Easy Star - Multiplex
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Ανώνη όντως έχεις πρωτιά και ο τρόπος ο δικός σου είναι ορθότερος κατα την γνώμη μου, απλά έτυχε την περίοδο που έφτιαχνα το easy* να διαβάζω το συγκεκριμένο thread και μου φάνηκε ο πιο απλός και εύκολος τρόπος να ασφαλίσω τις πτέρυγες.
Απο tο ιδιο thread αντέγραψα και την ιδέα να χρησιμοποιήσω κομμάτι σωλήνα με φλάντζα για στηριξη του μοτέρ και συγκεκριμένα κομμάτι απο σιφώνι νιπτήρα.
Αυτήν την εβδομάδα θα βάλω τις δύο βέργες στα φτερά και θα προεκτείνω το rudder κατα πλάτος. Πιθανότατα μαλιστα να το βάψω ακολουθόντας το δικό σου στήσιμο δηλ. εντονο χρώμα στο κάτω μέρος των φτερών και ίσως μαύρο στην καλύπτρα και το rudder. Απο όσο διάβασα όμως αυτό που παίζει είναι μαρκαδόρος ή ακρυλικο σπρευ.
Διορθωσε με αν κάνω λάθος ή αν έχεις κάποια καλύτερη πρόταση.
Φιλικά Πάνος ::)
Απο tο ιδιο thread αντέγραψα και την ιδέα να χρησιμοποιήσω κομμάτι σωλήνα με φλάντζα για στηριξη του μοτέρ και συγκεκριμένα κομμάτι απο σιφώνι νιπτήρα.
Αυτήν την εβδομάδα θα βάλω τις δύο βέργες στα φτερά και θα προεκτείνω το rudder κατα πλάτος. Πιθανότατα μαλιστα να το βάψω ακολουθόντας το δικό σου στήσιμο δηλ. εντονο χρώμα στο κάτω μέρος των φτερών και ίσως μαύρο στην καλύπτρα και το rudder. Απο όσο διάβασα όμως αυτό που παίζει είναι μαρκαδόρος ή ακρυλικο σπρευ.
Διορθωσε με αν κάνω λάθος ή αν έχεις κάποια καλύτερη πρόταση.
Φιλικά Πάνος ::)
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Πριν πάρεις αποφάσεις για βαφή θα πρέπει να ξέρεις ότι επάνω σε αυτές τις επιφάνειες με ότι και να ασταρώσεις και με ότι να βάψεις πάντα θα φεύγει χρώμα όταν κτυπάει κάπου το μοντέλο η κατά την μεταφορά του Δηλαδή πάντα θα κάνεις διορθώσεις για να επαναφέρεις γρατζουνιές Για να ενισχύσεις την ορατότητα μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτοκόλλητη ταινία σε έντονα χρώματα
Απάντηση: Μαραθώνας - Σχινιάς
Καταλαβαίνω οτι το μοντέλο δεν είναι μπιμπελό για βιτρίνα και προφανώς αφου μεταφέρεται , πετάει, χτυπιέται και ενιοτε ... πέφτει... η μπογία θα φθείρεται. Αυτό που με ανησυχεί είναι μήπως η ακρυλική φεύγει αβίαστα μόνο απο την απλή επαφή με χερια, ρούχα, ή στό κάθισμα του αυτοκινήτου. Το δικό σου το έχεις βάψει με κάτι εξεζητημένο το οποίο αν θυμάμαι καλά είπες οτι φεύγει δυσκολα ακόμα και με τριβείο!!!
Αυτό με τις ταινίες δεν το είχα σκεφτει αλλά ίσως να έχουν ενα μικρό θέμα στις καμπύλες.
Με τους μαρκαδόρους τι γίνεται;
Φιλικά Πάνος ::)
Αυτό με τις ταινίες δεν το είχα σκεφτει αλλά ίσως να έχουν ενα μικρό θέμα στις καμπύλες.
Με τους μαρκαδόρους τι γίνεται;
Φιλικά Πάνος ::)
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Eίμαι νέος με EZ (μετράω μόλις 1 ώρα πτήση) και έχω κάποιες απορίες:
1. Ενισχύσεις με carbon βέργες. Τί διάστασης να επιλέξω; Για πρώτο βήμα σε φτερά-ουρά και μετά σε άτρακτο;
2. Έχω διαβάσει πολλά set up για brushless και έχω μπερδευτεί. Έχει κάποιος μια σχετικά οικονομική και αξιόπιστη λύση.
Τώρα δουλεύει με stock μοτέρ και 3s -2200 Lipo μπαταρία.
1. Ενισχύσεις με carbon βέργες. Τί διάστασης να επιλέξω; Για πρώτο βήμα σε φτερά-ουρά και μετά σε άτρακτο;
2. Έχω διαβάσει πολλά set up για brushless και έχω μπερδευτεί. Έχει κάποιος μια σχετικά οικονομική και αξιόπιστη λύση.
Τώρα δουλεύει με stock μοτέρ και 3s -2200 Lipo μπαταρία.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Πρώτα πρέπει να ξέρεις ότι κάθε τι που βάζεις πάνω στο μοντέλο είναι εις βάρος της ανεμοπτερικής ικανότητας του μοντέλου λόγω της αύξησης του βάρους
Η σειρά με την οποία θα αξιολογούσα τις μετατροπές αυτές είναι
Επέκταση του ruder μέχρι πάνω …………απαραίτητη μετατροπή
Carbon 2,5 μμ στο φτερό ……………εύκολη μετατροπή που προσφέρει πολλά χωρίς επιβάρυνση του συνόλου
Carbon 1,5 μμ στο stabilizer………..βοηθά στην πτήση και προστατεύει το ποιο ευαίσθητο σημείο του μοντέλου
Κοπή ailerons…………….εμφανής βελτίωση στη πτήση του μοντέλου στο βουνό που το μοντέλο θα χρειαστεί μεγάλες κινήσεις Αύξηση βάρους στο σύνολο του μοντέλου η οποία αν γίνει μελετημένη τοποθέτηση των servos δεν επιδρά αρνητικά στο ζύγισμα
Αλλαγή μοτέρ………….εδώ είναι που πρέπει να πέσει σκέψη
Σίγουρα η περισσότερη δύναμη είναι ευπρόσδεκτη και βοηθά το μοντέλο να τα βγάζει πέρα σε δυνατό αέρα Μεγάλο μειονέκτημα η αύξηση βάρους του συνόλου εις βάρος της ανεμοπορίας και μάλιστα σε δύσκολο σημείο Πολλές φορές θα χρειαστεί βάρος μπροστά για να ζυγίσει οπότε τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα Προσοχή λοιπόν στο βάρος του μοτέρ Λόγο του είδους της αεροτομής το μοντέλο δεν θα γίνει ποτέ racer γι αυτό αν αποφασίσει κάποιος να βάλει μοτέρ πρέπει να είναι όσο ελαφρύτερο γίνεται χωρίς να ψάχνουμε επίδοση αλλά απόδοση Γενικά νομίζω ότι δεν αξίζει το κόστος της μετατροπής
Carbon στην άτρακτο ………….περιττό βάρος (μόνο σε περίπτωση μακελειού 2mm για να δέσει)
Η σειρά με την οποία θα αξιολογούσα τις μετατροπές αυτές είναι
Επέκταση του ruder μέχρι πάνω …………απαραίτητη μετατροπή
Carbon 2,5 μμ στο φτερό ……………εύκολη μετατροπή που προσφέρει πολλά χωρίς επιβάρυνση του συνόλου
Carbon 1,5 μμ στο stabilizer………..βοηθά στην πτήση και προστατεύει το ποιο ευαίσθητο σημείο του μοντέλου
Κοπή ailerons…………….εμφανής βελτίωση στη πτήση του μοντέλου στο βουνό που το μοντέλο θα χρειαστεί μεγάλες κινήσεις Αύξηση βάρους στο σύνολο του μοντέλου η οποία αν γίνει μελετημένη τοποθέτηση των servos δεν επιδρά αρνητικά στο ζύγισμα
Αλλαγή μοτέρ………….εδώ είναι που πρέπει να πέσει σκέψη
Σίγουρα η περισσότερη δύναμη είναι ευπρόσδεκτη και βοηθά το μοντέλο να τα βγάζει πέρα σε δυνατό αέρα Μεγάλο μειονέκτημα η αύξηση βάρους του συνόλου εις βάρος της ανεμοπορίας και μάλιστα σε δύσκολο σημείο Πολλές φορές θα χρειαστεί βάρος μπροστά για να ζυγίσει οπότε τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα Προσοχή λοιπόν στο βάρος του μοτέρ Λόγο του είδους της αεροτομής το μοντέλο δεν θα γίνει ποτέ racer γι αυτό αν αποφασίσει κάποιος να βάλει μοτέρ πρέπει να είναι όσο ελαφρύτερο γίνεται χωρίς να ψάχνουμε επίδοση αλλά απόδοση Γενικά νομίζω ότι δεν αξίζει το κόστος της μετατροπής
Carbon στην άτρακτο ………….περιττό βάρος (μόνο σε περίπτωση μακελειού 2mm για να δέσει)
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Όταν λες stabilizer τί εννοείς;
Ακόμα μαθαίνω οπότε ailerons και μεγαλύτερο ruder δεν χρειάζομαι. Μέχρι να του πάρω τον αέρα το προτιμώ foolproof όπως είναι!
Όσον αφορά το μοτέρ, δεν με ενδιαφέρει να το κάνω πύραυλο. Σε πρώτη φάση παίζω μέχρι να κάψω το κάρβουνο. Απλά το ψάχνω από τώρα.
Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση είσαι αναλυτικότατος.
Ακόμα μαθαίνω οπότε ailerons και μεγαλύτερο ruder δεν χρειάζομαι. Μέχρι να του πάρω τον αέρα το προτιμώ foolproof όπως είναι!
Όσον αφορά το μοτέρ, δεν με ενδιαφέρει να το κάνω πύραυλο. Σε πρώτη φάση παίζω μέχρι να κάψω το κάρβουνο. Απλά το ψάχνω από τώρα.
Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση είσαι αναλυτικότατος.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
stabilizer είναι το πίσω οριζόντιο φτεράκι στο οποίο βρίσκεται το elevator (το πηδάλιο που δίνει την κίνηση πάνω κάτω)
Στο easy star είναι εύκολο θύμα βιαιότητας κατά την μεταφορά αλλά και σε άτσαλες προσγειώσεις Λόγω της ποιότητας του υλικού σύντομα μαλακώνει και υπάρχει κίνδυνος να κοπεί Σαν σταθεροποιητής (stabilizer) που είναι πρέπει να είναι σταθερό για να κάνει σωστά την δουλειά του Για την ενίσχυση του λοιπόν προτείνω μία carbonοβεργα 1,5 έως 2μμ
ακόμη και αν δεν κάνεις τίποτα μα τίποτα άλλο στο μοντέλο σου κάνε την επέκταση του ruder (δες λίγα μηνύματα ποίο πίσω στο θέμα)
Στο easy star είναι εύκολο θύμα βιαιότητας κατά την μεταφορά αλλά και σε άτσαλες προσγειώσεις Λόγω της ποιότητας του υλικού σύντομα μαλακώνει και υπάρχει κίνδυνος να κοπεί Σαν σταθεροποιητής (stabilizer) που είναι πρέπει να είναι σταθερό για να κάνει σωστά την δουλειά του Για την ενίσχυση του λοιπόν προτείνω μία carbonοβεργα 1,5 έως 2μμ
ακόμη και αν δεν κάνεις τίποτα μα τίποτα άλλο στο μοντέλο σου κάνε την επέκταση του ruder (δες λίγα μηνύματα ποίο πίσω στο θέμα)
- Συνημμένα
-
- DSC00159.jpg (93.22 KiB) Προβλήθηκε 43 φορές
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Ευχαριστώ Αντώνη. Το έχω διαβάσει όλο το θέμα και βοηθάει αρκετά.
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Αντώνη carbon βέργες από την Ελλάδα που πήρες;
Αν κατάλαβα καλά χρειάζομαι:
1. γύρω στο 1 μέτρο Carbon 2,5 μμ στο φτερό και
2. γύρω στους 50 πόντους Carbon 1,5 μμ στο stabilizer;
Αν κατάλαβα καλά χρειάζομαι:
1. γύρω στο 1 μέτρο Carbon 2,5 μμ στο φτερό και
2. γύρω στους 50 πόντους Carbon 1,5 μμ στο stabilizer;
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Πάιρνω τις βέργες απο την neotex αλλα υπάρχουν και σε κάποια μοντελιστικά καταστήματα
οι βέργες είναι 50 cm στο κάθε φτερό και στο stabilizer είναι μόνο 20 cm
οι βέργες είναι 50 cm στο κάθε φτερό και στο stabilizer είναι μόνο 20 cm
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Ok ευχαριστώ. Θα τους πάρω ένα τηλέφωνο αύριο να δώ από που μπορώ να πάω να τις πάρω.
Ξανα ερώτηση. Στα περισσότερα ΕΖ που βλέπω στο net όταν βάζουν brushless, το esc το βάζουν εξωτερικά; Εκτός από την καλύτερη ψύξη, υπάρχει κάποιος άλλος λόγος; Μήπως ευκολία και πιο εύκολη αλλαγή; Θα υπάρξει πρόβλημα αν το βάλω εσωτερικά;
Ξανα ερώτηση. Στα περισσότερα ΕΖ που βλέπω στο net όταν βάζουν brushless, το esc το βάζουν εξωτερικά; Εκτός από την καλύτερη ψύξη, υπάρχει κάποιος άλλος λόγος; Μήπως ευκολία και πιο εύκολη αλλαγή; Θα υπάρξει πρόβλημα αν το βάλω εσωτερικά;
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Το easy star είναι ένα μοντελάκι που πολλοί πειραματίζονται πάνω του Στην πράξη είναι ένα μοντέλο που δεν μπορεί να γίνει πύραυλος λόγω της αεροδυναμικής αλλά και του υλικού του
Είναι άτοπο να το φορτώνουμε με πολύ μεγάλα μοτέρ
Οι περισσότεροι που βάζουν το speed control εξωτερικά το κάνουν διότι δεν πέρασαν εσωτερικά καλώδια για τριφασικό στην αρχική κατασκευή και κάποιοι άλλοι για καλύτερη ψύξη κάτι που είναι περιττό όταν είναι σωστό το setup
Στο δικό μου το έχω εσωτερικά και ποτέ δεν ζεστάθηκε ακόμη και όταν το ζορίσω Μη ξεχνάς ότι έχουμε ένα μοντέλο φτιαγμένο για ήπια η ανεμοπτερική πτήση Αν σε παίρνει βάλτο μέσα ………
Είναι άτοπο να το φορτώνουμε με πολύ μεγάλα μοτέρ
Οι περισσότεροι που βάζουν το speed control εξωτερικά το κάνουν διότι δεν πέρασαν εσωτερικά καλώδια για τριφασικό στην αρχική κατασκευή και κάποιοι άλλοι για καλύτερη ψύξη κάτι που είναι περιττό όταν είναι σωστό το setup
Στο δικό μου το έχω εσωτερικά και ποτέ δεν ζεστάθηκε ακόμη και όταν το ζορίσω Μη ξεχνάς ότι έχουμε ένα μοντέλο φτιαγμένο για ήπια η ανεμοπτερική πτήση Αν σε παίρνει βάλτο μέσα ………
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Η έκδοση που πήρα ήταν μονταρισμένη από το εργοστάσιο, οπότε δεν είχα επιλογή να περάσω και άλλα καλώδια. Νομίζω δεν αξίζει να το κόψω στην μέση για αλλαγή μοτέρ. Θα δοκιμάσω όμως μήπως μπορέσω να περάσω τα καλώδια εσωτερικά.
Το μοτέρ που θα βάλω είναι 2700kv δεν είναι και τέρας δύναμης. Απλά καλύτερο από το κάρβουνο.
Το μοτέρ που θα βάλω είναι 2700kv δεν είναι και τέρας δύναμης. Απλά καλύτερο από το κάρβουνο.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
..........ποιο είναι το βάρος του?
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Δεν γνωρίζω. Όταν μπει το μοτέρ πάνω, θα βάλω την μπαταρία και θα το ζυγίσω! Βέβαια δεν έχω ζυγαριά!
Η μόνη διαφοροποίηση που έχω κάνει σε σχέση με το στοκ setup είναι μια τρίσελη 2200 μπαταρία.
Δλδ.
240 γραμμάρια η μπαταρία
+ 20 γραμμάρια ο δέκτης
+ 690 γραμμάρια το μοντέλο
Σύνολο γύρω στα 950 γραμμάρια. Αν βάλουμε και κάτι προστατευτικές ταινίες φτάνει κοντά στο 1 κιλό.
Η μόνη διαφοροποίηση που έχω κάνει σε σχέση με το στοκ setup είναι μια τρίσελη 2200 μπαταρία.
Δλδ.
240 γραμμάρια η μπαταρία
+ 20 γραμμάρια ο δέκτης
+ 690 γραμμάρια το μοντέλο
Σύνολο γύρω στα 950 γραμμάρια. Αν βάλουμε και κάτι προστατευτικές ταινίες φτάνει κοντά στο 1 κιλό.