Πλήρως φορτισμένη αλλα δεν πετά...
Πλήρως φορτισμένη αλλα δεν πετά...
Μια απο τις μπαταρίες μου παρουσίασε το εξής, παρόλο που την φόρτισα με κανονικό balance charger ο οποίος αναφέρει 4.2 ανά cell όταν παω να πετάξω με αυτήν ανεβαίνω 5 εκατοστά και μετα δεν έχει δύναμη καθόλου το ελικοπτερακι λες και πέταγα κανά 10λεπτο σερί. Ένα πράμα σαν το soft off του esc.
Όταν την μετραω τα cell δείχνουν ενταξει. Να σημειώσω ότι την περασμένη φορά που τη χρησιμοποίησα ήταν το περασμένο ΣΚ, πέταξε κανονικα.με τις άλλες μπαταρίες μου πετάω κανονικα.
Σαν να έχω σωστή τάση αλλα δεν έχω φορτίο. Ξέρει κανεις τι να αρχίσω να κοιταω;
Ο balancer σταματά στα 4.2v και το discharge το χω στο 3.55v.
Στο τέλος κάθε Κυριακής τις ετοιμαζω με discharge στα 3.55 ή 3.6 ανά cell μέχρι το επόμενο ΣΚ που θα ξαναβγω.
Δεν έχει φάει τούμπα, δεν είναι φουσκωμένη, δεν είναι παραμορφωμενη, δεν έχει τρυπησει. Αλλα αυτή τη μπαταρία τη χρησιμοποιούσα όσο δεν είχα charger καλο, τη φορτίζα με τον charger του lama v3 ο οποίος είχε 2 υποδοχές μια για 3 και μια για 2 cell.και χωρίς να εκφορτιζεται.
Τι να ξεκινήσω να κοιταω; Η μπαταρία είναι αγορασμενη τον Αύγουστο
Όταν την μετραω τα cell δείχνουν ενταξει. Να σημειώσω ότι την περασμένη φορά που τη χρησιμοποίησα ήταν το περασμένο ΣΚ, πέταξε κανονικα.με τις άλλες μπαταρίες μου πετάω κανονικα.
Σαν να έχω σωστή τάση αλλα δεν έχω φορτίο. Ξέρει κανεις τι να αρχίσω να κοιταω;
Ο balancer σταματά στα 4.2v και το discharge το χω στο 3.55v.
Στο τέλος κάθε Κυριακής τις ετοιμαζω με discharge στα 3.55 ή 3.6 ανά cell μέχρι το επόμενο ΣΚ που θα ξαναβγω.
Δεν έχει φάει τούμπα, δεν είναι φουσκωμένη, δεν είναι παραμορφωμενη, δεν έχει τρυπησει. Αλλα αυτή τη μπαταρία τη χρησιμοποιούσα όσο δεν είχα charger καλο, τη φορτίζα με τον charger του lama v3 ο οποίος είχε 2 υποδοχές μια για 3 και μια για 2 cell.και χωρίς να εκφορτιζεται.
Τι να ξεκινήσω να κοιταω; Η μπαταρία είναι αγορασμενη τον Αύγουστο
Απάντηση: Πλήρως φορτισμένη αλλα δεν πετά...
...καλησπέρα ubhae...λές ότι με τις άλλες μπαταρίες σου πετάς κανονικά...την συγκεκριμμένη την δοκίμασες πουθενά αλλού..?...τι ακροδέκτες έχει η μπαταρία (deans κλπ)...μήπως υπάρχει πρόβλημα σε κάποια επαφή..??
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 142
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 11, 2008 2:16 pm
Απάντηση: Πλήρως φορτισμένη αλλα δεν πετά...
Πιθανον η μπαταρια να μην μπορει πλεον να δωσει τα απαραιτητα αμπερς...
Ισως να μην μπορει να δωσει ουτε πανω απο 0.5α.....Με αυτον τον τροπο ''χαλασαν'' και 3-4 δικες μου....w
Ισως να μην μπορει να δωσει ουτε πανω απο 0.5α.....Με αυτον τον τροπο ''χαλασαν'' και 3-4 δικες μου....w
Απάντηση: Πλήρως φορτισμένη αλλα δεν πετά...
Οχι δεν εχω κατι αλλο να δοκιμασω που να περνει τετοιες μπαταριες. Θα κοιταξω να βρω αμπερομετρο να δω τι γινεται.
Τα ακροδεκτακια ειναι οκ, μαμισια κανονικα ολα.
Οι αλλες μπαταριες μου, μια ιδια STORM 11.1v 2200mah 20c. και μια TURNIGY 35c πετανε κανονικα, 6-7 λεπτα γεματα και μετα το προσγειωνω απο μονος μου για να μη τις ξελιγωσω ( 3.50 ειναι το ελαχιστο οριο μου, και στα 6 λεπτα εχουν κατεβει απο 4.20 στα 3.6-3.7 αναλογα με τις τρελλες που κανω οσο πεταω).
Απο volt ξερω τι εχω, απο ampere τι περιμενω να δω ? ποσο ανα cell οταν το συνδεσω το βυσμα φορτισης ή ποσα ampere συνολικα συνδεοντας το στο κεντρικο βυσμα (του esc).
Φιλε thanasisgr λες οτι σου χαλασανε κι εσενα μπαταριες ετσι, ειναι κοινο αυτο στα ελικοπτερα?, να το περιμενω? ειναι απλα κατι "αναλώσιμο" το οποιο να εχω υποψη μου οτι το αγοραζω για 3-4 μηνες ?γιατι για να πω την αληθεια μου στο rock crawler (φορτηγο ανομαλου δρομου το οποιο εχει μεγαλες ενεργειακες απαιτησεις το χρησιμοποιω για να ανεβαινει βραχια και σκαλες με τις τελευταιες αναβαθμισεις που του εχω βαλει) και στα αλλα αυτοκινητακια που εχω δεν ειχα ποτε προβλημα (TAMIYA και αλλες μαρκες διαφορες απο το Δήσιο http://www.batteries.gr
)
Πρωτη μου φορα βλεπω κατι τετοιο και ξερω και δυό πραματακια απο μπαταριες δεν το επιασα τωρα το σπορ, απλα τωρα αποφασισα να παω σε ιπταμενα μοντελα. η λογικη των lipo ομως ειναι ιδια εκτος αν μου διαφευγει κατι πολυ χοντρο και ειναι δικια μου η `M`, κατι που μονο τα ελικοπτερα εχουν για παραδειγμα..
Τα ακροδεκτακια ειναι οκ, μαμισια κανονικα ολα.
Οι αλλες μπαταριες μου, μια ιδια STORM 11.1v 2200mah 20c. και μια TURNIGY 35c πετανε κανονικα, 6-7 λεπτα γεματα και μετα το προσγειωνω απο μονος μου για να μη τις ξελιγωσω ( 3.50 ειναι το ελαχιστο οριο μου, και στα 6 λεπτα εχουν κατεβει απο 4.20 στα 3.6-3.7 αναλογα με τις τρελλες που κανω οσο πεταω).
Απο volt ξερω τι εχω, απο ampere τι περιμενω να δω ? ποσο ανα cell οταν το συνδεσω το βυσμα φορτισης ή ποσα ampere συνολικα συνδεοντας το στο κεντρικο βυσμα (του esc).
Φιλε thanasisgr λες οτι σου χαλασανε κι εσενα μπαταριες ετσι, ειναι κοινο αυτο στα ελικοπτερα?, να το περιμενω? ειναι απλα κατι "αναλώσιμο" το οποιο να εχω υποψη μου οτι το αγοραζω για 3-4 μηνες ?γιατι για να πω την αληθεια μου στο rock crawler (φορτηγο ανομαλου δρομου το οποιο εχει μεγαλες ενεργειακες απαιτησεις το χρησιμοποιω για να ανεβαινει βραχια και σκαλες με τις τελευταιες αναβαθμισεις που του εχω βαλει) και στα αλλα αυτοκινητακια που εχω δεν ειχα ποτε προβλημα (TAMIYA και αλλες μαρκες διαφορες απο το Δήσιο http://www.batteries.gr
)
Πρωτη μου φορα βλεπω κατι τετοιο και ξερω και δυό πραματακια απο μπαταριες δεν το επιασα τωρα το σπορ, απλα τωρα αποφασισα να παω σε ιπταμενα μοντελα. η λογικη των lipo ομως ειναι ιδια εκτος αν μου διαφευγει κατι πολυ χοντρο και ειναι δικια μου η `M`, κατι που μονο τα ελικοπτερα εχουν για παραδειγμα..
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Πλήρως φορτισμένη αλλα δεν πετά...
Η μπαταρία δεν ξέρει αν πετάς η αν σκαρφαλώνεις σε βράχια Αρα δεν έχει να κάνει με το ελικόπτερο αλλα με τις ενεργειακές ανάγκες
Εφόσον με τις άλλες πετάς κανονικά ενδέχεται απλά να έφαγε τα ψωμιά της
Αυτές οι μπαταρίες αντέχουν αρκετούς κύκλους φόρτισης-εκφόρτισης μα κάποιες φορές μας αφήνουν νωρίς χωρίς κάποια εμφανή αιτία
Εφόσον με τις άλλες πετάς κανονικά ενδέχεται απλά να έφαγε τα ψωμιά της
Αυτές οι μπαταρίες αντέχουν αρκετούς κύκλους φόρτισης-εκφόρτισης μα κάποιες φορές μας αφήνουν νωρίς χωρίς κάποια εμφανή αιτία
-
- Δημοσιεύσεις: 142
- Εγγραφή: Τετ Ιουν 11, 2008 2:16 pm
Απάντηση: Πλήρως φορτισμένη αλλα δεν πετά...
Να προσθεσω οτι τα ''σημαδια'' οτι μια μπαταρία χαλασε συνηθως ειναι το φουσκωμα της μπαταριας, αλλα μερικες φορες ειναι δυνατο απλα να μην μπορει να αποδωσει τα αναμενομενα.......τουλαχιστον με αυτους τους τροπους εχουν χαλασει οι δικες μου.....
Απάντηση: Πλήρως φορτισμένη αλλα δεν πετά...
Φιλε μου μην το πολιψάχνεις. Πεταμα η μπαταρία. Στις κινεζομπαταρίες τυχαίνει καμια φορά και στις 10-15 να σου βγαίνει μια μαπα. Μεσα στο παιχνιδι ειναι και αυτο. :p
Απάντηση: Πλήρως φορτισμένη αλλα δεν πετά...
Mogolos έγραψε: ↑Φιλε μου μην το πολιψάχνεις. Πεταμα η μπαταρία. Στις κινεζομπαταρίες τυχαίνει καμια φορά και στις 10-15 να σου βγαίνει μια μαπα. Μεσα στο παιχνιδι ειναι και αυτο. :p
+10000:>):>):>)
απλό είναι!! Πιό απλό δεν γίνεται!!
Με τις μπαταρίες δεν πειραματιζόμαστε.
Δεν παίζει? Πέταμα!!
-
- Δημοσιεύσεις: 714
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Πλήρως φορτισμένη αλλα δεν πετά...
Κι επειδή υπάρχει και κόσμος που δεν ξέρει, όταν λέμε "πέταμα" για μια λίπο εννοούμε μια συγκεκριμένη διαδικασία κι όχι απλά πέταμα στα σκουπίδια, για να μη δούμε κανένα σκουπιδοτενεκέ ή κανένα απορρηματοφόρο να γίνεται πυροτέχνημα.
Φιλικά Κώστας.
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Πλήρως φορτισμένη αλλα δεν πετά...
ρε παιδια τοση φασαρια για μια μπαταρια που μας αφησε νωρις?..λαμπακι να αδειασει μετα 24 ωρες στο αλατονερο και μετα την πετας και παιρνεις μια καινουρια....
Απάντηση: Πλήρως φορτισμένη αλλα δεν πετά...
Tην πηγα στο Γερμανο σε καδο ΑΦΗΣ. απλα με ενοχλησε γιατι το επαθε στο μηνα μεσα.
Δε το συζηταμε εχω ηδη παρει 2 νεες και ειμαι πολυ ευχαριστημενος, απλα ηθελα να δω αν κανω εγω κατι λαθος με την φορτιση/εκφορτιση αυτο ειναι ολο, μη μου το παθουν και οι αλλες μεσα στο μηνα.
Ευχαριστω για τις απαντησεις
Δε το συζηταμε εχω ηδη παρει 2 νεες και ειμαι πολυ ευχαριστημενος, απλα ηθελα να δω αν κανω εγω κατι λαθος με την φορτιση/εκφορτιση αυτο ειναι ολο, μη μου το παθουν και οι αλλες μεσα στο μηνα.
Ευχαριστω για τις απαντησεις
Απάντηση: Πλήρως φορτισμένη αλλα δεν πετά...
Να προσθεσω οτι η δευτερη STORM μπαταρια που τις ειχα παρει μαζι ειναι σε πολυ καλη κατασταση (7 λεπτα hovering)
Εμενα με εκαιγε μην εχει παθει τιποτα το esc ή το μοτερ ή τη χαλασα με την εκφορτιση, αφου οι αλλες πετανε κανονικα ...αντε γεια.
Σας ευχαριστω ρε παιδια παντως για ολα.
Εμενα με εκαιγε μην εχει παθει τιποτα το esc ή το μοτερ ή τη χαλασα με την εκφορτιση, αφου οι αλλες πετανε κανονικα ...αντε γεια.
Σας ευχαριστω ρε παιδια παντως για ολα.
Απάντηση: Πλήρως φορτισμένη αλλα δεν πετά...
ubhae έγραψε: ↑Tην πηγα στο Γερμανο σε καδο ΑΦΗΣ
...τους είπες ότι έφερες Lipo, η, απλώς την άφησες μέσα στον κάδο ανακύκλωσης..?...τις Lipo τις αδρανοποιούν πρώτα πριν τις αποσύρουν...!!!
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Πλήρως φορτισμένη αλλα δεν πετά...
Φίλε ubhae
Λίγες συμβουλές από κάποιον που έχει μπαταρίες 2-3 ετών και είναι σαν καινούριες:
1. Πάρε έναν φορτιστή που να μετράει εσωτερική αντίσταση (internal resistance) και μέτρα την κάθε 1-2 μήνες. Μέχρι τα 10-15 μΩ είναι ΟΚ, από εκεί και επάνω αρχίζει η κατηφόρα: φορτίζει κανονικά αλλά δεν έχει δύναμη, τραβάει Α αλλά πέφτει πολύ η τάση και χτυπάει το cutoff, τα γνωστα! Είναι η πλέον αξιόπιστη μέτρηση της υγείας της LiPo διότι όταν ανεβαίνει η αντίσταση σημαίνει ότι το gel έχει αρχίσει να κάνει κρυστάλλους, άρα game over.
2. Το πρόβλημα σου μάλλον ήταν ότι την εκφόρτιζες πολύ κατά την πτήση αν έπεφτε στο 3,5 V/cell. Έπρεπε να είναι 3,7 (70% εκφόρτιση). Βάλε χρονόμετρο και πέτα 1 λεπτό λιγότερο αλλά με σιγουριά ότι θα ξαναπετάξεις με την ίδια μπαταρία.
3. Πάντα μετά την πτήση την βάζουμε σε storage voltage (3,85 / cell) δεν έπρεπε να μένει στα 3,5 (ούτε βέβαια γεμάτη). Επίσης τις αποθηκεύουμε σε θερμοκρασία 10-20 βαθμούς (ούτε στην ζέστη το καλοκαίρι, ούτε σε παγωνιά).
Από ενδιαφέρον, αν έχει ένας γνωστός σου καλό φορτιστή μέτρα και πες μας την IR της LiPo που χάλασε
Νίκος
Λίγες συμβουλές από κάποιον που έχει μπαταρίες 2-3 ετών και είναι σαν καινούριες:
1. Πάρε έναν φορτιστή που να μετράει εσωτερική αντίσταση (internal resistance) και μέτρα την κάθε 1-2 μήνες. Μέχρι τα 10-15 μΩ είναι ΟΚ, από εκεί και επάνω αρχίζει η κατηφόρα: φορτίζει κανονικά αλλά δεν έχει δύναμη, τραβάει Α αλλά πέφτει πολύ η τάση και χτυπάει το cutoff, τα γνωστα! Είναι η πλέον αξιόπιστη μέτρηση της υγείας της LiPo διότι όταν ανεβαίνει η αντίσταση σημαίνει ότι το gel έχει αρχίσει να κάνει κρυστάλλους, άρα game over.
2. Το πρόβλημα σου μάλλον ήταν ότι την εκφόρτιζες πολύ κατά την πτήση αν έπεφτε στο 3,5 V/cell. Έπρεπε να είναι 3,7 (70% εκφόρτιση). Βάλε χρονόμετρο και πέτα 1 λεπτό λιγότερο αλλά με σιγουριά ότι θα ξαναπετάξεις με την ίδια μπαταρία.
3. Πάντα μετά την πτήση την βάζουμε σε storage voltage (3,85 / cell) δεν έπρεπε να μένει στα 3,5 (ούτε βέβαια γεμάτη). Επίσης τις αποθηκεύουμε σε θερμοκρασία 10-20 βαθμούς (ούτε στην ζέστη το καλοκαίρι, ούτε σε παγωνιά).
Από ενδιαφέρον, αν έχει ένας γνωστός σου καλό φορτιστή μέτρα και πες μας την IR της LiPo που χάλασε
Νίκος
-
- Δημοσιεύσεις: 76
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 9:28 pm
Απάντηση: Πλήρως φορτισμένη αλλα δεν πετά...
LotuS έγραψε: ↑ρε παιδια τοση φασαρια για μια μπαταρια που μας αφησε νωρις?..λαμπακι να αδειασει μετα 24 ωρες στο αλατονερο και μετα την πετας και παιρνεις μια καινουρια....
ανακυκλωση οχι πεταμα :00//