Ερωτήσεις Αρχάριου ...
Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �
Τρυπανιάκι ε … ?!
Ε μάλλον αυτό που έκανα τελικά είναι κοντά στην λογική του τρυπανιού …ευχαριστώ !
Jack_L
το manual λέει :
“ Servo arm ball assembly
Aileron, elevator and pitch servo -
12-14 mm from center of servo to ball.
Tail servo -
6-8mm from center of servo to ball. “
Δηλαδή όπως μου είπαν (στην αρχη) στη 2η τρυπά από έξω … ναι όμως μήπως μου βγει ζόρικο τώρα στο πέταγμα που είμαι αρχάριος ? Η έτσι πρέπει και τέλος ?!
Φίλε Γιάννη Αντωνιάδη το μοντέλο που έχω δεν έχει lever από τα servo arms κατευθείαν στο CCPM Swashplate
Είναι αυτό: http://www.helihobby.com/download_files/3DX450-fver.pdf
Σας ευχαριστώ ! B
Ε μάλλον αυτό που έκανα τελικά είναι κοντά στην λογική του τρυπανιού …ευχαριστώ !
Jack_L
το manual λέει :
“ Servo arm ball assembly
Aileron, elevator and pitch servo -
12-14 mm from center of servo to ball.
Tail servo -
6-8mm from center of servo to ball. “
Δηλαδή όπως μου είπαν (στην αρχη) στη 2η τρυπά από έξω … ναι όμως μήπως μου βγει ζόρικο τώρα στο πέταγμα που είμαι αρχάριος ? Η έτσι πρέπει και τέλος ?!
Φίλε Γιάννη Αντωνιάδη το μοντέλο που έχω δεν έχει lever από τα servo arms κατευθείαν στο CCPM Swashplate
Είναι αυτό: http://www.helihobby.com/download_files/3DX450-fver.pdf
Σας ευχαριστώ ! B
Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �
Πλάτωνα τα servo arm, λέγονται servo horn . Οι τρύπες στα horn διαφέρουν από εταιρία σε εταιρία . Την στιγμή που ο κατασκευαστής του ελικοπτέρου δεν ξέρει τι horn θα χρησιμοποιήσεις, πλαστικά, μεταλλικά, ρόδες κτλ. σου ορίζει σε χιλιοστά την απόσταση από το κέντρο του άξονα του servo. Αυτό ισχύει για όλα τα ελικόπτερα.
Mεταξυ 12χιλ και 14χιλ για το συγκεκριμένο heli, ειναι καλά σύμφωνα με τις οδηγίες του, Σε ότι αφορά το αν θα γίνει "ζόρικο" η απότομο αυτό μην σε ανησυχεί, θα βάλεις στο χειριστήριο D/R και λίγο EXPO και θα είναι μια χαρά.
Mεταξυ 12χιλ και 14χιλ για το συγκεκριμένο heli, ειναι καλά σύμφωνα με τις οδηγίες του, Σε ότι αφορά το αν θα γίνει "ζόρικο" η απότομο αυτό μην σε ανησυχεί, θα βάλεις στο χειριστήριο D/R και λίγο EXPO και θα είναι μια χαρά.
Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �
Λοιπόν … έχω πελαγώσει ….
Δεν ξέρω από που να ξεκινήσω …. :confused:
Έχω συναρμολογήσει το ελικόπτερο, έχω βάλει τα servo, και χτες μου ήρθαν η Τηλεκατεύθυνση και το Gyro …
Και ενώ μου έρχεται να τα πετάξω όλα απάνω στο Ε/Π να ανάψω Τ/Κ και πάω να το πετάξω … ! ( γιατί δεν αντέχω άλλο θέλω να πεταααααααξωωωωωωωωω !!! ) :eek:
Θα προσπαθήσω να χαλαρώσω και να διαβάζω πρώτα τα manual … γιατί αν κάνω αυτό που μου έρχεται (παραπάνω) καλύτερα να το πετάξω στα σκουπίδια μια και έξω …
Εγώ λοιπόν τώρα θα διαβάσω τα manual (του Gyro και της Τ/Κ) χαλαρός και θα κάνω μικρά βήματα συναρμολόγησης …
Αν έχετε να με συμβουλέψετε κάτι για τα παρακάτω βήματα παρακαλώ κάντε το … Υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες και πάρα πολλές πληροφορίες για έναν νέο !
Always yours ! B
Δεν ξέρω από που να ξεκινήσω …. :confused:
Έχω συναρμολογήσει το ελικόπτερο, έχω βάλει τα servo, και χτες μου ήρθαν η Τηλεκατεύθυνση και το Gyro …
Και ενώ μου έρχεται να τα πετάξω όλα απάνω στο Ε/Π να ανάψω Τ/Κ και πάω να το πετάξω … ! ( γιατί δεν αντέχω άλλο θέλω να πεταααααααξωωωωωωωωω !!! ) :eek:
Θα προσπαθήσω να χαλαρώσω και να διαβάζω πρώτα τα manual … γιατί αν κάνω αυτό που μου έρχεται (παραπάνω) καλύτερα να το πετάξω στα σκουπίδια μια και έξω …
Εγώ λοιπόν τώρα θα διαβάσω τα manual (του Gyro και της Τ/Κ) χαλαρός και θα κάνω μικρά βήματα συναρμολόγησης …
Αν έχετε να με συμβουλέψετε κάτι για τα παρακάτω βήματα παρακαλώ κάντε το … Υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες και πάρα πολλές πληροφορίες για έναν νέο !
Always yours ! B
- Συνημμένα
-
- PlaCa.JPG (93.76 KiB) Προβλήθηκε 59 φορές
Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �
Να είναι καλά ο mrkaza που είχε την διάθεση να βρεθούμε για να με βοηθήσει να ξεμπλέξω από το χάος μου!
Το πρώτο βήμα ήταν να βάλουμε μπρος τηλεκατεύθυνση / δεκτή και να ρυθμίσουμε τα μηχανικά μέρη του ελικόπτερου : να είναι σωστά ρυθμισμένες οι ντιζες στην κεφαλή και να φτιάξουμε τα servo ώστε όλα να συντελούν για 0 μοίρες στα blades όταν το throttle είναι στην μέση της διαδρομής …
Το Δεύτερο βήμα δεν το προλάβαμε γιατί πέρασε η ώρα ΄λόγο ότι ήθελαν ξανά ρύθμιση του πρώτου βήματος και θα ήταν η ρύθμιση του ελικόπτερου με της εντολες της τηλεκατεύθυνσης ...
(Μόλις με τσεκάρω πως τα κατάλαβα καλά θα γίνω πιο αναλυτικός …)
To be continued ! B
Το πρώτο βήμα ήταν να βάλουμε μπρος τηλεκατεύθυνση / δεκτή και να ρυθμίσουμε τα μηχανικά μέρη του ελικόπτερου : να είναι σωστά ρυθμισμένες οι ντιζες στην κεφαλή και να φτιάξουμε τα servo ώστε όλα να συντελούν για 0 μοίρες στα blades όταν το throttle είναι στην μέση της διαδρομής …
Το Δεύτερο βήμα δεν το προλάβαμε γιατί πέρασε η ώρα ΄λόγο ότι ήθελαν ξανά ρύθμιση του πρώτου βήματος και θα ήταν η ρύθμιση του ελικόπτερου με της εντολες της τηλεκατεύθυνσης ...
(Μόλις με τσεκάρω πως τα κατάλαβα καλά θα γίνω πιο αναλυτικός …)
To be continued ! B
Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �
Και ενώ μου έρχεται να τα πετάξω όλα απάνω στο Ε/Π να ανάψω Τ/Κ και πάω να το πετάξω … ! ( γιατί δεν αντέχω άλλο θέλω να πεταααααααξωωωωωωωωω !!! ) .......μην το κάνεις, θα το πετάξεις στον κάδο σίγουρα w
Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �
Mastora !
Μου φαίνεται πως θα με βοήθαγε το μεταφρασμένο manual !(O)#
Μου φαίνεται πως θα με βοήθαγε το μεταφρασμένο manual !(O)#
Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �
platoc8 έγραψε: ↑Να είναι καλά ο mrkaza που είχε την διάθεση να βρεθούμε για να με βοηθήσει να ξεμπλέξω από το χάος μου!
Το πρώτο βήμα ήταν να βάλουμε μπρος τηλεκατεύθυνση / δεκτή και να ρυθμίσουμε τα μηχανικά μέρη του ελικόπτερου : να είναι σωστά ρυθμισμένες οι ντιζες στην κεφαλή και να φτιάξουμε τα servo ώστε όλα να συντελούν για 0 μοίρες στα blades όταν το throttle είναι στην μέση της διαδρομής …
Το Δεύτερο βήμα δεν το προλάβαμε γιατί πέρασε η ώρα ΄λόγο ότι ήθελαν ξανά ρύθμιση του πρώτου βήματος και θα ήταν η ρύθμιση του ελικόπτερου με της εντολες της τηλεκατεύθυνσης ...
(Μόλις με τσεκάρω πως τα κατάλαβα καλά θα γίνω πιο αναλυτικός …)
To be continued ! B
Να αναφερω οτι 0 μοιρες (περιπου) ειχε με το στικ στο κεντρο και 50 % απο την καμπυλη .
Η τελικη καμπυλη ειναι 5 μοιρες στο κεντρο -2 κατω +9 πανω
Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �
Και συνεχίζω !
Ήρθε η ώρα του φορτιστή ....
Και σκεφτόμουν ως αρχάριος ...
Για να ευχαριστηθώ πτήσεις χρειάζομαι τουλάχιστον 3 μπαταρίες ...
Ένας φορτιστής αρκετά καλής κατηγορίας έχει κοντά στα 100 euro ...
Α. Τη σημάνει αρκετά καλής κατηγορίας ?
Β. Τη πρέπει να κοιτάξω σε έναν φορτιστή ?
Και από την άλλη φτάνω στην σκέψη πως άμα αγοράσω 3 πιο φτηνούς ( esky = 15 euro ) και φορτίζω τις μπαταρίες ταυτόχρονα θα κερδίζω σε χρόνο, αλλά κάπου άλλου θα υστερώ, που ??
Γ. Θα μπορώ να βάζω και τους 3 φορτιστές στην μπαταρία του αυτοκίνητου ώστε να κερδίζω χρόνο και στις αλάνες ? ? ?
1 + 1 = 2 ? B
Ήρθε η ώρα του φορτιστή ....
Και σκεφτόμουν ως αρχάριος ...
Για να ευχαριστηθώ πτήσεις χρειάζομαι τουλάχιστον 3 μπαταρίες ...
Ένας φορτιστής αρκετά καλής κατηγορίας έχει κοντά στα 100 euro ...
Α. Τη σημάνει αρκετά καλής κατηγορίας ?
Β. Τη πρέπει να κοιτάξω σε έναν φορτιστή ?
Και από την άλλη φτάνω στην σκέψη πως άμα αγοράσω 3 πιο φτηνούς ( esky = 15 euro ) και φορτίζω τις μπαταρίες ταυτόχρονα θα κερδίζω σε χρόνο, αλλά κάπου άλλου θα υστερώ, που ??
Γ. Θα μπορώ να βάζω και τους 3 φορτιστές στην μπαταρία του αυτοκίνητου ώστε να κερδίζω χρόνο και στις αλάνες ? ? ?
1 + 1 = 2 ? B
Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �
Η πονηρή μου σκέψη για 3-4 φτηνούς φορτιστές να φορτίζουν ταυτόχρονα ώστε να κερδίζω χρόνο είναι μάλλον λάθος …
Οι παλμοί που στέλνουν στην μπαταρία κατά την φόρτιση και στο τέλος η ένδειξη ότι η μπαταρία είναι Full φορτισμένη (από τους πολύ φτηνους φορτιστές) είναι κατά προσέγγιση…
Ένας σωστός φορτιστής έχει την επιλογή ρύθμισης φόρτισης / εκφόρτισης ανάλογα με τον τύπο / στοιχεία της κάθε μπαταρίας. Έχει ένδειξη αναφοράς για την κάθε κατάσταση και τέλος έχει την δυνατότητα να balance-άρει την μπαταρία στην φόρτιση ή να φορτίζει ψηφιακά ώστε να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε έναν εξωτερικό balancer …
Και η προσωπική μου εμπειρία λέει πως με την ίδια μπαταρία σε έναν φτηνό φορτιστή μπορεί και να μου έκανε το λιγότερο 3 ώρες ( ! ) για να δείξει Full … ενώ με έναν ακριβότερο κατέβηκα στις 1,5 ώρες ( !! ) …
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΛΑΘΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ !
Σε μια μπαταρία αυτοκίνητου, (ενώ είμαι στις αλάνες) μπορώ να συνδέσω πάνω της, πάνω από έναν φορτιστή ??
B
Οι παλμοί που στέλνουν στην μπαταρία κατά την φόρτιση και στο τέλος η ένδειξη ότι η μπαταρία είναι Full φορτισμένη (από τους πολύ φτηνους φορτιστές) είναι κατά προσέγγιση…
Ένας σωστός φορτιστής έχει την επιλογή ρύθμισης φόρτισης / εκφόρτισης ανάλογα με τον τύπο / στοιχεία της κάθε μπαταρίας. Έχει ένδειξη αναφοράς για την κάθε κατάσταση και τέλος έχει την δυνατότητα να balance-άρει την μπαταρία στην φόρτιση ή να φορτίζει ψηφιακά ώστε να μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε έναν εξωτερικό balancer …
Και η προσωπική μου εμπειρία λέει πως με την ίδια μπαταρία σε έναν φτηνό φορτιστή μπορεί και να μου έκανε το λιγότερο 3 ώρες ( ! ) για να δείξει Full … ενώ με έναν ακριβότερο κατέβηκα στις 1,5 ώρες ( !! ) …
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΛΑΘΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ !
Σε μια μπαταρία αυτοκίνητου, (ενώ είμαι στις αλάνες) μπορώ να συνδέσω πάνω της, πάνω από έναν φορτιστή ??
B
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Ερωτήσεις Αρχάριου ...
Η απάντηση είναι ναι.
Οι μπαταρίες που θέλεις να φορτίσεις, είναι της τάξης των 2000-2500mA, άρα θεωρητικά και πρακτικά μπορείς να τροφοδοτήσεις από την ίδια πηγή δύο φορτιστές και να φορτίσεις παράλληλα δυό μπαταρίες.
Μην ξεχνάς, ότι η μπαταρία του αυτοκίνήτου σου όμως επιβαρύνεται πολύ και αν είναι λίγο ταλαιπωρημένη, υπάρχει κίνδυνος να σε αφήσει. Προσωπικά δε θα σου το συνιστούσα για αυτό μόνο το λόγο.
Οι μπαταρίες που θέλεις να φορτίσεις, είναι της τάξης των 2000-2500mA, άρα θεωρητικά και πρακτικά μπορείς να τροφοδοτήσεις από την ίδια πηγή δύο φορτιστές και να φορτίσεις παράλληλα δυό μπαταρίες.
Μην ξεχνάς, ότι η μπαταρία του αυτοκίνήτου σου όμως επιβαρύνεται πολύ και αν είναι λίγο ταλαιπωρημένη, υπάρχει κίνδυνος να σε αφήσει. Προσωπικά δε θα σου το συνιστούσα για αυτό μόνο το λόγο.
Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου ...
Μπορείς βέβαια να προμηθευτείς μια 12V μπαταρία αυτοκινήτου (ξηρού τύπου) να τη φορτίζεις στο σπίτι και με αυτή να φορτίζεις τις LiPo σου στο πεδίο.
Υπάρχουν κάτι ωραίες με ενσωματωμένο φορτιστή, φακό κλπ και μπορείς να την έχεις στο αυτοκίνητο για ώρα ανάγκης.
Βαγγέλης
Υπάρχουν κάτι ωραίες με ενσωματωμένο φορτιστή, φακό κλπ και μπορείς να την έχεις στο αυτοκίνητο για ώρα ανάγκης.
Βαγγέλης
Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �
Κύριε Γενικέ ! ( τα συγχαρητήρια μου και από μένα …! )
! με τι μπορώ να την φωτίσω στο σπίτι ?
Ξηρού τύπου είναι όλες του αυτοκίνητου … ??
ακούγεται πολύ καλή ιδέα !!!
B
! με τι μπορώ να την φωτίσω στο σπίτι ?
Ξηρού τύπου είναι όλες του αυτοκίνητου … ??
ακούγεται πολύ καλή ιδέα !!!
B
Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου �
Πλάτωνα (ευχαριστώ για τις ευχές)
Φορτιστής: http://www.batteries.gr/product_info.php?cPath=208&products_id=839
Μπαταρίες:
http://www.batteries.gr/product_info.php?cPath=318&products_id=111
http://www.batteries.gr/product_info.php?cPath=318&products_id=112
(πρόσεξε το βάρος τους 3-5 kg)
Βαγγέλης
Φορτιστής: http://www.batteries.gr/product_info.php?cPath=208&products_id=839
Μπαταρίες:
http://www.batteries.gr/product_info.php?cPath=318&products_id=111
http://www.batteries.gr/product_info.php?cPath=318&products_id=112
(πρόσεξε το βάρος τους 3-5 kg)
Βαγγέλης
Απάντηση: Ερωτήσεις Αρχάριου ...
: (
Παιδια βοηθεια ...
δεν εχω καταλαβει τι πρεπει να κανω οταν εχει ξεχειλωσει η κεφαλη μιας βιδας ... δεν μπορω να την ξεβιδωσω απο το μοντελο μου ...w
Παιδια βοηθεια ...
δεν εχω καταλαβει τι πρεπει να κανω οταν εχει ξεχειλωσει η κεφαλη μιας βιδας ... δεν μπορω να την ξεβιδωσω απο το μοντελο μου ...w