Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Δεν πειράζει....
Αντε να και μερικές φωτό απο τα Hellcatάκια μου εν πτήση και στο έδαφος. Έχω ακόμα δε...2 στα κουτιά τους για φτιάξιμο....Το ένα απο αυτά είναι και το Η9 ....
Αντε να και μερικές φωτό απο τα Hellcatάκια μου εν πτήση και στο έδαφος. Έχω ακόμα δε...2 στα κουτιά τους για φτιάξιμο....Το ένα απο αυτά είναι και το Η9 ....
- Συνημμένα
-
- P1111573.jpg (34.12 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- P1000131a.jpg (27.15 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- DSC_7762_640.jpg (64.71 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- 09.jpg (51.83 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- A62.jpg (61.61 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Τρύφωνας έγραψε: ↑Δεν πειράζει....
Αντε να και μερικές φωτό απο τα Hellcatάκια μου εν πτήση και στο έδαφος. Έχω ακόμα δε...2 στα κουτιά τους για φτιάξιμο....Το ένα απο αυτά είναι και το Η9 ....
Πως παει η κατασκευη του Η9 Hellcat ?
Αλλες φωτογραφιες?_P_P
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Το χαίρεται ο Κώστας ο Μιχαηλίδης!!!
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Παιδια ,
χρησιμοποιειτε να αυθεντικα ρετράκτς ?
Είναι καλα ?
Και επισης,
χρειαστηκε να ενισχυσετε το firewall ?
χρησιμοποιειτε να αυθεντικα ρετράκτς ?
Είναι καλα ?
Και επισης,
χρειαστηκε να ενισχυσετε το firewall ?
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Ναι χρησιμοποιώ τα αυθεντικά retracts με servo futaba και έως τώρα λειτουργούν μια χαρά χωρίς πρόβλημα. Απλά ανέβασα την τάση στα 6V μιας και με τα 4,8V είδα ότι άνοιγαν δύσκολα στον αέρα. Τώρα για το firewall, ναι το ενίσχυσα γιατί έφτιαξα ένα κουτί για να μπεί το pitts style muffler της slimline. Αν έβαζα την εξάτμιση της O.S. δεν νομίζω να έκανα κάτι.
Ελπίζω να βοήθησα....Κ
Ελπίζω να βοήθησα....Κ
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Tρυφωνα επειδη αναφερεις οτι εχεις πεταξει πολλα warbirds και μιλησες με πολυ καλα λογια για την πτητικη συμπεριφορα του F6F Hellcat ακομα και για εναν σχετικα αρχαριο, θα ηθελα να σε ρωτησω τις διαφορες εν πτησει του F6F με το F4U Corsair και με το AT6.
Eυχαριστω.
Eυχαριστω.
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Φιλε μου τα τρια αυτά σκάφη που αναφέρεις είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικά το ένα από το άλλο. Δες τα φτερά τους για να καταλάβεις...
1. Η "γατα" (δεν την εχω πετάξει) λένε ότι πετάει πολύ καλά και ευκλολα. Εχει μεγαλες πτεριγικές επιφάνεις και "κοντό" σωμα. Ευκολοι ελιγμοί και καλό "κρατημα" με λίγα λόγια
2. Το κορσέρ είναι λιγο δύστροπο. Το σχήμα του φτερού του, "κρήβει" το σημειο που θα στολάρεις. Με λίγα λόγια πέφτεις και δεν καταλαβαίνεις γιατι! Τα άλλα αεροπλάνα σε "προιδοποιούν" για το στολ που έρχεται και σου δίνουν 2-3 δευτερόλεπτα αντίδρασης. Ο χόνος στο corsair είναι πολύ μικρότερος.
3. Το τεχαν ειναι ενα "μεταμφιεσμένο" cessnaκι. Πολύ καλο πολεμόπουλο για να μπείς σε αυτά τα "νερά". Για αυτό αλωστε και στην πραγματικότητα το χρησιμοποιούσαν ώς εκπαιδευτικό.
1. Η "γατα" (δεν την εχω πετάξει) λένε ότι πετάει πολύ καλά και ευκλολα. Εχει μεγαλες πτεριγικές επιφάνεις και "κοντό" σωμα. Ευκολοι ελιγμοί και καλό "κρατημα" με λίγα λόγια
2. Το κορσέρ είναι λιγο δύστροπο. Το σχήμα του φτερού του, "κρήβει" το σημειο που θα στολάρεις. Με λίγα λόγια πέφτεις και δεν καταλαβαίνεις γιατι! Τα άλλα αεροπλάνα σε "προιδοποιούν" για το στολ που έρχεται και σου δίνουν 2-3 δευτερόλεπτα αντίδρασης. Ο χόνος στο corsair είναι πολύ μικρότερος.
3. Το τεχαν ειναι ενα "μεταμφιεσμένο" cessnaκι. Πολύ καλο πολεμόπουλο για να μπείς σε αυτά τα "νερά". Για αυτό αλωστε και στην πραγματικότητα το χρησιμοποιούσαν ώς εκπαιδευτικό.
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Κώστας Μιχαηλίδης έγραψε: ↑Ναι χρησιμοποιώ τα αυθεντικά retracts με servo futaba και έως τώρα λειτουργούν μια χαρά χωρίς πρόβλημα. Απλά ανέβασα την τάση στα 6V μιας και με τα 4,8V είδα ότι άνοιγαν δύσκολα στον αέρα. Τώρα για το firewall, ναι το ενίσχυσα γιατί έφτιαξα ένα κουτί για να μπεί το pitts style muffler της slimline. Αν έβαζα την εξάτμιση της O.S. δεν νομίζω να έκανα κάτι.
Ελπίζω να βοήθησα....Κ
Ευχαριστω Κωστα!
Οντως βοηθησε η απαντηση σου.
Καλημερα!
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
τρυφωνα καλημερα με λενε καλεργο και επειδη ειμαι λατρης των warbirds θα ηθελα να σε ρωτησω για το νεο μου corsair esm 74'' που πηρα οσο αφορα τον κινητηρα.
ειναι βαρος 14.5lbs και το δινει για κινητηρα 26cc βενζινα η' 1.20-1.80 nitro, επειδη ειμαι λατρης των nitro 4stroke,σκεφτομαι να του βαλω τον os fs200s.
ξερω βεβαια απο τα foroum οτι θα χρειαστω 400-500gr προσθετο βαρος μπροστα λογω οτι το nitro ειναι ελαφρυτερο.
βασικα ξερω οτι θα το πεταει το α/φος απλως θελω να μου πεις την γνωμη σου αν θα πεταει αξιοπρεπως η΄ θα το απογειωνει και απλως θα το κραταει στον αερα!!!!
ευχαριστω
ειναι βαρος 14.5lbs και το δινει για κινητηρα 26cc βενζινα η' 1.20-1.80 nitro, επειδη ειμαι λατρης των nitro 4stroke,σκεφτομαι να του βαλω τον os fs200s.
ξερω βεβαια απο τα foroum οτι θα χρειαστω 400-500gr προσθετο βαρος μπροστα λογω οτι το nitro ειναι ελαφρυτερο.
βασικα ξερω οτι θα το πεταει το α/φος απλως θελω να μου πεις την γνωμη σου αν θα πεταει αξιοπρεπως η΄ θα το απογειωνει και απλως θα το κραταει στον αερα!!!!
ευχαριστω
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Αγαπητέ kalergos
Το συγκεκριμένο F4U Corsair της ESM,YT ήταν το τελευταίο κορσέρ που είχα την ευκαιρία να έχω και να πετάξω. Στα 35 χρόνια περίπου που πετάω αερομοντέλα είχα την ευκαιρία να πετάξω πολλούς τύπους κορσέρ διαφόρων εταιρειών όπως, TopFlite, BrianTaylor, Hangar 9, Cmpro και το ΥΤ-ESM.
Όλα τα κορσέρ είχαν μια τάση να παρουσιάζουν adverse yaw οπότε και ήθελαν διαφορική κίνηση (differential) στα πηδάλια των ailerons. Επίσης θα πρέπει να ζυγίσεις το αεροπλάνο σου στο 1/4 της αεροτομής στην βάση του φτερού στην σέλα.
Το συγκεκριμένο κορσαίρ πετάει σαν πούπουλο, είναι πραγματικά τραίνο στην προσγείωση ειδικά με την χρήση των φλάπς.
Στις φωτό παρακάτω θα δείς το δικό μου με μια 4χρονη glow Super Custom 180. Το πηγαίνει μια χαρά. Οπότε και η 200άρα θα το πηγαίνει επίσης κάτι παραπάνω απο αξιοπρεπώς. Στα μεγάλα κυβικά να μην ξεχνάς να βάζεις locktite στις βίδες της εξάτμισης και της βάσης του κινητήρα. Το βιμπράρισμα τα ξεμπαζώνει όλα...
Σου έχω στείλει και ΡΜ πάρε με τηλέφωνο για περισσότερες λεπτομέρειες.
Καλές πτήσεις και καλορίζικο το F4U
Τρύφωνας
Το συγκεκριμένο F4U Corsair της ESM,YT ήταν το τελευταίο κορσέρ που είχα την ευκαιρία να έχω και να πετάξω. Στα 35 χρόνια περίπου που πετάω αερομοντέλα είχα την ευκαιρία να πετάξω πολλούς τύπους κορσέρ διαφόρων εταιρειών όπως, TopFlite, BrianTaylor, Hangar 9, Cmpro και το ΥΤ-ESM.
Όλα τα κορσέρ είχαν μια τάση να παρουσιάζουν adverse yaw οπότε και ήθελαν διαφορική κίνηση (differential) στα πηδάλια των ailerons. Επίσης θα πρέπει να ζυγίσεις το αεροπλάνο σου στο 1/4 της αεροτομής στην βάση του φτερού στην σέλα.
Το συγκεκριμένο κορσαίρ πετάει σαν πούπουλο, είναι πραγματικά τραίνο στην προσγείωση ειδικά με την χρήση των φλάπς.
Στις φωτό παρακάτω θα δείς το δικό μου με μια 4χρονη glow Super Custom 180. Το πηγαίνει μια χαρά. Οπότε και η 200άρα θα το πηγαίνει επίσης κάτι παραπάνω απο αξιοπρεπώς. Στα μεγάλα κυβικά να μην ξεχνάς να βάζεις locktite στις βίδες της εξάτμισης και της βάσης του κινητήρα. Το βιμπράρισμα τα ξεμπαζώνει όλα...
Σου έχω στείλει και ΡΜ πάρε με τηλέφωνο για περισσότερες λεπτομέρειες.
Καλές πτήσεις και καλορίζικο το F4U
Τρύφωνας
- Συνημμένα
-
- P4120427.jpg (55.9 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- P4120426.jpg (58.56 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- P4120424.jpg (30.6 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- P4120418.jpg (11.78 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
-
- P4120416.jpg (32.75 KiB) Προβλήθηκε 100 φορές
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Αλεξης έγραψε: ↑Tρυφωνα επειδη αναφερεις οτι εχεις πεταξει πολλα warbirds και μιλησες με πολυ καλα λογια για την πτητικη συμπεριφορα του F6F Hellcat ακομα και για εναν σχετικα αρχαριο, θα ηθελα να σε ρωτησω τις διαφορες εν πτησει του F6F με το F4U Corsair και με το AT6.
Eυχαριστω.
Αγαπητέ Αλέξη
Έχω πετάξει αρκετούς τύπους ΑΤ6, F4U & F6F.
Το F6F κατά την άποψή μου είναι το καλλίτερο ως προς την πτήση του και την σταθερότητά του στις χαμηλές ταχύτητες. Αυτό οφείλεται στην μεγάλη ουρά που είχε και το πραγματικό για χαμηλές ταχύτητες και αποπροσγείωση στα αεροπλανοφόρα.
Τα ΑΤ-6 δυστυχώς είναι κοντόμουρα και για να ζυγίσουν σωστά θα πρέπει να βάλεις πολύ έξτρα βάρος στην μούρη. Επίσης το φτερό τους δεν είναι εξ' ίσου καλό όπως του F6F, που είναι ένα κλασικό Tapered σαν ενός ακροβατικού όπως πχ το Extra 300.
To AT-6 πετάει μια χαρά. Απλά κατά την γνώμη μου το F6F υπερέχει με διαφορά.
Το F4U είναι ένα όμορφο αεροπλάνο, με ξεχωριστή όψη μιας και διαθέτει εμφανείς τις καμπύλες του στα φτερά του. Εκεί όμως είναι και το πρόβλημά του μιας και τα φαινόμενα αποκόλλησης του οριακού στρώματος γίνονται σε εκείνο το σημείο (Vortex). To F4U έχει λιγότερες δυνατότητες ακροβατικών ελιγμών απο το F6F οπότε πάλι μειονεκτεί.
Με την σειρά θα έβαζα:
1. F6F
2. AT-6
3. F4U
ΜΦΧ
Τρύφωνας
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Τρύφωνας έγραψε: ↑Αγαπητέ Αλέξη
Το F6F κατά την άποψή μου είναι το καλλίτερο ως προς την πτήση του και την σταθερότητά του στις χαμηλές ταχύτητες. Αυτό οφείλεται στην μεγάλη ουρά που είχε και το πραγματικό για χαμηλές ταχύτητες και αποπροσγείωση στα αεροπλανοφόρα.
+1
Για χαρά Τρύφωνα (και φυσικά στην ομήγυρη),
Δεν ήμουν ποτέ fun των war birds, και ο βασικότερος λόγος ήταν οι πολλές ιδιαιτερότητες στην πτήση τους. Οι καταβολές μου είναι λίγο 3D, free flight, λίγο aerobatic και ακόμα πιο λίγο pattern (το λέω αυτό γιατί η πτήση «δεξιότητα» pattern είναι τεράστιο κεφάλαιο και θέλει πολύ προπόνηση, πολύ διάβασμα και καλό δάσκαλο).
Βέβαια όταν βλέπω war birds σε πτήση με πιάνει ένα κόμπιασμα και ένα δέος…αλλά αυτό είναι άλλο πράμα. Έχω στο κουτί του το Corsair της Τop Flight, και όλο λέω να το φτιάξω (εδώ και 10 χρόνια….!!!!) αλλά όταν βλέπω στο you tube ότι 1 στα 4 πετάει σωστά…δηλαδή και αυτό χαροπάλεμα. αλλάζω γνώμη. Ίσως το φτιάξω στατικό (όταν βγω στη σύνταξη…λέμε τώρα!!!)…ίσως το πουλήσω σε κανένα κατάδικο!!!!
Μετά από πολλές ομολογίες φίλων (κυρίως Patternατζίδες) τα 2 φιλικότερα war birds που μπορούν να πετάξουν αργά, σταθερά, χωρίς να snapάρουν στα πολλά γκάζια ή να παθαίνουν tip stall / root stall - vortexing (ειδικά στη προσγείωση) αλλά και έχουν πλήρη aerobatic envelop είναι το ME-109 και το μακράν καλύτερο όλων το Hellcat.
Έχει τύχη να σε δω Τρύφωνα να πετάς (Ακραίφνιο) ένα «γατί» εκ των φωτογραφιών και πραγματικά με έκανες να αλλάξω γνώμη για τα war birds. Βέβαια οι ικανότητες σου (που από ότι είδα είναι άριστες ή τουλάχιστον αυτές που πρέπει και με το παραπάνω για να πετάξει κάποιος scale πτήση με αξιώσεις) το έκαναν να δείχνει πολύ πιο όμορφο…και εύκολο….γι’ αυτό και έχω τους ενδοιασμούς μου ακόμα.
Έχω ένα δίχρονο OS61FX παροπλισμένο σε άριστη κατάσταση. Ξέρει κανείς αν υπάρχει στην αγορά κάποιο Hellcat (ARF) που να μπορεί να πετάξει με αυτό το μοτέρ. Λόγω οικογενειακών προτεραιοτήτων δεν μπορώ να κάνω άλλη επένδυση αυτή τη στιγμή σε μοτέρ (μεγαλύτερο και τετράχρονο). Οπότε θα ήθελα να δω τι θα μπορούσα να κάνω με αυτό το μοτέρ, και τι θα μου προτείνατε για μηχανικά retracts.
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Καλησπέρα,
Ο OS61FX είναι ιδανικός πιστεύω για το F6F Hellcat της Hangar 9. Τα retracts είναι μέσα στο κιτ και το μόνο που χρειάζονται είναι ένα καλό servo. Κατά τ' άλλα πετάει καλά και γρήγορα και αργά όπως θα δεις και στο βίντεο πάνω. Το μόνο κακό που μπορώ να επισημάνω είναι η υψηλή ταχύτητα προσγείωσης λόγω έλλειψης flaps.
K
Ο OS61FX είναι ιδανικός πιστεύω για το F6F Hellcat της Hangar 9. Τα retracts είναι μέσα στο κιτ και το μόνο που χρειάζονται είναι ένα καλό servo. Κατά τ' άλλα πετάει καλά και γρήγορα και αργά όπως θα δεις και στο βίντεο πάνω. Το μόνο κακό που μπορώ να επισημάνω είναι η υψηλή ταχύτητα προσγείωσης λόγω έλλειψης flaps.
K