Θα ηθελα τη γνωμη σας..?
-
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 1:33 pm
Απάντηση: Θα ηθελα τη γνωμη σας..?
Κοιτα το belt το πεταξα με παιδεψε ομως αρκετα μεχρι που ειχα και καποια πτωση και μετα εχει μεινει ραφι, εχω δει και μου αρεσει το trex 600 τι λες θα μου παει πολυ ακριβα ποσο?(με τηλεκατευθυνσεις και ολα τα αλλα ετοιμο για να πεταξει)?
Να ξερεις οτι ειμαι απο νησι (σπετσες) και εδω δεν υπαρχει καποιο μαγαζι μοντελισμου για το θεμα καυσιμου, δε το εχω ξανα δουλεψει ποτε, τι λες?
Οσο για τι πτηση θελω να κανω που ανεφερες τωρα πιο πολυ scale αλλα μετα δεν ξερω....μπορει να περασω και σε 3d!
Να ξερεις οτι ειμαι απο νησι (σπετσες) και εδω δεν υπαρχει καποιο μαγαζι μοντελισμου για το θεμα καυσιμου, δε το εχω ξανα δουλεψει ποτε, τι λες?
Οσο για τι πτηση θελω να κανω που ανεφερες τωρα πιο πολυ scale αλλα μετα δεν ξερω....μπορει να περασω και σε 3d!
Απάντηση: Θα ηθελα τη γνωμη σας..?
Για Ελικόπτερα δείτε εδώ:
http://www.hobbybox.gr/products1.php?wh=1&lang=1&the1id=2&the2id=29&theid=29&open1=2&open2=29
Για πληροφορίες, υποστήριξη και ανταλλακτικά απευθυνθήτε στο
HOBBY BOX thl 210 9345375
http://www.hobbybox.gr/products1.php?wh=1&lang=1&the1id=2&the2id=29&theid=29&open1=2&open2=29
Για πληροφορίες, υποστήριξη και ανταλλακτικά απευθυνθήτε στο
HOBBY BOX thl 210 9345375
Απάντηση: Θα ηθελα τη γνωμη σας..?
Φίλε Πάρι,
Απο τα παραπάνω καταλαβαίνω πως:
1/ Είσαι αρχάριος με τάση προς scale
2/ Αναζητάς κάτι μεγαλύτερο ώστε να είναι πιο "φιλικό" στην εκπαίδευσή σου
3/ Δεν έχεις εύκολη (φυσική) πρόσβαση σε ανταλλακτικά και υποστήριξη λόγω του νησιού
4/ Ανεξάρτητα απο την οικονομική σου κατάσταση δε χρειάζεται να πληρώσεις το ελικόπτερο κούκο-αηδόνι
5/ Δεν έχεις καταλήξει σε ηλεκτρικό ή θερμικό
Συνυπολιγίζοντας, αμιγώς αντικειμένικά, τα 5 αυτά σημεία αρχίζω να βλέπω πίσω τους ένα Τ-Rex 500 να αιωρείται... ;;)
Αιτιολογώ:
1/ Είναι πού δημοφιλές μοντέλο, με πληθώρα εργοστασιακών και aftermarket εξαρτημάτων ωστε να μπορείς να το "στήσεις" για οποιοδήποτε είδος πτήσης θέλεις. Εύκολα θα βρείς και scale fuselages αργότερα.
2/ Είναι μεγαλύτερο και σταθερότερο από τη κατηγορία 400/450 της οποίας έχεις ήδη την εμπειρία. Είναι μικρότερο από το 600άρι του οποίου οι απαιτήσεις σε ενέργεια (= ακριβά battery packs) είναι πολύ αυξημένες.
3/ Είναι "θεματάκι" αυτό αλλά μπλέκοντας με ένα δημοφιλέστατο ηλεκτρικό οι διέξοδοί σου αυξάνονται θεαματικά. Άλλο μεταφορά μπαταριών που θα έρθουν στο νησί και θα μείνουν για εύλογο χρονικό διάστημα και άλλο καυσίμου... Όσο για υποστήριξη, με αρχή το petame.gr και τα μέλη του, το internet βρύθει από T-Rex λύσεις.
4/ Πολλά ανταλλακτικά, οικονομικότερα από άλλες εταιρίες και παντού. Εκπαιδευτικό θα είναι. "Τάϊσε" αυτό όσο οικονομικότερα μπορείς για να μη ταϊσεις τα καλύτερα "εργαλεία" σου αργότερα Ακόμα και για να το αποκτήσεις αρχικά έχεις πολλές πιθανότητες να το βρείς φτηνά.
5/ Περί ορέξεως. Λάβε υπόψη σου τα 4 προηγούμενα σημεία και τις υπόλοιπες απαντήσεις.
http://www.align.com.tw/html/en/c_rindexe.htm
Have fun@P@
Απο τα παραπάνω καταλαβαίνω πως:
1/ Είσαι αρχάριος με τάση προς scale
2/ Αναζητάς κάτι μεγαλύτερο ώστε να είναι πιο "φιλικό" στην εκπαίδευσή σου
3/ Δεν έχεις εύκολη (φυσική) πρόσβαση σε ανταλλακτικά και υποστήριξη λόγω του νησιού
4/ Ανεξάρτητα απο την οικονομική σου κατάσταση δε χρειάζεται να πληρώσεις το ελικόπτερο κούκο-αηδόνι
5/ Δεν έχεις καταλήξει σε ηλεκτρικό ή θερμικό
Συνυπολιγίζοντας, αμιγώς αντικειμένικά, τα 5 αυτά σημεία αρχίζω να βλέπω πίσω τους ένα Τ-Rex 500 να αιωρείται... ;;)
Αιτιολογώ:
1/ Είναι πού δημοφιλές μοντέλο, με πληθώρα εργοστασιακών και aftermarket εξαρτημάτων ωστε να μπορείς να το "στήσεις" για οποιοδήποτε είδος πτήσης θέλεις. Εύκολα θα βρείς και scale fuselages αργότερα.
2/ Είναι μεγαλύτερο και σταθερότερο από τη κατηγορία 400/450 της οποίας έχεις ήδη την εμπειρία. Είναι μικρότερο από το 600άρι του οποίου οι απαιτήσεις σε ενέργεια (= ακριβά battery packs) είναι πολύ αυξημένες.
3/ Είναι "θεματάκι" αυτό αλλά μπλέκοντας με ένα δημοφιλέστατο ηλεκτρικό οι διέξοδοί σου αυξάνονται θεαματικά. Άλλο μεταφορά μπαταριών που θα έρθουν στο νησί και θα μείνουν για εύλογο χρονικό διάστημα και άλλο καυσίμου... Όσο για υποστήριξη, με αρχή το petame.gr και τα μέλη του, το internet βρύθει από T-Rex λύσεις.
4/ Πολλά ανταλλακτικά, οικονομικότερα από άλλες εταιρίες και παντού. Εκπαιδευτικό θα είναι. "Τάϊσε" αυτό όσο οικονομικότερα μπορείς για να μη ταϊσεις τα καλύτερα "εργαλεία" σου αργότερα Ακόμα και για να το αποκτήσεις αρχικά έχεις πολλές πιθανότητες να το βρείς φτηνά.
5/ Περί ορέξεως. Λάβε υπόψη σου τα 4 προηγούμενα σημεία και τις υπόλοιπες απαντήσεις.
http://www.align.com.tw/html/en/c_rindexe.htm
Have fun@P@
-
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 03, 2009 1:33 pm
Απάντηση: Θα ηθελα τη γνωμη σας..?
Σε ευχαριστω πολυ υστερα και απο βιντεακια που εχω δει προς τα εκει λεω και εγω να παω....ευχαριστω
Απάντηση: Θα ηθελα τη γνωμη σας..?
Να επέμβω και εγώ λίγο στην συζήτηση σας, μήπως και βοηθήσω έναν νεοεισερχόμενο στο χόμπι.
Πολύ σωστή η έκφραση "τάισμα" του μέλους gxaid :D και εδώ θα σταθώ.
Έχω "ταΐσει" με μεγάλο κουτάλι τα ελικόπτερα, και γνωρίζω κάποιους που συνεχίζουν να τα ταΐζουν με κουβά εκσκαφέα.
Εάν υπάρχει "άπλα" οικονομική, τότε όλα τα ελικόπτερα είναι όμορφα, και όμορφα πετάνε, όπως και καύσιμα, αναλώσιμα, η μπαταρίες βρίσκει κανείς, έστω και εάν ζει στο Καζακστάν.
ΟΜΩΣ !!!!! Εαν συμβαίνει το αντίθετο τότε το μέλλον ενός νέου μοντελιστή-ελικοπτερά θα είναι πολύ σύντομο..........και πικραμένο, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συμβεί αυτό με τα αεροπλάνα.
Τις περισσότερες φορές ο ενθουσιασμός, τα υπέροχα βίντεο, η βιασύνη να πετάξουμε ένα μεγάλο τηλεκατευθυνόμενο ελικόπτερο, και η άγνοια του κόστους του λοιπού εξοπλισμού, μας οδηγούν σε λάθος αγορά, με αποτέλεσμα από την πρώτη μας πτώση, να αντιληφθούμε ότι μπλέξαμε για τα καλά.
Το χειρότερο που θα πάθουμε, θα είναι να το φτιάξουμε γρήγορα, έστω και εάν χρειαστεί να χρεωθούμε μέχρι τον λαιμό, και στην συνέχεια να μην τολμήσουμε να δοκιμάσουμε να το ξαναπετάξουμε.......ισως και ποτέ.
Προσοχή λοιπόν, όχι βιαστικές κινήσεις, συγκρατημένες αγορές τουλάχιστον στην αρχή,πραγματική εκμάθηση πρώτα με μικρό φτηνό ηλεκτρικό, και ύστερα πάμε στα "περσικά χαλιά"
ΥΓ όλα τα παραπάνω για τους οικονομικά ασθενέστερους νέους μοντελιστές. Οι έχοντες ...... αγοράστε ότι σας γυαλίσει, σπάστε και "γουστάρετε" τώρα που η θάλασσα έγινε γιαούρτι !@/-=}{{
Πολύ σωστή η έκφραση "τάισμα" του μέλους gxaid :D και εδώ θα σταθώ.
Έχω "ταΐσει" με μεγάλο κουτάλι τα ελικόπτερα, και γνωρίζω κάποιους που συνεχίζουν να τα ταΐζουν με κουβά εκσκαφέα.
Εάν υπάρχει "άπλα" οικονομική, τότε όλα τα ελικόπτερα είναι όμορφα, και όμορφα πετάνε, όπως και καύσιμα, αναλώσιμα, η μπαταρίες βρίσκει κανείς, έστω και εάν ζει στο Καζακστάν.
ΟΜΩΣ !!!!! Εαν συμβαίνει το αντίθετο τότε το μέλλον ενός νέου μοντελιστή-ελικοπτερά θα είναι πολύ σύντομο..........και πικραμένο, κάτι που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συμβεί αυτό με τα αεροπλάνα.
Τις περισσότερες φορές ο ενθουσιασμός, τα υπέροχα βίντεο, η βιασύνη να πετάξουμε ένα μεγάλο τηλεκατευθυνόμενο ελικόπτερο, και η άγνοια του κόστους του λοιπού εξοπλισμού, μας οδηγούν σε λάθος αγορά, με αποτέλεσμα από την πρώτη μας πτώση, να αντιληφθούμε ότι μπλέξαμε για τα καλά.
Το χειρότερο που θα πάθουμε, θα είναι να το φτιάξουμε γρήγορα, έστω και εάν χρειαστεί να χρεωθούμε μέχρι τον λαιμό, και στην συνέχεια να μην τολμήσουμε να δοκιμάσουμε να το ξαναπετάξουμε.......ισως και ποτέ.
Προσοχή λοιπόν, όχι βιαστικές κινήσεις, συγκρατημένες αγορές τουλάχιστον στην αρχή,πραγματική εκμάθηση πρώτα με μικρό φτηνό ηλεκτρικό, και ύστερα πάμε στα "περσικά χαλιά"
ΥΓ όλα τα παραπάνω για τους οικονομικά ασθενέστερους νέους μοντελιστές. Οι έχοντες ...... αγοράστε ότι σας γυαλίσει, σπάστε και "γουστάρετε" τώρα που η θάλασσα έγινε γιαούρτι !@/-=}{{
Απάντηση: Θα ηθελα τη γνωμη σας..?
Συμφωνώ και εγώ με το μεγάλο ;) όπως επίσης και με το κατάστημα Planodio καθώς ο Γιάννης είναι ελικόπτερας (οχι 3d) και από τα χέρια του έχουν περάσει raptor 30 , 50 kai 90 αλλα και T-rex 600 Nitro όποτε θα ξέρει να σου πει κάτι όταν θα ρωτάς .
Τώρα με τον φίλο μου τον Ηλία θα διαφωνήσω με το θέμα T-rex ή Logo καθώς μιλάμε για πρωτο ουσιαστικά ελικόπτερο (το Belt ΔΕΝ είναι ) όποτε θέλει κάτι σταθερό άρα οχι T-rex .
Αν μιλάγαμε για δεύτερο Ελικόπτερο και με σκοπό της τούμπες τότε ΝΑΙ T-rex ή Logo .
Όσο για το θέμα ηλεκτρικός ή θερμικός θα σου πω τα έξεις
Το θερμικό είναι ποιο σταθερό το ηλεκτρικό ομως μπορεί να γίνει ποιο νευρικό .
Το θερμικό το γεμίζεις και πετάς στο ηλεκτρικό θες πολλές και ακριβές μπαταρίες.
Το θερμικό σου σβήνει και αν δεν ξερεις Auto ... (παθων) το ηλεκτρικό οχι .
Με το θερμικό εχεις την ανάγκη για καύσιμο όπου εδω και 3 μήνες ακριβαίνει και πρέπει να καβατζάρεις αρκετό γιατί ολο τελειώνει >:(>:(>:(
Με το θερμικό καθαρίζεις μια ώρα με το ηλεκτρικό μαζεύεις και φεύγεις .
με το θερμικό βλέπεις τον καπνό και καταλαβαίνεις που παει το ελικόπτερο με το ηλεκτρικό οχι .
με το θερμικό μπορείς να αποφυγής της lipo αν της φοβάσαι με το ηλεκτρικό ΟΧΙ
Τώρα με τον φίλο μου τον Ηλία θα διαφωνήσω με το θέμα T-rex ή Logo καθώς μιλάμε για πρωτο ουσιαστικά ελικόπτερο (το Belt ΔΕΝ είναι ) όποτε θέλει κάτι σταθερό άρα οχι T-rex .
Αν μιλάγαμε για δεύτερο Ελικόπτερο και με σκοπό της τούμπες τότε ΝΑΙ T-rex ή Logo .
Όσο για το θέμα ηλεκτρικός ή θερμικός θα σου πω τα έξεις
Το θερμικό είναι ποιο σταθερό το ηλεκτρικό ομως μπορεί να γίνει ποιο νευρικό .
Το θερμικό το γεμίζεις και πετάς στο ηλεκτρικό θες πολλές και ακριβές μπαταρίες.
Το θερμικό σου σβήνει και αν δεν ξερεις Auto ... (παθων) το ηλεκτρικό οχι .
Με το θερμικό εχεις την ανάγκη για καύσιμο όπου εδω και 3 μήνες ακριβαίνει και πρέπει να καβατζάρεις αρκετό γιατί ολο τελειώνει >:(>:(>:(
Με το θερμικό καθαρίζεις μια ώρα με το ηλεκτρικό μαζεύεις και φεύγεις .
με το θερμικό βλέπεις τον καπνό και καταλαβαίνεις που παει το ελικόπτερο με το ηλεκτρικό οχι .
με το θερμικό μπορείς να αποφυγής της lipo αν της φοβάσαι με το ηλεκτρικό ΟΧΙ
Απάντηση: Θα ηθελα τη γνωμη σας..?
Φιλε Πάρη πρέπει να ξέρεις κάποια πράγματα
για να έχεις μια ποιο σωστή επιλογή.
Αυτά που λέω εγώ όπως και όλα τα παιδιά εδώ μέσα
είναι πολύ σημαντικά(τσάμπα γνώση)το λέω εγώ.
Από τα λεγόμενα σου και μονο έχω να σου πω τα εξής:
Το γεγονός ότι το belt είναι στο ράφι σημαίνει ότι δεν έχεις ώρα
να το φτιάξεις, η ότι το παράτησες γρήγορα,ελπίζω το πρώτο
γιατί ο μοντελισμός δεν είναι μονο πετάω...
Τώρα για το νησί που λες,
το θέμα είναι αν έχει άλλους μοντελιστές εκεί για να μπορείς να
έχεις μια βοήθεια,αν όχι το θερμικό θα σε δυσκολέψει ποιο πολύ.
Παρεπιπτόντως και εγώ από νησί είμαι από την Σύρο
αλλα εδώ έχουμε πολύ δυνατό team.
Τώρα όσο αφορά το trex 600 δεν στο προτείνω με τίποτα,
όχι ότι δεν είναι καλο αλλα δεν κάνει για πρώτο ελικόπτερο..
Λόγο του βάρους του είναι πολύ νευρικό και ευαίσθητο στις πτώσεις.
Βεβαια αν το έχεις βάλει στο μάτι υπάρχει η έκδοση
T-REX 600 Nitro Super Pro Combo όπου έχει όλα τα καλούδια πάνω του.
Μπορείς να πας σε μεγαλύτερο ελικόπτερο όπως το T-REX 500 ESP Superior Combo
η να πάρεις κάτι καλύτερο από belt όπως:
trex450SEV2 η mini titan E325 SE η
blade400 3D(όπου αν πάρεις την έκδοση RTF περιλαμβάνει και καλή t/k spectrum 2.4GHz Dx6).
Βεβαια το θερμικό έχει πολύ μεγαλύτερη
σταθερότητα από τα ηλεκτρικά λόγο βάρους.
Αν μάθεις να πετάς με 450 μετά το θερμικό θα σου φανεί παιχνίδι.
Ελπίζω τελικά να σε βοηθήσαμε αντί να σε μπερδέψουμε γιατί τώρα ξέρεις και 2-3 πράγματα παραπάνω.
Ότι και να αποφασίσεις σου εύχομαι το καλύτερο και καλές πτήσεις...
ΥΓ:Συμφωνώ με mastoras+gxaid όσο για τον mrkaza με κάλυψε πλήρως.
για να έχεις μια ποιο σωστή επιλογή.
Αυτά που λέω εγώ όπως και όλα τα παιδιά εδώ μέσα
είναι πολύ σημαντικά(τσάμπα γνώση)το λέω εγώ.
Από τα λεγόμενα σου και μονο έχω να σου πω τα εξής:
Το γεγονός ότι το belt είναι στο ράφι σημαίνει ότι δεν έχεις ώρα
να το φτιάξεις, η ότι το παράτησες γρήγορα,ελπίζω το πρώτο
γιατί ο μοντελισμός δεν είναι μονο πετάω...
Τώρα για το νησί που λες,
το θέμα είναι αν έχει άλλους μοντελιστές εκεί για να μπορείς να
έχεις μια βοήθεια,αν όχι το θερμικό θα σε δυσκολέψει ποιο πολύ.
Παρεπιπτόντως και εγώ από νησί είμαι από την Σύρο
αλλα εδώ έχουμε πολύ δυνατό team.
Τώρα όσο αφορά το trex 600 δεν στο προτείνω με τίποτα,
όχι ότι δεν είναι καλο αλλα δεν κάνει για πρώτο ελικόπτερο..
Λόγο του βάρους του είναι πολύ νευρικό και ευαίσθητο στις πτώσεις.
Βεβαια αν το έχεις βάλει στο μάτι υπάρχει η έκδοση
T-REX 600 Nitro Super Pro Combo όπου έχει όλα τα καλούδια πάνω του.
Μπορείς να πας σε μεγαλύτερο ελικόπτερο όπως το T-REX 500 ESP Superior Combo
η να πάρεις κάτι καλύτερο από belt όπως:
trex450SEV2 η mini titan E325 SE η
blade400 3D(όπου αν πάρεις την έκδοση RTF περιλαμβάνει και καλή t/k spectrum 2.4GHz Dx6).
Βεβαια το θερμικό έχει πολύ μεγαλύτερη
σταθερότητα από τα ηλεκτρικά λόγο βάρους.
Αν μάθεις να πετάς με 450 μετά το θερμικό θα σου φανεί παιχνίδι.
Ελπίζω τελικά να σε βοηθήσαμε αντί να σε μπερδέψουμε γιατί τώρα ξέρεις και 2-3 πράγματα παραπάνω.
Ότι και να αποφασίσεις σου εύχομαι το καλύτερο και καλές πτήσεις...
ΥΓ:Συμφωνώ με mastoras+gxaid όσο για τον mrkaza με κάλυψε πλήρως.
Απάντηση: Θα ηθελα τη γνωμη σας..?
tony d έγραψε: ↑
blade400 3D(όπου αν πάρεις την έκδοση RTF περιλαμβάνει και καλή t/k spectrum 2.4GHz Dx6).
By the way, πομπό διαθέτεις?
Μιάς και το Blade 400 αναφέρθηκε από τον tony d, το ότι συνοδεύευται από τη Spektrum DX6i είναι σίγουρα υπολογίσιμο πλεονέκτημα.
Είναι όμως στο μέγεθος του Belt CP και το setup του βγάζοντάς το από το κουτί είναι λίγο νευρικό για αρχάριο και θέλει λίγο πείραγμα για να γλυκάνει. Αλλά αυτό είναι εύκολο και οι "γλυκές" ρυθμίσεις ήδη γνωστές.
Πρόκειται για το δικό μου εκπαιδευτικό οπότε για ερωτήσεις και απορίες είμαι στη διάθεσή σου.
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=1899
Απάντηση: Θα ηθελα τη γνωμη σας..?
HobbyBox έγραψε: ↑Για ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ δείτε εδώ: http://www.hobbybox.gr/
Πωλήσεις, Ανταλλακτικά, Υποστήρηξη.
Για διαφημίσεις, βάλτε εδώ:
http://www.petame.gr/forum/viewforum.php?f=39
Απάντηση: Θα ηθελα τη γνωμη σας..?
Πάρη καλημέρα
ως κάτοχος belt θα σου έλεγα ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ εκανες και το έβαλες στο ράφι.
(Αν το εκανες από την πρώτη πτώση, όμως, κακώς!)
Πολύ καλά θα κάνεις να πάς σε μεγαλήτερο, ειναι πολύ πιο σταθερά.
Σαν κάτοχος trex 500 θα σου πρότεινα αυτό.
Δεν ειναι 600αρι, 700αρι που τα θεωρώ ΜΕΓΑΛΑ, αλλα ούτε και 450αρι, που τα θεωρώ μικρά.
Γενικα τα 500αρια πιστευω ειναι η "χρυσή τομη" όσο αφορά μεγεθος, συμπεριφορά και τιμή.
Ισως θα πρέπει να ψάξεις αν υπάρχουν και άλλοι στο Νησί που ασχολούνται με ελικόπτερα. Και αυτό το λέω, γιατί η "παρέα" πολ΄λες φορές επιρεάζει την αγορά ελικοπτέρου.
Το να εχεις ελικόπτερο ίδιο με αυτά που έχει η παρέα σου σε βοηθάει ΠΟΛΥ.
Ξερουν τις ρυθμίσεις, τα ελατώματα και κυρίως εχεις ΠΑΝΤΑ ανταλακτικά.
Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα περισσότερο.
ως κάτοχος belt θα σου έλεγα ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ εκανες και το έβαλες στο ράφι.
(Αν το εκανες από την πρώτη πτώση, όμως, κακώς!)
Πολύ καλά θα κάνεις να πάς σε μεγαλήτερο, ειναι πολύ πιο σταθερά.
Σαν κάτοχος trex 500 θα σου πρότεινα αυτό.
Δεν ειναι 600αρι, 700αρι που τα θεωρώ ΜΕΓΑΛΑ, αλλα ούτε και 450αρι, που τα θεωρώ μικρά.
Γενικα τα 500αρια πιστευω ειναι η "χρυσή τομη" όσο αφορά μεγεθος, συμπεριφορά και τιμή.
Ισως θα πρέπει να ψάξεις αν υπάρχουν και άλλοι στο Νησί που ασχολούνται με ελικόπτερα. Και αυτό το λέω, γιατί η "παρέα" πολ΄λες φορές επιρεάζει την αγορά ελικοπτέρου.
Το να εχεις ελικόπτερο ίδιο με αυτά που έχει η παρέα σου σε βοηθάει ΠΟΛΥ.
Ξερουν τις ρυθμίσεις, τα ελατώματα και κυρίως εχεις ΠΑΝΤΑ ανταλακτικά.
Ελπίζω να μην σε μπέρδεψα περισσότερο.
Απάντηση: Θα ηθελα τη γνωμη σας..?
για ριξε και ματια εδω να δεις αμα σε ενδιαφερει κατι !Πιστευω οτι εχει ωραια μοντελα και καποια φθηνα και το δικο μου απο εκει το πηρα!!!!!!
http://www.kalfakis.gr/aRADIOCONTROL/START_PAGE_RC.htm
http://www.kalfakis.gr/aRADIOCONTROL/START_PAGE_RC.htm
Απάντηση: Θα ηθελα τη γνωμη σας..?
Μετά απο καιρό εχω να προσθέσω τα εξεις .
Το καύσιμο CP 20% ακρίβυνε κατα 50 % από όταν ειχα γράψει το προηγούμενο ποστ μου . οι μπαταρίες έπεσαν 30-60 % (ανάλογα χωρητικότητα kai C ) οπότε το Ηλεκτρικό μάλλον είναι η σοφότερη λύση .
Ενας θερμικος που δε θα ξαναδώσει χρήματα για καύσιμο μέχρι να ξανά παει σε φυσιολογικές τιμές . Ίσως ένα γαλόνι για να δουλεύει που και που να μη κολλήσει ο κινητήρας το T-rex μου είναι στο ράφι και πετάω ηλεκτρικά αεροπλανάκια .
Εγω εστω και μονος μου κανω εμπαρκο στο καυσιμο αν κανουμε ολοι και γεμισουν οι δεξαμενες (οχι τα καταστηματα δεν φτενε μονο αυτα )θα το ξαναδωσουν σε λογικες τιμες .
Το καύσιμο CP 20% ακρίβυνε κατα 50 % από όταν ειχα γράψει το προηγούμενο ποστ μου . οι μπαταρίες έπεσαν 30-60 % (ανάλογα χωρητικότητα kai C ) οπότε το Ηλεκτρικό μάλλον είναι η σοφότερη λύση .
Ενας θερμικος που δε θα ξαναδώσει χρήματα για καύσιμο μέχρι να ξανά παει σε φυσιολογικές τιμές . Ίσως ένα γαλόνι για να δουλεύει που και που να μη κολλήσει ο κινητήρας το T-rex μου είναι στο ράφι και πετάω ηλεκτρικά αεροπλανάκια .
Εγω εστω και μονος μου κανω εμπαρκο στο καυσιμο αν κανουμε ολοι και γεμισουν οι δεξαμενες (οχι τα καταστηματα δεν φτενε μονο αυτα )θα το ξαναδωσουν σε λογικες τιμες .
Απάντηση: Θα ηθελα τη γνωμη σας..?
Σύμφωνοι, αλλά να πούμε πως υπάρχουν και οι "βενζίνες"
Τα 30cc έχουν πλέον κάτω από 200 ευρώ - και δεν χρειάζεσαι μπαταρίες (που είναι κι επικίνδυνες) και φορτιστές.
Βαγγέλης
Τα 30cc έχουν πλέον κάτω από 200 ευρώ - και δεν χρειάζεσαι μπαταρίες (που είναι κι επικίνδυνες) και φορτιστές.
Βαγγέλης
Απάντηση: Θα ηθελα τη γνωμη σας..?
Εληκοπτερο και βενζινα δεν πανε μαζι ειναι πολυ βαριες για αεροπλανα ναι :) και τωρα μαλιστα που η Saito ευγαλε μικρες :D :D .
Ελικοπτερο θες 30-50 sise μετα το κοστος πτωσης (με ελικοπτερο θα εχεις) ειναι σαφεστατα μεγαλυτερο
PS ενα μπουκαλι αμολυβδη στην αποθηκη ειναι κι αυτο επικυνδινο επισης υπαρχουν και οι A123 που ομως πασχουν σε αποδοση :(
Ελικοπτερο θες 30-50 sise μετα το κοστος πτωσης (με ελικοπτερο θα εχεις) ειναι σαφεστατα μεγαλυτερο
PS ενα μπουκαλι αμολυβδη στην αποθηκη ειναι κι αυτο επικυνδινο επισης υπαρχουν και οι A123 που ομως πασχουν σε αποδοση :(