ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

King Kostas
Δημοσιεύσεις: 1361
Εγγραφή: Τρί Μαρ 31, 2009 12:06 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από King Kostas »

Mogolos έγραψε:
ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΕΡΝΕΙΣ -15% το ονομα


+1 Και εγώ έτσι πιστεύω.
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από yankos »

Δεν πιστεύω στον κανόνα "ότι πληρώνεις παίρνεις".

Οι εταιρίες πολλές φορές πουλάνε μόνο μούρη ή για κάποιους λόγους έχουν αυξημένο κόστος παραγωγής.
Το ακριβό δεν είναι απαραίτητα το καλύτερο.
Το φθηνό δεν είναι απαραίτητα το χειρότερο.
Πρέπει εμείς να μπορούμε να αξιολογήσουμε το προϊόν χρησιμοποιώντας το και όχι η τιμή του να αποτελεί για μας αξιολόγηση a priori και μάλιστα χωρίς καν να το έχουμε χρησιμοποιήσει.

Έχω εδώ μερικά λινκ όπου θα βρείτε κινητήρες επώνυμους, οι οποίοι είναι υπέρβαροι, αδύναμοι και πανάκριβοι.
Βλέπω τα χαρακτηριστικά τους και αναρωτιέμαι ποιοι αερομοντελιστές τους αγοράζουν και γιατί; Κάτι 26άρες με βάρος 50άρας και κάτι 50άρες με βάρος 80άρας.

Zenoah
http://www.horizonhobby.com/products/g45-engine-2-8-cu-in--ZENE45A

http://www.horizonhobby.com/products/zenoah-26cc-electronic-ignition-gas-engine-ZENE26AEI

http://www.horizonhobby.com/products/zenoah-20cc-electronic-ignition-gas-engine-ZENE20EI

http://www.horizonhobby.com/products/zp-38cc-gas-engine-ZENEP38


Fuji-imvac
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXRAW2&P=0

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXCXD3&P=0


3W Αξιοπρεπέστατοι αλλά με τριπλάσιες τιμές >F<
http://www.3w-modellmotoren.com/katalog/motoren-einzylinder-28/3w-28i.html

http://www.3w-modellmotoren.com/katalog/motoren-einzylinder-28/3w-55i.html


Και σκέφτομαι, όταν ο Saito και ο Yamada μου ζητάει 200+ παραπάνω επειδή μου προσφέρει την ίδια δύναμη με 200γρ λιγότερο βάρος κι εγώ του τα δίνω,
ο Zenoah και o Fuji-imvac που έχει 500γρ παραπάνω από έναν DLE/DLA/RCG/MLD γιατί μου ζητάει παραπάνω λεφτά;
Γιατί απλά είμαι κορόιδο ή γιατί έχει ακριβό κόστος παραγωγής.
Εγώ όμως τι κίνητρο έχω να πάρω ένα αδύναμο κουρσούμι;
Και μην πείτε πάλι για τους κακούς κινέζους κλπ
Στο κάτω κάτω η ιστορία έδειξε τι ήταν και οι ιάπωνες, οι γερμανοί και οι αμερικάνοι.
Δεν είναι εκεί το ζήτημα, αν θέλουμε να είμαστε επιφανειακοί εθνικιστές, είναι εύκολο.
Ας στρωθούμε κι εμείς κάτω και ας δημιουργήσουμε κάτι που να είναι αξιόλογο κι ας είναι και αντιγραφή. Τι δεν έχουμε; Μέταλλα; Cnc; Βίδες; Σχέδια;
Θα μου πείτε το κόστος στην Κίνα είναι χαμηλό κλπ κλπ
Ποιός φταίει γι' αυτό; Ο κινέζος; Όχι βέβαια! Σε κάποιον άλλον πρέπει να εναντιωθούμε...

Φιλικά
Γιάννης
3DJunk
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 4:53 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από 3DJunk »

yankos έγραψε: Δεν πιστεύω στον κανόνα "ότι πληρώνεις παίρνεις".
Και σκέφτομαι, όταν ο Saito και ο Yamada μου ζητάει 200+ παραπάνω επειδή μου προσφέρει την ίδια δύναμη με 200γρ λιγότερο βάρος κι εγώ του τα δίνω,
ο Zenoah και o Fuji-imvac που έχει 500γρ παραπάνω από έναν DLE/DLA/RCG/MLD γιατί μου ζητάει παραπάνω λεφτά;

Φιλικά
Γιάννης


Ο ΥAMADA, ο OS και αντε ο Saito εχει λογο να στο ζηταει, λογω επιλογης μεταλων, ακριβειας στην παραγωγη αλλα και στις patentes που ανοικουν μονο σε αυτους(το συστημα της YS ειναι patented με οτι συνεπαγεται αυτο).

Ο Zenoah και ο Fuji δεν εχει κανενα λογο. Η τεχνολογια των συγκεκριμενων κινητηρων ειναι της 10ετιας του 60. Τα carburater Walbro, Tilotson κτλ ειναι τα ιδια με αυτα που χρησιμοποιει η DLE πχ. Για εμενα ο DLE ειναι competition κινητηρας μπροστα σε αυτα τα βαρυδια που προαναφερθηκαν και αμεσα συγκρισιμος οπως εγραψα με τις DA που ειναι τα καλυτερα μοτερ Gas αυτη τη στιγμη και με το καλυτερο support σε service. Αν ο κινεζος με το χαμηλο κοστος παραγωγης δεν μου εδινε τη δυνατοτητα να παρω ενα σχετικα φτηνο αλλα αξιοπιστο και δυνατο κινητηρα θα στρεφομουν στην DA φυσικα. Ομως μου δινει αυτη τη δυνατοτητα και την εκμεταλευομαι με το παραπανω....!@/-=}{{ Αν μου χαλασει ενα ανταλλακτικο εχω "καβα" στο ραφι ενα δευτερο...το κοστος των δυο ειναι οσο ενος DA. Αν σου χαλασει ενα ανταλακτικο σε DA (που χαλαει πιστεψτε με) η θελεις να τη στειλεις για service και ζεις εκτος Αμερικης...ελα να μου πεις ποσο θα σου κοστισει...!@/-=}{{

Τελος αναφορικα με τους gas κινητηρες υπαρχουν πολλα κομματια που παραγονται φασον σε συγκεκριμενα εργοστασια συνεπως τα μεταλα ειναι λιγο πολυ τα ιδια. Η μονο διαφοροποιηση ειναι ισως στο κοψιμο και στο quality control. Γνωριζω για παραδειγμα πως τα χιτωνια, κυλινδροι κτλ της TMM κατασκευαζονται σε βιοτεχνια/εργοστασιο στην Taiwan που γινεται παραγωγη φασον της Suzuki, Kawasaki κτλ. Ακομα και οι μεγαλες εταιρειες εχουν καποιους μικρους προμηθευτες με τους οποιους συνεργαζονται. Το ιδιο συμβαινει και με τα αυτοκινητα οπου εκει οι απαιτησεις ειναι ακομη μεγαλυτερες.

Φιλικα,
Νικος
KM
Δημοσιεύσεις: 1167
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 7:22 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από KM »

Καλημέρα, έχω την αίσθηση ότι τα έχουμε μπλέξει κάπως&#8230;
Διαβάζω π.χ. για τους Zenoah ότι δεν έχουν λόγο ύπαρξης, είναι βαριοί κτλ. Μα αν ήταν έτσι δεν θα υπήρχαν. Είχα κάποια στιγμή ένα 26άρι σε ένα Stearman και σας πληροφορώ ότι ήταν άλλο πράμα. Αν τον συγκρίνω με τον DLA30, σαφώς είχε λιγότερη δύναμη και ήταν βαρύτερος αλλά ο Zenoah δεν είχε κραδασμούς.
Τι θέλω να πω, κάθε κινητήρας έχει και τη δική του χρήση. Ο Zenoah που προανέφερα είναι πολύ καλός για scale μοντέλα που πιθανά να θέλουν και περισσότερο βάρος μπροστά λόγο κατασκευής. Ο Νίκος και Γιάννης πετούν 3D και εκεί το βάρος και η δύναμη παίζει ρόλο. Σε αυτή την περίπτωση σωστά προαναφέρθηκαν μηχανές τύπου DA, DLA, DLE κ.τ.λ.
Για να μην πολυλογώ, και επειδή ίσως όλα αυτά τα διαβάζουν και κάποιοι που δεν ξέρουν, καλό είναι να διευκρινίσουμε από την προσωπική μας εμπειρία τι μας δουλεύει καλά και τι όχι. Επίσης καλό θα είναι να έχουμε ξεκάθαρο το γεγονός ότι εκτός από μάρκες υπάρχουν και μοτέρ που είναι για συγκεκριμένα στυλ αεροπλάνων. Για παράδειγμα απαιτητικό F3A YS και εναλλακτικά αυτό. Νομίζω ότι έτσι θα δημιουργήσουμε ένα ωραίο οδηγό που θα είναι σίγουρα χρήσιμος.
Ας συμφωνήσουμε κάπου τελικά, έστω κι εδώ&#8230;
Φιλικά πάντα
Κώστας
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από yankos »

Καλημέρα

Σωστά, ας αρχίσουμε να συμφωνούμε σε κάτι.
Καταρχήν ας κρατήσουμε αυτό που έγραψε ο Νίκος για τη θερμιδική απόδοση της νιτρομεθανόλης σε σχέση με τη βενζίνη.
Έπειτα θα συμφωνήσω πάλι με το Νίκο ότι πολλά κομμάτια του κινητήρα βγαίνουν από το ίδιο εργοστάσιο και είναι ίδια, είτε πουλιούνται ακριβά είτε φθηνά.
Τέλος θα συμφωνήσω με αυτό που λες Κώστα (Μιχαηλίδης), ότι έχουν λόγο ύπαρξης και οι Zenoah, αλλά εξακολουθώ να τις θεωρώ ακριβές.
Νομίζω ότι υπάρχουν και κινέζικες αξιοπρεπέστατες βαριές και αδύναμες μηχανές,
που τις έχουμε δουλέψει και αποδείχτηκε αυτό, που δεν έχουν τόσους κραδασμούς και δουλεύουν ήπια και κοστίζουν 100 καινούριες.
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Mogolos »

Γιαννη πάρε βαλε σε μοντελο σου ενα zenoha και μετα τα ξαναλέμε.
Εχω στο μεγαλο Helcat zenoha. Τον ρυθμισα την πρώτη μερα που τον εβαλα επάνω. Εχουν περάσει 2 χρονια και δεν μου εχει σβησει ΠΟΤΕ, δεν εχει μπουκωσει ΠΟΤΕ, δεν εχει ρεταρει ΠΟΤΕ, δεν δυσκολευτηκε να πάρει μπροστα ΠΟΤΕ, και το σκάφος το πηγαινει μαλιοκουβαρα.
Φυσικά δεν εχω ανοιξει κοουλ εδω και 2 χρονια. Οσο αφορά το βαρος μην ξεχνας οτι πολλοι zenoha εχουν μανιατό. Ειναι πιο αργοστροφοι από τους αλλους αλλα γυρίζουν μεγαλύτερες προπελες. Αναλογα λοιπόν το σκαφος που εχεις και το στιλ πτησης βαζεις το αντιστοιχο μοτερ.
Να εισαι σιγουρος όμως ότι οι Κινεζει ειναι ΠΟΛΛΑ χρονια πίσω ακομα. Ειναι σαν τα Ιαπωνεζικα αυτοκινητα την δεκαετια του 70'. Δεν μπορούσαν με τιποτα να συγκριθουν με τα ευρωπαϊκα και τα Αμερικανικα. Σε 10-15 χρονια λοιπόν το ξανακουβεντιαζουμε, για την ποιότητα των Κινεζων. Προς στιγμην ειναι μια φτινη, σχετικά αξιοπιστη λύση για το καθημερινο σου μοντελο. Τιποτα περισσοτερο, τιποτα λιγότερο
Skropi
Δημοσιεύσεις: 237
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 06, 2011 9:47 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Skropi »

Δεν εχω εμπειρια απο τα συγκεκριμενα μοτερ,ομως ειναι λαθος αποψη το οτι οι Κινεζοι ειναι πισω. Η τεχνολογια ειναι γνωστη, απλα ο Κινεζος κραταει χαμηλα το κοστος με τζαμπα εργατικα και με υλικα χαμηλης ποιοτητας. Εαν αποφασισει ενα κινεζικο εργοστασιο να φτιαξει το τελειο μοτερ τοτε μπορει να το κανει,απλ αδεν θ απουλησει λογο κοστους.
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από yankos »

Mogolos έγραψε: Γιαννη πάρε βαλε σε μοντελο σου ενα zenoha και μετα τα ξαναλέμε.
Εχω στο μεγαλο Helcat zenoha. Τον ρυθμισα την πρώτη μερα που τον εβαλα επάνω. Εχουν περάσει 2 χρονια και δεν μου εχει σβησει ΠΟΤΕ, δεν εχει μπουκωσει ΠΟΤΕ, δεν εχει ρεταρει ΠΟΤΕ, δεν δυσκολευτηκε να πάρει μπροστα ΠΟΤΕ, και το σκάφος το πηγαινει μαλιοκουβαρα.
Φυσικά δεν εχω ανοιξει κοουλ εδω και 2 χρονια. Οσο αφορά το βαρος μην ξεχνας οτι πολλοι zenoha εχουν μανιατό. Ειναι πιο αργοστροφοι από τους αλλους αλλα γυρίζουν μεγαλύτερες προπελες. Αναλογα λοιπόν το σκαφος που εχεις και το στιλ πτησης βαζεις το αντιστοιχο μοτερ.
Να εισαι σιγουρος όμως ότι οι Κινεζει ειναι ΠΟΛΛΑ χρονια πίσω ακομα. Ειναι σαν τα Ιαπωνεζικα αυτοκινητα την δεκαετια του 70'. Δεν μπορούσαν με τιποτα να συγκριθουν με τα ευρωπαϊκα και τα Αμερικανικα. Σε 10-15 χρονια λοιπόν το ξανακουβεντιαζουμε, για την ποιότητα των Κινεζων. Προς στιγμην ειναι μια φτινη, σχετικά αξιοπιστη λύση για το καθημερινο σου μοντελο. Τιποτα περισσοτερο, τιποτα λιγότερο


Γιάννη ακριβώς τα ίδια έχω να σου πω - ότι δουλεύουν άψογα - ο MLD28, DLA56, GF26 και πρόσφατα RCG50 και φίλου RCG30. (και είναι ελαφρύτεροι και δυνατότεροι)
Τα ίδια είπε και πιο πάνω ο φίλος dgiatr για 11 κινέζες.
Απλά όλους τους αγοράσαμε λιγότερο από 200 τον καθένα.

Δεν αιτιολόγησες όμως ακόμη γιατί όλες οι κινέζες είναι για πέταμα.
Μερικές είναι συμφωνώ, αλλά όλες;
Μπορείς να το τεκμηριώσεις με ζυγαριές, στροφόμετρα και αξιοπιστία;

Επίσης πιστεύω ότι πολύς κόσμος πετάει με πανάκριβα πράγματα και δεν μπορεί να κάνει ούτε ένα ρολ, ούτε να ρυθμίσει το μοτέρ του.
Για τους περισσότερους αερομοντελιστές νομίζω ότι επιλεγμένες και αξιόπιστες κινεζιές υπερκαλύπτουν τις ανάγκες τους.
Πολύ λίγοι είναι αυτοί που χρειάζονται το κάτι τις παραπάνω και θα το πληρώσουν για να το αποκτήσουν.

Θα διαφωνήσω ότι είναι όλοι κινητήρες για απλή καθημερινή πτήση.
Θα συμφωνήσω με το Νίκο, με τα σημερινά δεδομένα επιδόσεων και ποιότητας κάποιοι κινέζικοι κινητήρες είναι competition.
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

yankos έγραψε:

Δεν αιτιολόγησες όμως ακόμη γιατί όλες οι κινέζες είναι για πέταμα.
Μερικές είναι συμφωνώ, αλλά όλες;
Μπορείς να το τεκμηριώσεις με ζυγαριές, στροφόμετρα και αξιοπιστία;

------------------------------------------------------------------------

Θα διαφωνήσω ότι είναι όλοι κινητήρες για απλή καθημερινή πτήση.
Θα συμφωνήσω με το Νίκο, με τα σημερινά δεδομένα επιδόσεων και ποιότητας κάποιοι κινέζικοι κινητήρες είναι competition.


Αγαπητέ yankos καλησπέρα,
Όσων αφορά τις κινέζες, δυστυχώς μπορεί να είναι "όμορφες" αλλά δεν μπορούν να γίνουν "εξώφυλλα"..... Δηλαδή ναί μπορείς να πετάξεις μαζί τους αλλά σε βάθος χρόνου έχουν διάρκεια ζωής το 1/3 απο μια πολύ καλή επώνυμη. (Ας μην ξεχνάμε οτι οι κινέζες είναι "αντιγραφές" απο κάποιες "επώνυμες" με την διαφορά οτι τα κράμματά τους είναι χαμηλότερης ποιότητας. Θα σας πώ λοιπόν μερικές "αβαρείες" που είχα κατά καιρούς με κινέζες και βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματά σας.
1)Προ 1 έτους είχα αγοράσει καινούργιο έναν κινέζο (βενζίνα) 26cc. Αποτέλεσμα στο στρώσιμο ράγισε το μουαγέ που βιδώνει επάνω η προπέλα. Αυτό συνέβει χωρίς ο κινητήρας να δουλέψει καν. Έλεος! Καινούργιος..... (Δεν σας λέω μάρκα γιατί δεν θέλω να κατηγορηθώ οτι κάνω διαφήμηση-δυσφήμιση).
2)Έχω δει DLE (φίλου) να έχει ελλατωματική ηλεκτρονική απο την αρχή......
3) Έχω δεί σε κινέζες να σπάνε τα πλαστικά που συγκρατούν το "μάτι" του χρονισμού της ηλεκτρονικής......
4) Έχω δεί κινέζες να "ψήνονται" και να μπιελάρουν επειδή ο χρήστης σφύριξε λίγο τον κινητήρα (όπως θα έκανε φέρ' ειπείν με μια OS. χωρίς κανένα πρόβλημα).

Οι παλαιότεροι θα θυμούνται πόσα προβλήματα αντιμετωπίζαμε με τις πρώτες 4χρονες κινέζες που έπειτα απο νορμαλ χρήση χτυπάγανε τα ωστήρια (λιώνανε) έλεος....

Οι 3W είναι Competition και αυτό φαίνεται απο την άψογη λειτουργία τους σε βάθος χρόνου. (είχα και έχω μεγάλη γκάμα απο αυτούς τους κινητήρες).

Το ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ είναι αυτό πυ κάνει την ποιότητα να φαίνεται και όχι να πάρει κανείς τα "άλογα" που δίνει ο κινέζος για μια πτήση και μετά να τον πετάξει για να βάλει άλλον.

Πόσοι παγκόσμιοι πρωταθλητές χρησιμοποιούν ASP;; Είναι μήπως ηλίθιοι που χρησιμοποιούν YAMADA;;; Αφού οι κινέζοι της ASP θα κατούραγαν τα παντελόνια τους για να σπονσάρουν έναν πρωταθλητή...Γιατί δεν το κάνουν;;;

Τα πράγματα είναι απλά. Δεν το κάνουν γιατί τα μοτεράκια τους δεν θα έβγαζαν ούτε lap στις υπερβολικές απαιτήσεις ενός αγώνα.....Και οι κινέζοι αυτό το ξέρουν, εμείς το ξέρουμε;;;;

Φιλικά
Τρύφων
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από yankos »

Δυστυχώς το θέμα έχει μετατραπεί λίγο σε "κινέζες μηχανές ή όχι" αλλά αφού υπάρχει ενδιαφέρον ας το συνεχίσουμε και αν νομίζετε μπορείτε να το χωρίσετε.

Επειδή έχω κουραστεί λίγο να γράφω ας απολαύσουμε μερικά βίντεο με... ωραίες κινέζες _P_P

http://www.youtube.com/watch?v=Ql8M7f-SBTA

http://www.youtube.com/watch?v=qQT-Q35GShQ

http://www.youtube.com/watch?v=E3kDhzFIeLE

http://www.youtube.com/watch?v=NJQ-66Ga4qs

http://www.youtube.com/watch?v=7cGW9hK0vt4

http://www.youtube.com/watch?v=dDaope2e2-Q

http://www.youtube.com/watch?v=bR3xctJ_VcU

http://www.youtube.com/watch?v=SEMZhmyS7HY

http://www.youtube.com/watch?v=BvjqvN8bqoY

http://www.youtube.com/watch?v=6gh16KiAJ64

http://www.youtube.com/watch?v=RzFAWND4c0I

http://www.youtube.com/watch?v=nZPiue-nPmk

http://www.youtube.com/watch?v=EJByLbYDMrs

http://www.youtube.com/watch?v=vc1C-Pl9rUA

http://www.youtube.com/watch?v=u6igJjOy2fc
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Για να μην αφήνουμε τα πράγματα αναπόδεικτα......

Ο φίλος Ευάγγελος Μιχαηλίδης σε παλαιότερο χρόνο επιβεβαιώνει αυτά που σας έγραψα πρωτίστως. Και επειδή προσωπικά δεν μου αρέσει να μιλώ χωρίς αποδείξεις να και μια ακόμα τεκμηρίωση για του λόγου μου το αληθές.

http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=2143.0


Επίσης οι φωτό που έβγαλε ο φίλος Ευάγγελος στο ηλεκτρονικό μικροσκόπιο ) η άγρια επιφάνεια είναι της ASP και η καθαρή της OS) δείχνουν - αποδεικνύουν περίτρανα την διαφορά ποιότητας κράμματος. Αν ανατρέξετε στα πόστ του Ευάγγελου θα δείτε και τα αποτελέσματα των αναλύσεων. Αυτά όσων αφορά την ορθότητα και όχι το συναίσθημα.

Όσων αφορά τα βιντεάκια σου yankos είναι πολύ ωραία αλλά δεν είναι competition αυτό! Και σίγουρα δεν αποδεικνύουν την καλύτερη λειτουργία επειδή "απλά δουλεύουν".....
Συνημμένα
os.jpg
os.jpg (74.46 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
asp.jpg
asp.jpg (74.46 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Yankos για να μην αφήνουμε τα πράγματα αναπόδεικτα..........

Ο φίλος Ευάγγελος Μιχαηλίδης σε παλαιότερο χρόνο επιβεβαιώνει αυτά που σας έγραψα πρωτίστως. Και επειδή προσωπικά δεν μου αρέσει να μιλώ χωρίς αποδείξεις να και μια ακόμα τεκμηρίωση για του λόγου μου το αληθές.

http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=2143.0


Επίσης οι φωτό που έβγαλε ο φίλος Ευάγγελος στο ηλεκτρονικό μικροσκόπιο ) η άγρια επιφάνεια είναι της ASP και η καθαρή της OS) δείχνουν - αποδεικνύουν περίτρανα την διαφορά ποιότητας κράμματος. Αν ανατρέξετε στα πόστ του Ευάγγελου θα δείτε και τα αποτελέσματα των αναλύσεων. Αυτά όσων αφορά την ορθότητα και όχι το συναίσθημα.

Όσων αφορά τα βιντεάκια σου yankos είναι πολύ ωραία αλλά δεν είναι competition αυτό! Και σίγουρα δεν αποδεικνύουν την καλύτερη λειτουργία επειδή "απλά δουλεύουν"........ Όπως και στα αυτοκίνητα δεν είναι όλα ίδια επειδή έχουν τέσσερις τροχούς......
Συνημμένα
asp vs os.jpg
asp vs os.jpg (74.46 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
Τρύφωνας
Δημοσιεύσεις: 1431
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2008 12:40 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Τρύφωνας »

Και μερικά video απο κινητήρες competition...... Η διαφορές είναι ευδιάκριτες νομίζω, και δεν μιλώ μόνο για την διαφορά στην τιμή..... ( Εδώ οι "κινέζοι" είναι πολύ πίσω)....
Απολαύστε 4stroke Gas Inline 3 cylinder απο την Kolm Engines...

http://www.youtube.com/watch?v=AmYbW4o5PRk&feature=relmfu



ακόμα 2 με Moki αστεροειδή....

http://www.youtube.com/watch?v=r21AY9oSAaY


http://www.youtube.com/watch?v=t1uqL1yylYo


ακόμα ένα με 3w inline 150cc twin spark.

http://www.youtube.com/watch?v=yz5eVm7Le7A


Όλα τα παραπάνω μοτέρ έχουν 2 κοινά μεταξύ τους....Εκτός απο πολυκύλινδρα και competition, δεν είναι .."κινέζικα"!

Φιλικά
Τρύφωνας.
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από yankos »

Τρύφωνας έγραψε: Yankos για να μην αφήνουμε τα πράγματα αναπόδεικτα..........

Ο φίλος Ευάγγελος Μιχαηλίδης σε παλαιότερο χρόνο επιβεβαιώνει αυτά που σας έγραψα πρωτίστως. Και επειδή προσωπικά δεν μου αρέσει να μιλώ χωρίς αποδείξεις να και μια ακόμα τεκμηρίωση για του λόγου μου το αληθές.

http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=2143.0


Επίσης οι φωτό που έβγαλε ο φίλος Ευάγγελος στο ηλεκτρονικό μικροσκόπιο ) η άγρια επιφάνεια είναι της ASP και η καθαρή της OS) δείχνουν - αποδεικνύουν περίτρανα την διαφορά ποιότητας κράμματος. Αν ανατρέξετε στα πόστ του Ευάγγελου θα δείτε και τα αποτελέσματα των αναλύσεων. Αυτά όσων αφορά την ορθότητα και όχι το συναίσθημα.

Όσων αφορά τα βιντεάκια σου yankos είναι πολύ ωραία αλλά δεν είναι competition αυτό! Και σίγουρα δεν αποδεικνύουν την καλύτερη λειτουργία επειδή "απλά δουλεύουν"........ Όπως και στα αυτοκίνητα δεν είναι όλα ίδια επειδή έχουν τέσσερις τροχούς......


Τρύφωνα έχω υπόψιν την παραπάνω εργασία του Ευάγγελου Μιχαηλίδη τον οποίο εκτιμώ ιδιαίτερα για το ήθος και τη δουλειά του, χωρίς να τον γνωρίζω προσωπικά, αλλά μέσα από τα γραπτά του, όμως ειλικρινά δε μου λέει και πολλά. Κρίνω τους κινητήρες στο μοντελοδρόμιο και στον αέρα και όχι στο ηλεκτρονικό μικροσκόπιο.
Για τη σύγκριση ASP-OS έχω να πω ότι οι OS υπερτερούν, αλλά όχι τόσο ώστε να έδινα 4πλάσια χρήματα για να τους αποκτήσω.

Τώρα σχετικά με τα βιντεάκια που παρέθεσα πιο πάνω, νομίζω ότι παρουσιάζουν φθηνούς κινέζικους κινητήρες να δουλεύουν άψογα σε άθλιες συνθήκες, μέσα στα χώματα, σε ακροβατικά με χαμηλές ταχύτητες, άρα λιγότερη ψύξη και σε μερικά βλέπετε βενζίνες να πιάνουν 9000σαλ (μετρημένες στο έδαφος) χωρίς να κάνουν κιχ εδώ και ένα χρόνο τουλάχιστον. Οι περισσότεροι έχουν πολύ καλή σχέση βάρους μοντέλου/δύναμης κινητήρα, άρα στα χέρια ενός ικανού χειριστή μπορούν να κάνουν τα πάντα. Παίρνουν μπρος αμέσως, δε θέλουν ιδιαίτερη ρύθμιση, ελάχιστη συντήρηση, καλό ρελαντί, αξιοπιστία. Τι άλλο περιμένει κάποιος από μια μηχανή;
Τώρα σχετικά με τους competitions, αν η DA50 είναι competition, τότε δεν καταλαβαίνω γιατί η χιλιοδοκιμασμένη DLE55 δεν είναι competition.

Σχετικά με τους πολυκύλινδρους, αστεροειδείς κλπ δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα οπότε δεν μπορώ να σχολιάσω.
Τελευταία όμως πρόσεξα τις τιμές της Kolm και έπαθα πλάκα.
Έψαξα τιμές αντίστοιχων κινητήρων της OS και ήταν κατά πολύ φθηνότερες.
Αναρωτήθηκα λοιπόν τι παραπάνω μπορεί να προσφέρει ο Kolm άραγε που να δικαιολογεί τέτοια ποσά...

Και τέλος για να καταλάβω, μπορείς να μου παρουσιάσεις κάποιο βίντεο για να δω πώς πρέπει να δουλεύει μια πραγματικά καλή 30άρα βενζίνη, μια 50άρα, μια glow 4τ; Μήπως τελικά κάνω λάθος και κάτι δεν έχω καταλάβει...

Φιλικά

Γιάννης
Αντώνης Κριτζάς
Δημοσιεύσεις: 5688
Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Αντώνης Κριτζάς »

Εγώ πάλι έχω την αίσθηση ότι το "τέλος" θα έρθει από την ευρύτατη διάδοση και ανάπτυξη των ηλεκτρικών μοτέρ
Οι νέες τεχνολογίες κινητήρων και συσσωρευτών που ήδη εφαρμόζονται και στα αυτοκίνητα νομίζω ότι θα σηκώσουν το βάρος πολλών μοντέλων
Σίγουρα δεν είναι το καλύτερο να βλέπεις ένα warbird περνά χωρίς ήχο και καπνό αλλά υπάρχουν λύσεις και γι αυτό
Δεν φαντάζομαι ότι τα θερμικά θα παραγκωνιστούν τελείως (ας το ελπίσουμε) αλλά σίγουρα θα χαθεί ένα σημαντικό μερίδιο ειδικά στα μικρότερα μοτέρ για αρχή και πολύ σύντομα στα μεσαία
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”