T-REX ή ΚΛΩΝΟΣ ;;
T-REX ή ΚΛΩΝΟΣ ;;
Ανοίγω αυτό το θέμα γιατί θα ήθελα την βοηθειά σας, για να αποφασίσω για ένα μικρό ηλεκτρικό ελικόπτερο μεγέθους 250 ή 450 για οικονομία χρόνου και χρήματος, χώρου.
Το γνωστό ρητό '' ότι πληρώνεις παίρνεις '' το ξέρω και το υποστηρίζω .
Απευθύνομαι σε χρήστες των ελικοπτέρων με τα σημερινά δεδομένα, που θα ήθελαν να βοηθήσουν._Β_Ο
Γιατί τα πράγματα είναι ρευστά και οι καιροί και τα μοντέλλα αλλάζουν.
Αναμένω λοιπόν με αγωνία, τις απόψεις σας.+(*)
Το γνωστό ρητό '' ότι πληρώνεις παίρνεις '' το ξέρω και το υποστηρίζω .
Απευθύνομαι σε χρήστες των ελικοπτέρων με τα σημερινά δεδομένα, που θα ήθελαν να βοηθήσουν._Β_Ο
Γιατί τα πράγματα είναι ρευστά και οι καιροί και τα μοντέλλα αλλάζουν.
Αναμένω λοιπόν με αγωνία, τις απόψεις σας.+(*)
Απάντηση: T-REX ή ΚΛΩΝΟΣ ;;
Μιας και τα εχω δει και τα δύο, Δημητρη, θα σου πρότεινα το εξεις:
Παίρνεις ενα κανονικό με σερβο κλπ, και 2 ακόμα κλώνους.
Στήνεις τους κλώνους με τα ηλεκτρονικά του κανονικού, τους ξεπατώνεις και όταν θα εισαι ετοιμος τα βαζεις στο κανονικό.
Η διαφορά ποιότητας ειναι μεγαλύτερη από την διαφορά τιμής. Ο κινέζος ειναι εντελώς για τα μπάζα. Σπάει στον αερα!!!:p
Παίρνεις ενα κανονικό με σερβο κλπ, και 2 ακόμα κλώνους.
Στήνεις τους κλώνους με τα ηλεκτρονικά του κανονικού, τους ξεπατώνεις και όταν θα εισαι ετοιμος τα βαζεις στο κανονικό.
Η διαφορά ποιότητας ειναι μεγαλύτερη από την διαφορά τιμής. Ο κινέζος ειναι εντελώς για τα μπάζα. Σπάει στον αερα!!!:p
-
- Δημοσιεύσεις: 714
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: T-REX ή ΚΛΩΝΟΣ ;;
Επειδή έχω κι εγώ ένα ΗΚ-450 ,έχω να πω τα εξής. Το ελικοπτεράκι πετάει αρκετά καλά ,αν του βάλεις και τα σωστά ηλεκτρονικά πάνω γιατί ως γνωστό ,το καλύτερο και ποιοτικότερο ελικόπτερο να έχεις από μηχανική άποψη, χωρίς καλά πράγματα από ηλεκτρονικά δεν πρόκειται να πετάξει σωστά.
ΟΜΩΣ ,από ποιότητα όντως πάσχει και πολύ μάλιστα. Εμένα βέβαια ,με μερικά λουπάκια και ρολάκια μόνο που του κάνω, δεν μου έχει σπάσει ακόμη στον αέρα ΑΛΛΑ, από τη στιγμή που το συναρμολογούσα κιόλας,φάνηκαν τα θεματα. Καταρχήν επιβεβαιώθηκε η φήμη ότι το γρανάζι ,που δίνει κίνηση στον ιμάντα της ουράς ,έχει πρόβλημα. Δεν χρειάστηκε να βάλω πολλή δύναμη με το χέρι για να το πατινάρω στον άξονά του κι ευτυχώς ,που η κυανοακρυλική έκανε και εξακολουθεί να κάνει δουλειά. Βέβαια ,νομίζω, ότι στα πιο πρόσφατα ο κινέζος κατάλαβε τη χοντροπατατιά του και έχει βάλει στον άξονα σφηνόδρομο αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Επίσης ,για τις αλενόβιδές του ,μόνο ο κινέζος ξέρει τι κλειδιά τις πιάνουν σωστά. Ειδικά στο flybar, κλώτσησε η μία από τις δύο σκουληκόβιδες που το συγκρατούν χωρίς καν να σφίξει πολύ. Αλλά και γενικά τα μέταλλά του είναι για τον (γκουχ γκουχ). Ετσι και φάει την παραμικρή αρχαριοσαβούρδα, δεν μένει άξονας που να μην έχει "πάρει" και σε μεγαλύτερη πτώση, το αλουμίνένιο του frame, για να επανέλθει θα χρειαστεί η βοήθεια του διάσημου ιταλού φανοποιού Strapatzso Lamarina. Φυσικά ,αυτό, ειδικά για έναν αρχάριο ,είναι μεγάλο πρόβλημα γιατί οι "σαβούρδες" τον πρώτο καιρό πάντα είναι στο πρόγραμμα κι αυτό το ελικόπτερο δεν αντέχει τέτοια πράγματα.
Φιλικά Κώστας.
ΟΜΩΣ ,από ποιότητα όντως πάσχει και πολύ μάλιστα. Εμένα βέβαια ,με μερικά λουπάκια και ρολάκια μόνο που του κάνω, δεν μου έχει σπάσει ακόμη στον αέρα ΑΛΛΑ, από τη στιγμή που το συναρμολογούσα κιόλας,φάνηκαν τα θεματα. Καταρχήν επιβεβαιώθηκε η φήμη ότι το γρανάζι ,που δίνει κίνηση στον ιμάντα της ουράς ,έχει πρόβλημα. Δεν χρειάστηκε να βάλω πολλή δύναμη με το χέρι για να το πατινάρω στον άξονά του κι ευτυχώς ,που η κυανοακρυλική έκανε και εξακολουθεί να κάνει δουλειά. Βέβαια ,νομίζω, ότι στα πιο πρόσφατα ο κινέζος κατάλαβε τη χοντροπατατιά του και έχει βάλει στον άξονα σφηνόδρομο αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Επίσης ,για τις αλενόβιδές του ,μόνο ο κινέζος ξέρει τι κλειδιά τις πιάνουν σωστά. Ειδικά στο flybar, κλώτσησε η μία από τις δύο σκουληκόβιδες που το συγκρατούν χωρίς καν να σφίξει πολύ. Αλλά και γενικά τα μέταλλά του είναι για τον (γκουχ γκουχ). Ετσι και φάει την παραμικρή αρχαριοσαβούρδα, δεν μένει άξονας που να μην έχει "πάρει" και σε μεγαλύτερη πτώση, το αλουμίνένιο του frame, για να επανέλθει θα χρειαστεί η βοήθεια του διάσημου ιταλού φανοποιού Strapatzso Lamarina. Φυσικά ,αυτό, ειδικά για έναν αρχάριο ,είναι μεγάλο πρόβλημα γιατί οι "σαβούρδες" τον πρώτο καιρό πάντα είναι στο πρόγραμμα κι αυτό το ελικόπτερο δεν αντέχει τέτοια πράγματα.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: T-REX ή ΚΛΩΝΟΣ ;;
Τα είχα και τα δύο...Τώρα έχω μόνο το original. Τον κλώνο τον πήρα πολύ φτηνά. Ήταν μεταχειρισμένος. Δεν πετούσε με τίποτα, αλλά με υπομονή, αλλαγή servo, σωστό στήσιμο, έφτασε να πετάει πραγματικά καλά! Αλλά δυστυχώς για πολύ λίγο. Κάθε φορά που το σήκωνα, κάτι προέκυπτε, κάτι ξεβίδωνε, κάτι κλωτσούσε. Βαρέθηκα και πήρα το Align 450Se V2. Ήταν πραγματικά πολύ πολύ μακριά σε ποιότητα από το κινέζικο. Βίδες πολύ καλής ποιότητας, υλικά ζυγισμένα, και το κυριότερο κατασκευή με μηδενικές ανοχές. Το χάρηκα, και το χαίρομαι ακόμα...Αν μπορείς πήγαινε με κλειστά μάτια στο γνήσιο. Αλλιώς θα πάρεις τον κλώνο, θα δώσεις λεφτά για κανά 2 κλώνους ακόμα και πάλι στο τέλος δεν θα έχεις ελικόπτερο...
Φιλικά,
Γιώργος
Φιλικά,
Γιώργος
Απάντηση: T-REX ή ΚΛΩΝΟΣ ;;
Ρε τρελέ Μογγόλε ο άνθρωπος σου λέει για οικονομία και εσύ του λες να πάρει 3 ελικόπτερα ένα κανονικό και δυο κλώνους ???????
Από προσωπική εμπειρία θα σου έλεγα ότι εξαρτάται τι το θέλεις το ελικόπτερο?
1.Αν είναι η πρώτη σου επαφή με ελικόπτερα πάρε ένα κλώνο να το σπας και να μην το λυπάσαι στην κατηγορία του 450 δεν θα καταλάβεις και πολλά πράγματα.
2.Θελεις σταθερότητα στην πτήση και πολύ καλά χαρακτηριστικά πάρε Mini Titan.
3.Θελεις ακροβατικά στην πτήση και 3D πάρε TREX 450
Όποια επιλογή και να διαλέξεις πρέπει να βάλεις ένα καλό γυροσκόπιο για να το ευχαριστηθείς.
Από προσωπική εμπειρία θα σου έλεγα ότι εξαρτάται τι το θέλεις το ελικόπτερο?
1.Αν είναι η πρώτη σου επαφή με ελικόπτερα πάρε ένα κλώνο να το σπας και να μην το λυπάσαι στην κατηγορία του 450 δεν θα καταλάβεις και πολλά πράγματα.
2.Θελεις σταθερότητα στην πτήση και πολύ καλά χαρακτηριστικά πάρε Mini Titan.
3.Θελεις ακροβατικά στην πτήση και 3D πάρε TREX 450
Όποια επιλογή και να διαλέξεις πρέπει να βάλεις ένα καλό γυροσκόπιο για να το ευχαριστηθείς.
Απάντηση: T-REX ή ΚΛΩΝΟΣ ;;
bladeskiller έγραψε: ↑Επειδή έχω κι εγώ ένα ΗΚ-450 ,έχω να πω τα εξής. Το ελικοπτεράκι πετάει αρκετά καλά ,αν του βάλεις και τα σωστά ηλεκτρονικά πάνω γιατί ως γνωστό ,το καλύτερο και ποιοτικότερο ελικόπτερο να έχεις από μηχανική άποψη, χωρίς καλά πράγματα από ηλεκτρονικά δεν πρόκειται να πετάξει σωστά.
ΟΜΩΣ ,από ποιότητα όντως πάσχει και πολύ μάλιστα. Εμένα βέβαια ,με μερικά λουπάκια και ρολάκια μόνο που του κάνω, δεν μου έχει σπάσει ακόμη στον αέρα ΑΛΛΑ, από τη στιγμή που το συναρμολογούσα κιόλας,φάνηκαν τα θεματα. Καταρχήν επιβεβαιώθηκε η φήμη ότι το γρανάζι ,που δίνει κίνηση στον ιμάντα της ουράς ,έχει πρόβλημα. Δεν χρειάστηκε να βάλω πολλή δύναμη με το χέρι για να το πατινάρω στον άξονά του κι ευτυχώς ,που η κυανοακρυλική έκανε και εξακολουθεί να κάνει δουλειά. Βέβαια ,νομίζω, ότι στα πιο πρόσφατα ο κινέζος κατάλαβε τη χοντροπατατιά του και έχει βάλει στον άξονα σφηνόδρομο αλλά δεν είμαι σίγουρος.
Επίσης ,για τις αλενόβιδές του ,μόνο ο κινέζος ξέρει τι κλειδιά τις πιάνουν σωστά. Ειδικά στο flybar, κλώτσησε η μία από τις δύο σκουληκόβιδες που το συγκρατούν χωρίς καν να σφίξει πολύ. Αλλά και γενικά τα μέταλλά του είναι για τον (γκουχ γκουχ). Ετσι και φάει την παραμικρή αρχαριοσαβούρδα, δεν μένει άξονας που να μην έχει "πάρει" και σε μεγαλύτερη πτώση, το αλουμίνένιο του frame, για να επανέλθει θα χρειαστεί η βοήθεια του διάσημου ιταλού φανοποιού Strapatzso Lamarina. Φυσικά ,αυτό, ειδικά για έναν αρχάριο ,είναι μεγάλο πρόβλημα γιατί οι "σαβούρδες" τον πρώτο καιρό πάντα είναι στο πρόγραμμα κι αυτό το ελικόπτερο δεν αντέχει τέτοια πράγματα.
Φιλικά Κώστας.
χαχαχα πολυ καλη απαντηση.Αν εχεις το τηλ του strapatzso lamarina στειλτο με π.μ. σε παρακαλω το θελω.
-
- Δημοσιεύσεις: 714
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: T-REX ή ΚΛΩΝΟΣ ;;
Θα σου δώσω καλύτερα του Tropeto Calibrozo που κόβει και αποδείξεις.
Αμάν, θα μας κυνηγήσουν οι mods :?<<>
Φιλικά Κώστας.
Αμάν, θα μας κυνηγήσουν οι mods :?<<>
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: T-REX ή ΚΛΩΝΟΣ ;;
kordi έγραψε: ↑Ρε τρελέ Μογγόλε ο άνθρωπος σου λέει για οικονομία και εσύ του λες να πάρει 3 ελικόπτερα ένα κανονικό και δυο κλώνους ???????
Από προσωπική εμπειρία θα σου έλεγα ότι εξαρτάται τι το θέλεις το ελικόπτερο?
1.Αν είναι η πρώτη σου επαφή με ελικόπτερα πάρε ένα κλώνο να το σπας και να μην το λυπάσαι στην κατηγορία του 450 δεν θα καταλάβεις και πολλά πράγματα.
2.Θελεις σταθερότητα στην πτήση και πολύ καλά χαρακτηριστικά πάρε Mini Titan.
3.Θελεις ακροβατικά στην πτήση και 3D πάρε TREX 450
Όποια επιλογή και να διαλέξεις πρέπει να βάλεις ένα καλό γυροσκόπιο για να το ευχαριστηθείς.
.......................................................
1. Όχι δεν είναι η πρώτη μου επαφή με ελικόπτερο.
Ξεκίνησα ελικόπτερο το 1990 με το CONCEPT 30 DX,SE,SR,SX,και βελτιώσεις ZEAL.
Είχα και CONCEPT EP με NICAD 9,6V 1800MAH
2. Σίγουρα ζητάω καλά χαρακτηριστικά και σταθερή πτήση, μιας και το θέλω για πτήσεις κοντά στην οικία σε μικρή αλάνα,σε πάρκινγκ.
Δεν θα το απομακρύνω και πολύ από εμένα οπότε η αξιοπιστία της κατασκευής είναι σημαντική.,
3. 'Oxι 3D πτήση, μελλοντικά τα βασικά ακροβατικά
Σίγουρα καλά ηλεκτρονικά.
Απάντηση: T-REX ή ΚΛΩΝΟΣ ;;
Καλημέρα Δημήτρη
Το θέμα είναι οτι απο εκεί που θα ψωνήσεις φερ' ειπείν τους κλώνους να μπορεί να σου παρέχει και τα ανταλακτικά γι αυτούς. Μπορεί να σου δίνει ανταλακτικά;; Είναι εύκολα προσβάσιμο το μαγαζί ή είναι στην Κίνα;
Όσων αφορά τα T-Rex αυτά έχουν παντού διάσπαρτα και εύκολα προσβάσιμα τα ανταλακτικά (τα περισσότερα ελληνικά καταστήματα έχουν ανταλακτικά για T-Rex)...
Ζύγιασέ τα και δες τι σε συμφέρει.
Καλές πτήσεις
Τρύφωνας
Το θέμα είναι οτι απο εκεί που θα ψωνήσεις φερ' ειπείν τους κλώνους να μπορεί να σου παρέχει και τα ανταλακτικά γι αυτούς. Μπορεί να σου δίνει ανταλακτικά;; Είναι εύκολα προσβάσιμο το μαγαζί ή είναι στην Κίνα;
Όσων αφορά τα T-Rex αυτά έχουν παντού διάσπαρτα και εύκολα προσβάσιμα τα ανταλακτικά (τα περισσότερα ελληνικά καταστήματα έχουν ανταλακτικά για T-Rex)...
Ζύγιασέ τα και δες τι σε συμφέρει.
Καλές πτήσεις
Τρύφωνας
Απάντηση: T-REX ή ΚΛΩΝΟΣ ;;
Τρύφωνας έγραψε: ↑Καλημέρα Δημήτρη
Το θέμα είναι οτι απο εκεί που θα ψωνήσεις φερ' ειπείν τους κλώνους να μπορεί να σου παρέχει και τα ανταλακτικά γι αυτούς. Μπορεί να σου δίνει ανταλακτικά;; Είναι εύκολα προσβάσιμο το μαγαζί ή είναι στην Κίνα;
Όσων αφορά τα T-Rex αυτά έχουν παντού διάσπαρτα και εύκολα προσβάσιμα τα ανταλακτικά (τα περισσότερα ελληνικά καταστήματα έχουν ανταλακτικά για T-Rex)...
Ζύγιασέ τα και δες τι σε συμφέρει.
Καλές πτήσεις
Τρύφωνας
Χαίρετε Τρύφωνα,
Το θέμα για το ελικόπτερο δεν είναι μόνο τα ανταλακτικά.
Τί να τα κάνεις τα ανταλακτικά εάν το ε/ο δυαλύαιται στο αέρα, ή άν τα βιδάκια του και τα κομματάκια του είναι μιας χρήσης.
Άπόσο θυμάμαι δεν ασχολήθηκες με το ε/ο, η εμπειρία που έχω είναι κάθε λιγάκι, να ελέγχεις, και να βιδώνεις.
Κλώνους εισάγουν και ελληνικά καταστήματα, δεν ανάγκη να το φέρω από Κίνα.
Το ζητούμενο για μένα είναι η ποιότητα της κατασκευής και των υλικών, καθώς και η αναλογία ποιότητας προς την τιμή αγοράς.'!'!'
Δέν ζηταω το μοδάτο και χλιδάτο 3D που δεν θα πετάξω σε περιορισμένο χώρο , που θέλω να πεταω με παρεούλα τον γιόκα μου._P_P Και που όπως γνωρίζεις θα αρχίσουν να μαζε
έυονται τα πιτσιρίκια και περίεργοι και '' έξυπνοι ''.
Να φύγει κανένας ρότορας και να έχουμε άλλα.
Τί να το κάνω το φθηνό εάν είναι μπακατέλα.
Το ελικόπτερο είναι επικίνδυνο πράγμα όσο ωραίο είναι.
Απάντηση: T-REX ή ΚΛΩΝΟΣ ;;
d.corsair έγραψε: ↑Χαίρετε Τρύφωνα,
Το θέμα για το ελικόπτερο δεν είναι μόνο τα ανταλακτικά.
Τί να τα κάνεις τα ανταλακτικά εάν το ε/ο δυαλύαιται στο αέρα, ή άν τα βιδάκια του και τα κομματάκια του είναι μιας χρήσης.
Άπόσο θυμάμαι δεν ασχολήθηκες με το ε/ο, η εμπειρία που έχω είναι κάθε λιγάκι, να ελέγχεις, και να βιδώνεις.
Κλώνους εισάγουν και ελληνικά καταστήματα, δεν ανάγκη να το φέρω από Κίνα.
Το ζητούμενο για μένα είναι η ποιότητα της κατασκευής και των υλικών, καθώς και η αναλογία ποιότητας προς την τιμή αγοράς.'!'!'
Δέν ζηταω το μοδάτο και χλιδάτο 3D που δεν θα πετάξω σε περιορισμένο χώρο , που θέλω να πεταω με παρεούλα τον γιόκα μου._P_P Και που όπως γνωρίζεις θα αρχίσουν να μαζε
έυονται τα πιτσιρίκια και περίεργοι και '' έξυπνοι ''.
Να φύγει κανένας ρότορας και να έχουμε άλλα.
Τί να το κάνω το φθηνό εάν είναι μπακατέλα.
Το ελικόπτερο είναι επικίνδυνο πράγμα όσο ωραίο είναι.
:>)Ακριβώς αυτό Δημήτρη. Το ελικόπτερο είναι επικίνδυνο και το φθηνό ακόμα πιο επικίνδυνο. Μετά από προσωπική εμπειρία, συμβουλέυω: όποιος μπορεί το γνήσιο "ακριβό", αλλιώς υπομονή μέχρι να μπορέσει. Εκτός και αν πετάει μόνος, οπότε ότι πάθει θα το πάθει μόνο ο ίδιος και όχι οι υπόλοιποι γύρω - γύρω. :oo
Γιώργος
Απάντηση: T-REX ή ΚΛΩΝΟΣ ;;
tanfoglio έγραψε: ↑:>)Ακριβώς αυτό Δημήτρη. Το ελικόπτερο είναι επικίνδυνο και το φθηνό ακόμα πιο επικίνδυνο. Μετά από προσωπική εμπειρία, συμβουλέυω: όποιος μπορεί το γνήσιο "ακριβό", αλλιώς υπομονή μέχρι να μπορέσει. Εκτός και αν πετάει μόνος, οπότε ότι πάθει θα το πάθει μόνο ο ίδιος και όχι οι υπόλοιποι γύρω - γύρω. :oo
Γιώργος
Χαίρομαι γιατί βλέπω μοντελιστές που ξέρουν τι θα πεί ασφάλεια.
Χόμπυ κάνουμε για να ξεχαρμανιάζουμε και να περνάμε ωραία,
όχι να χτυπάμε και μόνοι μας, και εν γνώση μας._Β_Ο
-
- Δημοσιεύσεις: 714
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: T-REX ή ΚΛΩΝΟΣ ;;
Αυτό που έχω καταλάβει εγώ πάντως από όλη την ιστορία για τα ελικόπτερα, όσο κι αν αυτό φανεί "ρατσιστικό" ή "ελιτίστικο", είναι ότι ο λεγόμενος "φτηνός ελικοπτερικός αερομοντελισμός για όλους" , ισχύει σε καθαρά entry level δηλαδή για κανένα λαμάκι. Πράγματι ,σήμερα μπορεί κανείς να πάρει μια γεύση από την πτήση ενός ελικοπτέρου με ένα ποσό της τάξης των 100 ευρώ, πράγμα που ,τις προηγούμενες δεκαετίες, ήταν εντελώς αδιανόητο. Ας είναι καλά οι μπαταρίες υψηλής ενεργειακής πυκνότητας και η μικροηλεκτρονική.
ΟΜΩΣ, από τη στιγμή που θα θελήσει κάποιος να ανοίξει τα φτερά του και να πάει σε ένα κανονικό μοντέλο ελικοπτέρου δηλαδή με μεταβλητά βήματα στα στροφεία κλπ ,θα πρέπει να "τα σκάσει". Οχι βέβαια όσο έπρεπε να "σκάσει" τη δεκαετία του 80' ή του 90' αλλά και πάλι θα πρέπει να "τα έχει" κάπως. Στα ελικόπτερα δυστυχώς η δουλειά δεν γίνεται στα φτηνά κι όποιος πολεμάει να τη βγάλει με τα φτηνά έτσι και τα βάλει κάτω μακροπρόθεσμα θα δει ότι έχει ξοδέψει περισσότερα απότι αν έστηνε από την αρχή ένα σωστό ελικόπτερο με καλά πράγματα πάνω του. Αν δηλαδή δεν τα παρατήσει απογοητευμένος από ένα δύστροπο ελικόπτερο ,ειδικά αν είναι αρχάριος.
Εν κατακλείδει,το συμπέρασμα στο οποίο εχω καταλήξει εγώ τουλάχιστον, έχοντας και εμπειρία από φτηνά ελικόπτερα (και παραλίγο να μη μάθω ποτέ να πετάω) ,είναι ότι μετά το λάμα δυο πόρτες έχει η ζωή. Η στήνεις ένα σωστό ελικόπτερο και πας στο χώρο πτήσης, βάζεις μπρος ,πετάς σαν κύριος και φέυγεις με ικανοποίηση ή παλεύεις να τη βγάλεις με φτηνοπράγματα και έχεις διαρκώς προβλήματα και ποτέ δεν ευχαριστιέσαι πτήση. Αν είναι να μου γίνονται τα νεύρα τσιτάλια ,να μου λείπει το βύσινο...
Φιλικά Κώστας.
ΟΜΩΣ, από τη στιγμή που θα θελήσει κάποιος να ανοίξει τα φτερά του και να πάει σε ένα κανονικό μοντέλο ελικοπτέρου δηλαδή με μεταβλητά βήματα στα στροφεία κλπ ,θα πρέπει να "τα σκάσει". Οχι βέβαια όσο έπρεπε να "σκάσει" τη δεκαετία του 80' ή του 90' αλλά και πάλι θα πρέπει να "τα έχει" κάπως. Στα ελικόπτερα δυστυχώς η δουλειά δεν γίνεται στα φτηνά κι όποιος πολεμάει να τη βγάλει με τα φτηνά έτσι και τα βάλει κάτω μακροπρόθεσμα θα δει ότι έχει ξοδέψει περισσότερα απότι αν έστηνε από την αρχή ένα σωστό ελικόπτερο με καλά πράγματα πάνω του. Αν δηλαδή δεν τα παρατήσει απογοητευμένος από ένα δύστροπο ελικόπτερο ,ειδικά αν είναι αρχάριος.
Εν κατακλείδει,το συμπέρασμα στο οποίο εχω καταλήξει εγώ τουλάχιστον, έχοντας και εμπειρία από φτηνά ελικόπτερα (και παραλίγο να μη μάθω ποτέ να πετάω) ,είναι ότι μετά το λάμα δυο πόρτες έχει η ζωή. Η στήνεις ένα σωστό ελικόπτερο και πας στο χώρο πτήσης, βάζεις μπρος ,πετάς σαν κύριος και φέυγεις με ικανοποίηση ή παλεύεις να τη βγάλεις με φτηνοπράγματα και έχεις διαρκώς προβλήματα και ποτέ δεν ευχαριστιέσαι πτήση. Αν είναι να μου γίνονται τα νεύρα τσιτάλια ,να μου λείπει το βύσινο...
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: T-REX ή ΚΛΩΝΟΣ ;;
Συμφωνό μαζί σου.
Το ελικόπτερο πάντα ήταν και θα είναι ελίτ.
Ή δεκαετία 1980 ήταν πολύ πετρινη για τα ελικ/ρα στην Ελλάδα.
Το 1990 ήρθε η άνοιξη με το CONCEPT 30 παγκόσμια και στη χώρα μας.
Μετά HIRROBO, μετα RAPTOR και φθάσαμε στο σήμερα με όλα αυτά και το jumbo να πουλάει και αυτό ελικοπτεράκια.
Είπα μήπως και άλλαξε κάτι μεσα στα 20+ χρόννια που είμαι στον χώρο, βλέπεις ο καθένας παινέυει το σπίτι του να μήν τον πλακώσει, και είναι και καλύβα άς είναι και μεζονέτα με χάλια υδραυλικά-ηλεκτρικά και σαθρά υλικά.
Το ελικόπτερο πάντα ήταν και θα είναι ελίτ.
Ή δεκαετία 1980 ήταν πολύ πετρινη για τα ελικ/ρα στην Ελλάδα.
Το 1990 ήρθε η άνοιξη με το CONCEPT 30 παγκόσμια και στη χώρα μας.
Μετά HIRROBO, μετα RAPTOR και φθάσαμε στο σήμερα με όλα αυτά και το jumbo να πουλάει και αυτό ελικοπτεράκια.
Είπα μήπως και άλλαξε κάτι μεσα στα 20+ χρόννια που είμαι στον χώρο, βλέπεις ο καθένας παινέυει το σπίτι του να μήν τον πλακώσει, και είναι και καλύβα άς είναι και μεζονέτα με χάλια υδραυλικά-ηλεκτρικά και σαθρά υλικά.
Απάντηση: T-REX ή ΚΛΩΝΟΣ ;;
Ξεκίνησα αερομοντελισμό την εποχή που υπήρχαν μόνο τα cox!!! Οι παλιοί τα ξέρουν και οι καινούργιοι τα βλέπουν στο ebay. Και πετούσα c/L....Κάποια στιγμή κάπου μέσα στην δεκαετία του 80, έβλεπα σε ένα κατάστημα ένα ελικόπτερο κρεμασμένο στην οροφή...Ήταν απίστευτα όμορφο στα μάτια μου. Μπήκα και ρώτησα, 450.000 δρχ. μου απάντησε ο καταστηματάρχης. Από τότε κατάλαβα ότι δεν μπορούσα να ασχοληθώ με τα ε/κ και έμεινα στα αεροπλάνα για όλα αυτά τα χρόνια. Πέρισι είπα τι διάολο, θα πετάξω ελικόπτερο! Για να μην το μακρύνω και άλλο, τελικά μετά από ένα χρόνο με πολύ διάβασμα, σπασίματα κλπ, κατάλαβα ότι καμία σχέση δεν έχει το ε/κ με το α/π. Το πρώτο πρέπει να είναι άψογο από όλες τις απόψεις για να πετάει καλά και ασφαλώς. Και το άψογο είναι ακριβό...Δυστυχώς!
Γιώργος
Γιώργος