Cessna 182 CML
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Cessna 182 CML
CML 1:6 SCALE ARTF CESSNA 182
Τη Cessna 182, τη βρήκα μπροστά μου ...στο κατάστημα του Ν. Δελλατόλα.
Κρεμόταν από το ταβάνι ...και αυτό την έκανε ακόμη πιό ελκυστική, από ότι πραγματικά ήταν. Ίσως γιατί την έβλεπα ...κατευθείαν στον αέρα.
Τα χρώματα του συγκεκριμένου μοντέλου θύμιζαν Ελλάδα και παρόλο που αρχικά τρόμαζα στην ιδέα οτι δε θα τη διέκρινα στον ουρανό εύκολα, τελικώς φαίνονταν πολύ καλά το μπλε navy, που ήταν και το βασικό της χρώμα.
Αυτό το παρατήρησα περισσότερο όταν σήκωσα το δεύτερο μου αεροπλάνο, που βασίζεται στο άσπρο (και που είναι μικρότερο όμως).
Εμφανησιακά η Cessna 182 της CML μοιάζει τόσο πολύ με χτιστό αεροπλάνο, που ακόμη και έμπειροι μοντελιστές με ρώτησαν αρκετές φορές. Δεν είναι όμως!
Η αλήθεια είναι οτι παρόλο που η ίδια η εταιρεία στο manual της προτείνει στους πελάτες της να μην αναφέρουν ότι είναι έτοιμο μοντέλο, δε με πολυέπεισε (ίσως κακώς)
Το σχήμα της και τα στρογγυλά της άκρα, "χαϊδευουν" το μάτι και το ξεγελούν όμορφα.
Κατασκευαστικά δε χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, αφού η Αγγλική CLM και σε αυτό το σημείο έχει δώσει μεγάλη προσοχή.
Είναι δηλαδή ένα ικανοποιητικά δεμένο αεροπλάνο
Δυστυχώς δεν έχει flaps, όμως με κατάλληλη σύνδεση μέσω μίξης του πομπού μας, μπορούμε nα βάλουμε flaperons, χρησιμοποιώντας τα δύο ξεχωριστά servo των ailerons.
(Προσωπικά δεν τα χρειάστηκα ποτέ, παρόλο που κατεβαίνει σχετικά γρήγορα λόγω βάρους).
Spec Check:
Wing Span: 1680mm
Wing Area: 37.35 dm sq
Weight: 6.2-6.5Ib
2-Stroke Engine Size: .40-.60
4-Stroke Engine Size: .50-.65
Τη Cessna 182, τη βρήκα μπροστά μου ...στο κατάστημα του Ν. Δελλατόλα.
Κρεμόταν από το ταβάνι ...και αυτό την έκανε ακόμη πιό ελκυστική, από ότι πραγματικά ήταν. Ίσως γιατί την έβλεπα ...κατευθείαν στον αέρα.
Τα χρώματα του συγκεκριμένου μοντέλου θύμιζαν Ελλάδα και παρόλο που αρχικά τρόμαζα στην ιδέα οτι δε θα τη διέκρινα στον ουρανό εύκολα, τελικώς φαίνονταν πολύ καλά το μπλε navy, που ήταν και το βασικό της χρώμα.
Αυτό το παρατήρησα περισσότερο όταν σήκωσα το δεύτερο μου αεροπλάνο, που βασίζεται στο άσπρο (και που είναι μικρότερο όμως).
Εμφανησιακά η Cessna 182 της CML μοιάζει τόσο πολύ με χτιστό αεροπλάνο, που ακόμη και έμπειροι μοντελιστές με ρώτησαν αρκετές φορές. Δεν είναι όμως!
Η αλήθεια είναι οτι παρόλο που η ίδια η εταιρεία στο manual της προτείνει στους πελάτες της να μην αναφέρουν ότι είναι έτοιμο μοντέλο, δε με πολυέπεισε (ίσως κακώς)
Το σχήμα της και τα στρογγυλά της άκρα, "χαϊδευουν" το μάτι και το ξεγελούν όμορφα.
Κατασκευαστικά δε χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, αφού η Αγγλική CLM και σε αυτό το σημείο έχει δώσει μεγάλη προσοχή.
Είναι δηλαδή ένα ικανοποιητικά δεμένο αεροπλάνο
Δυστυχώς δεν έχει flaps, όμως με κατάλληλη σύνδεση μέσω μίξης του πομπού μας, μπορούμε nα βάλουμε flaperons, χρησιμοποιώντας τα δύο ξεχωριστά servo των ailerons.
(Προσωπικά δεν τα χρειάστηκα ποτέ, παρόλο που κατεβαίνει σχετικά γρήγορα λόγω βάρους).
Spec Check:
Wing Span: 1680mm
Wing Area: 37.35 dm sq
Weight: 6.2-6.5Ib
2-Stroke Engine Size: .40-.60
4-Stroke Engine Size: .50-.65
- Συνημμένα
-
- Cessna2.jpg (73.13 KiB) Προβλήθηκε 112 φορές
-
- Cessna1.jpg (81.17 KiB) Προβλήθηκε 112 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Cessna 182 CML
Η Cessna 182 CML έχει δίεδρο που τη χαρακτηρίζει ...εκπαιδευτική.
Ως θερμικό μοντέλο, θα μπορούσε κανείς να στηρίξει το χαρακτηρισμό αυτό αβίαστα.
Σίγουρα όμως ο πιλότος που την πιάνει στα χέρια του, θα πρέπει να έχει ασκηθεί πρώτα σε μερικά υψηλοπτέρυγα (foamies)
Το συγκεκριμένο μοντέλο συμπεριφέρεται όπως όλα τα κλασσικά υψηλοπτέρυγα με όσα καλά και όσα κακά έχουν αυτά.
Τα καλά της είναι η σταθερότητα της κατα την προσέγγιση.
Είναι ένα βαρύ μοντέλο που θα μπορούσαμε να το αποκαλέσουμε ακόμη και ως "δυσκίνητο".
Αυτός είναι και ο λόγος που δε συμφωνώ με το προτεινόμετο setup της εταιρείας.
Η CML προτείνει: Δίχρονο κινητήρα από 40 έως 50
Τετράχρονο κινητήρα από 50 έως 65
Θεωρώ οτι η δίχρονη 40άρα ή και 50άρα είναι μικρή για το βάρος του και τους αέρες της χώρας μας.
Προσωπικά χρησιμοποίησα την κλασσική δίχρονη 55 της OS με προπέλα 12,6 και κάποιες στιγμές (ουκ ολίγες) χρειάστηκα περισσότερη δύναμη!
Θα πρότεινα επίσης την άμεση αντικατάσταση της μεταλλικής βάσης που συνοδεύει το kit με μια πλαστική. Παρατήρησα κραδασμούς οι οποίοι κατά πάσα πιθανότητα προκαλούνταν απο εκεί.
Πέραν τούτου, η μηχανή δε στηρίζεται καλά πάνω της (δεν έχει διαπερατές βίδες, αλλά "αγκάλιασμα" της μηχανής πάνω στη βάση με σφιγκτήρες). Σημαντικό επίσης είναι ότι ...θα κοπεί πολύ γρήγορα σε μια ελαφριά πτώση.
Το δέσιμο του μοντέλου είναι απλό ...σαν παιγνίδι!
Ξεκινάει κανείς απο το φτερό, δένοντας τα δυό μέρη μεταξύ τους.
Η δίεδρος του φτερού, γλυκαίνει την πτήση στα άπειρα χέρια, αλλά προφανώς περιορίζει και τα κόλπα που σύντομα θα χρειαστούμε
(Βγάζει με άνεση roll και loop, απλώς θέλει λίγη προσοχή και λίγο μεγαλύτερες κινήσεις στα aileron).
Τα δύο servo των aileron, τοποθετούνται άνετα με ντίζες που έχουν μικρό μήκος και εύκολες ρυθμίσεις.
Δυό απλά και οικονομικά servo με όνομα, σας καλύπτουν πλήρως.
Ως θερμικό μοντέλο, θα μπορούσε κανείς να στηρίξει το χαρακτηρισμό αυτό αβίαστα.
Σίγουρα όμως ο πιλότος που την πιάνει στα χέρια του, θα πρέπει να έχει ασκηθεί πρώτα σε μερικά υψηλοπτέρυγα (foamies)
Το συγκεκριμένο μοντέλο συμπεριφέρεται όπως όλα τα κλασσικά υψηλοπτέρυγα με όσα καλά και όσα κακά έχουν αυτά.
Τα καλά της είναι η σταθερότητα της κατα την προσέγγιση.
Είναι ένα βαρύ μοντέλο που θα μπορούσαμε να το αποκαλέσουμε ακόμη και ως "δυσκίνητο".
Αυτός είναι και ο λόγος που δε συμφωνώ με το προτεινόμετο setup της εταιρείας.
Η CML προτείνει: Δίχρονο κινητήρα από 40 έως 50
Τετράχρονο κινητήρα από 50 έως 65
Θεωρώ οτι η δίχρονη 40άρα ή και 50άρα είναι μικρή για το βάρος του και τους αέρες της χώρας μας.
Προσωπικά χρησιμοποίησα την κλασσική δίχρονη 55 της OS με προπέλα 12,6 και κάποιες στιγμές (ουκ ολίγες) χρειάστηκα περισσότερη δύναμη!
Θα πρότεινα επίσης την άμεση αντικατάσταση της μεταλλικής βάσης που συνοδεύει το kit με μια πλαστική. Παρατήρησα κραδασμούς οι οποίοι κατά πάσα πιθανότητα προκαλούνταν απο εκεί.
Πέραν τούτου, η μηχανή δε στηρίζεται καλά πάνω της (δεν έχει διαπερατές βίδες, αλλά "αγκάλιασμα" της μηχανής πάνω στη βάση με σφιγκτήρες). Σημαντικό επίσης είναι ότι ...θα κοπεί πολύ γρήγορα σε μια ελαφριά πτώση.
Το δέσιμο του μοντέλου είναι απλό ...σαν παιγνίδι!
Ξεκινάει κανείς απο το φτερό, δένοντας τα δυό μέρη μεταξύ τους.
Η δίεδρος του φτερού, γλυκαίνει την πτήση στα άπειρα χέρια, αλλά προφανώς περιορίζει και τα κόλπα που σύντομα θα χρειαστούμε
(Βγάζει με άνεση roll και loop, απλώς θέλει λίγη προσοχή και λίγο μεγαλύτερες κινήσεις στα aileron).
Τα δύο servo των aileron, τοποθετούνται άνετα με ντίζες που έχουν μικρό μήκος και εύκολες ρυθμίσεις.
Δυό απλά και οικονομικά servo με όνομα, σας καλύπτουν πλήρως.
- Συνημμένα
-
- IMGP1594.jpg (36.66 KiB) Προβλήθηκε 112 φορές
-
- IMGP1593.jpg (43.15 KiB) Προβλήθηκε 112 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Cessna 182 CML
Όπως σε όλα τα αεροπλάνα που κολλάμε, έτσι και σε τούτο δίνουμε λίγη προσοχή στις αποστάσεις των φτερών, του ουραίου και του Stabilizer.
Το Manual είναι επεξηγηματικό και δυσκολία δε θα συνατήσετε στις οδηγίες του. Όπως παρατηρείτε και εσείς, είναι πλούσιο σε εικόνες και έχει σωστή καθοδήγηση.
Αν ακολουθηθούν πιστά τα βήματά του, ενδέχεται να μη χρειαστείτε καν τριμάρισμα στην πρώτη σας πτήση, κάτι που συνέβη και σε στη δική μου περίπτωση.
Η Cessna 182 CML μάλλον είναι μοντέλο "παλαιάς κοπής".
Να σας πω την αλήθεια μου, δεν το έψαξα αυτό, αλλά το υποθέτω, βλέποντας τη χρήση ξυλόντιζων πάνω της. Aileron - Elevator
Οι ξυλόντιζες χρησιμοποιούνταν πριν από χρόνια και πλέον σπάνια τις συναντά κανείς στα νέα αερομοντέλα.
Νομίζω ότι ο κύριος λόγος που καταργήθηκαν εστιάζεται σε συντονισμούς και κραδασμούς που προκαλούνταν, αλλά καλύτερα ένας εμπειρότερος μοντελιστής να μας μιλήσει για αυτό το ζήτημα.
Προσωπικά δε διαπίστωσα τέτοιου είδους πρόβλημα.
Αντιθέτως, είχα ένα αεροπλάνο πολύ σταθερό από πλευράς ντιζών που δύσκολα κινούνταν τα aileron & elevator ακόμη και αν το προσπαθούσε κανείς.
- Συνημμένα
-
- Cess.jpg (40.14 KiB) Προβλήθηκε 112 φορές
-
- Cess3.jpg (52.59 KiB) Προβλήθηκε 112 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Cessna 182 CML
Το μπροστινό άξονα πάνω στον οποίο στηρίζεται και η ρόδα του αεροπλάνου, καλό είναι να τον κατεβάσετε όσο περισσότερο γίνεται δίνοντάς του το μεγαλύτερο δυνατό μήκος.
Σε άλλη περίπτωση, το μοντέλο θα γέρνει μπροστά εν στάσει, ή θα βρίσκει η προπέλα κάτω. Δυστυχώς μεγαλύτερη ρόδα δε μπορείτε να τοποθετήσετε, παρά μονάχα αν αφαιρέσετε το διακοσμητικό "παπούτσι". Έχει γούστο η χρήση ενός ελλατηρίου που λειτουργεί ως "αποροφητής" άτσαλων προσεγγίσεων.
Συμβουλή: τρίψτε με μια λίμα τον άξονα και "πλατύνετε" το σημείο που σφίγκει πάνω του η βίδα του σφιγκτήρα. Θα αποφύγετε συχνούς ελέγχους και διορθώσεις από χαλάρωμα της.
Το radio Box του αεροπλάνου, είναι εύκολα προσβάσιμο και αυτό μας δίνει άνεση για τις ρθμίσεις στα άκρα των ντιζών.
Το ίδιο συμβαίνει και με το χώρο της μπαταρίας, που τοποθετείται κάτω ακριβώς απο το τεπόζιτο, τόσο γιατί χωροταξικά εκεί υπάρχει άνετος χώρος, αλλά και γιατί εκεί ζυγίζει το μοντέλο.
Σημειώνω οτι: με αρκετά βαρύτερη μηχανή απο αυτή που προτείνει ο ʼγγλος κατασκευαστής και με τη μπαταρία μπροστά, το μοντέλο ήταν οριακά μπροστόβαρο. Αυτό σημαίνει ότι με μικρότερη ή ελαφρύτερη μηχανή, θα πρέπει να προσέξετε το ζύγισμα της!
- Συνημμένα
-
- Cess4.jpg (52.11 KiB) Προβλήθηκε 112 φορές
-
- we.jpg (46.47 KiB) Προβλήθηκε 112 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απ: Cessna 182 CML
Γενικά συμπεράσματα:
Η Cessna 182 της CML είναι ένα μοντέλο που μπορεί να πετάξει από τα χέρια πιλότου που επιχειρεί για πρώτη φορά θερμικό.
Απαραίτητη ασφαλώς είναι η ύπαρξη κάποιου εμπειρότερου δίπλα όπως επίσης -όπως προανέφερα- μια στοιχειώδης εκπαίδευση στα "χούγια" των υψηλοπτέρυγων.
Το συγκεκριμένο μοντέλο ρίχνει φτερό εύκολα και αυτό μπορούμε να το αποφύγουμε αν απο την αρχή γνωρίζουμε δυό βασικά πράγματα (μπαίνει σε stall).
Το πρώτο είναι η ταχύτητα καθόδου. Θα πρέπει τις πρώτες μας προσεγγίσεις να τις επιχειρήσουμε με σχετικά μεγαλύτερη ταχύτητα και αργά στις επόμενες να μειώνουμε.
Όπως συμβαίνει σχεδόν με τα περισσότερα υψηλοπτέρυγα μοντέλα και ειδικά με όλες τις Cessna, έτσι και εδώ σε περίπτωση άπνοιας μπορούμε να προσεγγίσουμε έχοντας ένα κλικ περισσότερο από το ρελαντί πάνω το throttle.
Σε αντίθετη περίπτωση, όταν έχουμε έστω και λίγο αεράκι, πάντα κατεβαίνουμε με γκάζι και εκεί πειράματα δε σηκώνουν!
(το χάσατε δηλαδή).
Το δεύτερο είναι η μεγαλύτερη κίνηση στο elevator. Πιστέψτε με, θα σας χρειαστεί (πάλι κατά το στάδιο της προσέγγισης και μόνο).
Εδώ πάλι, θέλει λίγη προσοχή, γιατί σας βοηθά μεν στην προσγείωση, αλλά με μια πιό απότομη κίνηση κατά την απογείωση μπορεί να το ρίξετε εσείς σε stall (δύσκολα βέβαια).
Το μοντέλο πετάει δοκιμασμένα και με αέρα 5bf.
Για να είμαι ακριβής, στις απογειώσεις και τις προσγειώσεις με τέτοιο αέρα, δε θα συναντήσετε δυτσκολίες, όσο όταν βρίσκεται στον άερα όπου γίνεται περισσότερο ευάλωτη στα "χαστούκια". Αυτά όμως όλα συμβαίνουν ψηλά, οπότε δε μας πολυενδιαφέρει κιόλας (έως που γίνεται και διασκεδαστικό γιατί μπαίνετε στη διαδικασία της διόρθωσης και άρα η πτήση σας αποκτά ένα ενδιαφέρον).
H Cessna 182 έχει πλάκα και στα απλά ακροβατικά της.
Ακόμη και με τις κινήσεις που προτείνει ο κατασκευαστής στα aileron, πραγματοποιεί με άνεση roll. Αν το δοκιμάσετε σχετικά ψηλά, δε θα χρειαστεί καν να διορθώσετε με up elevator.
Τις loop πάλι τις βγάζει όμορφα. Περισσότερο όμορφα θα σας τις βγάλει αν δεν έχετε εγκαταστήσει τις διακοσμητικές αντιρίδες που ενώνουν φτερό με άτρακτο. Με τις αντιρίδες πολλές φορές σε διαδικασία loop το μοντέλο αρχίζει να "ζωγραφίζει" μια δική του πορεία που έχει μεν πολύ γούστο απο τη μιά, αλλά από την άλλη θέλουν χέρια για διορθώσεις!
Σκέφτομαι να το ξαναπάρω με την πρώτη ευκαιρία. Πραγματικά το ευχαριστήθηκα πολύ.
- Συνημμένα
-
- Ce.jpg (32.14 KiB) Προβλήθηκε 112 φορές
Απ: Cessna 182 CML
Εγω εχω μια cessna 182 της Great planes.Πανεμορφο αεροπλανο αλλα εχει πολλα χούγια.Το εχω βαλει μια τετραχρονη Osmax 70 Ultimate αυτην με την μπλε κεφαλη και την αντλια.Προσθεσα αρκετο βαρος πισω στην ουρα για να ερθει στα κεντρα του.Στην αρχη ειχα ελικα 13Χ6 που λεει και ο κατασκευαστης της μηχανης αλλα ηθελε σηκωμα ο ριναιος τροχος γιατι με το παραμικρο εβρισκε κατω και την κουρευε.Απο την αλλη με αυτην την ελικα ερχοταν για προσγειωση με πολυ ταχυτητα λες και δεν ηθελε να κατεβει ενα πραγμα.Εβαλα εν τελη μια 12Χ7 και πλεον ερχετε σχεδον στολαριστη σκετο ονειρο.Εκανα τα aileron να δουλευουν σαν Flaperon αλλα μονο διακοσμητικο ειναι τελικα.Επεισης θελει λυμαρισμα το στελεχος του ριναιου τροχου για να μην λυνει η αλενοβιδα οπως ειπανε τα παιδια και ποιο πανω.Η ολη κατασκευη παντως ειναι φοβερη και πανεμορφο σαν αεροπλανο.Χαιρεσε να το κανεις βολτες και να το πεταει κανεις χαμηλα.
Απ: Cessna 182 CML
Εγω πάλι μετά το ready MKII που ετοιμάζω , θα πάω πάλι σε ΑRC και αυτή την φορά θα πάρω την chessna που βγάζει η οποία είναι super στο αέρα.
Βέβαια και αυτή της cmpro είναι καλή αλλά τώρα μου αυξήσατε τον ανταγωνισμό με ένα πραγματικά όμορφο μοντέλο.
Είδωμεν και αποφασίζουμε ανάλογα. H()
Βέβαια και αυτή της cmpro είναι καλή αλλά τώρα μου αυξήσατε τον ανταγωνισμό με ένα πραγματικά όμορφο μοντέλο.
Είδωμεν και αποφασίζουμε ανάλογα. H()
Απάντηση: Απ: Cessna 182 CML
Φίλε Νίκο και εγώ φτιάχνω της ίδιας εταιρείας CESSNAKI 182 αλλά κάπου έχω πρόβλημα με το manual σχετικά με το κεντράρισμα της μηχανής δεν κεντράρει εκει που δείχνει το manual με την πραγματηκότητα,δηλαδή η τρύπα για τα σωληνάκια της μηχανής στο μοντέλο το κέντρο ειναι στη μέση στο κάτω μέρος της ενώ στο manual είναι λίγο δεξιά και στο κέντρο της τρύπας ,δεν ξέρω αν πειράζει να βάλω την μηχανή εκεί που είναι τα δικά μου κέντρα και όχι οπως δείχνει το manual.Λέω επίσης να βάλω κινητήρα 55 αρη διχ/νο λες να εχω πρόβλημα το κάνω για περισσότερη δύναμη.Σε εύχαριστώ.
Απάντηση: Cessna 182 CML
Στη δικια μου, απο οσο θυμαμαι, ειχα κανει μια βαση εξτρα που την ειχα κολλησει στη μουρη. Mετα πανω εκει βιδωσα τη βαση της μηχανης ουτοσωστε ηρθε και εκατσε λιγο πιο εξω (ποιο μπροστα) η μηχανη. Aλλιως θα επρεπε να φαω το Cowl της μουρης μιας και αν την εβαζα ως εχει ο στροφαλος καθοταν μεσα και δεν εβγαινε αυτα τα 3-4 χλσ που λεει ο κατασκευαστης απο το Coul για να βιδωσεις μετα την ελικα και το Spinner. Για το κεντραρισμα δε θυμαμαι, μιας και περασαν χρονια.
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Απάντηση: Απ: Cessna 182 CML
ΜΥΚΟΝΟΣ έγραψε: ↑Λέω επίσης να βάλω κινητήρα 55 αρη διχ/νο λες να εχω πρόβλημα το κάνω για περισσότερη δύναμη.Σε εύχαριστώ.
Μια χαρά είναι η επιλογή της μηχανής :>)
Από εκεί και πάνω, βγαίνει Over Power το μοντέλο.
Απάντηση: Cessna 182 CML
Ειμαι της αποψης οτι ενας τετραχρονος θα του πηγαινε καλυτερα λογο scale καταστασης.Ο 70αρης που εχω εγω ειναι λιγο overpower αλλα καλυτερα να εχεις δυναμη παρα να σου λειψει.Με 12.8 ελικα μπορει να ειναι μεν μικρη (συνηθως παει μια 13χ6) αλλα μεγαλωνοντας το βημα της περνεις την δυναμη χωρις να κρεμαει και απο την αλλη ειναι και οσο κοντη χρειαζετε για να μην την κουρευεις λογο υψους.Στην 13χ6 θελει πολυ προσοχη γιατι με το παραμικρο βρισκει.Τα flapperon παντως δεν κανουν τιποτα παρα μονο για ματι...δν επειρεαζετε.
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Απ: Cessna 182 CML
NIKOS έγραψε: ↑
.....πανεμορφο σαν αεροπλανο.Χαιρεσε να το κανεις βολτες και να το πεταει κανεις χαμηλα.
Βασικά χαίρεσαι να το βλέπεις στο νταβάνι....αν προλάβεις και δε το ρημάξεις σε καμία πτήση.
Εγώ πάλι σε αντίθεση με εσάς, θεωρώ ότι όλη η σειρά των Cessna από150 μέχρι 182 είναι ότι χειρότερο για μοντέλα. Μέχρι στιγμής έχω δοκιμάσει 3 Cessna.
Κανένα δεν πέταξε σωστά…….για να είμαι ειλικρινής…..η πτήση τους λέγετε και ΧΑΡΟΠΑΛ