toni31 έγραψε: ↑Καλησπέρα σε όλα τα παιδιά…
Δεν ασχολούμαι με τον αερομοντελισμό, απλά φτιάχνω ένα όχημα (ιδιοκατασκευή) και βρήκα στην παρέα σας πολλές χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις μπαταρίες, αλλά εξακολουθώ να έχω και κάποιες απορίες. Θα ήθελα να αγοράσω 2 LIFEPO4 (4200mAh,2S2P / 6.6v, 30C Constant / 40C Burst,Max Charge Rate: 2C) και να τις συνδέσω παράλληλα οπότε και να πάρω 6.6v, 8400mAh, 30C. Και οι απορίες είναι οι εξής:
1)Κατά την φόρτιση οι μπαταρίες θα πρέπει να εξακολουθούν να είναι σε παράλληλη σύνδεση? Αν τις φορτίζω μια-μια υπάρχει πρόβλημα? Ποιο είναι το καλύτερο
2)Η φόρτιση πρέπει να γίνεται με Balance?
3)Charge rate τι είναι αυτό? Δηλ. πόσα Αμπερ και τι τάση?
4) Άλλο Li-Fe άλλο LifePo4 και άλλο Α123?
5)Αν ξεφορτώσει εντελώς χαλάει και πως το προλαμβάνω?
6)Έχω 6 μοτέρ περίπου 20 Α κάνει αυτό το είδος μπαταρίας? (δεν θέλω Lipo διότι θέλει προσοχή και δεν νομίζω να την έχω).
Με συγχωρείται για τον όγκο των ερωτήσεων αλλά ήταν συσσωρευμένες εδώ και μέρες.
Αν υπάρχει και κανένα λινκ με οδηγό για μπαταρίες και φορτιστές θα το ήθελα _Β_Ο.
1) Οχι απαραιτητα. Οπως σε βολευει εσενα, προτεινω ξεχωριστα.
2) Οχι απαραιτητα αλλα συστηνω να φορτιζεις παντα με balancer, διαρκει λιγο περισσοτερο αλλα θεωρειται πιο καλο για την μπαταρια.
3) Οι μπαταριες σου λενε charging rate 2C, αυτο σημαινει οτι μπορεις να φορτιζεις μεχρι 8,4Α εαν ειναι η καθε μια μονη της, προσεξε οτι θες και φορτιστη αλλα και τροφοδοτικο που μπορουν να δωσουν περιπου 9-9,5Α ρευμα.
4) To ιδιο πραγμα ειναι, η κανονικη ονομασια ειναι LiFePo4, Life ειναι η συντομη ονομασια που χρησιμοποιειται στα φορουμ και οι Α123 ειναι μαρκα μπαταριας και ειναι συνηθως σε κυλινδρικη μορφη.
5)...(δεν ξερω με σιγουρια την ταση που χαλανε τα κελια)
6) Θα δινεις ρευμα και στα 6 μοτερ; Ταυτοχρονα; Παραλληλη συνδεσμολογια; Με καποιον ελεκτη η απευθειας; Χρειαζεται περισσοτερες πληροφοριες εδω.