Watt σε κιλά;
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Watt σε κιλά;
Αναρωτιεμαι πως εκτος απο μαθηματικο τυπο μπορουμε να μετρησουμε την πραγματικη ωση απο τα watt σε κιλα?εχω ας υποθεσουμε ενα wattmeter και μου παρουσιαζει 300watt σε τι γραμμαρια-κιλα αντιστοιχει αυτο?τι λετε?(συμπεριλαμβανωμενες τις φυσικες απωλειες ισχυος)?
Ακουω αποψεις και γνωσεις!
Στεφος.
Ακουω αποψεις και γνωσεις!
Στεφος.
Απ: WATT ΣΕ ΚΙΛΑ?
Φίλε Στέφανε καλησπέρα,
Το ερώτημα που θέτεις πραγματικά βάζει έυλογους συνηρμούς για μοντελιστικό brain up.
Γνωρίζοντας τα πραγματικά watt,μετράω με προπέλα στο μοτέρ την στατική ώση με καντάρι.Οπότε σημειώνω όλες τις
παραμέτρους με βάση την προπέλα.(φορτίο)ʼν στη συνέχεια αυξήσω
το voltage, έχω τα κιλά που ζητάω με λιγότερη κατανάλωση και μικρότερη προπέλα.(επίσης προπέλα με μεγάλη διάμμετρο και μικρό βήμα)Ή επίσης με μικρό voltage μπορώ να γυρίσω μεγαλύτερη προπέλα με λιγότερες στροφές,και να μου δίνει τα κιλά που θέλω.(πιθανό να καταναλώνει περισσότερο)
Ελπίζω να βοήθησα.
Το ερώτημα που θέτεις πραγματικά βάζει έυλογους συνηρμούς για μοντελιστικό brain up.
Γνωρίζοντας τα πραγματικά watt,μετράω με προπέλα στο μοτέρ την στατική ώση με καντάρι.Οπότε σημειώνω όλες τις
παραμέτρους με βάση την προπέλα.(φορτίο)ʼν στη συνέχεια αυξήσω
το voltage, έχω τα κιλά που ζητάω με λιγότερη κατανάλωση και μικρότερη προπέλα.(επίσης προπέλα με μεγάλη διάμμετρο και μικρό βήμα)Ή επίσης με μικρό voltage μπορώ να γυρίσω μεγαλύτερη προπέλα με λιγότερες στροφές,και να μου δίνει τα κιλά που θέλω.(πιθανό να καταναλώνει περισσότερο)
Ελπίζω να βοήθησα.
Απάντηση: WATT ΣΕ ΚΙΛΑ?
Αγαπητοί συντονιστές καλησπέρα σας,
Δεν υπάρχει τρόπος και ούτε είναι εφικτό να αποδώσεις watt σε ώση κινητήρα.
Γιατί πιο απλά ένα μεγάλου efficiency μοτέρ αποδίδει καλύτερα η περισσότερα κιλά αν θέλετε από ένα άλλο χαμηλότερου. Αυτό που μπορεί να γίνει είναι η σύγκριση των κινητήρων σε σταθερά watt με ίδια προπέλα και να βρούμε την καλύτερη απόδοση μεταξύ τους. Η σύγκριση είναι εφικτή μόνο σε όμοια πράγματα και έτσι ένα μικρό μοτέρ σε σύγκριση με ένα μεγαλύτερο που έχει και καλύτερο efficiency ( συνήθως), είναι σύγκριση ανόμοιων. Τα watt είναι μονάδα μέτρησης αντοχής τάσης-έντασης ρεύματος. Όσο περισσότερα watt τόσο μεγαλύτερες και οι δυνάμεις στο μοτέρ ή τόσα watt ένταση μπορούμε να περάσουμε σε αυτό το μοτέρ. Τώρα αν τα μοτέρ είναι ίδια και η προπέλα ίδια μπορείς να έχεις ένα μπούσουλα και να λες τόσα watt με αυτή την προπέλα τόση ώση παράγει το συγκεκριμένο μοτέρ. Η μέτρηση δύναμης κινητήρων γίνεται με ίππους.
Ξέρω όμως ότι είσαστε προχωρημένα παλικάρια και τα γνωρίζετε τα παραπάνω. Έτσι λοιπόν τα γράφω για τους πιο πίσω.;;)
Καλώς σας βρήκα. {:)}
Δεν υπάρχει τρόπος και ούτε είναι εφικτό να αποδώσεις watt σε ώση κινητήρα.
Γιατί πιο απλά ένα μεγάλου efficiency μοτέρ αποδίδει καλύτερα η περισσότερα κιλά αν θέλετε από ένα άλλο χαμηλότερου. Αυτό που μπορεί να γίνει είναι η σύγκριση των κινητήρων σε σταθερά watt με ίδια προπέλα και να βρούμε την καλύτερη απόδοση μεταξύ τους. Η σύγκριση είναι εφικτή μόνο σε όμοια πράγματα και έτσι ένα μικρό μοτέρ σε σύγκριση με ένα μεγαλύτερο που έχει και καλύτερο efficiency ( συνήθως), είναι σύγκριση ανόμοιων. Τα watt είναι μονάδα μέτρησης αντοχής τάσης-έντασης ρεύματος. Όσο περισσότερα watt τόσο μεγαλύτερες και οι δυνάμεις στο μοτέρ ή τόσα watt ένταση μπορούμε να περάσουμε σε αυτό το μοτέρ. Τώρα αν τα μοτέρ είναι ίδια και η προπέλα ίδια μπορείς να έχεις ένα μπούσουλα και να λες τόσα watt με αυτή την προπέλα τόση ώση παράγει το συγκεκριμένο μοτέρ. Η μέτρηση δύναμης κινητήρων γίνεται με ίππους.
Ξέρω όμως ότι είσαστε προχωρημένα παλικάρια και τα γνωρίζετε τα παραπάνω. Έτσι λοιπόν τα γράφω για τους πιο πίσω.;;)
Καλώς σας βρήκα. {:)}
-
- Δημοσιεύσεις: 588
- Εγγραφή: Τετ Απρ 02, 2008 8:37 pm
Απάντηση: WATT ΣΕ ΚΙΛΑ?
Δημητριε jetmaster δεν υπαρχει κατι που μπορω να συμπληρωσω στην απαντηση σου,οπως παντα ευγενης και ακριβης,οσο για τον Παναγιωτη,χαιρομαι αφανταστα που εχουμε ξανα παρεα μας ενα''τερας''ηλεκτρονικων''και μοντελλιστικων γνωσεων!Οσο για το θεμα μας υπαρχει διεξοδος και σε αλλους παρεμφερεις πειραματισμους στην πορεια του χρονου ελπιζω να δημοσιευσω κατι που θα τελειοποιησει τις γνωμες μας!
Μ.Φ.Χ.
Στεφανος.
Μ.Φ.Χ.
Στεφανος.
Απάντηση: WATT ΣΕ ΚΙΛΑ?
Εγώ θα πω την άποψη μου λίγο ωμά wow
τα 100 watt το λιγότερο αντιστοιχούν σε
500 γραμμάρια μοντέλου το περισσότερο.
τα 100 watt το λιγότερο αντιστοιχούν σε
500 γραμμάρια μοντέλου το περισσότερο.
Απάντηση: WATT ΣΕ ΚΙΛΑ?
giannisx έγραψε: ↑Εγώ θα πω την άποψη μου λίγο ωμά wow
τα 100 watt το λιγότερο αντιστοιχούν σε
500 γραμμάρια μοντέλου το περισσότερο.
giannisx, Να, ετσι για να κανουμε κουβεντα. Ενα μοτερ μεγεθους speed 800 ή αν θες 1500 watt αντοχης ποσο thrust θα μας δωση με 100 watt ?
και ποσο ενα μοτερ των 100 watt με 100 watt παροχη? καμια σχεση το ενα με το αλλο.
Οταν μας πουν ομως οτι αυτο το μοντελο πεταη με ενα μοτερακι των 100 watt ξερουμε αμεσως το μεγεθος του μοτερ περιπου, και απο εκει και περα γνωριζωντας την αποδωση του μοτερ υπολογιζουμε και το thrust για το αυτο μοτερ μονο.
Αρα τα watt =μεγεθος αντοχης ηλ. ενεργειας + υπολογισμος μεγεθους μοτερ + efficiency του μοτερ=εχουμε ενα μπουσουλα. Απο watt σε thrust ομωςδεν βγαινει.
Απάντηση: WATT ΣΕ ΚΙΛΑ?
με άλλα λόγια λες ότι εξαρτώνται και άλλους παράγοντες
πέρα από τα watt για να τα αντιστοιχήσεις σε βάρος και θα συμφωνήσω.
όπως και να χει τα βατ είναι πάντα βατ.Δεν μιλάω για thurst γιατί αλλάζει και με μία έλικα αυτό.
η δύναμη που παράγουν είναι ίδια και στα 2 μοτέρ.Το έργο
είναι που αλλάζει.!@/-=}{{
απλά εγώ το υπολογίζω κάπως έτσι για να μην τρελαθούμε κιόλας :D
πέρα από τα watt για να τα αντιστοιχήσεις σε βάρος και θα συμφωνήσω.
όπως και να χει τα βατ είναι πάντα βατ.Δεν μιλάω για thurst γιατί αλλάζει και με μία έλικα αυτό.
η δύναμη που παράγουν είναι ίδια και στα 2 μοτέρ.Το έργο
είναι που αλλάζει.!@/-=}{{
απλά εγώ το υπολογίζω κάπως έτσι για να μην τρελαθούμε κιόλας :D
Απάντηση: Watt σε κιλά;
Και θα συμφονισο με την πιο απλη απαντηση!!!!Γιατι αλλιως τρελα
Απάντηση: Watt σε κιλά;
συμφωνω, δεν εχει νοημα η ερωτηση........
σε ενα μοντελλο αναλογα με την προπελα θα δειξει διαφορετικο αποτελεσμα ενα δυναμομετρο
το σωστο αν μπορουσε φυσικα να γινει , ειναι να μπει το μοντελλο σε μια αεροδυναμικη συραγγα οριζοντιο , απο την μυτη του να ειναι γατζομενο με ενα δυναμομετρο ,και να εχει και ΕΛΕΥΘΕΡΗ ελικα ας πουμε σε ενα μικρο ρουλεμαν,και μετα να διοχετευθει αερας με μια α ας πουμε ταχυτητα και να μετρηθει το αποτελεσμα στο δυναμομετρο, ας πουμε αντισταση λεω τυχαια 400 γραμμαρια και οι στροφες στην ελικα, ας πουμε 8000 χιλιαδες....
τοτε νομιζω θα βαζαμε ενα μοτερ στο μοντελλο και μια ελικα που θα ειχε thurst 400 γραμμαρια στις 8000 στροφες ελικας ...... κτλ
ετσι γλιτωνουμε και απο τον υπολογισμο της ολισθησης της ελικας, και απο τα λαθη με τις μετρησεις μας οταν το μοντελλο η το μοτερ ειναι ΑΚΙΝΗΤΟ στον παγκο μας
παντως νομιζω οτι γενικα η ελικα στον παγκο μας πρεπει να ειναι λιγο βαρια, γιατι οταν το μοντελλο πεταει μειωνονται οι αντιστασεις στην ελικα
δεν ξερω ομως αν θα πρεπει να ειναι σε βημα η σε διαμετρο , οπως δεν ξερω και σε ποια ταχυτητα θα δοκιμαζαμε το μοντελλο μας στην συραγγα....
δεν ηπια τιποτα σημερα :D ουτε πηρα, μου φαινονται λογικα τα παραπανω.................!@/-=}{{
σε ενα μοντελλο αναλογα με την προπελα θα δειξει διαφορετικο αποτελεσμα ενα δυναμομετρο
το σωστο αν μπορουσε φυσικα να γινει , ειναι να μπει το μοντελλο σε μια αεροδυναμικη συραγγα οριζοντιο , απο την μυτη του να ειναι γατζομενο με ενα δυναμομετρο ,και να εχει και ΕΛΕΥΘΕΡΗ ελικα ας πουμε σε ενα μικρο ρουλεμαν,και μετα να διοχετευθει αερας με μια α ας πουμε ταχυτητα και να μετρηθει το αποτελεσμα στο δυναμομετρο, ας πουμε αντισταση λεω τυχαια 400 γραμμαρια και οι στροφες στην ελικα, ας πουμε 8000 χιλιαδες....
τοτε νομιζω θα βαζαμε ενα μοτερ στο μοντελλο και μια ελικα που θα ειχε thurst 400 γραμμαρια στις 8000 στροφες ελικας ...... κτλ
ετσι γλιτωνουμε και απο τον υπολογισμο της ολισθησης της ελικας, και απο τα λαθη με τις μετρησεις μας οταν το μοντελλο η το μοτερ ειναι ΑΚΙΝΗΤΟ στον παγκο μας
παντως νομιζω οτι γενικα η ελικα στον παγκο μας πρεπει να ειναι λιγο βαρια, γιατι οταν το μοντελλο πεταει μειωνονται οι αντιστασεις στην ελικα
δεν ξερω ομως αν θα πρεπει να ειναι σε βημα η σε διαμετρο , οπως δεν ξερω και σε ποια ταχυτητα θα δοκιμαζαμε το μοντελλο μας στην συραγγα....
δεν ηπια τιποτα σημερα :D ουτε πηρα, μου φαινονται λογικα τα παραπανω.................!@/-=}{{
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Watt σε κιλά;
Μεγάλη κουβέντα άρχισε βλέπω!!!
Μέρος της απάντησης δίδετε από site κατασκευαστών όπως Align, GWS κτλ....αλλά είναι και πάλι μεγάλο μπέρδεμα!!!
Εγώ θα άρχιζα από εδώ…. http://www.wattflyer.com/forums/showthread.php?t=1933
Μέρος της απάντησης δίδετε από site κατασκευαστών όπως Align, GWS κτλ....αλλά είναι και πάλι μεγάλο μπέρδεμα!!!
Εγώ θα άρχιζα από εδώ…. http://www.wattflyer.com/forums/showthread.php?t=1933
Απάντηση: Watt σε κιλά;
Καλησπέρα!
Αυτή η ερώτηση δεν θα σου δώσει αυτό που θέλεις διότι είναι τελείως διαφορετικέ μονάδες μέτρησης.
Και επίσης τα watt σε ένα ηλεκτρικό κινητήρα είναι ένα από τα πολλά που δίνει
ο κατασκευαστής θα πρέπει να το βλέπεις σαν σύνολο πόσα κιλά μοντέλο
σηκώνει. Π.Χ. δεν μπορείς απο μία Μ.Ε.Κ. να καταλάβεις αν σου κάνει μόνο απο τους ίππους,Π.Χ. 1.2 ίππους 2 κιλά
Σχεδόν όλα τα μοτέρ πρέπει να έχουν συγκεκριμένες πληροφορίες
και να σου λένε με ποια προπέλα τι βάρος και πόσα ampere.
Εμείς σαν μοντελιστές θέλουμε ορισμένες πληροφορίες και
νομίζω σαν αυτές τις φωτογραφίας
Αυτή η ερώτηση δεν θα σου δώσει αυτό που θέλεις διότι είναι τελείως διαφορετικέ μονάδες μέτρησης.
Και επίσης τα watt σε ένα ηλεκτρικό κινητήρα είναι ένα από τα πολλά που δίνει
ο κατασκευαστής θα πρέπει να το βλέπεις σαν σύνολο πόσα κιλά μοντέλο
σηκώνει. Π.Χ. δεν μπορείς απο μία Μ.Ε.Κ. να καταλάβεις αν σου κάνει μόνο απο τους ίππους,Π.Χ. 1.2 ίππους 2 κιλά
Σχεδόν όλα τα μοτέρ πρέπει να έχουν συγκεκριμένες πληροφορίες
και να σου λένε με ποια προπέλα τι βάρος και πόσα ampere.
Εμείς σαν μοντελιστές θέλουμε ορισμένες πληροφορίες και
νομίζω σαν αυτές τις φωτογραφίας
- Συνημμένα
-
- Clip_2.jpg (86.79 KiB) Προβλήθηκε 162 φορές
Απάντηση: Watt σε κιλά;
εδώ φαίνεται καλλίτερα
- Συνημμένα
-
- Clip_2.jpg (91.19 KiB) Προβλήθηκε 162 φορές