Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δεν ειναι τιποτα παιδια η ζημια. Σύντομα το σκαφος θα ξαναβρεθεί στον αερα.
Αυτο που διαπίστωσα, πάντως, ειναι ότι ενώ με τον 52αρη ήταν απίστευτα overpower, με τον 46αρη, δεν τράβαγε καθόλου. Ηταν εντελώς scale και χαλαρή η πτήση του!
Ισως θα πρέπει να ξαναμπεί ο 52αρης ή εαν υπάρχει κανενας 60αρης 4τ!
ps: Σωτο, μην κολλώνεις και μην απαγοητεύεσαι, αυτά συμβαίνουν! Αντε το αλλο ΣΚ ξανα στον αερα!!!! :>>>
Αυτο που διαπίστωσα, πάντως, ειναι ότι ενώ με τον 52αρη ήταν απίστευτα overpower, με τον 46αρη, δεν τράβαγε καθόλου. Ηταν εντελώς scale και χαλαρή η πτήση του!
Ισως θα πρέπει να ξαναμπεί ο 52αρης ή εαν υπάρχει κανενας 60αρης 4τ!
ps: Σωτο, μην κολλώνεις και μην απαγοητεύεσαι, αυτά συμβαίνουν! Αντε το αλλο ΣΚ ξανα στον αερα!!!! :>>>
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Δεν θα βλέπαμε τοση διαφορά αν είχαμε βάλει καταληλη προπέλα..........
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑Δεν θα βλέπαμε τοση διαφορά αν είχαμε βάλει καταληλη προπέλα..........
Θα συμφωνήσω μαζί σου Αντον
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Να πω και εγώ την εμπειρία που ένιωσα. Το τράβηγμα προς τα αριστερά ήταν τόσο γρήγορο και εποτομο που πιάστηκα κορόιδο νομίζοντας ότι το σκάφος είχε πρόβλημα και το μονο που ήθελα ήταν να το κατεβάσω χωρίς να σκεφτώ κάτι άλλο `M`
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Σώτο μη μασάς, απλά έμαθες τι σημαίνει Uncontrolled Snap Roll……το ίδιο παθαίνουμε συνέχεια και στο IL-2 λίγο πριν μπούμε σε spin.
Είχα σπάσει 2 αεροπλάνα στο παρελθόν με τον ίδιο τρόπο.
Είναι πράγματι άσχημο να γίνεται σώβρακο ένα τέτοιο μοντέλο, το καλό είναι ότι φτιάχνεται οπότε θα έχεις όλη την χαρά να το ξανακάνεις σώβρακο. Το κακό είναι ότι πρέπει να πάρεις ένα χαμηλοπτέρυγο 46άρη trainer για να μάθεις σωστά και να απολαμβάνεις την πτήση παρά να την φοβάσαι…..
Θα πρότεινα:
1. Χρήση 4Τ κινητήρα τουλάχιστον 15%cc παραπάνω από όσο λέει το manual.
2. Χρήση προπέλας που η διάμετρο της να καθαρίζει τουλάχιστον 4cm από το cowl του κινητήρα….αυτός και ο πρωτεύοντας λόγος χρήσης 4Τ, για να μπορέσουμε να βάλουμε μεγάλη διάμετρο….το βήμα θα το βρείτε αργότερα με βάση το τι βλέπετε στη συμπεριφορά του….θα ξεκινούσα όμως από 7 με 8.
3. Χρήση μόνο ξύλινης ή carbon προπέλας για να αποφευχθεί το resonance της στα tips….κοινός μικρή ταλάντωση της προπέλας στις άκρες τις….αυτό το θέλουμε διότι σε αυτό το μοντέλο, όπως και στο Gee Bee πραγματικό έργο στο elevator φτάνει μόνο από τις άκρες της προπέλας.
4. Ελαχιστοποίηση του elevator through / rate όσο πάει.
Είχα σπάσει 2 αεροπλάνα στο παρελθόν με τον ίδιο τρόπο.
Είναι πράγματι άσχημο να γίνεται σώβρακο ένα τέτοιο μοντέλο, το καλό είναι ότι φτιάχνεται οπότε θα έχεις όλη την χαρά να το ξανακάνεις σώβρακο. Το κακό είναι ότι πρέπει να πάρεις ένα χαμηλοπτέρυγο 46άρη trainer για να μάθεις σωστά και να απολαμβάνεις την πτήση παρά να την φοβάσαι…..
Θα πρότεινα:
1. Χρήση 4Τ κινητήρα τουλάχιστον 15%cc παραπάνω από όσο λέει το manual.
2. Χρήση προπέλας που η διάμετρο της να καθαρίζει τουλάχιστον 4cm από το cowl του κινητήρα….αυτός και ο πρωτεύοντας λόγος χρήσης 4Τ, για να μπορέσουμε να βάλουμε μεγάλη διάμετρο….το βήμα θα το βρείτε αργότερα με βάση το τι βλέπετε στη συμπεριφορά του….θα ξεκινούσα όμως από 7 με 8.
3. Χρήση μόνο ξύλινης ή carbon προπέλας για να αποφευχθεί το resonance της στα tips….κοινός μικρή ταλάντωση της προπέλας στις άκρες τις….αυτό το θέλουμε διότι σε αυτό το μοντέλο, όπως και στο Gee Bee πραγματικό έργο στο elevator φτάνει μόνο από τις άκρες της προπέλας.
4. Ελαχιστοποίηση του elevator through / rate όσο πάει.
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Kώστα σε ευχαριστώ για τις συμβουλές που μου δίνεις έχεις απόλυτο δίκιο . Το gilmore θέλει τα χέρια ενός έμπειρου μοντελιστή . αχ αχ !!!!!! Ο Αντώνης τραβαει το λούκι όπως πάντα ως πότε όμως
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
pansot έγραψε: ↑ Kώστα σε ευχαριστώ για τις συμβουλές που μου δίνεις έχεις απόλυτο δίκιο . Το gilmore θέλει τα χέρια ενός έμπειρου μοντελιστή . αχ αχ !!!!!! Ο Αντώνης τραβαει το λούκι όπως πάντα ως πότε όμως
Μη μου σκας, σε λίγο καιρό θα το σκέπτεσαι και απλά θα γελάς. Όλα θα γίνουν και πίστεψε με, το μοντέλο θα το μάθεις. Αυτό το αεροπλάνο πρέπει να μάθεις να το πετάς γρήγορα και να του πίνεις το αίμα. Η σχεδίαση του έχει ελάχιστο coupling (άρα δεν έχει τάσεις να διορθώνει από μόνο του) και αυτό το κάνει μοιρογνωμόνιο. Αυτό από μόνο του θα σε κάνει να το πετάς σκεπτόμενος πάντα «δυο» κινήσεις μπροστά και ποτέ πτήση στο φλου. Αυτό είναι που κάνει τα μοντέλα αυτής της κατηγορίας κουραστικά αλλά και ευχάριστα….είσαι πάντα «εκεί» όταν πετάς.
Επειδή όμως πιστεύω ότι θες το μοντέλο σου να έχει χαρακτήρα, μη πας να πάρεις κανένα χαμηλοπτέρυγο κουτί, και φυσικά να μην έχει ριναίο……για να καταλάβεις το tail dragger…..ένα πολύ καλό μοντέλο για τέτοια δουλίτσα είναι το spacewalker
Ο Αντώνης έχει πολύ όρεξη:p, και κατά την γνώμη μου, παίζει να στο φτιάξει και καλύτερο από ότι ήταν πριν......για σου ρε Μαστραντώνη....+(*)
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
......καλύτερο όχι .........Ανθεκτικότερο μάλλον ...μια και θα γίνουν ακόμη περισσότερες ενισχύσεις Ευτυχώς στην αρχική κατασκευή είχα βάλει ενισχύσεις στη σέλα αλλιώς τώρα θα είχε κοπεί στην μέση η άτρακτος
Σήμερα τέλειωσα με τα πα*****άκια και μια ζημιά που είχε το φτερό στο σημείο που ακουμπά στη σέλα και έτσι μπήκε στη άκρη
Με CA επανέφερα στην θέση τους το firewall και τη βάση του μοτερ Νέα φωλιά θα δεχθεί το ντεπόζιτο Τώρα πρέπει να προμηθευτώ πανί για να γίνει το τελικό δέσιμο
Ακόμη έγιναν και εργασίες ανασυγκρότησης του cowl
Σήμερα τέλειωσα με τα πα*****άκια και μια ζημιά που είχε το φτερό στο σημείο που ακουμπά στη σέλα και έτσι μπήκε στη άκρη
Με CA επανέφερα στην θέση τους το firewall και τη βάση του μοτερ Νέα φωλιά θα δεχθεί το ντεπόζιτο Τώρα πρέπει να προμηθευτώ πανί για να γίνει το τελικό δέσιμο
Ακόμη έγιναν και εργασίες ανασυγκρότησης του cowl
- Συνημμένα
-
- P060611_22.23.jpg (93.51 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- P060611_22.22.jpg (92.85 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Σωτήρη,
μη σε αγχώνει αυτό που έγινε. Κι αυτή εμπειρία είναι και από τις πιο σημαντικσκές....
Αφού είμαι και γώ παθών μπορώ να σου πω ότι περισσότερα μαθαίνεις από το να πετάς "δύσκολα" μοντέλα και να τα σπας παρά από το να πετάς εκπαιδευτικά και να μη τα σπας καθόλου.
Από τα 5-6 ατυχήματα που είχα μέχρι τώρα έμαθα...και όταν ξαναπαρουσιάστηκε η ίδια πρόκληση δεν υπήρξε πρόβλημα...
Ελπίζω τη Κυριακή να το ξαναπετάξεις....
μη σε αγχώνει αυτό που έγινε. Κι αυτή εμπειρία είναι και από τις πιο σημαντικσκές....
Αφού είμαι και γώ παθών μπορώ να σου πω ότι περισσότερα μαθαίνεις από το να πετάς "δύσκολα" μοντέλα και να τα σπας παρά από το να πετάς εκπαιδευτικά και να μη τα σπας καθόλου.
Από τα 5-6 ατυχήματα που είχα μέχρι τώρα έμαθα...και όταν ξαναπαρουσιάστηκε η ίδια πρόκληση δεν υπήρξε πρόβλημα...
Ελπίζω τη Κυριακή να το ξαναπετάξεις....
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
.........πές τα Ανδρέα γιατί με έχει τρελάνει με τα ......δεν το ξαναπετάω, δεν κάνει για μένα, έχει θέμα με την απογέιωση ,άμα το ξαναπετάξω να μου βάλεις χαλκά και πολλά άλλα
Τρόμαξες και απογοητευτηκες Σωτήρη μα εγώ λέω οτι μία κακή στιγμή δεν είναι αυτή που θα σε καθηλώσει σε ελαφρά ηλεκτρικά
Το μοντέλο τελειώνει και άρχισε να ετοιμάζεσαι ψυχολογικά οτι θα το πετάξεις και μάλιστα αψογα
Τρόμαξες και απογοητευτηκες Σωτήρη μα εγώ λέω οτι μία κακή στιγμή δεν είναι αυτή που θα σε καθηλώσει σε ελαφρά ηλεκτρικά
Το μοντέλο τελειώνει και άρχισε να ετοιμάζεσαι ψυχολογικά οτι θα το πετάξεις και μάλιστα αψογα
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Η ανασυγκρότηση του μοντέλου ολοκληρώθηκε με πολύ καλό αποτέλεσμα Αυτό που είχε μείνει ήταν η ολοκλήρωση της επισκευής του cowl
Έτσι μετά την αρχική στερέωση των κομματιών με ca περάστηκε εσωτερικά με πανί και εποξική και τώρα σχεδόν δεν φαίνονται τα σπασίματα
Μόλις στεγνώσει θα γίνουν αισθητικές παρεμβάσεις (τρίψιμο βάψιμο) στο χρώμα που λείπει και το cowl θα πάρει την θέση του στο μοντέλο
Έτσι μετά την αρχική στερέωση των κομματιών με ca περάστηκε εσωτερικά με πανί και εποξική και τώρα σχεδόν δεν φαίνονται τα σπασίματα
Μόλις στεγνώσει θα γίνουν αισθητικές παρεμβάσεις (τρίψιμο βάψιμο) στο χρώμα που λείπει και το cowl θα πάρει την θέση του στο μοντέλο
- Συνημμένα
-
- DSCN3360.jpg (95.62 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- DSCN3359.jpg (83.34 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
........έτοιμο
- Συνημμένα
-
- DSCN3361.jpg (90.33 KiB) Προβλήθηκε 40 φορές
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
Πολύ καλή η επισκευή Αντώνη.
Θα το δουμε το ΣΚ στο valley?
Θα το δουμε το ΣΚ στο valley?
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
το έχω δώσει ήδη στο Σωτήρη ............έτσι εξαρτάται απο το πότε δεν θα πάει στο Ναυπλιο
Απάντηση: Gilmore Red Lion Wedell – Williams
αααα, καλό Σεπτεμβρη δηλαδή