Χρειάζομαι βοήθεια!
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
Εγώ, θα σου έλεγα την 7άρα. Θα κάνεις καιρό να χρειαστείς κάτι άλλο (αν χρειαστείς). Νομίζω πιο direct απάντηση δεν γίνεται....
Γιώργος
Γιώργος
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
η 8αρα είναι πολύ καλή .......
αν δεν μπορείς να την πάρεις η 7αρα είναι μία πολύ καλή τηλ/ση και θα σε καλύψει πλήρως
αν δεν μπορείς να την πάρεις η 7αρα είναι μία πολύ καλή τηλ/ση και θα σε καλύψει πλήρως
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
abadon έγραψε: ↑Την είδα αυτή που μου λες αλλά ξεφεύγει αρκετά φίλε μου, σκέψου πως για την 10CG υπολογίζω αγορά μαζί με μεταφορικά κάπου στα 200-220 και η 7C βγαίνει 160 μαζί με τα μεταφορικά, ενώ αυτή που μου πρότεινες πάει πάνω από 400 (για να μη μιλήσω τον κίνδυνο πνιγμού με τόσα κανάλια……)
Μεταξύ των δυο που προτείνω εγώ τι έχεις να πεις;
Δεν χρειάζεται να την πάρεις με τον δέκτη για να πας 400 ευρώ+. Σκέτη στην Ελλάδα την βρίσκεις με 300 ευρώ -τόσο την πήρα από κατάστημα. Πόσο μάλλον Γερμανία που είσαι και η αγορά είναι μεγαλύτερη και έχει και διαφορετική φορολόγηση προϊόντων από το κράτος.
Δέκτη απλά παίρνεις τον συμβατό orange για Futaba που Ελλάδα κάνει 30-35 ευρώ και είναι πολύ φτηνότερος από της μαμάς Futaba. Είναι δοκιμασμένος μιας που τον πετάνε πολλά άτομα.
Σαν σύστημα πάντως είναι βολικό και υπερκαλύπτεσαι και για το μέλλον όσο απαιτητικός και αν γίνεις. Απλά πρέπει να δεις τι ανάγκες έχεις και αν σε βγάζει. Αν το μάθεις δεν πνίγεσαι με τα κανάλια. Όλα γίνονται σιγά σιγά όπως και σε όλα.
Δεν μπορώ να επεκταθώ στις άλλες 2 δυστυχώς που ανέφερες γιατί δεν τις έχω δουλέψει οπότε δεν μπορώ να εκφέρω και γνώμη/άποψη. Γενικά η Futaba είναι Futaba, όλες είναι καλές αλλά είναι και εσύ τι θες να κάνεις ή τι βλέψεις έχεις.
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
tanfoglio έγραψε: ↑Εγώ, θα σου έλεγα την 7άρα. Θα κάνεις καιρό να χρειαστείς κάτι άλλο (αν χρειαστείς). Νομίζω πιο direct απάντηση δεν γίνεται....
Γιώργος
Ναι, η αληθεια ειναι οτι ΔΕΝ γίνεται........!!!!!!!!!!!!
Σε ευχαριστω Γιωργο!
Χρηστος
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ↑η 8αρα είναι πολύ καλή .......
αν δεν μπορείς να την πάρεις η 7αρα είναι μία πολύ καλή τηλ/ση και θα σε καλύψει πλήρως
Αντώνη όταν λες 8αρα εννοείς την 8FG ή την 8καναλη 10CG;;;;;;;;
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
abadon έγραψε: ↑Την είδα αυτή που μου λες αλλά ξεφεύγει αρκετά φίλε μου, σκέψου πως για την 10CG υπολογίζω αγορά μαζί με μεταφορικά κάπου στα 200-220 και η 7C βγαίνει 160 μαζί με τα μεταφορικά, ενώ αυτή που μου πρότεινες πάει πάνω από 400 (για να μη μιλήσω τον κίνδυνο πνιγμού με τόσα κανάλια……)
Μεταξύ των δυο που προτείνω εγώ τι έχεις να πεις;
...φίλε 'abadon' είσαι σίγουρος για τις τιμές που αναφέρεις είτε για την μία είτε για την άλλη Τχ (στα 2.4GHz) και μάλιστα μαζί με τα μεταφορικά...γιατί ακόμη και για Αμερική φαίνονται εξωπραγματικές...!!!
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
nasa έγραψε: ↑...φίλε 'abadon' είσαι σίγουρος για τις τιμές που αναφέρεις είτε για την μία είτε για την άλλη Τχ (στα 2.4GHz) και μάλιστα μαζί με τα μεταφορικά...γιατί ακόμη και για Αμερική φαίνονται εξωπραγματικές...!!!
Όσο αφορά την 7C παραδοτέα στη Γερμανία η τιμής της με άμεση αγορά είναι 152,86 (αγορά έχει 169.99 δολάρια που σημαίνει 118,12 ευρώ και αποστολή 49,99 δολάρια δηλαδή 34,74 ευρώ) και μάλιστα σου δίνει και τη δυνατότητα να προτείνεις μια καλλίτερη τιμή και αν γίνει δεκτή την παίρνεις. Μάλιστα ένα φίλος την πήρε πριν ένα χρόνο και του βγήκε περίπου στα 150 ευρώ.
http://www.ebay.de/itm/280704679160?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_556wt_1344
Όσο για την 10CG δεν συμφέρει να την πάρεις με άμεση αγορά γιατί βγαίνει ακριβή. Βάζουν πολλές καινούριες όμως από 1 ευρώ και όσο λήξη , αν έχεις υπομονή σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα θα καταφέρεις να πάρεις μια που να μη ξεπερνά σε αγορά τα 180 ευρώ και εκεί απλά προσθέτεις τα μεταφορικά. Εξάλλου μετά από όλη αυτήν την κουβέντα κατέληξα ότι μόνο έτσι αξίζει να την πάρω, μόνο δηλαδή εάν η διαφορά της από την 7C είναι κάπου στο 50αρι, αλλιώς θα πάρω την 7C.
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
Κάτι που ξέχασα να πω είναι ότι μερικές της χαρακτηρίζουν ότι είναι για ελικόπτερο και άλλες για αεροπλάνο. Από όσο ξέρω όμως η μόνη διαφορά είναι η καστανια που έχουν στο γκάζι, έτσι;
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
Ετσι είναι...και αν θυμάμαι καλά, αλλάζει και η θέση σε κάποια διακοπτάκια. Τίποτε το ιδιαίτερο. Το μενού παραμένει το ίδιο.
Πάντως, θα πρότεινα να πάρεις την ελικοπτερική έκδοση, είτε πρόκειται να την χρησιμοποιήσεις σε ελικόπτερο, είτε σε αεροπλάνο. Η κίνηση του stick του γκαζιού είναι πιο γλυκιά και ακριβής.
Πάντως, θα πρότεινα να πάρεις την ελικοπτερική έκδοση, είτε πρόκειται να την χρησιμοποιήσεις σε ελικόπτερο, είτε σε αεροπλάνο. Η κίνηση του stick του γκαζιού είναι πιο γλυκιά και ακριβής.
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
asterixx25 έγραψε: ↑Ετσι είναι...
Πάντως, θα πρότεινα να πάρεις την ελικοπτερική έκδοση, είτε πρόκειται να την χρησιμοποιήσεις σε ελικόπτερο, είτε σε αεροπλάνο.
Γιατί το λές αυτό? Από ποιά άποψη είναι καλλίτερη? Έτσι για να μαθαίνω ρωτάω
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
abadon έγραψε: ↑Κάτι που ξέχασα να πω είναι ότι μερικές της χαρακτηρίζουν ότι είναι για ελικόπτερο και άλλες για αεροπλάνο. Από όσο ξέρω όμως η μόνη διαφορά είναι η καστανια που έχουν στο γκάζι, έτσι;
Δεν είναι ακριβώς έτσι. Έχω ελικοπτερική Τ/Κ της JR, εδώ και πολλά χρόνια. Η σοβαρή διαφορά της με την αεροπορική ΔΕΝ είναι στο stick του γκαζιού. Είναι σε διακόπτες και σε είδος διακόπτη. Εξηγούμαι...Εκεί που η ελικοπτερική έχει διακόπτη δύο θέσεων (ON/OFF) ή αεροπορική μπορεί να έχει περιστροφικό (knob) και το ανάποδο. Εκεί που η ελικοπτερική έχει ρυθμιζόμενο, η αεροπορική έχει διακόπτη 2 θέσεων. Επίσης είναι δυνατόν άλλη θέση να έχουν τα κανάλια στη μία και άλλη θέση στην άλλη.
Όταν λοιπόν έχεις να πετάξεις ένα αεροπλάνο με την ελικοπτερική και θέλεις 4-5 κανάλια, όλα καλά. Αν χρειάζεσαι παραπάνω το πράγμα αλλάζει και έχει δυσκολίες...Αυτό ισχύει στις JR. Υποθέτω και στις άλλες...
Το να πάρεις λοιπόν ελικοπτερική σε βοηθάει πολύ εφόσον πετάς ελικόπτερα και μικρα αεροπλάνα. Αν πετάς π.χ. μεγάλα sailplanes, το πραγμα μπερδεύεται!
Γιώργος
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
Επειδή πετάω με τη συγκεκριμένη τηλεκατεύθυνση για την οποία μιλάτε ( την εφτάρα φουφού 2.4) στην ελικοπτερική της έκδοση ,έχω να πω τα εξής.
Το ελατήριο που πιάνει στα "κλικς" του throttle ,υπάρχει και στην ελικοπτερική και το manual εξηγεί πως γίνεται η "επέμβαση" για να βγει το ελατήριο αν θέλουμε. Αν και δεν είναι και τελείως απαρραίτητο εδώ που τα λέμε. Εμένα τουλάχιστον δεν μου δημιουργεί θέμα.
Η άλλη διαφορά είναι η θέση κάποιων διακοπτών και συγκεκριμένα των διακοπτών idle-up, throttle hold, training switch. Στην ελικοπτερική, οι διακότες throttle hold και ο ελατηριωτός training είναι δεξιά με τον διακόπτη idle-up τριών θέσεων αριστερά. Στην αεροπλανική ,ο διακόπτης τριών θέσεων ,που μπορεί να χρησιμεύσει στα μεν αεροπλάνα για τα φλαπς στα δε ελικόπτερα αναγκαστικά για idle-up, μπαίνει δεξιά και ο διακόπτης που μπορεί να χρησιμεύει για throttle hold καθώς και ο trainer βρίσκονται αριστερά.
Κατά τα άλλα ,δεν υπάρχει κάποια διαφορά στα μενού για αεροπλάνα ή για ελικόπτερα. Και οι δύο μπορούν να χρησιμοποιηθούν για οτιδήποτε.
Φιλικά Κώστας.
Το ελατήριο που πιάνει στα "κλικς" του throttle ,υπάρχει και στην ελικοπτερική και το manual εξηγεί πως γίνεται η "επέμβαση" για να βγει το ελατήριο αν θέλουμε. Αν και δεν είναι και τελείως απαρραίτητο εδώ που τα λέμε. Εμένα τουλάχιστον δεν μου δημιουργεί θέμα.
Η άλλη διαφορά είναι η θέση κάποιων διακοπτών και συγκεκριμένα των διακοπτών idle-up, throttle hold, training switch. Στην ελικοπτερική, οι διακότες throttle hold και ο ελατηριωτός training είναι δεξιά με τον διακόπτη idle-up τριών θέσεων αριστερά. Στην αεροπλανική ,ο διακόπτης τριών θέσεων ,που μπορεί να χρησιμεύσει στα μεν αεροπλάνα για τα φλαπς στα δε ελικόπτερα αναγκαστικά για idle-up, μπαίνει δεξιά και ο διακόπτης που μπορεί να χρησιμεύει για throttle hold καθώς και ο trainer βρίσκονται αριστερά.
Κατά τα άλλα ,δεν υπάρχει κάποια διαφορά στα μενού για αεροπλάνα ή για ελικόπτερα. Και οι δύο μπορούν να χρησιμοποιηθούν για οτιδήποτε.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
Κώστα εσύ αναφέρεσαι στη 7FF και εμείς μιλάμε για τη 7C. Ξέρεις εάν έχουν διαφορές αυτές οι δυο ή όχι;
-
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 11, 2009 1:07 pm
Απάντηση: Χρειάζομαι βοήθεια!
Στην 7C είναι οτι είπα και πιο πάνω και οτι είπε και ο bladeskiller
Δες και εδώ.
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=76758
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=416916
Αλλη μια διαφορά είναι και στο αρχικό μενού κατά το άνοιγμα του πομπού.
Η αεροπορική έκδοση έχει ως αρχικό μενού για αεροπλάνα και η ελικοπτερική για ελικόπτερα. Αυτό δεν είναι πρόβλημα γιατί μέσα απο το μενού της μπορείς να το αλλάξεις σε οτι θέλεις.
Δηλαδή περιλαμβάνονται και τα 2 μενού (αεροπλάνο-ελικόπτερο) μέσα στο πρόγραμμα του πομπού, απλώς εσύ χρησιμοποιείς κάθε φορά αυτό που χρειάζεσαι.
Δες και εδώ.
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=76758
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=416916
Αλλη μια διαφορά είναι και στο αρχικό μενού κατά το άνοιγμα του πομπού.
Η αεροπορική έκδοση έχει ως αρχικό μενού για αεροπλάνα και η ελικοπτερική για ελικόπτερα. Αυτό δεν είναι πρόβλημα γιατί μέσα απο το μενού της μπορείς να το αλλάξεις σε οτι θέλεις.
Δηλαδή περιλαμβάνονται και τα 2 μενού (αεροπλάνο-ελικόπτερο) μέσα στο πρόγραμμα του πομπού, απλώς εσύ χρησιμοποιείς κάθε φορά αυτό που χρειάζεσαι.