Βοηθεια για Cessna 182
-
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 12, 2012 3:21 pm
Βοηθεια για Cessna 182
Μολις πηρα ενα cessna 182 της skyartec και το πακετο περιειχε μια μπαταρια τυπου NiMh και ειναι τελειως ψιοφια...
Θελω να περω λοιπον μια Lipo και δεν ξερω ποια ειναι καταλληλη..
Τι θα μου προτεινατε;
Ευχαριστω,
Δημητρης.
Θελω να περω λοιπον μια Lipo και δεν ξερω ποια ειναι καταλληλη..
Τι θα μου προτεινατε;
Ευχαριστω,
Δημητρης.
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Βοηθεια για Cessna 182
Η εταιρια δινει 3σελη 1100mah .... Μετρα τον χωρο της μπαταριας στο α/π και ισως χωραει να βαλεις 3σελη 1300mah ...... Ενδεικτικα αυτη ....... http://www.heliland.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=319_358_361&products_id=4803
εννοειται οτι θα χρειαστεις (αν δεν εχεις) και φορτιστη για LiPo μπαταριες .....
εννοειται οτι θα χρειαστεις (αν δεν εχεις) και φορτιστη για LiPo μπαταριες .....
Απάντηση: Βοηθεια για Cessna 182
dimitris12 έγραψε: ↑Μολις πηρα ενα cessna 182 της skyartec και το πακετο περιειχε μια μπαταρια τυπου NiMh και ειναι τελειως ψιοφια...
...δεν είναι δυνατόν να είχε στο πακέτο μπαταρία NiMh .... μήπως είναι Lipo κ' την οποία πρέπει πρώτα να φορτίσεις..?
η ταν, η, τα πετάν...
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Βοηθεια για Cessna 182
Αν είναι δυνατόν λέει? Δυνατότατο. Προφανώς είναι η παλιά έκδοση. Σαν κι αυτό που έχω εγώ αλλά όχι όπως το έχω κάνει. Από μαμά έχει καρβουνάτο μοτέρ και μπαταρία ΝΙΜΗ 8.4 βολτς (είχε βγει και με 9.6). Φυσικά η δύναμη ήταν ελεεινή και η διάρκεια πτήσης άψε σβήσε.
Αν έχει το καρβουνάτο μοτέρ, μία τρίσελη 1000 -1300 μιλιαμπέρ είναι ότι πρέπει. Αυτό είχα κάνει εγώ αρχικά. Το μαμίσιο μοτέρ, τον μαμίσιο ρυθμιστή αλλά τρίσελη λίπο. Δίνει ζωή στο μοτέρ και εξασφαλίζει καλή διάρκεια πτήσης, ταιριάζοντας στον υπάρχοντα χώρο της μπαταριοθήκης χωρίς να χρειαστούν τρελές μοντίφες. Επειδή όμως οι παλαιοί ρυθμιστές δεν έχουν προστασία λίπο, με το που θα δεις πτώση στη δύναμη προσγειώνεσαι αμέσως γιατί η λίπο αν αδειάσει τελείως χαιρετάει τον πλάτανο.
Υπάρχει και μια πιο πρόσφατη έκδοση με brushless μοτέρ αλλά η ΝΙΜΗ, ΝΙΜΗ. Πάλι μια 1000-1300 τρίσελη λίπο πάει γάντι αλλά αλλά πιθανόν σε μια τέτοια περίπτωση να κόβει ο ρυθμιστής σε φουλ γκάζι γιατί ,αν χρησιμοποιεί για παράδειγμα το ίδιο οριακό setup που χρησιμοποιείται στο coota της ίδιας εταιρείας το οποίο έχει επίσης από μαμά μοτέρ χωρίς κάρβουνα αλλά με ΝΙΜΗ μπαταρία, χρειάζεται ρυθμιστή με περισσότερα αμπέρ για να μην κόβει στο φουλ αν η ΝΙΜΗ αντικατασταθεί με τρίσελη λίπο.
ΣΕ πρώτη φάση παντως ,χτύπα μια λίπο τριών στοιχείων 1000-1300 μιλιαμπερώρια με διαστάσεις που ταιριάζουν στην μπαταριοθήκη.
Φιλικά Κώστας.
Αν έχει το καρβουνάτο μοτέρ, μία τρίσελη 1000 -1300 μιλιαμπέρ είναι ότι πρέπει. Αυτό είχα κάνει εγώ αρχικά. Το μαμίσιο μοτέρ, τον μαμίσιο ρυθμιστή αλλά τρίσελη λίπο. Δίνει ζωή στο μοτέρ και εξασφαλίζει καλή διάρκεια πτήσης, ταιριάζοντας στον υπάρχοντα χώρο της μπαταριοθήκης χωρίς να χρειαστούν τρελές μοντίφες. Επειδή όμως οι παλαιοί ρυθμιστές δεν έχουν προστασία λίπο, με το που θα δεις πτώση στη δύναμη προσγειώνεσαι αμέσως γιατί η λίπο αν αδειάσει τελείως χαιρετάει τον πλάτανο.
Υπάρχει και μια πιο πρόσφατη έκδοση με brushless μοτέρ αλλά η ΝΙΜΗ, ΝΙΜΗ. Πάλι μια 1000-1300 τρίσελη λίπο πάει γάντι αλλά αλλά πιθανόν σε μια τέτοια περίπτωση να κόβει ο ρυθμιστής σε φουλ γκάζι γιατί ,αν χρησιμοποιεί για παράδειγμα το ίδιο οριακό setup που χρησιμοποιείται στο coota της ίδιας εταιρείας το οποίο έχει επίσης από μαμά μοτέρ χωρίς κάρβουνα αλλά με ΝΙΜΗ μπαταρία, χρειάζεται ρυθμιστή με περισσότερα αμπέρ για να μην κόβει στο φουλ αν η ΝΙΜΗ αντικατασταθεί με τρίσελη λίπο.
ΣΕ πρώτη φάση παντως ,χτύπα μια λίπο τριών στοιχείων 1000-1300 μιλιαμπερώρια με διαστάσεις που ταιριάζουν στην μπαταριοθήκη.
Φιλικά Κώστας.
-
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 12, 2012 3:21 pm
Απάντηση: Βοηθεια για Cessna 182
Καταρχάς να σας ευχαριστησω για το ενδιαφερον σας...
Εγω εχω την εκδοση με brusless μοτερ και με μπαταρια NiMh...
Επισης, τι φορτιστη θα μου προτινατε να αγορασω;\Μου εχουν πει να παρω εναν ψυφιακο περιπου 80 ευρω αλλα δεν θελω να δωσω τοσα για μπαταριες!!
Τι αλλο αξιζει απο αναλογικους;
Να πω επισης οτι στο πακετο υπηρχε μια τηλεκατευθυνση skyartec 2.4 η οποια ομως πληροφοριθηκα πως ειναι για πεταμα αφου μπορει να φαει παρεμβολη...ισχυει αυτο;
Εγω εχω την εκδοση με brusless μοτερ και με μπαταρια NiMh...
Επισης, τι φορτιστη θα μου προτινατε να αγορασω;\Μου εχουν πει να παρω εναν ψυφιακο περιπου 80 ευρω αλλα δεν θελω να δωσω τοσα για μπαταριες!!
Τι αλλο αξιζει απο αναλογικους;
Να πω επισης οτι στο πακετο υπηρχε μια τηλεκατευθυνση skyartec 2.4 η οποια ομως πληροφοριθηκα πως ειναι για πεταμα αφου μπορει να φαει παρεμβολη...ισχυει αυτο;
-
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 12, 2012 3:21 pm
Απάντηση: Βοηθεια για Cessna 182
Αν μπορεις απαντησε και στο νεο μου μηνυμα
-
- Δημοσιεύσεις: 712
- Εγγραφή: Τρί Απρ 08, 2008 4:12 pm
Απάντηση: Βοηθεια για Cessna 182
Για την ώρα δεν χρειάζεσαι άλλη τηλεκατεύθυνση. Δεν είναι βέβαια μια τηλεκατεύθυνση που μπορείς να την εμπιστευτείς για ένα μεγάλο ηλεκτρικό πόσο μάλλον για θερμικό αεροπλάνο αλλά για το συγκεκριμένο αεροπλανάκι του φτάνει και του περισσεύει. Αν βέβαια αργότερα καταπιαστείς με μεγαλύτερα αεροπλάνα εκεί θα σου χρειαστεί μια σοβαρή τηλεκατεύθυνση, δεν το συζητάμε αυτό. Για την ώρα όμως είσαι εντάξει. Εδώ το δικό μου, που έβγαινε με 40ΜΗΖ απλή ΡΡΜ τηλεκατεύθυνση και δεν θυμάμαι ποτέ να είχα παρεμβολές όσο το πέταγα με αυτή στην αρχή. Βέβαια δεξιά κι αριστερά ακούγονταν διάφορα. Εμ βέβαια όταν ο άλλος κόβει την κεραία ή τη διπλώνει όπως όπως ή βάζει το ρυθμιστή ταχύτητας πάνω στο δέκτη ή έχει κάνει τα καλώδια παστιτσάδα με την κεραία , είναι μετά να μη φάει τάπες? Για το συγκεκριμένο αεροπλανάκι λοιπόν είναι μια χαρά η τηλεκατεύθυνση.
Για φορτιστή τώρα ένας αναλογικός ,που γνωρίζω ,είναι για παράδειγμα αυτός που δίνει η parkzone με τα RTF. Τώρα βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο κάνει σωστή δουλειά γιατί τον είχα πάρει μαζί με το radian ,που τον είχε η συσκευασία και προτιμώ να δουλεύω περισσότερο τον ψηφιακό μου.
Πάντως δεν σε συμφέρει να δώσεις λεφτά για αναλογικό φορτιστή γιατί αν αργότερα μπεις πιο βαθειά (μη βιαστείς να πεις ποτέ γιατί πολλοί το είπαν...) θα πρέπει να ξαναδώσεις λεφτά για έναν καλύτερο φορτιστή. Και μην ξεχνάς τη χημική εξίσωση 3λίπο+κουκουρούκου φορτιστής->3ΜΠΟΥΜ+καπνός+3φλόγες
Φιλικά Κώστας.
Για φορτιστή τώρα ένας αναλογικός ,που γνωρίζω ,είναι για παράδειγμα αυτός που δίνει η parkzone με τα RTF. Τώρα βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο κάνει σωστή δουλειά γιατί τον είχα πάρει μαζί με το radian ,που τον είχε η συσκευασία και προτιμώ να δουλεύω περισσότερο τον ψηφιακό μου.
Πάντως δεν σε συμφέρει να δώσεις λεφτά για αναλογικό φορτιστή γιατί αν αργότερα μπεις πιο βαθειά (μη βιαστείς να πεις ποτέ γιατί πολλοί το είπαν...) θα πρέπει να ξαναδώσεις λεφτά για έναν καλύτερο φορτιστή. Και μην ξεχνάς τη χημική εξίσωση 3λίπο+κουκουρούκου φορτιστής->3ΜΠΟΥΜ+καπνός+3φλόγες
Φιλικά Κώστας.
Απάντηση: Βοηθεια για Cessna 182
Φορτιστή πάρε μια και καλή ψηφιακό.
Κάτι τίμιο για τα λεφτά του είναι το ακόλουθο:
http://www.giatrakos.gr/product_info.php?products_id=5423
Φορτίζει και μπαλανσάρει μια χαρά και το πιο σημαντικό είναι ότι δεν χρειάζεσαι εξτρα τροφοδοτικό + ότι συνδέεται απευθείας με τους πόλους της μπαταρίας του αυτοκινήτου.
Το καλό της τ/κ είναι ότι είναι 2,4 που σημαίνει πολύ λιγότερες παρεμβολές.
Για πέταμα δεν είναι. Αλλά σίγουρα δεν κάνει για το επόμενό σου μοντέλο.
Για αρχή καλά είναι.
Σε ποιά περιοχή είσαι;
Κάτι τίμιο για τα λεφτά του είναι το ακόλουθο:
http://www.giatrakos.gr/product_info.php?products_id=5423
Φορτίζει και μπαλανσάρει μια χαρά και το πιο σημαντικό είναι ότι δεν χρειάζεσαι εξτρα τροφοδοτικό + ότι συνδέεται απευθείας με τους πόλους της μπαταρίας του αυτοκινήτου.
Το καλό της τ/κ είναι ότι είναι 2,4 που σημαίνει πολύ λιγότερες παρεμβολές.
Για πέταμα δεν είναι. Αλλά σίγουρα δεν κάνει για το επόμενό σου μοντέλο.
Για αρχή καλά είναι.
Σε ποιά περιοχή είσαι;
-
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 12, 2012 3:21 pm
Απάντηση: Βοηθεια για Cessna 182
Νικαια...στη χωραφα περαματος το πεταω
Απάντηση: Βοηθεια για Cessna 182
Εγω εχω αυτον, ειμαι πολυ ευχαριστημενος, παλι τον ιδιο θα αγοραζα.
http://www.alphasportrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=32&products_id=3222
http://www.alphasportrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=32&products_id=3222
Απάντηση: Βοηθεια για Cessna 182
orck έγραψε: ↑Εγω εχω αυτον, ειμαι πολυ ευχαριστημενος, παλι τον ιδιο θα αγοραζα.
http://www.alphasportrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=32&products_id=3222
Επειδή έχω και τους δύο, μπορώ να πώ ότι και οι δύο μια χαρά balance κάνουν, απλά αυτός που πρότεινα έχει ενσωματωμένο τροφοδοτικό ενώ ο accucel απαιτεί και αγορά τροφοδοτικού.
Ένα bug του imax είναι ότι όταν φορτίσει το κάθε στο κελί 4,2 σαν συνολικό βολταζ αναφέρει 12,50 ενώ τα επιμέρους είναι 4,2. Αυτό μόνο για τρίσελες που ξέρω.
-
- Δημοσιεύσεις: 14
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 12, 2012 3:21 pm
Πρόβλημα με cessna
Οπως σας έχω γράψει και σε προηγούμενο άρθρο έχω ενα Cessna.182.Στην πρώτη πτήση όμως ατά την προσγείωση μου γύρισε η μπροστά ρόδα κατά 180 μοίρες από την κανονική της.θέση...Μηπως ξέρετε γιατί συμβαίνει αυτό;
-
- Δημοσιεύσεις: 687
- Εγγραφή: Πέμ Ιαν 26, 2012 5:30 pm
Απάντηση: Βοηθεια για Cessna 182
Ανεβασε καμια φωτογραφια για να μπορεσουμε να καταλαβουμε το προβλημα σου και να σε βοηθησουμε ........
-
- Δημοσιεύσεις: 5688
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 08, 2008 5:38 pm
Απάντηση: Βοηθεια για Cessna 182
μπορεί να έσπασε η λαγουδέρα (steering arm) η απλά να ξεκούμπωσε Βάλε φώτο