Απορία προς τους εμπειρότερους

mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απορία προς τους εμπειρότερους

Δημοσίευση από mrkaza »

Πριν 2 εβδομάδες περίπου Πέταξα για πρώτη φορα Inverted δεν ήταν για πολύ καθώς έτρεμαν τα πόδια μου αλλά ηταν αρκετό για να παρατηρήσω το παρακάτω «πρόβλημα»
Ξεκινάω με μερικά Stall Turns να ζεσταθώ (τα έχω και μου αρέσουν κιόλας) .
Γυρνάω σε Idle up 2 και κανω μερικα ακομα λιγο ποιο γρηγορα .

Παίρνω φόρα και ξεκινάω Loop φτάνω επάνω και όταν ειμαι Inverted δίνω αρνητικές μοίρες για να συνεχίσω με πορεία Inverted κάπου εκεί καταλαβαίνω ότι έδωσα όλες τις μοίρες αλλά το ελικόπτερο δεν έχει δύναμη ενώ ο κινητήρας ακούγεται κανονικά .

Είναι πολύ αδύναμο σε σχέση με ότι είναι όταν δεν είναι Inverted ενώ έχω 0 στο κέντρο (θα το ξαναδώ) κάνω πχ Hover στα 3/4 ενω Inverted στα 7/8 τι μπορεί να είναι ?

Το Setup μου είναι
T-rex 600 nitro pro
+11 επάνω 0 κεντρο – 11 κάτω
Os max Hyper λιγο μπουκωμένος 1 + ¼ 20% νιτρο
Swash plate servos futaba 9451
Throttle servo Futaba 9254
Throttle Curve 100% 45% 100 %
Blades Nhp 600 mm 140 gr
Padles απο raptor 50

Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1719
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Απορία προς τους εμπειρότερους

Δημοσίευση από CARAPIS »

Καλημερα Παναγιωτηηηηηη

...,::)γιααα κοιτα να ξαναδεις ποσες μοιρες εχεις κατω, στα αρνητικα, να δεις σου 'φτανουν'? για δοκιμασε το αν τις 'κραταει' η συνδεσμολογια...::)

ΥΓ
Πολυ προσοχη στο δευτερο !!!
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Απορία προς τους εμπειρότερους

Δημοσίευση από mrkaza »

Μα αφού είπα βρε έχω -11 μοίρες κάτω :P απλά θα το ξαναδώ γιατί είχα λύσει τα Links ώστε να χρησιμοποιήσω το φρέσκο αποκτημένο Tapper για τα Ball links ;) και δεν ξανά έλεγξα τις μοίρες μετά αλλά δεν άλλαξα και κάτι .
heli-division
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 11:59 pm

Απάντηση: Απορία προς τους εμπειρότερους

Δημοσίευση από heli-division »

panagioti gia ksanades to giati to trex pou epiasa sta xeria mou me -10 sto full stick arnitikes den prolavena na dw pos efeyge to elikoptero kati exei pexti sto idle 2 sou w
NIKOS
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Τρί Απρ 01, 2008 9:32 pm

Απάντηση: Απορία προς τους εμπειρότερους

Δημοσίευση από NIKOS »

Αυτο το εχω παρατηρησει και εγω σε Idle up 1.Ενω σε Hover mode με 5.5 κεντρο και +9 τερμα πανω το ελικοπτερο φευγει σφεντονα..οταν γυρναω σε idleup με 0 κεντρο και 9.5 πανω και 9.5 κατω τοτε για να σταθει σε αναποδο hover θες το στικ σχεδον τερμα κατω....σαν να μην σε δινει ασφαλεια ψυχολογικη οτι εχεις και αλλο τοσο.Εγω εχω ενα sceadu ex με Futaba bls451 στο Cyclic.
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Απορία προς τους εμπειρότερους

Δημοσίευση από mrkaza »

Έσφιξα μικρή ώστε να αρπάζει πλέον (ήταν αρκετά μπουκωμένο χαμηλά ) και 1 κλικ τη μεγάλη και ανέβασα άλλο 5% το κέντρο του Throtle curve και έστρωσε σημαντικά ;)

Πάντως ο ήχος των blades όταν από πορεία inverted δίνεις Full pitch + down δεν παίζεται :D :D .

PS ακόμα θυμάμαι το ύφος του Μενέλαου και το ΩΧ όταν ξαφνικά το γύρισα inverted και προχώρησα για καμία 10 μέτρα ανάποδα.
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1719
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: Απορία προς τους εμπειρότερους

Δημοσίευση από CARAPIS »

..., ειδεεες που στα¨πα,... σφηρα-σφηρα και θα στρωσει.!
Τη μεγαλη που την εχεις; μπορεις να πας και ως 1 & 1-2.
Μπραβο Παναγιωτη συνεχισε ετσι, ΠΕΤΑΜΕΕΕΕΕΕΕ...!@P@
akritas
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Σεπ 22, 2008 7:43 pm

Απάντηση: Απορία προς τους εμπειρότερους

Δημοσίευση από akritas »

εγω στην αρχη ειχα το ιδιο προβλημα με το sceadu μου....

το προβλημα λυθηκε με την throttle curve (DX7)

ST1 100-ΙΝΗ-75-ΙΝΗ-100....

και ST2 100-90-85-90-100
akritas
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ Σεπ 22, 2008 7:43 pm

Απάντηση: Απορία προς τους εμπειρότερους

Δημοσίευση από akritas »

συνεχεια.....::)

pitch
normal -6 0 +10,5

ST1 -10,5 0 +10,5

ST2 -10,5 0 +10,5

@P@
dhiotis
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 29, 2008 1:41 pm

Απάντηση: Απορία προς τους εμπειρότερους

Δημοσίευση από dhiotis »

Το ιδιο πρόβλημα αντιμετώπιζα και εγω με τον Raptor 30V2 με OS37SZ-H μοτέρ και 55 NHP blades με αυτό που ξεκίνησα τα πρώτα μου invert.
Η λύση που υiοθέτησα είναι η εξής. Εφερα τις αρνητικές πιο γρήγορα προς το κέντρο του stick της κατεύθυνσης το ίδιο και το throttle curve.
Δεν είναι πλέον V σχήμα, η καμπύλη μου.
Με αυτό το κόλπο που δεν το διάβασα κάπου ) έλυσα " το ψυχολογικό πρόβλημα " γιατι κατα τα άλλα οι μοίρες και οι θέσεις στα curve ήταν σωστα. ΑΛΛΑ δεν ξέρω εαν είναι σωστό αυτο που έχω κάνει εγω.

Πάντως μέχρι τώρα, έτσι έχω πλέον όλα μου τα ελικόπτερα.
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Απορία προς τους εμπειρότερους

Δημοσίευση από mrkaza »

Καθώς βασικά κάνω πορείες και stail turns και αφού "ζεσταθώ" πατάω και το inverted ...δε θέλω 70 % στο κέντρο me 45 % και νομίζω οτι είμαι πολύ ψηλά σε στροφές .
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Απορία προς τους εμπειρότερους

Δημοσίευση από mrkaza »

Συνεχίζω με μια ακόμα απορία J .

Το «θριλερ» του ελικόπτερα

Είσαι ψιλά και Inverted και μακριά καθώς φοβάσαι το inverted και δεν θες να εισε πάνω απο τον κοσμο και σβήνει πως το φέρνεις στα ίσια ?


Αφού το φέρεις στα ίσια είσαι ξεκούρδιστος, οκ down και ξανακουρδίζεις αλλά μετά σε “πορεία” πως το βάζεις ώστε να μην ξεκουρδίσεις ? καθώς είσαι αρκετά μακριά και δεν το βλέπεις καλά για να το κατεβάσεις .

Ευχαριστώ
MarD
Δημοσιεύσεις: 45
Εγγραφή: Τετ Φεβ 04, 2009 6:23 pm

Απάντηση: Απορία προς τους εμπειρότερους

Δημοσίευση από MarD »

Νομίζω πως με λίγες θετικές μοίρες δεν έχεις τον φόβο να ξεκουρδίσεις. Ενώ όσο πέφτει θα εξακολουθεί να κουρδίζει αλλά ταυτόχρονα θα "φρενάρει" και θα μπορείς να του δώσεις πορεία.
dhiotis
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Κυρ Ιουν 29, 2008 1:41 pm

Απάντηση: Απορία προς τους εμπειρότερους

Δημοσίευση από dhiotis »

Αυτό πάντως που εγω έχω δεί να κάνουν, και μάλιστα είναι και άσκηση, είναι να κατεβαίνουν ανάποδα κάνοντας autorotation, και να εκμεταλλεύονται την ενέργεια κάνοντας αναστροφή, περίπου στο 1,5 μέτρο πριν το έδαφος, οπότε προσγειώνονται ξανά με ενέργεια ασφαλείς.

Το θέμα σε αυτή την περίπτωση είναι, έχεις το κουράγια να το κάνεις οταν μάλιστα δεν έχεις προπονηθεί για τέτοια κατάσταση και χωρίς ύψος ?
mrkaza
Δημοσιεύσεις: 594
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 11:07 am

Απάντηση: Απορία προς τους εμπειρότερους

Δημοσίευση από mrkaza »

Κουράγιο έχεις, γνώση όμως :( βλέπεις μου έτυχε εχτές και ψάχνω να δω τι έκανα λάθος και τι σωστό :) .

Αν το ειχα βάλει σε πορεία θα το έβλεπα καλλίτερα καθώς ήμουν ΠΟΛΥ μακριά αλλά φοβήθηκα μη και χάσω την ενέργεια που είχα καταφέρει να πάρω και τα έκανα χειρότερα .

Άσχετο μεν αλλά σημαντικό σχετικά με το γιατί έσβησε .
Το σωληνάκι που ενώνει Header με main Tank δεν τράβαγε οπότε λεω από εκεί έγινε αλλά αφού το Header ειχε καύσιμο μπορεί να εχει σχέση ?

το ότι στο κέντρο έχω 45 % μήπως οδήγησε σε πολύ Bog – σβήσιμο ? σε συνδυασμό με την ματσουκιά που του εδωσα full αρνητικό Pitch + full elevator :D αλλά δεν κατάλαβα αν έγινε πριν τι ματσουκιά ή οχι παρά μόνο οτι στο τέλος του Flip οι έλικες ήταν σχεδόν σταματημένοι :( .

Επίσης περιμένω ακόμα πως γυρνάμε με flip ή roll ?
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θερμικά Ελικόπτερα”