Για το καινουργιο βγαινει σε λιγες μερες εχει ακουστει κατι διαβασε κανεις τιποτ;α
http://model.hirobo.co.jp/03-img/0403-951_SDX/e_A4_SDX.pdf
sceadu sdx hirobo
Απάντηση: sceadu sdx hirobo
Απ οσο μπορω να καταλαβω ειναι η απαντηση της Hirobo στο ΤREX 600.
Απάντηση: sceadu sdx hirobo
εγω παλι νομιζω οτι δεν χρειαζεται η hirobo να απαντησει στην align.εχει αποδειξει τοσα χρονια τι μπορει να κανει.παντως το νεο της 50αρι αν ακολουθησει τα χναρια του sceadu θα ειναι παρα πολυ καλο..ετσι νομιζω!
-
- Δημοσιεύσεις: 26
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 23, 2009 7:35 pm
Απάντηση: sceadu sdx hirobo
το συγουρο ειναι ενα- οτι το ε/π θα εχει φοβερα πτυτικα χαρακτηριστικα!!!
-
- Δημοσιεύσεις: 6
- Εγγραφή: Τρί Σεπ 16, 2008 8:25 pm
Απάντηση: sceadu sdx hirobo
Καλησπέρα σας
Τώρα to HIROBO SDX 50 θα παραδωθεί και σε ηλεκτρική έκδοση ή και σε κιτ μετατροπής για όσους έχουν και θέλουν να το μετατρέψουν.
Θα δέχεται 2 μπαταρίες 4s1p από 4000 εως 4600 Mah.
Το καλό είναι ότι διατηρεί τον συμπλέκτη και την καμπάνα. Το μοτέρ συνδέεται κατ'ευθείαν στον συμπλέκτη. Με αυτόν τον τρόπο αποκλέιεται η φθορά του γραναζιού λόγο της μεγάλης ροπής.
Επίσης θα ακούγεται σαν ξεκίνημα ενός JET κηνιτήρα αφού πρώτα γυρνάει το μοτέρ και μετά από λίγο το στροφείο.
Θα είναι διαθέσιμο σε εμάς σε 1 Μήνα
Τώρα to HIROBO SDX 50 θα παραδωθεί και σε ηλεκτρική έκδοση ή και σε κιτ μετατροπής για όσους έχουν και θέλουν να το μετατρέψουν.
Θα δέχεται 2 μπαταρίες 4s1p από 4000 εως 4600 Mah.
Το καλό είναι ότι διατηρεί τον συμπλέκτη και την καμπάνα. Το μοτέρ συνδέεται κατ'ευθείαν στον συμπλέκτη. Με αυτόν τον τρόπο αποκλέιεται η φθορά του γραναζιού λόγο της μεγάλης ροπής.
Επίσης θα ακούγεται σαν ξεκίνημα ενός JET κηνιτήρα αφού πρώτα γυρνάει το μοτέρ και μετά από λίγο το στροφείο.
Θα είναι διαθέσιμο σε εμάς σε 1 Μήνα