Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Ωραιο θεμα αλλα νομιζω δεν θα πρεπει να επικεντρωθουμε πολυ στην διαφορα τιμων (Ελλαδας-Εξωτερικου) διοτι εχει συζητηθει στο παρελθον εκτενεστατα.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Όντως το πρόβλημα του Hobbyking είναι η διαθεσιμότητα σε μερικά πράγματα τα οποία και αργούν να τα φέρουν. Προσωπικά προσπαθώ να δίνω παραγγελίες σε αντικείμενα που θα χρειαστώ στο μέλλον. Έτσι ώστε όταν θα τα χρειαστώ να τα έχω. Αρκετές φορές αγοράζω ένα αντικείμενο/ ανταλλακτικό χ2 και χ3 φορές αν ξέρω ότι θα το χρειαστώ σίγουρα.
Πχ το σίδερο που παρήγγειλα και παρέθεσα πριν δεν το έχει στο μαγαζί. Η αλήθεια είναι ότι τώρα δεν το χρειάζομαι αλλά σε 2 μήνες σίγουρα θα το έχω ανάγκη οπότε το προπλήρωσα και υπολογίζω να μου έρθει σε 1-1,5 μήνα.
Πάντως αν θες ένα συγκεκριμένο πράγμα άμεσα και δεν το έχει, την έκανες λαχείο... μαθαίνεις τι πάει να πει το υπομονη. *SAR*
Πάντως αν το αντικείμενο που θέλω δεν υπάρχει, το παραγγέλνω και το προπληρώνω για να το έχω σίγουρα κρατημένο όοοοταν έρθει και αυτό γιατί πολλές φορές περιμένεις, το φέρνει και σε λίγες ώρες είναι πάλι out of stock και μένεις με το mouse του pc στο χέρι.
Αν κάτι όμως το έχει σε στοκ, το ξαποστέλνει σε 1-2 μέρες και μέσα σε 12-22 μέρες συνήθως είναι στην πόρτα μας - με την απλή αποστολή, έστω και συστημένη. Εξπρες δεν έχω παραγγείλει ποτέ για να κρατήσω το κόστος αποστολής χαμηλό.
Πχ το σίδερο που παρήγγειλα και παρέθεσα πριν δεν το έχει στο μαγαζί. Η αλήθεια είναι ότι τώρα δεν το χρειάζομαι αλλά σε 2 μήνες σίγουρα θα το έχω ανάγκη οπότε το προπλήρωσα και υπολογίζω να μου έρθει σε 1-1,5 μήνα.
Πάντως αν θες ένα συγκεκριμένο πράγμα άμεσα και δεν το έχει, την έκανες λαχείο... μαθαίνεις τι πάει να πει το υπομονη. *SAR*
Πάντως αν το αντικείμενο που θέλω δεν υπάρχει, το παραγγέλνω και το προπληρώνω για να το έχω σίγουρα κρατημένο όοοοταν έρθει και αυτό γιατί πολλές φορές περιμένεις, το φέρνει και σε λίγες ώρες είναι πάλι out of stock και μένεις με το mouse του pc στο χέρι.
Αν κάτι όμως το έχει σε στοκ, το ξαποστέλνει σε 1-2 μέρες και μέσα σε 12-22 μέρες συνήθως είναι στην πόρτα μας - με την απλή αποστολή, έστω και συστημένη. Εξπρες δεν έχω παραγγείλει ποτέ για να κρατήσω το κόστος αποστολής χαμηλό.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
εξπρες έκανα εγω με αρκετά πράγματα και μου ήρθε σε 7 μέρες , βεβαια ήταν όλα στο στόκ.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Μεχρι στιγμης εχω ψωνισει 3 φορες απο τον κινεζο....και στις 3 φορες η εξυπηρετηση και η επικοινωνια ηταν αψογη κ ταχυτητατη κ τα πραγματα ακριβως οπως στην περιγραφη τους...Τις 2 φορες τα εφερα με εξπρες ταχυδρομειο κ ηρθαν στην πορτα μου σε 1 εβδομαδα, και την τελευταια φορα που δεν τα βιαζομουν χρησιμοποιησα registered airmail, οπου και παλι το πακετο σε 1 βδομαδα ακριβως ηταν Ελλαδα!!! (απλα ηρθε ειδοποιηση απο το ταχυδρομειο να παω να το παραλαβω εγω...).
Γενικα η εμπειρια μου απο το εν λογω καταστημα ειναι 100% θετικη μςχρι στιγμης...
Οσο για τις τιμες που αναφερθηκαν, σιγουρα ολοι θα προτιμουσαμε να ψωνιζουμε απο Ελλαδα, ομως οταν το ιδιο ακριβως ανταλλακτικο εδω κοστιζει 25 ευρω και απο εκει το παιρνεις 10$ υπαρχει θεμα....δεν αντιλεγω οτι λογω υποτιμολογησης κ αποφυγης τελωνειου ενας ιδιωτης εχει κερδος, αλλα απο την αλλη η τιμη του ανταλλακτικου αυτου οταν εισαχθει επισημα ξερω οτι δεν εχει πανω απο 30% επιβαρυνση λογω τελωνειου (και βεβαια μην ξεχναμε κ το οτι τα κασταστηματα εχουν το πλεονεκτημα του χαμηλοτερου κοστους στα ταχυδρομικα οταν γινει bulk order οπως επισης και την εκπτωση σε σχεση με τις τιμες λιανικης για τον ιδιο λογο...)...λυπαμαι που το λεω αλλα 150% κερδος ειναι για μενα απαραδεκτο...
Γενικα η εμπειρια μου απο το εν λογω καταστημα ειναι 100% θετικη μςχρι στιγμης...
Οσο για τις τιμες που αναφερθηκαν, σιγουρα ολοι θα προτιμουσαμε να ψωνιζουμε απο Ελλαδα, ομως οταν το ιδιο ακριβως ανταλλακτικο εδω κοστιζει 25 ευρω και απο εκει το παιρνεις 10$ υπαρχει θεμα....δεν αντιλεγω οτι λογω υποτιμολογησης κ αποφυγης τελωνειου ενας ιδιωτης εχει κερδος, αλλα απο την αλλη η τιμη του ανταλλακτικου αυτου οταν εισαχθει επισημα ξερω οτι δεν εχει πανω απο 30% επιβαρυνση λογω τελωνειου (και βεβαια μην ξεχναμε κ το οτι τα κασταστηματα εχουν το πλεονεκτημα του χαμηλοτερου κοστους στα ταχυδρομικα οταν γινει bulk order οπως επισης και την εκπτωση σε σχεση με τις τιμες λιανικης για τον ιδιο λογο...)...λυπαμαι που το λεω αλλα 150% κερδος ειναι για μενα απαραδεκτο...
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Συμφωνώ με τον Stav.
Στην Ελλάδα δυστυχώς θέλουν όλοι να κάνουν λεφτά μέσα σε ένα χρόνο (και να μην πληρώνουν φόρους!), σε οποιαδήποτε επιχείρηση, και μέχρι στιγμής οι μόνες επιχειρήσεις που το καταφέρνουν είναι κάποιες καφετέριες...
Εφόσον είναι τόσο καλή η εξυηρέτηση στο hobbyking, και οι τιμές έχουν χαοτική διαφορά από τις ελληνικές, δεν βλέπω το λόγο να μην αγοράσω από εκεί.
Για του λόγου το αληθές, μόλις έκανα μια παραγγελία η οποία κόστισε με εξπρες παράδοση 90 ευρώ. Μετά από μια καλή έρευνα αγοράς στα ελληνικά καταστήματα, εκτός του οτι τα περισσότερα δεν είχαν σχεδόν τίποτα διαθέσιμο, η τιμή των αντίστοιχων προϊόντων ήταν πάνω απο 200 ευρώ!!!
Στην Ελλάδα δυστυχώς θέλουν όλοι να κάνουν λεφτά μέσα σε ένα χρόνο (και να μην πληρώνουν φόρους!), σε οποιαδήποτε επιχείρηση, και μέχρι στιγμής οι μόνες επιχειρήσεις που το καταφέρνουν είναι κάποιες καφετέριες...
Εφόσον είναι τόσο καλή η εξυηρέτηση στο hobbyking, και οι τιμές έχουν χαοτική διαφορά από τις ελληνικές, δεν βλέπω το λόγο να μην αγοράσω από εκεί.
Για του λόγου το αληθές, μόλις έκανα μια παραγγελία η οποία κόστισε με εξπρες παράδοση 90 ευρώ. Μετά από μια καλή έρευνα αγοράς στα ελληνικά καταστήματα, εκτός του οτι τα περισσότερα δεν είχαν σχεδόν τίποτα διαθέσιμο, η τιμή των αντίστοιχων προϊόντων ήταν πάνω απο 200 ευρώ!!!
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Έχω αγοράσει αρκετά πράγματα από τοπικά καταστήματα, κυρίως μοντέλα μεγάλα, τ/κ και άλλα που είχα άμεση ανάγκη. Για όλα, έκανα μια έρευνα πριν τα πάρω και δεν μπορώ να πω ότι η τιμή τους ήταν ψηλότερη από αντίστοιχα καταστήματα εξωτερικού. Φυσικά, τα ίδια καταστήματα πωλούν και άλλα πράγματα σε τιμές αρκετά ψηλότερες αλλά η επιλογή είναι στο τέλος δική μας. Συγκεκριμένα, στο παρελθόν είχα αγοράσει κάποια μοντέλα και μια Planet τ/κ από Hobbybox και είμαι τακτικός πελάτης της Heliland λόγω προσβασιμότητας, εξυπηρέτησης και λογικών τιμών.
Για τα πράγματα που εγώ κρίνω ότι οι τιμές τοπικά είναι αδικαιολόγητα ψηλές, υπάρχουν και μαγαζιά του εξωτερικού.
Υπάρχουν αρκετά όπως το Hobbyking που είναι εξαιρετικό και πουλάει σχεδόν τα πάντα σε ένα σημείο. Πρέπει όμως να γνωρίζεις ακριβώς τι αγοράζεις και να διαβάζεις αρκετά πριν δώσεις τη παραγγελία για να δεις αν αυτό που θα πάρεις θα εξυπηρετήσει τη συγκεκριμένη ανάγκη. Προσωπικά δεν είχα κάνενα πρόβλημα με το συγκεκριμένο.
Νομίζω ότι για μεγαλύτερες απαιτήσεις ποιότητας και ειδικά όταν μιλάμε για μοντέλα μεγάλης κλίμακας όπου η ασφάλεια είναι η πιο κρίσιμη παράμετρος τότε πρέπει να πάμε σε εξειδικευμένα μαγαζιά. Το ιντερνετ τα φέρνει όλα κοντά.....
Για τα πράγματα που εγώ κρίνω ότι οι τιμές τοπικά είναι αδικαιολόγητα ψηλές, υπάρχουν και μαγαζιά του εξωτερικού.
Υπάρχουν αρκετά όπως το Hobbyking που είναι εξαιρετικό και πουλάει σχεδόν τα πάντα σε ένα σημείο. Πρέπει όμως να γνωρίζεις ακριβώς τι αγοράζεις και να διαβάζεις αρκετά πριν δώσεις τη παραγγελία για να δεις αν αυτό που θα πάρεις θα εξυπηρετήσει τη συγκεκριμένη ανάγκη. Προσωπικά δεν είχα κάνενα πρόβλημα με το συγκεκριμένο.
Νομίζω ότι για μεγαλύτερες απαιτήσεις ποιότητας και ειδικά όταν μιλάμε για μοντέλα μεγάλης κλίμακας όπου η ασφάλεια είναι η πιο κρίσιμη παράμετρος τότε πρέπει να πάμε σε εξειδικευμένα μαγαζιά. Το ιντερνετ τα φέρνει όλα κοντά.....
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Αλεξης έγραψε: ↑Ωραιο θεμα αλλα νομιζω δεν θα πρεπει να επικεντρωθουμε πολυ στην διαφορα τιμων (Ελλαδας-Εξωτερικου) διοτι εχει συζητηθει στο παρελθον εκτενεστατα.
Σίγουρα έχει αναλυθεί το θέμα πάμπολλες φορές αλλά είναι όμως πάντα το κυρίαρχο θέμα στις επιλογές μας από που θα ψωνίσουμε. Δεν αποτελεί όμως το μόνο θέμα. Έτσι αυτά που ίσως θα έπρεπε να μας απασχολούν είναι:
1. Η φερεγγειότητα των καταστημάτων
2. Η εγγύηση των προϊόντων τους
3. Η ταχύτητα εξυπηρέτησης
4. Η ποικιλία των προϊόντων
5. Το περίφημο after sales service
6. H τιμολογιακή τους πολιτική
Πολύ δύσκολο να τα πετύχεις όλα αυτά στο χώρο του μοντελισμού σε ένα κατάστημα. Σπάνια π.χ. να σου αντικαταστήσουν παθητικό υλικό γιατί θεωρούν πως έγινε κακή χρήση. Με εξαίρεση κάποιες επώνυμες ίσως Τ/Κ δεν έχω πάρει γραπτή εγγύηση για τα προϊόντα που αγοράζουμε!!! Κάτι που αφορά τόσο Ελληνικά όσο και ξένα καταστήματα. Οπότε σωστά θα πρέπει να δωθεί προσοχή στο θέμα αυτό σε όλους τους παράγοντες και όχι μόνο στις τιμές, οπότε να γίνει ανταλλαγή πληροφοριών για όλα τα παραπάνω.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Sussex Model Centre.
Έχω ακούσει καλά λόγια, δεν έτυχε να ψωνίσω -ακόμα- από εκεί αν και είμαι Αγγλία γενικά μέσα στην χρονιά. Αποψεις, κριτικές, εντυπώσεις??
Έχω ακούσει καλά λόγια, δεν έτυχε να ψωνίσω -ακόμα- από εκεί αν και είμαι Αγγλία γενικά μέσα στην χρονιά. Αποψεις, κριτικές, εντυπώσεις??
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Skywalker έγραψε: ↑Sussex Model Centre.
Έχω ακούσει καλά λόγια, δεν έτυχε να ψωνίσω -ακόμα- από εκεί αν και είμαι Αγγλία γενικά μέσα στην χρονιά. Αποψεις, κριτικές, εντυπώσεις??
Είναι καλό το κατάστημα όντως. Θέλει ψάξιμο για τις τιμές γιατί γενικά οι Άγγλοι δεν είναι φτηνοί. Στα μοντέλα είναι πολύ πιο ακριβοί από Ελλάδα!!
Έχω όμως μια γενική παρατήρηση για τα Αγγλικά καταστήματα. Χρεώνουν πολύ περισσότερο το απλό ταχυδρομείο σε σχέση με την Αμερική και ο χρόνος που μεσολαβεί μέχρι την παραλαβή είναι τουλάχιστον διπλάσιος από ότι να παραλάβεις από Αμερική!! ....μπορεί και περισσότερο....Και αυτό μου συνέβηκε από τουλάχιστον 3 διαφορετικά καταστήματα και το ένα ήταν και το παραπάνω.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Το Sussex καλό, αξιόπιστο, αλλά πολύ ακριβό. Όπως αναφέρει και ο @palafdim γενικά τα Αγγλικά καταστήματα είναι πιο ακριβά και αν προσθέσεις και την διαφορά της λίρας με το ευρώ τότε ανεβαίνει το κόστος περισσότερο.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Τα αγγλικά καταστήματα όντως είναι ακριβά! Το sussex είναι από τα αξιόπιστα, επίσης έμεινα ευχαριστημένος από alshobbies. Όσο για τον χρόνο παραλαβής, κανένα πρόβλημα! Επίσης απίστευτα ευχαριστημένος έχω μείνει εδώ και χρόνια (2 ημέρες χρόνος παράδωσης!!!!!!) από midland helicopters UK!
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
DjBac έγραψε: ↑Τα αγγλικά καταστήματα όντως είναι ακριβά! Το sussex είναι από τα αξιόπιστα, επίσης έμεινα ευχαριστημένος από alshobbies. Όσο για τον χρόνο παραλαβής, κανένα πρόβλημα! Επίσης απίστευτα ευχαριστημένος έχω μείνει εδώ και χρόνια (2 ημέρες χρόνος παράδωσης!!!!!!) από midland helicopters UK!
Πρόσφατα παρήγγειλα ένα ανταλλακτικό από Wheelspin και έκανε 3 εβδομάδες να έλθει. Από Tower Hobbies όπως ξαναείπα πάντα μέσα σε 8 ημέρες!!
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Ίσως να μην το είχαν σε στοκ, ή να έγινε καθυστέρηση τοπικά εδώ!
Επίσης πολύ ευχαριστημένος από Lindinger και topmodel.fr. Άψογη επικοινωνία και ταχύτητα!
Μέσα σε αυτά εννοείται και το espritmodel!!!
Επίσης πολύ ευχαριστημένος από Lindinger και topmodel.fr. Άψογη επικοινωνία και ταχύτητα!
Μέσα σε αυτά εννοείται και το espritmodel!!!
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
DjBac έγραψε: ↑Τα αγγλικά καταστήματα όντως είναι ακριβά! Το sussex είναι από τα αξιόπιστα, επίσης έμεινα ευχαριστημένος από alshobbies. Όσο για τον χρόνο παραλαβής, κανένα πρόβλημα! Επίσης απίστευτα ευχαριστημένος έχω μείνει εδώ και χρόνια (2 ημέρες χρόνος παράδωσης!!!!!!) από midland helicopters UK!
Σωστός! Πρόσφατα παράγγειλα και ήρθε σε χρόνο ρεκόρ. Μάλιστα εχτές παράγγειλα φερμουίτ (συμπλέκτη) για το βολάν του Hirobo που δίνει κίνηση στον ρότορα και πιστεύω ότι αρχές της άλλης θα το έχω. Περισσότερο καθυστερεί το δικό μας ταχυδρομείο παρά αυτών.
Και από την άλλη δικά μας μαγαζιά που είναι και αντιπρόσωποι δεν τα έχουν ετοιμοπαράδοτα και έτσι ο χρόνος παράδοσης είναι τεράστιος.
Απάντηση: Καταστήματα που έχουμε μείνει ικανοποιημένοι ή δυσαρεστημένοι
Καλησπέρα σε όλους,
θα ήθελα να προσθέσω και εγώ την δικία μου εμπειρία.
Είμαι κάτοχος ενός Bf-109 της Parkzone εδώ και αρκετούς μήνες. Λίγο κατάφερα να το χαρώ καθώς έφαγα την μαμά έλικα, κούρεψα και μια 2η και από τότε το Bf σκονίζεται. Έχω απευθυνθεί δεκάδες φορές στον αντιπρόσωπο της Parkzone στην Ελλάδα που είναι το κατάστημα My Helis για να παραγγείλω ανταλλακτικές αλλά μάταια. Πολύ πριν από το πάσχα έκανα τηλεφωνικώς την παραγγελία μου και από τότε είμαι συνέχεια στην αναμονή χωρίς να έχω δεχτεί ούτε ένα τηλεφώνημα, αντιθέτως έχω έρθει σε επικοινωνία πολλές φορές και έχω επισκεφτεί και το κατάστημα αλλά η απάντηση πάντα είναι η ίδια :"Δεν μου έχει έρθει ακόμη τίποτα".
Επίσης πέρα από τις έλικες χρειάζομαι και τα καλύμματα των τροχών για το συγκεκριμένο αεροπλάνο επειδή έσπασε το ένα και η απάντηση που έλαβα κατά την παραγγελία τους είναι "Τι τα θέλεις τα καλύμματα;"
Αυτή είναι η δική μου εμπειρία από το συγκεκριμένο κατάστημα. Σε περίπτωση που το κατάστημα θίγεται από αυτή την άποψη, μπορεί να μου απαντήσει.
Τέλος θα ήθελα να προσθέσω μόνο θετικά σχόλια για το κατάστημα και την άμεση εξυπηρέτηση του "Cool Models" στην Έδεσσα καθώς σε ότι έχω χρειαστεί ήταν άψογο.
θα ήθελα να προσθέσω και εγώ την δικία μου εμπειρία.
Είμαι κάτοχος ενός Bf-109 της Parkzone εδώ και αρκετούς μήνες. Λίγο κατάφερα να το χαρώ καθώς έφαγα την μαμά έλικα, κούρεψα και μια 2η και από τότε το Bf σκονίζεται. Έχω απευθυνθεί δεκάδες φορές στον αντιπρόσωπο της Parkzone στην Ελλάδα που είναι το κατάστημα My Helis για να παραγγείλω ανταλλακτικές αλλά μάταια. Πολύ πριν από το πάσχα έκανα τηλεφωνικώς την παραγγελία μου και από τότε είμαι συνέχεια στην αναμονή χωρίς να έχω δεχτεί ούτε ένα τηλεφώνημα, αντιθέτως έχω έρθει σε επικοινωνία πολλές φορές και έχω επισκεφτεί και το κατάστημα αλλά η απάντηση πάντα είναι η ίδια :"Δεν μου έχει έρθει ακόμη τίποτα".
Επίσης πέρα από τις έλικες χρειάζομαι και τα καλύμματα των τροχών για το συγκεκριμένο αεροπλάνο επειδή έσπασε το ένα και η απάντηση που έλαβα κατά την παραγγελία τους είναι "Τι τα θέλεις τα καλύμματα;"
Αυτή είναι η δική μου εμπειρία από το συγκεκριμένο κατάστημα. Σε περίπτωση που το κατάστημα θίγεται από αυτή την άποψη, μπορεί να μου απαντήσει.
Τέλος θα ήθελα να προσθέσω μόνο θετικά σχόλια για το κατάστημα και την άμεση εξυπηρέτηση του "Cool Models" στην Έδεσσα καθώς σε ότι έχω χρειαστεί ήταν άψογο.