SU 26M 30% Peak Model !!!

Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

..., παρατειρηστε την ευθυγραμμιση των συνδεσμων με την περσια-γραμμη του σημειου της ενωσης και το σχεδον μηδενικο κενο αναμεσα στο κινητο-στθερο κοματι των πηδαλιων ανοδου-καθοδου.
Συνημμένα
DSC01518.jpg
DSC01518.jpg (83.74 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01515.jpg
DSC01515.jpg (89.2 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01517.jpg
DSC01517.jpg (88.17 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01516.jpg
DSC01516.jpg (86.08 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από ankon »

Αντε Χρηστο δωστου να καταλαβει !!!!Ωραιο πραμα.Οσο για την DLE δυο τεποζιτα κατω και μετα στον αερα.Οταν θα σαι ετοιμος σφυρα να παμε παρεα για πτηση με το YAK.

Αγγελος
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

ankon έγραψε: Αντε Χρηστο δωστου να καταλαβει !!!!Ωραιο πραμα.Οσο για την DLE δυο τεποζιτα κατω και μετα στον αερα.Οταν θα σαι ετοιμος σφυρα να παμε παρεα για πτηση με το YAK.

Αγγελος


Aγγελε ευχαριστω τα μαλα...

Ok, εγινε, θα ριξω συρμα να τα πουμε πετουμενοι, οεοοοοο...+(*)
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από Mogolos »

σκλαψ! Τα δικά μου δεν εγιναν τοσο καλά
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από Mogolos »

Χρηστάρααααααα...
...αυτό χωράει στο στέϊσον?

http://www.youtube.com/watch?v=Jw5OWalC4-4&feature=related


χαχαχαχα
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

Kαλημερα Γιαννηηηη

..., εαν βγαλεις το Ruder κατι γινεται,χαχαχχεχεχεχεχ...:D
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

..., συνεχιζουμε με το ruder, μεντεσεδες και τοποθετηση με τον ιδιο τροπο οπως τα πηδαλια ανοδου-καθοδου.
Δεν ξεχναμε, λαδακι-γρασο-βαζελινη,..., στους μεντεσεδες για να μην κολλησουν!
Συνημμένα
DSC01533.jpg
DSC01533.jpg (89.54 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01531.jpg
DSC01531.jpg (95.13 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01530.jpg
DSC01530.jpg (95.71 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01529.jpg
DSC01529.jpg (94.66 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01528.jpg
DSC01528.jpg (88.33 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

..., προσεχουμε κατα την ενωση του πηδαλιου το κενο να ειναι οσο το δυνατων μικροτερο και το πηδαλιο να περνει ολη την επιτρεπομενη κινηση...
Συνημμένα
DSC01534.jpg
DSC01534.jpg (89.33 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01535.jpg
DSC01535.jpg (89.19 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01536.jpg
DSC01536.jpg (89.85 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

Επομενο σταδιο οι χορνες. Τελικα τοτοποθετηθηκαν διπλες αλουμινενιες οχι φενολικ λογο μη υπαρξης οδηγων, ο κατασκευαστης χρησιμοποιει βιδες-καρφια, για αποφυγη εσφαλμενης γωνιας τοποθετησης με αποτελεσμα διαφορικοτητα και μη τεντωμα σωστο στα συρματισχινα (χιαστη pull-pull και οχι παραληλα push-pull).
Συνημμένα
DSC01578.jpg
DSC01578.jpg (89.2 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01574.jpg
DSC01574.jpg (90.45 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01573.jpg
DSC01573.jpg (91.96 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01572.jpg
DSC01572.jpg (87.5 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01571.jpg
DSC01571.jpg (84.86 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

.........,
Συνημμένα
DSC01581.jpg
DSC01581.jpg (94.43 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01631.jpg
DSC01631.jpg (77.69 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01580.jpg
DSC01580.jpg (93.2 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01628.jpg
DSC01628.jpg (84.63 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

...,...,...,
Συνημμένα
DSC01581.jpg
DSC01581.jpg (94.43 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01574.jpg
DSC01574.jpg (90.45 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01573.jpg
DSC01573.jpg (91.96 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01572.jpg
DSC01572.jpg (87.5 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01571.jpg
DSC01571.jpg (84.86 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

Ενδιαμεσα στα κοψιματα βιδωματα τοποθετηθηκαν τα συρματοσχινα και ο πισω τροχος (που ηταν ευκολος στην τοποθετηση) με τρεις βιδες με εσωτερικο παξιμαδι ενισχυσης και στερεωθηκε και το κινητο μερος-τιμονι κατω απο το ruder.
Συνημμένα
DSC01540.jpg
DSC01540.jpg (91.04 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01539.jpg
DSC01539.jpg (91.93 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01538.jpg
DSC01538.jpg (89.97 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01537.jpg
DSC01537.jpg (89.5 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01578.jpg
DSC01578.jpg (89.2 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

..........,
Συνημμένα
DSC01634.jpg
DSC01634.jpg (90.91 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01633.jpg
DSC01633.jpg (85.88 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01632.jpg
DSC01632.jpg (84.92 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01630.jpg
DSC01630.jpg (85.13 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01628.jpg
DSC01628.jpg (84.63 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

... και συνεχιζουμε με την τοποθετηση του σερβο του ruder το οποιο μπαινει στην ατρακτο σε προκαθωρισμενη θεση...και ενωθηκαν τα συρματοσχινα με την καταληλη χορνα στο σερβο. Τομυστικο εδω για να μην εχουμε προβληματα ειναι η χορνα του σερβο να εχει το ιδιο μηκος ανοιγμα με τα πισω ωστε τα συρματοσχινα να δουλευουν σωστα,διαφορετικα θα πρεπει να τοποθετησουμε σερβο-χορν με οφσετ ωστε να εχουμε το σωατο 'παιξιμο' στην κινιση.
Παρατηρηστε στις foto πιο κατω το διπλο περασμα του συρματοσχινου στο σημειο περασματος-ενωσης στα μπολ-λινκ ωστε να εχουμε μια πιο ασφαλη ενωση με ενα δευτερου λουπ του συρματος
Συνημμένα
DSC01639.jpg
DSC01639.jpg (89.47 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01638.jpg
DSC01638.jpg (88.72 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01637.jpg
DSC01637.jpg (94.39 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01635.jpg
DSC01635.jpg (86.67 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
DSC01636.jpg
DSC01636.jpg (94.95 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Άβαταρ μέλους
CARAPIS
Δημοσιεύσεις: 1738
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 4:57 pm
Τοποθεσία: ΜΕΛΙΣΣΙΑ

Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!

Δημοσίευση από CARAPIS »

Κατα την διαρκεια των δοκιμων κινισης του rader διαπιστωθηκε παιξιμο λυγισμα της βασης του σερβο το οποιο οδηγουσε με τη σειρα του σε μερικο ξετεντωμα των συρματισχινων σε ορισμενη θεση οπως επισης και πιθανο σπασιμο λογο ζοριζματος(μεγαλη επιφανεια ruder στον αερα, τεντωμα συρματοσχινων...) της βασης που ειναι και η επιφανεια που πιθανον θα τοποθετηθουν ο δεκτης και οι μπαταριες.
Αποφασισα να ενισχυσω το κομματι ολο με αντιρηδες η να γινει ολικη αλλαγη με carbon, οπως επισης και την αγορα μιας ενισχυμενης βασης servo οποτε λογο της στιβατωτητας πλεον της κατασκευης το ζωρισμα πλεον θα πηγαινει κατα το μεγαλυτερο μερος του-ποσοστο στα συρματοσχινα ετσι λοιπον παραγγελθηκε-αγοραστηκε καλωδιο Βυνιλιου με ενισχυση carbon, μια ματια στα καλουδια στις foto πιο κατω...::)
Συνημμένα
linkages.jpg
linkages.jpg (79.99 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
RudderTray-Side.jpg
RudderTray-Side.jpg (45.26 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Απάντηση

Επιστροφή στο “Γιγάντια Αερομοντέλα ”