Ζύγισμα με καύσιμο ή χωρίς;

ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: Ζύγισμα με καύσιμο ή χωρίς;

Δημοσίευση από ankon »

Αν η μηχανη σου ειναι κινεζικη 26cc,πρεπει να εισαι το πολυ 4,5 εως 5 κιλα και με το καυσιμο,και ολο θα εξαρτηθει με τι προπελα θα το πεταξεις.Μην το πεταξεις με 16αρα. Πετα με 17 * 10 η 18*8 αν σε παιρνει το υψος.Τωρα για 3D ξεχασε το !!!
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: Ζύγισμα με καύσιμο ή χωρίς;

Δημοσίευση από yankos »

Αμαααν!!... μη μου λες τέτοια wυποτίθεται πως έχει 2.8 ίππους

σε σχέση με τις άλλες κινέζικες που έχουν 2.4 και είναι 150-200γρ. βαρύτερες.

Αν όλα αυτά είναι αλήθεια τότε... η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελυταία ;D

Εξάλλου πρέπει να δούμε και το τελικό βάρος,μπορεί και να είναι ελαφρύ::)

Τέλος πάντων το θέμα μας είναι το ζύγισμα...

Τα συνεμπλόκ που λένε τι είναι;

Μήπως θα μείωνα τους κραδασμούς και θα πήγαινα λίγο πιο μπροστά τη

μηχανή; Υπάρχει αερομοντελιστικό συνεμπλόκ ή είναι κοινό και το

βρίσκουμε στα μαγαζιά με ανταλλακτικά;
ankon
Δημοσιεύσεις: 1574
Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 12:59 pm

Απάντηση: Ζύγισμα με καύσιμο ή χωρίς;

Δημοσίευση από ankon »

Τα συνεμπλοκ ειναι κατι λαστιχα που μπαινουν αναμεσα σε βαση και μηχανη .Δεν εχω δει πουθενα εδω .Δεν χρειαζεται ομως .Κραδασμο θα εχεις στο ρελαντι,μετα ειναι μια χαρα.Μπορεις να βαλεις 4 κομματια κοντρα πλακε 2.5 *2.5 εκατ και παχος 1,5 εκατ. σαν μεγαλες ροδελες και να πας πιο μπροστα την μηχανη.Μεχρι εκει ομως ,αυτο βεβαια θα απαιτησει και πιο μεγαλες βιδες.Επισης μπορεις να βαλεις και μεταλλικο spinner.Οποτε ολα αυτα θα σου δωσουν ενα εξτρα βαρος .Μονο μεινε ελαφρυς οσο μπορεις!!!
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: Ζύγισμα με καύσιμο ή χωρίς;

Δημοσίευση από yankos »

Έγραψες πάλι Άγγελε :/)-

Ευχαριστώ πολύ!!
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Απ: Ζυγισμα

Δημοσίευση από King Kostas »

Πάντα

Τρύφωνας έγραψε:

1. Τα μοντέλα τα ζυγίζουμε χωρίς καύσιμο (ΑΔΕΙΑ)

2. Εαν έχουν Retracts τότε τα ζυγίζουμε άδεια και με τα retracts ανοιχτά.

3. Η μόνη περίπτωση που τα ζυγίζουμε με κλειστά τα retracts είναι εαν είναι Rotating ή όταν στο κλείσιμο τους ένα μεγάλο μέρος του βάρους τους μετατοπίζεται προς τα πίσω...(Μόνο σε αυτή την περίπτωση..)
Τρύφωνας

4. Τα υψηλοπτέρυγα τα κρατάμε κανονικά για να βρούμε το ΚΒ, ενώ τα χαμηλοπτέρυγα ανάποδα!


Τα διπλάνα πάντα στο πάνω φτερό.

Τα υδροπλάνα πρώτα χωρίς τα floats.

KAI το θερμικό μοτέρ πάντα το ρυθμίζουμε με 1/3 καύσιμο.
vhal
Δημοσιεύσεις: 882
Εγγραφή: Δευ Μαρ 31, 2008 12:11 am

Απάντηση: Απ: Ζυγισμα

Δημοσίευση από vhal »

Dr.KC έγραψε: ...

Τα υδροπλάνα πρώτα χωρίς τα floats.

KAI το θερμικό μοτέρ πάντα το ρυθμίζουμε με 1/3 καύσιμο.



Μήπως μπορείς να εξηγήσεις και τους λόγους γι' αυτές τις επιλογές, μιας και σε μένα τουλάχιστον, δεν είναι καθόλου προφανείς?

Βαγγέλης
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Απ: Ζυγισμα

Δημοσίευση από King Kostas »

vhal έγραψε: Μήπως μπορείς να εξηγήσεις και τους λόγους γι' αυτές τις επιλογές, μιας και σε μένα τουλάχιστον, δεν είναι καθόλου προφανείς?

Βαγγέλης


Βαγγέλη έχεις δίκιο, δεν εξήγησα.

Το υδροπλάνο, το ζυγίζουμε πρώτα με setup τροχών για να σιγουρευτούμε ότι το σκάφος σε πρώτη φάση είναι σωστό. Αφαιρούμε τους τροχούς και τοποθετούμε τη δεύτερη βάση των floats και πάμε πάλι από την αρχή. Με αυτό τον τρόπο το αεροσκάφος πετά στρωτά και δε ρίχνει την ουρά όταν στρίβει (πράγμα που φαντάζομαι θα το έχετε παρατηρήσει όλοι στο 80% των rc υδροπλάνων που παρουσιάζονται στο youtube)

Επίσης, για λόγους καθαρά φαινομένου “ground effect”, φροντίζουμε το σκαλί του πλωτήρα να βγαίνει ποτέ μπροστά από το CG του σκάφους, αλλά και όχι πιο πίσω από το ¼ της χορδής του φτερού από το CG. (πχ αν η χορδή είναι 20cm και το CG στα 8cm από το Leading Edge, το σκαλί θα πρέπει να είναι ή πάνω στ CG ή μέχρι και 5-7max cm πιο πίσω από το CG)

Πρακτικά όλα τα παραπάνω ισχύουν στα κανονικά αεροσκάφη και προέρχονται από σχετικές τεχνικές οδηγίες. Όλα τα αεροσκάφη ζυγίζονται πρώτα με Landing Gear Setup και στη συνέχεια με Float Setup.

Τώρα σε ότι αφορά στη ρύθμιση (ρελαντί & κράξιμο) του μοτέρ, ο λόγος της ρύθμισης με μόνο 1/3 καυσίμου στο ντεπόζιτο γίνετε για τους εξής λόγους:


  • Συνήθως με 1/3 ή 2/5 καύσιμο στο ντεπόζιτο, ετοιμαζόμαστε να τελειώσουμε την πτήση. Συνήθως τότε έχουμε και το σβήσιμο “Dead Stick”. Οπότε ρυθμίζοντας το μοτέρ στο 1/3 του ντεπόζιτου αποφεύγουμε αυτό το φαινόμενο.
  • Μικρά μοτέρ από 0.10-0.35 oz (2/4 Stroke) λόγο χαμηλής υποπίεσης καλό είναι να ρυθμίζονται στο 1/3 του ντεπόζιτου για να μη σβήσουν επίσης ποτέ.
Απλά να ξέρουμε ότι κάνοντας το αυτό στην αρχή το μοτέρ ακούγετε λίγο «πλούσιο» και όσο θα περνά η ώρα θα νιώθουμε ότι ανοίγει καλύτερα.

Ο λόγος λοιπόν είναι καθαρά αυτή η μαγική υποπίεση που χρειαζόμαστε και κάποιες φορές δεν έχουμε. Εννοείτε βέβαια ότι όλο το παραπάνω σενάριο δεν ισχύει όταν έχουμε αντλία. Για καβάτζα βέβαια το κάνω πάντα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Θερμικά Αεροπλάνα”