- Άνοιγμα TX με κατεβασμένη κεραία. Άνοιγμα RX με σβηστό κινητήρα. Περπάτημα περίπου για 30 μέτρα προς τα πίσω (παράλληλα στον άξονα του fuselage) κοιτώντας την ουρά του μοντέλου. Ο φίλος (χαμάλης - χαϊβάνι) μας λέει αν τα πάντα κουνιούνται σωστά και αν παρατηρεί κανένα παίξιμο ή ήχο στις επιφάνειες ελέγχου κτλ.
- Άνοιγμα TX με κατεβασμένη κεραία. Άνοιγμα RX. Βάζουμε τον φίλο (χαμάλη - χαϊβάνι) να βάλει μπροστά το κινητήρα. Και επαναλαμβάνουμε ότι και στο 1, παίζοντας με το γκάζι και ντουμανιάζοντας το φίλο (χαμάλη - χαϊβάνι)
Αν ο φίλος (χαμάλης - χαϊβάνι) δεν διαπιστώσει κάτι κακό…πάμε για πτήση. Αν η πτήση καταλήξει σε σωρό σκουπιδιών τότε προπηλακίζουμε τον φίλο μας που ήταν τελικά και χαμάλης αλλά και χαϊβάνι. !@/-=}{{
Σε ότι αφορά στο κάψιμο της TX νομίζω ότι γινόμαστε υπερβολικοί. Το ασθενέστερο σήμα είναι όντος όταν κεραία TX και κεραία RX είναι συνευθειακές και στο ίδιο επίπεδο. Δεν ισχύει όταν το αεροσκάφος πετά 1 μέτρο και πάνω τουλάχιστον από το ύψος της άκρης της κεραίας του TX.
Και φυσικά καλό είναι να αποφεύγουμε:
- Το RX να κάθετε πάνω στο Battery Pack ή να είναι σε επαφή αυτό ή η κεραία.
- Το RX ή η κεραία του να ακουμπά servos ή καλώδια servo.
- H κεραία του RX να μη τρέχει παράλληλα με καλώδιο servo για περσότερο από 5cm (και για αυτά τα 5cm θα πρέπει η απόσταση τους να είναι minimum 3cm και πάνω).
- Η ντίζα του γκαζιού μαζί με τα ακρόντιζα να μην είναι μεταλλικά αλλά πλαστικά.
Εάν δεν μπορείτε να κάνετε κάτι από τα παραπάνω…και επέλθει το μοιραίο…..για όλα θα φταίει ο φίλος (χαμάλης - χαϊβάνι).