ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ
-
- Δημοσιεύσεις: 230
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ
Πλησιάζει το οριστικό τέλος των μηχανών μεθανόλης.
Ήδη οι δίχρονες Κινέζικες μηχανές βενζίνης έχουν καταλάβει ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς στα μεσαίου και μεγαλύτερου μεγέθους αεροπλάνα, στους κυβισμούς από 24 cc (1.50 ) και πάνω.
Πολλοί αερομοντελιστές έχουν “κολλήσει” πάντως στις 4-χρονες μηχανές μεθανόλης, αφενός γιατί δεν έχει κατασκευαστεί ακόμα μεγάλη ποικιλία μικρών δίχρονων μηχανών βενζίνης, ας πούμε 90-άρες (15cc), αλλά και λόγω της αξιοπιστίας στην λειτουργία που έχουν οι 4-χρονες μηχανές και –ίσως πάνω απ όλα- για λόγους SCALE, για όσους ασφαλώς αγαπούν αυτό τον τομέα του αερομοντελισμού.
Είναι πραγματικά δύσκολο να φανταστείς ένα αεροπλάνο που φτιάχτηκε με τη μεγαλύτερη λεπτομέρεια και προσοχή, με κόπο και μεράκι, να πετά στον αέρα εκτοξεύοντας στα μούτρα μας το ανατριχιαστικό τσιριχτό ουρλιαχτό μιας 2-χρονης μηχανής βενζίνης!
Τα νέα λοιπόν σε αυτόν τον τομέα είναι τα εξής:
Η JUST ENGINES παρουσίασε μια μικρή δίχρονη μηχανή βενζίνης 9.07 cc (.55-άρα), ενώ βέβαια και πριν 1.5 χρόνο είχε παρουσιαστεί η 2-χρονη μηχανή της Κινέζικης RCFG με κυβισμό 15 cc (.90-άρα). Βλέπουμε λοιπόν ότι οι 2-χρονες μηχανές βενζίνης έχουν αρχίσει να διεισδύουν και στους χαμηλούς κυβισμούς, για πιο μικρά αεροπλάνα.
Για τους πιστούς των 4-χρονων μηχανών υπήρχε όμως (και υπάρχει ακόμα) ένα κενό, το οποίο δεν μπόρεσε να καλύψει η πανάκριβη σειρά των 4-χρονων μηχανών βενζίνης της SAITO.Εξ άλλου όσοι παρακολουθούν τα διεθνή FORUM θα έχουν διαβάσει σίγουρα αρκετά παράπονα για τις SAITO, που αφορούν κυρίως υπερθέρμανση των μηχανών, αφού –όπως η ίδια η SAITO διευκρινίζει- οι μηχανές της βενζίνης είναι τροποποίηση των υπαρχόντων μηχανών μεθανόλης, έχοντας κρατήσει το ίδιο σώμα (και τα ίδια πτερύγια ψύξεως) των παλιών μηχανών.
Και εκεί εντοπίζεται το πρόβλημα ψύξεως των μηχανών αυτών, αφού –όπως είναι γνωστό- ένα μέρος της θερμότητας που αναπτύσσεται στις μηχανές μεθανόλης απάγεται από την ίδια τη μεθανόλη, πράγμα που δεν συμβαίνει στις μηχανές βενζίνης. Θα έχετε παρατηρήσει ότι οι μηχανές βενζίνης έχουν συγκριτικά μεγαλύτερα πτερύγια ψύξεως από τις μηχανές μεθανόλης.
Στην αγορά κυκλοφορούν και αρκετά ΚΙΤ μετατροπής 4-χρονων μηχανών μεθανόλης σε βενζίνη, κυρίως για OS-MAX, SAITO αλλά και ASP, με τιμή όμως που δεν είναι ευκαταφρόνητη και κυμαίνεται γύρω στα 150$ με την ηλεκτρονική ανάφλεξη. Αλλά και αυτές οι μηχανές παρουσιάζουν αυτά τα προβλήματα υπερθέρμανσης.
Αυτά όλα όμως είναι ίσως γνωστά.
Η είδηση είναι ότι η Κινέζικη εταιρεία NGH ετοιμάζεται τους προσεχείς μήνες να λανσάρει μια καινούργια, καθαρόαιμη 4-χρονη μηχανή βενζίνης 34 cc (200-άρα).
“Sir, it is a design drawing with 38cc….Ιt is just in manufacture, can't confirm the show time.”
Michael Chow
Ίσως η NGH να μην είναι και η πιο ευυπόληπτη εταιρεία από άποψη αξιοπιστίας και SERVICE, αλλά το γεγονός της κατασκευής της 4-χρονης μηχανής σηματοδοτεί την έναρξη μιας κούρσας ανταγωνισμού μεταξύ των Κινεζικών εταιρειών, που είναι σίγουρο ότι πολύ σύντομα θα παρουσιάσουν ανταγωνιστικά προϊόντα, 4-χρονες μηχανές βενζίνης, ίσως και σε μικρότερους κυβισμούς.
Και τότε η εποχή της μεθανόλης, θα έχει τελειώσει.
Γιώργος Καρασούλας
Ήδη οι δίχρονες Κινέζικες μηχανές βενζίνης έχουν καταλάβει ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς στα μεσαίου και μεγαλύτερου μεγέθους αεροπλάνα, στους κυβισμούς από 24 cc (1.50 ) και πάνω.
Πολλοί αερομοντελιστές έχουν “κολλήσει” πάντως στις 4-χρονες μηχανές μεθανόλης, αφενός γιατί δεν έχει κατασκευαστεί ακόμα μεγάλη ποικιλία μικρών δίχρονων μηχανών βενζίνης, ας πούμε 90-άρες (15cc), αλλά και λόγω της αξιοπιστίας στην λειτουργία που έχουν οι 4-χρονες μηχανές και –ίσως πάνω απ όλα- για λόγους SCALE, για όσους ασφαλώς αγαπούν αυτό τον τομέα του αερομοντελισμού.
Είναι πραγματικά δύσκολο να φανταστείς ένα αεροπλάνο που φτιάχτηκε με τη μεγαλύτερη λεπτομέρεια και προσοχή, με κόπο και μεράκι, να πετά στον αέρα εκτοξεύοντας στα μούτρα μας το ανατριχιαστικό τσιριχτό ουρλιαχτό μιας 2-χρονης μηχανής βενζίνης!
Τα νέα λοιπόν σε αυτόν τον τομέα είναι τα εξής:
Η JUST ENGINES παρουσίασε μια μικρή δίχρονη μηχανή βενζίνης 9.07 cc (.55-άρα), ενώ βέβαια και πριν 1.5 χρόνο είχε παρουσιαστεί η 2-χρονη μηχανή της Κινέζικης RCFG με κυβισμό 15 cc (.90-άρα). Βλέπουμε λοιπόν ότι οι 2-χρονες μηχανές βενζίνης έχουν αρχίσει να διεισδύουν και στους χαμηλούς κυβισμούς, για πιο μικρά αεροπλάνα.
Για τους πιστούς των 4-χρονων μηχανών υπήρχε όμως (και υπάρχει ακόμα) ένα κενό, το οποίο δεν μπόρεσε να καλύψει η πανάκριβη σειρά των 4-χρονων μηχανών βενζίνης της SAITO.Εξ άλλου όσοι παρακολουθούν τα διεθνή FORUM θα έχουν διαβάσει σίγουρα αρκετά παράπονα για τις SAITO, που αφορούν κυρίως υπερθέρμανση των μηχανών, αφού –όπως η ίδια η SAITO διευκρινίζει- οι μηχανές της βενζίνης είναι τροποποίηση των υπαρχόντων μηχανών μεθανόλης, έχοντας κρατήσει το ίδιο σώμα (και τα ίδια πτερύγια ψύξεως) των παλιών μηχανών.
Και εκεί εντοπίζεται το πρόβλημα ψύξεως των μηχανών αυτών, αφού –όπως είναι γνωστό- ένα μέρος της θερμότητας που αναπτύσσεται στις μηχανές μεθανόλης απάγεται από την ίδια τη μεθανόλη, πράγμα που δεν συμβαίνει στις μηχανές βενζίνης. Θα έχετε παρατηρήσει ότι οι μηχανές βενζίνης έχουν συγκριτικά μεγαλύτερα πτερύγια ψύξεως από τις μηχανές μεθανόλης.
Στην αγορά κυκλοφορούν και αρκετά ΚΙΤ μετατροπής 4-χρονων μηχανών μεθανόλης σε βενζίνη, κυρίως για OS-MAX, SAITO αλλά και ASP, με τιμή όμως που δεν είναι ευκαταφρόνητη και κυμαίνεται γύρω στα 150$ με την ηλεκτρονική ανάφλεξη. Αλλά και αυτές οι μηχανές παρουσιάζουν αυτά τα προβλήματα υπερθέρμανσης.
Αυτά όλα όμως είναι ίσως γνωστά.
Η είδηση είναι ότι η Κινέζικη εταιρεία NGH ετοιμάζεται τους προσεχείς μήνες να λανσάρει μια καινούργια, καθαρόαιμη 4-χρονη μηχανή βενζίνης 34 cc (200-άρα).
“Sir, it is a design drawing with 38cc….Ιt is just in manufacture, can't confirm the show time.”
Michael Chow
Ίσως η NGH να μην είναι και η πιο ευυπόληπτη εταιρεία από άποψη αξιοπιστίας και SERVICE, αλλά το γεγονός της κατασκευής της 4-χρονης μηχανής σηματοδοτεί την έναρξη μιας κούρσας ανταγωνισμού μεταξύ των Κινεζικών εταιρειών, που είναι σίγουρο ότι πολύ σύντομα θα παρουσιάσουν ανταγωνιστικά προϊόντα, 4-χρονες μηχανές βενζίνης, ίσως και σε μικρότερους κυβισμούς.
Και τότε η εποχή της μεθανόλης, θα έχει τελειώσει.
Γιώργος Καρασούλας
Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά και μακάρι να βγουν καλοί καινούριοι κινητήρες βενζίνης χαμηλού κόστους, τετράχρονοι αλλά και μικρού κυβισμού, ώστε να απεξαρτηθούμε από την ακριβή νιτρομεθανόλη.
Σήμερα βλέπουμε ότι με το που έβγαλαν οι κινέζοι φθηνούς και ποιοτικούς κινητήρες βενζίνης αλλά και glow, καθιερωμένες εταιρίες άρχισαν να δέχονται πιέσεις. Και γιατί δεν μπορούν να δικαιολογήσουν τη φήμη τους, αλλά και τις τιμές τους.
Έτυχε προχθές να βλέπω τον NGH 9cc που αναφέρεις στο youtube και δε μου έκανε και πολύ καλή εντύπωση η λειτουργία του. Τον άκουσα λίγο ασταθή κάπως... Η αρχική σχεδίαση ήταν για glow ή για βενζίνη;
Πιστεύω ότι χωράει βελτίωση μάλλον.
Σε γενικές γραμμές πάντως, αν προσέξει κάποιος μπορεί να αγοράσει έναν κινέζικο φθηνό και αξιόπιστο κινητήρα βενζίνης.
Τώρα τους νέους κινέζικους τετράχρονους που θα βγάλει η NGH, τους περιμένουμε πώς και πώς, υπάρχει αγοραστικό κοινό.
Ελπίζω να είναι καλοί και... να έχουμε λεφτά για να τους αγοράσουμε. ;D
Σήμερα βλέπουμε ότι με το που έβγαλαν οι κινέζοι φθηνούς και ποιοτικούς κινητήρες βενζίνης αλλά και glow, καθιερωμένες εταιρίες άρχισαν να δέχονται πιέσεις. Και γιατί δεν μπορούν να δικαιολογήσουν τη φήμη τους, αλλά και τις τιμές τους.
Έτυχε προχθές να βλέπω τον NGH 9cc που αναφέρεις στο youtube και δε μου έκανε και πολύ καλή εντύπωση η λειτουργία του. Τον άκουσα λίγο ασταθή κάπως... Η αρχική σχεδίαση ήταν για glow ή για βενζίνη;
Πιστεύω ότι χωράει βελτίωση μάλλον.
Σε γενικές γραμμές πάντως, αν προσέξει κάποιος μπορεί να αγοράσει έναν κινέζικο φθηνό και αξιόπιστο κινητήρα βενζίνης.
Τώρα τους νέους κινέζικους τετράχρονους που θα βγάλει η NGH, τους περιμένουμε πώς και πώς, υπάρχει αγοραστικό κοινό.
Ελπίζω να είναι καλοί και... να έχουμε λεφτά για να τους αγοράσουμε. ;D
Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ
Θα ήθελα να πω την γνώμη μου, μιας και έκανα αρκετά πειράματα...
1. Η μετατροπή glow σε βενζίνα δεν δουλεύει καλά. Δεν είναι αξιόπιστη, ρυθμίζεται πολύ δύσκολα και ζεσταίνεται με το παραμικρό.
2. Οι κινέζοι χαμηλού και μεσαίου κυβισμού είναι για τα σκουπίδια. Πέρασα από όλα τα μεγέθη 15, 20, 26, 30. (μεγάλους δεν δοκίμασα για τον απλό λόγο ότι δεν θα έβαζα ΠΟΤΕ κινέζο σε ένα σκάφος που χρειάζεται 80-100cc μηχανή και συνολικό κόστος 4-5.000 ευρώ!!!!!)
Σε σχέση με τους αντίστοιχους ευρωπαϊκούς, Αμερικάνικους ή Ιαπωνικούς είναι εντελώς για πέταμα.
Συμπέρασμα:
ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. Δεν είμαστε τόσο πλούσιοι για να αγοράζουμε φτηνά
1. Η μετατροπή glow σε βενζίνα δεν δουλεύει καλά. Δεν είναι αξιόπιστη, ρυθμίζεται πολύ δύσκολα και ζεσταίνεται με το παραμικρό.
2. Οι κινέζοι χαμηλού και μεσαίου κυβισμού είναι για τα σκουπίδια. Πέρασα από όλα τα μεγέθη 15, 20, 26, 30. (μεγάλους δεν δοκίμασα για τον απλό λόγο ότι δεν θα έβαζα ΠΟΤΕ κινέζο σε ένα σκάφος που χρειάζεται 80-100cc μηχανή και συνολικό κόστος 4-5.000 ευρώ!!!!!)
Σε σχέση με τους αντίστοιχους ευρωπαϊκούς, Αμερικάνικους ή Ιαπωνικούς είναι εντελώς για πέταμα.
Συμπέρασμα:
ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. Δεν είμαστε τόσο πλούσιοι για να αγοράζουμε φτηνά
Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ
Γιάννη δεν είναι όλοι για τα σκουπίδια. Στην κατηγορία των 50-55cc και τα παράγωγα τους (100-110cc) οι Κινέζοι έχουν κάνει καλή αντιγραφή και είναι μια χαρά. Επίσης και ο DL30cc είναι πολύ καλός! Τώρα αν μιλάς για το Mustang, είναι λογικό αν έχεις ξοδέψει τόσο χρήμα για ένα αεροπλάνο να δώσεις άλλα 300Euro που είναι η διαφορά για έναν επώνυμο και θεωρητικά καλύτερο κινητήρα.
Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ
Γιάννη ποιους κινέζικους κινητήρες βενζίνης δοκίμασες και ήτανε για τα σκουπίδια;
Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ
Mogolos έγραψε: ↑Θα ήθελα να πω την γνώμη μου, μιας και έκανα αρκετά πειράματα...
1. Η μετατροπή glow σε βενζίνα δεν δουλεύει καλά. Δεν είναι αξιόπιστη, ρυθμίζεται πολύ δύσκολα και ζεσταίνεται με το παραμικρό.
2. Οι κινέζοι χαμηλού και μεσαίου κυβισμού είναι για τα σκουπίδια. Πέρασα από όλα τα μεγέθη 15, 20, 26, 30. (μεγάλους δεν δοκίμασα για τον απλό λόγο ότι δεν θα έβαζα ΠΟΤΕ κινέζο σε ένα σκάφος που χρειάζεται 80-100cc μηχανή και συνολικό κόστος 4-5.000 ευρώ!!!!!)
Σε σχέση με τους αντίστοιχους ευρωπαϊκούς, Αμερικάνικους ή Ιαπωνικούς είναι εντελώς για πέταμα.
Συμπέρασμα:
ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. Δεν είμαστε τόσο πλούσιοι για να αγοράζουμε φτηνά
Γιαννάρα!!!!...και εγώ δεν τους πάω τους Κινέζους (τους κάναμε ανθρώπους και αυτοί ούτε ένα μπουκάλι νερό δεν αγοράζουν απο Ελλάδα!!!) αλλά η αλήθεια να λέγεται και για να μην αποπροσανατολίζονται και αυτοί που δεν ξέρουν, λοιπόν :
Α. 5 μηχανές rcg 26 cc, είναι <<διαμάντι>> δουλέυουν άψογα!
Β. 1 μηχανή rcg 50cc, κανένα παράπονο, δουλεύει ραπτομηχανή!
Γ. 5 μηχανές dle 30cc , τί να πώ....άσε να πεί και κανένας άλλος!(όλες
οι rear carb δεν έχουν κανένα πρόβλημα, πρόβλημα είχε μόνο η side
carb που τώρα δεν παράγεται).
Δ. 1 μηχανή mvvs 26 cc μπορώ να πώ ότι ρυθμίστηκε πιο δύσκολα απο τις
Κινέζες και είναι αρκετά πιο ακριβή, αλλά είναι αξιόπιστη
Ολές οι προαναφερόμενες μηχανές <<πετάνε-λειτουργούν>> περιοδικά μία με δύο μηχανές κάθε Σαβ/κο απο δυο με τρείς φορές η κάθε μία ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!
Αυτή είναι προσωπική εμπειρία στην οποία θα ήθελα να προσθέσω και τις πολλές Κινέζες που έχω δεί κατά καιρούς στο Ελληνικό και αλλού να πετάνε απο φίλους χωρίς προβλήματα. Απ' ότι έχω ακούσει προβλήματα είχαν μόνο οι turnigy, οι πρώτες crrc και οι ΕΜΕ V1 χωρίς ωστόσο να έχω προσωπική άποψη.
Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ
Να προσθέσω πως οι Mvvs δεν είναι Κινέζικες, αλλά από τις πάρα πολύ καλές Ευρωπαϊκές!
Όσο για τις DLE, αν προσέξεις 2-3 πραγματάκια λειτουργούν άψογα και είναι πολύ δυνατές!
Όσο για τις DLE, αν προσέξεις 2-3 πραγματάκια λειτουργούν άψογα και είναι πολύ δυνατές!
Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ
DjBac έγραψε: ↑Να προσθέσω πως οι Mvvs δεν είναι Κινέζικες, αλλά από τις πάρα πολύ καλές Ευρωπαϊκές!
Όσο για τις DLE, αν προσέξεις 2-3 πραγματάκια λειτουργούν άψογα και είναι πολύ δυνατές!
+1 Oi MVVS ειναι πολλη καλες οπως και oi DLE
Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ
Καλησπερα, εχω RCGF 20cc σε ακροβατικο σπορ και δουλευει αψογα.
Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ
DjBac έγραψε: ↑Όσο για τις DLE, αν προσέξεις 2-3 πραγματάκια λειτουργούν άψογα και είναι πολύ δυνατές!
...Αντώνη αν θέλεις δώσε λεπτομέρειες για το τι πρέπει να προσέξει κανείς στις DLE...!
η ταν, η, τα πετάν...
Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ
Καλησπερα φιλοι μου,
Η μεθανολη δεν προκειται να πεθανει απο το στερεωμα των αγωνων ακροβατικων F3A και pylon F3D λογω της μεγαλης θερμιδικης αξιας / περιεκτικοτητας που εχει σε συνδιασμο με νιτρομεθανιο. Οι κινητηρες μεθανολης εχουν τον καλυτερο λογο αποδοσης / βαρους. Το ζητουμενο ειναι να κατασκευαστουν κινητηρες μεθανολης με μικροτερη καταναλωση, υιοθετωντας CDI μηχανισμο με ηλεκτρονικη αναφλεξη οπως οι Gas κινητηρες. Αυτο το εχει κανει η ΥΑΜΑDA με εξαιρετικα αποτελεσματα τοσο σε καταναλωση οσο και σε αποδοση. Οι 2 καλυτεροι χειριστες F3A στον κοσμο πετανε με YAMADA 175 CDI 4 stroke και δεν εχουν στραφει στα ηλεκτρικα που ειναι και η μεγαλυτερη απειλη της μεθανολης. Μαλιστα υπαρχουν πιλοτοι στο παγκοσμιο στερεωμα που γυριζουν απο ηλεκτρικο σε μεθανολη λογω της μεγαλης ισχυος και γραμμικοτητας που εχουν οι συγκεκριμενοι κινητηρες.
Αναφορικα με τους κινεζικους κινητηρες Gas μπορω να πω αν και δεν πεταω μοντελα των 4-5Κ scale ωστοσο εχω απαιτησεις κυριως στην αποδοση και kai αξιοπιστια τους, πως εχοντας χρησιμοποιησει εναν boxer ΤΜΜ στα 106cc και ενα μονοκυλινδρο DLE στα 55cc εχω μεινει απολυτα ικανοποιημενος. Μαλιστα ο DLE 55 δουλευει ισως καλυτερα απο τον αντιστοιχο DA 50 που ειχα καποτε. Πραγματικα δεν βλεπω καμια διαφορα και μαλιστα ο DLE λογω κυβισμου ειναι και πιο δυνατος. O TMM δε (Made in Taiwan) συγκρινεται αμεσα σε αποδοση και αξιοπιστια με DA 100L στο μισο σχεδον κοστος.
Φιλικα,
Νικος
Η μεθανολη δεν προκειται να πεθανει απο το στερεωμα των αγωνων ακροβατικων F3A και pylon F3D λογω της μεγαλης θερμιδικης αξιας / περιεκτικοτητας που εχει σε συνδιασμο με νιτρομεθανιο. Οι κινητηρες μεθανολης εχουν τον καλυτερο λογο αποδοσης / βαρους. Το ζητουμενο ειναι να κατασκευαστουν κινητηρες μεθανολης με μικροτερη καταναλωση, υιοθετωντας CDI μηχανισμο με ηλεκτρονικη αναφλεξη οπως οι Gas κινητηρες. Αυτο το εχει κανει η ΥΑΜΑDA με εξαιρετικα αποτελεσματα τοσο σε καταναλωση οσο και σε αποδοση. Οι 2 καλυτεροι χειριστες F3A στον κοσμο πετανε με YAMADA 175 CDI 4 stroke και δεν εχουν στραφει στα ηλεκτρικα που ειναι και η μεγαλυτερη απειλη της μεθανολης. Μαλιστα υπαρχουν πιλοτοι στο παγκοσμιο στερεωμα που γυριζουν απο ηλεκτρικο σε μεθανολη λογω της μεγαλης ισχυος και γραμμικοτητας που εχουν οι συγκεκριμενοι κινητηρες.
Αναφορικα με τους κινεζικους κινητηρες Gas μπορω να πω αν και δεν πεταω μοντελα των 4-5Κ scale ωστοσο εχω απαιτησεις κυριως στην αποδοση και kai αξιοπιστια τους, πως εχοντας χρησιμοποιησει εναν boxer ΤΜΜ στα 106cc και ενα μονοκυλινδρο DLE στα 55cc εχω μεινει απολυτα ικανοποιημενος. Μαλιστα ο DLE 55 δουλευει ισως καλυτερα απο τον αντιστοιχο DA 50 που ειχα καποτε. Πραγματικα δεν βλεπω καμια διαφορα και μαλιστα ο DLE λογω κυβισμου ειναι και πιο δυνατος. O TMM δε (Made in Taiwan) συγκρινεται αμεσα σε αποδοση και αξιοπιστια με DA 100L στο μισο σχεδον κοστος.
Φιλικα,
Νικος
Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ
Αγαπητοί φίλοι,
Μιας και υπάρχουν τόσες απόψεις όσες και οι χρήστες που λειτουργούν τους αντίστοιχους κινητήρες. Ασφαλώς τα τελευταία χρόνια η Κίνα έχει δώσει πάρα πολλά στον αερομοντελισμό, και στην ανάπτυξη του χόμπι μας, αφού έδωσε την δυνατότητα σε πολλούς ανθρώπους να αγοράζουν έτοιμα φθηνά αερομοντέλα και να κάνουν το χόμπι τους χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψουν μια μικρή περιουσία όπως γινόταν παλαιότερα. Ασφαλώς ο κινέζος δίνει μια λύση είτε αυτό είναι ένα φθηνό σέρβο, είτε μια φθηνή τ/κ είτε ένα φθηνό κινητήρα κ.ο.κ.
Η αλήθεια όμως κρύβεται στην λαϊκή ρήση: Ότι πληρώνεις παίρνεις. Αν δηλαδή θέλεις ένα low budget αεροπλάνο για να κάνεις απλές πτήσεις χωρίς απαιτήσεις τότε η Κίνα είναι η λύση.
Εάν όμως έχεις απαιτήσεις, είτε επειδή θέλεις να έχεις ιπποδυνάμεις, είτε άψογη και διαχρονική λειτουργία τότε η ποιότητα είναι αυτή που τελικά σε ενδιαφέρει. Όπως και να έχει το θέμα μιας και θίξαμε τον τομέα των κινητήρων, όλες οι κινέζικες glow ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ την OS Max. (αυτό βέβαια όχι με τόση επιτυχία διότι τα μέταλλα που χρησιμοποιούν είναι πολύ χειρίστης ποιότητας), με αποτέλεσμα αν κανείς δεν σεβαστεί στις κινέζες το πρόβλημα της ποιότητας του μετάλλου, και ζητήσει αυξημένες απαιτήσεις με την ρύθμιση που θα τους κάνει, να "τα πάρει στο χέρι" (Μπιέλα. στρόφαλο, εμβολοχιτώνιο) πάρα πολύ σύντομα. Αν υπάρχουν δύσπιστοι σε όσα σας αναφέρω, ενημερωτικά σας λέω πως τα κράμματα των μετάλλων είναι αυτά που εγγυώνται τις αυξημένες απαιτήσεις στην χρήση. Κάτι που ονομάζεται χρήση σε έναν κινητήρα απαιτήσεων όπως SAITO, OS, YS, αποτελεί κατάχρηση σε έναν κινέζο.
Αυτά απο μένα. Καλές πτήσεις με ότι και αν πετάτε.
Μιας και υπάρχουν τόσες απόψεις όσες και οι χρήστες που λειτουργούν τους αντίστοιχους κινητήρες. Ασφαλώς τα τελευταία χρόνια η Κίνα έχει δώσει πάρα πολλά στον αερομοντελισμό, και στην ανάπτυξη του χόμπι μας, αφού έδωσε την δυνατότητα σε πολλούς ανθρώπους να αγοράζουν έτοιμα φθηνά αερομοντέλα και να κάνουν το χόμπι τους χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψουν μια μικρή περιουσία όπως γινόταν παλαιότερα. Ασφαλώς ο κινέζος δίνει μια λύση είτε αυτό είναι ένα φθηνό σέρβο, είτε μια φθηνή τ/κ είτε ένα φθηνό κινητήρα κ.ο.κ.
Η αλήθεια όμως κρύβεται στην λαϊκή ρήση: Ότι πληρώνεις παίρνεις. Αν δηλαδή θέλεις ένα low budget αεροπλάνο για να κάνεις απλές πτήσεις χωρίς απαιτήσεις τότε η Κίνα είναι η λύση.
Εάν όμως έχεις απαιτήσεις, είτε επειδή θέλεις να έχεις ιπποδυνάμεις, είτε άψογη και διαχρονική λειτουργία τότε η ποιότητα είναι αυτή που τελικά σε ενδιαφέρει. Όπως και να έχει το θέμα μιας και θίξαμε τον τομέα των κινητήρων, όλες οι κινέζικες glow ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΥΝ την OS Max. (αυτό βέβαια όχι με τόση επιτυχία διότι τα μέταλλα που χρησιμοποιούν είναι πολύ χειρίστης ποιότητας), με αποτέλεσμα αν κανείς δεν σεβαστεί στις κινέζες το πρόβλημα της ποιότητας του μετάλλου, και ζητήσει αυξημένες απαιτήσεις με την ρύθμιση που θα τους κάνει, να "τα πάρει στο χέρι" (Μπιέλα. στρόφαλο, εμβολοχιτώνιο) πάρα πολύ σύντομα. Αν υπάρχουν δύσπιστοι σε όσα σας αναφέρω, ενημερωτικά σας λέω πως τα κράμματα των μετάλλων είναι αυτά που εγγυώνται τις αυξημένες απαιτήσεις στην χρήση. Κάτι που ονομάζεται χρήση σε έναν κινητήρα απαιτήσεων όπως SAITO, OS, YS, αποτελεί κατάχρηση σε έναν κινέζο.
Αυτά απο μένα. Καλές πτήσεις με ότι και αν πετάτε.
Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ
Τρυφωνα θα ηθελα να με βοηθησεις να καταλαβω τι εννοεις καταχρηση σε ενα κινητηρα.
Εχω ενα θερμικο κινητηρα ο οποιος ειναι Kyosho .40, στην ουσια κατασκευη της Sanye, ακριβως ιδιος με τον ASP/SC/Magnum .40, δεν εχω κανενα Saito, OS, YS.
Με απλες πτησεις τι προβλημα μπορει να δημιουργηθει μακροχρονια; Δεν μιλαμε για απολυτες καταστασεις και αγωνες. Για απλη χρηση καθε ΣΚ (ουτε καν καθε ΣΚ);
Εχω ενα θερμικο κινητηρα ο οποιος ειναι Kyosho .40, στην ουσια κατασκευη της Sanye, ακριβως ιδιος με τον ASP/SC/Magnum .40, δεν εχω κανενα Saito, OS, YS.
Με απλες πτησεις τι προβλημα μπορει να δημιουργηθει μακροχρονια; Δεν μιλαμε για απολυτες καταστασεις και αγωνες. Για απλη χρηση καθε ΣΚ (ουτε καν καθε ΣΚ);
-
- Δημοσιεύσεις: 1361
- Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am
Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ
...έλιωσα φίλε...+(*)
το post σου θύμισε μήνυμα από Anonymous....απλό και περιεκτικό...
Η αλήθεια είναι κάπως έτσι,...βέβαια να πούμε ότι για τις τελευταίες σειρές Saito, OS αλλά και YS υπάρχουν πολλά παράπονα...που δεν δικαιολογούν το κόστος κτήσης τους...
orck έγραψε: ↑
…..θα ήθελα να με βοηθήσεις να καταλάβω τι εννοείς κατάχρηση σε ένα κινητήρα….
Με απλές πτήσεις τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργηθεί μακροχρόνια;
Δεν μιλάμε για απόλυτες καταστάσεις και αγώνες.
Για απλη χρηση καθε ΣΚ (ουτε καν καθε ΣΚ);
Νομίζω ότι έδωσες απάντηση σε αυτό που ρωτάς…
Με απλή χρήση….δεν θα έχεις ποτέ κανένα πρόβλημα…
Σε καθεστώς «κατάχρησης»…3D, Precise Pattern, Pylon κτλ….σε μικρό χρονικό διάστημα, ο οικονομικός ή μη επώνυμος κινητήρας θα δείξει την αδυναμία του…
Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ
orck έγραψε: ↑Τρυφωνα θα ηθελα να με βοηθησεις να καταλαβω τι εννοεις καταχρηση σε ενα κινητηρα.
Εχω ενα θερμικο κινητηρα ο οποιος ειναι Kyosho .40, στην ουσια κατασκευη της Sanye, ακριβως ιδιος με τον ASP/SC/Magnum .40, δεν εχω κανενα Saito, OS, YS.
Με απλες πτησεις τι προβλημα μπορει να δημιουργηθει μακροχρονια; Δεν μιλαμε για απολυτες καταστασεις και αγωνες. Για απλη χρηση καθε ΣΚ (ουτε καν καθε ΣΚ);
Θα σου φερω ενα παραγειγμα.
Εχω ASP με 210 ωρες λειτουργίας. Δουλεύει ραπτομηχανή και δεν εχω κανενα πρόβλημα. Εχω και Saito με 220 ωρες. Από τον ASP πέρνω το 70-80% της απόδοσής του και από τον Saito το 95%.
Μια φορα σφύριξα ASP όπως τον Saito και σε 10λεπτα τον πείρα στα χερια.
Δηλαδή τους κυνεζους, λόγο μεταλλων, οπως ειπε και ο 3Φ, δεν τους πιέζεις. Τους εχεις "πλούσιους" και ελπίζεις να σου "κάτσουν". Μπόρει δηλαδή, να μην σου δουλέψουν ποτέ σωστά ή να δουλέβουν τέλεια για πάντα.
ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΕΡΝΕΙΣ -15% το ονομα