούμε να το ελαφρύνουμε αφαιρώντας τις βαριές ni-mi ή ni-cad μπαταρίες.
Μπορούμε να τις αντικαταστήσουμε με li-poly οι οποίες όμως με τη σειρά τους θα πρέπει να τροφοδοτήσουν ένα τριφασικό moteur και όχι αυτό που συνοδεύει το kit γιατί δε θα αντέξει πολύ (ή καθόλου!).
Το moteur της Multiplex είναι "αξιοπρεπές" μεν, όμως επειδή στη χώρα μας σπάνια συναντάμε άπνοιες, περισσότερο ...θα συναντάμε δυσκολία στο ανέβασμα!
Όπως ακριβώς τα Easy Star
και Twin Star
(μοντέλα της ίδιας εταιρείας), έτσι και το Ηλεκτρο-Ανεμόπτερο Easy Glider, ...το αποκαλούμε «εκπαιδευτικό», δεδομένου ότι είναι αργό στην πτήση του, πράγμα που σημαίνει ότι δίνει το χρόνο στο χειριστή του για να διορθώσει σφάλματα. Το Easy Glider χαρακτηρίζεται «προβλέψιμο» εν ολίγοις.
Μπορεί ο χαρακτηρισμός να είναι πολυακουσμένος ...αλλά είναι γεγονός.
Η Multiplex το παρέχει με ένα brushed moteur 400 και με προπέλα 9,5 Χ 6 η οποία αναδιπλώνεται όταν «κατεβάζουμε» το throttle και βοηθάει στην ακόμη καλύτερη ανεμοπορία του μοντέλου, δίχως την αντίσταση της.
Η κίνηση του moteur στην προπέλα μεταδίδεται με γραναζωτό σύστημα και με σχέση: 3:1.
Το βάρος του σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι περίπου στα 900 γραμμάρια, αλλά μπορούμε να το ελαφρύνουμε αφαιρώντας τις βαριές ni-mi ή ni-cad μπαταρίες.
Μπορούμε να τις αντικαταστήσουμε με li-poly οι οποίες όμως με τη σειρά τους θα πρέπει να τροφοδοτήσουν ένα τριφασικό moteur και όχι αυτό που συνοδεύει το kit γιατί δε θα αντέξει πολύ (ή καθόλου!).
Το moteur της Multiplex είναι "αξιοπρεπές" μεν, όμως επειδή στη χώρα μας σπάνια συναντάμε άπνοιες, περισσότερο ...θα συναντάμε δυσκολία στο ανέβασμα!
Όπως ακριβώς τα Easy Star
και Twin Star
(μοντέλα της ίδιας εταιρείας), έτσι και το Ηλεκτρο-Ανεμόπτερο Easy Glider, ...το αποκαλούμε «εκπαιδευτικό», δεδομένου ότι είναι αργό στην πτήση του, πράγμα που σημαίνει ότι δίνει το χρόνο στο χειριστή του για να διορθώσει σφάλματα. Το Easy Glider χαρακτηρίζεται «προβλέψιμο» εν ολίγοις.
Μπορεί ο χαρακτηρισμός να είναι πολυακουσμένος ...αλλά είναι γεγονός.
Η Multiplex το παρέχει με ένα brushed moteur 400 και με προπέλα 9,5 Χ 6 η οποία αναδιπλώνεται όταν «κατεβάζουμε» το throttle και βοηθάει στην ακόμη καλύτερη ανεμοπορία του μοντέλου, δίχως την αντίσταση της.
Η κίνηση του moteur στην προπέλα μεταδίδεται με γραναζωτό σύστημα και με σχέση: 3:1.
- Συνημμένα
-
- Easy Glider3.jpg (40.19 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Ως προς την κατασκευή του Easy Glider ...δυσκολίες δε θα συναντήσετε.
Η Εταιρεία φροντίζει σε όλα ανεξαιρέτως τα manuals των μοντέλων της να είναι ιδιαιτέρως κατατοπιστική.
Ο χρόνος κατασκευής του Easy Glider είναι πολύ σύντομος εν αντιθέσει ...με το χρόνο που πετάει.
Με μια σχετική γενική εκπαίδευση στους ανέμους -για τους αρχάριους-, και με χρήση moteur Brushless και li-poly (άρα μικρότερο βάρος), μπορούμε να καταφέρουμε πτήση που να ξεπερνά ακόμη και τα 40-60min! (ειδικά αν δουλέψουμε τα «βολικά» θερμικά).
Πετάξτε ...μέχρι να βαρεθείτε δηλαδή!
Αν αποφασίσουμε εξ'αρχής να τοποθετήσουμε τριφασικό moteur, τότε «ξεχνάμε» την προτεινόμενη τοποθέτηση βαριδίου που αναφέρεται στο manual για το πίσω μέρος του μοντέλου, εφόσον το βαρίδι αυτό εξυπηρετεί μονάχα στο ζύγισμα και αντιστάθμιση του βάρους που προσθέτουν οι ni-mi ή ni-cad μπροστά.
Πλέον σχεδόν όλα τα speed controls έχουν «κόφτη» (cut off).
Ας σιγουρευτούμε όμως πριν την εγκατάστασή του, γιατί θα μας χρησιμεύσει για το σταμάτημα περιστροφής της προπέλας μας (όπως προανέφερα, το σταμάτημα και η αναδίπλωση της προπέλας, μειώνει τις αντιστάσεις στην ανεμοπορία και εξοικονομείται χρόνος πτήσης).
Ένα video με πτήση του Easy Glider
http://youtube.com/watch?v=PuE-dUr0_xQ
Η Εταιρεία φροντίζει σε όλα ανεξαιρέτως τα manuals των μοντέλων της να είναι ιδιαιτέρως κατατοπιστική.
Ο χρόνος κατασκευής του Easy Glider είναι πολύ σύντομος εν αντιθέσει ...με το χρόνο που πετάει.
Με μια σχετική γενική εκπαίδευση στους ανέμους -για τους αρχάριους-, και με χρήση moteur Brushless και li-poly (άρα μικρότερο βάρος), μπορούμε να καταφέρουμε πτήση που να ξεπερνά ακόμη και τα 40-60min! (ειδικά αν δουλέψουμε τα «βολικά» θερμικά).
Πετάξτε ...μέχρι να βαρεθείτε δηλαδή!
Αν αποφασίσουμε εξ'αρχής να τοποθετήσουμε τριφασικό moteur, τότε «ξεχνάμε» την προτεινόμενη τοποθέτηση βαριδίου που αναφέρεται στο manual για το πίσω μέρος του μοντέλου, εφόσον το βαρίδι αυτό εξυπηρετεί μονάχα στο ζύγισμα και αντιστάθμιση του βάρους που προσθέτουν οι ni-mi ή ni-cad μπροστά.
Πλέον σχεδόν όλα τα speed controls έχουν «κόφτη» (cut off).
Ας σιγουρευτούμε όμως πριν την εγκατάστασή του, γιατί θα μας χρησιμεύσει για το σταμάτημα περιστροφής της προπέλας μας (όπως προανέφερα, το σταμάτημα και η αναδίπλωση της προπέλας, μειώνει τις αντιστάσεις στην ανεμοπορία και εξοικονομείται χρόνος πτήσης).
Ένα video με πτήση του Easy Glider
http://youtube.com/watch?v=PuE-dUr0_xQ
Απ: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Δωστε κανενα δοκιμασμενο setup για αυτο με Brushless και li-poly
Απ: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Ρε παιδιά έχω ένα κόλλημα με τα gliders αλλά δεν ξέρω και δεν έχω δοκιμάσει ποτέ να πετάξω. Υπάρχουν οδηγίες πτήσεις με αυτά? Πετάνε με αέρα και χωρίς? Πώς πετάνε? Που το βρίσκουμε το συγκεκριμένο μοντέλο για αρχή? Κανά link με περισσότερες οδηγίες? Πού τα πετάνε εδώ στο ELLADA και άλλες πολλές τέτοιου είδους ερωτήματα.
Ευχαριστώ,
pyrogas
Ευχαριστώ,
pyrogas
έγραψε:
Δωστε κανενα δοκιμασμενο setup για αυτο με Brushless και li-poly
-
- Δημοσιεύσεις: 5
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 7:48 pm
Απ: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΤΟ ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Η ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΑΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ. ΟΤΑΝ ΠΕΤΑΣ ΕΝΑ ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΟ ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΓΚΑΖΙΑ Η ΑΔΡΕΝΑΛΗΝΗ ΦΤΑΝΕΙ ΣΤΑ ΥΨΗ. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ? ΟΤΑΝ ΠΕΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΘΕΩΡ. ΠΤΗΣΕΩΣ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ. ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΘΡΜΙΚΟ? ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΩ - ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΡΜΙΚΟ? ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΔΥΝΑΜΙΚΟ?ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΞΩ ΣΤΗΝ ΠΛΑΓΙΑ ΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΥΜΑ ΟΡΟΥΣ? ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΠΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤ. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΙΣ ΒΡΕΙΤΕ ΑΝ ΕΡΘΕΤΕ ΣΤΙΣ 7-8/6/2008 ΣΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟΔΡΟΜΙΟ ΤΟΥ Ο.Α.ΜΕ.Λ. ΣΤΟ ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΤΟ ΠΑΝΝΕΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΩΝ.Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛ.Α.Ο. F5BGR.ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΕΧΩ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΤΡΙΑ ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΑ ΕΝΑ ΜΕ ΒΕ ΟΥΡΑ ΕΠΟΞΙΚΟ ΚΑΙΔΥΟ PRIMERA FLAPER W FLAPS.ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΡΘΑΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛ.SET UP ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡ. ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΜΑΝΟ ΚΕΡΠΙΝΗ. ΜΑΝΟ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΚΑΛ. ΔΥΝΑΤΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ (8/6).ΤΕΣΠΑ ΟΣΟ ΓΙΑΤΟ ΑΝΕΜΟΠΤΕΡΑΚΙ ΤΗΣ MULTIPLEX ΤΟ ΕΧΩ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΜΟΤΗΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΝΑΖΑΡΗ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΤΗΛ. ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 2410531112 ΓΙΑ ΠΕΡ. ΠΛΗΡ. ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ 6977394429 ΜΕΤΑ ΤΙΣ 4 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απ: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Οτι και να πει κανεις για τουτο το μαγικο μοτοανεμοπτερακι ειναι λιγο..Η εισαγωγη ενος αρχαριου,μετεπειτα,ανεμοπορου,μην ξεχναμε πως η ανεμοπορια ειναι''τεχνη''εχει ξαναειπωθει πως τα αεροπλανα μας πηγαινουν κατα μια εννοια,τα ανεμοπτερα τα πας!Πρωτογνωρισα το easyglider by multiplex στο καταστημα του δασκαλου μου Κωστα Παπαδοπουλου http://greekwings.gr/HMSnew1/NewHomePg.htm
στην αρχη κατασκευαστικα με ενθαρρυνε η ευκολια στο στησιμο του και δεν μπορω να πω το τι εχει ακολουθησει στις μπολικες ωρες πτησεων που εχει βαλει παρεα στα χερια μου και φιλων,εχει πολυ καλα πτητικα χαρακτηριστικα,εχει πεταξει σχεδον σε ολη την Ελλαδα ;;) εχει εκτελεσει φουλ δυναμικο νοτια 6-7μποφωρ στην πλαγια του Α.γ Παντελεημονα στην πεντελη και εχει φτασει μεχρι το φαραγγι του Βικου στα ζαγοροχωρια!Πετα με το υπαρχων''καρβουνιαρικο''σεταπ και για vertical απογειωσεις,δυνατο τριφασικο μοτερ και 3κελλια μεγαλης χωρητικοτητας λιθιου-πολυμερους.Βαζω κι ενα βιντεακι στο αμεσο μελλον,απο φαραγγι Βικου για να παρετε μια γευση,σημειωτεον κανει απιστευτες''προσχεριωσεις''οταν μαθευτει καλα!Λες και φτιαχτηκε να γλιστραει σβηστο και να κατεβαινει σβηστο..!Σε οποιον το αποκτησει του ευχομαι να το χαρει οπως κι εγω!Αξιζει! :>)
στην αρχη κατασκευαστικα με ενθαρρυνε η ευκολια στο στησιμο του και δεν μπορω να πω το τι εχει ακολουθησει στις μπολικες ωρες πτησεων που εχει βαλει παρεα στα χερια μου και φιλων,εχει πολυ καλα πτητικα χαρακτηριστικα,εχει πεταξει σχεδον σε ολη την Ελλαδα ;;) εχει εκτελεσει φουλ δυναμικο νοτια 6-7μποφωρ στην πλαγια του Α.γ Παντελεημονα στην πεντελη και εχει φτασει μεχρι το φαραγγι του Βικου στα ζαγοροχωρια!Πετα με το υπαρχων''καρβουνιαρικο''σεταπ και για vertical απογειωσεις,δυνατο τριφασικο μοτερ και 3κελλια μεγαλης χωρητικοτητας λιθιου-πολυμερους.Βαζω κι ενα βιντεακι στο αμεσο μελλον,απο φαραγγι Βικου για να παρετε μια γευση,σημειωτεον κανει απιστευτες''προσχεριωσεις''οταν μαθευτει καλα!Λες και φτιαχτηκε να γλιστραει σβηστο και να κατεβαινει σβηστο..!Σε οποιον το αποκτησει του ευχομαι να το χαρει οπως κι εγω!Αξιζει! :>)
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
μια καλημερα και απο μενα, καινουριος στην παρεα, λιγο παλιος στο hobby , ασχολουμενος μονο με ανεμοπρετο και πετωντας συνηθως στην πεντελη (οπως ειχε προαναφερει ενας φιλος στο προηγουμενο post).
Το θεμα παντα ειναι να βρεις λιγο χρονο για να το ευχαριστηθεις το hobby αυτο ( και πολυ χρονο δεν εχουμε πια και γι’αυτο πεταμε οποτε μπορουμε και υπαρχει και καποιος χρονος......
Συμφωνο με την αποφη του φιλου πριν οτι το ανεμοπτερο εχει την δικια του χαρη , την δικη του πρωσοπικοτητα !!!! και ειναι τελειως διαφορετικο απο θεμα πτησης :-?.
Δεν σηκωνει πολα λαθη για να εχεις την ευκολια να το ξανανεβασεις και να κανεις οτι θελεις με το θεμα ανυψωσης και ιδιως εαν δεν υπαρχει αρκετος αερας.....
παντος εχω δοκιμασει και ενα cessna μικρο ηλεκτρικο και ειχε πιο παιχνιδιαρικο τροπο πεταγματος (το περαγα στο ολυμπιακο χωριο , το προσγειωνες στον δρομο και ειχες πολυ αλανα για να κανεις οτι θελεις) αλλα ξαναλεω οπως η χαρη του ανεμοπτερου δεν το συγκρινω με τιποτα!!!!!
Στην κατοχη μου εχω 2 μοντελα , ενα με μοτερ , μετατροπη απο ηλεκτροκινητο απλου μοτερ σε brusless και με 2 μετρα ανοιγμα 1500 gr βαρος , και το αλλο ειναι ενα πλαγιας και αυτο αλλα χωρις μοτερ και περιπου ανοιγμα 1.30μ με 500 gr βαρος!!!! μυλαμε τελειως ΤΡΕΛΛΑ στο πεταγμα , να μην θελει να κατεβει κατω !!!!!!! (το δευτερο το αγορασα απο τον Παπαδοπουλο Κωστα, ΚΑΤΑΠΛΙΚΤΙΚΟ)
αυτα τα ολιγα και απο μενα και καλες πτησεις , και πτωσεις σε ολους ( με λιγοτερες ζυμιες!!!!)
Το θεμα παντα ειναι να βρεις λιγο χρονο για να το ευχαριστηθεις το hobby αυτο ( και πολυ χρονο δεν εχουμε πια και γι’αυτο πεταμε οποτε μπορουμε και υπαρχει και καποιος χρονος......
Συμφωνο με την αποφη του φιλου πριν οτι το ανεμοπτερο εχει την δικια του χαρη , την δικη του πρωσοπικοτητα !!!! και ειναι τελειως διαφορετικο απο θεμα πτησης :-?.
Δεν σηκωνει πολα λαθη για να εχεις την ευκολια να το ξανανεβασεις και να κανεις οτι θελεις με το θεμα ανυψωσης και ιδιως εαν δεν υπαρχει αρκετος αερας.....
παντος εχω δοκιμασει και ενα cessna μικρο ηλεκτρικο και ειχε πιο παιχνιδιαρικο τροπο πεταγματος (το περαγα στο ολυμπιακο χωριο , το προσγειωνες στον δρομο και ειχες πολυ αλανα για να κανεις οτι θελεις) αλλα ξαναλεω οπως η χαρη του ανεμοπτερου δεν το συγκρινω με τιποτα!!!!!
Στην κατοχη μου εχω 2 μοντελα , ενα με μοτερ , μετατροπη απο ηλεκτροκινητο απλου μοτερ σε brusless και με 2 μετρα ανοιγμα 1500 gr βαρος , και το αλλο ειναι ενα πλαγιας και αυτο αλλα χωρις μοτερ και περιπου ανοιγμα 1.30μ με 500 gr βαρος!!!! μυλαμε τελειως ΤΡΕΛΛΑ στο πεταγμα , να μην θελει να κατεβει κατω !!!!!!! (το δευτερο το αγορασα απο τον Παπαδοπουλο Κωστα, ΚΑΤΑΠΛΙΚΤΙΚΟ)
αυτα τα ολιγα και απο μενα και καλες πτησεις , και πτωσεις σε ολους ( με λιγοτερες ζυμιες!!!!)
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Καλώς ήρθες στην παρέα μας φίλε dogeorge. Πράγματι ειναι πολύ ενδιαφέρον το ανεμόπτερο.
Μερικοί φίλοι από το φορουμ του petame ετοιμαζόμαστε να κάνουμε μια παρέα ανεμοπτεράδων, με συναντήσεις για πτήσεις και ανταλλαγή απόψεων.
Θα χαρούμε να σε έχουμε στην παρέα μας. Σύντομα θα το ανακοινώσουμε ;;)
Βέβαια εσείς θα πετάτε στην Αθήνα και παράλληλα εγώ ο ορφανός στην Θεσ/νικη :p
Μερικοί φίλοι από το φορουμ του petame ετοιμαζόμαστε να κάνουμε μια παρέα ανεμοπτεράδων, με συναντήσεις για πτήσεις και ανταλλαγή απόψεων.
Θα χαρούμε να σε έχουμε στην παρέα μας. Σύντομα θα το ανακοινώσουμε ;;)
Βέβαια εσείς θα πετάτε στην Αθήνα και παράλληλα εγώ ο ορφανός στην Θεσ/νικη :p
Απάντηση: Easy Glider Pro - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Το τελευταίο διάστημα έχω (ξανα)πάθει ένα σχετικό "ζαβλαμά" με τα ανεμόπτερα/μοτοανεμόπτερα.
Στήνω λοιπόν ένα Last Down (με ρυθμούς αργοκίνητης χελώνας ...) αλλά για να φύγει το άγχος και να έχω και σχετικό χρόνο στα stick, καθώς επίσης για να δοκιμάσω αυτά που λέει η θεωρία για τα ανοδικά ρεύματα (θερμικά και δυναμικά), έστησα ένα Multiplex Easy Glider Pro, που μου έφερε ο Αγιος Βασίλης.
Αποφάσισα να του βάλω κινέζικο κινητήρα και ESC. Όλο το setup:
* Turnigy Plush 40 ESC (40A, 55A burst, 3A BEC)
* Turnigy AerodriveXp SK Series 35-30 1100Kv / 345w
* Battery 2s1p 2500mAh (30C/40C)
* 2 x Hitec HS-55 για ailerons
* 2 x Hitec HS-81 για rudder/elevator
* Δέκτης Spektrum AR500 (full range - 5 κανάλια)
* Folding propeller: Graupner CAM 12x6
* HM Spinner (Carbonlook) 56mm / 4mm shaft
Η συναρμολόγηση έγινε πολύ γρήγορα με χρήση (όπως λένε και οι οδηγίες) κανονικής κυανοακρυλικής (CA) κόλλας και Επιταχυντή (Activator).
Ενδιαφέρον είναι το ότι όλες οι επιφάνειες ελέγχου (πληδάλια ύψους/βάθους, διεύθυνσης και κλήσεις) δεν έχουν μεντεσέδες αλλά είναι προεκτάσεις της αντίστοιχης επιφάνειας. Αυτό, αν και στην αρχή με τρόμαξε αλλά στη μέχρι τώρα χρήση φάνηκε πολύ ανθεκτικό.
(Ο τρόπος χρήσης είναι ο εξής: Ψεκάζουμε το ένα κομμάτι με τον επιταχυντή και το αφήνουμε να στεγνώσει 2-3 λεπτά. Οση ώρα περιμένουμε απλώνουμε την κόλλα στο άλλο κομμάτι και στη συνέχεια φέρνουμε σε επαφή τα δύο κομμάτια και τα πιέζουμε για 10 δευτερόλεπτα.
Χρειάζεται λίγη προσοχή γιατί δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία! Ότι κολλάει δεν ξεκολλάει...)
Στο τέλος έβαλα και μερικά από τα αυτοκόλλητα μπας και αυξηθεί λίγο η ορατότητα (δεν...). Σκέφτομαι να το βάψω και να του βάλω και μερικά ασημένια ανακλαστικά...
Ταλαιπωρήθηκα λίγο με τις μίξεις των flapperons και με το differential γιατί η Spektrum DX7 που διαθέτω τις έχει μεν στο menu της αλλά χρησιμοποιεί τα κανάλια 1 και 6 (aux) ενώ ο δέκτης που χρησιμοποιώ έχει 5 κανάλια μόνο.
Ετσι αναγκάστηκα να μελετήσω το manual και να φτιάξω τις μίξεις από το μηδέν... (Από μια άποψη καλό είναι αυτό γιατί έμαθα αρκετά καλά πώς δουλεύουν τα σχετικά menu στην DX7).
Στον πάγκο τώρα για τις μετρήσεις με το Eagletree Micropower v3 E-Logger: Ο συνδυασμός τραβάει 15Α (μόνο) που σημαίνει ότι με την μπαταρία των 2500mAh θα μπορεί να κάνει τουλάχιστον 10-15 ανεβάσματα του μισού λεπτού το καθένα. Με στοιχειώδη εκμετάλλευση των πτητικών χαρακτηριστικών, πτήσεις της μισής ώρας είναι παιχνιδάκι ενώ ακόμα μεγαλύτερη διάρκεια μπορεί να επιτευχθεί και με την επιτυχή αναγνώριση και εκμετάλλευση των ανοδικών ρευμάτων. Υπάρχουν στο petame και πολύ πιο ειδικοί που μπορούν να μας πουν περισσότερες και καλύτερες ιδέες.
Στην πτήση τώρα, σε μισό λεπτό από την απογείωση το EasyGlider έχει γίνει κουκίδα στον ουρανό ανεβαίνοντας με 30-40 μοίρες κλήση, άρα θεωρώ πως ο συνδυασμός κινητήρα, esc, έλικα & μπαταρίας είναι κάπως υπερβολικός. Θα αρχίσω δοκιμές με μικρότερης χωρητικότητας μπαταρία (2s πάντα) και βλέπουμε...
Να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλτατο fazerdreamer για την βοήθειά του στο τελικό σετάρισμα και στις πρώτες πτήσεις (αν και λόγω συνθηκών ήταν κάπως περιπετειώδεις ... -- Δειτε τις φωτογραφίες και θα καταλάβετε !@/-=}{{)
Βαγγέλης
Στήνω λοιπόν ένα Last Down (με ρυθμούς αργοκίνητης χελώνας ...) αλλά για να φύγει το άγχος και να έχω και σχετικό χρόνο στα stick, καθώς επίσης για να δοκιμάσω αυτά που λέει η θεωρία για τα ανοδικά ρεύματα (θερμικά και δυναμικά), έστησα ένα Multiplex Easy Glider Pro, που μου έφερε ο Αγιος Βασίλης.
Αποφάσισα να του βάλω κινέζικο κινητήρα και ESC. Όλο το setup:
* Turnigy Plush 40 ESC (40A, 55A burst, 3A BEC)
* Turnigy AerodriveXp SK Series 35-30 1100Kv / 345w
* Battery 2s1p 2500mAh (30C/40C)
* 2 x Hitec HS-55 για ailerons
* 2 x Hitec HS-81 για rudder/elevator
* Δέκτης Spektrum AR500 (full range - 5 κανάλια)
* Folding propeller: Graupner CAM 12x6
* HM Spinner (Carbonlook) 56mm / 4mm shaft
Η συναρμολόγηση έγινε πολύ γρήγορα με χρήση (όπως λένε και οι οδηγίες) κανονικής κυανοακρυλικής (CA) κόλλας και Επιταχυντή (Activator).
Ενδιαφέρον είναι το ότι όλες οι επιφάνειες ελέγχου (πληδάλια ύψους/βάθους, διεύθυνσης και κλήσεις) δεν έχουν μεντεσέδες αλλά είναι προεκτάσεις της αντίστοιχης επιφάνειας. Αυτό, αν και στην αρχή με τρόμαξε αλλά στη μέχρι τώρα χρήση φάνηκε πολύ ανθεκτικό.
(Ο τρόπος χρήσης είναι ο εξής: Ψεκάζουμε το ένα κομμάτι με τον επιταχυντή και το αφήνουμε να στεγνώσει 2-3 λεπτά. Οση ώρα περιμένουμε απλώνουμε την κόλλα στο άλλο κομμάτι και στη συνέχεια φέρνουμε σε επαφή τα δύο κομμάτια και τα πιέζουμε για 10 δευτερόλεπτα.
Χρειάζεται λίγη προσοχή γιατί δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία! Ότι κολλάει δεν ξεκολλάει...)
Στο τέλος έβαλα και μερικά από τα αυτοκόλλητα μπας και αυξηθεί λίγο η ορατότητα (δεν...). Σκέφτομαι να το βάψω και να του βάλω και μερικά ασημένια ανακλαστικά...
Ταλαιπωρήθηκα λίγο με τις μίξεις των flapperons και με το differential γιατί η Spektrum DX7 που διαθέτω τις έχει μεν στο menu της αλλά χρησιμοποιεί τα κανάλια 1 και 6 (aux) ενώ ο δέκτης που χρησιμοποιώ έχει 5 κανάλια μόνο.
Ετσι αναγκάστηκα να μελετήσω το manual και να φτιάξω τις μίξεις από το μηδέν... (Από μια άποψη καλό είναι αυτό γιατί έμαθα αρκετά καλά πώς δουλεύουν τα σχετικά menu στην DX7).
Στον πάγκο τώρα για τις μετρήσεις με το Eagletree Micropower v3 E-Logger: Ο συνδυασμός τραβάει 15Α (μόνο) που σημαίνει ότι με την μπαταρία των 2500mAh θα μπορεί να κάνει τουλάχιστον 10-15 ανεβάσματα του μισού λεπτού το καθένα. Με στοιχειώδη εκμετάλλευση των πτητικών χαρακτηριστικών, πτήσεις της μισής ώρας είναι παιχνιδάκι ενώ ακόμα μεγαλύτερη διάρκεια μπορεί να επιτευχθεί και με την επιτυχή αναγνώριση και εκμετάλλευση των ανοδικών ρευμάτων. Υπάρχουν στο petame και πολύ πιο ειδικοί που μπορούν να μας πουν περισσότερες και καλύτερες ιδέες.
Στην πτήση τώρα, σε μισό λεπτό από την απογείωση το EasyGlider έχει γίνει κουκίδα στον ουρανό ανεβαίνοντας με 30-40 μοίρες κλήση, άρα θεωρώ πως ο συνδυασμός κινητήρα, esc, έλικα & μπαταρίας είναι κάπως υπερβολικός. Θα αρχίσω δοκιμές με μικρότερης χωρητικότητας μπαταρία (2s πάντα) και βλέπουμε...
Να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλτατο fazerdreamer για την βοήθειά του στο τελικό σετάρισμα και στις πρώτες πτήσεις (αν και λόγω συνθηκών ήταν κάπως περιπετειώδεις ... -- Δειτε τις φωτογραφίες και θα καταλάβετε !@/-=}{{)
Βαγγέλης
- Συνημμένα
-
- DSC_9354-800.jpg (59.26 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
-
- DSC_9317-800.jpg (104.32 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
-
- DSC_9314-800.jpg (35.92 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
-
- DSC_9353-800.jpg (47.97 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
-
- DSC_9367-800.jpg (103.88 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
Απάντηση: Easy Glider Pro- Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Και μερικές ακόμα φωτογραφίες από τις πρώτες πτήσεις.
Από την τελευταία φωτογραφία, μπορείτε να υποψιάζεστε σιγά σιγά τη συνέχεια...
Βαγγέλης
Από την τελευταία φωτογραφία, μπορείτε να υποψιάζεστε σιγά σιγά τη συνέχεια...
Βαγγέλης
- Συνημμένα
-
- DSC_9328-800.jpg (90.42 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
-
- DSC_9327-800.jpg (55.71 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
-
- DSC_9321-800.jpg (57.24 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
-
- DSC_9320-800.jpg (68.54 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
Απάντηση: Easy Glider Pro - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
:D:D:D
Τέλος καλό όλα καλά, ας είναι καλά ο φύλακας του πάρκου που σκαρφάλωσε με περισσή επιδεξιότητα και το κατέβασε χωρίς να πάθει το παραμικρό.
(Για να καταλάβετε, οι φωτογραφίες στο πρώτο μήνυμα είναι μεταγενέστερες από το "ατύχημα")
Τελικά αυτό το ELAPOR έχει απίστευτη ανθεκτικότητα και μπορεί κανείς να επιδιορθώσει βαθουλώματα αν το ζεστάνει με καυτό νερό (>60 βαθμούς Κελσίου).
Καμία σχέση με το γνωστό φελιζόλ, πέρα από την οπτική ομοιότητα...
Βαγγέλης
Τέλος καλό όλα καλά, ας είναι καλά ο φύλακας του πάρκου που σκαρφάλωσε με περισσή επιδεξιότητα και το κατέβασε χωρίς να πάθει το παραμικρό.
(Για να καταλάβετε, οι φωτογραφίες στο πρώτο μήνυμα είναι μεταγενέστερες από το "ατύχημα")
Τελικά αυτό το ELAPOR έχει απίστευτη ανθεκτικότητα και μπορεί κανείς να επιδιορθώσει βαθουλώματα αν το ζεστάνει με καυτό νερό (>60 βαθμούς Κελσίου).
Καμία σχέση με το γνωστό φελιζόλ, πέρα από την οπτική ομοιότητα...
Βαγγέλης
- Συνημμένα
-
- DSC_9347-800.jpg (94.84 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
-
- DSC_9346-800.jpg (97.2 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
-
- DSC_9341-800.jpg (91.26 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
-
- DSC_9337-800.jpg (91.11 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
-
- DSC_9335-800.jpg (101.9 KiB) Προβλήθηκε 131 φορές
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Αίλουρος ο φύλακαςV:)) να τον έχουμε στα υπόψην , χε χε .
Ο ... μαγνήτης των δένδρων, ειδικά για τα ελαφρά ανεμόπτερα που πετάμε όλοι στα πάρκα είναι πάντα ... ενεργοποιημένος !!
Παλιά που πετούσαμε το highlight (υπερέλαφρο ανεμόπτερο που τώρα πια έχει αποδημήσει ...) στο πάρκάκι της Υδραυλίδας, συχνά πυκνά, θές λίγο το αεράκι, λίγο η χαλάρωση όταν το πετούσαν φίλοι, όλο και σε κάποιο απο τα γύρω δένδρα το ... κρεμάγαμε για στολίδι ...
Δέν ήταν πάντα εφικτό να μπορέσει κάποιος να κάνει τον ... ταρζάν, οπότε μέχρι και το ... 110-άρι ψαροντούφεκό μου επιστρατεύσαμε κάποιες φορές, με τον φελλό (κομματι απο παλιό λάστιχο) βέβαια πάντα στη μύτη, το μουλινέ απλωμένο.
Σκόπός ήταν να περάσουμε το σχοινί πάνω απο το ψάρι ... ούπς συγγνώμη, ανεμόπτερο ήθελα να πώ... και έτσι να μπορέσουμε να κατεβάσουμε-κουνήσουμε αρκετά το κλαδί και να .. πέσει ο καρπός
Πάντα με προσοχή βέβαια στο τί είναι πίσω απο το δένδρο ...
Πρός θεού ΔΕΝ συνιστώ τέτοιες ... πρακτικές αλλα καμμιά φορά είναι μονόδρομος ::)
Κρίμα που δεν έχω φωτό απο τα παραπάνω, εκείνη την ώρα βλέπετε είχαμε άλλο πόνο ...
Οπότε φίλε Βαγγέλη, έχεις και άλλους ομοιοπαθείς ανεμοπόρους, όσο έχεις τον Στεφανάκο (ακα Fazer...) κοντά σου μή φοβάσαι τίποτα@P@
Αα, και για να προλάβω την ερώτησή σας, ο χώρος του πάρκου της Υδραυλίδας δέν παίζει πλέον εδώ και πολύ καιρο, ας είναι καλά τα ... αγαπημένα μας Ολυμπιακά ΑκίνηταH-:R
Καλές πτήσεις !!
Ο ... μαγνήτης των δένδρων, ειδικά για τα ελαφρά ανεμόπτερα που πετάμε όλοι στα πάρκα είναι πάντα ... ενεργοποιημένος !!
Παλιά που πετούσαμε το highlight (υπερέλαφρο ανεμόπτερο που τώρα πια έχει αποδημήσει ...) στο πάρκάκι της Υδραυλίδας, συχνά πυκνά, θές λίγο το αεράκι, λίγο η χαλάρωση όταν το πετούσαν φίλοι, όλο και σε κάποιο απο τα γύρω δένδρα το ... κρεμάγαμε για στολίδι ...
Δέν ήταν πάντα εφικτό να μπορέσει κάποιος να κάνει τον ... ταρζάν, οπότε μέχρι και το ... 110-άρι ψαροντούφεκό μου επιστρατεύσαμε κάποιες φορές, με τον φελλό (κομματι απο παλιό λάστιχο) βέβαια πάντα στη μύτη, το μουλινέ απλωμένο.
Σκόπός ήταν να περάσουμε το σχοινί πάνω απο το ψάρι ... ούπς συγγνώμη, ανεμόπτερο ήθελα να πώ... και έτσι να μπορέσουμε να κατεβάσουμε-κουνήσουμε αρκετά το κλαδί και να .. πέσει ο καρπός
Πάντα με προσοχή βέβαια στο τί είναι πίσω απο το δένδρο ...
Πρός θεού ΔΕΝ συνιστώ τέτοιες ... πρακτικές αλλα καμμιά φορά είναι μονόδρομος ::)
Κρίμα που δεν έχω φωτό απο τα παραπάνω, εκείνη την ώρα βλέπετε είχαμε άλλο πόνο ...
Οπότε φίλε Βαγγέλη, έχεις και άλλους ομοιοπαθείς ανεμοπόρους, όσο έχεις τον Στεφανάκο (ακα Fazer...) κοντά σου μή φοβάσαι τίποτα@P@
Αα, και για να προλάβω την ερώτησή σας, ο χώρος του πάρκου της Υδραυλίδας δέν παίζει πλέον εδώ και πολύ καιρο, ας είναι καλά τα ... αγαπημένα μας Ολυμπιακά ΑκίνηταH-:R
Καλές πτήσεις !!
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Ελαβα από κάποιο φίλο με ΠΜ τις παρακάτω ερωτήσεις, τις οποίες τις απαντώ εδώ γιατί μπορεί να χρησιμεύσουν και σε άλλους:
=======================================
Κινητήρα θα του βάλω τον turnigy 35-36C 1100KV
1). Οι μεταλλικές μπίλιες χρειάζονται να μπουν στην άκρη της ουράς ? ( Για το ζύγισμα)
2). Οι προεκτάσεις (καλώδια) των servo στα ailerons πόσο μήκος πρέπει να έχουν 40cm, 50cm ή 60cm?
3). Το καλώδιο Υ που δίνει ρεύμα στα servo των ailerons πόσο μήκος πρέπει να έχει ? 15cm ή 30cm ?
4). Οι ντίζες οι πλαστικές οι εξωτερικές του elevator και του rudder θέλουν καθόλου κόντεμα ή τις αφήνουμε όπως έρχονται από το εργοστάσιο?
Αυτά προς το παρόν για τώρα, στο ξεκίνημα ευχαριστώ για το χρόνο σου
=======================================
1. Τις μπίλιες αποφάσισα να μην τις βάλω και τελικά δεν έχουν χρειαστεί γιατί ζυγίζω το μοντέλο μετακινώντας την μπαταρία (έχω βάλει velcro στην μπαταρία και στο χώρο τοποθέτησής της και την "κλειδώνω" πιο μπροστά ή πιο πίσω ανάλογα με τον αέρα και τη χρήση (μοτοανεμόπτερο ή πτήση πλαγιάς με δυναμικό). Η γνώμη μου είναι να μην τις βάλεις. Βάρος προσθέτεις εύκολα και αργότερα. (Εχε υπόψη σου ότι ο κινητήρας που βάζεις είναι 19 γρ. βαρύτερος από τον δικό μου, άρα μπορεί να χρειαστεί να προσθέσεις λίγο βάρος πίσω.)
2. Τις προεκτάσεις τις έφτιαξα μόνος μου (καλώδιο, κονεκτοράκια και ειδικό εργαλείο) όσο έλεγε το manual (τις έκανα λίγο μακρύτερες και τώρα δεν έχω που να κρύψω το καλώδιο που περισσεύει...). Χρησιμοποίησε τις προεκτάσεις που λέει το manual.
3. Καλώδιο Υ δεν χρησιμοποίησα γιατί τα έβαλα σε ξεχωριστά κανάλια για να έχω differential. Αν έχεις τηλεκατεύθυνση με 5 κανάλια (ή περισσότερα) με δυνατότητα μείξεων, χρησιμοποίησέ τα.
4. Νομίζω δεν τις έκοψα αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος. Σε κάθε περίπτωση οι διαστάσεις τους είναι πολύ κοντά στις απαιτούμενες οπότε μη σε απασχολεί. Αν κάτι περισσεύει, κόψτο ή στείλε φωτογραφία για επιβεβαίωση από τους πιο έμπειρους στο forum.
Στη διάθεσή σου για κάθε άλλη βοήθεια που μπορεί να χρειαστείς!
Βαγγέλης
=======================================
Κινητήρα θα του βάλω τον turnigy 35-36C 1100KV
1). Οι μεταλλικές μπίλιες χρειάζονται να μπουν στην άκρη της ουράς ? ( Για το ζύγισμα)
2). Οι προεκτάσεις (καλώδια) των servo στα ailerons πόσο μήκος πρέπει να έχουν 40cm, 50cm ή 60cm?
3). Το καλώδιο Υ που δίνει ρεύμα στα servo των ailerons πόσο μήκος πρέπει να έχει ? 15cm ή 30cm ?
4). Οι ντίζες οι πλαστικές οι εξωτερικές του elevator και του rudder θέλουν καθόλου κόντεμα ή τις αφήνουμε όπως έρχονται από το εργοστάσιο?
Αυτά προς το παρόν για τώρα, στο ξεκίνημα ευχαριστώ για το χρόνο σου
=======================================
1. Τις μπίλιες αποφάσισα να μην τις βάλω και τελικά δεν έχουν χρειαστεί γιατί ζυγίζω το μοντέλο μετακινώντας την μπαταρία (έχω βάλει velcro στην μπαταρία και στο χώρο τοποθέτησής της και την "κλειδώνω" πιο μπροστά ή πιο πίσω ανάλογα με τον αέρα και τη χρήση (μοτοανεμόπτερο ή πτήση πλαγιάς με δυναμικό). Η γνώμη μου είναι να μην τις βάλεις. Βάρος προσθέτεις εύκολα και αργότερα. (Εχε υπόψη σου ότι ο κινητήρας που βάζεις είναι 19 γρ. βαρύτερος από τον δικό μου, άρα μπορεί να χρειαστεί να προσθέσεις λίγο βάρος πίσω.)
2. Τις προεκτάσεις τις έφτιαξα μόνος μου (καλώδιο, κονεκτοράκια και ειδικό εργαλείο) όσο έλεγε το manual (τις έκανα λίγο μακρύτερες και τώρα δεν έχω που να κρύψω το καλώδιο που περισσεύει...). Χρησιμοποίησε τις προεκτάσεις που λέει το manual.
3. Καλώδιο Υ δεν χρησιμοποίησα γιατί τα έβαλα σε ξεχωριστά κανάλια για να έχω differential. Αν έχεις τηλεκατεύθυνση με 5 κανάλια (ή περισσότερα) με δυνατότητα μείξεων, χρησιμοποίησέ τα.
4. Νομίζω δεν τις έκοψα αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος. Σε κάθε περίπτωση οι διαστάσεις τους είναι πολύ κοντά στις απαιτούμενες οπότε μη σε απασχολεί. Αν κάτι περισσεύει, κόψτο ή στείλε φωτογραφία για επιβεβαίωση από τους πιο έμπειρους στο forum.
Στη διάθεσή σου για κάθε άλλη βοήθεια που μπορεί να χρειαστείς!
Βαγγέλης
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
πολυ καλα παιδια , ειδικα στην απαντηση του MASTORAS , το να φιαξετε ενα ωραιο λινκ θα ειναι πιστευω πολυ ενδιαφερον!!!!!!!
επισεις θα ηθελα να σας επισημανω τον τροπο ριμουλκησης ενος ανεμοπρετρου οπου δοκιμαζω αυτον τον καιρο , και φυσικα οι δοκιμες ηταν στο Ολυμπιακο Χωριο οπου υπαρχει οπως εχω πει και παλαιοτερα , αφθονος χωρος!!!!!
θα σας ενημερωσο για το αποτελεσμα των δοκιμων μου , αν και μεχρι τωρα παει πολυ καλα η ριμουλκηση αλλα δεν μου αρεσει το υψος οπου απαγκιστρονω.....^%^
θα περιμενα πολυ μεγαλυτερο υψος και αυτο σημαινει πολυ παραπανω σκοινι.
αντε και να δουμε, και μην ξεχναμε
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟΝ Η/Υ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΑΓΙΕΣ!!!!!!!#**
επισεις θα ηθελα να σας επισημανω τον τροπο ριμουλκησης ενος ανεμοπρετρου οπου δοκιμαζω αυτον τον καιρο , και φυσικα οι δοκιμες ηταν στο Ολυμπιακο Χωριο οπου υπαρχει οπως εχω πει και παλαιοτερα , αφθονος χωρος!!!!!
θα σας ενημερωσο για το αποτελεσμα των δοκιμων μου , αν και μεχρι τωρα παει πολυ καλα η ριμουλκηση αλλα δεν μου αρεσει το υψος οπου απαγκιστρονω.....^%^
θα περιμενα πολυ μεγαλυτερο υψος και αυτο σημαινει πολυ παραπανω σκοινι.
αντε και να δουμε, και μην ξεχναμε
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΟΝ Η/Υ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΑΓΙΕΣ!!!!!!!#**