GREECEPILOT έγραψε: ↑Ευτυχώς (??) βγήκε ο κανονισμός και για αυτά γιατί θυμάμαι στην αρχή ,κάποιους με το άκουσμα της λέξης "υπερελαφρό" νόμιζαν ότι δεν χρειάζεται ούτε μετεορολογία ,ούτε τεχνική πτήσεως ,ούτε νομοθεσία ούτε τίποτα!!!!`M`
Δυστυχως πολλοι απο οσους πηραν τα πρωτα πτυχια "εξ απονομης"(`M`),ακομη δεν εχουν ιδεα απο τεχνικη πτησης κλπ κλπ κλπ.Καποιοι βλεπεις φροντισαν και βολεψαν του κολητους τους προκειμενου να αρχισει η κονομα.Η ΥΠΑ που εξεδωσε και ευλογησε τον κανονισμο,τι εχει να πει για αυτο το σκανδαλο?Ετσι λοιπον θα δειτε χειριστες υπερελαφρων που δεν εχουν παρακολουθησει ουτε ενα μαθημα(θεωρητικο και πρακτικο),απλα καποιος αυτοδιδακτος τους μετεδωσε οτι ηξερε κλπ. Ωραιος κανονισμος,ωραια υπηρεσια,ωραια νοοτροπια.Θα μου πεις εδω σε ελεγχομενα αεροδρομια(απο ΥΠΑ)πετανε αεροπλανα χωρις οι χειριστες τους να εχουν πτυχια(!!!!),και περιμενουμε απο τους πανσοφους υπατζηδες να μεριμνησουν για την ασφαλεια?Στα Γιαννενα χρονια τωρα γινεται ανεφοδιασμος α/φων χωρις γειωσεις!!!Σαραβαλα υπηρεσιακα αυτοκινητα ειναι σκορπισμενα τριγυρω σε χωρους που θα μπορουσαν να παρκαρουν αεροπλανα,αλλα ο αερολιμεναρχης ισχυριζεται οτι δεν υπαρχει χωρος ουτε για ποδηλατο!!!!Η τρελα σε ολο της το μεγαλειο.....
Και για να επιστρεψω στο θεμα,σαφως και η ΥΠΑ θελει να ελεγχει και τις πτησεις των υδροπλανων.Η συντεχνεια των αερολιμενικων λυνει και δενει στην ΥΠΑ και πλεον μονο με νομικα μεσα θα καταφερουμε να αποκοψουμε τετοιου ειδους καρκινωματα.