Βοήθεια για πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου
Βοήθεια για πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου
Καλησπέρα.
Ψάχνω για κάποιον κατασκευαστή που φτάχνει πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου με μεταβλητό βήμα όπως των HELI από 20" - 26".
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Μιχάλης
Ψάχνω για κάποιον κατασκευαστή που φτάχνει πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου με μεταβλητό βήμα όπως των HELI από 20" - 26".
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Μιχάλης
Απάντηση: Βοήθεια για πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου
Μιλας για λειτουργικη η για στατικη??
Απάντηση: Βοήθεια για πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου
Για λειτουργική!
Απάντηση: Βοήθεια για πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου
καλησπέρα, για ρίξε μια ματια εδώ http://www.soloprops.com/new_products.php
Απάντηση: Βοήθεια για πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου
Ψάχνω για μεταβλητού βήματος on air.
Απάντηση: Βοήθεια για πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου
Ψαχνεις για μια 4D σαν και αυτη!!!
- Συνημμένα
-
- Xv63505.jpg (47.5 KiB) Προβλήθηκε 49 φορές
Απάντηση: Βοήθεια για πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου
Ακριβώς!!!
Με αυτόν τον τρόπο λειτουργίας.
Με αυτόν τον τρόπο λειτουργίας.
Απάντηση: Βοήθεια για πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου
Φιλε μου θα σε απογοητευσω...ειναι ιδιοκατασκευη .Αυτες που υπαρχουν ετοιμες ειναι για ηλεκτρικους κινητηρες.Λυπαμαι ...αλλα θα το ψαξω περαιτερω.
Απάντηση: Βοήθεια για πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου
Ευχαριστώ για την βοήθεια, το φαντάστικα μόλις είδα την φωτογραφία.
Πρέπει να υπάρχει ένα pilatus με 5 blades θερμικό;; από μια φωτογραφία στο μοντελοδρόμιο Hobby box
Πρέπει να υπάρχει ένα pilatus με 5 blades θερμικό;; από μια φωτογραφία στο μοντελοδρόμιο Hobby box
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Βοήθεια για πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου
ankon έγραψε: ↑Φιλε μου θα σε απογοητευσω...ειναι ιδιοκατασκευη .Αυτες που υπαρχουν ετοιμες ειναι για ηλεκτρικους κινητηρες.Λυπαμαι ...αλλα θα το ψαξω περαιτερω.
Άγγελε, είναι μετατροπή από στροφίο Ε/Π;
Απάντηση: Βοήθεια για πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου
ποιος ο λογος υπαρξης τετοιας ελικας σε ενα αερομοντελλο εφ οσον
δεν πετα σε μεγαλες διαφορες ατμ πιεσης οπως τα μεγαλυτερα;;_P_P
δεν πετα σε μεγαλες διαφορες ατμ πιεσης οπως τα μεγαλυτερα;;_P_P
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Βοήθεια για πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου
xristos έγραψε: ↑ποιος ο λογος υπαρξης τετοιας ελικας σε ενα αερομοντελλο εφ οσον
δεν πετα σε μεγαλες διαφορες ατμ πιεσης οπως τα μεγαλυτερα;;_P_P
Από την αρχή ήθελα να το πω και εγώ....anyway
Απάντηση: Βοήθεια για πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου
Καλησπέρα .
Νομίζω ότι σε σύστημα TURBO - PROP θα είχε μικρότερη αδράνεια ως
πρός την ανταπόκριση του throttle, μπορεί και να σκέφτομαι λάθος;;;
Νομίζω ότι σε σύστημα TURBO - PROP θα είχε μικρότερη αδράνεια ως
πρός την ανταπόκριση του throttle, μπορεί και να σκέφτομαι λάθος;;;
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Βοήθεια για πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου
kmd έγραψε: ↑Καλησπέρα .
Νομίζω ότι σε σύστημα TURBO - PROP θα είχε μικρότερη αδράνεια ως
πρός την ανταπόκριση του throttle, μπορεί και να σκέφτομαι λάθος;;;
Υπάρχει λογική σε αυτό που λες, όμως σε μηχανές αεροστροβίλων ασχέτου τύπου (πχ Fanjet, turbojet, turboprop, turboshaft κτλ) η αδράνεια που υπάρχει έχει να κάνει με την διαχείριση αέρα/θερμοκρασίας και πιέσεων στο εσωτερικό της μηχανής όπως και με το γεγονός της απώλειας ενέργειας που καλός ή κακός είναι πολύ μεγάλη.
Το pitch στην προπέλα ενός turboprop έχει να κάνει περισσότερο με την προστασία του συνόλου από ενδεχόμενες υπερταχύνσεις ή ενδεχόμενη βλάβη ή και απότομο σβήσιμο. Παράλληλα, επειδή οι στροφές σε αεροστροβίλους τύπου turboprop, turboshaft παραμένουν «σχεδόν» σταθερές (αλλά με πολύ ροπή) σε όλη την πτήση, αυτή την ροπή καλείτε να την διαχειριστεί η προπέλα μέσο του pitch (α και β angles) της αλλά και μέσο gearbox.
Πρακτικά, για τα μοντέλα μας που δεν θα πετάξουν ποτέ πάνω από 500 με 800 μέτρα ύψος, το variable pitch σε προπέλα είναι απλά άχρηστο. +(*)
Απάντηση: Βοήθεια για πολύφυλλη προπέλα αεροπλάνου
Ευχαριστώ για την βοήθεια!!