Μερικές απορίες...
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Μερικές απορίες...
Αυτά που σκοπεύεις να αγοράσεις για αρχή, σε καλύπτουν πλήρως.
Μη βιαστείς να αγοράσεις YOKΕ, αν πρώτα δεν αποφασίσεις ότι πραγματικά σε ενδιαφέρει, γιατί το YOK έχει το διπλάσιο ακριβώς κόστος, από όσο το πρόγραμμα και το Joystick μαζί.
Θα ξεκινήσεις με ένα απλό set του προγράμματος και αμέσως μετά θα παρακολουθήσεις τα trainings που διαθέτει το τελευταίο και που είναι αξιολογότατα. Ξεκινάς με απλές VFR πτήσεις, εφόσον τα όργανα στην αρχή θα σου φανούν βουνό. Μόλις εξοικειωθείς με το χειριστήριο, μπορείς να βρεις βοήθεια από εδώ, ώστε να μπεις στη διαδικασία των οργάνων, των χαρτών, του navigator και άρα στις VFR πτήσεις.
LGIR Landing (Αεροδρόμιο Ηρακλείου)
Για όλα αυτά, θα χρειαστεί λίγος χρόνος (εξαρτάται από πόσο έχεις να διαθέσεις) και αμέσως μετά θα επιλέξεις την Εταιρεία για τις διαδικτυακές σου πτήσεις (θα πρέπει βεβαίως και εκείνη με τη σειρά της να εγκρίνει το αίτημά σου).
Διαδικτυακά τώρα, θα ξεκινήσεις με μικρές πτήσεις VFR ή IFR χρησιμοποιώντας μικρά αεροπλάνα. Στην Aegean Virtual για παράδειγμα δε μπορείς να πετάξεις με μεγάλο αεροπλάνο, αν δε συμπληρωθούν κάποιες ώρες πτήσεων πρώτα.
Ανάλογα με τις ώρες πτήσεων λοιπόν, ξεκινάς από Junior First Officer (10 ώρες και μικρό αεροπλάνο τύπου Cessna κλπ), ακολουθεί ο First Officer (11-50 ώρες και μεγαλύτερο αεροπλάνο τύπου ATR κ.α.), μετά ο Senior First Officer (51-400 ώρες με όποιο αεροπλάνο θέλεις πλέον), ο Captain (401-600 ώρες) και μετά extra εξετάσεις για τις θέσεις Type Rating Instructor*, Sen. Type Rating Isnstuctor**, Type Rating Examiner***
Για το στήσιμο, τα Sceneries και διάφορα άλλα (όπως ακριβέστερο πρόγραμμα καιρού, Navigator κλπ) ίσως χρειαστείς βοήθεια και σε αυτή την περίπτωση να ξέρεις ότι θα την έχεις.
SANTORINI to LGIR
Μη βιαστείς να αγοράσεις YOKΕ, αν πρώτα δεν αποφασίσεις ότι πραγματικά σε ενδιαφέρει, γιατί το YOK έχει το διπλάσιο ακριβώς κόστος, από όσο το πρόγραμμα και το Joystick μαζί.
Θα ξεκινήσεις με ένα απλό set του προγράμματος και αμέσως μετά θα παρακολουθήσεις τα trainings που διαθέτει το τελευταίο και που είναι αξιολογότατα. Ξεκινάς με απλές VFR πτήσεις, εφόσον τα όργανα στην αρχή θα σου φανούν βουνό. Μόλις εξοικειωθείς με το χειριστήριο, μπορείς να βρεις βοήθεια από εδώ, ώστε να μπεις στη διαδικασία των οργάνων, των χαρτών, του navigator και άρα στις VFR πτήσεις.
LGIR Landing (Αεροδρόμιο Ηρακλείου)
Για όλα αυτά, θα χρειαστεί λίγος χρόνος (εξαρτάται από πόσο έχεις να διαθέσεις) και αμέσως μετά θα επιλέξεις την Εταιρεία για τις διαδικτυακές σου πτήσεις (θα πρέπει βεβαίως και εκείνη με τη σειρά της να εγκρίνει το αίτημά σου).
Διαδικτυακά τώρα, θα ξεκινήσεις με μικρές πτήσεις VFR ή IFR χρησιμοποιώντας μικρά αεροπλάνα. Στην Aegean Virtual για παράδειγμα δε μπορείς να πετάξεις με μεγάλο αεροπλάνο, αν δε συμπληρωθούν κάποιες ώρες πτήσεων πρώτα.
Ανάλογα με τις ώρες πτήσεων λοιπόν, ξεκινάς από Junior First Officer (10 ώρες και μικρό αεροπλάνο τύπου Cessna κλπ), ακολουθεί ο First Officer (11-50 ώρες και μεγαλύτερο αεροπλάνο τύπου ATR κ.α.), μετά ο Senior First Officer (51-400 ώρες με όποιο αεροπλάνο θέλεις πλέον), ο Captain (401-600 ώρες) και μετά extra εξετάσεις για τις θέσεις Type Rating Instructor*, Sen. Type Rating Isnstuctor**, Type Rating Examiner***
Για το στήσιμο, τα Sceneries και διάφορα άλλα (όπως ακριβέστερο πρόγραμμα καιρού, Navigator κλπ) ίσως χρειαστείς βοήθεια και σε αυτή την περίπτωση να ξέρεις ότι θα την έχεις.
SANTORINI to LGIR
- Συνημμένα
-
- LGSR.jpg (51.2 KiB) Προβλήθηκε 74 φορές
-
- LGIR.jpg (49.78 KiB) Προβλήθηκε 74 φορές
Απάντηση: Μερικές απορίες...
Αν χρειαστει μαθηματα παραδιδετε !@/-=}{{
Απάντηση: Μερικές απορίες...
Αγαπητέ Γιάννη νομίζω ότι με τα λίγα λόγια αυτά με ενημέρωσες πλήρως ;;)
Χίλια ευχαριστώ
Αύριο ψωνίζω και επανέρχομαι
ευχαριστώ και πάλι
Χίλια ευχαριστώ
Αύριο ψωνίζω και επανέρχομαι
ευχαριστώ και πάλι
Απάντηση: Μερικές απορίες...
Να είσαι σίγουρος ότι μέσα στο online δίκτυο οποιαδήποτε απορία θα σου λυθεί.. Κανένας δεν γεννήθηκε γνωρίζοντας να πετάει.. Μη φοβηθείς να ρωτήσεις οτιδήποτε μιας και όλοι πέρασαν από τη θέση σου..
Προσωπικά χρησιμοποιώ το Saitek X52 που έχει και throttle και σιγά σιγά λέω να πάρω και τα rudder ...
Θέλει διάβασμα και υπομονή... Αλλά όταν γίνεις με το καλό establish σε ILS για πρώτη φορά και βγάλεις πτήση χωρίς να κροφοκοιτάξεις το GPS τότε θα καταλάβεις τη μαγεία όλου του πράγματος...
Γιάννη του fokker είναι το cockpit?
Προσωπικά χρησιμοποιώ το Saitek X52 που έχει και throttle και σιγά σιγά λέω να πάρω και τα rudder ...
Θέλει διάβασμα και υπομονή... Αλλά όταν γίνεις με το καλό establish σε ILS για πρώτη φορά και βγάλεις πτήση χωρίς να κροφοκοιτάξεις το GPS τότε θα καταλάβεις τη μαγεία όλου του πράγματος...
Γιάννη του fokker είναι το cockpit?
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απάντηση: Μερικές απορίες...
Scrat έγραψε: ↑Γιάννη του fokker είναι το cockpit?
Του Fokker 70-100 ...στο χέρι, λίγα μόλις πόδια πριν τον Rwy 27 του LGIR
Απάντηση: Μερικές απορίες...
Scrat έγραψε: ↑Να είσαι σίγουρος ότι μέσα στο online δίκτυο οποιαδήποτε απορία θα σου λυθεί.. Κανένας δεν γεννήθηκε γνωρίζοντας να πετάει.. Μη φοβηθείς να ρωτήσεις οτιδήποτε μιας και όλοι πέρασαν από τη θέση σου..
Προσωπικά χρησιμοποιώ το Saitek X52 που έχει και throttle και σιγά σιγά λέω να πάρω και τα rudder ...
Θέλει διάβασμα και υπομονή... Αλλά όταν γίνεις με το καλό establish σε ILS για πρώτη φορά και βγάλεις πτήση χωρίς να κροφοκοιτάξεις το GPS τότε θα καταλάβεις τη μαγεία όλου του πράγματος...
Γιάννη του fokker είναι το cockpit?
Ευχαριστώ για τις συμβουλές...
Το είδα το x52, απλά σκέφτηκα να μην επενδύσω ακόμα, και αν επενδύσω να πάω σε yoke ::) δεν είμαι σίγουρος αν έκανα καλά ακόμα.
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Μερικές απορίες...
Έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν στα Yoke της SAITEK.
Θα σε συμβούλευα -όταν και εάν έρθει η ώρα για τέτοια αγορά-, να "λοξοκοιτάξεις" κάτι πιό αξιόπιστο. Αυτό γιατί το συγκεκριμένο YOKE και εταιρεία, κυκλοφόρησε παγκοσμίως μία φουρνιά που ήταν σκάρτη, δημιουργώντας μεγάλα πτητικά προβλήματα (κατέβαιναν flaps μόνα τους, stall στο αεροσκάφος και άλλα τρελά).
Οι περισσότεροι από εμάς τα επιστρέψαμε και σταφήκαμε στο αρκετά παλιότερο YOKE της CH Productions, που όμως είναι πλήρως δοκιμασμένο και δεν παρουσιάζει την παραμικρή δυσλειτουργία (Συμπεριλαμβάνει Throttle Κλπ).
Ως προς τα ποδοστήρια για το Rudder, όλοι μας σχεδόν χρησιμοποιούμε της SAITEK το Pro Flight Rudder Pedals το οποίο δε μπορείς να πεις ότι από πλευράς κατασκευαστικής δείχνει ό,τι πιο στιβαρό, όμως σίγουρα εργάζεται μια χαρούλα.
Αυτό που "παρασέρνει" τους αγοραστές και αβλεπί στρέφονται προς τα εξαρτήματα της SAITEK, είναι το αδιαμφισβήτητα όμορφο Design τους.
Θα σε συμβούλευα -όταν και εάν έρθει η ώρα για τέτοια αγορά-, να "λοξοκοιτάξεις" κάτι πιό αξιόπιστο. Αυτό γιατί το συγκεκριμένο YOKE και εταιρεία, κυκλοφόρησε παγκοσμίως μία φουρνιά που ήταν σκάρτη, δημιουργώντας μεγάλα πτητικά προβλήματα (κατέβαιναν flaps μόνα τους, stall στο αεροσκάφος και άλλα τρελά).
Οι περισσότεροι από εμάς τα επιστρέψαμε και σταφήκαμε στο αρκετά παλιότερο YOKE της CH Productions, που όμως είναι πλήρως δοκιμασμένο και δεν παρουσιάζει την παραμικρή δυσλειτουργία (Συμπεριλαμβάνει Throttle Κλπ).
Ως προς τα ποδοστήρια για το Rudder, όλοι μας σχεδόν χρησιμοποιούμε της SAITEK το Pro Flight Rudder Pedals το οποίο δε μπορείς να πεις ότι από πλευράς κατασκευαστικής δείχνει ό,τι πιο στιβαρό, όμως σίγουρα εργάζεται μια χαρούλα.
Αυτό που "παρασέρνει" τους αγοραστές και αβλεπί στρέφονται προς τα εξαρτήματα της SAITEK, είναι το αδιαμφισβήτητα όμορφο Design τους.
Απάντηση: Μερικές απορίες...
Καλησπέρα,
σήμερα αγόρασα το FS2004 και το Logitech Wingman Extreme Digital 3D ;;)
Εγκατέστησα το FS και έκανα τα πρώτα μαθήματα με επιτυχία με το Cessna 172. Πέταξα μόνος μου και όλα οκ εκτός από μερικά προβλήματα-απορίες:
1. Έχω σοβαρή δυσκολία να βρίσκω τους σωστούς διαδρόμους και πορείες που μου λέει ο πύργος ελέγχου στο αεροδρόμιο. Πως μπορώ να βρώ λύση σε αυτό ; Κάποιο video ίσως ;
2. Είμαι παντελώς άσχετος με την χρήση του ασυρμάτου... υπάρχει τρόπος να μάθω πως δουλεύει αυτό το μαραφέτι ; >:(
3. Για να κρατήσω πορεία πρέπει να κάνω συνεχώς διορθώσεις με το stick και κυρίως elevator. Είναι φυσιολογικό αυτό ; Δεν μπορεί να κρατήσει μια "σχεδόν" σταθερή πορεία ;
4. Τέλος έχω δυσκολία στην πλοήγηση του σκάφους προς τον αεροδιάδρομο. Υπάρχει κάποιο τύπου "GPS" να με καθοδηγήσει και να ορίσω πορεία ;
Γενικά απογείωση, προσγείωση και πορεία οκ, αλλά όλα τα διαδικαστικά μου φαίνονται κινέζικα :D
σήμερα αγόρασα το FS2004 και το Logitech Wingman Extreme Digital 3D ;;)
Εγκατέστησα το FS και έκανα τα πρώτα μαθήματα με επιτυχία με το Cessna 172. Πέταξα μόνος μου και όλα οκ εκτός από μερικά προβλήματα-απορίες:
1. Έχω σοβαρή δυσκολία να βρίσκω τους σωστούς διαδρόμους και πορείες που μου λέει ο πύργος ελέγχου στο αεροδρόμιο. Πως μπορώ να βρώ λύση σε αυτό ; Κάποιο video ίσως ;
2. Είμαι παντελώς άσχετος με την χρήση του ασυρμάτου... υπάρχει τρόπος να μάθω πως δουλεύει αυτό το μαραφέτι ; >:(
3. Για να κρατήσω πορεία πρέπει να κάνω συνεχώς διορθώσεις με το stick και κυρίως elevator. Είναι φυσιολογικό αυτό ; Δεν μπορεί να κρατήσει μια "σχεδόν" σταθερή πορεία ;
4. Τέλος έχω δυσκολία στην πλοήγηση του σκάφους προς τον αεροδιάδρομο. Υπάρχει κάποιο τύπου "GPS" να με καθοδηγήσει και να ορίσω πορεία ;
Γενικά απογείωση, προσγείωση και πορεία οκ, αλλά όλα τα διαδικαστικά μου φαίνονται κινέζικα :D
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Μερικές απορίες...
Nick1150 έγραψε: ↑Καλησπέρα,
σήμερα αγόρασα το FS2004 και το Logitech Wingman Extreme Digital 3D ;;)
Εγκατέστησα το FS και έκανα τα πρώτα μαθήματα με επιτυχία με το Cessna 172. Πέταξα μόνος μου και όλα οκ εκτός από μερικά προβλήματα-απορίες:
1. Έχω σοβαρή δυσκολία να βρίσκω τους σωστούς διαδρόμους και πορείες που μου λέει ο πύργος ελέγχου στο αεροδρόμιο. Πως μπορώ να βρώ λύση σε αυτό ; Κάποιο video ίσως ;
2. Είμαι παντελώς άσχετος με την χρήση του ασυρμάτου... υπάρχει τρόπος να μάθω πως δουλεύει αυτό το μαραφέτι ; >:(
3. Για να κρατήσω πορεία πρέπει να κάνω συνεχώς διορθώσεις με το stick και κυρίως elevator. Είναι φυσιολογικό αυτό ; Δεν μπορεί να κρατήσει μια "σχεδόν" σταθερή πορεία ;
4. Τέλος έχω δυσκολία στην πλοήγηση του σκάφους προς τον αεροδιάδρομο. Υπάρχει κάποιο τύπου "GPS" να με καθοδηγήσει και να ορίσω πορεία ;
Γενικά απογείωση, προσγείωση και πορεία οκ, αλλά όλα τα διαδικαστικά μου φαίνονται κινέζικα :D
Άρχισαν οι απορίες ε; Λογικό.
Τώρα, από που να αρχίσει κανείς και που να πάει...
1) Λογικά ο πύργος σου δίνει κατευθύνσεις, Vectors (radials).
Θα πρέπει λοιπόν αρχικά να ακολουθήσεις τις οδηγίες αυτές, για να οδηγηθείς στα Rwy's που κατευθύνεσαι, αν και σε μια IFR πτήση χρειάζεσαι απαραιτήτως το "μάτι".
Για να γίνει αυτό, πρέπει πρώτα να μάθεις να χρησιμοποιείς το Auto Pilot ώστε να σου κρατά το αεροπλάνο σταθερό σε μια αρχική κατεύθυνση και ύψος που έχεις προκαθορίσει (Για το Cessna π.χ. γύρω στα 3000-4000feet).
2) Υπάρχει τρόπος και είναι απλός. Ουσιατικά το Radio θα σου χρειαστεί αργότερα. Για την ώρα αυτό που σε ενδιαφέρει είναι να ακούς μονάχα τις εντολές και να εκτελείς.
3) Η απάντηση δόθηκε στο "1". Το Auto Pilot θα σου χρησιμεύσει οπωσδήποτε.
Δεν είναι δυνατόν να κρατάς το αεροσκάφος στο χέρι καθ'όλη τη διάρκεια της πτήσης, γιατί έχεις και άλλες εργασίες να κάνεις.
Ουσιαστικά, με την ενεργοποίηση του Auto, έχεις την ευχέρεια να "διορθώνεις" πορεία, παράλληλα να ελέγχεις τα flaps, να μιλάς στο radio κ.α.
Για το μοντέλο που ξεκινάς, αν θυμάμαι καλά το Auto ενεργοποιείται από το τέταρτο εικονίδιο που βρίσκεται πάνω ακριβώς από την ένδειξη: WARNING.
Θα σου ανοίξει δεξιά η οθόνη με τα Ραδιόφωνα. Στο κάτω μέρος της βρίσκεται ο AP (κλικ πάνω).
Τα AP, HDG, NAV, ALT πρέπει να ενεργοποιηθούν.
Πολύ χονδρικά:
Το HDG αφορά την κατεύθυνσή σου και τα radials - Vectors. Το όργανο με τη συγκεκριμένη ένδειξη είναι το κεντρικό με το μαύρο φόντο και οι αλλαγές που θα κάνεις προς αριστερά η δεξιά, γίνονται από το κόκκινο κουμπάκι στα δεξιά του οργάνου κάτω.
Το ALT (altitude) αφορά στο επίπεδο πτήσης - πόδια. Αυτό ρύθμισε το γύρω στα 2000-3000 πόδια αρχικά και δώσε βήμα ανόδου VS περί τα 700-1000. (Δε θυμάμαι άλλα σχετικά με το Cessna).
4) Υπάρχει ναι. Όπως επίσης υπάρχουν και χάρτες. Αργότερα, όταν θα πετάς με το όνομα κάποιας εταιρείας, ακολουθείς τα σημεία πτήσης και ελέγχεις χάρτες. Μια εύκολη λύση για αρχή είναι ο FS Navigator που σου δείχνει ακριβώς το σημείο που βρίσκεσαι, σου δίνει τα δυνατότητα να βγάλεις την πορεία την οποία και σου παρουσιάζει, σου παρέχει πληροφορίες για τις συχνότητες VOR/DME που θα χρειαστείς στις VFR και άλλα πολλά. Πρώτα λίγη εξάσκηση όμως.
Φωτογραφία από Navigator
- Συνημμένα
-
- Navig.jpg (86.34 KiB) Προβλήθηκε 74 φορές
Απάντηση: Μερικές απορίες...
ευχαριστώ Γιάννη :)
θα συνεχίσω όπως λες.... λίγο εξάσκηση με το cessna, θα προτιμήσω μικρότερα αεροδρόμια (οχι EL VENIZELOS που ξεκίνησα εγώ ), και θα δείξει.
Μέχρι τότε το FS Navigator αν κατάλαβα καλά, με ένα search που έκανα, είναι add on ; συνεργάζεται με το FS2004, αλλά πιο version πρέπει να κατεβάσω ;
Ευχαριστώ
ΥΓ. Το joystick είναι κορυφή για 28 ευρώ ;;)
θα συνεχίσω όπως λες.... λίγο εξάσκηση με το cessna, θα προτιμήσω μικρότερα αεροδρόμια (οχι EL VENIZELOS που ξεκίνησα εγώ ), και θα δείξει.
Μέχρι τότε το FS Navigator αν κατάλαβα καλά, με ένα search που έκανα, είναι add on ; συνεργάζεται με το FS2004, αλλά πιο version πρέπει να κατεβάσω ;
Ευχαριστώ
ΥΓ. Το joystick είναι κορυφή για 28 ευρώ ;;)
Απάντηση: Μερικές απορίες...
Καλό ξεκίνημα πάνω απ'όλα! Ο Γιάννης στα είπε πολύ καλά! Προσωπικά ξεκίνησα με πτήσεις Σύρο - Μύκονο και είχα βάλει το HDG (Heading) στις 84 μοίρες περίπου, στο ALT όχι πάνω από 2500 (δεν χρειάστηκε πιο ψηλά), με VS στα 700 .. από εκεί και έπειτα τις ραδιοεπικοινωνίες σιγά σιγά θα τις μάθεις καλύτερα και μέσα στο online.. Πέτα για αρχή μικρές αποστάσεις και αεροδρόμια για να εξοικοιωθείς και μόλις νιώσεις έτοιμος προχωράς.. Ένα ένα τα βήματα γιατί μετά θα μπερδευτείς.. Μπες και στο http://www.hvacc.org
και ξεκίνα να διαβάζεις - κατεβάζεις - ψάχνεις σχετικά με αεροπορία κλπ..
Άντε με το καλό και στην Aegean Virtual (Όχι όχι δεν σπαμάρω ούτε προσηλυτίζω... χιχιχιχιχιχι)
Το FSNavigator είναι πολύ δυνατό εργαλείο και καλά θα κάνεις να το κατεβάσεις.. Addon είναι όπως είπες, δες ποια έκδοση είναι για το 2004 και ξεκίνα..
και ξεκίνα να διαβάζεις - κατεβάζεις - ψάχνεις σχετικά με αεροπορία κλπ..
Άντε με το καλό και στην Aegean Virtual (Όχι όχι δεν σπαμάρω ούτε προσηλυτίζω... χιχιχιχιχιχι)
Το FSNavigator είναι πολύ δυνατό εργαλείο και καλά θα κάνεις να το κατεβάσεις.. Addon είναι όπως είπες, δες ποια έκδοση είναι για το 2004 και ξεκίνα..
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Μερικές απορίες...
Nick1150
όπως σωστά ανέφερε ο Scrat, χρειάζεσαι το FS Navigator 2004.
Προσοχή: Θα κατεβάσεις δύο αρχεία. Το πρώτο είναι το πρόγραμμα και το δεύτερο τα Sid/Stars που πρέπει να εγκαταστήσεις στο πρώτο.
Όταν ολοκληρωθεί η εγκατάσταση των Sid/Stars θα πρέπει να πας στο:
Έναρξη ---> Προγράμματα ---> FS Navigator for FS2004 ---> FSNav DBC και να επιλέξεις το Save to FS
Κατόπιν εγκαταστάσεώς του, το FS Navigator ενεργοποιείται μέσα από το FS της Microsoft πατώντας το πλήκτρο F9.
Γενικά για τις δυσκολίες σου, για τις εγκαταστάσεις των extra (planes - Sceneries- Navigator - Squawkbox), για ένα δυό μαθηματάκια, για χρήση οργάνων, χρήση radio, επικοινωνία με πύργο και βασικές οδηγίες πτήσης, μπορώ να σε βοηθήσω από κοντά.
Αν βρίσκεσαι στην Αθήνα, συνεννοούμαστε με p.m. ώστε να περάσεις ένα απογευματάκι από εδώ. Θα το κάνω με χαρά V:))
όπως σωστά ανέφερε ο Scrat, χρειάζεσαι το FS Navigator 2004.
Προσοχή: Θα κατεβάσεις δύο αρχεία. Το πρώτο είναι το πρόγραμμα και το δεύτερο τα Sid/Stars που πρέπει να εγκαταστήσεις στο πρώτο.
Όταν ολοκληρωθεί η εγκατάσταση των Sid/Stars θα πρέπει να πας στο:
Έναρξη ---> Προγράμματα ---> FS Navigator for FS2004 ---> FSNav DBC και να επιλέξεις το Save to FS
Κατόπιν εγκαταστάσεώς του, το FS Navigator ενεργοποιείται μέσα από το FS της Microsoft πατώντας το πλήκτρο F9.
Γενικά για τις δυσκολίες σου, για τις εγκαταστάσεις των extra (planes - Sceneries- Navigator - Squawkbox), για ένα δυό μαθηματάκια, για χρήση οργάνων, χρήση radio, επικοινωνία με πύργο και βασικές οδηγίες πτήσης, μπορώ να σε βοηθήσω από κοντά.
Αν βρίσκεσαι στην Αθήνα, συνεννοούμαστε με p.m. ώστε να περάσεις ένα απογευματάκι από εδώ. Θα το κάνω με χαρά V:))
Απάντηση: Μερικές απορίες...
Ευχαριστώ Γιάννη,
Ναι είμαι Πεντέλη, και με χαρά θα ήθελα να σε γνωρίσω από κοντά, και να δω πως πετάς φίλε Γιάννη.
Κατεβάζω το FS Navigator @P@
Ναι είμαι Πεντέλη, και με χαρά θα ήθελα να σε γνωρίσω από κοντά, και να δω πως πετάς φίλε Γιάννη.
Κατεβάζω το FS Navigator @P@
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Μερικές απορίες...
Τότε θα γίνει πολύ σύντομα, υπόσχομαι.
Αφήνουμε το thread για τις απορίες και τα όσα θα ανακαλύψουμε στη συνέχεια από την όλη διαδικασία.
Τις μεταξύ μας συνεννοήσεις τις συνεχίζουμε με προσωπικά μηνύματα ή δια τηλεφώνου.
Καλώς ήρθες στις εικονικές πτήσεις και καλό κουράγιο ;;)
Αφήνουμε το thread για τις απορίες και τα όσα θα ανακαλύψουμε στη συνέχεια από την όλη διαδικασία.
Τις μεταξύ μας συνεννοήσεις τις συνεχίζουμε με προσωπικά μηνύματα ή δια τηλεφώνου.
Καλώς ήρθες στις εικονικές πτήσεις και καλό κουράγιο ;;)