Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Αφού βγήκαν όλα απ' τα σακουλάκια τους είπα να το στήσω το μοντέλο έτσι για χαλβάδιασμα! Τελικά το μέγεθός του είναι, μπορώ να πω, αρκετά χορταστικό. Με ικανοποίησε πλήρως το περίμενα μικρότερο! Μια χαρά για 60άρι μοντέλο!!
- Συνημμένα
-
- 2012-05-29-244.jpg (90.31 KiB) Προβλήθηκε 73 φορές
-
- 2012-05-29-243.jpg (87.8 KiB) Προβλήθηκε 73 φορές
-
- 2012-05-29-242.jpg (86.21 KiB) Προβλήθηκε 73 φορές
-
- 2012-05-29-241.jpg (90.87 KiB) Προβλήθηκε 73 φορές
-
- 2012-05-29-239.jpg (91.63 KiB) Προβλήθηκε 73 φορές
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Πρώτη δουλειά ήταν να κολληθεί το servo tray στο κεντρικό τμήμα του φτερού για το retract servo, με πεντάλεπτη εποξική και η τοποθέτηση του servo που όπως αποδείχθηκε ήταν πολύ εύκολη δουλειά γιατί το servo της spectrum είναι full proportional και endpoint adjustable. Πρόσεξα να κλειδώνουν καλά και πάνω αλλά κυρίως κάτω τα σκέλη, αλλά και το servo εκεί που σταματάει να μην ζορίζεται και καταναλώνει ρεύμα (τώρα που ακρίβυνε κιόλας ).
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Παιδιά, αν ξέρει κάποιος θα ήθελα να του βάλλω oleo struts αλλά δεν ξέρω ποια ταιριάζουν και που μπορώ να προμηθευτώ από Ελλάδα? Αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει ή ακόμη αν έχει και κάποιος μεταχειρισμένα για το συγκεκριμένο μοντέλο (πάντα σε καλή κατάσταση) θα ενδιαφερόμουν!!
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Χάρη, καλοπέταχτο να είναι, πανέμορφο!!!
Για τα oleo struts ρώτα στον Γιάννη http://www.diamonds-models.gr
κάτι θα έχει!
Όσο για την έλικα, μεγάλη μου φαίνεται για τον 91 (4-χρονο). Κοίτα σε πιο μικρό νούμερο και αν μπορείς να αποφύγεις τις Master Airscrew!
Για τα oleo struts ρώτα στον Γιάννη http://www.diamonds-models.gr
κάτι θα έχει!
Όσο για την έλικα, μεγάλη μου φαίνεται για τον 91 (4-χρονο). Κοίτα σε πιο μικρό νούμερο και αν μπορείς να αποφύγεις τις Master Airscrew!
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
ΜΗΝ ξεχασεις να γκλασαρεις το firewall εξωτερικα, και να του βαλεις λιγο πανί από την μέσα πλευρά.
Ακομα, ενυσχηση των "φωλιων" των ρετρακς.
Ακομα, ενυσχηση των "φωλιων" των ρετρακς.
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
DjBac έγραψε: ↑Χάρη, καλοπέταχτο να είναι, πανέμορφο!!!
Για τα oleo struts ρώτα στον Γιάννη http://www.diamonds-models.gr
κάτι θα έχει!
Όσο για την έλικα, μεγάλη μου φαίνεται για τον 91 (4-χρονο). Κοίτα σε πιο μικρό νούμερο και αν μπορείς να αποφύγεις τις Master Airscrew!
Γιατί το λες αυτό για τις Master Airscrew? Φοβάμαι ότι σε μικρότερο νούμερο δεν θα έχω αρκετό ελικόρευμα στα πηδάλια γιατί έχει τεράστιο cowl!!! Δεν ξέρω, πάντως έχω διαβάσει και σε ξένα forum όλοι βάζουν 14Χ7Χ3 σε αυτό το μοντέλο, οι περισσότεροι με saito 100, αλλά και αρκετοί με o.s. max 91!! Τι να πώ περιμένω κι άλλες απαντήσεις, ίσως από κάποιο φίλο που έχει χρησιμοποιήσει τον ίδιο κινητήρα!!!
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Mogolos έγραψε: ↑ΜΗΝ ξεχασεις να γκλασαρεις το firewall εξωτερικα, και να του βαλεις λιγο πανί από την μέσα πλευρά.
Ακομα, ενυσχηση των "φωλιων" των ρετρακς.
Φίλε Γιάννη, εννοείται ότι θα γκλασάρω το firewall, τις φωλιές πως να τις ενισχύσω? με πανί και εποξική?
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Γιατί από προσωπική εμπειρία, αλλά και φίλων δεν έχουν ακαμψία όπως π.χ. apc, graupner.
Όσο για το μέγεθος, είναι από τα μεγάλα νούμερα που μπορεί να δεχθεί, ειδικά για στρώσιμο!
Όσο για το μέγεθος, είναι από τα μεγάλα νούμερα που μπορεί να δεχθεί, ειδικά για στρώσιμο!
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
DjBac έγραψε: ↑Γιατί από προσωπική εμπειρία, αλλά και φίλων δεν έχουν ακαμψία όπως π.χ. apc, graupner.
Όσο για το μέγεθος, είναι από τα μεγάλα νούμερα που μπορεί να δεχθεί, ειδικά για στρώσιμο!
O κινητήρας είναι ήδη στρωμένος και πετούσε σε άλλο αεροπλάνο, οπότε αυτό δεν είναι πρόβλημα, τώρα όσο για την ακαμψία που λες πραγματικά δεν το γνώριζα αυτό. Δεν μπορώ να καταλάβω τι πρόβλημα μπορεί να μου δημιουργήσει η ακαμψία της έλικας? Δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει ΜΑ και πραγματικά δεν ξέρω, μόνο APC χρησιμοποιώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος απλά μου άρεσε το μαύρο χρώμα της ΜΑ γι' αυτό και την επέλεξα!!!
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
...Χάρη καλορίζικο κ' καλοπέταχτο το Hellcat ... όπως είπε ο Γιάννης ενίσχυσε με μικρά κομμάτια απο ξύλο κ' εποξική κόλλα από κάτω κ' καθ' όλο το μήκος τις φωλιές των retracts, όπως επίσης και το firewall (μέσα-έξω) καθώς και τα πλευρά της σέλλας με πανί κ' εποξική ρητίνη...
...τώρα αν θέλεις να συμβουλευτείς το σχεδιάγραμμα εδώ ... http://www.rc-airplane-world.com/propeller-size.html
για την κατάλληλη προπέλλα για τον κινητήρα σου ... έτσι όπως λέει ο DjBac η ιδανική τρίφυλλη θα είναι μία 13Χ8-3blade (για τρίφυλλες θα κατεβαίνεις ένα νούμερο διάμετρο ενώ για τετράφυλλες - αν ποτέ βρείς - θα κατεβαίνεις επιπρόσθετα και δύο νούμερα pitch) ... όσο για το χρώμα που αρέσει σε όλους μας (μαύρο) πάρε μία APC κ' βάφτην ....
...τώρα αν θέλεις να συμβουλευτείς το σχεδιάγραμμα εδώ ... http://www.rc-airplane-world.com/propeller-size.html
για την κατάλληλη προπέλλα για τον κινητήρα σου ... έτσι όπως λέει ο DjBac η ιδανική τρίφυλλη θα είναι μία 13Χ8-3blade (για τρίφυλλες θα κατεβαίνεις ένα νούμερο διάμετρο ενώ για τετράφυλλες - αν ποτέ βρείς - θα κατεβαίνεις επιπρόσθετα και δύο νούμερα pitch) ... όσο για το χρώμα που αρέσει σε όλους μας (μαύρο) πάρε μία APC κ' βάφτην ....
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
καλές πτήσεις να έχεις ........
Πολύ καλή αγορά !!!!!!!
Προστατεψε την ξυλεία απο τα καυσιμα όσο μπορείς
Πάρε και μιά ιδέα για προπέλα http://www.flyingsites.co.uk/howto/propchoice.htm
Πολύ καλή αγορά !!!!!!!
Προστατεψε την ξυλεία απο τα καυσιμα όσο μπορείς
Πάρε και μιά ιδέα για προπέλα http://www.flyingsites.co.uk/howto/propchoice.htm
-
- Δημοσιεύσεις: 428
- Εγγραφή: Τετ Φεβ 09, 2011 8:00 am
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Χάρη μπράβο για την επιλογή σου και καλοπέταχτο και από εμένα !
Επειδή το είχα και εγώ και το έχασα όταν δίπλωσε το φτερό στον αέρα, πρέπει οπωσδήποτε να ενισχύσεις την φωλιά των retract στο σημείο που κόβεται η κάτω δοκός του φτερού.
Μπορείς πιο απλά με ντίζα 2 χιλ σε σχήμα Π (δες http://www.petame.gr/forumv/showpost.php?p=59153&postcount=16
)
ή να φτιάξεις ενίσχυση από carbon (δες http://www.petame.gr/forumv/showpost.php?p=59491&postcount=25)
Προπέλλες: τον fs91 SII φορούσα και εγώ, η MAS 14x7x3 είναι μια χαρά, 14x8x2 για περισσότερη ταχύτητα ή 15x6 - 16x6 για μεγαλύτερη ροπή / ρυθμό ανόδου.
Όντως για να παρει scale όψη χρειάζεται oleo struts και καλύτερο καπάκι struts.
Να και φωτό για έμπνευση:
.
Επειδή το είχα και εγώ και το έχασα όταν δίπλωσε το φτερό στον αέρα, πρέπει οπωσδήποτε να ενισχύσεις την φωλιά των retract στο σημείο που κόβεται η κάτω δοκός του φτερού.
Μπορείς πιο απλά με ντίζα 2 χιλ σε σχήμα Π (δες http://www.petame.gr/forumv/showpost.php?p=59153&postcount=16
)
ή να φτιάξεις ενίσχυση από carbon (δες http://www.petame.gr/forumv/showpost.php?p=59491&postcount=25)
Προπέλλες: τον fs91 SII φορούσα και εγώ, η MAS 14x7x3 είναι μια χαρά, 14x8x2 για περισσότερη ταχύτητα ή 15x6 - 16x6 για μεγαλύτερη ροπή / ρυθμό ανόδου.
Όντως για να παρει scale όψη χρειάζεται oleo struts και καλύτερο καπάκι struts.
Να και φωτό για έμπνευση:
.
- Συνημμένα
-
- IMGP0154_25.jpg (95.11 KiB) Προβλήθηκε 73 φορές
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
HAR28 έγραψε: ↑Φίλε Γιάννη, εννοείται ότι θα γκλασάρω το firewall, τις φωλιές πως να τις ενισχύσω? με πανί και εποξική?
"Γεμιζεις" ολο το κενο που υπάρχει κάτω από τα τακάκια, με εποξυ και κομματια ξυλου ή με εποξυκο στοκο
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
HAR28 έγραψε: ↑O κινητήρας είναι ήδη στρωμένος και πετούσε σε άλλο αεροπλάνο, οπότε αυτό δεν είναι πρόβλημα, τώρα όσο για την ακαμψία που λες πραγματικά δεν το γνώριζα αυτό. Δεν μπορώ να καταλάβω τι πρόβλημα μπορεί να μου δημιουργήσει η ακαμψία της έλικας? Δεν έχω ξαναχρησιμοποιήσει ΜΑ και πραγματικά δεν ξέρω, μόνο APC χρησιμοποιώ και είμαι πολύ ευχαριστημένος απλά μου άρεσε το μαύρο χρώμα της ΜΑ γι' αυτό και την επέλεξα!!!
Οι ΜΑ ειναι γενικως για τον π...λα προπέλες. Ειναι μαλακές και "μπαλονιαζουν", με αποτελεσμα και καλή απόδοση να μην εχεις και να ταλαιπορεις το μοτερ (ρουλεμαν). Η 14/7 ειναι μια χαρα για το σκαφος σου.
Απάντηση: Σελίδα Παρουσίασης & κατασκευής του F6F Hellcat της εταιρείας Hangar 9
Quote από το site που ανέφερε πιο πάνω ο Αντώνης!
Master Airscrew props are noisy, inefficient propellers and their only redeeming feature is their strength against ground impacts - only buy if there is nothing else.
Master Airscrew props are noisy, inefficient propellers and their only redeeming feature is their strength against ground impacts - only buy if there is nothing else.