Yak 54 (120) Black Horse ARF

Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1710
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσίευση από CARAPIS »

..., οι μηχανισμοι κηνισης που επιλεχτηκαν ειναι

4 Hitec HS-564MG Digital High Torque Servo, δυο για τα πηδαλια κλισης & δυο για τα πηδαλια ανοδου-καθοδου

  • Speed: 0.23 / 0.18 @ 60 degrees (4.8v/6v)
  • Torque: 143.03 / 168.03 oz.in (4.8v/6v)
  • Size: 1.59" x 0.77" x 1.48"
  • Weight: 2.11 oz.

1 Ηitec HS-7985MG, για το πηδαλιο διευθυνσης, δεξια-αριστερα
Specifications:
Motor Type: Coreless
Bearing Type: Dual Ball Bearing
Speed: 0.16 / 0.13 sec @ 60 deg.
Torque: 144 / 172 oz.in (4.8v/6v) (10.4 / 12.4 kg.cm)
Size: 1.57″ x 0.78″ x 1.45″ (40.00 x 20.00 x 37.00mm)
Weight: 2.18oz (62.00g)
Detailed Feature Descriptions:
- G2 Digital Circuit
- Coreless Motor
- Dual Ball Bearing Supported Output Shaft
- Metal Gear Train (MK first gear)
Programmable Features Include:
- Dead Band Width
- Direction of Rotation
- Speed of Rotation (slower)
- End Points
- Neutral Points
- Fail Safe On/Off
- Fail Safe Point
- Resolution* (default is high resolution)
- Overload Protection* (default is off)
*these features are only programable with the HFP-20 field programmer

και τελος

1 JR DS 820G, για το γκαζι

High-speed gyro servo

  • Torque : 2.4kg cm (4.8v)


  • Speed : 0.07S/60°(4.8v)


  • Weight : 44g


  • με συνολικο βαρος 320gr & μπαταρια μια Sanyo 1700SCR NiCad στα 4,8V με βαρος 220gr, δηλαδηεχουμε εως τωρα 2,420+320+220=2,960 Kgr

Συνημμένα
PIC_0803.jpg
PIC_0803.jpg (89 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PIC_0797.JPG
PIC_0797.JPG (30.02 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1710
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσίευση από CARAPIS »

..., και τελος αφησα τον κινητηρα, χι, χι,χι,...

OS Max 120AX :p









Εικόνα MAX-120AX

For large sized sport models
Displacement
19.96cc(1.218cu.in)
Output
3.1ps/9,000r.p.m.
Bore
30.4mm(1.197in.)
Practical r.p.m.Range
1,800-9,500r.p.m.
Stroke
27.5mm(1.083in.)
Weight
647g(20.88oz.)

με συνολικο βαρος, μηχανη+εξατμιση 900g !!!
Αρα λοιπον εχουμε και λεμε 2,960+900=3,860Kgr !!!
Συνημμένα
PIC_0807.jpg
PIC_0807.jpg (82.75 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
topg
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Τρί Ιουν 17, 2008 7:56 pm

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσίευση από topg »

Καλησπερα και καλοπεταχτο !!!! Λοιπον στα 3,860Kgr βαλε και καπου 350 με 500gr αερα αναμεσα στα ξυλα και εισαι ΟΚ !!!!! :-X !@/-=}{{
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1710
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσίευση από CARAPIS »

Να'σε καλα,ευχαριστω, topg, οταννννν τελειωσει με το καλο, θαααα το ξαναμετρησουμε και θα δουμε, χι, χι, χι,...?! @P@
topg
Δημοσιεύσεις: 108
Εγγραφή: Τρί Ιουν 17, 2008 7:56 pm

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσίευση από topg »

:>) Ενταξει !! Ελπιζω και εγω να εχω τελειωσει το QQ Yak 54 50cc και το βαρος να ειναι καπου εκει που λεει η πλειοψηφεια @P@
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσίευση από ankon »

Χρηστο ,αστο γιατι δεν εχεις καλη ζυγαρια!!! Αυτη ειναι για να ζυγιζει τα αλευρια για τους κουραμπιεδες.Λοιπον ακου τι θα γινει ....θα το βαλεις στο κουτι και θα το φερεις στο Χαλανδρι να το ξαναζυγισουμε απο την αρχη .....κατι λιγοτερο θα βγει.
Αυτος ο Αγιος Βασιλης τι κανει βρε παιδι μου ? Του γραψες γραμμα και στο εστειλε η απο μονος του πηρε την πρωτοβουλια? Αντε να το φτιαξεις καλα και Καλοπεταχτο!!!s!1!s!1 του χρονου να σου φερει ενα μεγαλυτερο....

Αγγελος
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1710
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσίευση από CARAPIS »

Αγγελε, καλησπερα, σε ευχαριστω γιατις ευχες σου και να 'σε σιγουρος πως περιμενω 'του χρονου...' να δω εαν η ευχη σου βγει...αληθινη, χο, χο, χο,...!!!
Τωρα για τοοο θεμα του Αι Βασιλη,..., 'εσπρωξα' κι εγω λιγακι!s!2, η**** ομως και καλο παιδι, ετσιιιι !
Το να βγει λιγοτερο δεεεεν με πειραζει καθολου, ετσι ισως χρειαζεται εφοσον ειναι 3D, ετσι λοιπον γλιτωνεις τοοοο ζυγισμα !@/-=}{{,χι,χι,χι,...
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσίευση από mrkaza »

Χρηστάρα αν δέν κανω λαθος ειναι για 120 4 stroke και οχι 2 stroke πως και εβαλες την 120 ax και οχι την 90 FX ?

Εχω ακουση οτι ρουφαει σα δεμονισμενη το καυσιμο η 120 :( αλλα τι λεω ξερει ο ελικοπττερας απο ρουφιγμα χιχι .

Αντε με το καλό να το δουμε :)
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1710
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσίευση από CARAPIS »

Παναγιωτη, εαν προσεξεις, πανω στο κουτι οι προδιαγραφες λενε..., 120 2Τ η 120 4Τ, χε,χε, χε, ..., κατι σεεεε overpower μου κανει, οεοοοο ! (στο 3D, δεν πειραζει, ισα-ισα που ειναι χρειαζουμενο...!)
Εικόναhttp://www.petame.gr/forumv/attachment.php?attachmentid=10638&stc=1&thumb=1&d=1228911636

..., οοοο αν θα αντεξειειειει, ειναι ααααλλο θεμα ?!
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1710
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσίευση από CARAPIS »

..., συνεχιζουμε με ενισχυση ολων των 'ραφη-ων' με κυανο και ξυλοκολλα, ωστε να καλυψουμε καθε πιθανο κενο κολλησης μεταξυ επιφανειων που εγιναν κατα τη διαδικασια της αρμολογησης-συγκολλισης του μοντελου ωστε η κατασκευη να δεσει 100% (το βαρος της κολλας που χρησιμοποιηθηκε ηταν 70gr περιπου, κυανο & ξυλοκολλα)
Συνημμένα
PIC_0809.JPG
PIC_0809.JPG (26.54 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PIC_0814.jpg
PIC_0814.jpg (86.79 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PIC_0811.jpg
PIC_0811.jpg (86.2 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PIC_0810.jpg
PIC_0810.jpg (83.76 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PIC_0808.jpg
PIC_0808.jpg (86.57 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1710
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσίευση από CARAPIS »

..., κολλα, κολλα, κολλα,...
Συνημμένα
PIC_0818.jpg
PIC_0818.jpg (90.34 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PIC_0820.jpg
PIC_0820.jpg (87.12 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PIC_0819.jpg
PIC_0819.jpg (81.86 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PIC_0813.jpg
PIC_0813.jpg (79.88 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PIC_0816.jpg
PIC_0816.jpg (89.62 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1710
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσίευση από CARAPIS »

..., και συνεχιζουμε...,να κολλαμε...
Συνημμένα
PIC_0814.JPG
PIC_0814.JPG (18.43 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PIC_0812.JPG
PIC_0812.JPG (23.79 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PIC_0815.JPG
PIC_0815.JPG (63.84 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PIC_0817.JPG
PIC_0817.JPG (22.63 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
Ανδρεας
Δημοσιεύσεις: 87
Εγγραφή: Δευ Απρ 14, 2008 7:34 pm

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσίευση από Ανδρεας »

Μεγια το καινουριο YAK ..φαινετε πολυ καλο και ελαφρυ ..ισως θα το ηθελα ποιο μακρυ αλλα ...οκ ,οσο για το μοτερ ..δεν μπορουσες να κανεις καλυτερη επιλογη και δεν ειναι καθολου φαγανο στο καυσημο ..καθε αλλο.Επισης στην 120αρα μπορεις να βαλεις μεχρι και 17χ6 ξυλινη προπελα ...μια που η μεγηστη δυναμη βγαινει χαμηλα ..περ 9000 rpm . οποτε εισαι JET.!s!2
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1710
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσίευση από CARAPIS »

Γεια σου Ανδρεα, ευχαριστω γιατις ευχες, νασε καλα, εχω δει αρκετα βιντεακια σου και τα εχω ευχαριτηθει, ωραιαιαιαιος!
Για τον κινητηρα το εψαξα αρκετα και στα ξενα φορα, ετσι κατεληψα εκει, πιστευω θα ειναι 'αστερι'.
Το σκαφος τωρα,μετα το Bossanova που εχω,με τον 91 II pump 4T με 15χ6 APC, ηταν δυσκολη επιλογη,οπως καταλαβαινεις. Ο τροπος που πεταει-φλοταρει κaι το wing-load που εχει το Bossanova to κανoυν να πεταει καταπληκτικα & με διαφορετικα set=up. Ετσι λοιπον το 'ψαξιμο ηταν πολυ και δυσκολο ωσπου να καταληξω εκει (YAK 54).
Σε ευχαριστω και παλι για τις ευχες σου, καλες μας πτησεις!!!@P@
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1710
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Yak 54 (120) Black Horse ARF

Δημοσίευση από CARAPIS »

Αρχιζουμε τωρα την τοποθετηση των πηδαλιων κλισης (aelaron). Bασικο, ''...7 φορες μετραμε, μια κοβουμε!!!''. αποφασιζουμε τιιι ειδους μεντεσεδες θα βαλουμε (υπαρχουν αρκετοι, διαφορετικοι, στο εμποριο), εαν δεν τοποθετησουμε αυτους που εχει ο κατασκευαστης. Ρετουσαρουμε- φινιρουμε τις σχισμες στο φτερο και στο κηνιτο μερος και κανουμε δοκιμη,δοκιμη,δοκιμη...,μαρκαρουμε με ενα μαρκαδορακι τα σημεια εφαρμογης, προσαρμοζου τους μεντεσεδες αναλογα, ωστε να ειναι ευθυγραμοι και οι επιφανειες να 'καθονται' σωστα και οταν ειμαστε ευχαριστημενοι απο το τελικο αποτελεσμα, περναμε πλεον στο σταδιο δοκιμης του ευρους της κινησης. Οταν τελος ειναι οοολα ισα, με σωστη εφαρμογη, χωρις μεγαλο κενο αναμεσα στις επιφανειες και η κινηση ειναι ανεμποδιστη και καλυπτη οοολο το ευρος κλισης, τοτε σιγουρα δεν εχει γινει κατι λαθος & ειμαστε ετοιμοι για κολλημα.
Δεν ξεχναμε να 'λαδωσουμε' η γρασαρουμε κατα τη φαση του κολληματος τους πειρους των μεντεσεδων.!
Συνημμένα
PIC_0826.JPG
PIC_0826.JPG (17.57 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PIC_0825.JPG
PIC_0825.JPG (20.2 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PIC_0823.JPG
PIC_0823.JPG (17.95 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PIC_0822.JPG
PIC_0822.JPG (22.95 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
PIC_0821.JPG
PIC_0821.JPG (20.49 KiB) Προβλήθηκε 37 φορές
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θερμικά Αεροπλάνα”