Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK
....μπα με την λύσσα που έχουμε πετάμε all weather ..........ειδικά οι ανεμοπτεράδες του βουνού^%^
Απάντηση: Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK
Aναδρομικά ένα βίντεο με ένα ελικόπτερο Raptor 50 στο χώρο που πετάμε.
http://www.youtube.com/watch?v=1DubNjBY4t4
Το παιδί που το έχει είναι ένας από τους 2-3 που ασχολούνται με ελικόπτερα στο σύλλογο πέρα από αεροπλάνα. Για να πετάξει έρχεται 1-2 ώρες νωρίτερα απ όλους τους άλλους μιας που είναι αεροπλανικός ο σύλλογος και μόλις βγουν τα αεροπλάνα δεν πετάει ελικόπτερο.
http://www.youtube.com/watch?v=1DubNjBY4t4
Το παιδί που το έχει είναι ένας από τους 2-3 που ασχολούνται με ελικόπτερα στο σύλλογο πέρα από αεροπλάνα. Για να πετάξει έρχεται 1-2 ώρες νωρίτερα απ όλους τους άλλους μιας που είναι αεροπλανικός ο σύλλογος και μόλις βγουν τα αεροπλάνα δεν πετάει ελικόπτερο.
-
- Δημοσιεύσεις: 21
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 09, 2009 10:46 pm
Απάντηση: Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK
φανταστικο μερος για μοντελισμο.εχω μια απορια?αν για παραδειγμα εγω που πεταω ελικοπτερο αν τυχει να παω σε ενα αλλο μερος ησυχο υπαρχει περιπτωση
αν με δουν να με σταματησουν. γιατι εδω παω και εκτος μοντελοδρομιου
αν με δουν να με σταματησουν. γιατι εδω παω και εκτος μοντελοδρομιου
Απάντηση: Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK
Καλημέρα!
Μια σημείωση πριν απαντήσω, ο συγκεκριμένος χώρος δεν είναι μοντελοδρόμιο. Έχει παραχωρηθεί στο σύλλογο μας για να πετάει εκεί και μόνο εκεί. Στην πλειοψηφία οι συλλόγοι στην Αγγλία σε τέτοια μέρη πετάνε τα οποία τους έχουν παραχωρηθεί. Κανείς δεν σε αναγκάζει να πετάξεις σε μοντελοδρόμιο και φυσικά αυτά είναι και λίγα. Νομίζω το πιο κοντινό σε μένα είναι 2 ώρες μακριά ενώ σε απόσταση εντός 1 ώρας με αμάξι από εδώ που μένω υπάρχουν 5-6 σύλλογοι με δικό τους χώρο όπως του συλλόγου που είμαι. Άρα υπάρχουν και μοντελοδρόμια, αλλά γενικά πετάμε σε χώρους που έχουν παραχωρηθεί στους συλλόγους (χωράφια, λιβάδια κτλ). Τους χώρους αυτούς φυσικά δεν τους έχουν σαν σημείο συνάντησης και μόνο. Όπως και άλλοι σύλλογοι έτσι και εμείς μέσα στο χωράφι υπάρχει ένα container που περιέχει το μηχάνημα που κόβει το χορτάρι για να τροχοδρομούν τα αεροπλάνα, βάρδιες ποιος έχει να παει να το κόψει σε πρόγραμμα, μερικοί αφήνουν εξοπλισμό εκεί μέσα κτλ.
Τώρα γενικά μόνος, μπορείς πολύ απλά να πας να πετάξεις και να μην σε δει κανείς/ να μην γίνει τίποτα αλλά να φτάσεις στην άλλη άκρη του όχι μόνο να σε σταματήσουν αλλά να έχεις και μπλεξίματα. Αν δεν έχεις και ασφάλιση από την ομοσπονδία...!@/-=}{{
Το ήσυχο μέρος, μπορεί να είναι κρατική γαία, στην περίπτωση αυτή υπάρχουν πολύ αυστηροί κανονισμοί. Αν ανήκει σε κάποιον γαιοκτήμονα/γεωργό ή γενικά σε κάποιον το μέρος και πάλι υπάρχει θέμα. Και φυσικά πέρα από τους νόμους περί αερομοντέλων υπάρχουν και κάποιοι ειδικοί τοπικοί κανονισμοί σε ορισμένες περιπτώσεις.
Όλα αυτά σε μια χώρα που οι νόμοι εφαρμόζονται και που η αστυνομία σκάει αμέσως μόλις λάβει κλήση, είναι μεγάλο ρίσκο. Και εγώ στην αρχή σκεφτόμουν τις απέραντες εκτάσεις εδώ τριγύρω με τα λιβάδια αλλά δεν είναι τόσο απλά όπως στην Ελλάδα που αν βρεις χώρο πετάς.
Το καλό είναι ότι συλλόγους αερομοντελιστών βρίσκεις πραγματικά παντού στην Αγγλία, ακόμα και σε χωριά (συνήθως υπάρχει τουλάχιστον ένας σύλλογος 30λεπτά μακριά σου με αμάξι). Οπότε το καλύτερο για τον καθένα είναι να γραφτεί σε έναν κοντά του και να έχει το κεφάλι του ήσυχο.
Για την ιστορία, όταν έψαχνα σε φορουμ αερομοντελιστών στην περιοχή που μένω, που μπορώ να πετάξω και αν γενικά αν πετάμε free όπου να ναι πήρα τις εξής απαντήσεις:
Για την αναγκαιότητα ασφάλισης
"one accident will set us back years, and cost you a lot of money--if they catch you"
Γενικά
"check out the legal side of things before you attempt to fly your model....as above you could possibly create a lot of problems for yourself and others...as well as even have an accident......please do things properly.....and then have Fun....."
Για τις κρατικές γαίες που σου ανέφερα
"outside of Plymouth is a lot of National Trust property, and they have very rigid rules."
Και για να πάρεις και μια ιδέα, έχουν θέμα ακόμα και για το Output στις τηλεκατευθύνσεις...
"you'll need to check that your TX is legal too.
Even if you fly 2.4Ghz, the power output from sets sourced in the USA (for instance) would be greater than is permitted here."
Μια σημείωση πριν απαντήσω, ο συγκεκριμένος χώρος δεν είναι μοντελοδρόμιο. Έχει παραχωρηθεί στο σύλλογο μας για να πετάει εκεί και μόνο εκεί. Στην πλειοψηφία οι συλλόγοι στην Αγγλία σε τέτοια μέρη πετάνε τα οποία τους έχουν παραχωρηθεί. Κανείς δεν σε αναγκάζει να πετάξεις σε μοντελοδρόμιο και φυσικά αυτά είναι και λίγα. Νομίζω το πιο κοντινό σε μένα είναι 2 ώρες μακριά ενώ σε απόσταση εντός 1 ώρας με αμάξι από εδώ που μένω υπάρχουν 5-6 σύλλογοι με δικό τους χώρο όπως του συλλόγου που είμαι. Άρα υπάρχουν και μοντελοδρόμια, αλλά γενικά πετάμε σε χώρους που έχουν παραχωρηθεί στους συλλόγους (χωράφια, λιβάδια κτλ). Τους χώρους αυτούς φυσικά δεν τους έχουν σαν σημείο συνάντησης και μόνο. Όπως και άλλοι σύλλογοι έτσι και εμείς μέσα στο χωράφι υπάρχει ένα container που περιέχει το μηχάνημα που κόβει το χορτάρι για να τροχοδρομούν τα αεροπλάνα, βάρδιες ποιος έχει να παει να το κόψει σε πρόγραμμα, μερικοί αφήνουν εξοπλισμό εκεί μέσα κτλ.
Τώρα γενικά μόνος, μπορείς πολύ απλά να πας να πετάξεις και να μην σε δει κανείς/ να μην γίνει τίποτα αλλά να φτάσεις στην άλλη άκρη του όχι μόνο να σε σταματήσουν αλλά να έχεις και μπλεξίματα. Αν δεν έχεις και ασφάλιση από την ομοσπονδία...!@/-=}{{
Το ήσυχο μέρος, μπορεί να είναι κρατική γαία, στην περίπτωση αυτή υπάρχουν πολύ αυστηροί κανονισμοί. Αν ανήκει σε κάποιον γαιοκτήμονα/γεωργό ή γενικά σε κάποιον το μέρος και πάλι υπάρχει θέμα. Και φυσικά πέρα από τους νόμους περί αερομοντέλων υπάρχουν και κάποιοι ειδικοί τοπικοί κανονισμοί σε ορισμένες περιπτώσεις.
Όλα αυτά σε μια χώρα που οι νόμοι εφαρμόζονται και που η αστυνομία σκάει αμέσως μόλις λάβει κλήση, είναι μεγάλο ρίσκο. Και εγώ στην αρχή σκεφτόμουν τις απέραντες εκτάσεις εδώ τριγύρω με τα λιβάδια αλλά δεν είναι τόσο απλά όπως στην Ελλάδα που αν βρεις χώρο πετάς.
Το καλό είναι ότι συλλόγους αερομοντελιστών βρίσκεις πραγματικά παντού στην Αγγλία, ακόμα και σε χωριά (συνήθως υπάρχει τουλάχιστον ένας σύλλογος 30λεπτά μακριά σου με αμάξι). Οπότε το καλύτερο για τον καθένα είναι να γραφτεί σε έναν κοντά του και να έχει το κεφάλι του ήσυχο.
Για την ιστορία, όταν έψαχνα σε φορουμ αερομοντελιστών στην περιοχή που μένω, που μπορώ να πετάξω και αν γενικά αν πετάμε free όπου να ναι πήρα τις εξής απαντήσεις:
Για την αναγκαιότητα ασφάλισης
"one accident will set us back years, and cost you a lot of money--if they catch you"
Γενικά
"check out the legal side of things before you attempt to fly your model....as above you could possibly create a lot of problems for yourself and others...as well as even have an accident......please do things properly.....and then have Fun....."
Για τις κρατικές γαίες που σου ανέφερα
"outside of Plymouth is a lot of National Trust property, and they have very rigid rules."
Και για να πάρεις και μια ιδέα, έχουν θέμα ακόμα και για το Output στις τηλεκατευθύνσεις...
"you'll need to check that your TX is legal too.
Even if you fly 2.4Ghz, the power output from sets sourced in the USA (for instance) would be greater than is permitted here."
Απάντηση: Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK
Πολύ ωραία αυτά που έγραψες. Εμένα με βρίσκουν απολύτως σύμφωνο, και ας ζώ σε ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑ. @P@
Νιώθω και είμαι ευρωπαίος, και θέλω να ζώ σαν ευρωπαίος, με νόμους και κανόνες.
Υποχρεώσεις, αλλά και δικαιώματα._Β_Ο
Είμαι πολίτης-οπλίτης, ΟΧΙ υπήκοος._P_P
Νιώθω και είμαι ευρωπαίος, και θέλω να ζώ σαν ευρωπαίος, με νόμους και κανόνες.
Υποχρεώσεις, αλλά και δικαιώματα._Β_Ο
Είμαι πολίτης-οπλίτης, ΟΧΙ υπήκοος._P_P
Απάντηση: Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK
Δημήτρη αν οι Ευρωπαίοι από το 1821 μας είχαν αφήσει να τραβήξουμε το δικό μας δρόμο και δεν βάζανε πράκτορες τους μέσα στα πολιτικά δρώμενα για να είμαστε ένα κράτος πελάτης εκμεταλλευόμενοι το γεγονός ότι ο Έλληνας είναι πολιτικό ζώο (στην κυριολεξια), οι Έλληνες θα είχαμε όλες τις ποϋποθέσεις να γίνουμε πιο Ευρωπαίοι από αυτούς.
Δυστυχώς από την αυτοδιάθεση των λαών που ήθελαν οι Μεγάλες Δυνάμεις το 1821 και αυτές διέλυσαν την Οθωμανική αυτοκρατορία και απελευθέρωσαν και την Ελλάδα (και όχι μόνοι μας) μαζί με όλα τα βαλκάνια και την Μέση Ανατολή διημιουργώντας νέα κράτη πελάτες τους, φτάσαμε στην εποχή της παγκοσμιοποίησης όπου κάθε λαός πρέπει να αναμιχθεί με άλλες ράτσες για να μπλεχτούν πολιτιστιμοί, ήθη, έθιμα, κουλτούρες και θρησκείες μέσα σε μια χώρα -το γνωστό διαίρει και βασίλευε- για να μην υπάρχουν λαοί με φωνή. Όταν αυτό γίνει τότε θα ενωθούμε όλοι σε μια πασκόσμια κυβέρνηση γιατί πλεόν δεν θα υπάρχουν κράτη έθνη λόγω της αχταρμαδοποίησης.
Δυστυχώς τότε δεν θα υπάρχουν και νόμοι οι κανόνες προς πολίτες παρά μόνο διαταγές προς υπηκόους και αυτό γιατί όλα θα ελεγχονται από τις ιδιωτικές εταιρίες -όπως πχ οι παροχές. Και για να μην ξεχνιόμαστε αυτοί που εκλέγονται λαμβάνουν χρτηματοδοτήσεις από αυτούς που ελέγχουν τις διάφορες εταιρείες... άρα η δημοκρατία ήδη έχει πάει περίπατο...
Εγώ τους τα λέω εδώ.. ότι μακάρι να μην μπαίναμε ποτέ στην ΕΕ γιατί υπακούμε σε ένα σωρό `M` .
Δυστυχώς από την αυτοδιάθεση των λαών που ήθελαν οι Μεγάλες Δυνάμεις το 1821 και αυτές διέλυσαν την Οθωμανική αυτοκρατορία και απελευθέρωσαν και την Ελλάδα (και όχι μόνοι μας) μαζί με όλα τα βαλκάνια και την Μέση Ανατολή διημιουργώντας νέα κράτη πελάτες τους, φτάσαμε στην εποχή της παγκοσμιοποίησης όπου κάθε λαός πρέπει να αναμιχθεί με άλλες ράτσες για να μπλεχτούν πολιτιστιμοί, ήθη, έθιμα, κουλτούρες και θρησκείες μέσα σε μια χώρα -το γνωστό διαίρει και βασίλευε- για να μην υπάρχουν λαοί με φωνή. Όταν αυτό γίνει τότε θα ενωθούμε όλοι σε μια πασκόσμια κυβέρνηση γιατί πλεόν δεν θα υπάρχουν κράτη έθνη λόγω της αχταρμαδοποίησης.
Δυστυχώς τότε δεν θα υπάρχουν και νόμοι οι κανόνες προς πολίτες παρά μόνο διαταγές προς υπηκόους και αυτό γιατί όλα θα ελεγχονται από τις ιδιωτικές εταιρίες -όπως πχ οι παροχές. Και για να μην ξεχνιόμαστε αυτοί που εκλέγονται λαμβάνουν χρτηματοδοτήσεις από αυτούς που ελέγχουν τις διάφορες εταιρείες... άρα η δημοκρατία ήδη έχει πάει περίπατο...
Εγώ τους τα λέω εδώ.. ότι μακάρι να μην μπαίναμε ποτέ στην ΕΕ γιατί υπακούμε σε ένα σωρό `M` .
Απάντηση: Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK
Παρά την πρόγνωση του Σαββάτου για βροχή, ξυπνήσαμε πρωί και πήγαμε για πέταγμα μιας που δεν έδειχνε σημάδια βροχής εκείνη την στιγμή. Με αρκετές απουσίες ωστόσο εξαιτίας του αέρα βρεθήκαμε στο πεδίο 8 άτομα. Και εκεί που τα είχαμε στήσει... πιάνει και μια βροχή τα κουκουλώνουμε με μουσαμάδες και μπαίνουμε μέσα στο Ford Transit Van, το "Καφενείο" που λέω εγώ που έχει ένας αερομοντελιστής μαζί με τα καρεκλάκια μας και περιμένουμε να κόψει.
Τελικά μόλις πέρασε η βρόχή, έβγαλε ήλιο έκοψε και τον αέρα σε ένα βαθμό και το απολαύσαμε αν και πετάξαμε μόνο οι 3 γιατί παράλληλα κάναμε όλοι στα ενδιάμεσα και εργασίες.
Αγοράστηκε και τοποθετήθηκε κύλινδρος που δενει πίσω από το χλωοκοπτικό αυτοκινητάκι και γεμίζει νερό ώστε στο πέρασμα του πέρα από το κόψιμο να κάνει τελείως πίτα και τα γρασιδόχορτα. Αποτέλεσμα καλύτερες προσγείωσεις και απογειώσεις για όλα τα αεροπλάνα και ιδιαίτερα τα jet.
Παράλληλα εγκαταστάθηκε μεσοβδόμαδα περίφραξη με ηλεκτρική τάση από μπαταρία γύρω από το διάδρομο προσγείωσης-απογείωσης για να αποτρέπει τα πρόβατα να μπαίνουν εκεί μέσα και να γεμίζουν τον χώρο σκατούλες, τις οποίες σε ένα βαθμό βρίσκεις πάνω στα μοντέλα και αν ξεραθούν δεν φεύγουν και εύκολα και επίσης είναι και εξαιρετικά επικίνδυνα και για τον άνθρωπο ( Και τα 2 ήταν θέματα προς συζήτηση στην Γενική Συνεύλεση του συλλόγου πριν 1 μήνα περίπου).
Πέρα από τις πτήσεις λοιπόν του Σαββάτου κάναμε πατέντα στην περίφραξη ώστε να πέφτουν οι πάσαλοι του αεροδιαδρόμου και να γίνεται όλο επίπεδο όταν γίνονται οι πτήσεις.
Φωτογραφία με βροχή, κάτω από το μεγάλο μουσαμά είναι ένα ακροβατικό μοντέλο 150cc βενζίνα για το οποίο θα κάνω ένα βίντεο όταν βρω λίγο χρόνο. Φαίνεται και η περίφραξη του διαδρόμου που προανέφερα μέσα στο χωρο.
Στο βάθος κάτω και το φαίνεται και το container του συλλόγου μέσα στο οποίο αφήνουμε διάφορα, εγώ αφήνω το μοντέλο μου.
Τελικά μόλις πέρασε η βρόχή, έβγαλε ήλιο έκοψε και τον αέρα σε ένα βαθμό και το απολαύσαμε αν και πετάξαμε μόνο οι 3 γιατί παράλληλα κάναμε όλοι στα ενδιάμεσα και εργασίες.
Αγοράστηκε και τοποθετήθηκε κύλινδρος που δενει πίσω από το χλωοκοπτικό αυτοκινητάκι και γεμίζει νερό ώστε στο πέρασμα του πέρα από το κόψιμο να κάνει τελείως πίτα και τα γρασιδόχορτα. Αποτέλεσμα καλύτερες προσγείωσεις και απογειώσεις για όλα τα αεροπλάνα και ιδιαίτερα τα jet.
Παράλληλα εγκαταστάθηκε μεσοβδόμαδα περίφραξη με ηλεκτρική τάση από μπαταρία γύρω από το διάδρομο προσγείωσης-απογείωσης για να αποτρέπει τα πρόβατα να μπαίνουν εκεί μέσα και να γεμίζουν τον χώρο σκατούλες, τις οποίες σε ένα βαθμό βρίσκεις πάνω στα μοντέλα και αν ξεραθούν δεν φεύγουν και εύκολα και επίσης είναι και εξαιρετικά επικίνδυνα και για τον άνθρωπο ( Και τα 2 ήταν θέματα προς συζήτηση στην Γενική Συνεύλεση του συλλόγου πριν 1 μήνα περίπου).
Πέρα από τις πτήσεις λοιπόν του Σαββάτου κάναμε πατέντα στην περίφραξη ώστε να πέφτουν οι πάσαλοι του αεροδιαδρόμου και να γίνεται όλο επίπεδο όταν γίνονται οι πτήσεις.
Φωτογραφία με βροχή, κάτω από το μεγάλο μουσαμά είναι ένα ακροβατικό μοντέλο 150cc βενζίνα για το οποίο θα κάνω ένα βίντεο όταν βρω λίγο χρόνο. Φαίνεται και η περίφραξη του διαδρόμου που προανέφερα μέσα στο χωρο.
Στο βάθος κάτω και το φαίνεται και το container του συλλόγου μέσα στο οποίο αφήνουμε διάφορα, εγώ αφήνω το μοντέλο μου.
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK
.......μα καλά μετά απο βροχή πως τροχοδρομούν τα μοντέλα Δεν κολλούν στην λάσπη ?
Ετσι για να ζηλευεις .....Σάββατο και Κυριακή ειχε.....ένα ήλιο καταπληκτικό χα!χα!χα!(σήμερα όμως είμαι με κρεμούλα αφου χθές έκανα τον πονηρό χωρίς καπέλο)
Ετσι για να ζηλευεις .....Σάββατο και Κυριακή ειχε.....ένα ήλιο καταπληκτικό χα!χα!χα!(σήμερα όμως είμαι με κρεμούλα αφου χθές έκανα τον πονηρό χωρίς καπέλο)
Απάντηση: Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK
Χαχα Αντώνη το κλίμα της Ελλάδας δεν το βρίσκεις πουθενά (με εξαίρεση την Μεσόγειο δηλαδή).
Όσο για την βροχή, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα γιατί πέρα του σημείου που παρκάρουν τα αμάξια σε όλο το υπόλοιπο χωράφι το χορτάρι είναι πυκνό και ας το κόβουμε, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει καμία επαφή χώμα-ρόδες. Ορισμένα καφετιά σημεία που φαίνονται στο βάθος τις φωτογραφίας στο γρασίδι δεν είναι χώμα αλλά ξερό γρασίδι πάνω στο χλωρό.
Το χώμα επίσης σε όλο τον χώρο είναι πολύ αφρατο και ρουφάει αμέσως το νερό με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα για πτήσεις.
Παρόλα αυτά υπάρχουν 3 βασικότατα αξεσουάρ για να πετάς εδώ:
1. Γαλότσες: Eπειδή σχεδόν πάντα το μέρος είναι βρεγμένο αυτούς τους μήνες πάντα φτάνοντας στο πεδίο φοράς γαλότσες ή παπούτσια που δεν σε νοιάζει αν γίνουν χάλια - συχνά υπάρχουν και πρόβατα τριγύρω....<,<,<
2. Χαλάκι/Επιγονατίδες/Αφρολέξ κτλ: Επειδή το γρασίδι είναι πάντα βρεγμένο, όταν γονατίζουμε για να βάλουμε μπροστά την μηχανή κτλ βάζουμε ένα χαλάκι ή γενικά σε εκείνο το σημείο κάτι για να μην βραχεί το τζιν στο γόνατο/α. Γενικά να μπορέσεις να γονατίσεις για τον οποιοδήποτε λόγο χωρίς να βραχείς.
3. Μουσαμάς: Επίσης πάντα χρήσιμο αξεσουάρ ένας μουσαμάς -εγώ έχω και 4-5 μανταλάκια μαζί- γιατί αν πιάσει ξαφνικά βροχή δεν προλαβαίνεις να μαζέψεις τίποτα όπως πχ έγινε αυτό το Σάββατο. Απλά πετάς ένα μουσαμά από πάνω και το μαγκώνεις με μανταλάκια για να μην στο πάρει ο αέρας και περιμένεις. Συνήθως η βροχή δεν κρατάει πολύ λόγω δυνατού αέρα που σπρώχνει τα σύννεφά.
Όσο για την βροχή, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα γιατί πέρα του σημείου που παρκάρουν τα αμάξια σε όλο το υπόλοιπο χωράφι το χορτάρι είναι πυκνό και ας το κόβουμε, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει καμία επαφή χώμα-ρόδες. Ορισμένα καφετιά σημεία που φαίνονται στο βάθος τις φωτογραφίας στο γρασίδι δεν είναι χώμα αλλά ξερό γρασίδι πάνω στο χλωρό.
Το χώμα επίσης σε όλο τον χώρο είναι πολύ αφρατο και ρουφάει αμέσως το νερό με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα για πτήσεις.
Παρόλα αυτά υπάρχουν 3 βασικότατα αξεσουάρ για να πετάς εδώ:
1. Γαλότσες: Eπειδή σχεδόν πάντα το μέρος είναι βρεγμένο αυτούς τους μήνες πάντα φτάνοντας στο πεδίο φοράς γαλότσες ή παπούτσια που δεν σε νοιάζει αν γίνουν χάλια - συχνά υπάρχουν και πρόβατα τριγύρω....<,<,<
2. Χαλάκι/Επιγονατίδες/Αφρολέξ κτλ: Επειδή το γρασίδι είναι πάντα βρεγμένο, όταν γονατίζουμε για να βάλουμε μπροστά την μηχανή κτλ βάζουμε ένα χαλάκι ή γενικά σε εκείνο το σημείο κάτι για να μην βραχεί το τζιν στο γόνατο/α. Γενικά να μπορέσεις να γονατίσεις για τον οποιοδήποτε λόγο χωρίς να βραχείς.
3. Μουσαμάς: Επίσης πάντα χρήσιμο αξεσουάρ ένας μουσαμάς -εγώ έχω και 4-5 μανταλάκια μαζί- γιατί αν πιάσει ξαφνικά βροχή δεν προλαβαίνεις να μαζέψεις τίποτα όπως πχ έγινε αυτό το Σάββατο. Απλά πετάς ένα μουσαμά από πάνω και το μαγκώνεις με μανταλάκια για να μην στο πάρει ο αέρας και περιμένεις. Συνήθως η βροχή δεν κρατάει πολύ λόγω δυνατού αέρα που σπρώχνει τα σύννεφά.
Απάντηση: Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK
Μιας που ξεμπερδεψα αυτές τις μέρες τελείως ανεβάζω βίντεο που έφτιαξα χτες αναδρομικά και αυτές τις μέρες θα βάλω και άλλα από υλικό που έχω μαζέψει.
Η συγκεκριμένη πτήση είναι με ένα ηλεκτρικό WOT 4 ενός φίλου. Τα σκέλη σπάσανε σε μια προηγούμενη δυνατή προσγείωση. Η συγκεκριμένη σύντομη πτήση ήταν η τελευταία της ημέρας μιας που μας πλάκωσε μια ομίχλη και τα μαζέψαμε και φύγαμε μιας που μετά δεν έβλεπες μοντέλο ούτε στα 10 μέτρα.
http://www.youtube.com/watch?v=JpOsZ7jw0RA
Η συγκεκριμένη πτήση είναι με ένα ηλεκτρικό WOT 4 ενός φίλου. Τα σκέλη σπάσανε σε μια προηγούμενη δυνατή προσγείωση. Η συγκεκριμένη σύντομη πτήση ήταν η τελευταία της ημέρας μιας που μας πλάκωσε μια ομίχλη και τα μαζέψαμε και φύγαμε μιας που μετά δεν έβλεπες μοντέλο ούτε στα 10 μέτρα.
http://www.youtube.com/watch?v=JpOsZ7jw0RA
Απάντηση: Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK
Τόσο καιρό έχω βάλει τα πάντα εκτός από μένα εδώ. Να και μια φωτογραφία με εμένα και το trainer μου από χτες. Ευτυχώς αν και με αρκετό αέρα μας έχει κανει 2 εβδομάδες χωρίς βροχές. Η πρώτη φορά που δεν έβαλά γαλότσες στο πεδίο μέσα σε 5 μήνες ήταν χτες!
Τα νέα/σχέδια τώρα: Προς Ιούλιο θα πάμε σε σπίτι μιας που τελειώνει το συμβολαιο με την φοιτητική εστία. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα είμαστε με μόνο ένα μεγάλο δωμάτιο όπως τώρα και επιτέλους θα έχω χώρο για νέα μοντέλα!!
Θα ξεκινήσω να ψάχνω σε κανά μήνα και για δουλειά και ας μην έχει τελειώσει επίσημα το master. Μόλις βρω δουλειά θα πάρω και αμάξι για να πηγαίνω για πτήσεις όποτε θέλω χωρίς να αφήνω μοντέλο στο container του συλλόγου. Προς το παρόν όπως έχω ξαναπει το αφήνω το trainer στο container του συλλόγου στο μέρος που πετάμε και για να χωράμε στο αμάξι του κυρίου που με πάει για πτήσεις αλλά και για να μην το κουβαλάω πάνω κάτω στην εστία με όλα τα αξεσουάρ.
Τα νέα/σχέδια τώρα: Προς Ιούλιο θα πάμε σε σπίτι μιας που τελειώνει το συμβολαιο με την φοιτητική εστία. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα είμαστε με μόνο ένα μεγάλο δωμάτιο όπως τώρα και επιτέλους θα έχω χώρο για νέα μοντέλα!!
Θα ξεκινήσω να ψάχνω σε κανά μήνα και για δουλειά και ας μην έχει τελειώσει επίσημα το master. Μόλις βρω δουλειά θα πάρω και αμάξι για να πηγαίνω για πτήσεις όποτε θέλω χωρίς να αφήνω μοντέλο στο container του συλλόγου. Προς το παρόν όπως έχω ξαναπει το αφήνω το trainer στο container του συλλόγου στο μέρος που πετάμε και για να χωράμε στο αμάξι του κυρίου που με πάει για πτήσεις αλλά και για να μην το κουβαλάω πάνω κάτω στην εστία με όλα τα αξεσουάρ.
Απάντηση: Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK
Σήμερα ήταν μια πάρα πολύ καλή μέρα για πτήσεις και μαζεύτηκε αρκετός λαός αν και φυσικά δεν έλειπε ο αέρας. Μιας που έχω τελειώσει με όλες τις υποχρεώσεις του πανεπιστημίου αλλά και διάφορες άλλες μη-πανεπιστημιακές πιστοποιήσεις, αφοσιώθηκα στο να δώσω και για το A certificate της BMFA το οποίο με πρήζανε οι Άγγλοι να δώσω εδώ και κανά 2μηνό αλλά δεν είχα κέφια τρελά μέσα στο χαμό.
Μιας που τελειώσανε λοιπόν οι υποχρεώσεις, άνοιξα το Handbook της BMFA και διάβασα τους κανόνες ασφαλείας, τα της πτήσης τα κάνω μόνος εδώ και καιρό (απογείωση, προσγείωση, 8άρια, τετράγωνη πτήση δεξιά κ' αριστερά σε σταθερό ύψος, dead stick landings).
Σήμερα λοιπόν διαβασμένος, πήγα στο πεδίο και ξεκίνησα να στήνω το μοντέλο. Ο εξεταστής πασπάτευε το jet του. Έκανα 2 πτήσης πριν την εξέταση για να δω πως είναι ο αέρας κτλ πρώτα. Μετά τον φώναξα να ξεκινήσουμε. Βασικές ερωτήσεις ασφαλείας στην αρχή, πριν ανοίξουμε Τ/Κ το μανταλάκι είναι στον πίνακα συχνοτήτων και ας πετάμε και σε 2.4, έλεγχος στα ailerons, elevator κτλ, του είπα ότι είδα ότι όλα τα σέρβο μέσα είναι εντάξει βαλμένα στις θέσεις τους κτλ κτλ. Επίσης τραγικό λάθος είναι να βάλεις μπροστά τον κινητήρα με τον εξεταστή να κάθεται μπροστά ή πλάγια στην προπέλα γιατί δεν είναι ασφαλής θέση μπας και εκτιναχθεί κανά κομμάτι στα πλάγια μπροστά αν δεν βαστάει καλά.
Εμένα πήγε και κάθησε επίτηδες μπροστά στα 2 μέτρα από την προπέλα και του είπα να πάει από πίσω. Την μπουζόπιπα πάμε πίσω από το μοντέλο και την αφαιρούμε αφού το βάλουμε μπρος.
Του λες ότι δεν τροχοδρομούμε μέσα στα pits κτλ επίσης.
Στα της πτήσης, απογείωση και διαγράψαμε ένα τετράγωνο με κατεύθυνση προς τα δεξιά και μετά πάλι ένα προς τα αριστερά. Στην συνέχεια έκανα 2 οχτάρια και προσγείωση.
Στα καπάκια απογείωση εκ νέου και μου ζήτησε να πάρω ύψος. Ακριβώς πάνω από τα pits κάπου στα 50-60 μέτρα μου είπε να κάνω dead stick landing. Έκανα καπακωτά και μια στροφή για να χάσω ύψος και το έβαλα για προσέγγιση. Όλα πήγαν καλά, το μοντέλο προσγειώθηκε στα pits και σταμάτησε.
Αυτό είναι κατά την γνώμη μου το πιο δύσκολο κομμάτι καθώς παίζει μεγάλο ρόλο ο αέρας και να το φέρεις κάτω μέσα στα όρια του χώρου απογείωσης-προσγείωσης, όσο τέλειο dead stick landing και να γίνει αν είναι λίγο προς έξω από τα όρια, είναι fail.
Στην συνέχεια λοιπόν μάζεψα το μοντέλο και πήγα προς τα pits, όπου με ρώτησε 2 βασικούς κανόνες της BMFA σχετικά με το τροπο που πετάμε, π.χ. δεν πετάμε με τέτοιο τρόπο ώστε να κινδύνεύει κόσμος και περιουσία αλλά και αεροσκάφη και ο κόσμος μέσα σε αυτά, κατόπιν γίνανε ακόμα μερικές ερωτήσεις όπως τι είναι dead airspace και που βρίσκεται αυτός ο χώρος στο μέρος που πετάμε και μερικές ακόμα που δεν θυμάμαι.
Τελικά πέρασα το A certificate και αφού συμπληρώσαμε την χαρτούρα, περιμένω μέσα σε 2-3 εβδομάδες το επίσημο δίπλωμα από την BMFA, και μπλε κορδέλα και καρτούλα από τον σύλλογο μου. Πλέον μπορώ να πετάω μόνος ελεύθερα όποτε θέλω και μπορώ να κάτσω δίπλα σε κάποιο που δεν έχει πάρει ακόμα το δίπλωμα ώστε να πετάει. Πάει ακόμα μια εξέταση...
Και φωτογραφίες από την σημερινή μέρα.
Μιας που τελειώσανε λοιπόν οι υποχρεώσεις, άνοιξα το Handbook της BMFA και διάβασα τους κανόνες ασφαλείας, τα της πτήσης τα κάνω μόνος εδώ και καιρό (απογείωση, προσγείωση, 8άρια, τετράγωνη πτήση δεξιά κ' αριστερά σε σταθερό ύψος, dead stick landings).
Σήμερα λοιπόν διαβασμένος, πήγα στο πεδίο και ξεκίνησα να στήνω το μοντέλο. Ο εξεταστής πασπάτευε το jet του. Έκανα 2 πτήσης πριν την εξέταση για να δω πως είναι ο αέρας κτλ πρώτα. Μετά τον φώναξα να ξεκινήσουμε. Βασικές ερωτήσεις ασφαλείας στην αρχή, πριν ανοίξουμε Τ/Κ το μανταλάκι είναι στον πίνακα συχνοτήτων και ας πετάμε και σε 2.4, έλεγχος στα ailerons, elevator κτλ, του είπα ότι είδα ότι όλα τα σέρβο μέσα είναι εντάξει βαλμένα στις θέσεις τους κτλ κτλ. Επίσης τραγικό λάθος είναι να βάλεις μπροστά τον κινητήρα με τον εξεταστή να κάθεται μπροστά ή πλάγια στην προπέλα γιατί δεν είναι ασφαλής θέση μπας και εκτιναχθεί κανά κομμάτι στα πλάγια μπροστά αν δεν βαστάει καλά.
Εμένα πήγε και κάθησε επίτηδες μπροστά στα 2 μέτρα από την προπέλα και του είπα να πάει από πίσω. Την μπουζόπιπα πάμε πίσω από το μοντέλο και την αφαιρούμε αφού το βάλουμε μπρος.
Του λες ότι δεν τροχοδρομούμε μέσα στα pits κτλ επίσης.
Στα της πτήσης, απογείωση και διαγράψαμε ένα τετράγωνο με κατεύθυνση προς τα δεξιά και μετά πάλι ένα προς τα αριστερά. Στην συνέχεια έκανα 2 οχτάρια και προσγείωση.
Στα καπάκια απογείωση εκ νέου και μου ζήτησε να πάρω ύψος. Ακριβώς πάνω από τα pits κάπου στα 50-60 μέτρα μου είπε να κάνω dead stick landing. Έκανα καπακωτά και μια στροφή για να χάσω ύψος και το έβαλα για προσέγγιση. Όλα πήγαν καλά, το μοντέλο προσγειώθηκε στα pits και σταμάτησε.
Αυτό είναι κατά την γνώμη μου το πιο δύσκολο κομμάτι καθώς παίζει μεγάλο ρόλο ο αέρας και να το φέρεις κάτω μέσα στα όρια του χώρου απογείωσης-προσγείωσης, όσο τέλειο dead stick landing και να γίνει αν είναι λίγο προς έξω από τα όρια, είναι fail.
Στην συνέχεια λοιπόν μάζεψα το μοντέλο και πήγα προς τα pits, όπου με ρώτησε 2 βασικούς κανόνες της BMFA σχετικά με το τροπο που πετάμε, π.χ. δεν πετάμε με τέτοιο τρόπο ώστε να κινδύνεύει κόσμος και περιουσία αλλά και αεροσκάφη και ο κόσμος μέσα σε αυτά, κατόπιν γίνανε ακόμα μερικές ερωτήσεις όπως τι είναι dead airspace και που βρίσκεται αυτός ο χώρος στο μέρος που πετάμε και μερικές ακόμα που δεν θυμάμαι.
Τελικά πέρασα το A certificate και αφού συμπληρώσαμε την χαρτούρα, περιμένω μέσα σε 2-3 εβδομάδες το επίσημο δίπλωμα από την BMFA, και μπλε κορδέλα και καρτούλα από τον σύλλογο μου. Πλέον μπορώ να πετάω μόνος ελεύθερα όποτε θέλω και μπορώ να κάτσω δίπλα σε κάποιο που δεν έχει πάρει ακόμα το δίπλωμα ώστε να πετάει. Πάει ακόμα μια εξέταση...
Και φωτογραφίες από την σημερινή μέρα.
Απάντηση: Eddystone Model Flying Club, Plymouth, UK
Και με αυτά αγαπητοί μου φίλοι ήρθε η ώρα να μαζέψω τον εξοπλισμό για να με αφήσει η Ζωή να φτιάξω το Easystar μου το οποίο εδώ και μερικές μέρες περιμένει στο κουτί. :00//