c-130 απο ASM
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
Για να ρωτήσω και κάτι επί του θέματος. Τα φτερά βγαίνουν σε δύο κομμάτια ή είναι μονοκόμματα 2.5 μέτρα? Για το θέμα της μεταφοράς ρωτάω.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
Γεια σας κυριοι.
Φιλε Κωστα, τα φτερα ειναι σε δυο κομματια, αλλα παλι εχεις προβλημα γιατι το σωμα ειναι 1.9 μετρα και το rudder ειναι 50-60 ποντους απο τους τροχους μεχρι το πανω μερος του. Τωρα φαντασου οτι το κυριο αεροπλανο ειναι ετοιμο απλως βαζεις τα φτερα δεξια και αριστερα.
Αλήθεια, πιστευετε οτι 2500 μπαταριες θα βγαλουν 6-8 λεπτα; Τα watt που εχω δεν ειναι αρκετα;
Με αγχωσατε λιγο μπορω να πω.
φιλικα γιωργος
Φιλε Κωστα, τα φτερα ειναι σε δυο κομματια, αλλα παλι εχεις προβλημα γιατι το σωμα ειναι 1.9 μετρα και το rudder ειναι 50-60 ποντους απο τους τροχους μεχρι το πανω μερος του. Τωρα φαντασου οτι το κυριο αεροπλανο ειναι ετοιμο απλως βαζεις τα φτερα δεξια και αριστερα.
Αλήθεια, πιστευετε οτι 2500 μπαταριες θα βγαλουν 6-8 λεπτα; Τα watt που εχω δεν ειναι αρκετα;
Με αγχωσατε λιγο μπορω να πω.
φιλικα γιωργος
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
Πιστεύω πως το καλύτερο είναι να χρησιμοποιήσεις τις 3300 μπαταρίες και να κάνεις μια δοκιμαστική πτήση των πέντε λεπτών (βάλε χρονοδιακόπτη). Κατόπιν βάλε τις μπαταρίες στο φορτιστή και όταν φορτίσουν πλήρως δες στην οθόνη πόσα μιλιαμπερώρια τράβηξαν για να επαναφορτιστούν. Αυτά τα μιλιαμπερώρια είναι που καταναλώθηκαν στην πτήση για κάθε μπαταρία. Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα μιλιαμπερώρια που μπορείς να πάρεις από μια λίπο κατά μέγιστο χωρίς να αδειάσει τελείως και να πάθει ζημιά είναι 80-85% της χωρητικότητάς της μπορείς να υπολογίσεις το διαθέσιμο χρόνο πτήσης. Βέβαια αυτό εξαρτάται και από το πόσο γκάζι δίνεις πράγμα που με τη σειρά του εξαρτάται από αρκετούς και πολλές φορές αστάθμητους παράγοντες. Πάντως θα μπορείς να έχεις έναν "μπούσουλα".
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
Γεια σας κυριοι.
Φλε Κωστα να ρωτησω τι ειναι ο μπουσουλας; Ξερω οτι ειναι η πυξιδα στα Ιταλικα.
Θα πρεπει να ειναι μια μερα χωρις αερα για να δουμε τι γινεται.
με εκτιμηση γιωργος
Φλε Κωστα να ρωτησω τι ειναι ο μπουσουλας; Ξερω οτι ειναι η πυξιδα στα Ιταλικα.
Θα πρεπει να ειναι μια μερα χωρις αερα για να δουμε τι γινεται.
με εκτιμηση γιωργος
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
Μπούσουλας είναι όντως η πυξίδα. Στην καθομιλουμένη, η λέξη "μπούσουλας" χρησιμοποιείται μεταφορικά, με την έννοια του οδηγού ή αν το θες διαφορετικά ,του σημείου αναφοράς πάνω σε ένα θέμα. Η φράση λοιπόν "να έχεις έναν μπούσουλα", σημαίνει να έχεις ένα ενδεικτικό αποτέλεσμα για να ξέρεις πάνω κάτω που βρίσκεσαι. Οπως και η πυξίδα σου δείχνει το μαγνητικό βορά και νότο για να μπορείς να προσανατολιστείς.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
τα φτερα σε δυο μερη
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
να φανταστατειτε ο φιλος γιαννης ειναι 1.70
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
τα φλαπς και το αιλερονς
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
οι κλιωδοσεις που εχω κανει απο τα φτερα
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
τα σερβο υψους βαθους και ραντερ
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
το κουολ του κινητηρα που μεσα μπαινουν και οι μπαταριες παει κουμποτο και βγαινει παρα πολυ ευκολα
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
το μοντελο προφιλ
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
το μοντελο απο μπροστα
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 13, 2008 8:09 pm
Απάντηση: c-130 απο ASM
εδω ο φιλος γιαννης που κραταει μονο τον κορμο