ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

HeliWizard
Δημοσιεύσεις: 687
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από HeliWizard »

Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ..........το πρόβλημα με το ιντερνέτ είναι ότι διαβάζεις σωστά πράγματα αλλά διαβάζεις και κααατι μπαρούφες απίστευτες διότι πολλές πληροφορίες αναμεταδίδονται χωρίς να είναι διασταυρωμένες w

+ 1000000000 ^%^
Mogolos
Δημοσιεύσεις: 3255
Εγγραφή: Δευ Ιουν 29, 2009 8:57 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Mogolos »

Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ..........το πρόβλημα με το ιντερνέτ είναι ότι διαβάζεις σωστά πράγματα αλλά διαβάζεις και κααατι μπαρούφες απίστευτες διότι πολλές πληροφορίες αναμεταδίδονται χωρίς να είναι διασταυρωμένες w

+10000000000000
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

Αντώνης Κριτζάς έγραψε: ..........το πρόβλημα με το ιντερνέτ είναι ότι διαβάζεις σωστά πράγματα αλλά διαβάζεις και κααατι μπαρούφες απίστευτες διότι πολλές πληροφορίες αναμεταδίδονται χωρίς να είναι διασταυρωμένες w



Συμφωνώ, αλλά θυμάστε το χόμπι μας ΠΡΙΝ το internet?

Λένε "ο έξυπνος μαθαίνει από τα λάθη των άλλων"

Φιλικά
Νίκος
Corsair
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Corsair »

HeliWizard έγραψε: + 1000000000 ^%^


Mα ναί!!!! Προσθέσε και τα δικά μου^hola^

Και μερικοί νομίζουν ότι επειδή γράφουν κάτι που άκουσαν ή διάβασαν, ότι είναι και..........γνώστες και......γκουρού...._P_P

Μωρέ σκέτα....... καγκουρού είναι.@P@
Corsair
Δημοσιεύσεις: 958
Εγγραφή: Τρί Δεκ 22, 2009 7:49 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από Corsair »

w1ndsurfer έγραψε: Συμφωνώ, αλλά θυμάστε το χόμπι μας ΠΡΙΝ το internet?

Λένε "ο έξυπνος μαθαίνει από τα λάθη των άλλων"

Φιλικά
Νίκος


Βασικά για το θυμούνται πρέπει να υπήρχαν και να ασχολούνταν με το χόμπυ μας, όπως λές ΠΡΙΝ το intrenet.

Για ρώτα να μάθεις πόσοι και υπήρχαν τότε;

Σπάσιμο και μάθημα.
Πάγκος και λεφτά.

Δέν υπήρχαν και οι προσωμειοτές, που παρέχουν αδιαμφισβήτητα τόσο μεγάλη βοήθεια.@P@

Και τα περιοδικά, κρεμόμουν^hola^ στα περίπτερα της οδού Πανεπιστημίου να αποφασίσω ποιό περιοδικό θα πάρω με το χαρτζιλίκι μου....1980 -2100 Δραχμές_P_P
palafdim
Δημοσιεύσεις: 333
Εγγραφή: Τρί Ιαν 04, 2011 7:44 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από palafdim »

Μέχρι στιγμής δεν έχω συμμετάσχει στη κουβέντα διότι είμαι άσχετος με τις βενζινομηχανές άσε που με ενόχλησε ο τίτλος του θέματος "Τέλος της μεθανόλης"...από παιδί τη μεθανόλη μύριζα σαν αερομοντελιστής και αυτή μου αρέσει να μυρίζω στα μοντέλα μου, συμφωνώ δε με το Νίκο το Δέδε ότι όσο υπάρχουν αερομοντελιστές θα υπάρχει και μεθανόλη.
Τώρα όταν οι βενζινοκινητήρες εξελιχθούν σε βαθμό τέτοιο που να μη σου βγάζουν την πίστη, να είναι και σε μέγεθος που να είναι ικανοί να μπουν και σε μικρότερα μοντέλα (αδύνατον), οι τετράχρονοι που έχουν ρεαλιστικό ήχο γίνουν προσιτοί σε τιμή τότε ίσως ξανασκεφτώ το τίτλο του θέματος. Όσο για τους glow Κινητήρες έχω μόνο Saito και ΟS και προτιμώ να έχω ένα λιγότερο μοντέλο στη συλλογή μου παρά να παίξω με το κινητήρα...τους ρυθμίζεις και τους ξεχνάς και έτσι σπάνια με έχει αποσχολήσει κινητήρας στο μοντελοδρόμιο και αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος να μη πειραματίζομαι στο θέμα αυτό.
Αυτά και σε άλλα με υγεία
Δημήτρης
orck
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 06, 2011 10:31 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από orck »

d.corsair έγραψε: Βασικά για το θυμούνται πρέπει να υπήρχαν και να ασχολούνταν με το χόμπυ μας, όπως λές ΠΡΙΝ το intrenet.

Για ρώτα να μάθεις πόσοι και υπήρχαν τότε;

Σπάσιμο και μάθημα.
Πάγκος και λεφτά.

Δέν υπήρχαν και οι προσωμειοτές, που παρέχουν αδιαμφισβήτητα τόσο μεγάλη βοήθεια.@P@

Και τα περιοδικά, κρεμόμουν^hola^ στα περίπτερα της οδού Πανεπιστημίου να αποφασίσω ποιό περιοδικό θα πάρω με το χαρτζιλίκι μου....1980 -2100 Δραχμές_P_P


Δεν σε γνωριζω απο κοντα για να ξερω τον τροπο που σκεφτεσαι. Ελπιζω η ουσια του μυνηματος σου να ΜΗΝ ειναι οτι εισαι παλιος στο χομπυ οποτε η εμπειρια μετραει πιο πολυ απο τα επιχειρηματα. Παρολαυτα δεν καταλαβαινω τι θες να πεις; Για κινητηρες νιτρομεθανολης δεν μιλαμε;
w1ndsurfer
Δημοσιεύσεις: 428
Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από w1ndsurfer »

george_karasoulas έγραψε: η δική μου εκτίμηση είναι, ότι με την είσοδο στην αγορά μικρού κυβισμού μηχανών βενζίνης αλλά και οικονομικά προσιτών 4-χρονων μηχανών βενζίνης, οι μηχανές μεθανόλης θα παραμεριστούν εντελώς για το ευρύ αερομοντελιστικό κοινό, πλην ίσως κάποιων πιο εξειδικευμένων εφαρμογών που ανέφερε ο φίλος Νικόλας (αγώνες) και οι οποίες όμως θα αφορούν μάλλον ένα πολύ μικρό μέρος της αερομοντελιστικής αγοράς.


http://www.horizonhobby.com/products/fa-120r3-four-stroke-engine-bh-SAIE120R3


Αν αυτή η κούκλα :-* είχε πχ 400 $ αντί 800 το τελευταίο που θα με ενδιέφερε είναι τι καύσιμο καίει !
george_karasoulas
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από george_karasoulas »

"Αν αυτή η κούκλα είχε πχ 400 $ αντί 800 το τελευταίο που θα με ενδιέφερε είναι τι καύσιμο καίει !"


Πράγματι πρόκειται για ένα έργο τέχνης!

Όμως μην το λες τόσο εύκολα, ότι δεν θα σε ενδιέφερε πόσο καίει μια τέτοια μηχανή.

Μια .90άρα SAITO που έχω, καίει σε μια μόνο πτητική εξόρμηση, περίπου 10-12 Ευρώ καυσίμου COOLPOWER 15%. Και μιλάω για συντηρητική χρήση, 5-6 πτήσεις των 7-8 λεπτών περίπου.

Αυτό σίγουρα δεν είναι ένα ευκαταφρόνητο ποσό!

Οι μηχανές μεθανόλης μου θυμίζουν λίγο τους inkjet printers:

Έχουν σχετικά χαμηλή τιμή κτήσης (εκτός και αν κάποιος προτιμήσει τις “ναυαρxίδες”), αλλά μετά σε τζακίζουν τα αναλώσιμα!

Ας μην ξεχνάμε ότι τα μοντέλα (επομένως και οι μηχανές τους) όσο πάει γίνονται και πιο μεγάλα. Ήδη βλέπω στα μαγαζιά του εξωτερικού, ότι η ποικιλία είναι πολύ μεγαλύτερη στα 120-άρια (και πάνω) warbirds παρά στα .40-άρια, τα οποία όσο πάει και φθίνουν. Μια 120άρα ή150άρα μηχανή μεθανόλης, σίγουρα θα μας γονατίζει με την κατανάλωση της.

Οι 2-χρονες Κινέζικες μηχανές βενζίνης είναι ήδη ανταγωνιστικές στην τιμή τους με τις μηχανές μεθανόλης. Πιστεύω ότι σύντομα θα βγουν και 4-χρονες Κινέζικες μηχανές βενζίνης σε ανταγωνιστικές τιμές. Όπως ανέπτυξαν αρκετοί φίλοι προηγουμένως, δεν θα έχουν ποτέ τις επιδόσεις των επώνυμων μηχανών, θα μπορούν όμως –λόγω της πιο οικονομικής τιμής τους- να τις αγοράζουν περισσότεροι αερομοντελιστές.

Όπως έγραψε και ο φίλος “palafdim” λίγο πιο πάνω και εμένα θα με στεναχωρήσει όταν θα εκλείψουν οι μηχανές μεθανόλης. Και εμένα μου άρεσε η χαρακτηριστική μυρωδιά –όχι της μεθανόλης, αλλά του καστορέλαιου- όταν ήμουν πιτσιρικάκι και φτιάχναμε μόνοι μας τα καύσιμα (δεν γίνονταν τότε εισαγωγές καυσίμων).

Θυμάμαι όταν –μικρά παιδιά- πηγαίναμε με το λεωφορείο στο Τατόϊ για κάποια εκδήλωση αερομοντελισμού, μας “έπιανε” από μακριά η μυρωδιά του καστορέλαιου!

(Στην επιστροφή δεν είχε λεωφορείο από το Τατόϊ και προχωρούσαμε Τατόϊ-Νέα Κηφισσιά με τα πόδια!)

Για να τελειώσω, σας γράφω μια ωραία άποψη που διάβασα σε ένα διεθνές αερομοντελιστικό FORUM και η οποία θεωρώ ότι με καλύπτει:

“I agree with a post before about the Chinese not quite having the tooling, metalurgy and manufacturing capability to mix it with the the Japanese manufacturers like Saito, and to deliver a reliable and economic product. However, I think they are only a few years off, hence Saito madly trying to capture market share through releasing just about every glow 4-stroke as a petrol variant. The price on Saito gassers will have to come down by at least 25% or so over the next year as they capture more market share (and thus offset costs) and as the Chinese begin to release volume 4-stroke gassers as they improve their tooling.”

Φιλικά

Γιώργος Καρασούλας
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από yankos »

Η OS συνεχίζει να διεισδύει στην αγορά κινητήρων βενζίνης.

http://www.os-engines.co.jp/news/webdir/15/1.pdf

http://www.rcuniverse.com/forum/m_11073836/anchors_11074244/mpage_1/key_/anchor/tm.htm#11074244
Συνημμένα
Nl29833.jpg
Nl29833.jpg (83.82 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
3DJunk
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 4:53 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από 3DJunk »

Αγαπητοι φιλοι,

Δειτε στο παρακατω link τι ετοιμαζει η DA, 250cc boxer 4 stroke.

http://www.flyinggiants.com/forums/showthread.php?t=73729


Αντε να βγει στην παραγωγη να το ανιγραψει και αυτο ο κινεζος.:D
3DJunk
Δημοσιεύσεις: 300
Εγγραφή: Τρί Μάιος 13, 2008 4:53 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από 3DJunk »

...........................
Συνημμένα
DSC_4593.jpg
DSC_4593.jpg (84.09 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
george_karasoulas
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από george_karasoulas »

Αγαπητοί φίλοι Καλησπέρα


Όσοι από τους φίλους αερομοντελιστές παρακολουθούν τον ξένο ειδικό τύπο, θα έχουν δει κιόλας την αναγγελία και διαφήμιση της OS-MAX για τη νέα της μηχανή βενζίνης, την GT-33, με κυβισμό 33 cc (200-άρα) , για την οποία η εταιρεία διατείνεται ότι έχει τουλάχιστον 10% μεγαλύτερη ισχύ από οποιαδήποτε άλλη μηχανή στην κατηγορία της.

Μεταξύ των χαρακτηριστικών της μηχανής, ενδιαφέρον προκαλεί η ανακοίνωση της O.S. ότι η νέα εξάτμιση Ε-5030 “ελέγχει αποδοτικά” τον θόρυβο, χωρίς να θυσιάζεται η συμπεριφορά (ισχύς) της μηχανής. Αυτό έχει σημασία, γιατί υπήρχαν πολλά παράπονα για τον εκκωφαντικό θόρυβο της προηγούμενης μηχανής βενζίνης της OS-MAX, της GT-55.

Μεγαλύτερη σημασία πάντως έχει, ότι η OS-MAX παρακολουθώντας τον ανταγωνισμό και αφουγκραζόμενη τις ανάγκες των αερομοντελιστών, άρχισε να κινείται προς μικρότερου κυβισμού μηχανές βενζίνης, παραγκωνίζοντας ίσως κατ αυτόν τον τρόπο τις αντίστοιχες μηχανές μεθανόλης, με τους περιορισμούς πάντως που ορθά επεσήμαναν σε προηγούμενα μηνύματα οι φίλοι αερομοντελιστές.

Στην φωτογραφία φαίνεται η OS-GT33, εφοδιασμένη με καρμπυρατέρ WALBRO.


Γιώργος Καρασούλας
Συνημμένα
OS-GT33.jpg
OS-GT33.jpg (86.71 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
george_karasoulas
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Δευ Σεπ 21, 2009 6:52 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από george_karasoulas »

Μια είδηση όμως που δεν έγινε και τόσο πολύ γνωστή, είναι ότι η Κινέζικη εταιρεία NGH κατασκεύασε ήδη μια 4-χρονη μηχανή βενζίνης 38cc , την GF-38, η οποία θα διατίθεται στην Ευρωπαϊκή αγορά από τα μέσα Οκτώβρη και την οποία μπορείτε να δείτε στην φωτογραφία πιο κάτω.

Ενδιαφέρον έχει το απαντητικό e-mail του Michael Chow, του υπεύθυνου της NGH, σε σχετική ερώτηση μου:

"Mr. George,

Thanks for your attention on NGH.
Please visit: http://u.youku.com/user_video/id_UMjc0NDkxODA0.html


GF38cc is first 4-stroke petrol engine after my 2-stroke petrol engine, GF38 will be supplied from Oct middle and from then, all NGH's offcial dealers will sell GF38 in Europe.
Υes I will start to design and make second size of 4-stroke single liner, I am confused on which size is better, someone suggested me make a bigger size like 68cc, but I am afraid that the vibration is very big, and someone suggested me make a smaller size like 28cc, I am nor sure which is better.

Αfter GF38cc single, I will promote 76cc twin, and radial.

Ηow is your advice ?

Τhank you!

NGH ENGINES COMPANY/ Michael chow"


Για να διευκολύνουμε τους φίλους που δεν έχουν μεγάλη ευχέρεια στα Αγγλικά, παραθέτω την μετάφραση:

“κ. Γιώργο (!)

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας στην NGH.

Παρακαλώ επισκεφθείτε την διεύθυνση

http://u.youku.com/user_video/id_UMjc0NDkxODA0.html


Η GF-38 είναι η πρώτη μας 4-χρονη μηχανή βενζίνης, μετά τις 2-χρονες μηχανές μας. Θα αρχίσει να διατίθεται από τα μέσα Οκτώβρη και από τότε και μετά, όλοι οι εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι της NGH θα αρχίσουν να την πωλούν και στην Ευρώπη.

Ναι , θα προχωρήσουμε στην σχεδίαση και κατασκευή και άλλης μονοκύλινδρης, 4-χρονης μηχανής βενζίνης, αλλά ακόμα δεν έχουμε καταλήξει ποιος κυβισμός είναι ο καλύτερος. Κάποιοι μας πρότειναν έναν μεγαλύτερο κυβισμό, π.χ. 68 cc, φοβόμαστε όμως ότι οι δονήσεις σε αυτό το μέγεθος μηχανής θα είναι πολύ ισχυρές.

Κάποιος άλλος μας πρότεινε ένα μικρότερο μέγεθος π.χ. 28 cc, αλλά δεν γνωρίζουμε τι θα ήταν καλύτερο.

Μετά την μονοκύλινδρη 38 cc θα προωθήσουμε μια 2-κύλινδρη 76 cc και μια αστεροειδή μηχανή.

Ποια είναι η δική σας συμβουλή;

Σας ευχαριστούμε!

NGH ENGINES COMPANY/ Michael Chow ”


Η κυκλοφορία της GF-38 και η πιθανή κατασκευή και άλλων 4-χρονων, μικρότερου κυβισμού μηχανών βενζίνης από την NGH, είναι σίγουρο ότι θα πυροδοτήσει τον ανταγωνισμό μεταξύ των Κινέζικων εταιρειών, έτσι ώστε να δούμε πολύ σύντομα παρεμφερή προϊόντα, που θα οδηγήσουν με την σειρά τους στον (ακόμα μεγαλύτερο) μαρασμό –και τελικά στον επικείμενο θάνατο- των μηχανών μεθανόλης.

Αυτό πάντως που μου προξένησε μεγάλη εντύπωση (άσχετα με το θέμα μας), ήταν η άμεση – η ακαριαία θα έλεγα- αντίδραση και απάντηση του Κινέζου.

Επειδή έχω πληροφορηθεί και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις από φίλους αερομοντελιστές και για άλλες Κινέζικες εταιρείες (π.χ. μου έχουν πει για τον HOBBYKING), πιστεύω ότι οι αυτοί οι άνθρωποι έχουν μια ορισμένη νοοτροπία και συμπεριφορά (“πελατοκεντρική”, αν θα μου επιτρεπόταν ο όρος) στην οποία –εκτός των άλλων- οφείλεται και η μεγάλη επιτυχία τους στην διεθνή αγορά.

Από περιέργεια και μόνο, σκέφτομαι να υποβάλω παρόμοια ερωτήματα και στην OS-MAX, για να δω την απόκριση τους.

Με φιλικούς χαιρετισμούς

Γιώργος Καρασούλας
Συνημμένα
GF38.jpg
GF38.jpg (43.37 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
yankos
Δημοσιεύσεις: 635
Εγγραφή: Δευ Μάιος 19, 2008 3:59 pm

Απάντηση: ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΘΑΝΟΛΗΣ

Δημοσίευση από yankos »

Έχουμε καμιά ιδέα για τιμές και για βάρος για την GF38 ;

Επίσης έχουμε άλλο ένα μοτέρ στη γκάμα της OS.
http://www.os-engines.co.jp/news/webdir/20/1.pdf


Άρα για την ώρα υπάρχουν από την OS
GT22 GT33 GT55 και GT60
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μηχανολογικά - Εργαλεία - Καύσιμα”