Νέο μέλος
-
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 08, 2009 11:10 pm
Νέο μέλος
Γεια σας και από εμένα. Με λένε Νίκο Μαζαράκη και είμαι φυσικός μετεωρολόγος. Εργάζομαι στο Αστεροσκοπείο και ειδικότερα στο meteo.gr ενώ κάθε Κυριακή γράφω τον καιρό στην εφημερίδα Veto.
Με τον αερομοντελισμό δεν έχω ασχοληθεί καθόλου (ή μαλλον ελάχιστα) και θα έβαζα τον εαυτό μου στη κατηγορία των εντελώς άσχετων. Όμως με συναρπάζει τόσο πολύ το όλο θέμα που θέλω σοβαρά να ασχοληθώ.
Πέρυσι αγόρασα ένα ηλεκτρικό Merlin Condor (http://www.giatrakos.eu/cgallery/displayimage.php?album=random&cat=8&pos=-1609
) με το οποίο δεν τα πήγα ομολογώ καθόλου καλά γιατί πολύ απλά ο περισσότερος χρόνος που μπόρεσα να το πετάξω δεν ξεπέρασε τα 60 sec. Στο τέλος από τις πολλές τούμπες ράγισε και η μύτη του και είπα τέρμα,δύσκολο σπορ για μένα. Μέχρι που γνώρισα τον κύριο Δημήτρη, εξαιρετικά έμπειρο έχοντας στο ενεργητικό του 100αδες ώρες πτήσεις, είδα τα αεροπλάνα που έχει κατασκευάσει και ξαναζεστάθηκα.
Το site σας το βρήκα τυχαία και ομολογώ ότι είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον. Δυστυχώς όπως καταλαβαίνεται λόγω επαγγέλματος αλλά και μία μικρής κορούλας που έχω ο ελεύθερος χρόνος μου είναι εξαιρετικά περιορισμένος. Αν λοιπόν δεν σας κανει κόπο υποδείξτε μου με τα κατάλληλα links κάποια μηνύματα του πολύ ενδιαφέροντος φόρουμ που πιστέυω ότι υπάρχουν, και απαντούν στα βασικά ερωτήματα που έχει κάποιος αρχάριος σχετικά με το χόμπυ.
Να είστε όλοι καλά!s!2
Με τον αερομοντελισμό δεν έχω ασχοληθεί καθόλου (ή μαλλον ελάχιστα) και θα έβαζα τον εαυτό μου στη κατηγορία των εντελώς άσχετων. Όμως με συναρπάζει τόσο πολύ το όλο θέμα που θέλω σοβαρά να ασχοληθώ.
Πέρυσι αγόρασα ένα ηλεκτρικό Merlin Condor (http://www.giatrakos.eu/cgallery/displayimage.php?album=random&cat=8&pos=-1609
) με το οποίο δεν τα πήγα ομολογώ καθόλου καλά γιατί πολύ απλά ο περισσότερος χρόνος που μπόρεσα να το πετάξω δεν ξεπέρασε τα 60 sec. Στο τέλος από τις πολλές τούμπες ράγισε και η μύτη του και είπα τέρμα,δύσκολο σπορ για μένα. Μέχρι που γνώρισα τον κύριο Δημήτρη, εξαιρετικά έμπειρο έχοντας στο ενεργητικό του 100αδες ώρες πτήσεις, είδα τα αεροπλάνα που έχει κατασκευάσει και ξαναζεστάθηκα.
Το site σας το βρήκα τυχαία και ομολογώ ότι είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον. Δυστυχώς όπως καταλαβαίνεται λόγω επαγγέλματος αλλά και μία μικρής κορούλας που έχω ο ελεύθερος χρόνος μου είναι εξαιρετικά περιορισμένος. Αν λοιπόν δεν σας κανει κόπο υποδείξτε μου με τα κατάλληλα links κάποια μηνύματα του πολύ ενδιαφέροντος φόρουμ που πιστέυω ότι υπάρχουν, και απαντούν στα βασικά ερωτήματα που έχει κάποιος αρχάριος σχετικά με το χόμπυ.
Να είστε όλοι καλά!s!2
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
Απάντηση: Νέο μέλος
καλός ήρθες στην παρέα μας Νίκο!^hola^
εγώ σου προτείνω αυτό το μοντέλο;;) :
http://www.planodio.com/shop/radios/simulators-for-radio-controlled-models-rc-planes-and-helicopters.html
http://bestrcshop.com/eshop/product_info.php?cPath=70&products_id=4567
καλή συνεχεια εύχομαι!
Γιώργος@P@
http://www.youtube.com/watch?v=vt65pzaG_IU
εγώ σου προτείνω αυτό το μοντέλο;;) :
http://www.planodio.com/shop/radios/simulators-for-radio-controlled-models-rc-planes-and-helicopters.html
http://bestrcshop.com/eshop/product_info.php?cPath=70&products_id=4567
καλή συνεχεια εύχομαι!
Γιώργος@P@
http://www.youtube.com/watch?v=vt65pzaG_IU
Απάντηση: Νέο μέλος
nikosmeteo74 έγραψε: ↑Γεια σας και από εμένα. Με λένε Νίκο Μαζαράκη και είμαι φυσικός μετεωρολόγος. Εργάζομαι στο Αστεροσκοπείο και ειδικότερα στο meteo.gr ενώ κάθε Κυριακή γράφω τον καιρό στην εφημερίδα Veto.
Με τον αερομοντελισμό δεν έχω ασχοληθεί καθόλου (ή μαλλον ελάχιστα) και θα έβαζα τον εαυτό μου στη κατηγορία των εντελώς άσχετων. Όμως με συναρπάζει τόσο πολύ το όλο θέμα που θέλω σοβαρά να ασχοληθώ.
Πέρυσι αγόρασα ένα ηλεκτρικό Merlin Condor (http://www.giatrakos.eu/cgallery/displayimage.php?album=random&cat=8&pos=-1609
) με το οποίο δεν τα πήγα ομολογώ καθόλου καλά γιατί πολύ απλά ο περισσότερος χρόνος που μπόρεσα να το πετάξω δεν ξεπέρασε τα 60 sec. Στο τέλος από τις πολλές τούμπες ράγισε και η μύτη του και είπα τέρμα,δύσκολο σπορ για μένα. Μέχρι που γνώρισα τον κύριο Δημήτρη, εξαιρετικά έμπειρο έχοντας στο ενεργητικό του 100αδες ώρες πτήσεις, είδα τα αεροπλάνα που έχει κατασκευάσει και ξαναζεστάθηκα.
Το site σας το βρήκα τυχαία και ομολογώ ότι είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον. Δυστυχώς όπως καταλαβαίνεται λόγω επαγγέλματος αλλά και μία μικρής κορούλας που έχω ο ελεύθερος χρόνος μου είναι εξαιρετικά περιορισμένος. Αν λοιπόν δεν σας κανει κόπο υποδείξτε μου με τα κατάλληλα links κάποια μηνύματα του πολύ ενδιαφέροντος φόρουμ που πιστέυω ότι υπάρχουν, και απαντούν στα βασικά ερωτήματα που έχει κάποιος αρχάριος σχετικά με το χόμπυ.
Να είστε όλοι καλά!s!2
Νικο καλως ωρισες
Ειμαστε κοντα, μενω Μελισσια και παρακολουθω το Μeteo σχεδον καθημερινα για την προβλεψη του καιρου, ομολογω πως κανετε πολυ καλη δουλεια.
Εγω εχω τρεις κορες κι ενα γιο και παλι βρισκω χρονο, εαν το θελεις και σου αρεσει πραγματικα θα κολησεις κι εσυ οπως κι εμεις οι χιλιδες αλλοι.
Μπορεις οτι θελεις και οτι χρειαστεις να το ρωτας εδω και σιγουρα καποιος θα σου απαντησει ωστε να σε βοθησει να βρεις μια λυση-απαντηση.
Μεινε στον χωρο και δεν θα το μετανιωσεις, η χαρα της πτησης ειναι ανυπωτη, ΠΕΤΑΜΕΕΕΕΕεεεεεε...!!! +(*)@P@+(*)
Φιλικα
Χρηστος
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Νέο μέλος
Καλώς μας ήρθες Νίκο
Αυτό που δεν μας είπες είναι ποιο είδος αερομοντελισμού σε τραβάει περισσότερο αεροπλάνο ανεμόπτερο ελικόπτερο
Εδώ μια πρώτη δόση για ανεμόπτερα αεροπλάνα
http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?p=27756#post27756
εδώ κάτι για ελικόπτερα
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=4071
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=4134
το petame είναι γεμάτο με απορίες και λύσεις –προτάσεις αξίζει να περάσεις λίγο χρόνο εδω πριν πας στο επόμενο βήμα και να ξέρεις ότι εδώ θα βρεις ανθρώπους να σε βοηθήσουν και να πετάξουν μαζί σου και ας έχουμε και οι περισσότεροι μωράκια παιδάκια τερατάκια
Αυτό που δεν μας είπες είναι ποιο είδος αερομοντελισμού σε τραβάει περισσότερο αεροπλάνο ανεμόπτερο ελικόπτερο
Εδώ μια πρώτη δόση για ανεμόπτερα αεροπλάνα
http://www.petame.gr/forumv/showthread.php?p=27756#post27756
εδώ κάτι για ελικόπτερα
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=4071
http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=4134
το petame είναι γεμάτο με απορίες και λύσεις –προτάσεις αξίζει να περάσεις λίγο χρόνο εδω πριν πας στο επόμενο βήμα και να ξέρεις ότι εδώ θα βρεις ανθρώπους να σε βοηθήσουν και να πετάξουν μαζί σου και ας έχουμε και οι περισσότεροι μωράκια παιδάκια τερατάκια
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Νέο μέλος
Καλημέρα σε όλους. Καλημέρα Νίκο.
Το αεροπλάνο που σου προμήθευσαν, είναι ένα εκπαιδευτικό αεροπλάνο ιδανικό για ξεκίνημα. Η επιλογή του καταστήματος και η πρόταση που σου έκανε είναι ορθή και οικονομική. Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι χρειαζόσουν περισσότερη βοήθεια και άσκηση για την πρώτη σου πτήση.
Αν είχες αυτή τη βοήθεια (πράγμα εύκολο), δε θα απογοητευόσουν. Είναι απολύτως λογικό να αντιμετωπίσεις δυσκολίες ή και να καταστρέψεις το μοντέλο σου, τη στιγμή που είσαι μόνος. Πέρα από αυτό, υπάρχει και κίνδυνος να χτυπήσεις άλλους, ή και τον εαυτό σου.
Προτείνεται να ασκηθείς με ένα simulator. Ο Εξομοιωτής θα σε "οχυρώσει" και θα σου εκπαιδεύσει μυαλό (άρα τα δάχτυλα), παρέχοντάς σου ασφάλεια και αυτοπεποίθηση. Στις πρώτες πτήσεις, θεωρείται απαραίτητη η παρουσία γνώστη.
Μην απογοητεύεσαι. Κανείς δε γεννήθηκε πιλότος και κανείς δεν "το' χει" με την πρώτη επαφή.
Μέσα από εδώ (από το forum), συνεννοούμαστε καθημερινά για τις πτήσεις μας και συναντιόμαστε στο χώρο πτήσης. Η παρέα αυτή διαρκώς μεγαλώνει και αλληλοϋποστηρίζεται. Στην επόμενη πτήση μας, έλα να πετάξουμε μαζί.
Το αεροπλάνο που σου προμήθευσαν, είναι ένα εκπαιδευτικό αεροπλάνο ιδανικό για ξεκίνημα. Η επιλογή του καταστήματος και η πρόταση που σου έκανε είναι ορθή και οικονομική. Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι χρειαζόσουν περισσότερη βοήθεια και άσκηση για την πρώτη σου πτήση.
Αν είχες αυτή τη βοήθεια (πράγμα εύκολο), δε θα απογοητευόσουν. Είναι απολύτως λογικό να αντιμετωπίσεις δυσκολίες ή και να καταστρέψεις το μοντέλο σου, τη στιγμή που είσαι μόνος. Πέρα από αυτό, υπάρχει και κίνδυνος να χτυπήσεις άλλους, ή και τον εαυτό σου.
Προτείνεται να ασκηθείς με ένα simulator. Ο Εξομοιωτής θα σε "οχυρώσει" και θα σου εκπαιδεύσει μυαλό (άρα τα δάχτυλα), παρέχοντάς σου ασφάλεια και αυτοπεποίθηση. Στις πρώτες πτήσεις, θεωρείται απαραίτητη η παρουσία γνώστη.
Μην απογοητεύεσαι. Κανείς δε γεννήθηκε πιλότος και κανείς δεν "το' χει" με την πρώτη επαφή.
Μέσα από εδώ (από το forum), συνεννοούμαστε καθημερινά για τις πτήσεις μας και συναντιόμαστε στο χώρο πτήσης. Η παρέα αυτή διαρκώς μεγαλώνει και αλληλοϋποστηρίζεται. Στην επόμενη πτήση μας, έλα να πετάξουμε μαζί.
-
- Δημοσιεύσεις: 15
- Εγγραφή: Τρί Δεκ 08, 2009 11:10 pm
Απάντηση: Νέο μέλος
Γεια σας,
θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τις πολύτιμες συμβουλές. Σήμερα κιόλας θα έχω στα χέρια μου εξοιμοιωτή. Σε ότι αφορά την ερώτηση ποιο είδος αερομοντελισμού με ενδιαφέρει η απάντηση δεν είναι εύκολη καθώς με τα IR παιχνιδάκια που έχω πειραματιστεί (ένα αεροπλανάκι και ένα ελικόπτερο) μπορώ να πω ότι το κάθε ένα έχει το ενδιαφέρον του. Πιστεύω απλά ότι το ελικόπτερο μπορείς να το πετάξεις σε πιο περιορισμένο χώρο από ότι το αεροπλάνο, από την άλλη όμως το αεροπλάνο σου προσφέρει ίσως πιο δυνατές συγκινήσεις. Έχω το "προνόμιο" λόγω εργασίας της δυνατότητας εισόδου στο χώρο του αστρονομικού θόλου στο λόφο Κουφού στην Παλαιά Πεντέλη που η έκταση εδώ πάνω είναι αρκετά μεγάλη πιστεύω για να πετάξει με ασφάλεια ένα ελικόπτερο. Οι κοντινοί κάτοικοι στην περιοχή τι λέτε? Ισχύει αυτό που λέω ή και το ελικόπτερο θέλει πολύ μεγάλη έκταση όπως και το αεροπλάνο? Επίσης ο φίλος μου ο Δημήτρης που ασχολείται χρόνια και έχει δεκάδες αεροπλάνα μου είπε ότι ελικόπτερο δεν μπορεί να πετάξει με τίποτα. Είναι πιο δύσκολο από το αεροπλάνο ή όπως συνηθίσει κανείς?
Να είστε καλά.
Υ.Γ. Επειδή ο άνεμος γίνεται πολλές φορές η αιτία για να "ακυρώνονται" οι πτήσεις ακολουθείστε αυτό το λινκ
http://cirrus.meteo.noa.gr/forecast/bolam/Sailing/sailing.htm
όπου δίνεται ο άνεμος σε μποφόρ από την αγγλική μας σελίδα. Είναι πολύ αξιόπιστο. Στις ώρες που αναφέρονται οι χάρτες μην ξεχνάτε να προσθέτετε +2 το χειμώνα και +3 το καλοκαίρι. Και μία σημείωση: όλα τα μετεωρολογικά μοντέλα πάνω απο την ξηρά έχουν την τάση να μειώνουν την ένταση του ανέμου. Επίσης το μετεωρολογικό μας μοντέλο ΒOLAM τρέχει σε ανάλυση 8 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να πιάνει τις τοπικότητες με χωρικές κλίμακες της τάξης των 8-10 χλμ. όπως για παράδειγμα τη ροή του ανέμου μεταξύ δύο μεγάλων βουνών, όμως για τοπικότητες μικρότερης κλίμακας ο άνεμος μπορεί να αλλάζει πολύ και είναι δύσκολο να προβλεφθει. Οπότε εκεί έρχεται η πείρα του κάτοικου της περιοχής να κατανοήσει τις όποιες τοπικότητες υπάρχουν σε σχέση με τον συνοπτικό άνεμο, δηλαδή τον άνεμο που θα φυσούσε εάν δεν υπήρχαν λόφοι, βουνά και γενικότερα ανάγλυφο. _Β_Ο
θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τις πολύτιμες συμβουλές. Σήμερα κιόλας θα έχω στα χέρια μου εξοιμοιωτή. Σε ότι αφορά την ερώτηση ποιο είδος αερομοντελισμού με ενδιαφέρει η απάντηση δεν είναι εύκολη καθώς με τα IR παιχνιδάκια που έχω πειραματιστεί (ένα αεροπλανάκι και ένα ελικόπτερο) μπορώ να πω ότι το κάθε ένα έχει το ενδιαφέρον του. Πιστεύω απλά ότι το ελικόπτερο μπορείς να το πετάξεις σε πιο περιορισμένο χώρο από ότι το αεροπλάνο, από την άλλη όμως το αεροπλάνο σου προσφέρει ίσως πιο δυνατές συγκινήσεις. Έχω το "προνόμιο" λόγω εργασίας της δυνατότητας εισόδου στο χώρο του αστρονομικού θόλου στο λόφο Κουφού στην Παλαιά Πεντέλη που η έκταση εδώ πάνω είναι αρκετά μεγάλη πιστεύω για να πετάξει με ασφάλεια ένα ελικόπτερο. Οι κοντινοί κάτοικοι στην περιοχή τι λέτε? Ισχύει αυτό που λέω ή και το ελικόπτερο θέλει πολύ μεγάλη έκταση όπως και το αεροπλάνο? Επίσης ο φίλος μου ο Δημήτρης που ασχολείται χρόνια και έχει δεκάδες αεροπλάνα μου είπε ότι ελικόπτερο δεν μπορεί να πετάξει με τίποτα. Είναι πιο δύσκολο από το αεροπλάνο ή όπως συνηθίσει κανείς?
Να είστε καλά.
Υ.Γ. Επειδή ο άνεμος γίνεται πολλές φορές η αιτία για να "ακυρώνονται" οι πτήσεις ακολουθείστε αυτό το λινκ
http://cirrus.meteo.noa.gr/forecast/bolam/Sailing/sailing.htm
όπου δίνεται ο άνεμος σε μποφόρ από την αγγλική μας σελίδα. Είναι πολύ αξιόπιστο. Στις ώρες που αναφέρονται οι χάρτες μην ξεχνάτε να προσθέτετε +2 το χειμώνα και +3 το καλοκαίρι. Και μία σημείωση: όλα τα μετεωρολογικά μοντέλα πάνω απο την ξηρά έχουν την τάση να μειώνουν την ένταση του ανέμου. Επίσης το μετεωρολογικό μας μοντέλο ΒOLAM τρέχει σε ανάλυση 8 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να πιάνει τις τοπικότητες με χωρικές κλίμακες της τάξης των 8-10 χλμ. όπως για παράδειγμα τη ροή του ανέμου μεταξύ δύο μεγάλων βουνών, όμως για τοπικότητες μικρότερης κλίμακας ο άνεμος μπορεί να αλλάζει πολύ και είναι δύσκολο να προβλεφθει. Οπότε εκεί έρχεται η πείρα του κάτοικου της περιοχής να κατανοήσει τις όποιες τοπικότητες υπάρχουν σε σχέση με τον συνοπτικό άνεμο, δηλαδή τον άνεμο που θα φυσούσε εάν δεν υπήρχαν λόφοι, βουνά και γενικότερα ανάγλυφο. _Β_Ο
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Νέο μέλος
Χρησιμότατα τα στοιχεία που μας δίνεις και τα οποία η όποια θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας μπορείς να τα postάρεις εδώ http://www.petame.gr/forum/viewforum.php?f=43
Τώρα σε ότι αφορά τον χώρο πτήσης θα σου πω ότι μόλις και αν ξεπεράσεις το πρώτο βήμα του ελικόπτερου που είναι το hover θα χρειαστείς για λόγους ασφαλείας τόσο χώρο όσο χρειάζεται και ένα μικρό ηλεκτρικό αεροπλάνο
Μια και είσαι όμως συχνά στη Πεντέλη δες και αυτό http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=3792
Τώρα σε ότι αφορά τον χώρο πτήσης θα σου πω ότι μόλις και αν ξεπεράσεις το πρώτο βήμα του ελικόπτερου που είναι το hover θα χρειαστείς για λόγους ασφαλείας τόσο χώρο όσο χρειάζεται και ένα μικρό ηλεκτρικό αεροπλάνο
Μια και είσαι όμως συχνά στη Πεντέλη δες και αυτό http://www.petame.gr/forum/viewtopic.php?t=3792
Απάντηση: Νέο μέλος
Το ελικόπτερο - όπως και στη πραγματικότητα - είναι μακράν πιο "ζόρικο". Θα το διαπιστώσεις άμεσα με το νέο σου εξομοιωτή. Επίσης θεωρείται και κάπως πιο "επικίνδυνο" τόσο σε ενδεχόμενη πτώση όσο και στον επίγεια διαχείρησή του.
Προσωπικά ξεκίνησα με το αεροπλάνο για να χαλαρώνω από το ελικόπτερο αλλά διάκριση δεν θα κάνω $no$
Έχουν και τα δύο μια ξεχωριστή έντονη γοητεία +(*)
O phoenix που χρησιμοποιώ νομίζω πως είναι εξαιρετικός. Ειδικότερα η τρέχουσά του έκδοση 2.5t με πολύ δουλεμένα physics των μοντέλων έχει υψηλότατο επίπεδο ρεαλισμού. Μπορώ να το κρίνω διότι διαθέτει πολλά υπαρκτά μοντέλα και η συμπεριφορά τους είναι πολύ κοντά στο πραγματικό. Τα update του software όσο και των νέων μοντέλων είναι δωρεάν.
Καλή αρχή;;)
Προσωπικά ξεκίνησα με το αεροπλάνο για να χαλαρώνω από το ελικόπτερο αλλά διάκριση δεν θα κάνω $no$
Έχουν και τα δύο μια ξεχωριστή έντονη γοητεία +(*)
O phoenix που χρησιμοποιώ νομίζω πως είναι εξαιρετικός. Ειδικότερα η τρέχουσά του έκδοση 2.5t με πολύ δουλεμένα physics των μοντέλων έχει υψηλότατο επίπεδο ρεαλισμού. Μπορώ να το κρίνω διότι διαθέτει πολλά υπαρκτά μοντέλα και η συμπεριφορά τους είναι πολύ κοντά στο πραγματικό. Τα update του software όσο και των νέων μοντέλων είναι δωρεάν.
Καλή αρχή;;)