EASYSTAR II
Απάντηση: EASYSTAR II
Καλησπέρα! Όχι δεν έχω κάνει καμία μέτρηση ακόμα.
Λοιπόν, ακόμα έμεινε να κάνω:
1. Ρυθμίσεις σε Τ/Κ και πηδάλια,
2. Να κολήσω λίγο καλύτερα το Solartrim σε κάποια σημεία,
3. Να φυτέψω από 2 μαγνητάκια σε κάθε πλευρό στην πλεύρα που εφάπτονται όταν είναι μέσα στην άτρακτο για να τα κρατάει
4. Ένα ζευγάρι μαγνητάκια σε canopy και άτρακτο ώστε να υπάρχει έξτρα κράτημα και εκεί.
5. Να περάσω ταινία με με οριζόντιο και κάθετο νήμα σχεδόν όλη την κοιλιά της ατράκτου και λίγο προς τις άκρες των φτερών από την κάτω μεριά εκεί που θα βρίσκουν στο έδαφος.
6. Να καλύψω καλύτερα τα σέρβο στα ailerons.
Παρόλα αυτά το EZ μου είναι σχεδόν έτοιμο και μείνανε αυτές οι λεπτομέρειες. Αποφάσισα να μην ακολουθήσω την προσέγγιση με αυτοκόλλητα EZ και έτσι δεν έβαλα κανένα. Αντίθετα ακολούθησα την προσέγγιση του Αντ. Κριτζά ως προς τα ακροπτερύγια και το ουραίο.
Για αυτό το λόγο πήρα πορτοκαλί Solartrim ταινία αυτοκόλλητη. Από την κάτω πλευρά έβαλα κόκκινη ταινία Solartrim από μια λωρίδα, αυτό με βόλευε πάρα πολύ όταν πεταγα το AXN Floater Jet μου.
Και με γαλάζιο Solartrim έδωσα μια εντελώς διαφορετική χροιά στο μοντέλο...
Πιστεύω στο Σ/Κ που έρχεται τα ελληνικά χρώματα να πετάξουν σε αγγλικό ουρανό! ^hola^
Λοιπόν, ακόμα έμεινε να κάνω:
1. Ρυθμίσεις σε Τ/Κ και πηδάλια,
2. Να κολήσω λίγο καλύτερα το Solartrim σε κάποια σημεία,
3. Να φυτέψω από 2 μαγνητάκια σε κάθε πλευρό στην πλεύρα που εφάπτονται όταν είναι μέσα στην άτρακτο για να τα κρατάει
4. Ένα ζευγάρι μαγνητάκια σε canopy και άτρακτο ώστε να υπάρχει έξτρα κράτημα και εκεί.
5. Να περάσω ταινία με με οριζόντιο και κάθετο νήμα σχεδόν όλη την κοιλιά της ατράκτου και λίγο προς τις άκρες των φτερών από την κάτω μεριά εκεί που θα βρίσκουν στο έδαφος.
6. Να καλύψω καλύτερα τα σέρβο στα ailerons.
Παρόλα αυτά το EZ μου είναι σχεδόν έτοιμο και μείνανε αυτές οι λεπτομέρειες. Αποφάσισα να μην ακολουθήσω την προσέγγιση με αυτοκόλλητα EZ και έτσι δεν έβαλα κανένα. Αντίθετα ακολούθησα την προσέγγιση του Αντ. Κριτζά ως προς τα ακροπτερύγια και το ουραίο.
Για αυτό το λόγο πήρα πορτοκαλί Solartrim ταινία αυτοκόλλητη. Από την κάτω πλευρά έβαλα κόκκινη ταινία Solartrim από μια λωρίδα, αυτό με βόλευε πάρα πολύ όταν πεταγα το AXN Floater Jet μου.
Και με γαλάζιο Solartrim έδωσα μια εντελώς διαφορετική χροιά στο μοντέλο...
Πιστεύω στο Σ/Κ που έρχεται τα ελληνικά χρώματα να πετάξουν σε αγγλικό ουρανό! ^hola^
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: EASYSTAR II
Αντωνη εγινε πραγματικα πολυ ομορφο ...... Μπραβο .... Καλοπαιχτο !!!! <++>:>>>
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: EASYSTAR II
ζηλευτό!!!!!!!
Απάντηση: EASYSTAR II
Καλησπέρα!
Λοιπόν αφού κόλλησαν τα 2 κομμάτια μεταξύ τους πέρασα τα καλωδια του esc από τις 2 διαδοχικές τρύπες και πραγματικά δεν με δυσκόλεψαν να πάνε προς τα μπρος.
Απλά όταν τα περάσεις και πλέον είναι στο χώρο της ατράκτου να σηκώσεις την άκτρακτο στον αέρα και να είναι με την μούρη προς τα κάτω για να τα βοηθήσει η βαρύτητα για να έρθουν κάτω τα καλώδια.
Αφού λοιπόν φύγουν τα καλώδια από την μέση θα καθήσεις το esc όμορφα στο χώρο που του δίνεται. Τον κόμπο με το (μαγνήτη/μεταλλάκι- δεν ξέρω τι είναι χαχαχαχα) το έσπρωξα προς την μπροστινή τρύπα που υπάρχει για να παίρνει αέρα το esc. Προσοχή! Δεν το έκλεισα, απλά το έσπρωξα προς τα εκεί.
Οπότε το Esc εκεί θα κάτσει και θέλει λίγο παίξιμο για να κάτσουν και τα καλώδια του καλά σε συνάρτηση και με του μοτέρ (το οποίο έχεις ήδη κουμπώσει πάνω στο μοντέλο).
Μόλις κάτσουν καλά τα καλώδια του esc, κάνεις σύνδεση.
Σε αυτό το σημείο πριν κάνεις κάτι αλλο, για να τα τοποθετήσεις καλύτερα κάνε ένα έλεγχο του μοτέρ γιατί όπως σου είπα εμένα φύσαγε ανάποδα, οπότε ίσως χρειαστεί να αλλάξεις 2 βύσματα μεταξύ τους. Όταν δεις ότι το μοτέρ στέλνει αέρα προς τα πίσω τότε βάζεις τα καλώδια λίγο πιο τακτικά μέσα και βιδώνεις το καπάκι.
Να πως είναι εμένα μέσα.
Αυτά που έγραφε και εκείνος τα είδα αλλά επειδή δεν ξέρω αν εμένα θα με βοηθήσει αυτό που κάνει εφόσον εκείνος το θέλει για κάτι εξειδικευμένο. Θεώρησα σωστό να κάνω το στήσιμο του EZ κατά γράμμα για αυτή την πρώτη επαφή με το μοντέλο ωστέ να το μάθω και να δω τις ιδιαιτερότητες του.
Για τα ailerons χρησιμοποίησα ένα καλώδιο Y. Τα extension που χρησιμοποίησα ήταν 30cm αν υπολογίσεις και τα βύσματα νομίζω μου έβγαινε κάπου 31-32 cm).
Το μακρύ είναι το καλώδιο Y των aileron, τα 2 που είναι μαζί είναι rudder + elevator και το πιο κοντό είναι το καλώδιο του esc.
Το δέκτη θα τον βάλω ακριβώς πίσω από την μπαταρία γιατί σε μια στούκα μπορεί να πάθει καμία ζημιά και είναι κρίμα. Καλύτερα βάλε όπως λέει και στο Manual μπαταρία στην μύτη και από πίσω το δέκτη.
Λοιπόν αφού κόλλησαν τα 2 κομμάτια μεταξύ τους πέρασα τα καλωδια του esc από τις 2 διαδοχικές τρύπες και πραγματικά δεν με δυσκόλεψαν να πάνε προς τα μπρος.
Απλά όταν τα περάσεις και πλέον είναι στο χώρο της ατράκτου να σηκώσεις την άκτρακτο στον αέρα και να είναι με την μούρη προς τα κάτω για να τα βοηθήσει η βαρύτητα για να έρθουν κάτω τα καλώδια.
Αφού λοιπόν φύγουν τα καλώδια από την μέση θα καθήσεις το esc όμορφα στο χώρο που του δίνεται. Τον κόμπο με το (μαγνήτη/μεταλλάκι- δεν ξέρω τι είναι χαχαχαχα) το έσπρωξα προς την μπροστινή τρύπα που υπάρχει για να παίρνει αέρα το esc. Προσοχή! Δεν το έκλεισα, απλά το έσπρωξα προς τα εκεί.
Οπότε το Esc εκεί θα κάτσει και θέλει λίγο παίξιμο για να κάτσουν και τα καλώδια του καλά σε συνάρτηση και με του μοτέρ (το οποίο έχεις ήδη κουμπώσει πάνω στο μοντέλο).
Μόλις κάτσουν καλά τα καλώδια του esc, κάνεις σύνδεση.
Σε αυτό το σημείο πριν κάνεις κάτι αλλο, για να τα τοποθετήσεις καλύτερα κάνε ένα έλεγχο του μοτέρ γιατί όπως σου είπα εμένα φύσαγε ανάποδα, οπότε ίσως χρειαστεί να αλλάξεις 2 βύσματα μεταξύ τους. Όταν δεις ότι το μοτέρ στέλνει αέρα προς τα πίσω τότε βάζεις τα καλώδια λίγο πιο τακτικά μέσα και βιδώνεις το καπάκι.
Να πως είναι εμένα μέσα.
Αυτά που έγραφε και εκείνος τα είδα αλλά επειδή δεν ξέρω αν εμένα θα με βοηθήσει αυτό που κάνει εφόσον εκείνος το θέλει για κάτι εξειδικευμένο. Θεώρησα σωστό να κάνω το στήσιμο του EZ κατά γράμμα για αυτή την πρώτη επαφή με το μοντέλο ωστέ να το μάθω και να δω τις ιδιαιτερότητες του.
Για τα ailerons χρησιμοποίησα ένα καλώδιο Y. Τα extension που χρησιμοποίησα ήταν 30cm αν υπολογίσεις και τα βύσματα νομίζω μου έβγαινε κάπου 31-32 cm).
Το μακρύ είναι το καλώδιο Y των aileron, τα 2 που είναι μαζί είναι rudder + elevator και το πιο κοντό είναι το καλώδιο του esc.
Το δέκτη θα τον βάλω ακριβώς πίσω από την μπαταρία γιατί σε μια στούκα μπορεί να πάθει καμία ζημιά και είναι κρίμα. Καλύτερα βάλε όπως λέει και στο Manual μπαταρία στην μύτη και από πίσω το δέκτη.
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: EASYSTAR II
Κατατοπιστικοτατος ....... Ευχαριστω πολυ !!!!!!! :>):>):>)
Υ.Γ. Ο (μαγνητης/μεταλλακι) ειναι αντιπαρασιτικο !!!! ^%^
Υ.Γ. Ο (μαγνητης/μεταλλακι) ειναι αντιπαρασιτικο !!!! ^%^
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: EASYSTAR II
Τωρα που εκανα μια δοκιμη , ειδα οτι το καλωδιο που συνδεεται η μπαταρια στο ESC εναι αρκετα κοντο και δεν φτανει στο σημειο που πρεπει για να κουμπωσω μπαταρια ... w
- Συνημμένα
-
- DSC00351a.jpg (94.4 KiB) Προβλήθηκε 83 φορές
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: EASYSTAR II
καλύτερα να κάνεις προέκταση για πάει το esc μέσα στο χώρο της ατράκτου Θα αερίζεται καλύτερα και θα μπορείς να το αλλάξεις αν χρειαστεί
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: EASYSTAR II
Αντωνη , και στο χωρο που μπαινει στο ΕΖ2 , νομιζω οτι μπορει να αλλαχτει αν προκυψει προβλημα ... εχει μια μικρη δυσκολια στο να περασουν τα καλωδια μπροστα , αλλα γινεται , το δοκιμασα . Θα το δω και αυτο που λες , γιατι ετσι σιγουρα η προσβαση στο ESC ειναι πιο ευκολη .
Υ.Γ. Δεν θα κλεισω την ατρακτο αποψε . Να τελειωσω με τις προεκτασεις και να τσεκαρω ξανα ολες τις πιθανες περιπτωσεις προβληματος , για να ειμαι 1000% σιγουρος πριν κλεισει η ατρακτος οτι ολα ειναι οκ !!! _Β_Ο
Υ.Γ. Δεν θα κλεισω την ατρακτο αποψε . Να τελειωσω με τις προεκτασεις και να τσεκαρω ξανα ολες τις πιθανες περιπτωσεις προβληματος , για να ειμαι 1000% σιγουρος πριν κλεισει η ατρακτος οτι ολα ειναι οκ !!! _Β_Ο
-
- Δημοσιεύσεις: 117
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 16, 2011 10:38 am
Απάντηση: EASYSTAR II
Γιατι βαζεις τα ailerons στο ιδιο καναλι και οχι ανεξαρτητα;
Απάντηση: EASYSTAR II
με turnigy 2217 μοτερακι στα 1050KV και ελικα APC 7x5 ηταν λιγο καλυτερα τα πραγματα
9.8Α
115.8W
σιγουρα και αυτα τα νουμερα ειναι μακρυα απο αυτα που δινει η Turnigy αν χρησιμοποιηθουν οι προτεινομενοι ελικες (9-10-11), αλλα κ παλι νομιζω αρκουν τα watt αυτα για το easystar...το καλο ειναι οτι το esc μιας κ 30αρι, με τα Α που εχω μετρησει μεχρι τωρα δεν θα εχει το παραμικρο προβλημα....θα δουμε ομως ολα στην πραξη το ΣΚ....
9.8Α
115.8W
σιγουρα και αυτα τα νουμερα ειναι μακρυα απο αυτα που δινει η Turnigy αν χρησιμοποιηθουν οι προτεινομενοι ελικες (9-10-11), αλλα κ παλι νομιζω αρκουν τα watt αυτα για το easystar...το καλο ειναι οτι το esc μιας κ 30αρι, με τα Α που εχω μετρησει μεχρι τωρα δεν θα εχει το παραμικρο προβλημα....θα δουμε ομως ολα στην πραξη το ΣΚ....
Απάντηση: EASYSTAR II
γιατί βάζετε Υ και όχι προεκτ'ασεις με δυνατότητα περισότερων μιξεων ??
Απάντηση: EASYSTAR II
Εγώ προς το παρόν θέλω να το δοκιμάσω χωρίς μίξεις για να δω πως πάει για μερικές πτήσεις. Με μίξεις θα ασχοληθώ πιο μετά. Για αυτό το λόγο έβαλα ένα Y για να τελειώνω.
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: EASYSTAR II
Skywalker έγραψε: ↑Εγώ προς το παρόν θέλω να το δοκιμάσω χωρίς μίξεις για να δω πως πάει για μερικές πτήσεις. Με μίξεις θα ασχοληθώ πιο μετά. Για αυτό το λόγο έβαλα ένα Y για να τελειώνω.
+ 10000 :>):>):>)
Να πεταξουμε ............. και τα υπολοιπα ...... επονται ..........
Απάντηση: EASYSTAR II
Λοιπόν, έγινε η παρθενική του EZ χτες! Πάρα πολύ άνετο, καθόταν ψιλά πολύ ώρα χωρίς μοτέρ, όταν έχανα ύψος έβαζα μπρος το μοτέρ μέχρι να ξαναπάρει ύψος. Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος!_P_P
Λοιπόν μια παρατήρηση, το προηγούμενο βράδυ πριν το πετάξω έκανα δοκιμή. Στο manual, στα Abb. 14+15, δείχνει ότι κολλάς την υποδοχή για το σέρβο, ΟΚ μέχρι εδώ. Μετά δείχνει ότι εκεί τοποθετείς το σέρβο, φυσικά χωρίς να το κολλήσουμε γιατί αν χαλάσει δεν θα βγαίνει...
Όταν το πρωτοέβαλα είδα ότι αυτές οι υποδοχές έχουν δοντάκια και κρατάνε καλά τα σέρβο μέσα. Στις pre-flight δοκιμές όταν έπαιξα το rudder + elevator με 2 τσακ και τα δυο σέρβο ξεμάγκωσαν από τα δοντάκια και ήταν στον αέρα. Αυτό δεν είναι καθόλου καλό αν συμβεί όταν είμαστε στον αέρα. ΈΒγαλα λοιπόν το ένα σέρβο και είδα ότι υπάρχει ένα μικρό πλαστικό σαν βάση κάτς από κάθε σέρβο.
Έβαλα ξανά το σέρβο και πήρα το μικρό χειροκίνητο τρυπανάκι που έχω και άνοιξα μια μικρή τρύπα κάθετη σε αυτές που έχουν τα αυτάκια των σέρβο ώστε να περάσω τις βίδες που δίνονται με τα σέρβο.
Το αποτέλεσμα.. τα βίδωσα!!!
Τώρα δεν πάνε πουθενά! ^%^
Δεύτερη παρατήρηση, ίσως έφταιγαν ότι το horn του σέρβο στα aileron ήταν κοντό αλλά δεν είχα αρκετή κίνηση και απόλυτο έλεγχο του EZ στην πρώτη πτήση. Εκεί που στις οδηγίες λέει να περάσουμε το σύρματάκι στην δεύτερη τρύπα του horn των aileron, τα άλλαξα επιτόπου και τα έβαλα στην πιο έξω. Και αυτό το πρόβλημα λύθηκε!
Όπως είπα το EZ πέταξε, αλλά φωτογραφίες ξέχασα να τραβήξω! Λογικά μεσοβδόμαδα θα βγάλω φωτογραφίες αν μας επιτρέψει ο καιρός καμία πτήση.
Λοιπόν μια παρατήρηση, το προηγούμενο βράδυ πριν το πετάξω έκανα δοκιμή. Στο manual, στα Abb. 14+15, δείχνει ότι κολλάς την υποδοχή για το σέρβο, ΟΚ μέχρι εδώ. Μετά δείχνει ότι εκεί τοποθετείς το σέρβο, φυσικά χωρίς να το κολλήσουμε γιατί αν χαλάσει δεν θα βγαίνει...
Όταν το πρωτοέβαλα είδα ότι αυτές οι υποδοχές έχουν δοντάκια και κρατάνε καλά τα σέρβο μέσα. Στις pre-flight δοκιμές όταν έπαιξα το rudder + elevator με 2 τσακ και τα δυο σέρβο ξεμάγκωσαν από τα δοντάκια και ήταν στον αέρα. Αυτό δεν είναι καθόλου καλό αν συμβεί όταν είμαστε στον αέρα. ΈΒγαλα λοιπόν το ένα σέρβο και είδα ότι υπάρχει ένα μικρό πλαστικό σαν βάση κάτς από κάθε σέρβο.
Έβαλα ξανά το σέρβο και πήρα το μικρό χειροκίνητο τρυπανάκι που έχω και άνοιξα μια μικρή τρύπα κάθετη σε αυτές που έχουν τα αυτάκια των σέρβο ώστε να περάσω τις βίδες που δίνονται με τα σέρβο.
Το αποτέλεσμα.. τα βίδωσα!!!
Τώρα δεν πάνε πουθενά! ^%^
Δεύτερη παρατήρηση, ίσως έφταιγαν ότι το horn του σέρβο στα aileron ήταν κοντό αλλά δεν είχα αρκετή κίνηση και απόλυτο έλεγχο του EZ στην πρώτη πτήση. Εκεί που στις οδηγίες λέει να περάσουμε το σύρματάκι στην δεύτερη τρύπα του horn των aileron, τα άλλαξα επιτόπου και τα έβαλα στην πιο έξω. Και αυτό το πρόβλημα λύθηκε!
Όπως είπα το EZ πέταξε, αλλά φωτογραφίες ξέχασα να τραβήξω! Λογικά μεσοβδόμαδα θα βγάλω φωτογραφίες αν μας επιτρέψει ο καιρός καμία πτήση.
-
- Δημοσιεύσεις: 117
- Εγγραφή: Κυρ Οκτ 16, 2011 10:38 am
Απάντηση: EASYSTAR II
Μα τι καταπληκτικο υλικο ειναι αυτο το elapor...
Ειχα προχθες μια ατυχη στιγμη λογω κακου ζυγισματος με την gopro πανω (...).
Με λιγη κολλα, μερικα μικρα carbon κομματακια για ενισχυση, εγινε καλυτερο απο καινουργιο!
Οσο περναει ο καιρος, ολο και πειθομαι περισσοτερο οτι το ES ειναι το τελειο α/π για καποιος για να εισαχθει στο χωρο... ευκολο στην κατασκευη, ευκολο & απολαυστικο στην πτηση, και μαλλον το σημαντικοτερο για τους νεους που εχουμε αρκετες ζημιες, ευκολο (και ενεξοδο) στην επισκευη.
Ειχα προχθες μια ατυχη στιγμη λογω κακου ζυγισματος με την gopro πανω (...).
Με λιγη κολλα, μερικα μικρα carbon κομματακια για ενισχυση, εγινε καλυτερο απο καινουργιο!
Οσο περναει ο καιρος, ολο και πειθομαι περισσοτερο οτι το ES ειναι το τελειο α/π για καποιος για να εισαχθει στο χωρο... ευκολο στην κατασκευη, ευκολο & απολαυστικο στην πτηση, και μαλλον το σημαντικοτερο για τους νεους που εχουμε αρκετες ζημιες, ευκολο (και ενεξοδο) στην επισκευη.