Easy Star - Multiplex
-
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 07, 2011 8:04 pm
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Να και το εσωτερικό του fuse προτού κολληθούν τα δυο κομμάτια.
- Συνημμένα
-
- FUSE.jpg (99.61 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
thanasakos έγραψε: ↑Να και το εσωτερικό του fuse προτού κολληθούν τα δυο κομμάτια.
Μια φιλικη συμβουλη. ΟΧΙ o ελεκτης ταχυτητας (ESC) μεσα στο κλειστο κοματι της ατρακτου. Εαν συμβει κατι πως θα εχεις προσβαση; Κανε μακρυτερα τα καλωδια σου και βαλε τον ελεκτη στον μεγαλο χωρο στην μυτη που μπορεις να βαλεις χερι αργοτερα.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
..........ετσι ακριβώς το esc θα είναι προσβάσιμο θα αερίζεται καλύτερα και θα προσφαίρει με το βάρος του καλύτερα μπροστά
Ακόμη το μοτερ πρέπει να μπεί ποιο μέσα
Tέλος η οπή πίσω απο το μοτερ να γίνει μεγαλύτερη για καλύτερο αερισμό
Ακόμη το μοτερ πρέπει να μπεί ποιο μέσα
Tέλος η οπή πίσω απο το μοτερ να γίνει μεγαλύτερη για καλύτερο αερισμό
-
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 07, 2011 8:04 pm
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Επιτέλους έγιναν οι πρώτες πτήσεις του EZ. Ενώ χρησιμοποιώ μπαταρία 3s 2200 χρειάστηκε επιπλέον βάρος στη μούρη για να έχει σωστή συμπεριφορά. Για την ακρίβεια κόλλησα μια απλή μπαταρία μεγέθους ΑΑ τέρμα μπροστά.
Σε επίπεδο πτήσεις μου φάνηκε σχετικά αδιάφορο. Φεύγει κάθετα με χίλια και με το που γίνεται κουκίδα στον ουρανό πλανάρει σβηστό κανα 10 λεπτο. Κάνει άνετα loop και με λίγο throttle κάνει και χαμηλά περάσματα. Με μια μπαταρία πιστεύω βγάζω 45 λεπτά πτήσης... Πάντως στην προσγείωση έρχεται αρκετά γρήγορα εκτός και να το κατεβάσεις με συνεχείς κύκλους.
Σε επίπεδο πτήσεις μου φάνηκε σχετικά αδιάφορο. Φεύγει κάθετα με χίλια και με το που γίνεται κουκίδα στον ουρανό πλανάρει σβηστό κανα 10 λεπτο. Κάνει άνετα loop και με λίγο throttle κάνει και χαμηλά περάσματα. Με μια μπαταρία πιστεύω βγάζω 45 λεπτά πτήσης... Πάντως στην προσγείωση έρχεται αρκετά γρήγορα εκτός και να το κατεβάσεις με συνεχείς κύκλους.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
το μοντέλο με το setup της multiplex ανεμοπορεί πολύ περισότερο και έρχεται αρκετά αργά στην προσγείωση Ολά τα υπόλοιπα είναι αποτέλεσμα της αυξησης του βάρους
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
thanasakos έγραψε: ↑Επιτέλους έγιναν οι πρώτες πτήσεις του EZ. Ενώ χρησιμοποιώ μπαταρία 3s 2200 χρειάστηκε επιπλέον βάρος στη μούρη για να έχει σωστή συμπεριφορά. Για την ακρίβεια κόλλησα μια απλή μπαταρία μεγέθους ΑΑ τέρμα μπροστά.
Σε επίπεδο πτήσεις μου φάνηκε σχετικά αδιάφορο. Φεύγει κάθετα με χίλια και με το που γίνεται κουκίδα στον ουρανό πλανάρει σβηστό κανα 10 λεπτο. Κάνει άνετα loop και με λίγο throttle κάνει και χαμηλά περάσματα. Με μια μπαταρία πιστεύω βγάζω 45 λεπτά πτήσης... Πάντως στην προσγείωση έρχεται αρκετά γρήγορα εκτός και να το κατεβάσεις με συνεχείς κύκλους.
Ποιο μοτερ χρησιμοποιησες και ποιο esc;
Η μπαταρια τι μαρκα ειναι και ποσα c;
Υ.Γ. Καλες πτησεις.
-
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 07, 2011 8:04 pm
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Μοτερ Turnigy 2835 2200kv inrunner
ESC Turnigy Plush 30A
Μπαταρίες Turnigy 2200mAh 3S 20C
Προπέλα TGS Sport 6x4E
ESC Turnigy Plush 30A
Μπαταρίες Turnigy 2200mAh 3S 20C
Προπέλα TGS Sport 6x4E
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
thanasakos έγραψε: ↑Επιτέλους έγιναν οι πρώτες πτήσεις του EZ. Ενώ χρησιμοποιώ μπαταρία 3s 2200 χρειάστηκε επιπλέον βάρος στη μούρη για να έχει σωστή συμπεριφορά. Για την ακρίβεια κόλλησα μια απλή μπαταρία μεγέθους ΑΑ τέρμα μπροστά.
Δλδ την βάζεις τέρμα μπροστά και προσθέτεις και βάρος; Εγώ την βάζω αρκετά πιο πίσω.
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Που το ζυγιζετε απο το χειλος προσβολης; Εκει που λεει ο κατασκευαστης;
Κανω την ερωτηση γιατι μου εδειξαν διαφορετικο σημειο απο του κατασκευαστη.
Κανω την ερωτηση γιατι μου εδειξαν διαφορετικο σημειο απο του κατασκευαστη.
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Εγώ ακολουθώ αυτό που λέει ο κατασκευαστής. Αν θυμάμαι καλά 5mm πίσω από τον σωλήνα που ενώνουν τα φτερά.
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Οκ ευχαριστω πολυ. Δηλαδη αυτο.
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Ναι ακριβώς αυτό.
-
- Δημοσιεύσεις: 25
- Εγγραφή: Παρ Ιαν 07, 2011 8:04 pm
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Κι εγώ εκεί που λέει ο κατασκευαστής το ζυγίζω.
Μάλλον θα φταίει ότι κόλλησα το μοτέρ γύρω στα 2 εκατοστά πιο έξω (όπως φαίνεται στη φωτογραφία σε προηγούμενη σελίδα) ώστε να μην ακουμπάει η έλικα κάτω, όπως επείσης και το rudder απο balsa.
Μόλις γύρισα απο πτήση, όσο πάει και το συμπαθώ περισσότερο... Συγχωράει τα πάντα!
Δοκίμασα να το ανεβάσω τέρμα ψηλά και να κάνω κάθετη βουτιά με γκάζι. οϋτε που κατάλαβε τίποτα.
Μάλλον θα φταίει ότι κόλλησα το μοτέρ γύρω στα 2 εκατοστά πιο έξω (όπως φαίνεται στη φωτογραφία σε προηγούμενη σελίδα) ώστε να μην ακουμπάει η έλικα κάτω, όπως επείσης και το rudder απο balsa.
Μόλις γύρισα απο πτήση, όσο πάει και το συμπαθώ περισσότερο... Συγχωράει τα πάντα!
Δοκίμασα να το ανεβάσω τέρμα ψηλά και να κάνω κάθετη βουτιά με γκάζι. οϋτε που κατάλαβε τίποτα.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
Στην πορεία να βάλεις βέργες στα φτερά αν είναι να κάνεις τέτοια
Όσο περνά ο καιρός η συνοχή του ΕLAPOR χαλαρώνει και έτσι δεν αποκλείεται να κόψεις φτερό
Όσο περνά ο καιρός η συνοχή του ΕLAPOR χαλαρώνει και έτσι δεν αποκλείεται να κόψεις φτερό
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Easy Star - Multiplex
άλλο ένα easy star κατασκευασμένο περισότερο για ανεμοπτερική πτήση για τον φίλο μου τον Σωτήρη (pansot)
έτσι το μοτέρ της multiplex είναι υπέρ αρκετό μόνο για ώρα ανάγκης και καμια πτήση στην πεδιάδα
με βέργες στα φτερά για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του δυναμικού
και στο stabilizer (ένα σημείο που πάσχει απο την μεταφορά η και ατσαλες βουνίσιες προσγειώσεις)
επέκταση του ruder μέχρι πάνω για να είναι ποιο λειτουργικό έως ότου πάρει ο Σωτήρης απόφάσεις για το αν θα μπουν aileron (μάλλον)
ένα μικρό Π απο ατσαλόσυρμα καρφωμένο και κολλημένο κρατά την ντίζα σταθερή
έτσι το μοτέρ της multiplex είναι υπέρ αρκετό μόνο για ώρα ανάγκης και καμια πτήση στην πεδιάδα
με βέργες στα φτερά για να ανταπεξέλθει στις ανάγκες του δυναμικού
και στο stabilizer (ένα σημείο που πάσχει απο την μεταφορά η και ατσαλες βουνίσιες προσγειώσεις)
επέκταση του ruder μέχρι πάνω για να είναι ποιο λειτουργικό έως ότου πάρει ο Σωτήρης απόφάσεις για το αν θα μπουν aileron (μάλλον)
ένα μικρό Π απο ατσαλόσυρμα καρφωμένο και κολλημένο κρατά την ντίζα σταθερή
- Συνημμένα
-
- DSCN3367.jpg (93.81 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- DSCN3371.jpg (96.33 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- DSCN3368.jpg (90.71 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- DSCN3369.jpg (90.99 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές
-
- DSCN3370.jpg (96.71 KiB) Προβλήθηκε 54 φορές