Τοποθέτηση regulator + lipo

kotsak
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 11:00 pm

Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσίευση από kotsak »

Για την καλύτερη τροφοδοσία με lipo των μοντέλων μας να πετάμε πιο ησυχoi ας αναπτύξει κάποιος το θέμα αυτό
Υπάρχουν regulators από 4 ευρώ μέχρι και 100 ευρώ Τι χρειαζόμαστε πως τους βάζουμε τι επηρεαζουν απο παρεμβολες αν υπαρχουν κτλ
akritas
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Σεπ 22, 2008 7:43 pm

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσίευση από akritas »

δεν είναι λίγο επίφοβες οι li-po....?

έχεις δει της λιθίου μαγγανίου?? (LI-MN)
akritas
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Σεπ 22, 2008 7:43 pm

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσίευση από akritas »

Εγώ στο 90ρι που ετοιμάζω, θα βάλω λιθίου μαγγανίου (τις έχω πάρει ήδη)

2 στοιχειά τών 3,7v =7,4v στα 2500 mAh

με regulator στα 6v και ενα step down 5,3v για το σερβο της ουράς.
NIKOS
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 9:32 pm

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσίευση από NIKOS »

Ναι ρε παιδες...για πειτε λιγο τι και πως.Στο Sceadu μου εχω Ni-Mh 4.8v στα 4200Mha.Δεν λεω...παιζω μια βδομαδα που λεει ο λογος χωρις να με νοιαζει για φωρτιση αλλα ειναι βαριδιο μιλαμε.360gr λογο SubC στοιχειων.Με βγηκε το 50αρι 4100 κιλα.Πως δουλευουν τα Regulator?Πως τα συνδεουμε και τι μπαταριες χρειαζετε για να αντεχει αρκετη ωρα χωρις φωρτηση?Εγω φοραω ολα τα σερβο της Futaba BLS 451 + ουρα BLS 251 + G611 +GV1 Governon.Μιλαμε τραβαει πολυ ρευμα.
Για δωστε μια αναλυτικη εξηγηση τι και πως γιατι εχω μαυρα μεσανυχτα.
akritas
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Σεπ 22, 2008 7:43 pm

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσίευση από akritas »

ίσως ο τύπος με το συγκεκριμένο ελικοπτερο θα μπορούσε να μας πει κάτι για της συνδέσεις...
Συνημμένα
BECs.JPG
BECs.JPG (73.83 KiB) Προβλήθηκε 51 φορές
akritas
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Σεπ 22, 2008 7:43 pm

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσίευση από akritas »

Νίκο εγώ αγόρασα αυτόν..

http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=6_112&products_id=1328


παίρνει είσοδο από την μπαταριά ,και την έξοδο την ρυθμίζεις στα 6v , πάει στο receiver ......αν θες να "παίξεις στα 6v"

τα σερβο που έχεις είναι και για 6v...

και ανάμεσα στο 611 και στο BLS251 θα βάλεις ένα step down ,για να κατεβασεις τα 6v στα 5,3, γιατι το σερβο της ουρας δεν δουλευει με 6v, ειναι στα 4,8v.
NIKOS
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 9:32 pm

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσίευση από NIKOS »

Χαμος Γινετε απο καλωδια παντως.Μεγαλος μπελας παντως το σημαζεμα των καλωδιων.
kotsak
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 11:00 pm

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσίευση από kotsak »

Ας γραψει καποιος γνωστης του θεματος Παντος και η μαγγανιου ειναι πανακριβες αλλα τι συμπεριφορα εχουν πως φορτιζονται με τι φορτιστη ?Με τι lipo τι γινεται ποσα σελ να ειναι κτλ κτλ τροποw συνδεση αν πρεπει να προσεξουμε κατι? πως περναει μεσα απο τον διακοπτη ?τι διακοπτης χρειαζεται κτλ κτλ Μια αναλυση ας πουμε να καταλαβουμε
psomaras
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τετ Ιούλ 16, 2008 9:33 pm

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσίευση από psomaras »

Παιδια τα πραγματα ειναι απλα!! Εχω regulator+lipo στο αεροπλανο!!!
τιμη περιπου 30 ευρα και μια lipo 7,4 volt αλλα 25 ευρα και ξεχνας να φορτισεις!! Με μια 1700αρα πετουσα το καλοκαιρι μια εβδομαδα καθε μερα χωρις προβλημα!! Τωρα το ελικοπτερο θα μου πειτε θελει περισσοτερο ρευμα αλλα σιγουρα ειναι καλυτερα απο τις απλες μπαταριες!!! Οσο για τον διακοπτη τα regulator εχουν δικο τους!!


Νικος.
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσίευση από mrkaza »

Με ενα καλό Regulator + μια Lipo δεν εχουμε πρόβλημα αν και εφοσων ακολουθήσουμε μερικούς κανόνες ασφάλειας.


1) δεν θα ταλαιπωρούμαι την Lipo φορτίζουμε πριν αδειάσει οταν έχουμε κατανάλωση περίπου το 70 % της συνολικής χωρητικότητας.

2) Φόρτιση με Balancer και αντικατάσταση της μόλις φουσκώσει έστω και λίγο ή όταν πλέων φεύγει αρκετά απο balance σε κάθε εκφόρτιση .

Να αναφέρω οτι όταν χρησιμοποιούμαι μια Lipo σε ένα ηλεκτρικό αεροπλάνο ή ελικόπτερο την ζορίζουμε πολύ περισσότερο απο οτι σε ενα δέκτη - servo .

Εγώ ομως σκέφτομαι για Α123 καθώς φορτίζουν ποιο γρήγορα απο της LIPO και κρατάνε τάση στα 6.6 V οχι στα 7,4 όποτε τα Linear Regulator έχουν καλλίτερη αποδώσει αρα μεγαλύτεροι διάρκεια πτήσεις :) θεωρητικά δε καθώς ενα 2s Α123 φτάνει τα 7,5 V όπου ειναι ακριβώς η τάση που έχει ενα φρέσκο φορτισμένο pack 6V NIMH θα μπορουσε να χρεισημοποιθη χωρις Bec.


Οπότε έχουμε και λέμε

Nicd – Nimh για αυτούς που φορτίζουν πάντα την προηγούμενη της πτήσεις και δεν τους ενοχλεί μια μικρή αυξηση του βαρους του μοντέλου τους και θέλουν να πετάνε της μπαταριες τους σα μπαλάκια και να ειναι πολυ αφηριμενοι .

Lipo για τους λάτρεις της απόλυτης απόδοσης με μειονέκτημα οτι δένε χει βγάζει αλλη μια πτήση και ας ειμαι οριακά καθώς την πτήση θα την βγάλει η μπαταρία μετα ομως μπορεί να σκάσει αν την έχουμε παει μέχρι τα 5 V μια 2s πχ και την βαλουμε φουσκωμένη να φορτίσει .

Α123
για αυτούς που θέλουν να πετάνε όλη μέρα ή δεν μπορούνε να προγραμματίσουν ποτε θε έχουν χρόνο και θέλουν να φορτίσουν καθοδόν στο χώρο πτήσεις :) .

Τώρα για της LI-MN ιδη σκέφτομαι αν πρέπει να χρησιμοποιήσω της Α123 και ας εχουν ΟΛΑ οσα χρειάζομαι καθως της θεωρό καινούργιες BETA TESTING δεν κάνω σε κανενα χρονο βλέπουμε .

PS Οταν λέω καλό να ειναι καποιας μάρκας που εμπειστευόμαστε καθως αν χαλάση σπασαμε και το μοντέλο .
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1711
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσίευση από CARAPIS »

..., σωστοοοος, ο Παναγιωτης, προσοχη στις 'παραμετρους' φορτισης καθε ειδους, μπαταριας, διαφορετικαααααα, =B= !!!
Roinides
Δημοσιεύσεις: 195
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 1:25 am

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσίευση από Roinides »

Εγώ προσωπικά είμαι οπαδός των Lipo.

Μέχρι να βγει μια πιο δυνατή και ελαφριά μπαταρία, μένω εκεί.

Στο ελικόπτερο έχω 4χ9252 και 401/9254 ουρά.

Έχω το regulator 2in1 της Αlign και :

Με μία Flight Power 2s 1800mah βγάζω άνετα 4 πτήσεις ,

Με μία Flight Power 2s 3700mah βγάζω άνετα 7+ πτήσεις...Εκείνη ξεχνάω να τη φορτίζω...

Και σημαντικό, φορτίζουν σε μία ώρα και στο χώρο πτήσης αν χρειαστεί από το αυτοκίνητο.(Μπαταρία αυτοκινήτου κατευθείαν ΠΟΤΕ από αντάπτορα αναπτήρα)

Αυτό που θα πρέπει να προσέξουμε είναι τα καλώδια που περνάει ρεύμα από τη lipo να είναι γερά, να τις φορτίζουμε με σωστό -όχι απαραίτητα ακριβό- φπρτιστή, και να τις προσέχουμε πάντα όταν τις φορτίζουμε. Προτείνω στη βεράντα και μέσα σε ειδικό σάκο ή κάποια κατασευή που μπορούμε να φτιάξουμε και να είναι ασφαλής, σε περίπτωση που σκάσει η lipo.

Χρησιμοποιώ 2+χρόνια lipo , από 2s μέχρι 6s χωρίς κανένα πρόβλημα.
Αλλά ξεκινώντας , διάβασα τόσο πολύ και με τρομοκράτησαν τόσο πολυ, που όταν τις πήρα, ήξερα με τι έχω να κάνω και έδειξα τον ανάλογο σεβασμό!
kmiglis
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Τρί Σεπ 09, 2008 3:55 pm

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσίευση από kmiglis »

lipo και ξερο ψωμι......
ειναι η εξελιξη...
kotsak
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 11:00 pm

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσίευση από kotsak »

επανερχομενος στο θεμα καποιος μπορει να μας φωτισει τι γινεται με τα REGULATORS ξεκινανε απο 8 ευρω και φτανουν 100 + τι διαφορες εχουν μεταξυ τους τι κανουν τι πρεπει να κοιταξουμε για την περιπτωση μας τι μας κανει για ελικοπτερο και αεροπλανα ??? Οι τιμες ??? κτλ
f0tak1s73
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: Δευ Δεκ 22, 2008 12:10 am

Απάντηση: Τοποθέτηση regulator + lipo

Δημοσίευση από f0tak1s73 »

Ρε παιδια γνωριζει καποιος να μου πει μεχρι ποσα αμπερ τραβαει εν ψηφιακο σερβο οπως το s9452/s9451 κ.λ.π για να ξερω ποσα αμπερ regulator πρεπει να παρω γιατι εχω βρει απο 6Α-15Α αλλα αυτο με τα 15 κοστιζει περιπου στα 100 ευρο ......και δεν λεει .ξεχασα να αναφερω οτι θα χρησιμοποιηθει σε 90αρι ε/π
φιλικα φωτης
Απάντηση

Επιστροφή στο “Φορτιστές - Μπαταρίες - Φόρτιση & Αποφόρτιση”