Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσίευση από King Kostas »

yiorgos έγραψε:
θα το αφησω εκει που ζυγιζε εχ' αρχης.


Βασικά αυτό σου εξήγησα…απλά λίγο πιο τεχνικά.

Το κέντρο βάρους (CoG = Center of Gravity) να το κρατήσεις εκεί που ήταν, απλά βάλε βάρος όπου χρειαστείς…..είτε εμπρός είτε πίσω.#**
yiorgos
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Δευ Μάιος 24, 2010 9:52 am

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσίευση από yiorgos »

καποιες φωτο.......και θα ακολουθησουν κι αλλες!
Συνημμένα
DSCN0891.jpg
DSCN0891.jpg (39.59 KiB) Προβλήθηκε 67 φορές
DSCN0888.jpg
DSCN0888.jpg (41.67 KiB) Προβλήθηκε 67 φορές
DSCN0881.jpg
DSCN0881.jpg (43.66 KiB) Προβλήθηκε 67 φορές
DSCN0879.jpg
DSCN0879.jpg (39.75 KiB) Προβλήθηκε 67 φορές
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσίευση από King Kostas »

Σωστός!!!

Πλάκα πλάκα θα γίνει μια χαρά.
yiorgos
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Δευ Μάιος 24, 2010 9:52 am

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσίευση από yiorgos »

John Χάλαρης έγραψε: Βασικά αυτό σου εξήγησα…απλά λίγο πιο τεχνικά.

Βρε καλα τα λες.......αλλα πιος σε καταλαβενει!
Και φυσικα καλο θα ηταν να μας τα εξηγειτε κι ολας καπου καπου!
Και αφου εγινε ετσι, και το 'χεις το τεχνικο, εχω καποιες αποριες. Τι θα πει, τι διαφορες εχει στο σεταρισμα το ανεμοπτερο πλαγιας και τι στο πεδιαδας;
Πως πετας sloap soaring; Με απλα λογια ομως! Σα να μιλας σε κανενα πενταχρονο!!!
(ενταξει δεν ειμαι, απλα ετσι νιωθω!@/-=}{{)
@P@@P@@P@
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

να μη βάλεις extra βάρος απλά να τοποθετήσεις τα απαραίτητα έτσι ώστε να ζυγίσει
Το foxακι δεν έχει σχέση με θερμικό ανεμόπτερο η κάτι τέτοιο απλά αν το πετάς σε συνθήκες με αέρα (όπως και στην πλαγιά) πρέπει να γίνει ελάχιστα μπροστόβαρο
αν είσαι από Αθήνα έλα στη Πεντέλη να σου μάθουμε τη πλαγία με κανονικό ανεμόπτερο
Κάνε την πλάκα σου με το fox αλλά αν θές να μάθεις τα υπόλοιπα θες από easy star και πάνω
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσίευση από King Kostas »

Αντώνης Κριτζάς έγραψε:
....αν είσαι από Αθήνα έλα στη Πεντέλη να σου μάθουμε τη πλαγία με κανονικό ανεμόπτερο.....


Νομίζω ότι πρέπει να ακούσεις τον Αντώνη, αν σου αρέσει το ανεμόπτερο, εκεί θα στα πουν και θα στα δείξουν όλα.

Εγώ δεν ξέρω τόσα πράγματα για τα ανεμόπτερα…….και χωρίς πλάκα, είναι αρκετά απαιτητικά και ας φαίνονται απλά.

Η καλύτερη δουλεία είναι να μάθεις τα πράγματα (soaring, dynamic, thermal κτλ) από τους ειδικούς.

Ο Αντώνης θα στα πει όλα._Β_Ο
yiorgos
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Δευ Μάιος 24, 2010 9:52 am

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσίευση από yiorgos »

Ευχαριστώ για την προσκληση, αλλα ειμαι 504χλμ μακρια.........και ψαχνομαι εξ αποστασεως (οσο γινεται δλδ)
Το easy star ηταν το πρωτο μου μοντελο, η μαλλον ειναι ακομα, γιατι το συμαζεψα μετα το τελευτεο τετ α τετ που ειχε με το εδαφος!!!! Γινανε τα μουτρα του κιμας! Το συμαζεψα οπως ειπα, αλλα θα το κανω τριφασικο πια, πριν το ξανα πεταξω.
Δεν ξανα εμπιστευομαι το αδυναμο καρβουνακι, εκτος και αν εχει απνοια!
Γι'αυτο απορω πως πετατε με μποφορ; Οι ριπες αερα ειναι καταστροφη καποιες φορες.
Και μια φωτο απο την επισκευη του easy star. Επειδη ολο το μπροστα μερος ειχε γινει πολλα μικρα κοματια, τα κολλησα απο εξω με κολλητικη ταινια και το γεμισα με αφρο πολιουρεθανης! Αφου στεγνωσε καλα, εβγαλα την ταινια και ιδου...... μια χαρα!!!!!
Σαν καινουριο! Με λιγο σκαψιμο για μπαταρια, δεκτη και ετοιμος!!!!!!@/-=}{{!@/-=}{{
Παντως, οταν κατηφορισω θα ερθω να σας βρω.
Συνημμένα
DSCN0973.jpg
DSCN0973.jpg (46.56 KiB) Προβλήθηκε 67 φορές
yiorgos
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Δευ Μάιος 24, 2010 9:52 am

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσίευση από yiorgos »

Και μερικες ακομα φωτο απο το φοξακι.
Αντωνη δε θα βαλω εξτρα βαρος, για να κεντροβαρισει. Το εχω θεσει ως κατασκευαστικη προκληση!!!
Συνημμένα
DSCN0978.jpg
DSCN0978.jpg (41.96 KiB) Προβλήθηκε 67 φορές
DSCN0977.jpg
DSCN0977.jpg (45.03 KiB) Προβλήθηκε 67 φορές
DSCN0975.jpg
DSCN0975.jpg (40.67 KiB) Προβλήθηκε 67 φορές
DSCN0974.jpg
DSCN0974.jpg (52.69 KiB) Προβλήθηκε 67 φορές
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσίευση από King Kostas »

Όλα θα τα μάθεις...μη σκας.
King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσίευση από King Kostas »

yiorgos έγραψε:
Γι'αυτο απορω πως πετατε με μποφορ; Οι ριπες αερα ειναι καταστροφη καποιες φορες.


Soaring:
Είναι η πτήση που κάνουμε πετώντας σχεδόν παράλληλα στην ακτή, από παραλία, λοφάκι, ύψωμα ή και γκρεμνό. Συνήθως α αέρας που έρχεται από την θάλασσα δεν είναι τόσο ζεστός (εκτός και αν είναι μπάτης ή καθαρός νοτιάς) για να βοηθήσει με ανοδικά το ανεμόπτερο, ωστόσο όμως, ο αέρας που έρχεται από την θάλασσα κατά 95% έχει σταθερή πορεία και σταθερή ένταση με αποτέλεσμα να μας χαρίζει αρκετή ώρα πτήσης με ελάχιστη βοήθεια από το μοτέρ.

Thermal:
Αυτό είναι ίσως το ποιο απαιτητικό και τεχνικό είδος πτήσης ανεμοπτέρου. Σε αυτό το είδος πτήσης καλείσαι να κάνεις ότι το «γεράκι»……δηλαδή να ψάξεις να βρεις που «φουσκώνει» ο αέρας, δηλαδή που υπάρχει ανοδικό ρεύμα, δηλαδή πού υπάρχει θερμικό (ζεστός αέρας που λόγω βαρύτητας κινείται προς τα πάνω). Το να το βρεις δεν είναι τόσο δύσκολό (συνήθως η ουρά ή ένα φτερό ανασηκώνετε ελαφρά οπότε καταλαβαίνεις την ύπαρξη του), το δύσκολό είναι να έχεις ελαφρύ χέρι έτσι ώστε να αρχίσεις να το κυκλώνεις χωρίς να χάνεις ενέργεια (ενέργεια = η χρυσή τομή μεταξύ ύψους και ταχύτητας, χάνο ύψος παίρνω ταχύτητα ή και το αντίθετο). Γενικότερα η πτήση με εκμετάλλευση θερμικών είναι αυτή που χαρίζει τις μεγαλύτερες συγκινήσεις….αλλά φυσικά και η ποιο αγχωτική…..ειδικά όταν δεν έχεις μοτέρ.

Dynamic:
Πρακτικά ισχύει ότι και στο Soaring, μόνο που εδώ μπορεί να βρίσκεσαι και παραλία αλλά και σε κάμπο ή και βουνό. Πρακτικά εκμεταλλεύεσαι και εδώ τον τη δύναμη του αέρα (τα μποφόρ κοινός)….αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι στο πέταγμα σου δεν θα βρεις και εδώ κάποια θερμικά…..απλά λόγο αέρα και ταχύτητας του ανεμοπτέρου δεν είναι εύκολο να τα ξεχωρίσεις.

Τα έχω γράψει εντελώς απλοϊκά (και κάποιες φορές γράφοντας τόσο απλά κάνουμε και μικρά λάθη διευκρινήσεων….αλλά anyway) για να πάρεις μια ιδέα. Βέβαια τα πράματα δεν είναι τόσο απλά, μιας και το ζύγισμα του ανεμοπτέρου θα εξαρτηθεί καθαρά από το πεδίο στο οποίο πετάς. Σε γενικές γραμμές πάντως, για thermal πτήση το ανεμόπτερο πρέπει να ζυγίσει «ουδέτερα» (μήτε μπροστόβαρο, μήτε πισώβαρο), για soaring/dynamic πτήση πρέπει πάντα να πετάμε λίγο πιο βαριοί (προσθέτουμε λίγο βάρος…ballast ή έρμα…έχει και άλλη λέξη αλλά την ξεχνάω…. εμπρός και κοντά στο CG) και ελαφρός μπροστόβαροι για να έχεις διατρητικότητα στον άνεμο και καλύτερη (πιο γλυκιά) συμπεριφορά στις πλευρικές ριπές.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ: Το ELEVATOR και γενικά οι μεγάλες κινήσεις είναι ΕΧΘΡΟΣ της ανεμοπορίας.

Με την πρώτη ευκαιρία ξεφορτώσου τα τσιμπλέκια και φτιάξε μια πτέρυγα να πετάς παντού (μιας και χωρά παντού) και παράλληλα πάρε ένα ανεμόπτερο να κάνεις την δουλεία σου (ανεπιφύλακτα σου συστήνω το Easy Glider Pro....value for money....και πολύ τίμιο στη πτήση….συγχωρεί και βοηθά….εγώ ακόμα με αυτό πετάω soaring).
yiorgos
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Δευ Μάιος 24, 2010 9:52 am

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσίευση από yiorgos »

Και ειδου........τελιομενο ζυγησμενο το foxακι.......χωρις εξτρα βαρος και με λιγο περιθοριο να παιξω με το CG μιας και το μοτερ μπορω να το μετακινησω λιγο μπρος-πισω για να αλαξω κατι στο ζυγισμα αν χρειαστει!!!Αλλα εχω και παλι απορια!?
Παρατηρισα οτι λογο της ωσης του μοτερ το μοντελο εχει μια τρελη ταση για βουτια!Αυτο εχει να κανη και με την ταχυτητα του μοντελου?Δλδ αν παρη ταχυτητα ισοροπουν οι δυναμης?Πως λυνεται αυτο?εκανα κατι λαθος ισος?Βασικα λογικο να υπαρχει αυτη η ταση μιας και η ωση ειναι πιο ψηλα απο το κεντρο του μοντελου.Αλλα πως το διορθονουμε αυτο?
Συνημμένα
16072010353.jpg
16072010353.jpg (99.31 KiB) Προβλήθηκε 67 φορές
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

μία πρώτη κίνηση είναι να αλλάξεις λίγο (πολύ λίγο δεs τα easystar) την γωνία του πυλώνα για να κοιτά η προπέλλα προς τα πάνω
ποιό ευκολο θα ήταν αν έβαζες το μοτέρ εμπρός γιατι δεν θα είχες τέτοια προβλήματα ούτε τάσεις δεξια αριστερά απο το βάρος του μοτέρ
yiorgos
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Δευ Μάιος 24, 2010 9:52 am

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσίευση από yiorgos »

χμμμμμμ....... ναι!ειναι κι αυτο!δεν το σκεφτηκα καθολου!ισος να βαλω μικροτερη ελικα για να χαμηλοσει το υψος του πυλονα και να πλησιασω το κεντρο του μοντελου,μιας και η 5χ3 μου φανηκε υπερβολικη!τι λες?
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

σίγουρα είναι μεγάλη και θα κουράζει το μοτεράκι
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: Fox Glider - Multiplex - Electric Convertion

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Ωραίο παιχνίδι !!!

http://www.youtube.com/watch?v=e6LZFqpZPcc
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ανεμόπτερα/RC Gliders, Sailplanes and Slope Soaring”