Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Καλησπέρα κι από μένα.
Τα περισσότερα τα «του κανονισμού» έχουν αναλυθεί πολλάκις, αλλά εκεί που θα ήθελα να εστιάσω είναι στη λογική της επιβολής μιας κύρωσης στον "παράνομο" αερομοντελιστή.
Συγκεκριμένα ο κανονισμός αναφέρει:
«31.Ο Διοικητής της ΥΠΑ δύναται σε περιπτώσεις που ο χειριστής η ο εκμεταλλευόμενος το αερομοντέλλο υποπέσει σε παράβαση των διατάξεων του παρόντος κανονισμού η παράβαση κανόνων εναέριας κυκλοφορίας η κανόνων ασυρμάτου επικοινωνίας η/και άλλων Νόμων και Κανονισμών, να επιβάλλει στον παραβάτη κατόπιν αιτιολογημένης απόφασης του και προηγούμενης κλήσης του παραβάτη σε διευκρινήσεις την ποινή της επίπληξης η χρηματική ποινή ύψους μέχρι 1000 (Χίλια Ευρώ). Οι παραπάνω ποινές δεν απαλλάσσουν τον παραβάτη από τυχόν άλλες ποινικές ευθύνες.»
Το ερώτημα λοιπόν που μου γεννάται είναι το εξής:
- Γιατί να πληρώσω στην ΥΠΑ; Ποιος ο κοινωφελής σκοπός για τον οποίο αντιστοιχούν αυτά τα χρήματα, όσον αφορά τον αερομοντελισμό φυσικά! Την στιγμή φυσικά που υπάρχουν «ποινικές κυρώσεις» τις οποίες και τις αναγνωρίζω.
Όσο για τα μαχαίρια που βγήκαν, νομίζω πως άδικα έγινε ότι έγινε χωρίς να υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα αλλά από παρεξηγήσεις και μόνο.
Δεν συμφωνώ με τον κανονισμό έτσι όπως έχει.
Δεν συμφωνώ με τον αυταρχικό τρόπο που αντικρούονται οι αντίθετες απόψεις.
Δεν συμφωνώ με την κατάργηση της ανωνυμίας, άλλωστε είναι ένα τεράστιο διαδικτυακό αγαθό που θα πρέπει να προασπίσουμε. Όπως λέτε για το «μάντρωμα» έτσι αυτό πρέπει να λέγεται «φακέλωμα». Υπάρχουν αρκετοί τραμπούκοι ικανοί να απειλήσουν την σωματική ακεραιότητα κάποιου που θα προσβάλει την «αισθητική» τους με μια επώνυμη άποψη. Από την άλλη η ανωνυμία για υβριστικό σκοπό είναι άλλο πράγμα.
Λογικοί άνθρωποι είμαστε και βγάζουμε τα συμπεράσματά μας. Υπάρχουν σίγουρα "καθοδηγητές" που θα προσπαθήσουν να μας κάνουν να αγαπήσουμε τον δήμιό μας και αυτό συμβαίνει στα ΜΜΕ που ΔΕΝ είναι ελεύθερο βήμα. Σε ένα ελεύθερο βήμα όλοι αυτοί μπορούν να αντικρουστούν δημόσια. Θέλω να πιστεύω συμμετέχοντας στα φόρα πως αυτό ακριβώς συμβαίνει, πως είναι ένα ελεύθερο βήμα, ειδάλλως τα παρατάω κι αυτά όπως έχω παρατήσει προ πολλού και την τηλεόραση.
Την άποψη μου εξέφρασα όπως ακριβώς νιώθω χωρίς φόβο και πάθος.
Οποιοσδήποτε θελήσει μπορεί να την αμφισβητήσει και να με διορθώσει.
Καλές πτήσεις σε όλους.
Με εκτίμηση, Δούμου Μάριος.
Τα περισσότερα τα «του κανονισμού» έχουν αναλυθεί πολλάκις, αλλά εκεί που θα ήθελα να εστιάσω είναι στη λογική της επιβολής μιας κύρωσης στον "παράνομο" αερομοντελιστή.
Συγκεκριμένα ο κανονισμός αναφέρει:
«31.Ο Διοικητής της ΥΠΑ δύναται σε περιπτώσεις που ο χειριστής η ο εκμεταλλευόμενος το αερομοντέλλο υποπέσει σε παράβαση των διατάξεων του παρόντος κανονισμού η παράβαση κανόνων εναέριας κυκλοφορίας η κανόνων ασυρμάτου επικοινωνίας η/και άλλων Νόμων και Κανονισμών, να επιβάλλει στον παραβάτη κατόπιν αιτιολογημένης απόφασης του και προηγούμενης κλήσης του παραβάτη σε διευκρινήσεις την ποινή της επίπληξης η χρηματική ποινή ύψους μέχρι 1000 (Χίλια Ευρώ). Οι παραπάνω ποινές δεν απαλλάσσουν τον παραβάτη από τυχόν άλλες ποινικές ευθύνες.»
Το ερώτημα λοιπόν που μου γεννάται είναι το εξής:
- Γιατί να πληρώσω στην ΥΠΑ; Ποιος ο κοινωφελής σκοπός για τον οποίο αντιστοιχούν αυτά τα χρήματα, όσον αφορά τον αερομοντελισμό φυσικά! Την στιγμή φυσικά που υπάρχουν «ποινικές κυρώσεις» τις οποίες και τις αναγνωρίζω.
Όσο για τα μαχαίρια που βγήκαν, νομίζω πως άδικα έγινε ότι έγινε χωρίς να υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα αλλά από παρεξηγήσεις και μόνο.
Δεν συμφωνώ με τον κανονισμό έτσι όπως έχει.
Δεν συμφωνώ με τον αυταρχικό τρόπο που αντικρούονται οι αντίθετες απόψεις.
Δεν συμφωνώ με την κατάργηση της ανωνυμίας, άλλωστε είναι ένα τεράστιο διαδικτυακό αγαθό που θα πρέπει να προασπίσουμε. Όπως λέτε για το «μάντρωμα» έτσι αυτό πρέπει να λέγεται «φακέλωμα». Υπάρχουν αρκετοί τραμπούκοι ικανοί να απειλήσουν την σωματική ακεραιότητα κάποιου που θα προσβάλει την «αισθητική» τους με μια επώνυμη άποψη. Από την άλλη η ανωνυμία για υβριστικό σκοπό είναι άλλο πράγμα.
Λογικοί άνθρωποι είμαστε και βγάζουμε τα συμπεράσματά μας. Υπάρχουν σίγουρα "καθοδηγητές" που θα προσπαθήσουν να μας κάνουν να αγαπήσουμε τον δήμιό μας και αυτό συμβαίνει στα ΜΜΕ που ΔΕΝ είναι ελεύθερο βήμα. Σε ένα ελεύθερο βήμα όλοι αυτοί μπορούν να αντικρουστούν δημόσια. Θέλω να πιστεύω συμμετέχοντας στα φόρα πως αυτό ακριβώς συμβαίνει, πως είναι ένα ελεύθερο βήμα, ειδάλλως τα παρατάω κι αυτά όπως έχω παρατήσει προ πολλού και την τηλεόραση.
Την άποψη μου εξέφρασα όπως ακριβώς νιώθω χωρίς φόβο και πάθος.
Οποιοσδήποτε θελήσει μπορεί να την αμφισβητήσει και να με διορθώσει.
Καλές πτήσεις σε όλους.
Με εκτίμηση, Δούμου Μάριος.
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Ευχαριστούμε Μάριε
Για την εμπεριστατωμένη σου άποψη στο θέμα. Χωρίς έπαρση με απλά ελληνικά και διάθεση για συζήτηση. Έτσι ίσως πετύχουμε και την άρση των "υπερβολών" στο κομμάτι του κανονισμού.
Τρύφωνας
Για την εμπεριστατωμένη σου άποψη στο θέμα. Χωρίς έπαρση με απλά ελληνικά και διάθεση για συζήτηση. Έτσι ίσως πετύχουμε και την άρση των "υπερβολών" στο κομμάτι του κανονισμού.
Τρύφωνας
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Μάριε δεν τίθεται θέμα διόρθωσης και αμφισβήτησης των γραφόμενών σου, γιατί είναι σαφή, ξεκάθαρα και στηριγμένα επιχειρηματολογικά.
Δεν έχει σημασία αν σε σημεια διαφωνούμε όλοι ή συμφωνούμε. Σημασία έχει να μην προσβάλλεται η νοημοσύνη μας, όταν τα λογίδρια κάποιων -εμφανώς- υπήρξαν υπό τη σκέπη της ιδιοτέλειας και της καθοδήγησης.
Στην καθοδήγηση γενικώς αναφέρθηκες και εσύ ορθά. Ας μην εθελοτυφλούμε, είναι υπαρκτή και σε αυτό με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο, όπως στα περισσότερα από όσα αναφέρεις.
Θα μου επιτρέψεις μια μικρή εξήγηση όμως, γιατί μάλλον κάτι παρανοήθηκε. Κανείς δε ζήτησε την κατάργηση της ανωνυμίας. Η ανωνυμία είναι αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε ενός, όπως και η επωνυμία επιλογή επίσης του κάθε ενός.
Αυτό που ζητήθηκε, είναι να πάψει ο γνωστός "ανώνυμος" να χαρακτηρίζει έναν επώνυμο, κρυβόμενος πίσω από το "πέπλο" της ανωνυμίας του.
Ως ανώνυμος, δεν επιτρέπεται να χαρακτηρίζεις ή να κριτικάρεις οποιονδήποτε επώνυμα, γιατί δεν υπάρχουν ίσοι όροι και αυτό φαντάζομαι το αντιλαμβάνεσαι. Σε καμία άλλη περίπτωση δε ζητήθηκε άρση ανωνυμίας, πλην αυτής. Άλλωστε το όνοματεπώνυμό του μας είναι ήδη γνωστό εδώ και μήνες. Το ξέρει και το ξέρουμε. Επιμένει όμως να κρύβεται και αυτό λέει πολλά. Δε θα το ανακοινώσουμε, όμως αν συνεχίσει την ίδια τακτική, θα απομακρυνθεί όπως και άλλοι.
Ήδη η ανοχή στο συγκεκριμένο ζήτημα με το συγκεκριμένο μέλος, είναι μεγάλη.
Δεν έχει σημασία αν σε σημεια διαφωνούμε όλοι ή συμφωνούμε. Σημασία έχει να μην προσβάλλεται η νοημοσύνη μας, όταν τα λογίδρια κάποιων -εμφανώς- υπήρξαν υπό τη σκέπη της ιδιοτέλειας και της καθοδήγησης.
Στην καθοδήγηση γενικώς αναφέρθηκες και εσύ ορθά. Ας μην εθελοτυφλούμε, είναι υπαρκτή και σε αυτό με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο, όπως στα περισσότερα από όσα αναφέρεις.
Θα μου επιτρέψεις μια μικρή εξήγηση όμως, γιατί μάλλον κάτι παρανοήθηκε. Κανείς δε ζήτησε την κατάργηση της ανωνυμίας. Η ανωνυμία είναι αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε ενός, όπως και η επωνυμία επιλογή επίσης του κάθε ενός.
Αυτό που ζητήθηκε, είναι να πάψει ο γνωστός "ανώνυμος" να χαρακτηρίζει έναν επώνυμο, κρυβόμενος πίσω από το "πέπλο" της ανωνυμίας του.
Ως ανώνυμος, δεν επιτρέπεται να χαρακτηρίζεις ή να κριτικάρεις οποιονδήποτε επώνυμα, γιατί δεν υπάρχουν ίσοι όροι και αυτό φαντάζομαι το αντιλαμβάνεσαι. Σε καμία άλλη περίπτωση δε ζητήθηκε άρση ανωνυμίας, πλην αυτής. Άλλωστε το όνοματεπώνυμό του μας είναι ήδη γνωστό εδώ και μήνες. Το ξέρει και το ξέρουμε. Επιμένει όμως να κρύβεται και αυτό λέει πολλά. Δε θα το ανακοινώσουμε, όμως αν συνεχίσει την ίδια τακτική, θα απομακρυνθεί όπως και άλλοι.
Ήδη η ανοχή στο συγκεκριμένο ζήτημα με το συγκεκριμένο μέλος, είναι μεγάλη.
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Αν υπηρχαν σωστα σωματεια που σεβοντουσαν τα μελη τους,κανεις δεν θα ειχε αντιρηση να ειναι εγγεγραμμενο μελος.Φροντιστε λοιπον οι εκαστοτε διοικουντες τα ανα την Ελλαδα σωματεια να ειστε σωστοι απεναντι στα μελη σας και να τηρειτε το καταστατικο.....Αν γινοτανε ποτε ελεγχος,τα μισα σωματεια θα επρεπε να ειχαν κλεισει....Κι αν δε μπορειτε,σπιτια σας τωρα.δε σας εχουμε αναγκη.
ΥΓ.Στον "φιλο" iiyamaflatron θα πω μονο οτι καιρος ηταν να ξεσκεπαστει και να μαθει να εκφερει γνωμη επωνυμα οπως ολοι μας.Αν το αντεχει....φυσικα.
ΥΓ.Στον "φιλο" iiyamaflatron θα πω μονο οτι καιρος ηταν να ξεσκεπαστει και να μαθει να εκφερει γνωμη επωνυμα οπως ολοι μας.Αν το αντεχει....φυσικα.
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Αγαπητέ socratis
Υπάρχουν και σωματεία ανα την επικράτεια που κάνουν μια χαρά την δουλειά τους. Και μοντελοδρόμια παρέχουν αλλά και ασφαλιστική κάλυψη στα μέλη τους.
Βέβαια υπάρχουν και τα "παρωχημένα" που διέπονται απο το καθεστώς της "καρέκλας".......
Δυστυχώς αυτά είναι η "πέτρα του σκανδάλου"......
Αυτά είναι που ψάχνουν με το "ψαροντούφεκο" για μέλη......(και αθλητές...)
Τρύφωνας
Υπάρχουν και σωματεία ανα την επικράτεια που κάνουν μια χαρά την δουλειά τους. Και μοντελοδρόμια παρέχουν αλλά και ασφαλιστική κάλυψη στα μέλη τους.
Βέβαια υπάρχουν και τα "παρωχημένα" που διέπονται απο το καθεστώς της "καρέκλας".......
Δυστυχώς αυτά είναι η "πέτρα του σκανδάλου"......
Αυτά είναι που ψάχνουν με το "ψαροντούφεκο" για μέλη......(και αθλητές...)
Τρύφωνας
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Αυτή τη στιγμή υπάρχουν ανά την Ελλάδα πολλοί ανεξάρτητοι σύλλογοι οι οποίοι έχουν καταφέρει να αποκτήσουν ένα δικό τους χώρο πτήσης με δικές τους καθαρά προσπάθειες. Τα μέλη τους μίλησαν με τοπικούς φορείς, τα μέλη τους έβαλαν προσωπική εργασία και τα έξοδα μοιραστήκαν μεταξύ των μελών τους. Δεν είχαν καμία βοήθεια ούτε από ομοσπόνδίες ούτε από μεγαλοσωματεία ούτε από τίποτα. Συνεπώς είναι εντελώς αυτόνομοι.
Μήπως εκεί είναι το θέμα? Μήπως δηλαδή το πρόβλημα κάποιων καρεκλοκένταυρων είναι ότι δεν μπορούν να τους έχουν όλους αυτούς κάτω από τα φουστάνια τους? Αν πάνε τώρα να τους πάρουν υπό τη "σκέπη" τους είναι σίγουρο ότι θα φάνε πρόβειο. Μέσω της υποχρεωτικής ασφάλισης όμως και της αναγωγης του αερομοντελισμού σώνει και καλά σε αεράθλημα θέλοντας να κάνουν όλους τους αερομοντελιστές σώνει και καλά αεραθλητές το σκηνικό αλλάζει.
Αν περάσουν αυτό το έκτρωμα τότε ποσοι από αυτούς τους ανεξάρτητους συλλόγους θα μπορούν να ασφαλιστούν για να συμεχίσουν να είναι νόμιμοι? Μήπως για να ασφαλιστούν θα πρέπει οπωσδήποτε να χαρακτηριστούν αεραθλητικά σωματεία και γιαυτό να έχουν την έγκριση των καρεκλοκένταυρων? Και μήπως τότε οι καρεκλοκενταυροι θα ζητήσουν και τα "ανταλλάγματα" για να τους βάλουν όλους στο χέρι? Και γιατί όλα αυτά? Μήπως για να αυξήσουν τις επιχορηγήσεις που τυχόν παίρνουν για να πέσουν καλύτερα στις μάσες? Δεν ξέρω απλά ρωτάω...
Φιλικά Κώστας.
Μήπως εκεί είναι το θέμα? Μήπως δηλαδή το πρόβλημα κάποιων καρεκλοκένταυρων είναι ότι δεν μπορούν να τους έχουν όλους αυτούς κάτω από τα φουστάνια τους? Αν πάνε τώρα να τους πάρουν υπό τη "σκέπη" τους είναι σίγουρο ότι θα φάνε πρόβειο. Μέσω της υποχρεωτικής ασφάλισης όμως και της αναγωγης του αερομοντελισμού σώνει και καλά σε αεράθλημα θέλοντας να κάνουν όλους τους αερομοντελιστές σώνει και καλά αεραθλητές το σκηνικό αλλάζει.
Αν περάσουν αυτό το έκτρωμα τότε ποσοι από αυτούς τους ανεξάρτητους συλλόγους θα μπορούν να ασφαλιστούν για να συμεχίσουν να είναι νόμιμοι? Μήπως για να ασφαλιστούν θα πρέπει οπωσδήποτε να χαρακτηριστούν αεραθλητικά σωματεία και γιαυτό να έχουν την έγκριση των καρεκλοκένταυρων? Και μήπως τότε οι καρεκλοκενταυροι θα ζητήσουν και τα "ανταλλάγματα" για να τους βάλουν όλους στο χέρι? Και γιατί όλα αυτά? Μήπως για να αυξήσουν τις επιχορηγήσεις που τυχόν παίρνουν για να πέσουν καλύτερα στις μάσες? Δεν ξέρω απλά ρωτάω...
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Μηπως ειναι η ωρα(λεω μηπως) να αυτονομηθουν ολα τα αθληματα σε ξεχωριστη και ανεξαρτητη ομοσπονδια το καθενα???
Ετσι κι αλλιως απο την ΕΛΑΟ δεν ειδαμε τιποτα θετικο ολα αυτα τα χρονια.
Ειδικα στην ανεμοπορια.....
Αυτονομια και ανεξαρτητες ομοσπονδιες.Μονο ετσι θα λειτουργησουμε προς οφελος του χομπυ μας, μακρια απο "καρεκλαδες" και φιγουρατζηδες.
Χεστηκα για τους αγωνες και τα μεταλια.Θελω να πεταω το ανεμοπτερακι μου χωρις ανταγωνισμους και περιπλοκους κανονισμους αγωνων κλπ.Οσοι θελετε παγκοσμια πρωταθληματα στο καλο και με την ευχη μου.
Ο λαος λεει:"τα μεταξωτα βρακια ,θελουν κι επιδεξιους kolous"...
Ετσι κι αλλιως απο την ΕΛΑΟ δεν ειδαμε τιποτα θετικο ολα αυτα τα χρονια.
Ειδικα στην ανεμοπορια.....
Αυτονομια και ανεξαρτητες ομοσπονδιες.Μονο ετσι θα λειτουργησουμε προς οφελος του χομπυ μας, μακρια απο "καρεκλαδες" και φιγουρατζηδες.
Χεστηκα για τους αγωνες και τα μεταλια.Θελω να πεταω το ανεμοπτερακι μου χωρις ανταγωνισμους και περιπλοκους κανονισμους αγωνων κλπ.Οσοι θελετε παγκοσμια πρωταθληματα στο καλο και με την ευχη μου.
Ο λαος λεει:"τα μεταξωτα βρακια ,θελουν κι επιδεξιους kolous"...
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Όλη αύτή ή ίστορία μού θυμίζει τό τραγούδι πού λέει...
" Έγώ καλά σού τά λέγα............."
" Έγώ καλά σού τά λέγα............."
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Γιώργη εσύ τα έλεγες, αλλά ποιος άκουγε;
Βλέπεις κάποιες καταστάσεις αργούν να ωριμάσουν. Ακόμη και τώρα, μετά από δύο σχεδόν χρόνια από τότε "που τα λεγες", τα πράγματα χειροτερεύουν και πάνε.
Σύντομα θα ακολουθήσει ένα θέμα με προτάσεις, όπου θα διαθέσεις λίγο χρόνο και τις σκέψεις σου, μιας και -όσο γνωρίζω- είναι πολλές και καλές.
Βλέπεις κάποιες καταστάσεις αργούν να ωριμάσουν. Ακόμη και τώρα, μετά από δύο σχεδόν χρόνια από τότε "που τα λεγες", τα πράγματα χειροτερεύουν και πάνε.
Σύντομα θα ακολουθήσει ένα θέμα με προτάσεις, όπου θα διαθέσεις λίγο χρόνο και τις σκέψεις σου, μιας και -όσο γνωρίζω- είναι πολλές και καλές.
-
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 06, 2008 12:16 pm
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Το θέμα παραμένει . Για να ακουστεί η φωνη των ανένταχτων αερομοντελιστων πρεπει να παψουν να ειναι ανεναχτοι .
Για να λάβει υποψιν της η ΥΠΑ την γνωμη τους πρεπει να εμφανιστούν σαν ομάδα και οχι σαν άτομα.
οσο και αν δεν αρέσει ετσι ειναι . Λοιπόν .
Οργάνωση ή σκορποχώρι??
μιλάω για τους ανένταχτους.και το λέω για πολλοστή φορά, οχι αναγκαστικά στους υπάρχοντες συλλόγους , αλλα σε αυτους ( συλλόγους, σωματεία ,club, οπως θελετε πεστετα ) που θα δημιουργήσουν οι ιδιοι
Ουτε το ζητούμενο ειναι να αν θα μπουν ή οχι στην ομοσπονδία
Την ΕΛΑΟ. την επίσημα την αφορά μονο το κομματι του αεραθλητισμού και την ΥΠΑ οτι πετάει .
Και μην περιμενε ως εκ θαυματος να γινουν μοντελοδρόμια
Μονοι μας πρεπει . Αν δεν ξιθούμε μονοι μας κανείς δεν θα το κάνει .
Και στην τελική δεν χρειάζονται μοντελοδρομια με εγκαταστάσεις κλπ . Το ζητουμενο ειναι ο χώρος να χαρακτηριστεί πεδιο πτησεων μοντέλων .
Αυτο μπορεί να το ζητήσει ομάδα και οχι ατομο.
Ναι θα στοιχίσει και η δημιουργία συλλόγου και ισως η ευρεση και ο χαρακτηρισμός του χώρου .\
Αλλα τι δεν στοιχίζει σε αυτη την ζωή !
Για να λάβει υποψιν της η ΥΠΑ την γνωμη τους πρεπει να εμφανιστούν σαν ομάδα και οχι σαν άτομα.
οσο και αν δεν αρέσει ετσι ειναι . Λοιπόν .
Οργάνωση ή σκορποχώρι??
μιλάω για τους ανένταχτους.και το λέω για πολλοστή φορά, οχι αναγκαστικά στους υπάρχοντες συλλόγους , αλλα σε αυτους ( συλλόγους, σωματεία ,club, οπως θελετε πεστετα ) που θα δημιουργήσουν οι ιδιοι
Ουτε το ζητούμενο ειναι να αν θα μπουν ή οχι στην ομοσπονδία
Την ΕΛΑΟ. την επίσημα την αφορά μονο το κομματι του αεραθλητισμού και την ΥΠΑ οτι πετάει .
Και μην περιμενε ως εκ θαυματος να γινουν μοντελοδρόμια
Μονοι μας πρεπει . Αν δεν ξιθούμε μονοι μας κανείς δεν θα το κάνει .
Και στην τελική δεν χρειάζονται μοντελοδρομια με εγκαταστάσεις κλπ . Το ζητουμενο ειναι ο χώρος να χαρακτηριστεί πεδιο πτησεων μοντέλων .
Αυτο μπορεί να το ζητήσει ομάδα και οχι ατομο.
Ναι θα στοιχίσει και η δημιουργία συλλόγου και ισως η ευρεση και ο χαρακτηρισμός του χώρου .\
Αλλα τι δεν στοιχίζει σε αυτη την ζωή !
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
iiyamaflatron έγραψε: ↑ Για να ακουστεί η φωνη των ανένταχτων αερομοντελιστων πρεπει να παψουν να ειναι ανεναχτοι .
οσο και αν δεν αρέσει ετσι ειναι. Λοιπόν. Οργάνωση ή σκορποχώρι??
"με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε..."
Επιμένεις να μεταφέρεις σκοπίμως λάθος εικόνα. Η διαδικασία των ελιγμών σου όμως, στερούνται τεχνικής.
Εκατό φορές έχουμε θίξει το θέμα της οργάνωσης και τα υπέρ της, όπως επίσης εκατό φορές έχουμε αναφέρει ότι η Αθήνα που είναι "οργανωμένη", αποτελεί για πολλους την ντροπή των σωματείων και των συλλόγων.
Εκατό φορές έχουμε αναφέρει ότι η εικόνα της Αθήνας είναι το κάκιστο παράδειγμα για όλους τους Έλληνες που επιθυμούν να ενταχθούν και να συσπειρώσουν την απαραίτητη δύναμη. Δε νοείται το αρχαιότερο "σωματείο πιλότος" της Ελλάδας να έχει γίνει τσιφλίκι κάποιων που ...απλώς οργανώνουν την επανεκλογή τους. Από τα σπάτα και έπειτα μια πόλη με πληθυσμό 5,5 εκ δεν έχει ούτε ένα μοντελοδρόμιο, ούτε φρόντισαν να αποκτήσουν γιατί απλώς δε θέλουν. Στη δημοσιότητα έχουν γίνει και αναφορές για κονδύλια που εδόθησαν για αυτό το σκοπό, όμως και πάλι δεν έγινε τίποτα.
Για πες μας πονηρέ "ανώνυμε", που θα ενταχθεί ο Αθηναίος μοντελιστής, που αποτελεί και το 60% των μοντελιστών της χώρας; Εκτός αν αποδέχεσαι και εσύ την Αθηναϊκή οργανωτική απραξία και προτείνεις την ίδρυση νέων συλλόγων και σωματείων (γιατί αυτό λες).
Ωραία μυαλά έχετε όλοι εσείς οι "οργανωτικοί"! Αντί να πετάξουμε με τις κλωτσίες τους άχρηστους, θα φτιάχνουμε άρδην σωματεία ...μέχρι να πετύχουμε ένα που θα δουλέψει όπως πρέπει! Εύγε!
Ωστόσο με αυτό το σκεπτικό βολεύονται και όσοι ονειρεύονται τα προεδριλίκια. Πανέξυπνο. Οι μοντελιστές χωρίζονται και διασπώνται, πληρώνοντας πάντα τα σπασμένα. Έξοχα!
Είσαι ένας από εκείνους που επέλεξαν ψηφίζοντας την "πλήρη αποδοχή" των κανονισμών "ως έχουν" και αυτό καταδυκνείει στους υπόλοιπους τον τρόπο σκέψης σου μιας και είσαι γραμματέας σε Σύλλογο.
Με τέτοιες ιδεολογικές αντιλήψεις που μειοψηφούν συντριπτικά, ειλικρνά αναρωτιέμαι πότε θα πειστείτε ότι η φωνή σας είναι από ανύπαρκτη ως αδιάφορη για τους μοντελιστές.
Κατέβα από τα Γιάννενα και έλα εδώ να εντάξεις τους Αθηναίους και να τους ασφαλίσεις. Είμαι περίεργος να δω που θα τους πας; Που θα τους στείλεις; Κατέβα από τα Γιάννενα και έλα εδώ να εξηγήσεις τις απόψεις σου για τα μοντελοδρόμια και την ασφάλεια πτήσης, σε εκείνους που περίμεναν να δουν επιτέλους κάτι από την Αθήνα.
Για ποια δύναμη και συσπείρωση μιλάς "ανώνυμε" Γ.Π; Η Αθήνα αποτελούνταν από 750 μέλη και με την απαξίωση και απραξία σήμερα φτάνει δε φτάνει τους 50! Όλα αυτά που λες λοιπόν, έχουν ήδη γίνει αγαπητέ. Μη ρίχνετε λάσπη περί "μη ένταξης" λοιπόν, γιατί σας επιστρέφεται. Ο μοντελιστής κουράστηκε. Δεν εντάσσεται γιατί τους πήρε χαμπάρι. Απλό είναι. Τους άφησαν μόνους τους ...να εκλέγονται! Αυτό είναι το μόνο που καταφέρνουν να κάνουν εδώ και χρόνια. Τίποτα άλλο!
Όλοι οι τάχα μου δήθεν "προστάτες" πετάξτε μακριά μας τη χαλασμένη "μπανανόφλουδα" σας περί υποτιθέμενης ασφάλειας και οργάνωσης, γιατί επίσης εκατό φορές έχουμε αναφέρει ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν την αρνείται. Μη συγκρίνετε τις δικές σας περιοχές, με την Αθήνα και μην παραλληλίζετε τα δικά σας Σωματεία με την αχρηστία, τη γεροντοκρατία που αποτελείται από κουρασμένους συνταξιούχους μοντελιστές.
Οι συντηρητικές ιδέες όλων εκείνων που φροντίζουν για το μέλλον προχωρώντας με την όπισθεν, η ανοησία, το ψώνιο, η μεγαλομανία, η κακία και ίσως τελικά η βλακεία τους, με λύπη μας οι περισσότεροι διαπιστώνουμε ότι δεν είναι τωρινό φαινόμενο.
Ενδεικτικό είναι το θέμα που δημοσιεύτηκε εδώ
και που αφορά ΑΚΡΙΒΩΣ τις ίδιες καταστάσεις από τα ΙΔΙΑ πρόσωπα πριν από 25 χρόνια!
Αυτό δεν είναι ειρωνικό, ούτε είναι εξοργιστικό. Είναι απλώς γελοίο, όπως γελοίοι είναι και οι πρωταγωνιστές του.
-
- Δημοσιεύσεις: 39
- Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 06, 2008 12:16 pm
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Εκτός αν αποδέχεσαι και εσύ την Αθηναϊκή οργανωτική απραξία και προτείνεις την ίδρυση νέων συλλόγων και σωματείων (γιατί αυτό λες).
Ακριβως . Είτε λειτουργεί , ειτε οχι ο μοναδικός συλλογος στην Αθήνα , ειναι εκ των πραγμάτων αδυνατον να ενταξει 750 μοντελιστες
Εγραψα
μιλάω για τους ανένταχτους.και το λέω για πολλοστή φορά, οχι αναγκαστικά στους υπάρχοντες συλλόγους , αλλα σε αυτους ( συλλόγους, σωματεία ,club, οπως θελετε πεστετα ) που θα δημιουργήσουν οι ιδιοι
Υπάρχει διαφωνία και σε αυτό ?
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Χαίρομαι ποιυ εμμέσως αποδέχεσαι την αχρηστία του "τιμονιού" του Συλλόγου της Αθήνας. Αλλιώς δεν θα προτείνονταν ίδρυση νέων συλλογων, εφόσον υφίσται ήδη ένας και δη ο αρχαιότερος, ο "δάσκαλος" των υπολοίπων! (αυτό το "δάσκαλος" είναι και η ζημιά των υπολοίπων, όσων παίρνουν παραδείγματα).
Το κακό είναι ότι αυτός ο ένας σύλλογος των Αθηνών, θα μπορούσε να είχε φροντίσει τον καιρό που έπρεπε και ήταν δυνατό, να βρει χώρο για πτήσεις (αν δεν ήταν άχρηστος να το πράξει).
Δεν το έκανε όμως. Πέρασαν τα χρόνια και τώρα πλέον τούτη η πόλη (για άλλους bordelo) πραγματικά δεν έχει μέρος ή είναι δύσκολο να βρει. Είχε όμως!
Ξέρουμε καλά οι περισσότεροι ότι οι νέοι σύλλογοι, για να καταφέρουν να κάνουν κάτι, πρέπει να βρεθούν υπό καθεστώς ομηρίας και ελέγχου, αλλιώς μπλέκουν σε κυκεώνες "περιβαλλοντολογικών μελετών" και "Δυσκοιλιοτήτων" της ΥΠΑ. Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, γιατί είναι λεπτότερο του σώματος. Και ποιος θα είναι ο έλεγχός τους; Οι ίδιοι άχρηστοι που νέμονται εδώ και τριάντα χρόνια τις εκάστοτε διοικήσεις με τις απαγορευτικές ανόητες δικλείδες για όλους τους μοντελιστές.
Σε κάθε μήνυμά μου θα κάνω αναφορά στα κοκόρια
του Παναγιώτη Σοφού, τα οποία αντικατοπτρίζουν τη βρωμερή ίδια κατάσταση του χθες και του σήμερα. Τίποτα δεν άλλαξε και τίποτα δεν αλλάζει με τούτα τα δίποδα.
Παρόλο λοιπόν που δεν υπάρχει διαφωνία με την ίδρυση νέων συλλόγων, είναι πασιφανές ότι η σφιγοκολάρια τακτική όλων αυτών που μονίμως υψώνουν φράκτες στην ανάπτυξη και στην ελπίδα του κάθε ενδιαφερόμενου, είναι και αυτή που τον αποθαρρύνει. Εσείς οι ίδιοι θα πρέπει να αντιληφθείτε ότι όλοι τούτοι ...πρέπει να πεταχτούν από το παράθυρο. Πετάξτε τους.
Όσο δεν το κάνετε, τόσο διαιωνίζονται τα προβλήματά σας, αλλά και τα δικά μας. Αντ'αυτού τι κάνετε; Ψηφίζετε και εγκρίνετε τις ηλίθιες προτάσεις τους, αποδεικνύοντας ότι δε μπορείτε να σκάσετε κεφάλι από την κινούμενη άμμο. Ακόμη και αν κάποιοι από εσάς πράγματι ενδιαφέρεστε για την οργάνωση και την υγιή ένταξη των "αλανιάρηδων", χάνεστε και βουλιάζετε μέσα στο βούρκο τους. Δεν το αντιλαμβάνεστε; Πως αλλιώς να το εξηγήσουμε γραμματέα;
(Όσο κοιτάζω τους παρόντες κανονισμούς, τόσο πείθομαι ότι δεν είναι ανόητοι, αλλά είναι πράγματι παντελώς ηλίθιοι).
Με βάση όλα αυτά και την έλλειψη παντελούς εμπιστοσύνης (στην Αθήνα), προτείνω το εξής:
Ίδρυση νέου (νέων) συλλόγου (γων) και ένταξη των πάντων ελεύθερων μοντελιστών, με χρονική δέσμευση ενός ή δύο ετών χωρίς ΚΑΜΙΑ απολύτως οικονομική συνεισφορά. Ο Σύλλογος θα οφείλει μέσα στο χρονικό διάστημα που θα οριστεί εκ των προτέρων, να ικανοποιήσει τα μέλη του με έργο και χώρο πτήσης, ενώ τα εγγεγραμμένα μέλη να υποχρεούνται αμέσως μετά να καλύψουν ΟΛΕΣ τις συνδρομές (και των προηγούμενων ετών αναδρομικά).
Αυτή η πρόταση, εφόσον το ζητούμενό σας όλων εσάς των "οργανωτικών" είναι η συσπείρωση και όχι οι συνδρομές, δε βρίσκω το λόγο να μη γίνει δεκτή.
Το κακό είναι ότι αυτός ο ένας σύλλογος των Αθηνών, θα μπορούσε να είχε φροντίσει τον καιρό που έπρεπε και ήταν δυνατό, να βρει χώρο για πτήσεις (αν δεν ήταν άχρηστος να το πράξει).
Δεν το έκανε όμως. Πέρασαν τα χρόνια και τώρα πλέον τούτη η πόλη (για άλλους bordelo) πραγματικά δεν έχει μέρος ή είναι δύσκολο να βρει. Είχε όμως!
Ξέρουμε καλά οι περισσότεροι ότι οι νέοι σύλλογοι, για να καταφέρουν να κάνουν κάτι, πρέπει να βρεθούν υπό καθεστώς ομηρίας και ελέγχου, αλλιώς μπλέκουν σε κυκεώνες "περιβαλλοντολογικών μελετών" και "Δυσκοιλιοτήτων" της ΥΠΑ. Μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας, γιατί είναι λεπτότερο του σώματος. Και ποιος θα είναι ο έλεγχός τους; Οι ίδιοι άχρηστοι που νέμονται εδώ και τριάντα χρόνια τις εκάστοτε διοικήσεις με τις απαγορευτικές ανόητες δικλείδες για όλους τους μοντελιστές.
Σε κάθε μήνυμά μου θα κάνω αναφορά στα κοκόρια
του Παναγιώτη Σοφού, τα οποία αντικατοπτρίζουν τη βρωμερή ίδια κατάσταση του χθες και του σήμερα. Τίποτα δεν άλλαξε και τίποτα δεν αλλάζει με τούτα τα δίποδα.
Παρόλο λοιπόν που δεν υπάρχει διαφωνία με την ίδρυση νέων συλλόγων, είναι πασιφανές ότι η σφιγοκολάρια τακτική όλων αυτών που μονίμως υψώνουν φράκτες στην ανάπτυξη και στην ελπίδα του κάθε ενδιαφερόμενου, είναι και αυτή που τον αποθαρρύνει. Εσείς οι ίδιοι θα πρέπει να αντιληφθείτε ότι όλοι τούτοι ...πρέπει να πεταχτούν από το παράθυρο. Πετάξτε τους.
Όσο δεν το κάνετε, τόσο διαιωνίζονται τα προβλήματά σας, αλλά και τα δικά μας. Αντ'αυτού τι κάνετε; Ψηφίζετε και εγκρίνετε τις ηλίθιες προτάσεις τους, αποδεικνύοντας ότι δε μπορείτε να σκάσετε κεφάλι από την κινούμενη άμμο. Ακόμη και αν κάποιοι από εσάς πράγματι ενδιαφέρεστε για την οργάνωση και την υγιή ένταξη των "αλανιάρηδων", χάνεστε και βουλιάζετε μέσα στο βούρκο τους. Δεν το αντιλαμβάνεστε; Πως αλλιώς να το εξηγήσουμε γραμματέα;
(Όσο κοιτάζω τους παρόντες κανονισμούς, τόσο πείθομαι ότι δεν είναι ανόητοι, αλλά είναι πράγματι παντελώς ηλίθιοι).
Με βάση όλα αυτά και την έλλειψη παντελούς εμπιστοσύνης (στην Αθήνα), προτείνω το εξής:
Ίδρυση νέου (νέων) συλλόγου (γων) και ένταξη των πάντων ελεύθερων μοντελιστών, με χρονική δέσμευση ενός ή δύο ετών χωρίς ΚΑΜΙΑ απολύτως οικονομική συνεισφορά. Ο Σύλλογος θα οφείλει μέσα στο χρονικό διάστημα που θα οριστεί εκ των προτέρων, να ικανοποιήσει τα μέλη του με έργο και χώρο πτήσης, ενώ τα εγγεγραμμένα μέλη να υποχρεούνται αμέσως μετά να καλύψουν ΟΛΕΣ τις συνδρομές (και των προηγούμενων ετών αναδρομικά).
Αυτή η πρόταση, εφόσον το ζητούμενό σας όλων εσάς των "οργανωτικών" είναι η συσπείρωση και όχι οι συνδρομές, δε βρίσκω το λόγο να μη γίνει δεκτή.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
iiyamaflatron έγραψε: ↑Καλά κυκλοφορεί πολύ ραδιο αρβυλα εδω .^%^
Για πες μας πού ειδες τα σωματεία και τις λέσχες ??*SAR* στην τηλεόραση ??
και έχεις και άποψη ? >:(
Δηλαδη Οσοι ειναι γραμμένοι στις λέσχες ειναι χαζοί και εσυ ο έξυπνος ??
Θυμάσαι τι έγραψες ……..τώρα ακυρώνεις τον εαυτό σου
Είμαι σίγουρος ότι αν τα σωματεία έβαζαν καταχωρίσεις-προσκλήσεις στα forum όλο αυτό τον καιρό καταθέτοντας τις απόψεις τους θα μάζευαν πολύ περισσότερο κόσμο από ότι τώρα που προσπαθούν με πλάγιες και παραπλανητικές μεθόδους
Αν λέω αν δείξετε λίγη μεταμέλεια και δεχθείτε ότι ο κανονισμός όπως μας δόθηκε είναι κακοδιατυπομένος θα αρχίσετε να βρίσκετε υποστηριχτές και έξω από τα λημέρια σας
Δείξτε την απαραίτητη σοβαρότητα, προτείνετε κανονισμό που να μην είναι παράλογος Και κακογραμμένος, αφήστε τους εκβιαστικούς μονόδρομους και τότε θα βρείτε συμπαραστάτες και νέα μέλη
Απάντηση: Κανονισμός πτήσεων Αερομοντέλων
Η Ελλάδα που γνωρίζω, είναι η δύση της γλυκιάς ανατολής, μια ανεύθυνη, κερδοφόρος, κρεατοφάγος μηχανή.
Ως χομπηστας θέλω να πετάω όπου και όσο με παίρνει. Αλλά αυτό απαιτεί κάποια ποιοτικά βασικά χαρακτηριστικά όπως, αγωγή, σεβασμός, υπευθυνότητα…
Υπάρχουν αυτά σαν βασικά συστατικά στην κοινωνία μας?
Υπάρχει έλλειψη παιδείας και εξ αυτού, μεγαλώνουν τα ποσοστά ατυχήματος, και όχι λόγο έλλειψη μαντρομοδιατάξεων.
Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με τα κρατικά νταβατζιλίκια.
Αλλά σε υπεύθυνους κανόνες που εμείς θα θέσουμε/προτείνουμε …
Ως χομπηστας θέλω να πετάω όπου και όσο με παίρνει. Αλλά αυτό απαιτεί κάποια ποιοτικά βασικά χαρακτηριστικά όπως, αγωγή, σεβασμός, υπευθυνότητα…
Υπάρχουν αυτά σαν βασικά συστατικά στην κοινωνία μας?
Υπάρχει έλλειψη παιδείας και εξ αυτού, μεγαλώνουν τα ποσοστά ατυχήματος, και όχι λόγο έλλειψη μαντρομοδιατάξεων.
Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ με τα κρατικά νταβατζιλίκια.
Αλλά σε υπεύθυνους κανόνες που εμείς θα θέσουμε/προτείνουμε …