IMAX B6
Απάντηση: IMAX B6
Οι JR τ/κ εχουν εσωτερικα διοδο για να προστατευουν το κυκλωμα. Λογω αυτου, δεν γινεται να ξεφορτισεις την μπαταρια επανω στον πομπο. Πρεπει να την βγαλεις, η να την αφησεις αναμενη με ανοιγμενη κεραια για να αποφορτιστει
Απάντηση: IMAX B6
OK ΦΙΛΕ ΡΑΝΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!! ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΕΡΑΙΑ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Η ΤΗΛ...ΣΗ ???? ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΑΝΩ 2700 mah NIMH
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απάντηση: IMAX B6
Aλέκος έγραψε: ↑OK ΦΙΛΕ ΡΑΝΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !!!! ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΗ ΚΕΡΑΙΑ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΑ Η ΤΗΛ...ΣΗ ???? ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΠΑΝΩ 2700 mah NIMH
Ναι, σίγουρα.
Καλό είναι όμως οι κύκλοι αποφόρτισης να πραγματοποιούνται στο φορτιστή, ώστε να ελέγχεις και την κατάσταση της μπαταρίας σου σύμφωνα με το τι θα "δεχτεί" στην επόμενη φόρτιση κ.ο.κ.
Καλή τύχη.
Απάντηση: IMAX B6
οκ Γιαννη ευχαριστω !!
-
- Δημοσιεύσεις: 142
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 11, 2008 2:16 pm
Απάντηση: IMAX B6
εχει καποιος αυτο το φορτιστη?ειναι καλος?
εχω ακουσει οτι εχει προβλημα με το balance...δεν εχει καλη ακριβεια. ισχυει?
εχω ακουσει οτι εχει προβλημα με το balance...δεν εχει καλη ακριβεια. ισχυει?
- Συνημμένα
-
- imaxb6.jpg (56.53 KiB) Προβλήθηκε 89 φορές
Απάντηση: IMAX B6
Εγώ τον έχω ένα χρόνο τώρα, και είμαι πολύ ευχαριστημένος, αλλά δεν είμαι "εντατικός" χρήστης. Τον χρησιμοποιώ για να φορτίζω τις NiMH των δεκτών, τις Pb για το field-box αλλά και τις LIPO για το Easy Glider και τη Wilga (αλλά και του Last Down σύντομα).
Οι μπαταρίες έχουν "επιβιώσει" πολλών φορτίσεων με αυτόν τον φορτιστή. Βέβαια δεν έχω κάτσει ποτέ με το πολύμετρο να δώ αν το balancing γίνεται με ακρίβεια εκατοστού του Volt (10mV)... (Δεν έχω καταλάβει ακόμα την χρησιμότητα μιας τέτοιας μέτρησης)
Βαγγέλης
Οι μπαταρίες έχουν "επιβιώσει" πολλών φορτίσεων με αυτόν τον φορτιστή. Βέβαια δεν έχω κάτσει ποτέ με το πολύμετρο να δώ αν το balancing γίνεται με ακρίβεια εκατοστού του Volt (10mV)... (Δεν έχω καταλάβει ακόμα την χρησιμότητα μιας τέτοιας μέτρησης)
Βαγγέλης
-
- Δημοσιεύσεις: 142
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 11, 2008 2:16 pm
Απάντηση: IMAX B6
Αν καποιος εχει το συγκεκριμενο φορτιστη........
εχω ενα battery pack ni-mh 650mah (8χααα) 9.6v.Μεχρι ποσα Α(αμπερ) θα ηταν ''καλο'' να βαλω ωστε να φορτιστει η μπαταρια διχως προβληματα?
για discharging ποσα Α και ποσο να βαλω το final voltage???
εχω ενα battery pack ni-mh 650mah (8χααα) 9.6v.Μεχρι ποσα Α(αμπερ) θα ηταν ''καλο'' να βαλω ωστε να φορτιστει η μπαταρια διχως προβληματα?
για discharging ποσα Α και ποσο να βαλω το final voltage???
Απάντηση: IMAX B6
thanasisgr έγραψε: ↑Αν καποιος εχει το συγκεκριμενο φορτιστη........
εχω ενα battery pack ni-mh 650mah (8χααα) 9.6v.Μεχρι ποσα Α(αμπερ) θα ηταν ''καλο'' να βαλω ωστε να φορτιστει η μπαταρια διχως προβληματα?
για discharging ποσα Α και ποσο να βαλω το final voltage???
Οι NiMH σηκώνουν μέχρι και 1C (650 mA στην περίπτωσή σου) ή 0,6Α για τον Β6 που δεν έχει ακρίβεια δεκάτου.
Ομως η πολύ γρήγορη φόρτιση μειώνει τη ζωή τους, Για αυτό περιορίσου στο 0,5C δηλ στα 0,3Α.
Για την εκφόρτιση δοκίμασε 0,6Α μέχρι τα 0,9V.
Για το ρεύμα μπορείς να είσαι και πιο επιθετικός (1Α), αλλά δεν υπάρχει λόγος να τις ζορίσεις.
Βαγγέλης
Απάντηση: IMAX B6
ΝΙΜΗ 1C??????? απαπαπαπαπα... μακρια... 0.1 0.2 αντε το πολυ 0.3....! το 1c εινια η ασφαλης φοστιση για λιπο!
Απάντηση: IMAX B6
MaSt0RaS έγραψε: ↑ΝΙΜΗ 1C??????? απαπαπαπαπα... μακρια... 0.1 0.2 αντε το πολυ 0.3....! το 1c εινια η ασφαλης φοστιση για λιπο!
Εγώ μπορώ να σου παραθέσω δεκάδες αναφορές για φόρτιση με 1C. _Β_ΟΠ.χ.:
http://www.powerstream.com/NiMH.htm
http://forums.radiocontrolzone.com/showthread.php?t=229185
http://www.rcepi.com/battery_charging_tips.htm
http://darkness.codefu.org/wordpress/2008/12/27/330
Δες και το εγχειρίδιο φόρτισης των NiMH της Panasonic:
http://www.panasonic.com/industrial/battery/oem/images/pdf/Panasonic_NiMH_ChargeMethods.pdf
Τέλος δες και τι λέει ο jkon στο γνωστό βιβλίο του:
http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-073d.htm
Σε έπεισα ή ακόμα? *SAR*
Οι NiMH αλλά και οι ΝιCAD έχουν αρκετά προβλήματα αλλά είναι πιο ανθεκτικές μπαταρίες σε σχέση με τις LIPO. Η φόρτιση με 1C είναι ασφαλής μεν, αλλά μειώνει την ζωή τους, αν και δεν έχω βρει στοιχεία για το πόση είναι αυτή η μείωση.
Βαγγέλης
-
- Δημοσιεύσεις: 707
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: IMAX B6
Εξαρτάται ,βασικά ,και από το είδος της μπαταρίας. Μπαταρίες ΝΙΜΗ ή καδμίου, που χρησιμοποιούνται για ηλεκτροκίνηση ,αντέχουν κάποιες από αυτές ακόμη και 2C χωρίς πρόβλημα ,αν και λόγω της κάπως μεγαλύτερης θερμοκρασίας φόρτισης θα δείξουν κατά τη φόρτιση ,για λόγους καθαρά ηλεκτροχημικούς ,μικρότερη χωρητικότητα. Οι μπαταρίες των τηλεκατευθύνσεων, όμως, δεν είναι φτιαγμένες για τέτοια δουλειά οπότε καλύτερα να μην ξεπερνάμε τα 0.5C.
Στις λίπο υπάρχει ο κανόνας 1C αλλά κι εδώ υπάρχουν εξαιρέσεις. Εχω δει κάτι φτηνές μπαταρίες, που φοράνε συνήθως τα RTF, με χωρητικότητα 1800 μιλιαμπερώρια ,που έγραφαν ,όμως, επάνω τους, ότι το μέγιστο ρεύμα φόρτισης, δεν πρέπει να ξεπεράσει το 1 αμπέρ ενώ ο κανόνας 1C υποδεικνείει 1.8 αμπέρ. Στον αντίποδα ,οι μπαταρίες flightpower,γράφουν πάνω τους για μέγιστη φόρτιση 2.5C.
Φιλικά Κώστας.
Στις λίπο υπάρχει ο κανόνας 1C αλλά κι εδώ υπάρχουν εξαιρέσεις. Εχω δει κάτι φτηνές μπαταρίες, που φοράνε συνήθως τα RTF, με χωρητικότητα 1800 μιλιαμπερώρια ,που έγραφαν ,όμως, επάνω τους, ότι το μέγιστο ρεύμα φόρτισης, δεν πρέπει να ξεπεράσει το 1 αμπέρ ενώ ο κανόνας 1C υποδεικνείει 1.8 αμπέρ. Στον αντίποδα ,οι μπαταρίες flightpower,γράφουν πάνω τους για μέγιστη φόρτιση 2.5C.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: IMAX B6
vhal έγραψε: ↑Εγώ μπορώ να σου παραθέσω δεκάδες αναφορές για φόρτιση με 1C. _Β_ΟΠ.χ.:
http://www.powerstream.com/NiMH.htm
http://forums.radiocontrolzone.com/showthread.php?t=229185
http://www.rcepi.com/battery_charging_tips.htm
http://darkness.codefu.org/wordpress/2008/12/27/330
Δες και το εγχειρίδιο φόρτισης των NiMH της Panasonic:
http://www.panasonic.com/industrial/battery/oem/images/pdf/Panasonic_NiMH_ChargeMethods.pdf
Τέλος δες και τι λέει ο jkon στο γνωστό βιβλίο του:
http://jkon.aeromodelling.gr/ninter-073d.htm
Σε έπεισα ή ακόμα? *SAR*
Οι NiMH αλλά και οι ΝιCAD έχουν αρκετά προβλήματα αλλά είναι πιο ανθεκτικές μπαταρίες σε σχέση με τις LIPO. Η φόρτιση με 1C είναι ασφαλής μεν, αλλά μειώνει την ζωή τους, αν και δεν έχω βρει στοιχεία για το πόση είναι αυτή η μείωση.
Βαγγέλης
Oχι δεν εχω πειστει δεν με ενδιαφερει τι λενε στον ελευθερο χωρο του ιντερνετ οποτε εκανα ταχυφορτιση σε NiMh των τηλεκατ τοτε η δαιρκεια ζωης μειωνοταν παντα...
Θελεις φορτιστες των 700ε για να το κανεις αυτο καλα.. δεν ειπα οτι δεν αντεχουν αλλα οτι δεν πρωτεινεται..!
Τι ζωή έχουν οι Ni-MH;
Ο αριθμός των κύκλων στην πρακτική ζωή τους είναι περίπου το ένα τρίτο αυτού των Ni-Cd. Η ζωή τους εξαρτάται άμεσα από την ένταση της φόρτισης, και από το βάθος (ποσοστό) της εκφόρτισης. Αν φορτίζεις με μεγάλες εντάσεις η ζωή τους θα ελαττωθεί. Επίσης αν όλες οι εκφορίσεις είναι πλήρεις η ζωή τους θα είναι μικρότερη απ' ότι αν όλες οι εκφορτίσεις ήταν ατελείς.
Δεν δέχονται όλοι οι τύποι την "γρήγορη" φόρτιση, και ακόμα πιό λίγοι δέχονται "ταχεία" φόρτιση.
Με καταλαβες τωρα? ειδικα για της τηλεκ ειναι απαγορευτικο.. και αν κανεις τα χεια φορτισει με τους δικους μας μπορεις να παθεις ανετα ζημια,,!
Απάντηση: IMAX B6
Φίλε MaSt0RaS
Δεν μιλάω μόνο για ελεύθερα sites. Παρέθεσα το εγχειρίδιο της Panasonic:
http://www.panasonic.com/industrial/...rgeMethods.pdf
Ορίστε και της DURACELL:
http://www.duracell.com/OEM/Pdf/others/TECHBULL.pdf
Ορίστε και της SANYO
http://www.celltech.se/produkter/upload_pdf/NiMh_laddbar//HR-43FAU(A2806-00)Tech.Spec.pdf
Αν δεν είναι αρκετά τα specs των κατασκευαστών, τότε ...
Αυτά που γράφετε παραπάνω, μπορείτε να τα στηρίξετε με κάποιο επιστημονικό τρόπο?
(Εννοώ τους "φορτιστές των 700", "δεν δέχονται όλοι οι τύποι ταχεία φόριση", "απαγορευτικό" για μπαταρίες τ/κ κλπ)
Παρακαλώ να μην γενικεύουμε (πράγμα που έκανα κι εγώ αφού δεν ρώτησα τον φίλο τι μάρκα μπαταρίες χρησιμοποιεί για να δούμε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή - και απολογούμαι γι αυτό)
Βαγγέλης
Δεν μιλάω μόνο για ελεύθερα sites. Παρέθεσα το εγχειρίδιο της Panasonic:
http://www.panasonic.com/industrial/...rgeMethods.pdf
Ορίστε και της DURACELL:
http://www.duracell.com/OEM/Pdf/others/TECHBULL.pdf
Ορίστε και της SANYO
http://www.celltech.se/produkter/upload_pdf/NiMh_laddbar//HR-43FAU(A2806-00)Tech.Spec.pdf
Αν δεν είναι αρκετά τα specs των κατασκευαστών, τότε ...
Αυτά που γράφετε παραπάνω, μπορείτε να τα στηρίξετε με κάποιο επιστημονικό τρόπο?
(Εννοώ τους "φορτιστές των 700", "δεν δέχονται όλοι οι τύποι ταχεία φόριση", "απαγορευτικό" για μπαταρίες τ/κ κλπ)
Παρακαλώ να μην γενικεύουμε (πράγμα που έκανα κι εγώ αφού δεν ρώτησα τον φίλο τι μάρκα μπαταρίες χρησιμοποιεί για να δούμε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή - και απολογούμαι γι αυτό)
Βαγγέλης
Απάντηση: IMAX B6
Φιλε μου αλλο αυτες οι μπαταριες καμια σχεση... δεν ειναι το ιδιο πραγμα...
Της Jr εινια η μπαταρια και φιλος μου την εχει χαλασει λογω γρηγορων φορτισεων...
Τεσπα οποιον θελει ας ακουσει απλα μετα απο κανενα χρονο ας ξαναποσταρει να μας πει... :p:p~!!
Της Jr εινια η μπαταρια και φιλος μου την εχει χαλασει λογω γρηγορων φορτισεων...
Τεσπα οποιον θελει ας ακουσει απλα μετα απο κανενα χρονο ας ξαναποσταρει να μας πει... :p:p~!!