Χρειάζομαι βοήθεια!
Χρειάζομαι βοήθεια!
Καλημέρα σε όλους από τα ξένα!
Καινούριος στο χώρο και στο site θέλω τη βοήθεια σας.
Πριν κάνα δυο χρόνια πήρα το πρώτο μου lama V4. Το έριχνα το έσπαγα το έφτιαχνα, το ξαναέριχνα το ξαναέσπαγα το ξαναέφτιαχνα, ευτυχώς είχα πάρει μπόλικα πραγματάκια από το eBay και δε με πείραζε μιας και το κόστος για την κάθε βούτα ήταν μηδαμινό. Προς το τέλος (πριν το παρατήσω και τελικά το πουλήσω) είχα πάρει και μια οπτική κύριος αναβάθμιση xtreme με άλλη ουρά άλλο κανοπι κτλ.
Λόγο οικονομικών προβλημάτων πρόσφατα μετακόμισα στο εξωτερικό, άλλοι ρυθμοί ζωής εδώ κύριος χωρίς άγχος! Επειδή υπάρχει χρόνος λοιπόν λέω να ξανά ασχοληθώ με το άθλημα, τα πάρκα και οι χώροι πρασίνου εκτός ότι είναι τεράστιοι, είναι και παρά πολλοί, δεν χρειάζεται λοιπόν να τρέχω στην άλλη άκρη της πόλης να πετάξω το τηλεκατευθυνόμενο μου.
Το ζήτημα είναι το εξής, τι ελικόπτερο να πάρω;
Σαφώς δεν μπορώ να πω πως έμαθα να πετώ τέλεια με το lama αλλά σίγουρα πήρα κάποια βασικά μαθήματα.
Επειδή δεν τίθεται θέμα εάν μου αρέσει η όχι το άθλημα, έλεγα να ξεκινήσω με μια καλή τηλεκατεύθυνση 2,4 και μετά να πάρω ελικόπτερο, απλά προχοραω ως ένα σημείο και μετά μπερδεύομαι.
Ποια τηλεκατεύθυνση να πάρω; Μήπως κάνει πάρα πολλά πράγματα αυτή, πράγματα που ποτέ δεν θα χρειαστώ και έτσι δώσω τζάμπα λεφτά; Ποια είναι μια καλή τηλεκατεύθυνση που να μη σε δεσμεύει όταν θέλεις να προχωρήσεις λίγο παραπάνω αλλά ούτε να έχει και τόσα πολλά που να χάνεσαι και ίσως πράγματα που δεν τα χρειαστώ ποτέ;
Μήπως να πάρω ένα ελικόπτερο με τηλεκατεύθυνση; Και αν καταλήξω σε αυτή την λύση πρέπει να δω τι ελικόπτερο θα πάρω. Μικρό; Μεγάλο; Ηλεκτρικό; Μήπως Θερμικό; Το θερμικό με φοβίζει λίγο αλλά ακούω ότι είναι ποιο σταθερά, διάβαζα κάπου πως κάποιοι ξεκίνησαν αμέσως με θερμικά και σχετικά με λίγες πτώσης άρα και λίγες ζημίες κατάφεραν να πετανε.
Όλα αυτά λοιπόν σκέφτομαι και τελικά δεν καταλήγω σχεδόν πουθενά!
Η βοήθειας σας λοιπόν θα μου είναι πολύτιμη!
Καινούριος στο χώρο και στο site θέλω τη βοήθεια σας.
Πριν κάνα δυο χρόνια πήρα το πρώτο μου lama V4. Το έριχνα το έσπαγα το έφτιαχνα, το ξαναέριχνα το ξαναέσπαγα το ξαναέφτιαχνα, ευτυχώς είχα πάρει μπόλικα πραγματάκια από το eBay και δε με πείραζε μιας και το κόστος για την κάθε βούτα ήταν μηδαμινό. Προς το τέλος (πριν το παρατήσω και τελικά το πουλήσω) είχα πάρει και μια οπτική κύριος αναβάθμιση xtreme με άλλη ουρά άλλο κανοπι κτλ.
Λόγο οικονομικών προβλημάτων πρόσφατα μετακόμισα στο εξωτερικό, άλλοι ρυθμοί ζωής εδώ κύριος χωρίς άγχος! Επειδή υπάρχει χρόνος λοιπόν λέω να ξανά ασχοληθώ με το άθλημα, τα πάρκα και οι χώροι πρασίνου εκτός ότι είναι τεράστιοι, είναι και παρά πολλοί, δεν χρειάζεται λοιπόν να τρέχω στην άλλη άκρη της πόλης να πετάξω το τηλεκατευθυνόμενο μου.
Το ζήτημα είναι το εξής, τι ελικόπτερο να πάρω;
Σαφώς δεν μπορώ να πω πως έμαθα να πετώ τέλεια με το lama αλλά σίγουρα πήρα κάποια βασικά μαθήματα.
Επειδή δεν τίθεται θέμα εάν μου αρέσει η όχι το άθλημα, έλεγα να ξεκινήσω με μια καλή τηλεκατεύθυνση 2,4 και μετά να πάρω ελικόπτερο, απλά προχοραω ως ένα σημείο και μετά μπερδεύομαι.
Ποια τηλεκατεύθυνση να πάρω; Μήπως κάνει πάρα πολλά πράγματα αυτή, πράγματα που ποτέ δεν θα χρειαστώ και έτσι δώσω τζάμπα λεφτά; Ποια είναι μια καλή τηλεκατεύθυνση που να μη σε δεσμεύει όταν θέλεις να προχωρήσεις λίγο παραπάνω αλλά ούτε να έχει και τόσα πολλά που να χάνεσαι και ίσως πράγματα που δεν τα χρειαστώ ποτέ;
Μήπως να πάρω ένα ελικόπτερο με τηλεκατεύθυνση; Και αν καταλήξω σε αυτή την λύση πρέπει να δω τι ελικόπτερο θα πάρω. Μικρό; Μεγάλο; Ηλεκτρικό; Μήπως Θερμικό; Το θερμικό με φοβίζει λίγο αλλά ακούω ότι είναι ποιο σταθερά, διάβαζα κάπου πως κάποιοι ξεκίνησαν αμέσως με θερμικά και σχετικά με λίγες πτώσης άρα και λίγες ζημίες κατάφεραν να πετανε.
Όλα αυτά λοιπόν σκέφτομαι και τελικά δεν καταλήγω σχεδόν πουθενά!
Η βοήθειας σας λοιπόν θα μου είναι πολύτιμη!
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
jr - futaba - spectrum ειναι και οι τρεις πολύ καλές. Αναλογα με τα χρηματα που διαθέτεις πέρνεις οποια σου κάνει.
Μην τσιγκουνευτεις χρηματα πάντως. Η ΤΚ θα σου μεινει και θα την εχεις για αρκετά χρονια, χώρια που σου προσφέρει και ασφάλεια στην πτήση. Γενικά μην τσιγκουνέβεσαι σε ηλεκτρονικά. 7-10 καναλια θα σε καλύψουν και στο μελλον.
Οσο αφορά το επικόπτερο, θα προτεινα ηλεκτρικο. Το μεγεθος σιγουρα παίζει ρολο. Οσο μεγαλύτερο τόσο πιο σταθερό και ευκολο στην πτήση ειναι. Από εταιρίες τώρα...
...υπάρχουν πολλές αξιόλογες. Ολα εξαρτούνται από τα χρήματα που θες να διαθέσεις.
Γενικά ο μοντελισμός ειναι από τα χόμπυ που "ότι πληρώνεις πέρνεις".
Αν ψαξεις λίγο στο φόρουμ θα βρεις την ίδια συζήτηση (αγορά ελικοπτέρου), ριξε μια ματια και εκει, πιθανώς θα πάρεις μια γευση για την αγορά του ελικοπτέρου.
ps: Καλώς ηλθες ξανα στον χώρο του μοντελισμού και στην παρέα του "πεταμε"
Μην τσιγκουνευτεις χρηματα πάντως. Η ΤΚ θα σου μεινει και θα την εχεις για αρκετά χρονια, χώρια που σου προσφέρει και ασφάλεια στην πτήση. Γενικά μην τσιγκουνέβεσαι σε ηλεκτρονικά. 7-10 καναλια θα σε καλύψουν και στο μελλον.
Οσο αφορά το επικόπτερο, θα προτεινα ηλεκτρικο. Το μεγεθος σιγουρα παίζει ρολο. Οσο μεγαλύτερο τόσο πιο σταθερό και ευκολο στην πτήση ειναι. Από εταιρίες τώρα...
...υπάρχουν πολλές αξιόλογες. Ολα εξαρτούνται από τα χρήματα που θες να διαθέσεις.
Γενικά ο μοντελισμός ειναι από τα χόμπυ που "ότι πληρώνεις πέρνεις".
Αν ψαξεις λίγο στο φόρουμ θα βρεις την ίδια συζήτηση (αγορά ελικοπτέρου), ριξε μια ματια και εκει, πιθανώς θα πάρεις μια γευση για την αγορά του ελικοπτέρου.
ps: Καλώς ηλθες ξανα στον χώρο του μοντελισμού και στην παρέα του "πεταμε"
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
Επειδή ευελπιστώ κάποια στιγμή να βρεθώ με περισσότερα από ένα ελικόπτερα, πόσο εύκολο είναι με μια τηλεκατεύθυνση να δουλέψω όλα τα ελικόπτερα;
Η κάθε τηλεκατεύθυνση συνεργάζεται με έναν δέκτη η με τα ανάλογα κρύσταλλα μπορεί να συνεργαστεί και με άλλον δέκτη;
Με λίγα λόγια μπορώ με κάποιον τρόπο να γλυτώσω το βαλε βγάλε του δέκτη στο κάθε ελικόπτερο; Sorry για την ερώτηση αλλά όπως είπα και πριν είμαι καινούριος στο χώρο.
Υ.Γ: Επειδή μάλλον θα κοιτάξω για μεταχειρισμένη τηλεκατεύθυνση, ποιο είναι ένα σεβαστό ποσό για μια αξιόλογη τηλ/ση;
Η κάθε τηλεκατεύθυνση συνεργάζεται με έναν δέκτη η με τα ανάλογα κρύσταλλα μπορεί να συνεργαστεί και με άλλον δέκτη;
Με λίγα λόγια μπορώ με κάποιον τρόπο να γλυτώσω το βαλε βγάλε του δέκτη στο κάθε ελικόπτερο; Sorry για την ερώτηση αλλά όπως είπα και πριν είμαι καινούριος στο χώρο.
Υ.Γ: Επειδή μάλλον θα κοιτάξω για μεταχειρισμένη τηλεκατεύθυνση, ποιο είναι ένα σεβαστό ποσό για μια αξιόλογη τηλ/ση;
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
Θα πάρεις μια καλή τ/κ 2.4Ghz και στη συνέχεια θα αγοράζεις μόνο δέκτες οι οποίοι συγχρονίζονται πάρα πολύ εύκολα με τον πομπό. Ετσι μπορείς να έχεις εναν πομπό και 5-10+ δέκτες
Ξέχασε τες τις απλές Fm-Pcm και τους κρυστάλους. Περισσότερη ζημιά θα σου κάνουν και το ρίσκο παρεμβολής θα είναι μεγαλύτερο.
Εξαρτάται απο το πλήθος των καναλιών που θα έχει και απο την μάρκα.
Οι τιμές για μεταχειρισμένες μπορεί να ξεκινούν απο τα 100 ευρώ.
Για ελικόπτερο, το λιγότερο που θα πρότεινα είναι μια 7ch., έτσι ώστε να σε καλύπτουν τα κανάλια και περισσότερο να σε καλύπτει το μενού της.
Ξέχασε τες τις απλές Fm-Pcm και τους κρυστάλους. Περισσότερη ζημιά θα σου κάνουν και το ρίσκο παρεμβολής θα είναι μεγαλύτερο.
Επειδή μάλλον θα κοιτάξω για μεταχειρισμένη τηλεκατεύθυνση, ποιο είναι ένα σεβαστό ποσό για μια αξιόλογη τηλ/ση;
Εξαρτάται απο το πλήθος των καναλιών που θα έχει και απο την μάρκα.
Οι τιμές για μεταχειρισμένες μπορεί να ξεκινούν απο τα 100 ευρώ.
Για ελικόπτερο, το λιγότερο που θα πρότεινα είναι μια 7ch., έτσι ώστε να σε καλύπτουν τα κανάλια και περισσότερο να σε καλύπτει το μενού της.
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
Εντάξει με τηλ/ση, το πιασα το υπονοούμενο…
Με ελικόπτερο; Προς τα πού να κινηθώ;
Δε θέλω να πάρω κάτι απλό και σε λίγο καιρό να χρειαστεί να ξανά δώσω λεφτά για να το αλλάξω, από την άλλη μη μου βγαίνει και η κάθε βουτά χρυσάφι…
Υπάρχει κάποια μέση λύση; Και μάλλον ιδικά για τώρα μιλάμε μόνο για ηλεκτρικό ή όχι;
Με ελικόπτερο; Προς τα πού να κινηθώ;
Δε θέλω να πάρω κάτι απλό και σε λίγο καιρό να χρειαστεί να ξανά δώσω λεφτά για να το αλλάξω, από την άλλη μη μου βγαίνει και η κάθε βουτά χρυσάφι…
Υπάρχει κάποια μέση λύση; Και μάλλον ιδικά για τώρα μιλάμε μόνο για ηλεκτρικό ή όχι;
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
abadon έγραψε: ↑
Λόγο οικονομικών προβλημάτων πρόσφατα μετακόμισα στο εξωτερικό, άλλοι ρυθμοί ζωής εδώ κύριος χωρίς άγχος! Επειδή υπάρχει χρόνος λοιπόν λέω να ξανά ασχοληθώ με το άθλημα, τα πάρκα και οι χώροι πρασίνου εκτός ότι είναι τεράστιοι, είναι και παρά πολλοί, δεν χρειάζεται λοιπόν να τρέχω στην άλλη άκρη της πόλης να πετάξω το τηλεκατευθυνόμενο μου.
...φίλε 'abadon' κατ' αρχήν καλώς ήλθες στο φόρουμ του 'petame.gr'...
...για το μόνο που θα σου επιστήσω την προσοχή απο τα λεγόμενά σου είναι να είσαι άκρως προσεκτικός και επιφυλακτικός...γιατί δεν ξέρω σε ποιά ξένη χώρα έχεις μετακομίσει, αλλά να είσαι σίγουρος ότι ίσως να μην είναι τόσο απλό το να πάς σε ένα οποιοδήποτε πάρκο και να αρχίσεις να πετάς...στο εξωτερικό (π.χ. ΗΠΑ) τα πράγματα είναι αυστηρά και οι νόμοι εφαρμοστέοι...ίσως θα πρέπει να έλθεις σε επαφή με κάποιο club αερομοντελιστών και να πετάς σε συγκεκριμμένο χώρο...γιατί αν 'ο μη γένοιτο' συμβεί κάποιο ατύχημα μετά 'καλά ξεμπερδέματα'...
...σου εύχομαι να έχεις πάντα καλές 'αποπροσγειώσεις'...
Φιλικά,
Νίκος
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
Από μια μικρή ερεύνα που έκανα κατέληξα σε δυο ελικόπτερα, το mini titan e325 που όλοι λένε τα καλύτερα και το T-Rex 450.
Στο δεύτερο με απασχολεί λίγο η τιμή του, με την έννοια ότι το θεωρώ φτηνό και αναρτιέμαι για το μανισιο σεταρισμα και κατά πόσο είναι καλό και αρκετό, και το λέω αυτό γιατί κοιτούσα και για το ΗΚ-450 αλλά όλοι έλεγαν πως για να πετάξει χρειάζεται αρκετές αλλαγές. Δε θέλω να μπω λοιπόν σε τέτοια διαδικασία. Με προβληματίζει και λίγο ο ιμάντας στο T-Rex.
Όσο αφορά το mini titan πουθενά δεν διάβασα κάτι αρνητικό και ένα ακόμα συν είναι πως το γερμανικό eBay έχει τα πάντα από ανταλλακτικά για το συγκεκριμένο και σε πολύ καλές τιμές, ότι θελήσω λοιπόν (μιας και είμαι κάτοικος Μονάχου φίλε μου nasa εδώ και λίγο καιρό) σε 2-3 μέρες είναι σπίτι μου, σε αντίθεση με τις παραγγελίες που έκανα στην Ελλάδα που αγόραζα κάτι το Πάσχα για να το έχω 15Αυγουστο!!!
Αφήνω έξω από τη λίστα (προς το πάρων τουλάχιστον ) το BLADE 400 μιας και βλέπω πως θα δυσκολευτώ στην εύρεση ανταλλακτικών, αν κρίνω από αυτά που βρήκα, ή μάλλον δεν βρήκα στο ebay.de
Υ.Γ: Οποιαδήποτε άλλη πρόταση βεβαίως για κάποιο άλλο ελικόπτερο δεκτή.
Στο δεύτερο με απασχολεί λίγο η τιμή του, με την έννοια ότι το θεωρώ φτηνό και αναρτιέμαι για το μανισιο σεταρισμα και κατά πόσο είναι καλό και αρκετό, και το λέω αυτό γιατί κοιτούσα και για το ΗΚ-450 αλλά όλοι έλεγαν πως για να πετάξει χρειάζεται αρκετές αλλαγές. Δε θέλω να μπω λοιπόν σε τέτοια διαδικασία. Με προβληματίζει και λίγο ο ιμάντας στο T-Rex.
Όσο αφορά το mini titan πουθενά δεν διάβασα κάτι αρνητικό και ένα ακόμα συν είναι πως το γερμανικό eBay έχει τα πάντα από ανταλλακτικά για το συγκεκριμένο και σε πολύ καλές τιμές, ότι θελήσω λοιπόν (μιας και είμαι κάτοικος Μονάχου φίλε μου nasa εδώ και λίγο καιρό) σε 2-3 μέρες είναι σπίτι μου, σε αντίθεση με τις παραγγελίες που έκανα στην Ελλάδα που αγόραζα κάτι το Πάσχα για να το έχω 15Αυγουστο!!!
Αφήνω έξω από τη λίστα (προς το πάρων τουλάχιστον ) το BLADE 400 μιας και βλέπω πως θα δυσκολευτώ στην εύρεση ανταλλακτικών, αν κρίνω από αυτά που βρήκα, ή μάλλον δεν βρήκα στο ebay.de
Υ.Γ: Οποιαδήποτε άλλη πρόταση βεβαίως για κάποιο άλλο ελικόπτερο δεκτή.
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
Κάτι που παρέλειψα να κάνω είναι να πω από ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Mogolo στον asterixx25 στον nasa και σε όλους τους υπόλοιπους που θα μου προσφέρουν τις συμβουλές τους και τις γνώσεις τους.
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
...επι τη ευκαιρία...για κοίτα για ανταλλακτικά ελικοπτέρων εδώ... http://www.rcmarket.org/Helicopter-Parts/
...μπορεί να σε ενδιαφέρει...!
...μπορεί να σε ενδιαφέρει...!
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
Το βασικότερο απ όλα είναι αυτό που είπε ο nasa. Δες τους γερμανικούς νόμους και κανονισμούς εκεί. Ίσως να πρέπει να γραφτείς σε κλαμπ και να περάσεις από "έλεγχο" γνώσεων για να πάρεις χαρτί ότι μπορείς να πετάξεις κάτι πιο βαρβάτο από ένα λαμα -κατι πάρομοιο με την Αγγλία ίσως.
Οπότε ότι και να λέμε εμείς εδώ ισως να το πάρεις και να το βάλεις στο ράφι αν ειναι να μπλέξεις με τους νόμους. Μιλα με τους αερομοντελιστές εκεί και θα σε κατατοπίσουν πλήρως.
Και για βοήθεια μετά από αυτά είμαστε όλοι εδώ!
Οπότε ότι και να λέμε εμείς εδώ ισως να το πάρεις και να το βάλεις στο ράφι αν ειναι να μπλέξεις με τους νόμους. Μιλα με τους αερομοντελιστές εκεί και θα σε κατατοπίσουν πλήρως.
Και για βοήθεια μετά από αυτά είμαστε όλοι εδώ!
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
Καλό θα είναι και εκεί που βρίσκεσαι να έχεις ανθρώπους δίπλα σου για να συμβουλεύεσαι και που θα σε βοηθήσουν στην εκπαίδευσή σου. Πιστεύω ότι εάν εντοπίσεις μοντελιστές στους χώρους που πετούν θα σου δείξουν αλληλεγγύη και θα προσφέρουν κάποια βοήθεια σε ένα νέο μαθητευόμενο συνάδελφο. Η επαφή από κοντά έχει πλεονεκτήματα. Το πιο βασικο ε/π όχι απλά για τον μαθητευόμενο ελικοπτερά αλλά και για τους έμπειρους όμως είναι ο εξομοιωτής. Η προσπάθεια θα πρέπει να βρίσκεται στο να πραγματοποιούνται οι ασκήσεις με ακρίβεια βέβαια και όχι πετάμε από εδώ και από εκεί. Απο εκεί και πέρα η πράξη έχει διαφορές λόγω ρυθμίσεων, αέρα αλλά δεν παύει οι κινήσεις για τον έλεγχο να παραμένουν οι ίδιες. Να συμβουλευθείς και εμπειρότερους βέβαια αλλά μήπως με ένα Raptor ή Innovator, TREX 500 ή 600 έχεις πιο αποτελεσματικό ξεκίνημα? Εάν έχεις επίσημες πληροφορίες για τη νομοθεσία καλό θα ήταν να ξέρουμε τι μας περιμένει αργά ή γρήγορα.
Καλές Πτήσεις
Καλές Πτήσεις
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
abadon έγραψε: ↑Από μια μικρή ερεύνα που έκανα κατέληξα σε δυο ελικόπτερα, το mini titan e325 που όλοι λένε τα καλύτερα και το T-Rex 450.
Στο δεύτερο με απασχολεί λίγο η τιμή του, με την έννοια ότι το θεωρώ φτηνό και αναρτιέμαι για το μανισιο σεταρισμα και κατά πόσο είναι καλό και αρκετό, και το λέω αυτό γιατί κοιτούσα και για το ΗΚ-450 αλλά όλοι έλεγαν πως για να πετάξει χρειάζεται αρκετές αλλαγές. Δε θέλω να μπω λοιπόν σε τέτοια διαδικασία. Με προβληματίζει και λίγο ο ιμάντας στο T-Rex.
Όσο αφορά το mini titan πουθενά δεν διάβασα κάτι αρνητικό και ένα ακόμα συν είναι πως το γερμανικό eBay έχει τα πάντα από ανταλλακτικά για το συγκεκριμένο και σε πολύ καλές τιμές, ότι θελήσω λοιπόν (μιας και είμαι κάτοικος Μονάχου φίλε μου nasa εδώ και λίγο καιρό) σε 2-3 μέρες είναι σπίτι μου, σε αντίθεση με τις παραγγελίες που έκανα στην Ελλάδα που αγόραζα κάτι το Πάσχα για να το έχω 15Αυγουστο!!!
Αφήνω έξω από τη λίστα (προς το πάρων τουλάχιστον ) το BLADE 400 μιας και βλέπω πως θα δυσκολευτώ στην εύρεση ανταλλακτικών, αν κρίνω από αυτά που βρήκα, ή μάλλον δεν βρήκα στο ebay.de
Υ.Γ: Οποιαδήποτε άλλη πρόταση βεβαίως για κάποιο άλλο ελικόπτερο δεκτή.
Μην σε απασχολει καθόλου. Το setup της aligne ειναι ΥΠΕΡαρκετο!
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
Η αλήθεια είναι ότι θέλω να βρω μοντελιστές και να μάθω μαζί τους αλλά υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα, δεν μιλώ ακόμα γερμανικά.
Θα βάλω όμως τη γυναίκα μου να ψάξει να δει αν υπάρχει πρόβλημα να πετώ το ελικόπτερο οπουδήποτε υπάρχει απλά η εάν πρέπει να πάω σε συγκεκριμένες τοποθεσίες.
Θα βάλω όμως τη γυναίκα μου να ψάξει να δει αν υπάρχει πρόβλημα να πετώ το ελικόπτερο οπουδήποτε υπάρχει απλά η εάν πρέπει να πάω σε συγκεκριμένες τοποθεσίες.
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
Μπορεί κάποιος γνώστης να μου κοστολογήσει το παρακάτω σετακι?
Mini titan με gyro 401, servo ουράς 9257 και τηλ/ση Futaba T6EX 2.4 Ghz
Ποιά θα ήταν μια καλή τιμή?
Mini titan με gyro 401, servo ουράς 9257 και τηλ/ση Futaba T6EX 2.4 Ghz
Ποιά θα ήταν μια καλή τιμή?
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
socratesb έγραψε: ↑Καλό θα είναι και εκεί που βρίσκεσαι να έχεις ανθρώπους δίπλα σου για να συμβουλεύεσαι και που θα σε βοηθήσουν στην εκπαίδευσή σου. Πιστεύω ότι εάν εντοπίσεις μοντελιστές στους χώρους που πετούν θα σου δείξουν αλληλεγγύη και θα προσφέρουν κάποια βοήθεια σε ένα νέο μαθητευόμενο συνάδελφο. Η επαφή από κοντά έχει πλεονεκτήματα. Το πιο βασικο ε/π όχι απλά για τον μαθητευόμενο ελικοπτερά αλλά και για τους έμπειρους όμως είναι ο εξομοιωτής. Η προσπάθεια θα πρέπει να βρίσκεται στο να πραγματοποιούνται οι ασκήσεις με ακρίβεια βέβαια και όχι πετάμε από εδώ και από εκεί. Απο εκεί και πέρα η πράξη έχει διαφορές λόγω ρυθμίσεων, αέρα αλλά δεν παύει οι κινήσεις για τον έλεγχο να παραμένουν οι ίδιες. Να συμβουλευθείς και εμπειρότερους βέβαια αλλά μήπως με ένα Raptor ή Innovator, TREX 500 ή 600 έχεις πιο αποτελεσματικό ξεκίνημα? Εάν έχεις επίσημες πληροφορίες για τη νομοθεσία καλό θα ήταν να ξέρουμε τι μας περιμένει αργά ή γρήγορα.
Καλές Πτήσεις
Σε μια χώρα κατακρεουργημένη από τους πολιτικούς της και όχι μόνο, που αγναντεύοντας το παρελθόν της βλέπει μόνο λάθη και αντί να κάνει τα πάντα για να αλλάξει το μέλλον τις ζητά χρήμα και χρήμα και ξανά χρήμα από τους πολίτες τις σαν άφεση αμαρτιών για το αμαρτωλό παρελθόν τους , ξεχνώντας πως αυτή η ίδια χώρα και αυτοί οι ίδιοι άρχοντες του τόπου γαλουχευσανε τα πολιτικά παιδιά τους με αυτόν τον τρόπο, της κονόμας της μαρμάγκας και εννοείτε και της «παράγκας», σύντομα όλοι θα αναζητήσουμε μια ξένη μεν αλλά ήρεμη ζωή κάπου που δεν θα ακούς ελληνικά.