Στροφείο χωρίς flybar [Σύστημα V-BAR ]
Στροφείο χωρίς flybar [Σύστημα V-BAR ]
Ενα πολύ ενδιαφέρον άρθρο, για τους αναγνώστες του petame.gr από τον Τάσο (zero-IQ)
Προειδοποίηση: Αν δεν σας περισσεύουν EUR800 μην διαβάζετε το μακρυνάρι που ακολουθεί, θα σας βάλει σε κακές σκέψεις!
Εδώ και περίπου δύο μήνες έχω εγκαταστήσει στο ηλεκτρικό μου ελικόπτερο Logo10 3D το σύστημα V-Bar.
Όλα σχεδόν τα μοντέλα ελικοπτέρων με κεφαλή για δύο έλικες έχουν flybar, αυτό στην ουσία είναι ένα μηχανικό γυροσκόπιο και σκοπός του είναι να αντισταθμίζει τις ανεπιθύμητες τάσεις που έχει το στροφείο κατά την λειτουργία του ώστε να εξασφαλίζει σταθερότητα και καλό έλεγχο στην πτήση.
Σαν μηχανικό σύστημα επιβαρύνει το στροφείο με επιπλέον περιστρεφόμενη μάζα και επιπλέον συνδέσμους, δηλαδή σημεία που εισάγουν τζόγο στο σύστημα ελέγχου. Λόγω της λειτουργίας του προκαλεί επιπλέον φόρτο στα servos που ελέγχουν το κυκλικό βήμα του στροφείου και παρόλο που είναι δυνατόν να ρυθμιστεί το μήκος, το βάρος και η επιφάνεια ώστε να πετύχουμε περισσότερη σταθερότητα ή αμεσότερη απόκριση δεν είναι δυνατόν να πετύχουμε ρύθμιση που να προσφέρει κορυφαία σταθερότητα και απόκριση μαζί. Τα προβλήματα αυτά ίσως δεν θεωρούνται σημαντικά αφού υπάρχουν μοντέλα ελικοπτέρων που έχουν πολύ καλά πτητικά χαρακτηριστικά, συνήθως τα κορυφαία της αγοράς και με ανάλογο κόστος.
Ποιος όμως θα έλεγε όχι σε κάτι καλύτερο?
Το σύστημα V-Bar κυκλοφόρησε πριν περίπου έξι μήνες, αντικαθιστά το μηχανικό γυροσκόπιο (flybar) με ηλεκτρονικά γυροσκόπια. Τα γυροσκόπια αυτά τρέχουν software που προσομοιάζει την λειτουργία του flybar ώστε η αίσθηση στην πτήση και στον χειρισμό του μοντέλου να είναι ίδια με ένα κανονικό ελικόπτερο με μηχανικό flybar. Είναι ένα απόλυτα εξειδικευμένο εργαλείο, πολύ υψηλής ποιότητας και αντίστοιχης τιμής. Κοστίζει από μόνο του περισσότερο από τα ελικόπτερα που πετάνε οι περισσότεροι.
Για την ιστορία, παλιότερα είχαν γίνει προσπάθειες αντικατάστασης του flybar με γυροσκόπια αλλά επειδή τα γυροσκόπια αυτά και το software που είχαν ήταν σχεδιασμένα είτε για την ουρά του ελικοπτέρου είτε για αεροπλάνα, έδιναν αφύσικη συμπεριφορά στην πτήση και δυσκολία στον χειρισμό μεγαλύτερη από το μηχανικό flybar, δεν θεωρήθηκαν επιτυχημένες εφαρμογές και εγκαταλείφθηκαν. Η περιέργεια και το ανήσυχο μυαλό μου με οδήγησαν στο δοκιμή του συστήματος V-Bar.
Το σύστημα αποτελείται από δύο κομμάτια,
μια μονάδα ελέγχου που έχει το μέγεθος ενός κοινού δέκτη και ένα μικρό μεταλλικό κουτάκι που περιέχει τα τρία γυροσκόπια (δύο ειδικά για την κεφαλή και ένα heading hold για την ουρά), η μονάδα με τα γυροσκόπια είναι μικρότερη και από το GY401. Η μονάδα ελέγχου συνδέεται ανάμεσα στον δέκτη και στα servos, παίρνει τα σήματα από τον δέκτη και ελέγχει ανάλογα τις κινήσεις στα servos. To γυροσκόπιο τοποθετείται στο σημείο όπου είχες μέχρι πριν τοποθετημένο το γυροσκόπιο της ουράς, αφού αυτό πλέον δεν σου χρειάζεται. Ακόμη στην συσκευασία υπάρχει και ένα τρίτο εξάρτημα που η χρήση του είναι προαιρετική και σκοπός του είναι να μετρά την ταχύτητα με την οποία πετάς και να φροντίζει να διορθώνει τις τάσεις για φούσκωμα (pitching).
Το V-Bar μπορεί να χρησιμοποιηθεί σχεδόν σε όλα τα μοντέλα ελικοπτέρων που κυκλοφορούν, βγάζεις το flybar από την κεφαλή μαζί με όλους τους συνδέσμους και τους μίκτες, συνδέεις τα blade grips κατευθείαν στο swashplate με έναν σύνδεσμο, και τοποθετείς swashplate driver (το οποίο αγοράζεις extra ή φτιάχνεις εύκολα μόνος σου από το washout που τώρα σου περισσεύει). Απαραίτητη προϋπόθεση για την πετυχημένη λειτουργία του είναι η έλλειψη κραδασμών, όπου υπάρχουν εκτεταμένοι κραδασμοί (αζύγιστες φάνες κλπ) η ακρίβειά του μειώνεται. Στην δική μου περίπτωση αγόρασα κεφαλή που φτιάχνει η μαμά Mikado για το Logo10 ειδικά για χρήση με το V-Bar. Οι προκαθορισμένες ρυθμίσεις με τις οποίες έρχεται το V-Bar είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε να ταιριάζουν στα περισσότερα μοντέλα και να μπορείς να απογειωθείς την πρώτη φορά χωρίς απρόοπτα.
Ο πομπός πρέπει να ρυθμιστεί για μηχανική μίξη ccpm, δηλαδή ξεχωριστά κανάλια για pitch, aileron, elevator, από εκεί και πέρα τον έλεγχο της κεφαλής τον έχει η μονάδα ελέγχου και μπορεί να ελέγξει κεφαλές με μηχανική μίξη ή ηλεκτρονική μίξη 90* ή 120* ή 140* με δύο τρία ή τέσσερα servos. Όλες οι ρυθμίσεις γίνονται από τον υπολογιστή, δεν έχει νόημα να τριμάρεις από τον πομπό αφού την επόμενη φορά που θα πετάξεις όλα τα trim θα μηδενιστούν στο V-Bar. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεσαι το laptop στο μοντελοδρόμιο για τις ρυθμίσεις.
Όταν το τοποθέτησα και πήγα να κάνω την πρώτη δοκιμή το ελικόπτερο έκανε πολύ μεγαλύτερες κινήσεις από αυτό που περίμενα, προσγειώθηκα διόρθωσα λίγο τις ρυθμίσεις και ξαναδοκίμασα, κάπως καλύτερα, ξαναπροσγειώθηκα και ξαναδιόρθωσα και όλα Ok. Οι βασικές ρυθμίσεις μου ολοκληρώθηκαν σε 5 λεπτά. Στην φάση αυτή το ελικόπτερο πετούσε τουλάχιστον το ίδιο καλά όπως με το flybar και επιπλέον το επηρέαζε πολύ λιγότερο ο αέρας, και είχε αρκετά μειωμένο θόρυβο.
Το software που δίνει τρέχει σε windows (όλες τις εκδόσεις και vista) ή σε pocket pc (μόνο όμως με X-Scale). Έχει δύο ενότητες ρυθμίσεων, τις βασικές που είναι απλουστευμένες αλλά αρκετές για τις περισσότερες περιπτώσεις και τις εξειδικευμένες ρυθμίσεις που είναι πολύ αναλυτικές και φτάνουν σε μεγάλο βάθος. Στο V-Bar μπορείς να έχεις αποθηκευμένα μέχρι και 5 set από ρυθμίσεις και να αλλάζεις ανάμεσα σε δύο από αυτά από κουμπί του πομπού, ακόμη και την ώρα που πετάς. Παρόλο που πολύ γρήγορα (από την πρώτη μέρα και μέσα σε 5 λεπτά) το Logo μου πετούσε πολύ ωραία με το V-Bar, δεν άντεξα να μην ψάξω και την παραμικρή λεπτομέρεια και ρύθμιση στο software. Είναι εκπληκτικές οι δυνατότητες που σου δίνει.
Αφού δοκίμασα τα πάντα και πιστεύω ότι έχω κατανοήσει κατά πολύ μεγάλο ποσοστό την λειτουργία, τις ρυθμίσεις και τις αλληλεπιδράσεις των ρυθμίσεων, έχω φέρει το Logo μου σε σημείο να πετά με απίστευτη ακρίβεια. Είναι σταθερό και ταυτόχρονα πολύ ευέλικτο, πετάει με δυνατό αέρα χωρίς πρόβλημα, κάνει τα πάντα εξαιρετικά και καταναλώνει 30% λιγότερο από πριν! Δηλαδή κάνω πτήσεις 12 λεπτών με loop και roll και flip και σφήνες πέρα δώθε και πάνω κάτω με τέτοια αίσθηση ελέγχου, αμεσότητας και ακρίβειας που με προκαλεί κάθε μέρα να προχωρήσω δοκιμάζοντας καινούργιες φιγούρες στις πτήσεις μου. Και κάθε μέρα φεύγω ικανοποιημένος.
Έχω ακούσει πολλά σχόλια από τους παραδοσιακούς μοντελιστές που πετάνε μαζί μου, «δεν πετάς εσύ αλλά τα γυροσκόπια», «γιατί δεν κάθεσαι σπίτι σου να πετάς το simulator», «δεν επιτρέπεται στους αγώνες γιατί έχει 3 axis gyro», «πάλι με το laptop ήρθες» και άλλα. Δεν δίνω σημασία, θυμάμαι την εποχή που τα γυροσκόπια στην ουρά ήταν μηχανικά (με ελατήρια και βαρίδια), μετά ήρθαν τα ηλεκτρονικά γυροσκόπια και ακούγονταν παρόμοια σχόλια, μετά ήρθαν τα heading hold γυροσκόπια και πάλι ακούγονταν τα ίδια σχόλια. Παρόμοιο σύστημα κυκλοφόρησε και από την CSM αλλά δεν το θεωρώ τόσο ώριμο και εύχρηστο όσο το V-Bar.
Με δύο λόγια θα χαρακτήριζα το V-Bar ΑΚΡΙΒΟ και ΕΠΛΗΚΤΙΚΟ.
zero_IQ
Προειδοποίηση: Αν δεν σας περισσεύουν EUR800 μην διαβάζετε το μακρυνάρι που ακολουθεί, θα σας βάλει σε κακές σκέψεις!
Εδώ και περίπου δύο μήνες έχω εγκαταστήσει στο ηλεκτρικό μου ελικόπτερο Logo10 3D το σύστημα V-Bar.
Όλα σχεδόν τα μοντέλα ελικοπτέρων με κεφαλή για δύο έλικες έχουν flybar, αυτό στην ουσία είναι ένα μηχανικό γυροσκόπιο και σκοπός του είναι να αντισταθμίζει τις ανεπιθύμητες τάσεις που έχει το στροφείο κατά την λειτουργία του ώστε να εξασφαλίζει σταθερότητα και καλό έλεγχο στην πτήση.
Σαν μηχανικό σύστημα επιβαρύνει το στροφείο με επιπλέον περιστρεφόμενη μάζα και επιπλέον συνδέσμους, δηλαδή σημεία που εισάγουν τζόγο στο σύστημα ελέγχου. Λόγω της λειτουργίας του προκαλεί επιπλέον φόρτο στα servos που ελέγχουν το κυκλικό βήμα του στροφείου και παρόλο που είναι δυνατόν να ρυθμιστεί το μήκος, το βάρος και η επιφάνεια ώστε να πετύχουμε περισσότερη σταθερότητα ή αμεσότερη απόκριση δεν είναι δυνατόν να πετύχουμε ρύθμιση που να προσφέρει κορυφαία σταθερότητα και απόκριση μαζί. Τα προβλήματα αυτά ίσως δεν θεωρούνται σημαντικά αφού υπάρχουν μοντέλα ελικοπτέρων που έχουν πολύ καλά πτητικά χαρακτηριστικά, συνήθως τα κορυφαία της αγοράς και με ανάλογο κόστος.
Ποιος όμως θα έλεγε όχι σε κάτι καλύτερο?
Το σύστημα V-Bar κυκλοφόρησε πριν περίπου έξι μήνες, αντικαθιστά το μηχανικό γυροσκόπιο (flybar) με ηλεκτρονικά γυροσκόπια. Τα γυροσκόπια αυτά τρέχουν software που προσομοιάζει την λειτουργία του flybar ώστε η αίσθηση στην πτήση και στον χειρισμό του μοντέλου να είναι ίδια με ένα κανονικό ελικόπτερο με μηχανικό flybar. Είναι ένα απόλυτα εξειδικευμένο εργαλείο, πολύ υψηλής ποιότητας και αντίστοιχης τιμής. Κοστίζει από μόνο του περισσότερο από τα ελικόπτερα που πετάνε οι περισσότεροι.
Για την ιστορία, παλιότερα είχαν γίνει προσπάθειες αντικατάστασης του flybar με γυροσκόπια αλλά επειδή τα γυροσκόπια αυτά και το software που είχαν ήταν σχεδιασμένα είτε για την ουρά του ελικοπτέρου είτε για αεροπλάνα, έδιναν αφύσικη συμπεριφορά στην πτήση και δυσκολία στον χειρισμό μεγαλύτερη από το μηχανικό flybar, δεν θεωρήθηκαν επιτυχημένες εφαρμογές και εγκαταλείφθηκαν. Η περιέργεια και το ανήσυχο μυαλό μου με οδήγησαν στο δοκιμή του συστήματος V-Bar.
Το σύστημα αποτελείται από δύο κομμάτια,
μια μονάδα ελέγχου που έχει το μέγεθος ενός κοινού δέκτη και ένα μικρό μεταλλικό κουτάκι που περιέχει τα τρία γυροσκόπια (δύο ειδικά για την κεφαλή και ένα heading hold για την ουρά), η μονάδα με τα γυροσκόπια είναι μικρότερη και από το GY401. Η μονάδα ελέγχου συνδέεται ανάμεσα στον δέκτη και στα servos, παίρνει τα σήματα από τον δέκτη και ελέγχει ανάλογα τις κινήσεις στα servos. To γυροσκόπιο τοποθετείται στο σημείο όπου είχες μέχρι πριν τοποθετημένο το γυροσκόπιο της ουράς, αφού αυτό πλέον δεν σου χρειάζεται. Ακόμη στην συσκευασία υπάρχει και ένα τρίτο εξάρτημα που η χρήση του είναι προαιρετική και σκοπός του είναι να μετρά την ταχύτητα με την οποία πετάς και να φροντίζει να διορθώνει τις τάσεις για φούσκωμα (pitching).
Το V-Bar μπορεί να χρησιμοποιηθεί σχεδόν σε όλα τα μοντέλα ελικοπτέρων που κυκλοφορούν, βγάζεις το flybar από την κεφαλή μαζί με όλους τους συνδέσμους και τους μίκτες, συνδέεις τα blade grips κατευθείαν στο swashplate με έναν σύνδεσμο, και τοποθετείς swashplate driver (το οποίο αγοράζεις extra ή φτιάχνεις εύκολα μόνος σου από το washout που τώρα σου περισσεύει). Απαραίτητη προϋπόθεση για την πετυχημένη λειτουργία του είναι η έλλειψη κραδασμών, όπου υπάρχουν εκτεταμένοι κραδασμοί (αζύγιστες φάνες κλπ) η ακρίβειά του μειώνεται. Στην δική μου περίπτωση αγόρασα κεφαλή που φτιάχνει η μαμά Mikado για το Logo10 ειδικά για χρήση με το V-Bar. Οι προκαθορισμένες ρυθμίσεις με τις οποίες έρχεται το V-Bar είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε να ταιριάζουν στα περισσότερα μοντέλα και να μπορείς να απογειωθείς την πρώτη φορά χωρίς απρόοπτα.
Ο πομπός πρέπει να ρυθμιστεί για μηχανική μίξη ccpm, δηλαδή ξεχωριστά κανάλια για pitch, aileron, elevator, από εκεί και πέρα τον έλεγχο της κεφαλής τον έχει η μονάδα ελέγχου και μπορεί να ελέγξει κεφαλές με μηχανική μίξη ή ηλεκτρονική μίξη 90* ή 120* ή 140* με δύο τρία ή τέσσερα servos. Όλες οι ρυθμίσεις γίνονται από τον υπολογιστή, δεν έχει νόημα να τριμάρεις από τον πομπό αφού την επόμενη φορά που θα πετάξεις όλα τα trim θα μηδενιστούν στο V-Bar. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζεσαι το laptop στο μοντελοδρόμιο για τις ρυθμίσεις.
Όταν το τοποθέτησα και πήγα να κάνω την πρώτη δοκιμή το ελικόπτερο έκανε πολύ μεγαλύτερες κινήσεις από αυτό που περίμενα, προσγειώθηκα διόρθωσα λίγο τις ρυθμίσεις και ξαναδοκίμασα, κάπως καλύτερα, ξαναπροσγειώθηκα και ξαναδιόρθωσα και όλα Ok. Οι βασικές ρυθμίσεις μου ολοκληρώθηκαν σε 5 λεπτά. Στην φάση αυτή το ελικόπτερο πετούσε τουλάχιστον το ίδιο καλά όπως με το flybar και επιπλέον το επηρέαζε πολύ λιγότερο ο αέρας, και είχε αρκετά μειωμένο θόρυβο.
Το software που δίνει τρέχει σε windows (όλες τις εκδόσεις και vista) ή σε pocket pc (μόνο όμως με X-Scale). Έχει δύο ενότητες ρυθμίσεων, τις βασικές που είναι απλουστευμένες αλλά αρκετές για τις περισσότερες περιπτώσεις και τις εξειδικευμένες ρυθμίσεις που είναι πολύ αναλυτικές και φτάνουν σε μεγάλο βάθος. Στο V-Bar μπορείς να έχεις αποθηκευμένα μέχρι και 5 set από ρυθμίσεις και να αλλάζεις ανάμεσα σε δύο από αυτά από κουμπί του πομπού, ακόμη και την ώρα που πετάς. Παρόλο που πολύ γρήγορα (από την πρώτη μέρα και μέσα σε 5 λεπτά) το Logo μου πετούσε πολύ ωραία με το V-Bar, δεν άντεξα να μην ψάξω και την παραμικρή λεπτομέρεια και ρύθμιση στο software. Είναι εκπληκτικές οι δυνατότητες που σου δίνει.
Αφού δοκίμασα τα πάντα και πιστεύω ότι έχω κατανοήσει κατά πολύ μεγάλο ποσοστό την λειτουργία, τις ρυθμίσεις και τις αλληλεπιδράσεις των ρυθμίσεων, έχω φέρει το Logo μου σε σημείο να πετά με απίστευτη ακρίβεια. Είναι σταθερό και ταυτόχρονα πολύ ευέλικτο, πετάει με δυνατό αέρα χωρίς πρόβλημα, κάνει τα πάντα εξαιρετικά και καταναλώνει 30% λιγότερο από πριν! Δηλαδή κάνω πτήσεις 12 λεπτών με loop και roll και flip και σφήνες πέρα δώθε και πάνω κάτω με τέτοια αίσθηση ελέγχου, αμεσότητας και ακρίβειας που με προκαλεί κάθε μέρα να προχωρήσω δοκιμάζοντας καινούργιες φιγούρες στις πτήσεις μου. Και κάθε μέρα φεύγω ικανοποιημένος.
Έχω ακούσει πολλά σχόλια από τους παραδοσιακούς μοντελιστές που πετάνε μαζί μου, «δεν πετάς εσύ αλλά τα γυροσκόπια», «γιατί δεν κάθεσαι σπίτι σου να πετάς το simulator», «δεν επιτρέπεται στους αγώνες γιατί έχει 3 axis gyro», «πάλι με το laptop ήρθες» και άλλα. Δεν δίνω σημασία, θυμάμαι την εποχή που τα γυροσκόπια στην ουρά ήταν μηχανικά (με ελατήρια και βαρίδια), μετά ήρθαν τα ηλεκτρονικά γυροσκόπια και ακούγονταν παρόμοια σχόλια, μετά ήρθαν τα heading hold γυροσκόπια και πάλι ακούγονταν τα ίδια σχόλια. Παρόμοιο σύστημα κυκλοφόρησε και από την CSM αλλά δεν το θεωρώ τόσο ώριμο και εύχρηστο όσο το V-Bar.
Με δύο λόγια θα χαρακτήριζα το V-Bar ΑΚΡΙΒΟ και ΕΠΛΗΚΤΙΚΟ.
zero_IQ
- Συνημμένα
-
- DSC1996.jpg (53.78 KiB) Προβλήθηκε 151 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Στροφείο χωρίς flybar [Σύστημα V-BAR ]
Θα είχε ενδιαφέρον αν κατέθετε και ο ίδιος τις απόψεις, τις προτάσεις και τις συμβουλές του.
Κάποτε είχα διαβάσει ένα άρθρο του που σχετίζοντο με Lipo και τότε μου είχε φανεί ...διατριβή ολάκερη!
Γενικώς πάντως, στο χώρο των μοντελιστών, η εμπειρία, η γνώση και η σχολαστικότητα του Τάσου, είναι γνωστές. Βέβαια από την άλλη, γνωστό είναι επίσης και το "χαμηλό προφιλ" του.
Προσωπικά έχω χαζέψει το ελικόπτερό του στη Θεσσαλονίκη και ήταν εντυπωσιακότατο.
Ωραίο άρθρο ;)
Κάποτε είχα διαβάσει ένα άρθρο του που σχετίζοντο με Lipo και τότε μου είχε φανεί ...διατριβή ολάκερη!
Γενικώς πάντως, στο χώρο των μοντελιστών, η εμπειρία, η γνώση και η σχολαστικότητα του Τάσου, είναι γνωστές. Βέβαια από την άλλη, γνωστό είναι επίσης και το "χαμηλό προφιλ" του.
Προσωπικά έχω χαζέψει το ελικόπτερό του στη Θεσσαλονίκη και ήταν εντυπωσιακότατο.
Ωραίο άρθρο ;)
Απ: Στροφείο χωρίς flybar [Σύστημα V-BAR ]
Υπαρχει διαφορα στην πτηση με αυτο το συστημα; Διαβασα οτι μειωνεται ο θρυβος και οτι καθεται καλυτερα στον αερα. Πως εξηγειται αυτο;
Απ: Στροφείο χωρίς flybar [Σύστημα V-BAR ]
ok δεν ξερει κανεις {}>@.?<
-
- Δημοσιεύσεις: 208
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 9:27 pm
Απ: Στροφείο χωρίς flybar [Σύστημα V-BAR ]
Με το Flybarless εχεις ουσιαστικα ενα virtual flybar που αποτελειται απο 3 γυροσκοπια.
Η διαφορα στην πτηση ειναι οτι ζοριζει λιγοτερο τον κινητηρα και οτι δεν επηρεαζεται το
ε/π απο αερα.Ειναι κατι σαν το heading hold για την ουρα.Με λιγα λογια γινεται απιστευτα
σταθερο και επισης εχει αμεσοτητα στις κινησεις
Η διαφορα στην πτηση ειναι οτι ζοριζει λιγοτερο τον κινητηρα και οτι δεν επηρεαζεται το
ε/π απο αερα.Ειναι κατι σαν το heading hold για την ουρα.Με λιγα λογια γινεται απιστευτα
σταθερο και επισης εχει αμεσοτητα στις κινησεις
Απ: Στροφείο χωρίς flybar [Σύστημα V-BAR ]
Ok! διαβασα στο νετ. Πολυ ακριβο ;D νομιζω δεν αξιζει. Πειρνεις ελικοπτερο!
Απάντηση: Στροφείο χωρίς flybar [Σύστημα V-BAR ]
Αν δε το πεταξεις δε θα καταλαβεις τη διαφορα! Σε λιγο καιρο ολα θα ειναι flybarless
Απάντηση: Στροφείο χωρίς flybar [Σύστημα V-BAR ]
Πλέον τα συστήματα flybarless γίνονται όλο και πιο πολλά, άρα και πιο φθηνά!
Από προσωπική εμπειρία σε T-rex 250 πιστεύω πως αξίζει. Σαφώς καλύτερη απόκριση, περισσότερη δύναμη και λίγο λιγότερη κατανάλωση!! Και σίγουρα πιο όμορφο!
Από προσωπική εμπειρία σε T-rex 250 πιστεύω πως αξίζει. Σαφώς καλύτερη απόκριση, περισσότερη δύναμη και λίγο λιγότερη κατανάλωση!! Και σίγουρα πιο όμορφο!
Απάντηση: Στροφείο χωρίς flybar [Σύστημα V-BAR ]
Εξισου καλο μεχρι τωρα και δοκιμασμενο ειναι το Beast X
-
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 23, 2009 7:35 pm
Απάντηση: Στροφείο χωρίς flybar [Σύστημα V-BAR ]
τελικα οποιος διαβαση αυτο το κειμενο συγουρα θα προβληματιστη οπως εγω τωρα. το μονο δυσκολο σημειο πιστευω ειναι το οικονομικο, ελπιζω σε λιγο καιρο να μειωθει το κοστος για να δουμε και εμεις αυτη τη διαφορα που συγουρα θα ειναι μεγαλη.