SU 26M 30% Peak Model !!!
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
..., παρατειρηστε την ευθυγραμμιση των συνδεσμων με την περσια-γραμμη του σημειου της ενωσης και το σχεδον μηδενικο κενο αναμεσα στο κινητο-στθερο κοματι των πηδαλιων ανοδου-καθοδου.
- Συνημμένα
-
- DSC01518.jpg (83.74 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01515.jpg (89.2 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01517.jpg (88.17 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01516.jpg (86.08 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Αντε Χρηστο δωστου να καταλαβει !!!!Ωραιο πραμα.Οσο για την DLE δυο τεποζιτα κατω και μετα στον αερα.Οταν θα σαι ετοιμος σφυρα να παμε παρεα για πτηση με το YAK.
Αγγελος
Αγγελος
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
ankon έγραψε: ↑Αντε Χρηστο δωστου να καταλαβει !!!!Ωραιο πραμα.Οσο για την DLE δυο τεποζιτα κατω και μετα στον αερα.Οταν θα σαι ετοιμος σφυρα να παμε παρεα για πτηση με το YAK.
Αγγελος
Aγγελε ευχαριστω τα μαλα...
Ok, εγινε, θα ριξω συρμα να τα πουμε πετουμενοι, οεοοοοο...+(*)
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
σκλαψ! Τα δικά μου δεν εγιναν τοσο καλά
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Χρηστάρααααααα...
...αυτό χωράει στο στέϊσον?
http://www.youtube.com/watch?v=Jw5OWalC4-4&feature=related
χαχαχαχα
...αυτό χωράει στο στέϊσον?
http://www.youtube.com/watch?v=Jw5OWalC4-4&feature=related
χαχαχαχα
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Kαλημερα Γιαννηηηη
..., εαν βγαλεις το Ruder κατι γινεται,χαχαχχεχεχεχεχ...:D
..., εαν βγαλεις το Ruder κατι γινεται,χαχαχχεχεχεχεχ...:D
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
..., συνεχιζουμε με το ruder, μεντεσεδες και τοποθετηση με τον ιδιο τροπο οπως τα πηδαλια ανοδου-καθοδου.
Δεν ξεχναμε, λαδακι-γρασο-βαζελινη,..., στους μεντεσεδες για να μην κολλησουν!
Δεν ξεχναμε, λαδακι-γρασο-βαζελινη,..., στους μεντεσεδες για να μην κολλησουν!
- Συνημμένα
-
- DSC01533.jpg (89.54 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01531.jpg (95.13 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01530.jpg (95.71 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01529.jpg (94.66 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01528.jpg (88.33 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
..., προσεχουμε κατα την ενωση του πηδαλιου το κενο να ειναι οσο το δυνατων μικροτερο και το πηδαλιο να περνει ολη την επιτρεπομενη κινηση...
- Συνημμένα
-
- DSC01534.jpg (89.33 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01535.jpg (89.19 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01536.jpg (89.85 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Επομενο σταδιο οι χορνες. Τελικα τοτοποθετηθηκαν διπλες αλουμινενιες οχι φενολικ λογο μη υπαρξης οδηγων, ο κατασκευαστης χρησιμοποιει βιδες-καρφια, για αποφυγη εσφαλμενης γωνιας τοποθετησης με αποτελεσμα διαφορικοτητα και μη τεντωμα σωστο στα συρματισχινα (χιαστη pull-pull και οχι παραληλα push-pull).
- Συνημμένα
-
- DSC01578.jpg (89.2 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01574.jpg (90.45 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01573.jpg (91.96 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01572.jpg (87.5 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01571.jpg (84.86 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
.........,
- Συνημμένα
-
- DSC01581.jpg (94.43 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01631.jpg (77.69 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01580.jpg (93.2 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01628.jpg (84.63 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
...,...,...,
- Συνημμένα
-
- DSC01581.jpg (94.43 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01574.jpg (90.45 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01573.jpg (91.96 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01572.jpg (87.5 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01571.jpg (84.86 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Ενδιαμεσα στα κοψιματα βιδωματα τοποθετηθηκαν τα συρματοσχινα και ο πισω τροχος (που ηταν ευκολος στην τοποθετηση) με τρεις βιδες με εσωτερικο παξιμαδι ενισχυσης και στερεωθηκε και το κινητο μερος-τιμονι κατω απο το ruder.
- Συνημμένα
-
- DSC01540.jpg (91.04 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01539.jpg (91.93 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01538.jpg (89.97 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01537.jpg (89.5 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01578.jpg (89.2 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
..........,
- Συνημμένα
-
- DSC01634.jpg (90.91 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01633.jpg (85.88 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01632.jpg (84.92 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01630.jpg (85.13 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01628.jpg (84.63 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
... και συνεχιζουμε με την τοποθετηση του σερβο του ruder το οποιο μπαινει στην ατρακτο σε προκαθωρισμενη θεση...και ενωθηκαν τα συρματοσχινα με την καταληλη χορνα στο σερβο. Τομυστικο εδω για να μην εχουμε προβληματα ειναι η χορνα του σερβο να εχει το ιδιο μηκος ανοιγμα με τα πισω ωστε τα συρματοσχινα να δουλευουν σωστα,διαφορετικα θα πρεπει να τοποθετησουμε σερβο-χορν με οφσετ ωστε να εχουμε το σωατο 'παιξιμο' στην κινιση.
Παρατηρηστε στις foto πιο κατω το διπλο περασμα του συρματοσχινου στο σημειο περασματος-ενωσης στα μπολ-λινκ ωστε να εχουμε μια πιο ασφαλη ενωση με ενα δευτερου λουπ του συρματος
Παρατηρηστε στις foto πιο κατω το διπλο περασμα του συρματοσχινου στο σημειο περασματος-ενωσης στα μπολ-λινκ ωστε να εχουμε μια πιο ασφαλη ενωση με ενα δευτερου λουπ του συρματος
- Συνημμένα
-
- DSC01639.jpg (89.47 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01638.jpg (88.72 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01637.jpg (94.39 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01635.jpg (86.67 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- DSC01636.jpg (94.95 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
Απάντηση: SU 26M 30% Peak Model !!!
Κατα την διαρκεια των δοκιμων κινισης του rader διαπιστωθηκε παιξιμο λυγισμα της βασης του σερβο το οποιο οδηγουσε με τη σειρα του σε μερικο ξετεντωμα των συρματισχινων σε ορισμενη θεση οπως επισης και πιθανο σπασιμο λογο ζοριζματος(μεγαλη επιφανεια ruder στον αερα, τεντωμα συρματοσχινων...) της βασης που ειναι και η επιφανεια που πιθανον θα τοποθετηθουν ο δεκτης και οι μπαταριες.
Αποφασισα να ενισχυσω το κομματι ολο με αντιρηδες η να γινει ολικη αλλαγη με carbon, οπως επισης και την αγορα μιας ενισχυμενης βασης servo οποτε λογο της στιβατωτητας πλεον της κατασκευης το ζωρισμα πλεον θα πηγαινει κατα το μεγαλυτερο μερος του-ποσοστο στα συρματοσχινα ετσι λοιπον παραγγελθηκε-αγοραστηκε καλωδιο Βυνιλιου με ενισχυση carbon, μια ματια στα καλουδια στις foto πιο κατω...::)
Αποφασισα να ενισχυσω το κομματι ολο με αντιρηδες η να γινει ολικη αλλαγη με carbon, οπως επισης και την αγορα μιας ενισχυμενης βασης servo οποτε λογο της στιβατωτητας πλεον της κατασκευης το ζωρισμα πλεον θα πηγαινει κατα το μεγαλυτερο μερος του-ποσοστο στα συρματοσχινα ετσι λοιπον παραγγελθηκε-αγοραστηκε καλωδιο Βυνιλιου με ενισχυση carbon, μια ματια στα καλουδια στις foto πιο κατω...::)
- Συνημμένα
-
- linkages.jpg (79.99 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές
-
- RudderTray-Side.jpg (45.26 KiB) Προβλήθηκε 213 φορές