Easy Glider - Μοτοανεμόπτερο
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
περνα ο καιρός και οι ανεμοπτερικες μου πτήσεις αυξάνονται οπως και οι απαιτήσεις μου με το easy glider
Eτσι επανερχομαι με νέα απορία
το glider κανει συνεχώς μια κινηση που θα την περιέγραφα σαν δελφίνισμα δηλ ..............ανειβαίνει -κανει κάτι σαν στολάρισμα ρίχνει μούρη-και ξανά πάλι το ιδιο
φαντάστηκα οτι εχω να κάνω με ζύγισμα και εβαλα βάρος μπροστά αλλα μάλον δεν καταφερα κάτι γιατι ενω μου δείχνει μπροστόβαρο στο χέρι πάνω κάνει τα δικά του μάλλον διαφορετικη αντίδραση απο ενα απλό αεροπλάνο
ΟΛο αυτό σίγουρα δεν είναι φυσιολογική συμπεριφορά και σε φέρνει σε αμηχανία ειδικά κατα τη προγείωση οταν ξαφνικά ενω το βλεπεισ να ερχεται καλά κάνει καμπύλη προς τα πάνω και στολάρει
Αυτά περιπου και βλέπουμε
Eτσι επανερχομαι με νέα απορία
το glider κανει συνεχώς μια κινηση που θα την περιέγραφα σαν δελφίνισμα δηλ ..............ανειβαίνει -κανει κάτι σαν στολάρισμα ρίχνει μούρη-και ξανά πάλι το ιδιο
φαντάστηκα οτι εχω να κάνω με ζύγισμα και εβαλα βάρος μπροστά αλλα μάλον δεν καταφερα κάτι γιατι ενω μου δείχνει μπροστόβαρο στο χέρι πάνω κάνει τα δικά του μάλλον διαφορετικη αντίδραση απο ενα απλό αεροπλάνο
ΟΛο αυτό σίγουρα δεν είναι φυσιολογική συμπεριφορά και σε φέρνει σε αμηχανία ειδικά κατα τη προγείωση οταν ξαφνικά ενω το βλεπεισ να ερχεται καλά κάνει καμπύλη προς τα πάνω και στολάρει
Αυτά περιπου και βλέπουμε
- Συνημμένα
-
- Χωρίς τίτλο.jpg (8.39 KiB) Προβλήθηκε 35 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Μάλλον έχει να κάνει με το ζύγισμα. Ζύγισε το ακριβώς εκεί που λέει ο κατασκευαστής μετακινώντας τη μπαταρία μπρος-πίσω. Επειδή είναι ανεμόπτερο δεν χρειάζεται να είναι πολύ μπροστόβαρο και ακόμα καλύτερα είναι να ζυγίζει στην ευθεία.
(Ενδεχομένως να είναι και απο τον αέρα αλλά δεν θέλω να πώ περισσότερα-υπάρχουν περισσότερο γνώστες να απαντήσουν)
(Ενδεχομένως να είναι και απο τον αέρα αλλά δεν θέλω να πώ περισσότερα-υπάρχουν περισσότερο γνώστες να απαντήσουν)
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
μακάρι να βρώ την λυση πριν.........το κακό
οσο για τον αέρα μάλλον θέλει να είναι μπροστόβαρο (αλλα πόσο?) γιατι σε μία πτήση με αέρα ανέβαινε ανεξέλενχτα και έκανε λουπες ,χαμος και μες τον πανικό μου ειδα και έπαθα να το φέρω με full down σε μια προσγείωση χάρο
για αυτο και γράφω μήπως και κάποιος εμπειρος με το ΕGP εχει να μου δώσει απαντήσεις (που είμαι σιγουρος πως θα βοηθείσουν και άλλους)
Αυτό που θα ήθελα να πω ειναι οτι πράγματι ειναι τέρας ανθεκτικοτητας και καλός δάσκαλος για τα πρώτα βήματα του ανεμοπτεριστή
ps Δεν παθαίνει τίποτα μέσα στο αυτοκίνητο μεσα στην κάψα του καλοκαιριού μόνο προσοχή στην μπαταρία για τι εμένα μου εγινε ζελε
οσο για τον αέρα μάλλον θέλει να είναι μπροστόβαρο (αλλα πόσο?) γιατι σε μία πτήση με αέρα ανέβαινε ανεξέλενχτα και έκανε λουπες ,χαμος και μες τον πανικό μου ειδα και έπαθα να το φέρω με full down σε μια προσγείωση χάρο
για αυτο και γράφω μήπως και κάποιος εμπειρος με το ΕGP εχει να μου δώσει απαντήσεις (που είμαι σιγουρος πως θα βοηθείσουν και άλλους)
Αυτό που θα ήθελα να πω ειναι οτι πράγματι ειναι τέρας ανθεκτικοτητας και καλός δάσκαλος για τα πρώτα βήματα του ανεμοπτεριστή
ps Δεν παθαίνει τίποτα μέσα στο αυτοκίνητο μεσα στην κάψα του καλοκαιριού μόνο προσοχή στην μπαταρία για τι εμένα μου εγινε ζελε
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
sos.o.ka έγραψε: ↑
...
Eτσι επανερχομαι με νέα απορία
το glider κανει συνεχώς μια κινηση που θα την περιέγραφα σαν δελφίνισμα δηλ ..............ανειβαίνει -κανει κάτι σαν στολάρισμα ρίχνει μούρη-και ξανά πάλι το ιδιο
φαντάστηκα οτι εχω να κάνω με ζύγισμα και εβαλα βάρος μπροστά αλλα μάλον δεν καταφερα κάτι γιατι ενω μου δείχνει μπροστόβαρο στο χέρι πάνω κάνει τα δικά του μάλλον διαφορετικη αντίδραση απο ενα απλό αεροπλάνο
ΟΛο αυτό σίγουρα δεν είναι φυσιολογική συμπεριφορά και σε φέρνει σε αμηχανία ειδικά κατα τη προγείωση οταν ξαφνικά ενω το βλεπεισ να ερχεται καλά κάνει καμπύλη προς τα πάνω και στολάρει
Αυτά περιπου και βλέπουμε
Κατ' αρχήν, αυτό το "δελφίνισμα" που περιγράφεις το κάνει με σβησμένο κινητήρα ή με κινητήρα στο full? Το πιθανότερο είναι το μοντέλο σου να είναι πολύ εμπροσθοβαρές.
Η εύρεση του σωστού κέντρου βάρους σε ένα ανεμόπτερο είναι αρκετά περίπλοκη διαδικασία, ειδικά αν προσθέσουμε στην εξίσωση τις διαφορετικές καιρικές συνθήκες αλλά και το είδος πτήσης που θέλεις να κάνεις.
Αρχικά λοιπόν να ελέγξεις/επιβεβαιώσεις ότι οι διαδρομές στα πηδάλια ύψους/βάθους (elevator) είναι 8-10 mm προς κάθε κατεύθυνση, και είναι παράλληλα με το οριζόντιο σταθερό όταν το stick είναι στο κέντρο (trim επίσης στο κέντρο)
Στη συνέχεια να ζυγίσεις το μοντέλο ώστε το κέντρο βάρους να βρίσκεται 70mm από το χείλος προσβολής (leading edge) της πτέρυγας. Αυτό σημαίνει ότι αν βάλεις τους δείκτες των χεριών σου 70mm από την μπροστινή ακμή του φτερού το μοντέλο θα ισορροπεί οριζόντια (ούτε κλίση μπροστά ούτε πίσω).
Με αυτές τις ρυθμίσεις πήγαινε στο μοντελοδρόμιο και κάνε μια δοκιμαστική πτήση από το ύψος του ώμου (πέταξέ το δηλαδή σαν χάρτινη σαΐτα). Κανονικά, αν δεν πειράξεις κάποιο πηδάλιο, το μοντέλο θα προσγειωθεί 20-30 μέτρα μακρυά.
- Αν προσγειωθεί κοντύτερα τότε είναι εμπροσθοβαρές. Μετακίνησε την μπαταρία προς τα πίσω, ώστε το Κέντρο Βάρους να πάει 0,5 cm πίσω και ξαναδοκίμασε.
- Αν προσγειωθεί μακρύτερα, τότε είναι οπισθοβαρές. Αντίστοιχα, μετακίνησε την μπαταρία ώστε το Κέντρο Βάρους να πάει 0,5 cm μπρόστά και ξαναδοκίμασε.
(Το πιθανότερο είναι ότι αν έχεις βάλει σωστά το κέντρο βάρους στα 7 cm από την άκρη του φτερού να τα πετύχεις με την πρώτη)
Πρόσεξε να έχεις στερεώσει καλά την μπαταρία με velcro ώστε να μην μετακινείται έυκολα κατά τη διάρκεια της πτήσης.
Κάνε τα παραπάνω και αν έχεις πρόβλημα τα ξαναλέμε.
Βαγγέλης
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
ok Βαγγελη θα πράξω και θα επανέλθω (αν και απο τα λεγόμενα σου κατάλαβα οτι το έκανα μπροστοβαρο ειδικά μετα το περιστατικο που περιέγραψα περαπάνω)
δηλ το ανεμόπτερο δεν γέρνει μπροστα κατα το ζυγισμα αλλα παραμένει ουδέτερο ενώ εγω απο την αρχή το έκανα να γέρνει ελαφρα και με τον αέρα του εβαλα ακόμη ποιο μπροστά την μπαταρία ......μάααλιστα......μάαααλιστα!!
συνήθως το πετω σε επιπεδη περιοχη με χωράφια άλλα πρασσινα και αλλα οργωμένα οπου με λίγο αέρα εχει αρκετά θερμικά αλλα και ξαφνικά ξεσπάσματα gust
A! το δελφίνισμα παρουσιαζεται μολις κόψω μοτερ ......ακόμη και με ελάχιστο δεν γίνεται
ευχαριστω πολυ
δηλ το ανεμόπτερο δεν γέρνει μπροστα κατα το ζυγισμα αλλα παραμένει ουδέτερο ενώ εγω απο την αρχή το έκανα να γέρνει ελαφρα και με τον αέρα του εβαλα ακόμη ποιο μπροστά την μπαταρία ......μάααλιστα......μάαααλιστα!!
συνήθως το πετω σε επιπεδη περιοχη με χωράφια άλλα πρασσινα και αλλα οργωμένα οπου με λίγο αέρα εχει αρκετά θερμικά αλλα και ξαφνικά ξεσπάσματα gust
A! το δελφίνισμα παρουσιαζεται μολις κόψω μοτερ ......ακόμη και με ελάχιστο δεν γίνεται
ευχαριστω πολυ
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Αντώνη, όταν ο αέρας είναι δυνατός, προσθέτουμε βάρος στην περιοχή του κέντρου βάρους, έτσι ώστε να μην μεταβληθεί το ζύγισμα του μοντέλου.
Αυτό που επιτυγχάνουμε είναι να αυξάνουμε το βάρος, με συνέπεια να αυξάνεται ο πτερυγικός φόρτος κι έτσι το μοντέλο να μπορεί να κινηθεί ταχύτερα (και να διεισδύει καλύτερα κόντρα στον άνεμο). Να πούμε εδώ ότι όσο προσθέτεις βάρος, πιέζεις περισσότερο και το φτερό και αν το παρακάνεις μπορείς άνετα να καταστρέψεις το σκάφος διπλώνοντας τα φτερά...
Το δελφίνισμα που περιγράφεις γίνεται (απλουστευτικά) για τον εξής λόγο:
Μόλις "κόψεις" τον κινητήρα, το μοντέλο, όντας εμπροσθόβαρο, βουτάει προς τα κάτω με τη μούρη. Ετσι προκαλείται άυξηση της ταχύτητας, η οποία προκαλεί αυξημένη άντωση (δύναμη προς τα πάνω) με αποτέλεσμα το μοντέλο να αρχίσει να ανεβαίνει. Ανεβαίνοντας, η ταχύτητα μειώνεται (δεν υπάρχει κινητήρας) και προκαλείται απώλεια στήριξης (stall). Το μοντέλο βουτάει προς τα κάτω και άντε πάλι από την αρχή.
Λόγω του ότι το μοντέλο είναι εμπροσθόβαρο, το πηδάλιο ύψους βάθους δεν είναι αρκετά αποτελεσματικό (μην το εξηγήσουμε αυτό εδώ...) κι ετσι λογικά είναι πολύ δύσκολο να διορθώσεις αυτή την κίνηση.
Βαγγέλης
ΥΓ: Χθες για πρώτη φορά πέταξα το Easy Glider σε πλαγιά με 5-6 Bf στο μοντελοδρόμιο της ΕΑΗΚ. Απίστευτη εμπειρία, που θα ήταν ακόμα καλύτερη αν είχα μεγαλύτερες κινήσεις στα πηδάλια κλήσης.
Αυτό που επιτυγχάνουμε είναι να αυξάνουμε το βάρος, με συνέπεια να αυξάνεται ο πτερυγικός φόρτος κι έτσι το μοντέλο να μπορεί να κινηθεί ταχύτερα (και να διεισδύει καλύτερα κόντρα στον άνεμο). Να πούμε εδώ ότι όσο προσθέτεις βάρος, πιέζεις περισσότερο και το φτερό και αν το παρακάνεις μπορείς άνετα να καταστρέψεις το σκάφος διπλώνοντας τα φτερά...
Το δελφίνισμα που περιγράφεις γίνεται (απλουστευτικά) για τον εξής λόγο:
Μόλις "κόψεις" τον κινητήρα, το μοντέλο, όντας εμπροσθόβαρο, βουτάει προς τα κάτω με τη μούρη. Ετσι προκαλείται άυξηση της ταχύτητας, η οποία προκαλεί αυξημένη άντωση (δύναμη προς τα πάνω) με αποτέλεσμα το μοντέλο να αρχίσει να ανεβαίνει. Ανεβαίνοντας, η ταχύτητα μειώνεται (δεν υπάρχει κινητήρας) και προκαλείται απώλεια στήριξης (stall). Το μοντέλο βουτάει προς τα κάτω και άντε πάλι από την αρχή.
Λόγω του ότι το μοντέλο είναι εμπροσθόβαρο, το πηδάλιο ύψους βάθους δεν είναι αρκετά αποτελεσματικό (μην το εξηγήσουμε αυτό εδώ...) κι ετσι λογικά είναι πολύ δύσκολο να διορθώσεις αυτή την κίνηση.
Βαγγέλης
ΥΓ: Χθες για πρώτη φορά πέταξα το Easy Glider σε πλαγιά με 5-6 Bf στο μοντελοδρόμιο της ΕΑΗΚ. Απίστευτη εμπειρία, που θα ήταν ακόμα καλύτερη αν είχα μεγαλύτερες κινήσεις στα πηδάλια κλήσης.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Βαγγελη γεια σου
σε ευχαριστώ και πάλι που ανταπαντάς στα ερωτήματα μου
και θα 'ηθελα να μου πεις ......λογω εμπειρίας με το συγκεκρίμένο μοντέλο
α)προσθεση βάρους στο χώρο για τον δεκτη ακριβώς κάτω απο τα φτερά?
β)για τι βάρος μιλάμε .........γιατι εγώ απλά μετατόπισα την μπαταρία 3-4 ποντους εμπρός και στο ζύγισμα στα 7 mm ακριβ'ως μου το έβγαζε μπροστόβαρο
οσο για το δελφίνισμα το περιγράφεις ακριβώς αλλα δεν ημουν σίγουρος μια και μου είπαν οτι με αέρα πρέπει να το κάνω αρκετά μπροστόβαρο για να μη σηκώνεται ετσι οπως περιέγραψα παραπάνω
Υ.Γ ελπίζω να μή το προσπαθείσεις και σήμερα γιατί εδώ (Λυκόβρυση) φευγουν τεντες
σε ευχαριστώ και πάλι που ανταπαντάς στα ερωτήματα μου
και θα 'ηθελα να μου πεις ......λογω εμπειρίας με το συγκεκρίμένο μοντέλο
α)προσθεση βάρους στο χώρο για τον δεκτη ακριβώς κάτω απο τα φτερά?
β)για τι βάρος μιλάμε .........γιατι εγώ απλά μετατόπισα την μπαταρία 3-4 ποντους εμπρός και στο ζύγισμα στα 7 mm ακριβ'ως μου το έβγαζε μπροστόβαρο
οσο για το δελφίνισμα το περιγράφεις ακριβώς αλλα δεν ημουν σίγουρος μια και μου είπαν οτι με αέρα πρέπει να το κάνω αρκετά μπροστόβαρο για να μη σηκώνεται ετσι οπως περιέγραψα παραπάνω
Υ.Γ ελπίζω να μή το προσπαθείσεις και σήμερα γιατί εδώ (Λυκόβρυση) φευγουν τεντες
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Με το συμπαθειο για την προταση μου,αλλα δεν ειναι λυση η αυξηση-μετατοπιση βαρους Αντωνη.Αντιθετως θα πρεπει να παρεις την αφαιρετικη μεθοδο και να ξανα πονταρεις τα κεντρα βαρους σου.
Δεν χρειαζεται εναν τονο βαρος για να πεταξει καλα ενα ανεμοπτερο.
Οταν εχουμε ζυγισει για 700 γραμμαρια ενα μοντελο θα πρεπει να συμπεριφερθει σωστα και στο 1 και στα 3 μποφωρ.
Εαν θελουμε να πιεσουμε το σκαφος σε μεγαλυτερους ανεμους τοτε πρωτα,θα κοιταξουμε να ισοφαρισουμε με το σεταπ μας και αν υπαρχει απαιτηση μεγαλυτερη θα προβουμε σε βαρη-μολυβι,-(βαρος χωρις παραγωγη ενεργειας)
Ξαναδες τι σου γραψα και παλιοτερα!
Καλη επιτυχια Αντωνη
Κυριε Vhal χαιρετισμους στην λεβεντομανα Κρητη οπου τσι θρεφει ουλους!!
Ευχες να γυρισεις γεννημενος(εκτος)easy glider pro να φερεις κι αλλα εργαλεια ανεμοπορικα!
Τα λεμε.
Δεν χρειαζεται εναν τονο βαρος για να πεταξει καλα ενα ανεμοπτερο.
Οταν εχουμε ζυγισει για 700 γραμμαρια ενα μοντελο θα πρεπει να συμπεριφερθει σωστα και στο 1 και στα 3 μποφωρ.
Εαν θελουμε να πιεσουμε το σκαφος σε μεγαλυτερους ανεμους τοτε πρωτα,θα κοιταξουμε να ισοφαρισουμε με το σεταπ μας και αν υπαρχει απαιτηση μεγαλυτερη θα προβουμε σε βαρη-μολυβι,-(βαρος χωρις παραγωγη ενεργειας)
Ξαναδες τι σου γραψα και παλιοτερα!
Καλη επιτυχια Αντωνη
Κυριε Vhal χαιρετισμους στην λεβεντομανα Κρητη οπου τσι θρεφει ουλους!!
Ευχες να γυρισεις γεννημενος(εκτος)easy glider pro να φερεις κι αλλα εργαλεια ανεμοπορικα!
Τα λεμε.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Γεία σου και σένα Στέφανε
Δέν πρόσθεσα βάρος απλά μετέφερα την μπαταρία εμπρός .........ισως το παράκανα.........και αυτό το έκανα γιατί μέ αέρα επαιρνε την ανιούσα σαν τρελό
Δέν πρόσθεσα βάρος απλά μετέφερα την μπαταρία εμπρός .........ισως το παράκανα.........και αυτό το έκανα γιατί μέ αέρα επαιρνε την ανιούσα σαν τρελό
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Γενικά συμφωνώ με αυτό που λέει ο Στέφανος, δηλαδή πρώτα μετακινείς πράγματα και μετά προσθέτεις βάρος.
Η τυπική περίπτωση όμως που θα χρειαστεί να προσθέσεις βάρος είναι σε πτήση πλαγιάς με δυνατό αέρα. Γενικά δεν θα χρειαστεί να αλλάξεις το Κέντρο Βάρους (πέρα από μικροδιορθώσεις +/- 0,5 cm), αλλά να προσθέσεις βάρος στην περιοχή του ΚΒ.
Βαγγέλης
ΥΓ: Στεφανή επέστρεψα όντως αναγεννημένος
Η τυπική περίπτωση όμως που θα χρειαστεί να προσθέσεις βάρος είναι σε πτήση πλαγιάς με δυνατό αέρα. Γενικά δεν θα χρειαστεί να αλλάξεις το Κέντρο Βάρους (πέρα από μικροδιορθώσεις +/- 0,5 cm), αλλά να προσθέσεις βάρος στην περιοχή του ΚΒ.
Βαγγέλης
ΥΓ: Στεφανή επέστρεψα όντως αναγεννημένος
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
σημερα έκανα πτήση με αλλαγη στο κεντρο βάρους και η κατάσταση ήταν κάπως καλύτερη
με σχεδον μηδενική κλίση κατα το ζύγισμα αλλα και πάλι κάτι δεν πήγαινε καλά
έπρεπε να δίνω down για να μή τραβά την ανηφόρα...........μετά το τριμάρισμα κάτι έγινε αλλα εκοβε πολύ με αποτέλεσμα να κρεμάει φτερο
μάλλον θα χειαστεί αυτοψία απο κάποιον εθελοντή γνώστη
με σχεδον μηδενική κλίση κατα το ζύγισμα αλλα και πάλι κάτι δεν πήγαινε καλά
έπρεπε να δίνω down για να μή τραβά την ανηφόρα...........μετά το τριμάρισμα κάτι έγινε αλλα εκοβε πολύ με αποτέλεσμα να κρεμάει φτερο
μάλλον θα χειαστεί αυτοψία απο κάποιον εθελοντή γνώστη
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
sos.o.ka έγραψε: ↑
...
έπρεπε να δίνω down για να μή τραβά την ανηφόρα...........
μετά το τριμάρισμα κάτι έγινε αλλα εκοβε πολύ με αποτέλεσμα να κρεμάει φτερο
μάλλον θα χειαστεί αυτοψία απο κάποιον εθελοντή γνώστη
Βεβαίως και να το δούμε μόλις πέσουν οι αέρηδες, αλλά πρέπει να λάβεις υπόψη σου τα εξής:
Η τυπική χρήση ενός μοτοανεμόπτερου (και δη ηλεκτρικού) είναι να απογειώνεται με τέρμα γκάζι, να φτάνει σε ύψος για ανεμοπορική πτήση, να κλείνει ο κινητήρας και να αρχίσει η αναζήτηση θερμικών. Μόλις ξαναφτάσει σε χαμηλό ύψος (μερικών μέτρων) ξανανοίγει ο κινητήρας κοκ.
Αρα, αν "τραβάει την ανηφόρα" με τον κινητήρα στο full, αυτό είναι φυσιολογικό.
Τώρα αν "κόβει πολύ" μόλις σταματάς τον κινητήρα και έχεις απώλεια στήριξης, και αυτό είναι φυσιολογικό (πρέπει πριν κόψεις τον κινητήρα να οριζοντιώσεις το σκάφος)
Γενικά, και παρά τα αντιθέτως θρυλούμενα, ένα ανεμόπτερο είναι αρκετά πολύπλοκη πτητική μηχανή που θέλει διαφορετικό τριμάρισμα σε κάθε φάση της πτήσης (άλλο τριμάρισμα για την άνοδο με κινητήρα, άλλο για την πτήση ανάμεσα σε θερμικά, άλλο για την παραμονή μέσα στο θερμικό, άλλο για την πτήση αποφυγής καθοδικού, άλλο για την φάση προσγείωσης ...)
Συνεπώς δεν πρέπει να περιμένεις ότι με το τριμάρισμα για άνοδο με κινητήρα θα πετάς και για την αναζήτηση θερμικών...
Κάποια στιγμή πρέπει να φτιάξουμε ένα σχετικό θέμα...
Βαγγέλης
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
Το δικό μου έχει βγεί κομπλέ με τη μπαταρία 1000γρ. Είναι καλά ή έχει βγεί βαρύ?
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
πράγματι Βαγγέλη είναι όπως τα λες στην πράξη είναι πολυπλοκότερο απο το αεροπλάνο και αρκετά διαφορετικό
πρέπει δε να έχεις συνεχώς το νου σου για διαφορετικούς παράγοντες
μπορεί στην αρχή να το θεωρίσει κάποιος ως αργό αεροπλάνο αλλα δεν ειναι ετσι.............
ομως επειδή το θέμα ειναι easy glider pro ας τα πουμε σε κάποιο θέμα που να έχει σχεση με πτήση ανεμόπτερων
πρέπει δε να έχεις συνεχώς το νου σου για διαφορετικούς παράγοντες
μπορεί στην αρχή να το θεωρίσει κάποιος ως αργό αεροπλάνο αλλα δεν ειναι ετσι.............
ομως επειδή το θέμα ειναι easy glider pro ας τα πουμε σε κάποιο θέμα που να έχει σχεση με πτήση ανεμόπτερων
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Glider - Εκπαιδευτικό ηλεκτρο-ανεμόπτερο
τοσο περίπου βγαίνει ανάλογα την μπαταρία.... 952γρ το δίνει η μαμά