Συμβουλη αγορας ηλεκτρικου...
Συμβουλη αγορας ηλεκτρικου...
Επειδη βλεπω να καταληγω τελικα σε ηλεκτροκινητο ελικοπτερακι θα θελα να σας δωσω καποιες πληροφοριες και να μου προτεινετε οτι καλυτερο.
Καταρχην δεν θελω να ξεφυγω συνολικα πανω απο 150 ευρω το πολυ.
Θα θελα να μπορω να το βγαζω στην αυλη μου χωρις ιδιατερα προβληματα και λιγο μεσα στο σπιτι αλλα δινω εμφαση στην αυλη μιας και εχω χωρο.
Θα θελα οσο γινεται πιο ανθεκτικο σε πτωσεις.
Επισης θα θελα να χει δυνατοτητα το τηλεχειριστηριο για συνδεση με ΗΥ για SIMULATOR για να εκπαιδευτω πιο ανωδυνα.
Να εχει ανταλλακτικα φθηνα και αφθονα.
Ξερω οτι ζηταω πολλα αλλα θα θελα οτι πιστευετε πιο κοντινο σε αυτα που ζηταω.
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Καταρχην δεν θελω να ξεφυγω συνολικα πανω απο 150 ευρω το πολυ.
Θα θελα να μπορω να το βγαζω στην αυλη μου χωρις ιδιατερα προβληματα και λιγο μεσα στο σπιτι αλλα δινω εμφαση στην αυλη μιας και εχω χωρο.
Θα θελα οσο γινεται πιο ανθεκτικο σε πτωσεις.
Επισης θα θελα να χει δυνατοτητα το τηλεχειριστηριο για συνδεση με ΗΥ για SIMULATOR για να εκπαιδευτω πιο ανωδυνα.
Να εχει ανταλλακτικα φθηνα και αφθονα.
Ξερω οτι ζηταω πολλα αλλα θα θελα οτι πιστευετε πιο κοντινο σε αυτα που ζηταω.
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας
Απάντηση: Συμβουλη αγορας ηλεκτρικου...
Νομιζω ενα lama v4 ειναι καλο για αρχη οχι τεραστιο ουτε μικρο μπορεις ανετα να το πεταξεις στο σπιτι κ χωρις αερα ανετα κ στην αυλη σου ειναι αρκετα ανθεκτικο στις πτωσεις κ αριστη λυση για πρωτο ε/π,στο θεμα του sim η επιλογη ειναι μια κ λεγεται phoenix rc ο ιδανικος sim για ε/π αλλα θα σου κοστισει καπου 90-110 ευρω αλλα θα τα βγαλει τα χρηματα για πλακα κ θα μαθεις σιγουρα τα βασικα κ αργοτερα κ ολα τα μυστικα για ακροβατικα με καποιο αλλο ε/π που θα παρεις στο μελλον,στο θεμα αυτο δεν υπαρχει συμβιβασμος εγω χρωσταω στο sim την ραγδαια βελτιωση αλλα κ τις ανωδυνες πτωσεις τις ξεχρεωνεις με τα 90-110 ευρω κ πραγματικα οι αληθινες θα κοστιζαν επι πολλες φορες την αξια του.
Φιλικα Ηλιας._Β_Ο
Φιλικα Ηλιας._Β_Ο
Απάντηση: Συμβουλη αγορας ηλεκτρικου...
επειδη ειμαι απο Δράμα βρήκα αυτο το καταστημα online απο την πολη μου με το lama v4
http://micromachines.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=ilvm_fly_showroom_mall.tpl&product_id=35&category_id=21&option=com_virtuemart&Itemid=41
το εχει στα 90 ευρω. ειναι πληρες αυτο το πακετο?
θα χρειαστω τιποτα αλλο να αγοαρσω παραλληλα?
το χειριστηριο αυτο μπορει να συνδεθει με τον ΗΥ για να βαλω και το phoenix rc?
βεβαια ειδα οτι με λιγα πραπανω λεφτα εχει αυτο το μοντελο με 130 ευρω:
http://micromachines.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=ilvm_fly_showroom_mall.tpl&product_id=38&category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=41
το βλεπω πιο πληρες σαν συνολο αποσο μπορω να καταλαβω.
και αυτο επισης μου φαινεται καλο...
http://micromachines.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=ilvm_fly_showroom_mall.tpl&product_id=42&category_id=21&option=com_virtuemart&Itemid=41
ουφ μπερδεμα....
http://micromachines.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=ilvm_fly_showroom_mall.tpl&product_id=35&category_id=21&option=com_virtuemart&Itemid=41
το εχει στα 90 ευρω. ειναι πληρες αυτο το πακετο?
θα χρειαστω τιποτα αλλο να αγοαρσω παραλληλα?
το χειριστηριο αυτο μπορει να συνδεθει με τον ΗΥ για να βαλω και το phoenix rc?
βεβαια ειδα οτι με λιγα πραπανω λεφτα εχει αυτο το μοντελο με 130 ευρω:
http://micromachines.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=ilvm_fly_showroom_mall.tpl&product_id=38&category_id=22&option=com_virtuemart&Itemid=41
το βλεπω πιο πληρες σαν συνολο αποσο μπορω να καταλαβω.
και αυτο επισης μου φαινεται καλο...
http://micromachines.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=ilvm_fly_showroom_mall.tpl&product_id=42&category_id=21&option=com_virtuemart&Itemid=41
ουφ μπερδεμα....
Απάντηση: Συμβουλη αγορας ηλεκτρικου...
καλη σου μερα φιλε ilampos,σχετικα με τα μοντελα που ειπες να σου πω δυο λογια,σαν νεος στον χωρο σιγουρα το ελικοπτερο που πρεπει να παρεις πρεπει να ειναι διπλου στροφειου,που θεωρειται πιο σταθερο οπως ειναι το πρωτο και το τριτο πουβλεπεις.το δευτερο δεν ειναι για νεους.το πρωτο lama που ειπες ειναι οτι πρεπει για εσενα οπως προανεφεραι και ο φιλος iliaskak και τα εχει ολα μεσα.τωρα οσο αφορα το τριτο ειναι και αυτο εκπεδευτικο αλλα πιο μεγαλο οποτε ξεχνας το παιχνιδι μεσα στο σπιτι,για την αυλη σου οτι πρεπει και με λιγο αερακι,και αυτο εχει τα παντα μεσα.η τελικη αποφαση ειναι βεβαια παντα δικη σου.καλη σου μερα.
-
- Δημοσιεύσεις: 720
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Συμβουλη αγορας ηλεκτρικου...
Ειδικά το δευτερο ελικόπτερο που παραθέτεις (CP2) το ξεχνάς αβλεπεί. Δεν υπάρχει πιο δύστροπο ελικόπτερο ακόμη και για κάπως προχωρημένους ,ποσο μάλλον για έναν που δεν έχει ξαναπιάσει ελικόπτερο.
Από τα άλλα δύο τώρα ,στη θέση σου, θα διάλεγα το λαμάκι για τους εξής λόγους.
Καταρχήν έχει το ιδανικό μέγεθος ώστε να μην μοιάζει τόσο με παιγνίδι αλλά ταυτόχρονα να μπορεί να πετάει σε οποιονδήποτε εσωτερικό χώρο ή και εξωτερικό ,με συνθήκες άπνοιας. Το big lama από την άλλη δεν πετάει στα όρια ενός δωματίου ,τουλάχιστον από έναν αρχάριο. Βέβαια το πόσο μπορείς να "στριμώξεις" ένα ελικόπτερο εξαρτάται και από τις πτητικές ικανότητες του χειριστή του αλλά ενώ ένα λαμάκι πετάει μέσα σε ένα δωμάτιο ακόμη κι από έναν αρχάριο ,δεν ισχύει το ίδιο και για ενα big lama. Οσο για την αντοχή σε αέρα ,για εξωτερικούς χώρους, θα σου πω αυτά που έχω δει στην πράξη και που δεν συμφωνούν καθόλου με αυτά που προσπαθεί να πλασάρει το μάρκετινγκ. Ολα αυτά λοιπόν τα διπλοστρόφεια ελικόπτερα σταθερού βήματος ,ανεξαρτήτως μεγέθους ,δεν είναι για αέρα. Τα μεγαλύτερα από αυτά, λόγω αδράνειας ,δείχνουν να αντέχουν κάπως περισσότερο αλλά όχι τίποτα σπουδαία πράγματα.
Επίσης, να έχεις υπόψη ότι, μερικά από τα μεγάλα διπλοστρόφεια ,με σταθερό βήμα, έχουν και ένα άλλο κουσούρι. Ο έλεγχος ανύψωσης έχει περίεργη συμπεριφορά με αποτέλεσμα να δυσκολεύεσαι να κρατήσεις το ύψος τους με ακρίβεια. Αυτό οφείλεται στο ότι τα μεγάλα τους στροφεία παρουσιάζουν αδράνειες στις αλλαγές του ρυθμού περιστροφής τους. Αν σκεφτεί κανείς ότι ο έλεγχος της ανύψωσης σε αυτά τα ελικόπτερα πραγματοποιείται ,αποκλειστικά,με αλλαγή του ρυθμού περιστροφής των στροφείων τους ,καταλαβαίνει αμέσως το γιατί.
Συμπέρρασμα . Το CP2, απλά ξέχασέ το. Από τα άλλα δύο τώρα, το λαμάκι είναι το πιο πρακτικό και αρκετά ακριβές ώστε να κάνει τον "τρυποφράχτη" μέσα στο σπίτι ακόμη κι αν αργότερα πάρεις άλλο ελικόπτερο. Αν πάλι θέλεις κάτι, που να σου γεμίζει το μάτι περισσότερο και έχεις διαθέσιμο ένα μεγάλο χώρο, προφυλαγμένο όμως από αέρα ,τότε το big lama είναι μια καλή λύση.
Φιλικά Κώστας.
Από τα άλλα δύο τώρα ,στη θέση σου, θα διάλεγα το λαμάκι για τους εξής λόγους.
Καταρχήν έχει το ιδανικό μέγεθος ώστε να μην μοιάζει τόσο με παιγνίδι αλλά ταυτόχρονα να μπορεί να πετάει σε οποιονδήποτε εσωτερικό χώρο ή και εξωτερικό ,με συνθήκες άπνοιας. Το big lama από την άλλη δεν πετάει στα όρια ενός δωματίου ,τουλάχιστον από έναν αρχάριο. Βέβαια το πόσο μπορείς να "στριμώξεις" ένα ελικόπτερο εξαρτάται και από τις πτητικές ικανότητες του χειριστή του αλλά ενώ ένα λαμάκι πετάει μέσα σε ένα δωμάτιο ακόμη κι από έναν αρχάριο ,δεν ισχύει το ίδιο και για ενα big lama. Οσο για την αντοχή σε αέρα ,για εξωτερικούς χώρους, θα σου πω αυτά που έχω δει στην πράξη και που δεν συμφωνούν καθόλου με αυτά που προσπαθεί να πλασάρει το μάρκετινγκ. Ολα αυτά λοιπόν τα διπλοστρόφεια ελικόπτερα σταθερού βήματος ,ανεξαρτήτως μεγέθους ,δεν είναι για αέρα. Τα μεγαλύτερα από αυτά, λόγω αδράνειας ,δείχνουν να αντέχουν κάπως περισσότερο αλλά όχι τίποτα σπουδαία πράγματα.
Επίσης, να έχεις υπόψη ότι, μερικά από τα μεγάλα διπλοστρόφεια ,με σταθερό βήμα, έχουν και ένα άλλο κουσούρι. Ο έλεγχος ανύψωσης έχει περίεργη συμπεριφορά με αποτέλεσμα να δυσκολεύεσαι να κρατήσεις το ύψος τους με ακρίβεια. Αυτό οφείλεται στο ότι τα μεγάλα τους στροφεία παρουσιάζουν αδράνειες στις αλλαγές του ρυθμού περιστροφής τους. Αν σκεφτεί κανείς ότι ο έλεγχος της ανύψωσης σε αυτά τα ελικόπτερα πραγματοποιείται ,αποκλειστικά,με αλλαγή του ρυθμού περιστροφής των στροφείων τους ,καταλαβαίνει αμέσως το γιατί.
Συμπέρρασμα . Το CP2, απλά ξέχασέ το. Από τα άλλα δύο τώρα, το λαμάκι είναι το πιο πρακτικό και αρκετά ακριβές ώστε να κάνει τον "τρυποφράχτη" μέσα στο σπίτι ακόμη κι αν αργότερα πάρεις άλλο ελικόπτερο. Αν πάλι θέλεις κάτι, που να σου γεμίζει το μάτι περισσότερο και έχεις διαθέσιμο ένα μεγάλο χώρο, προφυλαγμένο όμως από αέρα ,τότε το big lama είναι μια καλή λύση.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Συμβουλη αγορας ηλεκτρικου...
δηλαδη δε υπαρχει ελικοπτερο για εξωτερικο χωρο που να μπορει να πεταξει και με λιγο χαλαρο αερακι χωρις ιδιαιτερο προβλημα και να ναι ευκολο σαν το lama v4???
Ολα τα lama v4 Που βλεπω στο ιντερνετ περιλαμβανουν ακριβως τα ιδια στο πακετο, γιατι βλεπω απο 85 ευρω εως και 130.
Υπαρχει καμμια ουσιαστικη διαφορα μεταξυ τους, πρεπει να προσεξω κατι?
εχουν ολα καλωδιο συνδεσης με τον ΗΥ?
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
ΦΙλικα Κοσμας
Ολα τα lama v4 Που βλεπω στο ιντερνετ περιλαμβανουν ακριβως τα ιδια στο πακετο, γιατι βλεπω απο 85 ευρω εως και 130.
Υπαρχει καμμια ουσιαστικη διαφορα μεταξυ τους, πρεπει να προσεξω κατι?
εχουν ολα καλωδιο συνδεσης με τον ΗΥ?
Σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
ΦΙλικα Κοσμας
Απάντηση: Συμβουλη αγορας ηλεκτρικου...
Αν μπορεις παρε το phoenix με τη τηλεκατευθυνση ειναι πολυ πιο ποιοτικη απο του λαμα κ θα εχεις σιγουρα συμβατοτητα κ ολα τα καλωδια ειναι στην συσκευασια.Παντως για αρχη λεω το λαμα v4 ακομα κ τωρα που εχω 450 κ 600 το πεταω στο σπιτι.#**
-
- Δημοσιεύσεις: 720
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Συμβουλη αγορας ηλεκτρικου...
Η διαφορά που βλέπεις στην τιμή μπορεί να οφείλεται και στο ότι υπάρχουν πακέτα με τηλεκατεύθυνση 35ΜΗΖ αλλά και 2.4. Καλώδιο για υπολογιστή έχουν όλες οι εκδόσεις.
Τώρα ,ελικόπτερο διπλοστρόφειο σταθερού βήματος (γιατί αυτά είναι με διαφορά τα πιο εύκολα ελικόπτερα) που να τα βγάζει πέρα με αέρα ,που είναι δυνατότερος απο μια απαλή αύρα (8 χιλιόμετρα την ώρα για παράδειγμα) δεν έχω δει.
Υπάρχουν τελευταία κάποια μικρά ελικοπτεράκια ,όπως το blade MSR ή το colibri της multiplex, με μονό στροφείο και σταθερό βήμα τα οποία έχουν μηχανική μίξη bell hiller. Αυτά τα μικρά ελικοπτεράκια είναι αρκετά πιο ανθεκτικά στον αέρα απότι οποιδήποτε διπλοστρόφειο και αρκετά πιο σπιρτόζικα χωρίς να είναι τόσο ασταθή όσο τα κλασικά ελικόπτερα μονού στροφείου σταθερού βήματος ,που δεν είχαν μίξη. Είναι μια επιτυχής προσπάθεια συνδυασμού της ευστάθειας ενός διπλοστρόφειου με την ευελιξία ενός μονοστρόφειου αλλά και πάλι ,την πτητική ευκολία ενός διπλοστρόφειου δεν την έχουν. Στα πάντα σε αυτή τη ζωή κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις.
Φιλικά Κώστας.
Τώρα ,ελικόπτερο διπλοστρόφειο σταθερού βήματος (γιατί αυτά είναι με διαφορά τα πιο εύκολα ελικόπτερα) που να τα βγάζει πέρα με αέρα ,που είναι δυνατότερος απο μια απαλή αύρα (8 χιλιόμετρα την ώρα για παράδειγμα) δεν έχω δει.
Υπάρχουν τελευταία κάποια μικρά ελικοπτεράκια ,όπως το blade MSR ή το colibri της multiplex, με μονό στροφείο και σταθερό βήμα τα οποία έχουν μηχανική μίξη bell hiller. Αυτά τα μικρά ελικοπτεράκια είναι αρκετά πιο ανθεκτικά στον αέρα απότι οποιδήποτε διπλοστρόφειο και αρκετά πιο σπιρτόζικα χωρίς να είναι τόσο ασταθή όσο τα κλασικά ελικόπτερα μονού στροφείου σταθερού βήματος ,που δεν είχαν μίξη. Είναι μια επιτυχής προσπάθεια συνδυασμού της ευστάθειας ενός διπλοστρόφειου με την ευελιξία ενός μονοστρόφειου αλλά και πάλι ,την πτητική ευκολία ενός διπλοστρόφειου δεν την έχουν. Στα πάντα σε αυτή τη ζωή κάτι κερδίζεις και κάτι χάνεις.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Συμβουλη αγορας ηλεκτρικου...
εγω παλι θα σου προτεινα να μην πας σε διπλου στροφειου, αν και τα θεωρω τα καλυτερα σχολεια, αλλα σε κατι πιο τεχνολογικα προηγμενο (στην σταθεροτητα) που δεν θα το βαρεθεις/ξεπερασεις τοσο γρηγορα. Εγω προτεινω το E-flight Blade 120SR. Ειναι οτι πιο σταθερο μπορεις να ξεκινησεις, με μικρες αλλαγες γινεται και λιγο πιο ''δυσκολο'', πεταει και εξω, εννοειται χωρις πολυ αερα και τα κυριοτερο δεν σπαει με το παραμικρο ειδικα αν κλεισεις το γκαζι μολις δεις οτι θα χτυπησεις. Βεβαια εκει που δινει ρεστα ειναι οταν το χρησιμοποιησεις με δικια σου Τ/Κ που να διαθετει Expo ή D/R. To μειονεκτημα του για σενα (γιατι για μενα ηταν πλεονεντημα) οτι συνδεεται μονο ή με την δικια του Τ/Κ (η οποια μετα ειναι αχρηστη) ή με Spektrum 2,4.
Απάντηση: Συμβουλη αγορας ηλεκτρικου...
να σας ρωτησω κατι.
μιλησα πριν λιγο μενα γνωστο μου που ασχολειται κυριως με αεροπλανα αλλα εχει και εμπειρια με ελικοπτερα και μου ειπε καθετα οτι δεν πρεπει να παρω ελικοπτερο για πρωτη επαφη με το σπορ αλλα καποιο αεροπλανο/ανεμοπτερο.
Να μαθω πρωτα να χειριζομαι αυτα ικανοποιητικα και μετα απο αρκετο διαστημα να δοκιμασω ελικοπτερο γιατι αν το κανω απο τωρα θα απογοητευτω, θα το σπασω πολυ γρηγορα και δεν προκειται να το μαθω.
Απαγοητευτηκα λιγακι, ειναι τοσο δυσκολο δλδ, δεν λεω μαρεσει και η ιδεα του αεροπλανου αλλα θελει να φευγεις και να εχεις πιο πολυ χρονο πιστευω και πολυ απλα, απομονωση.
Πειτε μου και εσεις που εχετε την εμπειρια, γιατι εγω κλινω προς ελικοπτερο χωρις να εχω πεταξει τιποτα απο τα δυο ποτε.
Ασχετο το E-flight Blade 120SR εχει ευκολα προσβασιμα ανταλλακτικα φιλε μου?
μιλησα πριν λιγο μενα γνωστο μου που ασχολειται κυριως με αεροπλανα αλλα εχει και εμπειρια με ελικοπτερα και μου ειπε καθετα οτι δεν πρεπει να παρω ελικοπτερο για πρωτη επαφη με το σπορ αλλα καποιο αεροπλανο/ανεμοπτερο.
Να μαθω πρωτα να χειριζομαι αυτα ικανοποιητικα και μετα απο αρκετο διαστημα να δοκιμασω ελικοπτερο γιατι αν το κανω απο τωρα θα απογοητευτω, θα το σπασω πολυ γρηγορα και δεν προκειται να το μαθω.
Απαγοητευτηκα λιγακι, ειναι τοσο δυσκολο δλδ, δεν λεω μαρεσει και η ιδεα του αεροπλανου αλλα θελει να φευγεις και να εχεις πιο πολυ χρονο πιστευω και πολυ απλα, απομονωση.
Πειτε μου και εσεις που εχετε την εμπειρια, γιατι εγω κλινω προς ελικοπτερο χωρις να εχω πεταξει τιποτα απο τα δυο ποτε.
Ασχετο το E-flight Blade 120SR εχει ευκολα προσβασιμα ανταλλακτικα φιλε μου?
-
- Δημοσιεύσεις: 720
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Συμβουλη αγορας ηλεκτρικου...
Δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν αλλά ,ο γνωστός σου μάλλον έχει μείνει στην εποχή που τα ελικόπτερα βγαίναν μόνο τεράστια με βενζίνη , είχαν αδρανειακά γυροσκόπια ,τηλεκατευθύνσεις που δεν βοηθούσαν καθόλου , έπρεπε να κάνεις "γουδί" τα στικ για να τα κουμαντάρεις ,εξομοιωτές αν όχι ανύπαρκτοι πάντως υποτυπώδεις σε σχέση με τους σημερινούς και φυσικά τα μικρά novice friendly ηλεκτρικά αποτελούσαν επιστημονική φαντασία. Τα πράγματα όμως έχουν αλλάξει πάρα μα πάρα πολύ από τότε.
Εγώ λοιπόν, που πετάω και αεροπλάνα και ελικόπτερα,σου λέω ότι ,με τα δεδομένα του σήμερα ,η άποψη αυτή δεν ισχύει καθόλου. Βεβαίως, αν πετούσες πριν αεροπλάνο ,αυτό θα βοηθούσε στην εξοικείωση με τα στικ αλλά όχι ότι είναι υποχρεωτικό για να μάθεις να πετάς ελικόπτερο. Ούτε φυσικά και το ανάποδο ισχύει. Το να μάθεις τέλεια ελικόπτερο, δεν σημαίνει ότι μπορείς απευθείας να πετάξεις και αεροπλάνο. Είναι μια διαδεδομένη αλλά εξίσου λανθασμένη άποψη γιατί πρόκειται για δύο τελείως διαφορετικές πτητικές μηχανές, που το μόνο κοινό τους στοιχείο είναι ότι και τα δύο πετάνε στον αέρα. Είναι όπως το αυτοκίνητο και η μοτοσυκλέτα. Και τα δύο κινούνται στο δρόμο αλλά καμία σχέση.
Προχώρα λοιπόν άφοβα ,από τη στιγμή που σήμερα υπάρχουν εκπαιδευτικά ελικόπτερα πράγμα που δεν συνέβαινε άλλοτε. Ο μόνος τρόπος για να απογοητευτείς με ένα ελικόπτερο είναι να διαλέξεις λάθος ελικόπτερο για αρχή ,πράγμα όμως που και με τα αεροπλάνα μπορεί να συμβεί, παρόλο που εκεί συγχωρούνται περισσότερα μέσα σε κάποια όρια βέβαια. Αυτός είναι και ο λόγος που σου προτείνω για αρχή ένα διπλοστρόφειο ώστε να ξεκινήσεις σίγουρα και ομαλά χωρίς τον κίνδυνο να το κατασπάσεις και να απογοητευτείς.
Φιλικά Κώστας.
Εγώ λοιπόν, που πετάω και αεροπλάνα και ελικόπτερα,σου λέω ότι ,με τα δεδομένα του σήμερα ,η άποψη αυτή δεν ισχύει καθόλου. Βεβαίως, αν πετούσες πριν αεροπλάνο ,αυτό θα βοηθούσε στην εξοικείωση με τα στικ αλλά όχι ότι είναι υποχρεωτικό για να μάθεις να πετάς ελικόπτερο. Ούτε φυσικά και το ανάποδο ισχύει. Το να μάθεις τέλεια ελικόπτερο, δεν σημαίνει ότι μπορείς απευθείας να πετάξεις και αεροπλάνο. Είναι μια διαδεδομένη αλλά εξίσου λανθασμένη άποψη γιατί πρόκειται για δύο τελείως διαφορετικές πτητικές μηχανές, που το μόνο κοινό τους στοιχείο είναι ότι και τα δύο πετάνε στον αέρα. Είναι όπως το αυτοκίνητο και η μοτοσυκλέτα. Και τα δύο κινούνται στο δρόμο αλλά καμία σχέση.
Προχώρα λοιπόν άφοβα ,από τη στιγμή που σήμερα υπάρχουν εκπαιδευτικά ελικόπτερα πράγμα που δεν συνέβαινε άλλοτε. Ο μόνος τρόπος για να απογοητευτείς με ένα ελικόπτερο είναι να διαλέξεις λάθος ελικόπτερο για αρχή ,πράγμα όμως που και με τα αεροπλάνα μπορεί να συμβεί, παρόλο που εκεί συγχωρούνται περισσότερα μέσα σε κάποια όρια βέβαια. Αυτός είναι και ο λόγος που σου προτείνω για αρχή ένα διπλοστρόφειο ώστε να ξεκινήσεις σίγουρα και ομαλά χωρίς τον κίνδυνο να το κατασπάσεις και να απογοητευτείς.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Συμβουλη αγορας ηλεκτρικου...
............διπλό στροφείο
Σε περίπτωση που ο χώρος σου είναι μικρός μπορείς να δεις και μικρότερο από το lama
Όταν έρθει η ώρα να βγεις έξω θα το κάνεις με το επόμενο μοντέλο μη βιάζεσαι
Το μικρό θα μείνει για τις βροχερές μέρες στο σπίτι αν δεν το πουλήσεις η αν δεν το δώσεις στο φιλαράκι να μπει και αυτό στην παρέα
Οσο για το αν ξεκινήσεις με αεροπλάνο η ελικόπτερο τα είπε όλα ο Κώστας
Εγώ απλά θα σε ρωτήσω τί σου αρέσει? τι σου κάνει κέφι? Με αυτό να ξεκινήσεις και αν στην πορεία αλλαξεις γνώμη τουλάχιστον θα ξέρεις τι κάνει το κουτί στα χέρια σου
Σε περίπτωση που ο χώρος σου είναι μικρός μπορείς να δεις και μικρότερο από το lama
Όταν έρθει η ώρα να βγεις έξω θα το κάνεις με το επόμενο μοντέλο μη βιάζεσαι
Το μικρό θα μείνει για τις βροχερές μέρες στο σπίτι αν δεν το πουλήσεις η αν δεν το δώσεις στο φιλαράκι να μπει και αυτό στην παρέα
Οσο για το αν ξεκινήσεις με αεροπλάνο η ελικόπτερο τα είπε όλα ο Κώστας
Εγώ απλά θα σε ρωτήσω τί σου αρέσει? τι σου κάνει κέφι? Με αυτό να ξεκινήσεις και αν στην πορεία αλλαξεις γνώμη τουλάχιστον θα ξέρεις τι κάνει το κουτί στα χέρια σου
Απάντηση: Συμβουλη αγορας ηλεκτρικου...
αναμεσα σε lama v3 και lama v4 ποιο ειναι καλυτερο.
Διαβασα καπου οτι το lama v3 ειναι πιο καλο, πιο ευκολο σε αλλαγη ανταλλακτικων και αλλα τετοια.
Για πεστε καμμια γνωμη αιτιολογημενη?
απο τιμη τα βλεπω παρομοια...
αντε και ειμαι σχεδον ειμαι ετοιμος να χτυπησω ενα απο τα δυο
α και κατι ακομα, υπαρχει lama v3 ή v4 extreme και τι παραπανω εχει?
Διαβασα καπου οτι το lama v3 ειναι πιο καλο, πιο ευκολο σε αλλαγη ανταλλακτικων και αλλα τετοια.
Για πεστε καμμια γνωμη αιτιολογημενη?
απο τιμη τα βλεπω παρομοια...
αντε και ειμαι σχεδον ειμαι ετοιμος να χτυπησω ενα απο τα δυο
α και κατι ακομα, υπαρχει lama v3 ή v4 extreme και τι παραπανω εχει?
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Συμβουλη αγορας ηλεκτρικου...
το ίδιο είναι οτι και να πάρεις Τα extreme είναι πεταμένα λεφτά Το μόνο που αξίζει είναι τα blades extreme
Απάντηση: Συμβουλη αγορας ηλεκτρικου...
Παρε οτι σου αρεσει πιο πολυ το v3 ειναι λιγο πιο μικρο αλλα νομιζω οτι εχει ουρα που σπαει πιο ευκολα στις πτωσεις παντως το v4 που εχω ειναι πολυ γερο εχω πεσει απο τα 20 μετρα κ δεν εσπασε τιποτα αλλα τυχερα ειναι αυτα.
Φιλικα Ηλιας.^%^
Φιλικα Ηλιας.^%^