KMP B-25 Mitchell
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
KMP B-25 Mitchell
Αγόρασα από αγγελία αυτό το μοντέλο πλήρες με σερβο, ESM retracts air-up air-down και 2 ASP FS80 4-χρονους
Επειδή είμαι "ψείρας" και είναι το πρώτο μου δικινητήριο, ανοίγω αυτό το θέμα για τυχόν γνώμες και συμβουλές από φίλους.
Το μοντέλο είναι εξωτερικά τουλάχιστον σε άψογη κατάσταση. Είναι το παλαιότερο Β-25 της KMP με 2,10 φτερό, μετά κυκλοφόρησε νέα έκδοση η ESM με 2,4 εκπέτασμα.
Θα βάλω πολλές φωτο για να μην γράφω πολλά
Επειδή είμαι "ψείρας" και είναι το πρώτο μου δικινητήριο, ανοίγω αυτό το θέμα για τυχόν γνώμες και συμβουλές από φίλους.
Το μοντέλο είναι εξωτερικά τουλάχιστον σε άψογη κατάσταση. Είναι το παλαιότερο Β-25 της KMP με 2,10 φτερό, μετά κυκλοφόρησε νέα έκδοση η ESM με 2,4 εκπέτασμα.
Θα βάλω πολλές φωτο για να μην γράφω πολλά
- Συνημμένα
-
- P9121336.JPG (26.55 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- P9121324.JPG (26.11 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- P7060176.JPG (32.8 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
- Dell Gatto Grande
- Δημοσιεύσεις: 1721
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 26, 2008 5:35 pm
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Όταν το παρέλαβα έκανα έναν πλήρη έλεγχο και βρήκα τα εξής:
Οι ASP έχουν crankcase nipple αλλά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν είχε βάλει σωληνάκι με αποτέλεσμα να έχει ποτίσει με λάδι το ξύλινο πλαίσιο που στηρίζονται τα cowl
Πότισα το ξύλο με οινόπνευμα και το πλάκωσα με σκόνη ταλκ. Μετά από 2 χέρια το οινόπνευμα έβγαλε όλο το λάδι από το ξύλο και το απορόφησε το ταλκ.
Αφού καθαρίστηκε και στέγνωσε πέρασα το ξύλο ένα χέρι Finishing Epoxy για στεγανοποίηση
Οι ASP έχουν crankcase nipple αλλά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν είχε βάλει σωληνάκι με αποτέλεσμα να έχει ποτίσει με λάδι το ξύλινο πλαίσιο που στηρίζονται τα cowl
Πότισα το ξύλο με οινόπνευμα και το πλάκωσα με σκόνη ταλκ. Μετά από 2 χέρια το οινόπνευμα έβγαλε όλο το λάδι από το ξύλο και το απορόφησε το ταλκ.
Αφού καθαρίστηκε και στέγνωσε πέρασα το ξύλο ένα χέρι Finishing Epoxy για στεγανοποίηση
- Συνημμένα
-
- IMG00375-20111019-2134_50.jpg (86 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00374-20111019-2134_50.jpg (93.63 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Με έκπληξη είδα ότι ποτισμένη στο λάδι ήταν και η αριστερή γόνδολα. Δεν μπορούσα να καταλάβω πως πέρασε τόσο λάδι από τον κινητήρα μέσα στην γόνδολα, αλλά μετά από ψάξιμο βρέθηκε ο "ένοχος" >:(
Με την ίδια τεχνική αφαιρέθηκε από το ξύλο όλο το λάδι και στεγανοποιήθηκε.
Ούτως ή άλλως είχα σκοπό να βάλω μεγαλύτερα tanks (συμβουλή από το http://www.rcuniverse.com/forum/m_2747006/mpage_1/key_/tm.htm
)
Με την ίδια τεχνική αφαιρέθηκε από το ξύλο όλο το λάδι και στεγανοποιήθηκε.
Ούτως ή άλλως είχα σκοπό να βάλω μεγαλύτερα tanks (συμβουλή από το http://www.rcuniverse.com/forum/m_2747006/mpage_1/key_/tm.htm
)
- Συνημμένα
-
- IMG00456-20111023-1606_50.jpg (95.81 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00451-20111023-0906_50.jpg (87.33 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00452-20111023-0906_50.jpg (94.74 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00450-20111023-0903_50.jpg (94.92 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00449-20111023-0903_50.jpg (95.47 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Η καλύτερη εναλακτική ήταν Sullivan 300cc αντί των 240cc που είχε αρχικά, επειδή είναι κατάτι μεγαλύτερα χρειάστηκε λίγη δουλειά αλλά άξιζε επειδή η ποιότητα των Sullivan υπερέχει των κινέζικων
- Συνημμένα
-
- IMG00560-20111109-2034_50.jpg (39.89 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00559-20111109-2034_50.jpg (90.21 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00553-20111109-2031_50.jpg (94.58 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00552-20111109-2031_50.jpg (93.55 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00556-20111109-2032_50.jpg (96.77 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Επίσης έλεγξα την σωστή θέση των κινητήρων
- Συνημμένα
-
- IMG00549-20111108-0850_50.jpg (78.9 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00546-20111108-0841_50.jpg (71.2 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00545-20111108-0841_50.jpg (95.19 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Γιώργο
Το έχουν αναφέρει και άλλοι φίλοι το TwinSync, το θεωρείς απαραίτητο ή nice to have?
Οι κινητήρεςASP FS80 ελέγχθηκαν ξεχωριστά σε test stand μετά από το απαραίτητο σερβις (αλλαγή ρουλεμάν και ελατήριο), και με λίγο στρώσιμο η απόδοση τους είναι εξαιρετική: 10,000 σαλ με MAS 14x6.
Σκόπευα να έχω τον 2ο κινητήρα σε ξεχωριστό κανάλι σε μίξη με το throttle ώστε να είναι πιο εύκολος ο συντονισμός στις μεσαίες στροφές
Θα κάνω αρκετές δοκιμές στο έδαφος και μόνο όταν δω στεθερό συντονισμό θα αποπειραθώ πτήση
Νίκος
-
- Δημοσιεύσεις: 713
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Νίκο, επειδή έχω κι εγώ ένα θερμικό Β-25 ,σου λέω ότι και 200-300 στροφές διαφορά να έχεις ανάμεσα σους δύο κινητήρες, δεν θα σου δημιουργήσει πρόβλημα στην πτήση. Πολύ περισσότερο έχει σημασία να ρυθμίσεις τις δύο μηχανές να έχουν σωστό tick over για να μην τραβάει το αεροπλάνο δεξιά αριστερά στην επιτάχυνση της απογείωσης ή σε ενδεχόμενο go around.
Από κει και πέρα δεν ξέρω τι τηλεκατεύθυνση έχεις και ποιες οι δυνατότητές της ,θα σου πω όμως τη γενική ιδέα όπως την έχω εφαρμόσει κι εγώ και δουλεύουν οι κινητήρες μια χαρά ,χωρίς κανένα άλλο βοήθημα.
Θα βάλεις λοιπόν τις δύο μηχανές σε δύο κανάλια, τα οποία θα τα μιξάρεις. Προηγουμένως όμως θα έχεις σετάρει τις μηχανικές κινήσεις των δύο σερβό ώστε η μηχανική κίνηση των δύο καρμπυρατέρ να είναι όσο το δυνατό η ίδια. Αν η τηλεκατεύθυνσή σου έχει τη δυνατότητα trim link ώστε να μπορείς να ελέγχεις το "σκλαβωμένο" κανάλι με το τριμ του throttle ενεργοποιησέ την. Αν δεν έχει δεν πειράζει, θα γίνει αλλιώς η δουλειά. Βάλε αρχικά 100% μίξη και για τις δυό μεριές (από μέση και πάνω και από μέση και κάτω). Ρύθμισε τα reverse ώστε να έχεις την κίνηση που θέλεις και στα δύο κανάλια και κατόπιν δίνοντας όλο κάτω το throttle trim σέταρε τα end points στα δύο κανάλια έτσι ώστε με το στικ κάτω τα δύο καρμπυρατέρ να κλείνουν τελείως και με το στικ πάνω να ανοίγουν στο φουλ ,χωρίς κάποιο από τα δύο σερβό να ζορίζεται. Φτιάξαμε λοιπόν την κίνηση. Πάμε να κάνουμε και το ραλαντί τώρα. Αν έχεις δυνατότητα trim link, την ενεργοποιείς για να μπορείς να ελέγχεις ταυτόχρονα ,μετά την πρώτη ρύθμιση, τα ραλαντί των δυό μηχανών μαζί. Αν όχι τότε το ραλαντί της σκλαβωμένης μηχανής θα το ελέγχεις αλλάζοντας το ποσοστό μίξης προς την κάτω μεριά. Μεγαλώνοντάς το θα κλείνει το ραλαντί και μικραίνοντάς το θα ανοίγει. Σε πρώτη φάση ,αν δεν έχεις trim link ,βάλε το τριμ του γκαζιού ώστε το βαρελάκι να ανοίγει ένα περίπου χιλιοστό και κατόπιν ρύθμισε το ποσοστό μίξης της κάτω μεριάς ώστε να ανοίξει το ίδιο και το βαρελάκι της σκλαβωμένης μηχανής. Οι τελικές ρυθμίσεις θα γίνουν μετά ΄.οταν δουλέψεις τις μηχανές. Πάει και το ραλαντί.
Για το σβήσιμο τώρα. Αν δεν υπάρχει δυνατότητα να λινκαριστεί η λειτουργία του kill switch, μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια επιπλέον offset μίξη, που θα τη ρίξεις σε διακόπτη. Δεν σου λέω περισσότερες λεπτομέρειες σε αυτό γιατί δεν ξέρω τι τηλεκατεύθυνση έχεις. Τέλος ,αν δεν υπάρχει η δυνατότητα να σετάρεις το fail safe για κάθε κανάλι ,ρύθμισέ το ώστε να παραμένει εκεί που ήταν ώσπου να ξαναβρεί σήμα.
Επί του πρακτέου τώρα. Βάζεις μπρος την καθε μηχανή και ρυθμίζεις βελόνα στο φουλ προς την κάπως πλούσια μεριά. Μετά βάζεις μπρος και τις δύο και μετράς με στροφόμετρο και τις δύο. Σε αυτήν που είναι πιο γρήγορη, ανοίγεις ελαφρά τη μεγάλη βελόνα για να συντονιστεί με την πιο αργή. ΠΟΤΕ το ανάποδο. Στη συνέχεια έρχεσαι στο ραλαντί. Ρυθμίσεις τη μηχανή που είναι στο κανάλι του throttle από το τριμ μέχρι να πιάσεις τις στροφές που θέλεις. Οχι υπερβολικά χαμηλά. Πας στην άλλη μηχανή τώρα. Αν έχεις trim link μπορείς να μεταβάλεις τις στροφές και της σκλαβωμένης μηχανής με το τριμ αλλά θα το αφήσεις εκεί που είναι για να μη χαλάσεις τις στροφές της προηγούμενης. Τι θα κάνεις λοιπόν . Απλά, μεταβάλλοντας το ποσοτό μίξης, θα φέρεις τις στροφές της σκλαβωμένης μηχανής να είναι όσο γίνεται ίσες με της άλλης. Σε αυτό το στάδιο, θα ρυθμίσεις και τις μικρές βελόνες ώστε να έχεις ένα καλό tick over σε κάθε μία μηχανή. Μετά από αυτό θα δοκιμάσεις το γενικό tick over και για τις δύο μηχανές ,ανοίγοντας το γκάζι έτσι ώστε να δώσεις από μηδέν σε φουλ σε ένα περίπου δευτερόλεπτο. Στα δικινητήρια, ποτέ δεν δίνουμε έτσι κι αλλιώς απότομα το γκάζι γιατί όσο κι αν είναι το ίδιο συντονισμένες και οι δύο μηχανές ,στις ίδιες στροφές, αποκλείεται να έχουν και την ίδια επιτάχυνση σε πολύ απότομο άνοιγμα του γκαζιού με αποτέλεσμα το σκάφος ,αν η ταχύτητά του είναι χαμηλή, να τείνει να κάνει απότομο yaw. Αν ,ανοίγοντας το γκάζι με ρυθμό ένα δευτερόλεπτο ,οι δύο μηχανές συμπεριφέρονται σύμφωνα πάμε στο επόμενο στάδιο. Δίνεις ακριβώς μισό γκάζι και στροφομετρείς. Πας κατόπιν στο κανάλι μιας μηχανής (οποιασδήποτε από τις δύο) και ρυθμίζεις το sub trim μέχρι να πιάσει τις ίδιες στροφές με την άλλη. Το sub trim επηρεάζει μόνο τη μέση και όχι το φουλ ή το ραλαντί.
Αν τηρήσεις σωστά αυτή τη διαδικασία, οι μηχανές σου θα δουλεύουν ρολόι με ελάχιστες διαφορές ,που δεν επηρεάζουν την πτήση. Βασικό για να δουλέψει αυτό το σύστημα σωστά είναι αυτό που αρχικά σου είπα. Πρώτα σωστή μηχανική ρύθμιση. Είναι πολύ σημαντικό. Καλή επιτυχία.
Φιλικά Κώστας.
Από κει και πέρα δεν ξέρω τι τηλεκατεύθυνση έχεις και ποιες οι δυνατότητές της ,θα σου πω όμως τη γενική ιδέα όπως την έχω εφαρμόσει κι εγώ και δουλεύουν οι κινητήρες μια χαρά ,χωρίς κανένα άλλο βοήθημα.
Θα βάλεις λοιπόν τις δύο μηχανές σε δύο κανάλια, τα οποία θα τα μιξάρεις. Προηγουμένως όμως θα έχεις σετάρει τις μηχανικές κινήσεις των δύο σερβό ώστε η μηχανική κίνηση των δύο καρμπυρατέρ να είναι όσο το δυνατό η ίδια. Αν η τηλεκατεύθυνσή σου έχει τη δυνατότητα trim link ώστε να μπορείς να ελέγχεις το "σκλαβωμένο" κανάλι με το τριμ του throttle ενεργοποιησέ την. Αν δεν έχει δεν πειράζει, θα γίνει αλλιώς η δουλειά. Βάλε αρχικά 100% μίξη και για τις δυό μεριές (από μέση και πάνω και από μέση και κάτω). Ρύθμισε τα reverse ώστε να έχεις την κίνηση που θέλεις και στα δύο κανάλια και κατόπιν δίνοντας όλο κάτω το throttle trim σέταρε τα end points στα δύο κανάλια έτσι ώστε με το στικ κάτω τα δύο καρμπυρατέρ να κλείνουν τελείως και με το στικ πάνω να ανοίγουν στο φουλ ,χωρίς κάποιο από τα δύο σερβό να ζορίζεται. Φτιάξαμε λοιπόν την κίνηση. Πάμε να κάνουμε και το ραλαντί τώρα. Αν έχεις δυνατότητα trim link, την ενεργοποιείς για να μπορείς να ελέγχεις ταυτόχρονα ,μετά την πρώτη ρύθμιση, τα ραλαντί των δυό μηχανών μαζί. Αν όχι τότε το ραλαντί της σκλαβωμένης μηχανής θα το ελέγχεις αλλάζοντας το ποσοστό μίξης προς την κάτω μεριά. Μεγαλώνοντάς το θα κλείνει το ραλαντί και μικραίνοντάς το θα ανοίγει. Σε πρώτη φάση ,αν δεν έχεις trim link ,βάλε το τριμ του γκαζιού ώστε το βαρελάκι να ανοίγει ένα περίπου χιλιοστό και κατόπιν ρύθμισε το ποσοστό μίξης της κάτω μεριάς ώστε να ανοίξει το ίδιο και το βαρελάκι της σκλαβωμένης μηχανής. Οι τελικές ρυθμίσεις θα γίνουν μετά ΄.οταν δουλέψεις τις μηχανές. Πάει και το ραλαντί.
Για το σβήσιμο τώρα. Αν δεν υπάρχει δυνατότητα να λινκαριστεί η λειτουργία του kill switch, μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια επιπλέον offset μίξη, που θα τη ρίξεις σε διακόπτη. Δεν σου λέω περισσότερες λεπτομέρειες σε αυτό γιατί δεν ξέρω τι τηλεκατεύθυνση έχεις. Τέλος ,αν δεν υπάρχει η δυνατότητα να σετάρεις το fail safe για κάθε κανάλι ,ρύθμισέ το ώστε να παραμένει εκεί που ήταν ώσπου να ξαναβρεί σήμα.
Επί του πρακτέου τώρα. Βάζεις μπρος την καθε μηχανή και ρυθμίζεις βελόνα στο φουλ προς την κάπως πλούσια μεριά. Μετά βάζεις μπρος και τις δύο και μετράς με στροφόμετρο και τις δύο. Σε αυτήν που είναι πιο γρήγορη, ανοίγεις ελαφρά τη μεγάλη βελόνα για να συντονιστεί με την πιο αργή. ΠΟΤΕ το ανάποδο. Στη συνέχεια έρχεσαι στο ραλαντί. Ρυθμίσεις τη μηχανή που είναι στο κανάλι του throttle από το τριμ μέχρι να πιάσεις τις στροφές που θέλεις. Οχι υπερβολικά χαμηλά. Πας στην άλλη μηχανή τώρα. Αν έχεις trim link μπορείς να μεταβάλεις τις στροφές και της σκλαβωμένης μηχανής με το τριμ αλλά θα το αφήσεις εκεί που είναι για να μη χαλάσεις τις στροφές της προηγούμενης. Τι θα κάνεις λοιπόν . Απλά, μεταβάλλοντας το ποσοτό μίξης, θα φέρεις τις στροφές της σκλαβωμένης μηχανής να είναι όσο γίνεται ίσες με της άλλης. Σε αυτό το στάδιο, θα ρυθμίσεις και τις μικρές βελόνες ώστε να έχεις ένα καλό tick over σε κάθε μία μηχανή. Μετά από αυτό θα δοκιμάσεις το γενικό tick over και για τις δύο μηχανές ,ανοίγοντας το γκάζι έτσι ώστε να δώσεις από μηδέν σε φουλ σε ένα περίπου δευτερόλεπτο. Στα δικινητήρια, ποτέ δεν δίνουμε έτσι κι αλλιώς απότομα το γκάζι γιατί όσο κι αν είναι το ίδιο συντονισμένες και οι δύο μηχανές ,στις ίδιες στροφές, αποκλείεται να έχουν και την ίδια επιτάχυνση σε πολύ απότομο άνοιγμα του γκαζιού με αποτέλεσμα το σκάφος ,αν η ταχύτητά του είναι χαμηλή, να τείνει να κάνει απότομο yaw. Αν ,ανοίγοντας το γκάζι με ρυθμό ένα δευτερόλεπτο ,οι δύο μηχανές συμπεριφέρονται σύμφωνα πάμε στο επόμενο στάδιο. Δίνεις ακριβώς μισό γκάζι και στροφομετρείς. Πας κατόπιν στο κανάλι μιας μηχανής (οποιασδήποτε από τις δύο) και ρυθμίζεις το sub trim μέχρι να πιάσει τις ίδιες στροφές με την άλλη. Το sub trim επηρεάζει μόνο τη μέση και όχι το φουλ ή το ραλαντί.
Αν τηρήσεις σωστά αυτή τη διαδικασία, οι μηχανές σου θα δουλεύουν ρολόι με ελάχιστες διαφορές ,που δεν επηρεάζουν την πτήση. Βασικό για να δουλέψει αυτό το σύστημα σωστά είναι αυτό που αρχικά σου είπα. Πρώτα σωστή μηχανική ρύθμιση. Είναι πολύ σημαντικό. Καλή επιτυχία.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Κώστα
Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές, είσαι κατατοπιστικότατος !
Φαντάζομαι ότι και εσένα σε προσέλκυσε η πρόκληση του δικινητήριου όπως και εμένα.
Εχω την Futaba 7 2.4 η οποία από όσο ξέρω δεν έχει Trim Link, όλα τα υπόλοιπα Offset mix κλπ. παίζουν.
ΥΓ: πετάω στο Ελληνικό, αν δεν είσαι πολύ μακριά φέρε το Β-25 να το καμαρώσουμε
Σε ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές, είσαι κατατοπιστικότατος !
Φαντάζομαι ότι και εσένα σε προσέλκυσε η πρόκληση του δικινητήριου όπως και εμένα.
Εχω την Futaba 7 2.4 η οποία από όσο ξέρω δεν έχει Trim Link, όλα τα υπόλοιπα Offset mix κλπ. παίζουν.
ΥΓ: πετάω στο Ελληνικό, αν δεν είσαι πολύ μακριά φέρε το Β-25 να το καμαρώσουμε
-
- Δημοσιεύσεις: 713
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Καλά το φαντάστηκες. Εψαχνα μπελάδες και τους βρήκα >F<. Με την ίδια τηλεκατεύθυνση πετάω και το δικό μου κι επειδή στις μίξεις δεν έχει trim link, ρύθμισα το ραλαντί της σκλάβας με αλλαγή στο προς τα κάτω ποσοστό μίξης. Για το σβήσιμο χρησιμοποιώ τον ελατηριωτό διακόπτη σαν kill switch για τη μηχανή, που ελέγχεται από το κανάλι 3 και ταυτόχρονα τον έχω βάλει να ενεργοποιεί offset μίξη στο κανάλι της άλλης μηχανής, για να κλείνει λίγο το βαρελάκι.
Για το fail safe τώρα ,αυτή η τηλεκατεύθυνση δεν έχει χωριστή ρύθμιση για κάθε κανάλι οπότε είναι προτιμότερο ,στο μενού F/S ,να το σετάρεις στο normal ώστε σε κάθε περίπτωση να διατηρήσει το ίδιο γκάζι αλλιώς μπορεί στογμιαία να κόψει η μία μηχανή και η άλλη να μείνει εκεί που είναι ,με αποτέλεσμα ,αν γίνει αυτό σε φάση που πας με χαμηλή ταχύτητα, να πέσεις σε σπιράλ.
Φιλικά Κώστας.
Για το fail safe τώρα ,αυτή η τηλεκατεύθυνση δεν έχει χωριστή ρύθμιση για κάθε κανάλι οπότε είναι προτιμότερο ,στο μενού F/S ,να το σετάρεις στο normal ώστε σε κάθε περίπτωση να διατηρήσει το ίδιο γκάζι αλλιώς μπορεί στογμιαία να κόψει η μία μηχανή και η άλλη να μείνει εκεί που είναι ,με αποτέλεσμα ,αν γίνει αυτό σε φάση που πας με χαμηλή ταχύτητα, να πέσεις σε σπιράλ.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Το F/S το έχω στο Normal συνήθως γιατί οι περισσότεροι δέκτες μου είναι OrangeRX που δεν λειτουργεί το F/S
Ευχαριστώ και πάλι για τις αναλυτικές οδηγίες - αν έχω κάποιο θέμα θα επικοινωνήσω
Φιλικά
Νίκος
Ευχαριστώ και πάλι για τις αναλυτικές οδηγίες - αν έχω κάποιο θέμα θα επικοινωνήσω
Φιλικά
Νίκος
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Συνεχίζουμε ...
Τα καπάκια στις γόνδολες είχαν φθαρεί οι τρύπες για τις βίδες, περάστηκαν κομάτια από CA Hinge με υαλούφασμα
Ελέγχθηκαν τα retracts, είχαν λίγο τζόγο το οποίο διορθώθηκε με λίγο λάστιχο στο κατάλληλο σημείο
Μεγαλύτερες ρόδες 100 mm για μείωση βάρους και scale look
Τα throttle servos ήταν σε ένα κανάλι με Υ, χωρίστηκε σε 2.
.
Τα καπάκια στις γόνδολες είχαν φθαρεί οι τρύπες για τις βίδες, περάστηκαν κομάτια από CA Hinge με υαλούφασμα
Ελέγχθηκαν τα retracts, είχαν λίγο τζόγο το οποίο διορθώθηκε με λίγο λάστιχο στο κατάλληλο σημείο
Μεγαλύτερες ρόδες 100 mm για μείωση βάρους και scale look
Τα throttle servos ήταν σε ένα κανάλι με Υ, χωρίστηκε σε 2.
.
- Συνημμένα
-
- IMG00565-20111111-0813_50.jpg (82.32 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00564-20111110-1920_50.jpg (55.14 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00563-20111110-1919_50.jpg (94.67 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00562-20111110-1919_50.jpg (74.48 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00561-20111110-1919_50.jpg (76.05 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Αυτό που με ανησυχεί στο μοντέλο είναι το σύστημα των elevator: ένα servo, ξύλινη βέργα με 2 μεταλικές ντίζες σε Υ για τα elevator.
Το ένα πρόβλημα είναι ο τζόγος του όλου συστήματος, και το δεύτερο είναι ότι η ουρά είναι αποσπώμενη οπότε πρέπει για κάθε μεταφορά να αποσυνδέονται τα horns ...
Θα σκεφτώ πιθανό εναλλακτικό τρόπο με servo στην ουρά και flex-rods?
.
Το ένα πρόβλημα είναι ο τζόγος του όλου συστήματος, και το δεύτερο είναι ότι η ουρά είναι αποσπώμενη οπότε πρέπει για κάθε μεταφορά να αποσυνδέονται τα horns ...
Θα σκεφτώ πιθανό εναλλακτικό τρόπο με servo στην ουρά και flex-rods?
.
- Συνημμένα
-
- IMG00412-20111021-0706_50.jpg (85.99 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- P9121336.JPG (26.55 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- P9121335_20.jpg (37.46 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Στη τρίτη φώτο βλέπουμε ένα οδηγό για την ντίζα Καλό θα ήταν να είναι ολοκληρωμένος και από πάνω Έτσι θα είναι πραγματικά σταθερή και δεν θα έχεις περίεργα φαινόμενα στα πηδάλια Οι ξύλινες ντίζες είναι αξιόπιστες Εναλλακτικά μπορείς να βάλεις carbon η συρματόσκοινα Δεν ξέρω πόσο θα αλλάξει η ισορροπία με το βάρος των σερβομηχανισμών πίσω
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: KMP B-25 Mitchell
Ανασκέυασα την ουρά με δυο mini servo για τα elevator, για περισσότερη ασφάλεια.
Χρησιμοποίησα ball link για ομαλότερη λειτουργία
.
Χρησιμοποίησα ball link για ομαλότερη λειτουργία
.
- Συνημμένα
-
- IMG00614-20111127-1617.jpg (72.02 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00609-20111122-2046.jpg (81.83 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00607-20111122-2045.jpg (98.39 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00601-20111121-0853.jpg (88.19 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές
-
- IMG00599-20111121-0852.jpg (57.47 KiB) Προβλήθηκε 71 φορές