Στρώσιμο καινούργιου κινητήρα
1) Κλείνουμε και τις δυο βαλβίδες (βίδες ρύθμισης) εντελώς
2) Ανοίξτε την βαλβίδα υψηλών στροφών 2 στροφές (αριστερόστροφα) και την βαλβίδα χαμηλών στροφών 1 3/4 (πάλι αριστερόστροφα)
Αυτί ειναι μια καλή ρύθμιση για αρχή, αλλά συμβουλευτείτε και το μάνουαλ του κατασκευαστή για περισσότερες λεπτομέρειες. Τις κανονικές ρυθμίσεις θα τις κάνετε αργότερα.
3) Ανοίξτε την Τ/Κ και σιγουρευτείτε ότι το καρμπιρατέρ ειναι εντελώς κλειστό (το αριστερό στικ της Τ/Κ στην κατώτατη θέση)
4) "Κεράστε" τον κινητήρα με καύσιμο, ξεκουμπώνοντας το κλιπ, και αναποδογυρίστε σύντομα την μηχανή χωρίς το μπουζι τοποθετημένο
5) Κρατήστε το heli από τα blades του ροτορα και βάλτε το πόδι σας στα skid. Συνδέστε το μπουζι και βάλτε μπρος το heli με την μίζα.
6) Μόλις πάρει μπροστά, σιγουρευτείτε ότι η μηχανή δουλεύει στο ρελαντί μόνη της, μόλις απομακρύνετε το μπουζι. Αφήστε την μηχανή να δουλεύει στο ρελαντί και μετρήστε την θερμοκρασία του κινητήρα. Με τις παραπάνω ρυθμίσεις, η μηχανή πρέπει να ειναι σχετικά κρύα.
7) Μόλις το 1ο τανκ αδειάσει κατά 90% σβήστε την μηχανή στραγγαλίζοντας την γραμμή καυσίμου που οδηγεί στο καρμπιρατέρ και αφήστε την μηχανή να κρυώσει. Σιγουρευτείτε ότι το πιστόνι "κάθεται" στο τέλος του χιτωνίου κατά την "ψύξη"
8) Για τα επόμενα 3 τανκ βάλτε μπροστά το heli κάνοντας τις παραπάνω διαδικασίες και ξεκινήστε να κάνετε hover το heli. Αν το heli σβήνει στο ρελαντί, φτωχαίνετε την βαλβίδα χαμηλών στροφών γυρνώντας την 1/8 στροφής δεξιόστροφα.
9) Στο 5ο τανκ, είστε έτοιμοι να φτωχείνετε το μίγμα. Κλείνετε την βαλβίδα χαμηλών στροφών μέχρι να μειώσετε την γραμμή καυσίμου για τουλάχιστον 7 δευτερόλεπτα πριν σβήσει ο κινητήρας. Στο high end φτωχαίνετε τόσο ωστε να μπορείτε να δείτε μια όμορφη γραμμή καπνού κατά το hover.
10) Μετά το 6ο ντεπόζιτο φτωχαίνετε το high end λίγο περισσότερο, αλλά να μπορείτε ακόμα να βλέπετε μια ομαλή γραμμή καπνού.
Στρώσιμο Κινητήρα
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Στρώσιμο Κινητήρα
Θα ήθελα να επισημάνω, ότι το βήμα (3) πρέπει να προηγηθεί όλων γιατί όταν κάνουμε reset στη βελόνα του ρελαντί, οι στροφές που θα πρέπει να ανοίξει και που αναφέρονται από τον κατασκευαστή, μετρούν με το γκάζι τελείως κλειστό.
Αν το γκάζι είναι λίγο ανοιχτό, η βελόνα του ρελαντί τραβιέται λίγο πιο έξω από το ακροφύσιο, που σημαίνει ότι χρειάζονται περισσότερες στροφές από την τελείως σφιγμένη θέση, για να φτάσουμε στο σημείο αναφοράς.
Δίνοντας λοιπόν τις στροφές του reset, θα έχουμε πιο φτωχό μίγμα από το προβλεπόμενο.
Επίσης, υπάρχουν καρμπυρατέρ όπως αυτά των ελικοπτερικών thunder tiger, που η βελόνα του ρελαντί θέλει πολύ προσεκτική ρύθμιση γιατί από αυτήν και όχι από τη μεγάλη βελόνα, εξαρτάται κατά κύριο λόγο το σωστό μίγμα στην αιώρηση.
Σε τέτοια περίπτωση, χρειάζεται συμβιβασμός μεταξύ του ομαλού ρελαντί και του σωστού μίγματος στην αιώρηση γιατί ο εμπλουτισμός της αιώρησης με τη μεγάλη βελόνα, αν το μίγμα είναι φτωχό λόγω καλής ρύθμισης στο ρελαντί, θα οδηγήσει σε υπερβολικά πλούσιο μίγμα στο high end.
Φιλικά Κώστας.
Αν το γκάζι είναι λίγο ανοιχτό, η βελόνα του ρελαντί τραβιέται λίγο πιο έξω από το ακροφύσιο, που σημαίνει ότι χρειάζονται περισσότερες στροφές από την τελείως σφιγμένη θέση, για να φτάσουμε στο σημείο αναφοράς.
Δίνοντας λοιπόν τις στροφές του reset, θα έχουμε πιο φτωχό μίγμα από το προβλεπόμενο.
Επίσης, υπάρχουν καρμπυρατέρ όπως αυτά των ελικοπτερικών thunder tiger, που η βελόνα του ρελαντί θέλει πολύ προσεκτική ρύθμιση γιατί από αυτήν και όχι από τη μεγάλη βελόνα, εξαρτάται κατά κύριο λόγο το σωστό μίγμα στην αιώρηση.
Σε τέτοια περίπτωση, χρειάζεται συμβιβασμός μεταξύ του ομαλού ρελαντί και του σωστού μίγματος στην αιώρηση γιατί ο εμπλουτισμός της αιώρησης με τη μεγάλη βελόνα, αν το μίγμα είναι φτωχό λόγω καλής ρύθμισης στο ρελαντί, θα οδηγήσει σε υπερβολικά πλούσιο μίγμα στο high end.
Φιλικά Κώστας.