Πρώτες πτήσεις με το EZ* και ..σκέψεις
Πρώτες πτήσεις με το EZ* και ..σκέψεις
Γειά χαρά και Χρόνια Πολλά,
Το setup μου όπως είναι τώρα...
-Multiplex Easy Star
-Stock motor Permax brushed 400
-ESC Turnigy brushed.
-3s Lipo 2200maH
Μετά από αρκετό διάβασμα κατάφερα τα εξής:
1) Να κάνω την πρώτη μου πτησούλα...
http://www.youtube.com/watch?v=-8876757dIQ
2) Να ανακαλύψω ότι είτε πρέπει να αλλάξω μπαταρία γιατί το άμοιρο μοτέρ θα ψηθεί είτε να αναβαθμιστώ (νωρίτερα από ότι περίμενα) σε BL... Τα 11.1V της μπαταρίας είναι πολλάαα για το Permax....::) ....Με τέρμα γκάζι του δίνει ~120 input Watts ενώ με μισό γκάζι περί τα 60-70...το πάνω όριο του μοτερ δηλαδή...Προς το παρόν μισό γκάζι το ανώτερο μέχρι να έρθουν τα πράγματα και να αρχίσω την αναβάθμιση..Εκεί θα θελήσω την βοήθειά σας...:p
Η αναβάθμιση:
-Motor HXT 2835 2200kv
-ESC turnigy 30A
-Prop 6x4e
Με τα παραπάνω είμαι μέσα στα όρια λειτουργίας όλων των εξαρτημάτων, κάτι που με ενδιαφέρει πάρα πολύ λόγω ασφάλειας...
Υ.Γ. Τώρα στις πρώτες πτήσεις είδα μια δυσκολία στο στρίψιμο, ειδικά με λίγο αέρα, και σήμερα το απόγευμα θα δοκιμάσω ένα μεγαλύτερο rudder-πατέντα +2cm περίπου....
Το setup μου όπως είναι τώρα...
-Multiplex Easy Star
-Stock motor Permax brushed 400
-ESC Turnigy brushed.
-3s Lipo 2200maH
Μετά από αρκετό διάβασμα κατάφερα τα εξής:
1) Να κάνω την πρώτη μου πτησούλα...
http://www.youtube.com/watch?v=-8876757dIQ
2) Να ανακαλύψω ότι είτε πρέπει να αλλάξω μπαταρία γιατί το άμοιρο μοτέρ θα ψηθεί είτε να αναβαθμιστώ (νωρίτερα από ότι περίμενα) σε BL... Τα 11.1V της μπαταρίας είναι πολλάαα για το Permax....::) ....Με τέρμα γκάζι του δίνει ~120 input Watts ενώ με μισό γκάζι περί τα 60-70...το πάνω όριο του μοτερ δηλαδή...Προς το παρόν μισό γκάζι το ανώτερο μέχρι να έρθουν τα πράγματα και να αρχίσω την αναβάθμιση..Εκεί θα θελήσω την βοήθειά σας...:p
Η αναβάθμιση:
-Motor HXT 2835 2200kv
-ESC turnigy 30A
-Prop 6x4e
Με τα παραπάνω είμαι μέσα στα όρια λειτουργίας όλων των εξαρτημάτων, κάτι που με ενδιαφέρει πάρα πολύ λόγω ασφάλειας...
Υ.Γ. Τώρα στις πρώτες πτήσεις είδα μια δυσκολία στο στρίψιμο, ειδικά με λίγο αέρα, και σήμερα το απόγευμα θα δοκιμάσω ένα μεγαλύτερο rudder-πατέντα +2cm περίπου....
Απάντηση: Πρώτες πτήσεις με το EZ* και ..σκέψεις
....και το rudder..
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Πρώτες πτήσεις με το EZ* και ..σκέψεις
μπράβο μια χαρά τα πάς
ένα μικρό κολπάκι για την απογείωση είναι να ρίχνεις το μοντέλο σχεδόν παράλληλα με το έδαφος και να το αφήνεις να πάρει ενέργεια με πολύ σταδιακή άνοδο
Έτσι αποφεύγεις την πιθανότητα να σου στολάρει κατά τα πρώτα κρίσιμα δευτερόλεπτα (με το μοτέρ λίγο πάνω απο τη μέση)
To ΣΚΔ που πέρασε το έλειωσα και μπορώ να πω ότι με 3 σελλη το μοτεράκι δεν κατάλαβε τίποτα χωρίς φυσικά ακρότητες (το τέρμα γκάζι δέν ειναι απαραίτητο τα 3/4 υπερ αρκετά ) Μου έδωσε δε πάνω από 30 λεπτά πτήσεις με λίγο ανεμοπτέρισμα
Όσο για το ruder δες λίγο το ανάλογο πόστ στο petame για ιδέες Σίγουρα όπως με μερικά κόλπα στην στροφή όπως λίγο ακόμη μοτέρ η λίγο down γίνεται πολύ εύκολη ακόμη και με μικρότερη επιφάνεια ruder
Δωστου να καταλάβει αντέχει πολλά το easy star όσο το πετάω τόσο το απολαμβάνω και ανεβαίνει στην εκτίμηση μου
ένα μικρό κολπάκι για την απογείωση είναι να ρίχνεις το μοντέλο σχεδόν παράλληλα με το έδαφος και να το αφήνεις να πάρει ενέργεια με πολύ σταδιακή άνοδο
Έτσι αποφεύγεις την πιθανότητα να σου στολάρει κατά τα πρώτα κρίσιμα δευτερόλεπτα (με το μοτέρ λίγο πάνω απο τη μέση)
To ΣΚΔ που πέρασε το έλειωσα και μπορώ να πω ότι με 3 σελλη το μοτεράκι δεν κατάλαβε τίποτα χωρίς φυσικά ακρότητες (το τέρμα γκάζι δέν ειναι απαραίτητο τα 3/4 υπερ αρκετά ) Μου έδωσε δε πάνω από 30 λεπτά πτήσεις με λίγο ανεμοπτέρισμα
Όσο για το ruder δες λίγο το ανάλογο πόστ στο petame για ιδέες Σίγουρα όπως με μερικά κόλπα στην στροφή όπως λίγο ακόμη μοτέρ η λίγο down γίνεται πολύ εύκολη ακόμη και με μικρότερη επιφάνεια ruder
Δωστου να καταλάβει αντέχει πολλά το easy star όσο το πετάω τόσο το απολαμβάνω και ανεβαίνει στην εκτίμηση μου
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Πρώτες πτήσεις με το EZ* και ..σκέψεις
τί εχεις βάλει στην ουρά με λαστιχάκια?
Απάντηση: Πρώτες πτήσεις με το EZ* και ..σκέψεις
Να σαι καλά σε ευχαριστώ..Οντως χτες ειδικά με το αεράκι που είχε, ήταν πιο δύσκολα στην απογείωση και έκανα πρακτική αυτό που λες.... Στην ουρά αυτά που βλέπεις είναι 20γρ βάρος (από ποντίκι microsoft) που έπρεπε να βάλω για να πάει το CoG εκεί που πρέπει. Ακόμα και έτσι δεν είναι 78χιλ όπωε πρέπει αλλά είναι λίιιιγο μπροστόβαρο, το οποίο καλό είιναι για αρχάριο..... Οντως μου αρέσει πάρα πολύ, και καταλαβαίνω γιατί οτ προτιμάει ο κόσμος....
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Πρώτες πτήσεις με το EZ* και ..σκέψεις
Η μπαταρία ΔΕ θα σου ψήσει το moteur. Θα σου δώσει πολλές - πολλές ώρες πτήσης. Ακόμη όμως και αν συμβεί αυτό, θα αντικαταστήσεις τον κινητήρα με έναν ίδιο και με κόστος κάτω των 10 euros.
Δε νομίζω ότι χρειάζεται καμία αναβάθμιση.
Το βάρος στην ουρά είναι μάλλον ανεπίτρεπτο και ασφαλώς περισσότερο από 20 γραμμάρια στο ζύγισμα, λόγω της θέσης του. Προσπάθησε να ζυγίσεις το μοντέλο σου μετακινώντας απλώς τη μπαταρία, αν και εξ όσων γνωρίζω με το συγκεκριμένο setup ζυγίζει ωραιότατα (πολύ λίγο μπροστόβαρο, όπως πρέπει για εσένα).
Παρατηρώ επίσης στην πτήση σου μια μικρή αστάθεια στο elevator, πράγμα που πρέπει να εξασκήσεις, όπως επίσης και τη διαρκή λειτουργία του moteur, πράγμα που δε χρειάζεται. Θα απολαύσεις το μοντέλο σου, με σβηστό κινητήρα, πολύ περισσότερο. Το σβήσιμο του κινητήρα με τη χρήση της LiPo 2200, μπορεί να κρατήσει το ανεμόπτερό σου στον αέρα περισσότερο και από μια ώρα.
Μπροστά το έχεις χτυπήσει από πτώσεις. Όπως παρατήρησες, το Easy Star είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό. Το μόνο που θέλει προσοχή είναι η μπαταρία που σε μια γερή πτώση με τη μούρη, ενδέχεται να "τσαλακωθεί" και να καταστραφεί.
Συγχαρητήρια για το ξεκίνημά σου. Καλές πτήσεις!
Δε νομίζω ότι χρειάζεται καμία αναβάθμιση.
Το βάρος στην ουρά είναι μάλλον ανεπίτρεπτο και ασφαλώς περισσότερο από 20 γραμμάρια στο ζύγισμα, λόγω της θέσης του. Προσπάθησε να ζυγίσεις το μοντέλο σου μετακινώντας απλώς τη μπαταρία, αν και εξ όσων γνωρίζω με το συγκεκριμένο setup ζυγίζει ωραιότατα (πολύ λίγο μπροστόβαρο, όπως πρέπει για εσένα).
Παρατηρώ επίσης στην πτήση σου μια μικρή αστάθεια στο elevator, πράγμα που πρέπει να εξασκήσεις, όπως επίσης και τη διαρκή λειτουργία του moteur, πράγμα που δε χρειάζεται. Θα απολαύσεις το μοντέλο σου, με σβηστό κινητήρα, πολύ περισσότερο. Το σβήσιμο του κινητήρα με τη χρήση της LiPo 2200, μπορεί να κρατήσει το ανεμόπτερό σου στον αέρα περισσότερο και από μια ώρα.
Μπροστά το έχεις χτυπήσει από πτώσεις. Όπως παρατήρησες, το Easy Star είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό. Το μόνο που θέλει προσοχή είναι η μπαταρία που σε μια γερή πτώση με τη μούρη, ενδέχεται να "τσαλακωθεί" και να καταστραφεί.
Συγχαρητήρια για το ξεκίνημά σου. Καλές πτήσεις!
Απάντηση: Πρώτες πτήσεις με το EZ* και ..σκέψεις
Κοίτα να δεις, για το βάρος και εμένα με παραξένεψε αλλά πήγα την μπαταρία όσο πίσω μπορούσα για να φέρω το ΚΒ εκεί που πρέπει αλλά η ESC και το Receiver είναι τέρμα πίσω , οπότε η μπαταρία μέχρι ένα σημείο μπορεί να πάει ....
Ετσι όπως το βλέπεις αντί για 78χιλ το ΚΒ είναι λίγο πιο μπροστά, ~70...Χωρίς τα 20γρ πήγαινε πολύ μπροστά...
Το μόνο που σκέφτομαι είναι το βάρος της μπαταρίας να είναι λίγο μεγάλο....Θα την ζυγίσω το απόγευμα....
Ετσι όπως το βλέπεις αντί για 78χιλ το ΚΒ είναι λίγο πιο μπροστά, ~70...Χωρίς τα 20γρ πήγαινε πολύ μπροστά...
Το μόνο που σκέφτομαι είναι το βάρος της μπαταρίας να είναι λίγο μεγάλο....Θα την ζυγίσω το απόγευμα....
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Πρώτες πτήσεις με το EZ* και ..σκέψεις
Καλημέρα
Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να θέλει βάρος πίσω μια και έχω την ίδια και πίστεψε με την βάζω περίπου στην μέση του χώρου και ζυγίζει περίφημα
Αν μπορείς βάλε τον δέκτη από πάνω και άσε την μπαταρία να έρθει ποιο πίσω
Ακόμη θα έλεγα να βάλεις μπροστά ένα κομμάτι αφρολέξ για προστασία της μπαταρίας από πτώσεις αν και είμαι σίγουρος ότι δεν θα χρειαστεί μια και μετά από λίγο θα το κατεβάζεις σαν πουλάκι
Ωραίο το μέρος που διάλεξες για πτήση ……………..που είναι?
Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να θέλει βάρος πίσω μια και έχω την ίδια και πίστεψε με την βάζω περίπου στην μέση του χώρου και ζυγίζει περίφημα
Αν μπορείς βάλε τον δέκτη από πάνω και άσε την μπαταρία να έρθει ποιο πίσω
Ακόμη θα έλεγα να βάλεις μπροστά ένα κομμάτι αφρολέξ για προστασία της μπαταρίας από πτώσεις αν και είμαι σίγουρος ότι δεν θα χρειαστεί μια και μετά από λίγο θα το κατεβάζεις σαν πουλάκι
Ωραίο το μέρος που διάλεξες για πτήση ……………..που είναι?
Απάντηση: Πρώτες πτήσεις με το EZ* και ..σκέψεις
Καλημέρα,
Έχω βάλει velcro στην μπαταρία και έχει τεσταριστεί στις πτώσεις....είναι οκ...:)
Θα την ζυγίσω το απόγευμα και θα σου πω ..πάντως το έχω τσεκάρει το ΚΒ ότι το μετράω σωστά (οσο σωστά μπορώ χωρίς ειδικό εργαλείο..)
Έχω βάλει velcro στην μπαταρία και έχει τεσταριστεί στις πτώσεις....είναι οκ...:)
Θα την ζυγίσω το απόγευμα και θα σου πω ..πάντως το έχω τσεκάρει το ΚΒ ότι το μετράω σωστά (οσο σωστά μπορώ χωρίς ειδικό εργαλείο..)
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Πρώτες πτήσεις με το EZ* και ..σκέψεις
το εσωτερικό του δικού μου...........και η τοποθέτηση του δέκτη πάνω για να πάει η μπαταρία έως πίσω αλλά τελικά δε χρειάστηκε
- Συνημμένα
-
- DSCN2790.jpg (90.96 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 1518
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 3:57 pm
Πρώτες πτήσεις με το EZ* και ..σκέψεις
Είναι σχεδόν βέβαιο ότι κάτι δε μετράς καλά. Το συγκεκριμένο setup έχει δοκιμαστεί σε δεκάδες easy Star με άψογο ζύγισμα.
Όπως αναφέρει και ο Αντώνης, ακόμη και η μετακίνηση του δέκτη και του ελεγκτή ταχύτητας, για να ελευθερωθεί χώρος για τη μπαταρία, κατά πάσα πιθανότητα είναι άσκοπη. Η προσθήκη βάρους σε μοντέλα θεωρείται "έσχατη λύση" και σίγουρα δεν αφορά την περίπτωση.
Υ.Γ. Φαντάζομαι ευχαριστημένος από την Aurora.
Όπως αναφέρει και ο Αντώνης, ακόμη και η μετακίνηση του δέκτη και του ελεγκτή ταχύτητας, για να ελευθερωθεί χώρος για τη μπαταρία, κατά πάσα πιθανότητα είναι άσκοπη. Η προσθήκη βάρους σε μοντέλα θεωρείται "έσχατη λύση" και σίγουρα δεν αφορά την περίπτωση.
Υ.Γ. Φαντάζομαι ευχαριστημένος από την Aurora.